MID-DRIVE TSDZ2 750W

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
ODPOWIEDZ
zipp
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 11 cze 2019, 7:10
Lokalizacja: Małopolska

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: zipp »

Czemu wszyscy montują czujnik temperatury z boku silnika?
Przecież uzwojenia są na środku.
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

pewnie przez to, że boki silnika są aluminowe i przez to lepiej przenoszą temperaturę z uzwojeń niż metalowy rdzeń.
Kilbos
Forumowicz
Posty: 32
Rejestracja: 18 sie 2019, 17:08

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kilbos »

Zastanawiam się nad stworzeniem własnego ebike'a. Mam aktualnie trekka ale chcę go zamienić na mtb hardtail.
Pierwsze pytanie... czy kupić rower ze średniej półki cenowej czyli między 3-4tyś, czy lepiej dać ok 1,5tys zł i wtedy dołożyć napęd TSDZ2. Rower chciałbym użytkować nie w jakiś ekstremalny sposób tzn. dojazd do pracy, wycieczki po bezdrożach, lasach, sporadycznie ścieżka w Beskidach. Jeżeli dałbym 4 tyś za rower plus silnik z baterią to wychodzi 6,5-7tyś zł to nie lepiej kupić używanego np. haibike? Jakie są wasze odczucia i doświadczenia? Może lepiej kupić dobrą używkę do przeróbki?
Przeczytałem o gumowych pedałach przy TSDZ2 mniej więcej wyobrażam sobie na czym to polega. Można to skorygować za pomocą otwartego oprogramowania ale czy ci którzy tego nie zrobili to są zadowoleni z pracy tego silnika? Jeden kolega z forum przedstawił filmy z testów gdzie jego żona śmiga z takim napędem, lecz kiedy pierwszy raz przejechała się tym napędem była bardzo rozczarowana, czy wy użytkownicy macie podobne odczucia?
Sezon się kończy (myślę że będzie wybór rowerów w lepszych cenach), ja chciałbym się przygotować do następnego, a w każdej materii mam dylemat. Dlatego za wszelkie konstruktywne uwagi dziękuję.
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

Ja bym nie brał roweru nowego za 1500 zł. Zazwyczaj to jest najnizsza półka osprzętowo i jakościowo. Rower za 2500-3500 są zazwyczaj już całkiem przyzwoite. Jesli chcesz dać 1500 za rower to ja bym brał używkę w dobrym stanie. Haibike fajny rower ale odcinka przy 25 km/h. kupisz uzywke ze zuzyta bateria która kosztuje 2000zł za 400wh. No i cena pewnie ze 6-7 tysi za uzywke.
Powiem szczerze ze dla mnie az takiej róznicy w jezdzie nie ma miedzy oryginalnym program a open source ale za to możliwości programowania i odczytu róznych parametrów to rewelacja.
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: GrzegorzS »

scuda pisze:
09 wrz 2019, 0:23
Mialem sie juz pochwalic ze zrobilem 3000 km tsdz2 open source bez zadnej awarii... az tu dzis w lesie cisnalem i galaz wielkosci kija golfowego i grubosci rury wydechowej wpadla mi w tylne kolo natychmiastowo je blokując, lamiac przy tym 3 szprychy. Stalo sie to pod obciazeniem ze strony silnika i cos zaczelo trzeszczec w silniku. Podejrzewam niebieski nylon zmielilo...
Teraz wyobraź sobie co by zmieliło, gdyby była metalowa a nie nylonowa zębatka.
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

Kilbos pisze:
09 wrz 2019, 8:52
Zastanawiam się nad stworzeniem własnego ebike'a. Mam aktualnie trekka ale chcę go zamienić na mtb hardtail.
Pierwsze pytanie... czy kupić rower ze średniej półki cenowej czyli między 3-4tyś, czy lepiej dać ok 1,5tys zł i wtedy dołożyć napęd TSDZ2. Rower chciałbym użytkować nie w jakiś ekstremalny sposób tzn. dojazd do pracy, wycieczki po bezdrożach, lasach, sporadycznie ścieżka w Beskidach. Jeżeli dałbym 4 tyś za rower plus silnik z baterią to wychodzi 6,5-7tyś zł to nie lepiej kupić używanego np. haibike? Jakie są wasze odczucia i doświadczenia? Może lepiej kupić dobrą używkę do przeróbki?
Przeczytałem o gumowych pedałach przy TSDZ2 mniej więcej wyobrażam sobie na czym to polega. Można to skorygować za pomocą otwartego oprogramowania ale czy ci którzy tego nie zrobili to są zadowoleni z pracy tego silnika? Jeden kolega z forum przedstawił filmy z testów gdzie jego żona śmiga z takim napędem, lecz kiedy pierwszy raz przejechała się tym napędem była bardzo rozczarowana, czy wy użytkownicy macie podobne odczucia?
Sezon się kończy (myślę że będzie wybór rowerów w lepszych cenach), ja chciałbym się przygotować do następnego, a w każdej materii mam dylemat. Dlatego za wszelkie konstruktywne uwagi dziękuję.
1. Gotowy:
+ siadasz i jeździsz
+ wsparcie techniczne w razie awari oddajesz do serwisu w całej Europie
+ zaprojektowane od początku do cena
+ Możesz ubezpieczyć bez problemu od złodzieji
+ w 100% legalny w użytkowaniu

- dużo większa cena w stosunku jak złożysz sam
- dużo drozszy serwis i droższe części
- dużo słabsze maszyny
- brak aż tak ogromnej możliwości zmian w hwardware i sowtware
- praktycznie brak możliwości dokładania ogroma akcesorii komputerów, wyświetlaczy itd.


2.Własna konstrukcja:
+ dużo mocniejsze i szybsze maszyny, większe zasięgi
+ dużo niższa cena czasem nawet kilkakrotnie
+ cały zestaw kroisz pod siebie niczym najdroższy garnitur, począwszy od samego roweru do każdego najmniejszego elementu
+ jak ktoś lub majsterkować to skłądanie o dłubanie przy rowerze jest zajebistą zabawą która może przerodzić się w fajne hobby :-)))

- jak nie lubisz majsterkować to albo serwisujesz sam ( z pomocą kolegów z forum), albo kogoś znajdujesz ale nie jest to już tak łatwo dostępne
- może Ci coś nie wyjść wtedy albo to zmodyfikujesz albo się już za bardzo nie da, z własnego doświadczenia widzę że dopiero 2-3 konstrukcja wychodzą spoko :-) ale mozna poprostu zacząć od roweru taniego i takie rozwiązanie bym Ci radził weź tanią ramę za 1000zł przerób, albo zostawisz ją dla kogoś albo zrobisz potem przekładkę na nową docelową ramę (ja tak robię i zawsze ten drugi jest już doprawowany)
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Kilbos
Forumowicz
Posty: 32
Rejestracja: 18 sie 2019, 17:08

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kilbos »

scuda pisze:
09 wrz 2019, 10:08
Powiem szczerze ze dla mnie az takiej róznicy w jezdzie nie ma miedzy oryginalnym program a open source ale za to możliwości programowania i odczytu róznych parametrów to rewelacja.
Co można dodatkowo odczytać wartościowego?

Co jest potrzebne do zmiany oprogramowania? (inny wyświetlacz, kabelek, firmware coś jeszcze?)
Jaki jest koszt modyfikacji w inne oprogramowanie?
Czy jazda bez zasilania z zamontowanym silnikiem jest toporna?
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

GrzegorzS pisze:
09 wrz 2019, 10:21
scuda pisze:
09 wrz 2019, 0:23
Mialem sie juz pochwalic ze zrobilem 3000 km tsdz2 open source bez zadnej awarii... az tu dzis w lesie cisnalem i galaz wielkosci kija golfowego i grubosci rury wydechowej wpadla mi w tylne kolo natychmiastowo je blokując, lamiac przy tym 3 szprychy. Stalo sie to pod obciazeniem ze strony silnika i cos zaczelo trzeszczec w silniku. Podejrzewam niebieski nylon zmielilo...
Teraz wyobraź sobie co by zmieliło, gdyby była metalowa a nie nylonowa zębatka.
Pewnie by poszło więcej szprych.
tsdz2 w miejskim turladle.
Placek
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 08 cze 2019, 22:40

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Placek »

Po przejechaniu przez Sudety w deszczowy weekend mogę potwierdzić konieczność instalacji czujnika temperatury. Temperatura powietrza ok 12C, motor na dotyk letni a w środku 75C. Gdyby nie czujnik na pewno jechałbym dalej.
I jeszcze jedna rzecz - po całym dniu w deszczu kontroler "zamarł". Na wyświetlaczu same ósemki. Wewnątrz LCD3 sucho. Podejrzewam przeciek do panelu z przyciskami bo kabelek luźno przesuwa się w obudowie i wymaga uszczelnienia silikonem. Po przeschnięciu rano wszystko OK.
Awatar użytkownika
hetm4n
Forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: hetm4n »

hetm4n pisze:
07 wrz 2019, 18:06
Koledzy, moj tsdz2 doznał jakiejś usterki, zrobiłem od założenia 60km i zaczął się wydobywać głośniejszy dzwięk z niego, taki jakby coś w przekładni się rozpadło, czytałem że często pada niebieska zębatka ale po 60km od nowości ? podsyłam film Kręcę na manetce i wymuszam delikatnie hamując by obciążyć silnik. Ten dzwięk się pojawił jak jeździłem po lesie i zaliczyłem kilka małych 20m podjazdów ( najlżejsza zębatka ustawiona 36T).


Odpisuje odnośnie tego posta i kilku waszych odpowiedzi niżej.

Rozebrałem to kompletnie, wymieniłem łożyska, jedno z nich które trzymie sworzeń niebieskiej zębatki (wygląda jak nowa) zaraz przy dużym kole zębatym miało spory luz. Wymieniłem wszystkie na nowe EZO, jest sporo sztywniej w miejscach gdzie były luzy. Ale ten dźwięk nadal jest. Nie wiem co jest już grane...
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

U mnie tez sie niekiedy podobny dzwiek pojawial ale jezdzilem dalej i nic sie nie dzialo.
zipp
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 11 cze 2019, 7:10
Lokalizacja: Małopolska

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: zipp »

hetm4n pisze:
10 wrz 2019, 17:35
Rozebrałem to kompletnie, wymieniłem łożyska,
Masz może spis wszystkich łożysk, przyda się podczas generalnego remontu napędu, żeby kupić zawczasu.
Awatar użytkownika
hetm4n
Forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: hetm4n »

6001 2rs, 609 2rs, 696 2rs , CSK30P ( 1 kierunkowe przy wielkim trybie z prawej). Takie łożyska były w przekładni.

No nic będe jeździł dalej, szkoda że już o wiele głośniej.
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

A moze w samym silniku lozyska ?
tsdz2 w miejskim turladle.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Ma ktoś jakiś pomysł? jestem w lekkiej desperacji
viewtopic.php?f=30&t=3649
greorg
Forumowicz
Posty: 118
Rejestracja: 28 lut 2018, 11:31

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: greorg »

Czy ktoś wie gdzie kupić szybko niebieska zębatkę lub lepiej jej metalowy zamiennik? Na Ali wiem ale potrzebuje na już. Niebieska po około 1100 km ujeżdżania przez 15 latka wygląda tak:
SAVE_20190914_221807.jpeg
Awatar użytkownika
Inc0
Forumowicz
Posty: 873
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Inc0 »

uuu la-la ktos chciał "spalic gume" ?
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2028
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Tooropek »

Za duże przełożenie na starcie i finał z zębatką :)
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
greorg
Forumowicz
Posty: 118
Rejestracja: 28 lut 2018, 11:31

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: greorg »

Widział ktoś w sklepie PL lub chociaż EU.
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn »

greorg pisze:
15 wrz 2019, 7:48
Widział ktoś w sklepie PL lub chociaż EU.
A allegro, olx przeglądał?
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
Awatar użytkownika
khuuhkrr
Forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 05 wrz 2019, 11:47

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: khuuhkrr »

https://s.click.aliexpress.com/e/FWRxrFlW - zapytaj, może mają to w swoim niemieckim magazynie?

Chciałem zadać pytanie z innej beczki. Gdzie znajdę dobrej jakości kabelki do przeprogramowania TSDZ2 i LCD3? Poradzę sobie jednym, czy muszę użyć dwóch różnych?

I jeszcze jedno. Czy ktoś próbował jeździć na tym maluchu przy napięciu 52V? To nie będzie dla niego zabójcze?
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn »

khuuhkrr pisze:
15 wrz 2019, 10:27
https://s.click.aliexpress.com/e/FWRxrFlW - zapytaj, może mają to w swoim niemieckim magazynie?

Chciałem zadać pytanie z innej beczki. Gdzie znajdę dobrej jakości kabelki do przeprogramowania TSDZ2 i LCD3? Poradzę sobie jednym, czy muszę użyć dwóch różnych?

I jeszcze jedno. Czy ktoś próbował jeździć na tym maluchu przy napięciu 52V? To nie będzie dla niego zabójcze?
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2019, 12:49 przez Thorn, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn »

Przeczytaj powyższe wpisy bo min scuda pisał czy działa , czy nie działa na 52v
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
Awatar użytkownika
khuuhkrr
Forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 05 wrz 2019, 11:47

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: khuuhkrr »

Działać, działa, ale jak działa? Muszę poszukać po zagramanicznych forach. Wiesz, ja na razie jestem tylko teoretykiem i nawet nie jestem pewny czy zdecyduje się na tego MIDa, innego MIDa, czy może jednak HUBa.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Ale Po co wyższe napięcie?
Awatar użytkownika
khuuhkrr
Forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 05 wrz 2019, 11:47

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: khuuhkrr »

Z ciekawości. Najczęściej więcej oznacza lepiej. No bo czemu na przykład 48V, a nie 36V? Jeśli można bez szkody dla silnika, a tym samym, bez szkody dla kieszeni to.. jakie są przeciwwskazania?
tkoko
Forumowicz
Posty: 4924
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: tkoko »

khuuhkrr pisze:
15 wrz 2019, 15:30
Z ciekawości. Najczęściej więcej oznacza lepiej. No bo czemu na przykład 48V, a nie 36V? Jeśli można bez szkody dla silnika, a tym samym, bez szkody dla kieszeni to.. jakie są przeciwwskazania?
Mniejsza sprawność silnika :D
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Większa prędkość obrotowa temperatura zużycie...Noi kondensatory sterownika muszą wytrzymać
Awatar użytkownika
khuuhkrr
Forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 05 wrz 2019, 11:47

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: khuuhkrr »

No i dziękuję za konkretne podpowiedzi. Ja to jestem jeszcze bardzo zielony w temacie elektryków i muszę się jeszcze dużo nauczyć żeby wiedzieć na czym w ogóle będę jeździł. W każdym razie jestem niemal w 100% pewny, że to właśnie TSDZ2 będzie siedział w moim rowerku. Teraz tylko zbierać pieniądze i jazda! : )
tkoko
Forumowicz
Posty: 4924
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: tkoko »

pxl666 pisze:
15 wrz 2019, 16:48
Większa prędkość obrotowa temperatura zużycie...Noi kondensatory sterownika muszą wytrzymać
I w konsekwencji podobne pytanie o "niebieską zębatkę" jak Greorg :D
Awatar użytkownika
Eryk
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
Lokalizacja: Wadowice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Eryk »

Dziwne że producent jeszcze nie przeprojektował tej badziewne niebieskiej zębatki. Prawdopodobnie celowo aby doić kieszenie i marnować czas użytkowania. W bafangu zębatka jest prawie nieśmiertelna ;)
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

U mnie niebieska zebatka uszkodziła sie po 3000km ale dopiero gdy galaz weszla w kolo tylne i polamala szprychy i zablokowało silnik. Pozatym ostro upalałem i było ok. Pewnie dużo zależy od tego jak ustawiony jest start z silnika. Jesli idzie caly ogien przy niskim RPM to zębatke szybko zniszczy, choć nie ukrywam, że ja nie dbałem nigdy o zębatkę, lecz jezdziłem na sofcie open source z lcd3 i nie miałem ustawionego startu z silnika i nie mam manetki.
k44mil3k
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 03 lip 2019, 23:15

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: k44mil3k »

Witam. Posiadam rower Giant Talon 3 LTD z 2016 roku. A dokladniej... https://www.giant-bicycles.com/pl/talon ... 3-ltd-2016
Jest przedewszystkim hardtaillem i ma kola 27,5 cala. Ma ktos ten silnik z podobnym rowerem na kolach 27,5?

Wiem, ze lepiej robic na fullu, ale to bylby moj pierwszy ebike.

Generalnie szukam opini uzytkownikow tego silnika z kolami 27,5.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

k44mil3k pisze:
15 wrz 2019, 20:17
Witam. Posiadam rower Giant Talon 3 LTD z 2016 roku. A dokladniej... https://www.giant-bicycles.com/pl/talon ... 3-ltd-2016
Jest przedewszystkim hardtaillem i ma kola 27,5 cala. Ma ktos ten silnik z podobnym rowerem na kolach 27,5?

Wiem, ze lepiej robic na fullu, ale to bylby moj pierwszy ebike.

Generalnie szukam opini uzytkownikow tego silnika z kolami 27,5.
Jakie to ma znaczenie? Większa vmax mniejszy moment na większej obręczy
k44mil3k
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 03 lip 2019, 23:15

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: k44mil3k »

pxl666 pisze:
15 wrz 2019, 21:40
k44mil3k pisze:
15 wrz 2019, 20:17
Witam. Posiadam rower Giant Talon 3 LTD z 2016 roku. A dokladniej... https://www.giant-bicycles.com/pl/talon ... 3-ltd-2016
Jest przedewszystkim hardtaillem i ma kola 27,5 cala. Ma ktos ten silnik z podobnym rowerem na kolach 27,5?

Wiem, ze lepiej robic na fullu, ale to bylby moj pierwszy ebike.

Generalnie szukam opini uzytkownikow tego silnika z kolami 27,5.
Jakie to ma znaczenie? Większa vmax mniejszy moment na większej obręczy
No wlasnie. Zależało by mi na tym, aby dobrac przelozenia do tego silnika przy kolach 27,5.
Generalnie chodzi o to, że fabrycznie w Giancie jest kaseta 11-34, i korba 40/30/22, i powiem, że przy przełożeniu 3x9 nogi by chcialy, ale brakuje wyższego biegu...

TSDZ2 ma blat 42T. Zastanawiam sie nad zmiana kasety aby dobrze to wspolgralo z silnikiem. Tymbardziej, że czytałem, że ten silnik nie daje mocy przy dużej kadencji.
No i jeszcze pytanie. 48v czy 52v?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

obawiam sie ze jest to na tyle indywidualna sprawa ze musisz sie przekonac sam na sobie ...
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn »

Tymbardziej, że czytałem, że ten silnik nie daje mocy przy dużej kadencji.
No i jeszcze pytanie. 48v czy 52v?
Co to oznacza, dużej tzn jakiej?
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Pewnie ma za wolne obroty do szybkiego kręcenia korbą
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn »

Tsdz2 na chińskim sofcie wspomaga do kadencji 90, na Open Source pod Vlcd5 jest opcja hi Cadence i wtedy wspomaga co najmniej do 110/min, a nie wiem czy nie trochę więcej. Uważam, że tyle do MTB wystarcza w zupełności.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

Jesli chodzi o kadencje to u mnie na zebatce 42 z przodu, z tyłu 11z i kołach 26 cali wspomaga do 45km/h i silnik przestaje podawać waty.
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn »

scuda pisze:
16 wrz 2019, 11:10
Jesli chodzi o kadencje to u mnie na zebatce 42 z przodu, z tyłu 11z i kołach 26 cali wspomaga do 45km/h i silnik przestaje podawać waty.
Czyli wykorzystujesz fabryczne ustawienie kadencji w okolicach 90.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
Awatar użytkownika
hetm4n
Forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: hetm4n »

Dziś przeprogramowałem tsdz2 i lcd3 , wstępnie skonfigurowany. Tylko nie wiem jak ustawić godzinę na wyświetlaczu, a na internetach nie znalazłem. Ktoś poradzi?
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
Awatar użytkownika
muppett
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 22 kwie 2018, 11:37
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: muppett »

Nie ma zegarka w kt lcd3, jest tylko odliczacz czasu od startu.
Awatar użytkownika
WojtekErnest
Forumowicz
Posty: 3335
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: WojtekErnest »

greorg pisze:
14 wrz 2019, 22:15
Czy ktoś wie gdzie kupić szybko niebieska zębatkę lub lepiej jej metalowy zamiennik? Na Ali wiem ale potrzebuje na już. Niebieska po około 1100 km ujeżdżania przez 15 latka ..
Uwaga takie zębatki (niekoniecznie niebieski) są w dwóch rozmiarach grubości 10 i 12 mm.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...:-)
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

WojtekErnest pisze:
17 wrz 2019, 9:03
greorg pisze:
14 wrz 2019, 22:15
Czy ktoś wie gdzie kupić szybko niebieska zębatkę lub lepiej jej metalowy zamiennik? Na Ali wiem ale potrzebuje na już. Niebieska po około 1100 km ujeżdżania przez 15 latka ..
Uwaga takie zębatki (niekoniecznie niebieski) są w dwóch rozmiarach grubości 10 i 12 mm.
Czyzby to te kilkanascie/kikadziesiat gram roznicy wersji 750 W ?
tsdz2 w miejskim turladle.
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

Ups a ja zamówiłem w ciemno :P ciekawe jak przyjdzie
Awatar użytkownika
Majster
Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 07 maja 2017, 16:42
Lokalizacja: Tychy

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Majster »

Co do zębatki - podejrzewam, że jest zastosowana plastikowa ze względu na mniejszy koszt oraz mniejszy hałas.
Osoby które zmieniły na metalową - zauważyliście większy hałas?
Buduję lekkie pojazdy elektryczne dla czystej zabawy.

Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
greorg
Forumowicz
Posty: 118
Rejestracja: 28 lut 2018, 11:31

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: greorg »

Majster pisze:
23 wrz 2019, 22:10
Co do zębatki - podejrzewam, że jest zastosowana plastikowa ze względu na mniejszy koszt oraz mniejszy hałas.
Osoby które zmieniły na metalową - zauważyliście większy hałas?
"głośniej nie jest, ale dźwięk jest inny" - młody właściciel roweru z TSDZ2, który zmielił zębatkę po około 1100 km :D
Awatar użytkownika
Majster
Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 07 maja 2017, 16:42
Lokalizacja: Tychy

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Majster »

Dużo zależy też od spasowania - mocne dokręcenie zmniejsza hałas kosztem większego tarcia, zaś zmniejszenie tarcia zwiększa hałas :). Użytkownicy mowią że hałas jest różny w zależności od danej sztuki co prawdopodobnie jest przyczyną zmienności na produkcji.
Buduję lekkie pojazdy elektryczne dla czystej zabawy.

Mój świat rowerów elektrycznych - zdjęcia, budowa, ciekawostki:
http://facebook.com/RoweryElektryczneDiscovery
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

A to widzieliście ?



I to, ciekawe oswiadczenie:

Obrazek
tsdz2 w miejskim turladle.
ODPOWIEDZ