MID-DRIVE TSDZ2 750W

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Gregory »

Źle ustawiony czujnik prędkości
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
Awatar użytkownika
Rysiekkk
Forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 19 lut 2018, 13:55
Lokalizacja: Krk

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Rysiekkk »

pxl666 pisze:
10 gru 2020, 15:24
Jak się dużo i ostro wspinasz to warto . Niestety pogarsza się linia łańcucha i można zrobić sztuczke z odsunieciem kasety na zewnątrz kosztem jednej lub dwóch koronek ...niemniej nie potestowalem zbyt wiele bo pogoda zdechła i czasu zabrakło
dokładnie tak - rower mtb nie służy dla mnie do jazdy po płaskim ;)

Czyli 36T (na pająku 104bcd narrow wide) i 38T na ori korbę - mają gorszą linię łańcucha niż seryjne 42T ? :roll:

nie bardzo to ogarniam dlaczego gorsza linia skoro po dołożeniu dystansów - zębatka jest już przy obudowie silnika ?
uuu.jpg
Nie mam jeszcze silnika a chciałem zamówić odpowiednie zębatki.
ratio.jpg
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 1289
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Ale co mam źle ustawione w tym czujniku?
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Gregory »

Odległość od magnesu lub mieksce w którym się mijają. Na czujniku jest mała strzałeczka/trójkącik i to tam ma chodzić magnes.
Jeżeli miejsce jest ok to musisz ustawić odpowiednią odległość, wg instrukcji 10-15mm
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5852
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Rysiekkk pisze:
11 gru 2020, 7:34
pxl666 pisze:
10 gru 2020, 15:24
Jak się dużo i ostro wspinasz to warto . Niestety pogarsza się linia łańcucha i można zrobić sztuczke z odsunieciem kasety na zewnątrz kosztem jednej lub dwóch koronek ...niemniej nie potestowalem zbyt wiele bo pogoda zdechła i czasu zabrakło
dokładnie tak - rower mtb nie służy dla mnie do jazdy po płaskim ;)

Czyli 36T (na pająku 104bcd narrow wide) i 38T na ori korbę - mają gorszą linię łańcucha niż seryjne 42T ? :roll:

nie bardzo to ogarniam dlaczego gorsza linia skoro po dołożeniu dystansów - zębatka jest już przy obudowie silnika ?
uuu.jpg

Nie mam jeszcze silnika a chciałem zamówić odpowiednie zębatki.

ratio.jpg
Bo zebatka fabryczna zachodzi bardziej na obudowę w kierunku ramy . Mniejsza niż 42 jest prosta a nie wymiskowana więc tracisz ok 5mm od lewej strony
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 1289
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

Gregory pisze:
11 gru 2020, 8:16
Odległość od magnesu lub mieksce w którym się mijają. Na czujniku jest mała strzałeczka/trójkącik i to tam ma chodzić magnes.
Jeżeli miejsce jest ok to musisz ustawić odpowiednią odległość, wg instrukcji 10-15mm
Mam mniej, no dobra, to oddalę jeśli się uda (taka konstrukcja że nie łatwo)
Awatar użytkownika
Gregory
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Gregory »

Zawsze możesz przekręcić w dół na wahaczu i się oddali a nie muszą "patrzeć na siebie" prostopale ;)
Specialized Epic viewtopic.php?f=30&t=3637
Projekt Jastrząb viewtopic.php?f=30&t=5882
Awatar użytkownika
Rysiekkk
Forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 19 lut 2018, 13:55
Lokalizacja: Krk

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Rysiekkk »

pxl666 pisze:
11 gru 2020, 8:32
Bo zebatka fabryczna zachodzi bardziej na obudowę w kierunku ramy . Mniejsza niż 42 jest prosta a nie wymiskowana więc tracisz ok 5mm od lewej strony
dzięki teraz rozumiem !
Nie mam jeszcze silnika i na razie opieram się na fotach z internetów :roll:

Zdecydowanie bardziej zależy mi na "miękkich" przełożeniach do wspinania się niż szybszej jazdy po płaskim - dlatego szukam kompromisu :roll:
SzczepanTG
Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 31 gru 2019, 15:32
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: SzczepanTG »

pxl666 pisze:
08 gru 2020, 20:53
SzczepanTG pisze:
08 gru 2020, 19:49
Ja dałem podobna ilość, i efekt jest mega od tej pory nie zagrzałem go do 70stopni, a co do masy która mogła by wypełnić szczelinę, to musiała by ona dobrze przewodzić ciepło, ciężko będzie
Silikony termoprzewodzące?
Ciekawe jak pójdzie Ci późniejszy demontaż pokrywy, silikony z reguły mocno trzymają.
Poza tym jakie masz temperatury silnika?
Awatar użytkownika
hetm4n
Forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: hetm4n »

SzczepanTG pisze:
08 gru 2020, 19:49
Ja dałem podobna ilość, i efekt jest mega od tej pory nie zagrzałem go do 70stopni, a co do masy która mogła by wypełnić szczelinę, to musiała by ona dobrze przewodzić ciepło, ciężko będzie
podaj linki do termopadów które użyłeś :)
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
komar251
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 15 lip 2020, 20:59

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: komar251 »

Jaki pakiet polecacie do tsdz2. Chce coś lekkiego, ale żeby te 50km zrobić.
Czy 13s4p sanyo ga ( 645WH / 13,8 AH / 2.5kg) Będzie okej? Szukam wspomagania a nie mocy. Miałem 3k turbo 55A.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5852
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Klasyczny hailong 13x5 i jest ok 70 - 100km chyba najlepiej?
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2064
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek »

Chcesz gotowy bidon 17Ah z ładowarką, nie używany na depakiecie z 2018r z grudnia, w bardzo atrakcyjnej cenie to napisz priv.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5852
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

SzczepanTG pisze:
11 gru 2020, 18:51
pxl666 pisze:
08 gru 2020, 20:53


Silikony termoprzewodzące?
Ciekawe jak pójdzie Ci późniejszy demontaż pokrywy, silikony z reguły mocno trzymają.
Poza tym jakie masz temperatury silnika?
Jak spryskam wnętrze pokrywy sprayem teflonowym to pasta przywrze ale sie nie przyklei a na 100 przeniesie temp lepiej niż powietrze. Temperatur nie znam ale chodzi mi o działanie prewencyjne bo lubię się wspinać więc silnik na 100 Będę grzać
Azmadan
Forumowicz
Posty: 90
Rejestracja: 21 wrz 2019, 17:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Azmadan »

Tooropek pisze:
13 gru 2020, 14:41
Chcesz gotowy bidon 17Ah z ładowarką, nie używany na depakiecie z 2018r z grudnia, w bardzo atrakcyjnej cenie to napisz priv.
Polecam jego wyroby.
Mam od niego baterię ;-) przebiegi są zacne pomimo mojej nad-wagi - nie nadającej się na rower.
2019 - Merida Dakar 24"- HUB przód (dla dziecka)
2020 - Focus Black Forest - TSDZ2 (przejęła żona)
2021 - GT eVerb - Shimano E8000
2023 - Haibike Seet HardLife 27,5" XS - HUB tył (dla dziecka)
https://zaliczgmine.pl/img/maps/map-6259-s.png
mariusz61
Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 11 cze 2020, 16:05
Lokalizacja: Siemianowice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: mariusz61 »

komar251 pisze:
13 gru 2020, 14:38
Klasyczny hailong 13x5 i jest ok 70 - 100km chyba najlepiej?
Ja używam 13S4P na ogniwach LG i udało się na wspomaganiu zrobić 154 km. po Jurze.
Jeżeli chcesz po górach jeździć to może być potrzebny większy pakiet ale do jazdy w niezbyt wymagającym terenie to taki 13Ah w zupełności wystarczy.
SzczepanTG
Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 31 gru 2019, 15:32
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: SzczepanTG »

hetm4n pisze:
13 gru 2020, 11:34
SzczepanTG pisze:
08 gru 2020, 19:49
Ja dałem podobna ilość, i efekt jest mega od tej pory nie zagrzałem go do 70stopni, a co do masy która mogła by wypełnić szczelinę, to musiała by ona dobrze przewodzić ciepło, ciężko będzie
podaj linki do termopadów które użyłeś :)
Z tego co pamiętam to grubość 3mm na taśmie 3m W drodze do pracy lub z to obniżyłem temperaturę o10*C więc suuper sprawa
xweb
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 26 gru 2020, 17:06

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: xweb »

Mam problem z moim TSDZ2 - jeździłem na starym sofcie - mającym jeszcze 9 trybów wspomagania, bodaj 0.5 (0.6). Silnik fabryczny, wyświetlacz Bafang 850. Nie mam czujników hamulca. W trakcie jazdy wyrzuciło na wyświetlacz komunikat o błędzie czujników hamulca. Silnik rozpoczął stukać - regularnie raz na obrót.

Co zrobiłem?
- rozebrałem na części pierwsze - rolka niebieska w porządku - acz z drobnym ubytkiem, zmiana na metalowa nie pomogła,
- brak przepaleń w elektronice.
- zrobiłem update do najnowszej wersji firmware.
- nowe łożyska rolki i okoliczne dla pewności wymienione; zęby trybów w porządku.

W obecnym momencie stuka dokładnie raz przy cofaniu roweru wstecz - dokładnie raz na obrót koła; co ciekawe w trakcie kręcenia na "na sucho" - bez łańcucha i zasilania - nie stuka;
Co padło - czujnik PAS?
Awatar użytkownika
Rysiekkk
Forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 19 lut 2018, 13:55
Lokalizacja: Krk

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Rysiekkk »

Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5852
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Niekoniecznie jest prawda bo jest w Internecie...ciekawe co gość zrobił że strzaskał tak skorupę...
Awatar użytkownika
cyklista
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 27 maja 2019, 11:14
Lokalizacja: Rzeszów, gg:7481912

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: cyklista »

Skoczył, przywalił nią w kamień i już, jeśli to prawda co pisze
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5852
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

I nic poza tym nie uszkodzone ?
dronedaron
Forumowicz
Posty: 66
Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: dronedaron »

Może zmieniam temat.
Szukam nowego roweru XC hardtail, który da się zelektryfikować bez dodatkowych przeróbek, cięć, poza ewentualnym wydłużeniem łańcucha. Coś w zakresie 3-4kPLN.
Co polecacie?
Ja niestety kupiłem rower w decathlonie, który z powodu suportu presfit92 i braku kompatybilności z tsdz2, został sprzedany, teraz szukam nowego 2019, 2020, 2021r. hardtaila, niewymagającego ŻADNYCH dodatkowych przeróbek (cięcia, szlifowania, itp ), by cieszyć się tsdz2 z OS pod SW102.
Jeżeli ktoś z forumowiczów miał okazję elektryfikować coś NOWEGO proszę napisać. Dziś oglądałem treki i kellysy i wydają się łatwe do elektryfikacji, ale zauważyłem, że może być kolizja z prowadzonymi linkami pod ramą.
Awatar użytkownika
Kajman
Forumowicz
Posty: 1289
Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kajman »

linki często się mieszczą i tak między silnikiem a ramą
dronedaron
Forumowicz
Posty: 66
Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: dronedaron »

Po takich jak moje przebojach, chciałbym mieć pewność, że wszystko zagra. Np kolega YT o niku "sie ma" przerobił kross moon 1.0 ale zmasakrował ramę. Mi wystarczy HT.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5852
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

giant anthem x3 kupisz full za parę zł a silnik wchodzi no problem , kolega ma konę dawg ...
dronedaron
Forumowicz
Posty: 66
Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: dronedaron »

pxl666 pisze:
30 gru 2020, 11:17
giant anthem x3 kupisz full za parę zł a silnik wchodzi no problem , kolega ma konę dawg ...
te rowery są ok, jednak szukam nowego, mam już starszego kellysa na kołach 26' i szukam tylko 29' na kilka następnych lat. Nowe fulle jednak są za drogie, wystarczy mi HT 29' bez niespodzianek w konwersji.
Azmadan
Forumowicz
Posty: 90
Rejestracja: 21 wrz 2019, 17:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Azmadan »

To ja podpowiem tylko:
- zmniejszenie przekosu przez tylne koło z piastą boost 12x148mm
- zmniejszenie przekosu kaseta max 10s - 11-stka przesuwa największą zębatkę do wewnątrz
- nie podałeś rozmiaru ramy - do mojej M-ki ledwo zmieściła się bidonówka:
Obrazek
2019 - Merida Dakar 24"- HUB przód (dla dziecka)
2020 - Focus Black Forest - TSDZ2 (przejęła żona)
2021 - GT eVerb - Shimano E8000
2023 - Haibike Seet HardLife 27,5" XS - HUB tył (dla dziecka)
https://zaliczgmine.pl/img/maps/map-6259-s.png
luk_luk
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 17 maja 2020, 15:54

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: luk_luk »

czesc . Taki temacik :Jakie macie doswiadczenia w jezdzie swoimi maszynami z tsdz2 zimą. ilość błota wody temperatura itd jest teraz w lesie masakryczna. w grudniu wybrałem się do lasu i był tak uwalony ze go pare dni czyściłem recznie bo balem się urzyć myjki wiec odstawiłem i przeniosłem się na analoga. Jak to u was wygląda? Czy korzystacie ze swoich elektryków czy czekają na wiosnę?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5852
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

nie żebym to jakoś specjalnie uwielbiał ale zdarzało się

Obrazek
Obrazek
Obrazek
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

Ja mylem kilka razy karcherem, w tym silnik i nic się nie dzieje narazie.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5852
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Ja myje kercherem zawsze
luk_luk
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 17 maja 2020, 15:54

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: luk_luk »

Dzięki. tez spróbuję jak piszecie bo czyszczenie ręczne w takich warunkach to bez sensu. Jeżeli u was taka zima jak na zdjęciach to zazdroszczę na Pomorzu syf, bloto i deszcz. pozdro
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

Uwazajcie z myciem karcherem elementów gdzie są łożyska, simmeringi i oringi. Właściwie tych elementów nie powinno się myć karcherem.
tsdz2 w miejskim turladle.
Awatar użytkownika
Rysiekkk
Forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 19 lut 2018, 13:55
Lokalizacja: Krk

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Rysiekkk »

uhm przecież pomiędzy "kercherem" a "ręcznie" jest jeszcze opcja "ze szlaufa" :roll:
bata
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 12 gru 2020, 16:37

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: bata »

Witam wszystkich na tym forum. To mój pierwszy wpis w tym temacie.
Nie lubię zawracać głowy bez potrzeby ale już nie wiem co robić. Kupiłem silnik , baterię , zamontowałem w rowerze i wszystko ok ale silnik żyje własnym życiem. Pochodzi kilka minut i umiera. Czujnik prędkości ustawiałem milion razy więc to raczej nie to tym bardziej że display pokazuje prędkość i wszystkie inne parametry. Silnik 36V Vlcd 5 nic nie wgrywane.Czasami jak się wyłączy rozpinam wtyczkę display-silnik i ni z tego ni z owego zaczyna wspomagać.Bateria naładowana, zrobiłem już 100km , teraz ma 36.8V. Parametry jakie można ustawić na oryginalnym programie to rozmiar kół , km lub mile i jeszcze jeden ale nie wiem co to jest.Jakieś pomysły?
dronedaron
Forumowicz
Posty: 66
Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: dronedaron »

Ma ktoś 2 blaty w silniku? Jak radzicie sobie ze zmianą blatów? Ręcznie (w zależności od terenu), czy przednią przerzutką?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5852
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

bata pisze:
09 sty 2021, 13:03
Witam wszystkich na tym forum. To mój pierwszy wpis w tym temacie.
Nie lubię zawracać głowy bez potrzeby ale już nie wiem co robić. Kupiłem silnik , baterię , zamontowałem w rowerze i wszystko ok ale silnik żyje własnym życiem. Pochodzi kilka minut i umiera. Czujnik prędkości ustawiałem milion razy więc to raczej nie to tym bardziej że display pokazuje prędkość i wszystkie inne parametry. Silnik 36V Vlcd 5 nic nie wgrywane.Czasami jak się wyłączy rozpinam wtyczkę display-silnik i ni z tego ni z owego zaczyna wspomagać.Bateria naładowana, zrobiłem już 100km , teraz ma 36.8V. Parametry jakie można ustawić na oryginalnym programie to rozmiar kół , km lub mile i jeszcze jeden ale nie wiem co to jest.Jakieś pomysły?
umiera to znaczy ? bateria się wyłącza czy silnik przestaje pracować ?
Paff
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 25 lut 2018, 10:09
Lokalizacja: Poznań

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Paff »

dronedaron pisze:
09 sty 2021, 15:34
Ma ktoś 2 blaty w silniku? Jak radzicie sobie ze zmianą blatów? Ręcznie (w zależności od terenu), czy przednią przerzutką?
Ja mam. Zmieniam ręcznie i w sumie to wystarcza. Wolałbym co prawda przerzutkę ale nie obejmuje zakresu ;-).
bata
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 12 gru 2020, 16:37

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: bata »

Wszystko działa oprócz wspomagania. Czyli display pokazuje wszystkie parametry ale silnik nie brzęczy. Wykorzystuję głównie tryb ecco i tour, może dlatego nieraz nie zauważam że już nie pracuje.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5852
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

bata pisze:
09 sty 2021, 20:19
Wszystko działa oprócz wspomagania. Czyli display pokazuje wszystkie parametry ale silnik nie brzęczy. Wykorzystuję głównie tryb ecco i tour, może dlatego nieraz nie zauważam że już nie pracuje.
skoro masz vlcd5 to spróbuj czy zwiesza się tylko czujnik czy działa wtedy z manetki
tkoko
Forumowicz
Posty: 4986
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: tkoko »

bata pisze:
09 sty 2021, 20:19
Wszystko działa oprócz wspomagania. Czyli display pokazuje wszystkie parametry ale silnik nie brzęczy. Wykorzystuję głównie tryb ecco i tour, może dlatego nieraz nie zauważam że już nie pracuje.
Znajdź w okolicy w miarę stromy, i jak najdłuższy podjazd, i w trybie "Tour", "Speed", "Turbo" sprawdź czy faktycznie wyłącza Ci wspomaganie na podjeździe. Na HUB'ie ze sterowniku KU65 przy dłuższej jeździe ze stałym obciążeniem/mocą/prędkością (około 10 minut), zdarzało mi się wyłączanie silnika/napięcia. Być może i w TSDZ to się zdarza.
dronedaron
Forumowicz
Posty: 66
Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: dronedaron »

Paff pisze:
09 sty 2021, 18:07
dronedaron pisze:
09 sty 2021, 15:34
Ma ktoś 2 blaty w silniku? Jak radzicie sobie ze zmianą blatów? Ręcznie (w zależności od terenu), czy przednią przerzutką?
Ja mam. Zmieniam ręcznie i w sumie to wystarcza. Wolałbym co prawda przerzutkę ale nie obejmuje zakresu ;-).
Szukam roweru i praktycznie biorę pod uwagę tylko napęd 1x11 lub 12 aby od czasu do czasu mi wspólne wakacje z rodziną, zdejmować silnik bez komplikacji. Jakie blaty zakładałeś i w jakiej kolejności?
Paff
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 25 lut 2018, 10:09
Lokalizacja: Poznań

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Paff »

dronedaron pisze:
09 sty 2021, 21:36
...
Jakie blaty zakładałeś i w jakiej kolejności?
W miejsce fabrycznej osłony założyłem blat 52T.
Załączniki
sl.jpg
bata
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 12 gru 2020, 16:37

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: bata »

To jest wersja bez manetki.Jeśli masz na myśli czujnik prędkości to gdyby on się zawieszał to display by świrował a on pracuje cały czas. Odnoszę wrażenie że silnik się wyłącza raczej przy spokojnej jeździe na płaskim kiedy wspomaganie jest najsłabsze.Tak jakby tensometr go wyłączał i nie uruchamiał ponownie gdy zaczynam mocniej naciskać pedały.
dronedaron
Forumowicz
Posty: 66
Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: dronedaron »

Paff pisze:
10 sty 2021, 10:44
dronedaron pisze:
09 sty 2021, 21:36
...
Jakie blaty zakładałeś i w jakiej kolejności?
W miejsce fabrycznej osłony założyłem blat 52T.
Też myślę o tym rozwiązaniu pozostawić blat 42, dodać być może 52 dla większych prędkości na asfalcie, a na tył kasetę 11 lub 12 rzędową 42-50.
Awatar użytkownika
cyklista
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 27 maja 2019, 11:14
Lokalizacja: Rzeszów, gg:7481912

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: cyklista »

Ja też tak zrobiłem, dodałem blat 52 i jest na jazdy asfaltami, a jak już dojadę w teren to sobie przekładam na mniejszy ręcznie
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5852
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

cyklista pisze:
10 sty 2021, 15:21
Ja też tak zrobiłem, dodałem blat 52 i jest na jazdy asfaltami, a jak już dojadę w teren to sobie przekładam na mniejszy ręcznie
a ile koronek na kasecie wtedy wchodzisz do góry ? tzn jak po asfalcie na ten 52 masz ?
Awatar użytkownika
cyklista
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 27 maja 2019, 11:14
Lokalizacja: Rzeszów, gg:7481912

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: cyklista »

Na asfalt 52 po to żeby z 11z ciągła szybko, ale jak potrzeba to tak do 5 rzędu przerzucam bez problemu (w zasadzie to do 7 chodzi bo 8 i 9 już lubi zlatywać z blatu)
bata
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 12 gru 2020, 16:37

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: bata »

Czy ktoś ma wiedzę czym się różnią silniki do roweru z torpedem od normalnych.Zastanawiam się czy chinczycy nie wysłali mi silnika do roweru z tylnym hamulcem. Moja wtyczka od czujnika prędkości jest podwójna i dostałem w zestawie wiązkę kabli których nie zamawiałem. Na jednym końcu mają wtyczkę na sześć pinów a na drugim cztery małe końcówki konektorowe. Wyglądają na kabelki do oświetlenia.
ODPOWIEDZ