MID-DRIVE TSDZ2 750W

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
ODPOWIEDZ
tkoko
Forumowicz
Posty: 4925
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: tkoko »

annkaa pisze:
30 sie 2019, 22:28
Z 200 gram różnicy ale warzone waga łazienkowa wiec chyba można przyjąć ze to jest to samo.
Te "nieistotne" 200 gram, to są zapewne większe/mocniejsze magnesy, i większe/mocniejsze cewki :lol:
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

Czy TSDZ2 dąło by się hardwarowo podkręcić? Tz. przewinąć lepszym uzwojeniem, nie wiem zmienić magnesy, zalać czymś? Cały czas mam chrapkę na coś mocniejszego. Tz. TSDZ2 w wolnych prędkościach do 15km/h w terenie może być, ale przydałby się kop przy większych prędkościach i bezpieczne utrzymanie maksymalnej prędkości z dużym obciążeniem.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

Ratuje cie najnowszy typ bafanga pod customowe ramy, ten centralny nie pamietam nazwy kodowej. Ponoc 1000w nominalnie ma i ma czujnik nacisku. Choc wychodzi dosc drogo, bo musisz pod niego kupic rame. Juz nie wiem czy nie lepiej i taniej wyjdzie kupic bafanga fata przekladniowke 750 hub i zmajstrowac suport z czujnikiem nacisku. Fajna rzecz moze z tego wyjsc
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

scuda pisze:
01 wrz 2019, 1:18
Ratuje cie najnowszy typ bafanga pod customowe ramy, ten centralny nie pamietam nazwy kodowej. Ponoc 1000w nominalnie ma i ma czujnik nacisku. Choc wychodzi dosc drogo, bo musisz pod niego kupic rame. Juz nie wiem czy nie lepiej i taniej wyjdzie kupic bafanga fata przekladniowke 750 hub i zmajstrowac suport z czujnikiem nacisku. Fajna rzecz moze z tego wyjsc
Sugerujesz połączyć Bafanga z TSDZ2 przekładając z TSDZ2 czujnik nacisku?
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

Nie, bafang ma w ofercie cos takiego https://m.olx.pl/oferta/silnik-rowerowy ... yVfwr.html
Drogo ale jest mid, jest moc i jest czujnik nacisku 😁
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

A wiesz coś na temat jakoścu tego Torque Sensor'a? Czy to nie jest tak jak z TSDZ2 gdzie fabrycznie działa to jak "gumowe pedały" gdzie bardziej zniechęca, a na customie jest super (potwierdzam bo ostatni robiłem test na tym i na tym). Czy w przypadku Bafanga daje radę?
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

annkaa pisze:
01 wrz 2019, 0:55
Czy TSDZ2 dąło by się hardwarowo podkręcić? Tz. przewinąć lepszym uzwojeniem, nie wiem zmienić magnesy, zalać czymś? Cały czas mam chrapkę na coś mocniejszego. Tz. TSDZ2 w wolnych prędkościach do 15km/h w terenie może być, ale przydałby się kop przy większych prędkościach i bezpieczne utrzymanie maksymalnej prędkości z dużym obciążeniem.
? Nie mam ale ludzie piszą że po zmianie wyświetlacza można go o wiele lepiej ustawić pod siebie...co do surowej mocy to podejrzewam że celowo nie jest absurdalna bo gigantycznie rosną obciążenia napędu. Ja jak w swoim ustawie 1000w to czuję jak silnik targa napęd tzn jak wiele mocy wydaje w stosunku do mnie . I raczej nie jeżdżę na pełnej mocy bo wolę oszczędzać łańcuch i kasetę. Zauważ jak małe blaty mają firmowe elektryki i najczęściej mają napędy w najwyższych czyli najdroższych i najwytrzymalszych grupach.
Awatar użytkownika
hetm4n
Forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: hetm4n »

Ja dzis zamontowalem zestaw tsdz2 750W , no i przyjemnie to kręci na fabrycznym oprogramowaniu. Jak dla mnie wystarczające, aż się boje co tam można będzie pozmieniać na customowym firmware :D jedyny minus ze glosny w stosunku do bafanga 750W , szkoda , ze bafang niewypuscil swojej wersji bbs02 z czujnikiem nacisku, bo mocny i pancerny ten silniczek :)
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

Jaki termik do odcięcia zasilania silnika po przekroczeniu pewnej temperatury polecacie do TSDZ2. Przy jakiej temperaturze ma odcinać? Gdzie najlpeiej go zamontować?
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

Pytanie, jakie maksymalne napiecie przyjmie kontroler TSDZ2 ? Podobno przy bafangach 48V przyjmuje bez problemu 60V ?
tsdz2 w miejskim turladle.
ximad
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 01 mar 2018, 12:59
Lokalizacja: Poznań

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: ximad »

Kontroler bafanga chyba nie przyjmuje 60V, tylko sam silnik z zewnętrznym kontrolerem.
BBSHD widziałem na stockowym kontrolerze troszke zmodernizowanym przez lune na 52V.
NIe mam pojecia co do tsdz2
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

Info takie przeczytalem na cellpower.pl
Większość silników, które są przewidziane do pracy z napięciem 48V jak np. Bafang BBS02 (Sterowniki silników BBS02 i BBSHD można stosować z napięciem 39-60V)
tsdz2 w miejskim turladle.
ximad
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 01 mar 2018, 12:59
Lokalizacja: Poznań

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: ximad »

No tak, pisałeś o max napięciu a ja pomyślałem o nominalnym napięciu aku 14s :) To masz racje, maksymalnie aku 14s, czyli niecałe 59V.
Tak czy inaczej o tsdz2 znalazłem tylko tyle z 2017 roku, czyli że nie działa

Sadly the 48volt 500W versions will not run on 52volt battery packs. Tried my new unit on my existing fully charged 14S battery, the display works fine but the motor itself will not operate. I put my variable bench supply on and it will operate up to about 54.6 volts which is the near enough top voltage on a fully charged 13S pack. It is really close and a little worried that a fully charged battery may just kick the motor into self protection mode.

Bit of a pain as all my packs are 14S units, anybody with any ideas how to get around this.

Regards.

Na ali niby jest wersja 52v
https://www.aliexpress.com/item/32841489551.html
Pewnie zależy od konkretnego modelu
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

No wlasnie ciekawe czy ten model na 52V by ruszył na pakiecie 15S. Bo to w pelni naladowane powinno dawac ok. 62V. Ale z tego co zrozumialem czytajac o ogniwach, to te 4,2V przy naladowaniu max. to po obciazeniu szybciutko spada w czasie do swoich standardowych 3,6-3,7V , dobrze rozumiem ?
tsdz2 w miejskim turladle.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2028
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek »

Kondensatory są na 60V, więc nie polecał bym przesadzać z podnoszeniem napięcia na siłę.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
zipp
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 11 cze 2019, 7:10
Lokalizacja: Małopolska

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: zipp »

Dla uściślenia, kondensatory są na 63V.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2028
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek »

zipp pisze:
03 wrz 2019, 21:01
Dla uściślenia, kondensatory są na 63V.
Nie zmienia to faktu, że 15S to przegięcie pały.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
zipp
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 11 cze 2019, 7:10
Lokalizacja: Małopolska

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: zipp »

Zgadza się, przegięcie pały.
Niby po co dawać 15S jak silnik wytrzymuje 400-500W ciągłego obciążenia.
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

Jakby ktoś jak ja szukał kolorowego wyświetlacza zbadany 850C na FV 23% (ten wyświetlacz wymiata z TSDZ2) to polecam ten sklep użytkownika z allegro „Czystyk”. Normalnie bym tego nie pisał ale dziś stanęli na głowie by wyświetlacz był u mnie kurierem na jutro :) wiec weekend będę mógł na spokojnie go zmienić.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

hetm4n pisze:
25 sie 2019, 12:27
Czy wersje 0.20.0 jest juz do pobrania? Bo widzę ze jest tylko 0.19 i starsze
Podbijam pytanie skąd ściągnąć wersję 0.20.0 ????
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
zipp
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 11 cze 2019, 7:10
Lokalizacja: Małopolska

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: zipp »

Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

Dzięki Wielkie :-) eMTB Assist mnie najbardziej interesuje, a zrobiłem sobie kabelek do wgrywania stąd najwyżej się cofnę do 0.19
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

Wygląda na to, że przyjmuje 63V ...

tsdz2 w miejskim turladle.
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

redwater pisze:
05 wrz 2019, 21:55
Wygląda na to, że przyjmuje 63V ...
To idzie na standardowym sterowniku, czy tylko tym wyższym z wersji 52V 4500 obrotów?
Zrzut ekranu 2019-09-05 o 20.27.17.png
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

To jest film tego kolesia od otwartego oprogramowania casainho i z opisu po lebkach wynika ze, on to odpalił na wersji 36V. Trzeba by jego pytać o niuanse.
tsdz2 w miejskim turladle.
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

Cały czas zastanawiam się jak zwiększyć prędkość, bez psucia lini łańcucha. Kupiłem nawet pajączka do montażu przednich zębatek w standardzie 4 śrub, ale wtedy przekos łańcucha będzie duży + ponoć jest problem by przerzutka sięgnęła tak daleko. Stąd wydaje mi się że najlepiej dołożyć zębatkę do standardowej zębatki 42T. Znalazłem 110mm na 5 śrub więc powinna pasować. Co o tym myślicie?

https://allegro.pl/oferta/koronka-tarcz ... 7679156601
lub tu:
https://rowerplus.pl/tarcze-na-5-srub/2 ... s=0#wersje

Dodam że na tej zębatce chciałbym jeździć tylko z przełożeniem 11T z tyłu na prostych gdzie poprostu muszę dogonić kumpli na Bafangach :-))))
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
zipp
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 11 cze 2019, 7:10
Lokalizacja: Małopolska

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: zipp »

Standardowa tarcza TSDZ2 ma duży offset i to może być problemem.
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

annkaa pisze:
06 wrz 2019, 1:34
Cały czas zastanawiam się jak zwiększyć prędkość, bez psucia lini łańcucha. Kupiłem nawet pajączka do montażu przednich zębatek w standardzie 4 śrub, ale wtedy przekos łańcucha będzie duży + ponoć jest problem by przerzutka sięgnęła tak daleko. Stąd wydaje mi się że najlepiej dołożyć zębatkę do standardowej zębatki 42T. Znalazłem 110mm na 5 śrub więc powinna pasować. Co o tym myślicie?

https://allegro.pl/oferta/koronka-tarcz ... 7679156601
lub tu:
https://rowerplus.pl/tarcze-na-5-srub/2 ... s=0#wersje

Dodam że na tej zębatce chciałbym jeździć tylko z przełożeniem 11T z tyłu na prostych gdzie poprostu muszę dogonić kumpli na Bafangach :-))))
A moze jakims rozwiazaniem bedzie przejscie na system przelozen planetarnych z tylu np. shimano nexus ? Przynajmniej lancuch mamy w stałej linii.
tsdz2 w miejskim turladle.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

jakiś kolega pisał o budowie fulla z midem i nuvinci , ale narazie cisza...ja w swoim choperku mam silnik 1,6kw i 3 biegową piastę SA i narazie śmiga , nic nie rzęzi nie trzeszczy...mid z nuvinci to się wydaje idealne połączenie ...
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

Panowie i Panie , co to jest "68/100/120mm rozmiar BB" "BBsize" ?? , bo nie kumam tych translacji z kitajskiego ?
tsdz2 w miejskim turladle.
djpawelo
Forumowicz
Posty: 148
Rejestracja: 05 maja 2018, 22:42
Lokalizacja: Myszków

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: djpawelo »

redwater pisze:
06 wrz 2019, 23:16
Panowie i Panie , co to jest "68/100/120mm rozmiar BB" "BBsize" ?? , bo nie kumam tych translacji z kitajskiego ?
to jest szerokość mufy suportowej z gwintem angielskim BSA w rozmiarze 1,37" czyli 35 mm.
Często jest to suport na kwadrat albo ze zintegrowaną osią suportu Hollowtech II
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

pxl666 pisze:
06 wrz 2019, 19:37
jakiś kolega pisał o budowie fulla z midem i nuvinci , ale narazie cisza...ja w swoim choperku mam silnik 1,6kw i 3 biegową piastę SA i narazie śmiga , nic nie rzęzi nie trzeszczy...mid z nuvinci to się wydaje idealne połączenie ...
To ja mam przekładnię planetarna Nuvinci i 3 rower na niej będę budował. Tylko ze to nic nie nie zmienia, ponieważ jej zakres jest delikatnie mniejsze od 11-42T z tylu które mam obecnie, stad próba wrzucenia 2 zębatki do przodu by nie odstawać od kolegach na bafangach na dojazdówkach asfaltowych i równocześnie zachować moment pod mega strome błotniste podjazdy który jest idealny przy 42T + 11T.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

zipp pisze:
06 wrz 2019, 18:56
Standardowa tarcza TSDZ2 ma duży offset i to może być problemem.
Czyli łańcuch może się między tarczami zakleszczyć...
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

annkaa pisze:
07 wrz 2019, 1:06
pxl666 pisze:
06 wrz 2019, 19:37
jakiś kolega pisał o budowie fulla z midem i nuvinci , ale narazie cisza...ja w swoim choperku mam silnik 1,6kw i 3 biegową piastę SA i narazie śmiga , nic nie rzęzi nie trzeszczy...mid z nuvinci to się wydaje idealne połączenie ...
To ja mam przekładnię planetarna Nuvinci i 3 rower na niej będę budował. Tylko ze to nic nie nie zmienia, ponieważ jej zakres jest delikatnie mniejsze od 11-42T z tylu które mam obecnie, stad próba wrzucenia 2 zębatki do przodu by nie odstawać od kolegach na bafangach na dojazdówkach asfaltowych i równocześnie zachować moment pod mega strome błotniste podjazdy który jest idealny przy 42T + 11T.
Ale ze bafangi maja więcej rpm?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

annkaa pisze:
07 wrz 2019, 1:06
pxl666 pisze:
06 wrz 2019, 19:37
jakiś kolega pisał o budowie fulla z midem i nuvinci , ale narazie cisza...ja w swoim choperku mam silnik 1,6kw i 3 biegową piastę SA i narazie śmiga , nic nie rzęzi nie trzeszczy...mid z nuvinci to się wydaje idealne połączenie ...
To ja mam przekładnię planetarna Nuvinci i 3 rower na niej będę budował. Tylko ze to nic nie nie zmienia, ponieważ jej zakres jest delikatnie mniejsze od 11-42T z tylu które mam obecnie, stad próba wrzucenia 2 zębatki do przodu by nie odstawać od kolegach na bafangach na dojazdówkach asfaltowych i równocześnie zachować moment pod mega strome błotniste podjazdy który jest idealny przy 42T + 11T.
Masz na myśli że budujesz 3ci rower na nu vinci , w sumie 3 rowery , czy trzeci będzie na nu vinci a poprzednie są na przerzutkach? Dasz fotki?
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

Dla ciekawostki zrobiłem 1500km na lancuchu 11s srama i nie wyciagnal sie o 0.7% jeszcze. Jeszcze głownie po lasach i górkach cisnę ostro napęd a tu taki wynik, nieźle.
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn »

scuda pisze:
07 wrz 2019, 9:48
Dla ciekawostki zrobiłem 1500km na lancuchu 11s srama i nie wyciagnal sie o 0.7% jeszcze. Jeszcze głownie po lasach i górkach cisnę ostro napęd a tu taki wynik, nieźle.
Ja mam 1700 na 8s kmc i też 0,7% nie wchodzi.
Scuda czy na tej twojej Konie na prąd wypady do bike parków są możliwe, mam na myśli Żar -easy line, Szczyrk, Kasina? Mam taką analogową i tam ją zabieram, ale jeszcze nie przekładałem tsdz2 do niej. Czy to ma rację bytu?
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
Awatar użytkownika
hetm4n
Forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: hetm4n »

Koledzy, moj tsdz2 doznał jakiejś usterki, zrobiłem od założenia 60km i zaczął się wydobywać głośniejszy dzwięk z niego, taki jakby coś w przekładni się rozpadło, czytałem że często pada niebieska zębatka ale po 60km od nowości ? podsyłam film Kręcę na manetce i wymuszam delikatnie hamując by obciążyć silnik. Ten dzwięk się pojawił jak jeździłem po lesie i zaliczyłem kilka małych 20m podjazdów ( najlżejsza zębatka ustawiona 36T).
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn »

Trzeba rozebrać, niebieska jak padnie, to po prostu zerwie zęby i wtedy napęd bez obciążenia działa z przeskokami. Tu słychać, jakby spadło zabezpieczenie z trybu i się przesunęło i cały czas o coś ociera. Ale to jest gdybanie, trzeba rozebrać
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
Awatar użytkownika
hetm4n
Forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: hetm4n »

Na endless ktos pisał że winą jest łożysko od osi niebieskiego kółka. hmm będę musiał to rozbebeszyć całkowicie.
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn »

No właśnie to te okolice jedynie przychodzą mi na myśl.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

Thorn pisze:
07 wrz 2019, 17:04
scuda pisze:
07 wrz 2019, 9:48
Dla ciekawostki zrobiłem 1500km na lancuchu 11s srama i nie wyciagnal sie o 0.7% jeszcze. Jeszcze głownie po lasach i górkach cisnę ostro napęd a tu taki wynik, nieźle.
Ja mam 1700 na 8s kmc i też 0,7% nie wchodzi.
Scuda czy na tej twojej Konie na prąd wypady do bike parków są możliwe, mam na myśli Żar -easy line, Szczyrk, Kasina? Mam taką analogową i tam ją zabieram, ale jeszcze nie przekładałem tsdz2 do niej. Czy to ma rację bytu?
A czemu nie ? Ze dwa tygodnie temu podjezdzalem bike park w kasinie ;) w bielsku w enduro trail bylem rok temu jak kona miala silnik w kole z tylu ale to lipa, bo zawieszenie tylne pracowalo fatalnie.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

scuda pisze:
08 wrz 2019, 19:56
w bielsku w enduro trail bylem rok temu jak kona miala silnik w kole z tylu ale to lipa, bo zawieszenie tylne pracowalo fatalnie.
Hmmm no ciekawe ciekawe ...shitstorm is coming i can feel that..
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn »

scuda pisze:
08 wrz 2019, 19:56
Thorn pisze:
07 wrz 2019, 17:04
Ja mam 1700 na 8s kmc i też 0,7% nie wchodzi.
Scuda czy na tej twojej Konie na prąd wypady do bike parków są możliwe, mam na myśli Żar -easy line, Szczyrk, Kasina? Mam taką analogową i tam ją zabieram, ale jeszcze nie przekładałem tsdz2 do niej. Czy to ma rację bytu?
A czemu nie ? Ze dwa tygodnie temu podjezdzalem bike park w kasinie ;) w bielsku w enduro trail bylem rok temu jak kona miala silnik w kole z tylu ale to lipa, bo zawieszenie tylne pracowalo fatalnie.
Przekonałeś mnie ostatecznie:-)
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

pxl666 pisze:
07 wrz 2019, 8:50
annkaa pisze:
07 wrz 2019, 1:06
To ja mam przekładnię planetarna Nuvinci i 3 rower na niej będę budował. Tylko ze to nic nie nie zmienia, ponieważ jej zakres jest delikatnie mniejsze od 11-42T z tylu które mam obecnie, stad próba wrzucenia 2 zębatki do przodu by nie odstawać od kolegach na bafangach na dojazdówkach asfaltowych i równocześnie zachować moment pod mega strome błotniste podjazdy który jest idealny przy 42T + 11T.
Masz na myśli że budujesz 3ci rower na nu vinci , w sumie 3 rowery , czy trzeci będzie na nu vinci a poprzednie są na przerzutkach? Dasz fotki?
Pare stron temu dałem zdjęcia dwóch konstrukcji, pierwszy to Scott dla 5 latka. Drugi to Giant dla mojej żony, na którym aktualnie jeżdżę i testuję różne konfiguracje z TSDZ2. Gdy już będę pewny co działa a co nie (np. teraz wkurza mnie zbyt mała prędkość maksymalna) i chcę włożyć 2 większą 50T zębatkę obok oryginalnej z przodu to kupuję fulla DH i składam całość. Najprawdopodobniej Nuvinci użyję jeszcze w rowerze dla żony mam fajną dfelgę od zjazdówki, może w tym tygodniu, potem przełożę koło do mnie. Ale pewny nie jestem bo żona ma 26' a chyba pójdę w 27,5'.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

W ten weekend dodalem do 2 silników czujniki temperatury zgodnie z wiki. Poniżej zdjęcia. Moje wnioski i kilka wątpliwości. Testowałem na jednym wzniesieniu jeżdżąc tam i spowrotem
1. Jest opóżnienie w odczycie tz. jadą pod górę temperatura rośnie, następnie zawracam silnik już nie dostaje w dupę i jadą w dół, mimo tego jeszcze przez 5-10 sekund temperatura rosła o jakieś 1-2 stopnie. W mxus 3K z czujnikiem jak przestane jechać to od już nie rosła. Nie zrobiłem w 1:1 zgodnie z tutorialem tz. po przyklejeniu czujnika do obudowy silnika najpierw nałożyłem na niego termoprzewodzącą pastę silikonową zaleceną do czujników temperatury, a dopiero potem całość pokryłem silikonem wysokotemperaturowym.
2. Testowałem temperaturę na 2 wyświetlaczach LCD3 i 805C Bafanga. Na LCD3 można na żywo odczytywać pomiar, natomiast w 805C jest tyko wykres i przy dłużej jeździe nie mamy odczytu dokładnego. W tej sprawie odezwałem się już do casainho twórcy cutomowego firmware - równocześnie dotowałem go 120zł bo dzięki niemu mamy zajebistego softa :-)))) Zobaczymy co odpowie, mam nadzieję że w kolejnej wersji wprowadzi odczyt na żywca do 805C - bo ten wyświetlacz miażdży LCD3 pod każdym względem, opróćz tej temperatury na żywo.
3. Tak jak mówi na swoich filmach w yuotube jbalatutube dzięki któremu wiemy jak krok po kroku wysztko wgrać, zagrzanie tych silników do 75C w którym zaleca się zmniejszenie mocy, nie jest trudne. Stąd powiem tak jeśli planujecie jeździć tym napędem po płaskim mieście na 75% możliwości nie montujcie czujników temperatury, w przeciwnym razie czujnik jest obowiązkowy...
4. Po zagrzaniu do 85C gdzie zalecane jest wyłączenie silnika lub do temperatury niższych silnik schładza się bardzo powoli, nie to co w HUBach. Na endless-sphere kombiują by wsadzić przewodik pomiędzy obudowę zewnętrzną a obudowę silnika by lepiej odprowadzał temperaturę na zewnątrz. Nawet po zartrzymaniu się (dziś była chłodna noc) silnik bardzo wolno się zchładza.

Poniżej zdjecia z montażu:
1 Czujnik.jpg
2 Super Glue.jpg
3 Zalepiony pasta.jpg
4 Silkon.jpg
5 Taki se odczyt.jpg
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

Mialem sie juz pochwalic ze zrobilem 3000 km tsdz2 open source bez zadnej awarii... az tu dzis w lesie cisnalem i galaz wielkosci kija golfowego i grubosci rury wydechowej wpadla mi w tylne kolo natychmiastowo je blokując, lamiac przy tym 3 szprychy. Stalo sie to pod obciazeniem ze strony silnika i cos zaczelo trzeszczec w silniku. Podejrzewam niebieski nylon zmielilo. Jutro bede otwieral silnik i bedzie wiadomo.
Odrazu zmontuje sobie tez czujnik temperatury, bo lubie czesto pocisnac, a niekiedy czuje reka jak silnik jest goracy.
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

scuda pisze:
09 wrz 2019, 0:23
Mialem sie juz pochwalic ze zrobilem 3000 km tsdz2 open source bez zadnej awarii... az tu dzis w lesie cisnalem i galaz wielkosci kija golfowego i grubosci rury wydechowej wpadla mi w tylne kolo natychmiastowo je blokując, lamiac przy tym 3 szprychy. Stalo sie to pod obciazeniem ze strony silnika i cos zaczelo trzeszczec w silniku. Podejrzewam niebieski nylon zmielilo. Jutro bede otwieral silnik i bedzie wiadomo.
Odrazu zmontuje sobie tez czujnik temperatury, bo lubie czesto pocisnac, a niekiedy czuje reka jak silnik jest goracy.
A z jami wyświetlaczem jeździsz? LCD3, 850C, czy oryginalny?
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

Lcd3, fajnie wyglada ten bafangowski
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

scuda pisze:
09 wrz 2019, 0:41
Lcd3, fajnie wyglada ten bafangowski
Mega mi się podoba że można w trakcie jazdy zmieniać parametry, dzięki czemu możesz sobie fajnie wszystko zmieniać i testować. Na początku miałem też LCD3 ale bez włączonego obok smartphona, z instrukcją co jest co nie za bardzo pamiętałeś jaki numerek to jaki parametr. W bafangu masz wszytko ładnie podpisane w 1 długim menu bez koneiczności przechodzenia. Scrollowanie trwa długo, ale po wyjściu zapamiętuje gdzie byłeś. Super są wykresy spadku % baterii, mocy włożonej z nóg, amperów, kadencji itd.pokaże je w tym tygodniu. Jest dużo bardziej czytelny, wyświetla wszystkie informacje w 1 miejscu, ma więszką pamięć, jest mniejszy i bardziej kompaktowy. Jest solidniejszy, nie trzeba go rozkręcać do wgrania nowszego firmware o ile ma się boxa do programowania - na szczęście sąsiad który mi go polecił ma boxa do porgramowania.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
ODPOWIEDZ