MID-DRIVE TSDZ2 750W
-
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 cze 2020, 16:05
- Lokalizacja: Siemianowice
-
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 cze 2020, 16:05
- Lokalizacja: Siemianowice
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5765
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 lip 2021, 10:40
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Nie wiem jak to poznać czy jest skalibrowany czy nie, zawsze jak już działał to wydawało mi się ze działa poprawnie. Sam na pewno go nie kalibrowałem.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1264
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Kurde nigdzie nie spotkałem info że on się kalibruje, ale wczoraj żona załączyła napęd w czasie jazdy i po kilometrze narzekała że bardzo słabo jej wspomaga. Kazałem wyłączyć i włączyć i wróciło normalne wspomaganie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 lip 2021, 10:40
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja widziałem 2 lata temu takie info, ze właściwie od tego się powinno zacząć ale wszystko działało mi się wydaje poprawnie to się tym nie przejmowałem. Widziałem jakiś filmik, zdaje się chiński ze trzeba wszystko rozebrać i zdaje się ustawić sensor fizycznie. Marek z kanału BikeL też o tym wspomina w filmiku @5:46. Ja narazie znalazłem taki filmik w którym Casainho pokazuje ze z poziomu menu 9, pozycji 2 można skalibrować sensor na wartości od 0 do 255, (ja mam od 38 - 64.) ale u mnie nie da się tej kalibracji włączyć.
-
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 cze 2020, 16:05
- Lokalizacja: Siemianowice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Tu masz wszystko co należy zrobić aby właściwie użytkować najnowszą wersję 1.1.0
https://github.com/OpenSourceEBike/TSDZ ... on-display
https://github.com/OpenSourceEBike/TSDZ ... on-display
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 lip 2021, 10:40
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dzięki.mariusz61 pisze: ↑24 lip 2021, 9:28Tu masz wszystko co należy zrobić aby właściwie użytkować najnowszą wersję 1.1.0
https://github.com/OpenSourceEBike/TSDZ ... on-display
Co prawda mam wersje 0.19 ale w tym manualu można znaleźć instrukcje jak ustawić torque sensor fizycznie. Oni tego nie polecają, sam podchodzę to tego bardzo nie chętnie, to będzie dla mnie ostateczność.
Wersja 1.1.0 jest dużo lepsza od 0.19 ? Są jakieś nowsze stabilne wersie na wyświetlacz LCD3? bo 0.19 to już z 2 lata ma
-
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 cze 2020, 16:05
- Lokalizacja: Siemianowice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja używam 1.0.0 i się sprawdza. Skalibrowanie czujnika nacisku ustawia charakterystykę pod czułość sensora a są duże rozbieżności i pod swoją wagę - siłę nacisku.
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Cześć,
Dziś podczas jazdy na zwykłej trasie odcięło mi wspomaganie.
Napęd nie działania ani z pedałów ani z manetki.
Na Lcd error 02.
Co może być przyczyna ?
Dziś podczas jazdy na zwykłej trasie odcięło mi wspomaganie.
Napęd nie działania ani z pedałów ani z manetki.
Na Lcd error 02.
Co może być przyczyna ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 maja 2019, 19:30
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Sorki ze tak sie wciskam
Podajcie mi proszę jakiegos linka gdzie moglbym kupic sam silnik Tsdz2 250w bez osprzętu poniewaz ten ktory mam nawalil mi.Mam fabryczny rower z takim silnikiem Mifa Biria. Dzieki
Podajcie mi proszę jakiegos linka gdzie moglbym kupic sam silnik Tsdz2 250w bez osprzętu poniewaz ten ktory mam nawalil mi.Mam fabryczny rower z takim silnikiem Mifa Biria. Dzieki
-
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 cze 2020, 16:05
- Lokalizacja: Siemianowice
- Rysiekkk
- Forumowicz
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 lut 2018, 13:55
- Lokalizacja: Krk
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Pany sofcik 0.8, czujnik temp. i termopady wklejone i wydaje mi się, że mocno się grzeje
Nie mam porównania - bo nie jeździłem na ori sofcie i bez termopadów.
Zakres wspomagania jest 0-20... a najczęśniej używam ~4-7
wysoka kadencja (od siebie daje dużo) -> a na podjazdach po kilku minutach temp. leci w kosmos (pod odcięcie)
Używanie wspomagania 10+ to w moim przypadku chyba tylko na mrozie...
Trochę słabo
Jak to u was wygląda ?
Nie mam porównania - bo nie jeździłem na ori sofcie i bez termopadów.
Zakres wspomagania jest 0-20... a najczęśniej używam ~4-7
wysoka kadencja (od siebie daje dużo) -> a na podjazdach po kilku minutach temp. leci w kosmos (pod odcięcie)
Używanie wspomagania 10+ to w moim przypadku chyba tylko na mrozie...
Trochę słabo
Jak to u was wygląda ?
-
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 cze 2020, 16:05
- Lokalizacja: Siemianowice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Poziom wspomagania podaj w watach ile daje silnik a nie w poziomie bo każdy ustawia pod siebie. U mnie przy 250 - 300 wat z silnika to w dzisiejszych warunkach jakieś 45-50 stopni przy długotrwałym obciążeniu. Przy 600-700 watach do 60 stopni dochodzi, ale to w krótkich odcinkach 5-10 minut.
-
- Forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 06 mar 2018, 14:52
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ok halle to do ogarnięcia, a co jesli zwarte uzwojenie ?
Silinik do wymiany ?
-
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 cze 2020, 16:05
- Lokalizacja: Siemianowice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Przezwajać raczej się tego nie opłaci. Ale większość problemów jest z hallami.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5765
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Czy pasuje wersja tsdz2 100mm do pressfita 92 ? Bo teoretycznie wystarczy dać podkładki dystansujące brakujące 8mm.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1264
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Chodzi o średnicę otworu? Bo silnik ściska jakby rame, gwint BSA nie jest potrzebny z tego co pamietam.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1264
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
No jest, to są zupełnie inne mocowania. Średnica też.
Ostatnio zmieniony 02 sie 2021, 17:55 przez Kajman, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Z tego co pamiętam, to właśnie u siebie w konie zjebałem gwinty w mufie ramy przez krzywe wkręcanie suportu i z tego powodu zalozyłem tsdz2, bo wlasnie nie potrzebny jest ten gwint, bo silnik przelatuje przez mufe i dokręca się swoją nakrętką ściskając mufe. Tylko teraz nie wiem ile ma szerokość mufy w ramie z pressfitem, bo sam suport ma 88-92 ale rama nie wiadomo, bo rower dopiero chcę kupić. Skoro są adaptery pressfit-bsa to rama nie może mieć szerokości większej jak szerokość mocowań korb przy BSA.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1264
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 07 sie 2019, 20:30
- Lokalizacja: Świdnica 58-100
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jak zidentyfikować silnik (chodzi o napięcie zasilania)?
Czy w silniku na napięcie 36V wystarczy wymienić sterownik na 48V, jeśli nie to co trzeba jeszcze wymienić (silnik, wyświetlacz)?
Czy w silniku na napięcie 36V wystarczy wymienić sterownik na 48V, jeśli nie to co trzeba jeszcze wymienić (silnik, wyświetlacz)?
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 07 sie 2019, 20:30
- Lokalizacja: Świdnica 58-100
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jak wygląda ten adapter?tofik997 pisze: ↑22 paź 2020, 13:54Blat się telepie bo jest osadzony na jednym łożysku. I na takiej średnicy bedzie spory luz. Jak by sie założyło zębatke 26T znacznie by ten luz był mniejszy ale to tak jakby malowanie grzyba.
Ja właśnie wczoraj opracowalem adapter ktory pozwala osadzić dodatkowe łożysko na ośce. Powinno to dość znacznie poprawić bujanie zębatki.
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 07 sie 2019, 20:30
- Lokalizacja: Świdnica 58-100
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Czy ktoś to testował? U mnie nie działa.pxl666 pisze: ↑17 lut 2021, 13:02ale to ma działać na oryginalnym sofcie czy OSF ?faust pisze: ↑17 lut 2021, 8:45Instrukcja którą dostałem przy zakupie silnika z VLCD5, może się komuś przyda:
Dodatkowo jeżeli kupujecie przeprogramowany silnik poproście o ustawienia jakie są wgranie - u mnie ustawiony jest start w trybie eMTBKod: Zaznacz cały
Wyświetlanie informacji jak napięcie: (informacje będą wyświetlanie tylko gdy włączony jest któryś tryb (level) - czyli z lewej strony wyświetlacza świecą się kraski od 1 do 4. Gdy jest "OFF" możemy wejść w przełączanie trybów/profili) - wyświetlanie napięcia akumulatora: - wcisnąć 2 x "power" (po jednym wciśnięciu "power" zacznie migać E02 to znaczy iż jesteśmy w trybie napięcia, po drugim wciśnięciu "power" pokaże napięcie), - wyświetlanie poboru prądu z akumulatora: - wcisnąć 4 x "power" (po trzecim wciśnięciu "power" zacznie migać E03 to znaczy iż jesteśmy w trybie wskazywania prądu, po czwartym wciśnięciu "power" pokaże pobierany prąd w danym momencie), - wyświetlanie kadencji pedałowania (ilość obrotów pedałami na minutę): - wcisnąć 6 x "power" (po piątym wciśnięciu "power" zacznie migać E04 to znaczy iż jesteśmy w trybie wskazywania kadencji, po szóstym wciśnięciu "power" pokaże ilość obrotów pedałami w danym momencie), Włączanie - Tryb/profil "street" (prawnie dozwolony) - przełączyć wciskając "-" na tryb (level) "OFF" (zero kresek z lewej), - wcisnąć 2 x "power" (zacznie migać E02 to znaczy iż jesteśmy w trybie przełączania), - wcisnąć "+" aby przełączyć tryb (level) na "ECO" (jedna kreska z lewej) - wcisnąć 2 x "power" (zacznie migać E02 to znaczy iż jesteśmy już w trybie "street"). Włączanie - Tryb/profil "off road" (prawnie niedozwolony) - przełączyć wciskając "-" na tryb (level) "OFF" (zero kresek z lewej), - wcisnąć 2 x "power" (zacznie migać E02 to znaczy iż jesteśmy w trybie przełączania), - wcisnąć "+" aby przełączyć tryb (level) na "ECO" (jedna kreska z lewej) - wcisnąć 4 x "power" (zacznie migać E03 to znaczy iż jesteśmy już w trybie "off road"). Przełączanie trybów/profili: - przełączyć wciskając "-" na tryb (level) "OFF" (zero kresek z lewej), - wcisnąć 2 x "power" (zacznie migać E02 to znaczy iż jesteśmy w trybie przełączania), - wcisnąć 2 x "+" aby przełączyć tryb (level) na "TOUR" (dwie kreski z lewej) - wciskając ... x "power" wybieramy: - E02 - POWER ASSIST (wciskamy 2 x "power") - E03 - TORQUE ASSIST (wciskamy 2 + 2 x "power") - E04 - CADENCE ASSIST (wciskamy 2 + 2 + 2 x "power")
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 10 lut 2021, 12:12
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Przecież widać, że to jest dla OSF.
A w silniku na napięcie 36V trzeba zmienić ustawienie w sterowniku na 48V, a sam silnik przy tym napięciu będzie szybciej się kręcił. W tym wątku wszystko jest, więc trzeba czytać i będzie jasne.
A w silniku na napięcie 36V trzeba zmienić ustawienie w sterowniku na 48V, a sam silnik przy tym napięciu będzie szybciej się kręcił. W tym wątku wszystko jest, więc trzeba czytać i będzie jasne.
Ostatnio zmieniony 07 sie 2021, 22:31 przez Astrolux, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 sie 2021, 13:42
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Kupiłem rower z zamontowanym TSDZ2 i wyświetlaczem VLCD6 i tu małe pytanie w zestawie nie ma zamontowanych klamek hamulca - pytanie czy tak ma być. Pytanie drugie jak sprawdzić jakie jest oprogramowanie. W rowerze jest wolnobieg 7 rzędowy 14-32 i tu jest kolejny problem bo maksymalnie mogę wykręcić 37km/h, wolnobiegu 11- 38 raczej nie kupię i tu pytanie co zyskam jak zmienię zębatkę w silniku ze standardowej 42t na 44t.
-
- Forumowicz
- Posty: 4925
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Zwiększysz prędkość maksymalną z 37 na 38.5 km/godz
Jeżeli chcesz większej prędkości, musisz dać z przodu min 48T, wówczas w tych samych warunkach (przy tym samym RPM korby) powinieneś uzyskać 41 - 42 km/godz
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Wymień wolnobieg na kasetę a i tak później będziesz miał niższe koszty serwisu kasety i prędkośc wzrośnie jak trzeba.
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Po 200km na sofcie 20.1C3 od mbrusy polecialo nowe trybo niebieskie. Świeżo na sezon 21r zamontowane. Dobrze ze mam stare sprawne bez czujnikow hamowania lepiej nie jezdzic na tym sofcie
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 lut 2018, 9:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
hetm4n napisz coś o sytuacji w której to nastąpiło. Też jeżdżę na tym sofcie i na razie wszystko działa ok.
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 08 mar 2020, 21:47
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Szybkie pytanie do was.
Ostatnio kupiłem silnik bez manetki (wersia 6 pin) pośpiech i nie zauważyłem ze jej nie ma w zestawie. Jak dokupię manetke bedzie ona dzialac czy potrzebny jest silnik 9pin?
Ostatnio kupiłem silnik bez manetki (wersia 6 pin) pośpiech i nie zauważyłem ze jej nie ma w zestawie. Jak dokupię manetke bedzie ona dzialac czy potrzebny jest silnik 9pin?
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Nie będzie działać, 8 pin wychodzi bezpośrednio ze sterownika. Jest jednak możliwość dolutowania kabelków do sterownika (skil zegarmistrzowski wymagany ) ale gdybyś chciał się podpinać manetką pod wyświetlacz to też nic nie da.
Z drugiej strony manetka w tym silniku to jest słaby pomysł wg mnie.
Z drugiej strony manetka w tym silniku to jest słaby pomysł wg mnie.
-
- Forumowicz
- Posty: 148
- Rejestracja: 05 maja 2018, 22:42
- Lokalizacja: Myszków
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Też już przejechałem na najnowszej wersji od Emmebrusa C3 około 780 km i nic się nie dzieje a wcześniej na wersji C2 ponad 900 km.
Koło niebieskie jest jak nowe bo silnik niedawno był rozbierany aby go przesmarować. Wszystko działa idealnie i to jest najlepsze oprogramowanie jakie do tej pory wyszło Staram się używać zawsze dużą kadencję 80-90 obrotów i nie startować z twardych przełożeń a na górkach jeździć z kadencją ponad 105-110 obrotów. Mam ustawiony silnik na moc 550W bo wtedy silnik idealnie pracuje i nie grzeje się tak jak na 700W. Łańcuch mam teraz do wymiany bo już lekko przeskakuje ale to jest normalne w elektrykach a i tak długo wytrzymał. A jest to łańcuch Shimano HG54.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 30 sie 2021, 18:11 przez djpawelo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 03 kwie 2021, 15:24
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja też miałem przygodę na wersji C3, prosta droga, 2gi kilometr wycieczki, nagle cyk, koniec wspomagania. Nawet 100 km nie przejechałem na nim. Z resztą sam emmebrusa nie zaleca jego stosowania ze względu na kilka przypadków uwalonych mosfetów.
Tak było i w moim przypadku, zwarcie na konektorze baterii. Trochę gimnastyki ze sterownikiem, dłubanko z klejem (na szczęście dosyć miękki), wymiana pary mosfetów (6 ziko) i zmartwychwstał. Przy okazji lm35 wleciał i termopady.
Po tej przygodzie wgrałem v20.1C.1 z 7. lipca i ponad 500km przelatałem bez problemów.
Dodam tylko, że ustawienia na jednym i drugim sofcie takie same, czujnik kalibrowany software'owo, power max skręcony do 500W, więc nie miał ciężko.
Polecam również przejrzeć kilka postów z podanego wyżej linka bo są fajne porady co do ustawień w konfiguratorze
Kod: Zaznacz cały
https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=30&t=98281&start=1650#p1660568
Po tej przygodzie wgrałem v20.1C.1 z 7. lipca i ponad 500km przelatałem bez problemów.
Dodam tylko, że ustawienia na jednym i drugim sofcie takie same, czujnik kalibrowany software'owo, power max skręcony do 500W, więc nie miał ciężko.
Polecam również przejrzeć kilka postów z podanego wyżej linka bo są fajne porady co do ustawień w konfiguratorze
Ostatnio zmieniony 30 sie 2021, 20:39 przez Bartq89, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 05 wrz 2020, 8:54
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jestem o włos od zakupu. Przeczytawszy cały wątek, już wiem, że TSDZ2 jest wykonany "delikatnie" i niedokładnie, co generuje szereg problemów zwłaszcza dla pozbawionych serca technicznego userów. Biorę poprawkę, że w takich wątkach, znaczna ilość wpisów pochodzi od użytkowników, którzy tu przychodzą jeśli jest problem, co wypacza obraz awaryjności tego sprzętu. Chciałbym jednak spróbować ustalić jak wiele problemów statystycznie mogę realnie doświadczyć.
Zakładam przebiegi 3-5 kkm/rok.
Rower MTB, 26", bez amortyzacji, przód 34T, tył 11-34T, 70% asfalt, 30% teren, 5% górki o nachyleniu turystycznym.
Styl jazdy świadomego użytkownika, zamierzam wykonać mod termiczny.
I pytania, bardzo proszę jeśli to nawet możliwe o odpowiedź chodź w jednym z nich:
1. Czy są wśród nas użytkownicy którzy, przejechali takim silnikiem 5kkm,10kkm,15kkm bez awarii? Jaki styl jazdy uprawialiście?
2. Chciałbym rowerem dojeżdżać także do pracy, więc potrzebuję mieć możliwość dojazdu 10km x2 na samej manetce, tak aby się nie spocić przynajmniej w jedną stronę Moja waga 100kg (+-10 ), opony szosowo terenowe (all terrain, Schwalbe Hurricane). Czy na tym silniku i manetce jest to możliwe? Prędkość 25-35km/h, płasko, asfalt, kostka. Ogólnie odradzaliście manetkę do jazdy, ale co jeśli bierzemy pod uwagę dojazdy? Na hulajnodze Xiaomi m365 (250W) daję radę, to mam cichą nadzieję że TSDZ2 też się da, proszę o opinię.
Zakładam przebiegi 3-5 kkm/rok.
Rower MTB, 26", bez amortyzacji, przód 34T, tył 11-34T, 70% asfalt, 30% teren, 5% górki o nachyleniu turystycznym.
Styl jazdy świadomego użytkownika, zamierzam wykonać mod termiczny.
I pytania, bardzo proszę jeśli to nawet możliwe o odpowiedź chodź w jednym z nich:
1. Czy są wśród nas użytkownicy którzy, przejechali takim silnikiem 5kkm,10kkm,15kkm bez awarii? Jaki styl jazdy uprawialiście?
2. Chciałbym rowerem dojeżdżać także do pracy, więc potrzebuję mieć możliwość dojazdu 10km x2 na samej manetce, tak aby się nie spocić przynajmniej w jedną stronę Moja waga 100kg (+-10 ), opony szosowo terenowe (all terrain, Schwalbe Hurricane). Czy na tym silniku i manetce jest to możliwe? Prędkość 25-35km/h, płasko, asfalt, kostka. Ogólnie odradzaliście manetkę do jazdy, ale co jeśli bierzemy pod uwagę dojazdy? Na hulajnodze Xiaomi m365 (250W) daję radę, to mam cichą nadzieję że TSDZ2 też się da, proszę o opinię.
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2021, 11:46 przez mrk67422, łącznie zmieniany 2 razy.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5765
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 05 wrz 2020, 8:54
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Z tego co kojarzę pxl666 jeździsz na fabrycznym OS?
A powiedz czy ten 4 stopień się nie przegrzeje na 10km przy ciągłym i po asfalcie?
A powiedz czy ten 4 stopień się nie przegrzeje na 10km przy ciągłym i po asfalcie?
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2021, 13:03 przez mrk67422, łącznie zmieniany 2 razy.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1264
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Generalnie to co opisujesz to wszystko wskazuje na użycie huba a nie mida. Do tego na endless wyraźnie piszą, że tsdz2 od 110kg użytkownika psuje się znacznie częściej niż przy lżejszych.
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2021, 12:57 przez Kajman, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 08 mar 2020, 21:47
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Mam tsdz2 2 sezon ponad 7 tys. km za mną. W seszlym sezonie zmieliłem zębatke tylko i wyłącznie z mojej winy. Spr czy podjadę pod stromą górg. W tym sezonie trochę przesmarowałem duza zębatke przy korbie ale nie było to konieczne. Żeby jak nowe.
Napewno nie zmęczysz się jadąc 4 biegu i napewno silnik nie jest do jazdy z manetka. Manetka tylko żeby lancuch przesmarowac lub przeprowadzić przez ostre piachy.
Ważę 90kg silnik jest super polecam.
Napewno nie zmęczysz się jadąc 4 biegu i napewno silnik nie jest do jazdy z manetka. Manetka tylko żeby lancuch przesmarowac lub przeprowadzić przez ostre piachy.
Ważę 90kg silnik jest super polecam.
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 08 mar 2020, 21:47
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dzięki za odp. Silnik kupiłem dla kumpla na prezent trochę na wariata i nie zwróciłem uwagi że nie ma.Gregory pisze: ↑30 sie 2021, 9:51Nie będzie działać, 8 pin wychodzi bezpośrednio ze sterownika. Jest jednak możliwość dolutowania kabelków do sterownika (skil zegarmistrzowski wymagany ) ale gdybyś chciał się podpinać manetką pod wyświetlacz to też nic nie da.
Z drugiej strony manetka w tym silniku to jest słaby pomysł wg mnie.
Sam jeżdżę tsdz2 i sobie chwale. Manetka tylko żeby lancuch przesmarowac lub przeprowadzić przez ostre piachy.
Czyli jak do lutuje przewod obok i puszcze do wyświetlacza to manetka będzie chodzić? Sterowniki sa te same?
Wiem ze sa zalane jakims klej i żeby sie dobrać z lutownica moze byc problem.
Narazie kumpel mówi żeby olać manetke a odmieniać silnika mi się nie chce. Z doświadczenia wiem że się przydaje.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5765
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
tonszeng z bidonem będzie chyba lżejszy niż np Q128H w kole + sterownik+ bidon . dodatkowo zestaw jest gotowy i dyskretny oraz odpada ciężkie koło i problemy z serwisem ogumienia ...mrk67422 pisze: ↑02 wrz 2021, 10:57Jestem o włos od zakupu. Przeczytawszy cały wątek, już wiem, że TSDZ2 jest wykonany "delikatnie" i niedokładnie, co generuje szereg problemów zwłaszcza dla pozbawionych serca technicznego userów. Biorę poprawkę, że w takich wątkach, znaczna ilość wpisów pochodzi od użytkowników, którzy tu przychodzą jeśli jest problem, co wypacza obraz awaryjności tego sprzętu. Chciałbym jednak spróbować ustalić jak wiele problemów statystycznie mogę realnie doświadczyć.
Zakładam przebiegi 3-5 kkm/rok.
Rower MTB, 26", bez amortyzacji, przód 34T, tył 11-34T, 70% asfalt, 30% teren, 5% górki o nachyleniu turystycznym.
Styl jazdy świadomego użytkownika, zamierzam wykonać mod termiczny.
I pytania, bardzo proszę jeśli to nawet możliwe o odpowiedź chodź w jednym z nich:
1. Czy są wśród nas użytkownicy którzy, przejechali takim silnikiem 5kkm,10kkm,15kkm bez awarii? Jaki styl jazdy uprawialiście?
2. Chciałbym rowerem dojeżdżać także do pracy, więc potrzebuję mieć możliwość dojazdu 10km x2 na samej manetce, tak aby się nie spocić przynajmniej w jedną stronę Moja waga 100kg (+-10 ), opony szosowo terenowe (all terrain, Schwalbe Hurricane). Czy na tym silniku i manetce jest to możliwe? Prędkość 25-35km/h, płasko, asfalt, kostka. Ogólnie odradzaliście manetkę do jazdy, ale co jeśli bierzemy pod uwagę dojazdy? Na hulajnodze Xiaomi m365 (250W) daję radę, to mam cichą nadzieję że TSDZ2 też się da, proszę o opinię.
jak ci zależy na trwałości to kosztem wygody możesz kupić bafanga , na nim się na 200% nie spocisz i niby jest trwalszy
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2021, 15:15 przez pxl666, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Z wyświetlaczem nie grzebałem więc Ci nie powiem ale podejrzewam że jak już doprowadzisz przewody to powinno zadziałać.Bolej1 pisze: ↑02 wrz 2021, 14:53Dzięki za odp. Silnik kupiłem dla kumpla na prezent trochę na wariata i nie zwróciłem uwagi że nie ma.Gregory pisze: ↑30 sie 2021, 9:51Nie będzie działać, 8 pin wychodzi bezpośrednio ze sterownika. Jest jednak możliwość dolutowania kabelków do sterownika (skil zegarmistrzowski wymagany ) ale gdybyś chciał się podpinać manetką pod wyświetlacz to też nic nie da.
Z drugiej strony manetka w tym silniku to jest słaby pomysł wg mnie.
Sam jeżdżę tsdz2 i sobie chwale. Manetka tylko żeby lancuch przesmarowac lub przeprowadzić przez ostre piachy.
Czyli jak do lutuje przewod obok i puszcze do wyświetlacza to manetka będzie chodzić? Sterowniki sa te same?
Wiem ze sa zalane jakims klej i żeby sie dobrać z lutownica moze byc problem.
Narazie kumpel mówi żeby olać manetke a odmieniać silnika mi się nie chce. Z doświadczenia wiem że się przydaje.
Ja w każdym który montowałem wywalałem oryginalny wyświetlacz zakładałem LCD3 i ofpen firmware, czasem ktoś się uparł na manetkę to założyłem po czym po przejechaniu pierwszych metrów wracał na wymianę niebieskiej zębatki w tym silniku manetka tylko dla ludzi wiedzących co robią i jak jej użyć.
Do smarowania łańcucha czy prowadzenia lepiej sprawdza się ... tryb prowadzenia roweru ale nie wiem czy w oryginalnym sofcie jest ta funkcja.
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2021, 15:23 przez Gregory, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 08 mar 2020, 21:47
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Właśnie jeszcze jest ta opcja run w Open soft.
ok to są dwie opcje jak by marudził. Gość przy kosci +100kg to lepiej żeby manetki nie mial :p dzięki za info.
ok to są dwie opcje jak by marudził. Gość przy kosci +100kg to lepiej żeby manetki nie mial :p dzięki za info.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1264
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dla tego
Co prawda nie u mnie ale jeden koleś po odbiorze roweru z serwisu oczywiście na zębatce 11 z tyłu wsiadł na rower dał pełną manetkę i ... nawet nie odjechał, zębatka zmielona.
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2021, 16:13 przez Gregory, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1264
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
etam, córka dośc dużo korzysta i luz. Ale nie ma przerzutek tylko piastę, więc nie ma przeskoków. Generalnie drugi raz bym w tsdz2 nie poszedł, mam 2, niech sobie będą, córka i żona lekkie, choć w żony po 160km strzeliło łożysko jednokierunkowe czy coś w niebieskiej zębatce i strzelała, wymiana na metal i na razie spokój. Teraz bym wziął jakąś średnią przekładniówkę na tył i tensometr do tego, jednak w porównaniu do huba to ten napęd jest za delkatny.
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jak go dobrze traktujesz jego delikatność nie jest problemem, u mnie z przodu 34T z tyłu 11-50 i po Beskidach śmiga jak ta lala, huba gotowałem po kilka razy na tych podjazdach a ten maluszek wychodzi bez zadyszki Cała sztuka w tym żeby jeździć tym jak rowerem a nie jak motorkiem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 05 wrz 2020, 8:54
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dziękuję za odpowiedzi, super jest to forum i wasze zaangażowanie
Zakładałem tzw. inteligentną jazdę na manetce, czyli człowieka świadomego technicznej budowy i wrażliwości tego silnika.
Silnik "na oko", to około 250-300W mocy znamionowej, a efektywność osiąga zapewne w zakresie 60-80 obrotów korby. 500W znamionowej przy tym silniku to wg mnie już naciąganie praw fizyki i tego powinien być chyba każdy świadomy, co zapewne będzie skutkowało przeciążeniami zarówno od strony elektrycznej jak i mechanicznej tego napędu.
Dlatego skoro 250W bez wkładu własnego mnie do pracy na hulajnodze jakoś wiezie, wnioskuję, że TSDZ2 też powinien przy założeniu inteligentnego ruszania z miękkiego biegu, jazdy na kadencji powyżej 60 obr/min i z prędkością realną 25-35/h przy dobranych przełożeniach.
Zatem czy ktoś może mi potwierdzić, że jechał 10km, ciągle na manetce, z delikatnym wspieraniem nogami tylko przy rozpędzaniu lub podjazdach i nie doprowadził do przekroczenia akceptowalnej temperatury?
Czy jest jednak tak, że nie damy rady na samym silniku pokonać takiego dystansu przy prędkości 25-30km/h?
Zakładałem tzw. inteligentną jazdę na manetce, czyli człowieka świadomego technicznej budowy i wrażliwości tego silnika.
Silnik "na oko", to około 250-300W mocy znamionowej, a efektywność osiąga zapewne w zakresie 60-80 obrotów korby. 500W znamionowej przy tym silniku to wg mnie już naciąganie praw fizyki i tego powinien być chyba każdy świadomy, co zapewne będzie skutkowało przeciążeniami zarówno od strony elektrycznej jak i mechanicznej tego napędu.
Dlatego skoro 250W bez wkładu własnego mnie do pracy na hulajnodze jakoś wiezie, wnioskuję, że TSDZ2 też powinien przy założeniu inteligentnego ruszania z miękkiego biegu, jazdy na kadencji powyżej 60 obr/min i z prędkością realną 25-35/h przy dobranych przełożeniach.
Zatem czy ktoś może mi potwierdzić, że jechał 10km, ciągle na manetce, z delikatnym wspieraniem nogami tylko przy rozpędzaniu lub podjazdach i nie doprowadził do przekroczenia akceptowalnej temperatury?
Czy jest jednak tak, że nie damy rady na samym silniku pokonać takiego dystansu przy prędkości 25-30km/h?
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2021, 17:14 przez mrk67422, łącznie zmieniany 2 razy.