MID-DRIVE TSDZ2 750W
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Nooo to się naczytałem jakież to to jest dobre, zwłaszcza z open firmware, no i teraz będę musiał go spróbować
Powoli zaczynam poszukiwania bazy, full bo to w góry ma być (mój hub jest ok ale ta masa w kole trochę upośledza działanie dampera, no i na przykład Skrzycznego bez chłodzenia nie podjedzie)
Ktoś ma ten napęd w kole 27,5? jeśli tak to jak sobie radzi w górach? Jak z temperaturami?
Powoli zaczynam poszukiwania bazy, full bo to w góry ma być (mój hub jest ok ale ta masa w kole trochę upośledza działanie dampera, no i na przykład Skrzycznego bez chłodzenia nie podjedzie)
Ktoś ma ten napęd w kole 27,5? jeśli tak to jak sobie radzi w górach? Jak z temperaturami?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
myślę ze nie będzie wielkiej różnicy pomiędzy 26 , a na 26 nie odnotowałem problemow jak narazie . jak masz chęć to możemy się gdzieś wybrać jak będzie ładna pogodaGregory pisze: ↑21 sty 2020, 12:43Nooo to się naczytałem jakież to to jest dobre, zwłaszcza z open firmware, no i teraz będę musiał go spróbować
Powoli zaczynam poszukiwania bazy, full bo to w góry ma być (mój hub jest ok ale ta masa w kole trochę upośledza działanie dampera, no i na przykład Skrzycznego bez chłodzenia nie podjedzie)
Ktoś ma ten napęd w kole 27,5? jeśli tak to jak sobie radzi w górach? Jak z temperaturami?
wg mnie kluczowa jest odpowiednio duża kaseta , ja mam 46 i jest miodzio ale 50t bym nie pogardził
-
- Forumowicz
- Posty: 110
- Rejestracja: 25 lut 2018, 10:09
- Lokalizacja: Poznań
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Wielkość koła rowerowego w mid nie jest tak krytyczna jak w hub bo dochodzi jeszcze przełożenie napędu rowerowego, które można ustawić stosownie do okoliczności.
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
pxl666 dzięki chętnie się gdzieś wybiorę i zobaczę z bliska
Paff, wiem jednak 42t z przodu jest stałe a już w 26" kole zaleca się kasetę 46t max na dziś to 50t i biorąc to na "chłopski" to 27,5 z kasetą 50t będzie słabsze niż 26" z kasetą 46t.
Ciekaw jestem jednak opinii kogoś kto na takim jeździ.
Gdyby była szansa zmienić tarczę z 42t na 38t bez masakrowania jeszcze bardziej linii łańcucha to by była inna bajka, prędkość dla mnie nie ma aż takiego znaczenia.
Paff, wiem jednak 42t z przodu jest stałe a już w 26" kole zaleca się kasetę 46t max na dziś to 50t i biorąc to na "chłopski" to 27,5 z kasetą 50t będzie słabsze niż 26" z kasetą 46t.
Ciekaw jestem jednak opinii kogoś kto na takim jeździ.
Gdyby była szansa zmienić tarczę z 42t na 38t bez masakrowania jeszcze bardziej linii łańcucha to by była inna bajka, prędkość dla mnie nie ma aż takiego znaczenia.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
no i dlatego zacząłem od 46t , póki co jest to bardzo ok przełożenie . koledzy na analogach giant anthem / trance wymiękają pod wzniesienia gdzie ja się wspinam na konie (ich rowery 11 kg kona 25kg) , moja masa 82kg i nie jestem sportowcem...
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Mielę ogłoszenia i chyba skończy się na kole 26", jeszcze rozważam budowę od podstaw, kwestia trafienia dobrej ramy choć budowanie raczej nie wyjdzie taniej niż gotowiec, zobaczy się.
Będziemy w kontakcie w sprawie wspólnej przejażdżki jak się zrobi bardziej akceptowalna temperatura.
Będziemy w kontakcie w sprawie wspólnej przejażdżki jak się zrobi bardziej akceptowalna temperatura.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
czy ktokolwiek poróbował zrobić Overdrive?:
https://www.eco-ebike.com/collections/t ... tsdz2vlcd5 na tej stronce podają że wersja 48V Overdrive może mieć kadencję użyteczną do 110rpm.
Na innej stronce wyczytałem że można to zrobić zmieniając napięcie w wersji 36V na 48V zarówno w ustawieniach oryginalnego softu jak i napięcie baterii zasilającej:
https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... _the_TSDZ2
motor kręci się szybciej o 33%
https://www.eco-ebike.com/collections/t ... tsdz2vlcd5 na tej stronce podają że wersja 48V Overdrive może mieć kadencję użyteczną do 110rpm.
Na innej stronce wyczytałem że można to zrobić zmieniając napięcie w wersji 36V na 48V zarówno w ustawieniach oryginalnego softu jak i napięcie baterii zasilającej:
https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... _the_TSDZ2
motor kręci się szybciej o 33%
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
W open source mam ustawione high cadence mode i jeszcze nie udalo mi sie ukrecic tak szybko zeby prad przestal podawac Choc z drugiej strony zauwazylem, ze ucina prad o okolo 30% powyzej 80-85 obrotow korby.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- 2kola
- Forumowicz
- Posty: 271
- Rejestracja: 25 lip 2019, 15:56
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Nie pamiętam dokładnie ale napewno 110 było. Zresztą przy takiej kadencji ciężko mówić o jakimś nacisku na pedały, bo nie nadążam naciskać a już się korba obróci
- 2kola
- Forumowicz
- Posty: 271
- Rejestracja: 25 lip 2019, 15:56
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja na normalnym rowerze osiągam kadencje 130-160 ale to już się zasuwa jak chomik.
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
X
Ostatnio zmieniony 22 sty 2020, 8:04 przez szkuba, łącznie zmieniany 1 raz.
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Czy nie patrząc na wyświetlacz jesteś w stanie odczuć ten spadek prądu?
Taka wysoka kadencja rzędu 110-120 jest przydatna np.przy rozpędzaniu. Żeby ją utrzymać na stałe trzeba być nieźle wytrenowanym. Mnie jeżdżąc na fabrycznym TSDZ2 przeszkadza właśnie problem z ucieciem wspomagania przy rozpędzaniu. Jestem ciekaw jaką jest różnica wspamagania pomiędzy rozwiązaniem Overdrive a experimental high cadence
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Zaczynam robić trzeci rower na TSDZ2 z baterią 52V do ostrej jazdy po górach i w ostrych terenie. Mój styl jazdy to styl downhill'owy gdzie się da, czyli nie ma zjazdu, tylko płaski teren, to jadę pełną możliwą prędkością bardzo agresywnie. Tym razem wybrałem z krwi i kości downhilowy rowerek Mondraker Summum z 2015 na kołach 27,5 cali:
https://tiny.pl/tsrv2
Na razie zrobiłem dla żony Giant Yukon Full 48V - testowałem i modyfikowałem go ostatni sezon. Na ukończeniu mam dla 6-latka dziecięcy Scott 32V, do którego muszę zrobić skrzynkę na baterię. W nim będzie wspomaganie do małych prędkości, głównie ma mu pomagać wspinać się pod strome wzniesienia. Przeznaczenie nowego roweru to downhill i ekstremalne zasuwanie po lesie. Jestem lekki 62kg, ale na custom orpogramowaniu na żony Giancie z TSDZ2 brak wspomagania na zbyt dużej kadencji mi na maxa przeszkadzała, dlatego kilka stron wcześniej zwróciłem Wam uwagę na ten problem pokazując momenty odcinania wspomagania poprzez wykres porównawczy silników firmowych. U mnie wygląda to tak: atakuję podjazdy gdzie trzeba się na maxa rozpędzić na ile pozwalają drzewa, kamole i dziury. Rozpędzam się na wolnym przełożeniu, dojeżdżam do zniesienia więc w trakcie zaczynam czuć że silnik się męczy więc zaczynam zrzucać w dół na szybsze przełożenia i doprowadza mnie do szału uczucie gdzie zmniejsza Ci się prędkość z równoczesną stratą wspomagania, bo kadencja jest za duża... Zresztą to nie tylko na podjazdach, ale również na prostych gdzie chcę przejechać odcinek leśny na jak największej prędkości i każda większa redukcja = utrata mocy...
Jakie zmiany w stosunku do oryginału planuję, wnioski wyciągnąłem z własnych obserwacji + z forów internetowych:
1. ZWIĘKSZENIE PRĘDKOŚCI:
Aby jeździć szybciej kupiłem przednią zębatkę 52T, którą w TSDZ2 montuje się jak poniżej:
tutaj detale: https://tiny.pl/tsrvj Zobaczę czy na codzień będę jeździł na 52T, a na zębatkę oryginalną z TSDZ2 będę ręką przerzucał w terenie z maksymalnymi podjazdami. Czy na codzień na oryginalnej zębatce, ana dłuższych dojazdówkach zmiana na 52T.
2. PRZEŁOŻENIA TYŁ:
Teraz muszę wybrać co zrobić z tylnim przełożeniem w w/w Mondrakerze obcnie jest 11-36T. Mam dwie opcje:
1. Wymienię na 11-40T z adapterem przedłużającym przerzutkę. Obecnie w Giancie z TSDZ2 mam 11-40T i na przedniej oryginalnej zębatce z TSDZ2 pod górę jest idealnie tz. robię takie podjazdy że ledwo się na nie podchodzi na nogach. Słabym punktem jest trakcja opony
2. Mam na stanie piastę Nuvinci 380N i może użyję ją w tej konstrukcji: https://tiny.pl/tsrvs: jej zakres przełożeń jest bardzo zbliżony do 11-40T. Jej największą zaletą jest to że można zmieniać biegi pod maksymalnym obciążeniem i możemy założyć mega mocny łańcuch. Nie mamy problemu z ukosem. Czy Nuvinci które może przyjąć max 75Nm i max peak 90 Nm waży 2,5kg wytrzyma w tym zestawie? co o tym sądzicie?
3. PRZEGRZEWANIE:
Oczywiście przy moim stylu jazdy obowiązkowo zamontowałem czujniki temperatury. W większym terenie co jakiś czas muszę się zatrzymywać, bo łatwo mi go przegrzać. Więc będę go modernizował pod kontem odpprowadzenia temperatury. Pomysły z tego tematu: https://tiny.pl/tsrbh ale chyba najlepszy wychodzi ten, gość się chwali że praktycznie w 1:1 przenosi temperaturę silnika na obudowę: 4. BATERIA 52V (do tej pory jeździłem na 48V) BIDON CZY SKRZYNKA?
Po kilku latach jazdy na elektrykach wiem, że potrzebuję dużych zasięgów. W Giancie żony mam bidon od Glebora, daje rady. W tym rowerze tak zostanie. Na długie wyprawy pójdzie drugi bidon do plecaka, jako zapas. W w/w Mondrakerze mam dwie opcje:
1. Bidon. W konstrukcji Giant dla żony zamontowałem go na górze ramy i sprawdza się to bardzo dobrze, nie mam jakiegoś strasznego odczucia zbyt wysokiego środka ciężkości. Rowerem zasuwałem na zjazdach i nic się nie luzuje. Zamontowany jest na 3 nitonakrętki wiercone w ramie. W zjazdówce planuje zamontować go od dołu ramy, jak najniżej by koło nie dobijało i osłonić blachą aluminiowa którą można szybko odczepić w ten sposób: 2. Skrzynka. Używam W Felcie z HUBem. Największa wada jest taka że nie mogę zostawić roweru na pół dnia w upał na pace samochodu, z obawy że się zapali. Bidonówki mogę zdjąć. Pozatym na codzienne krótkie wyjazdy z sąsiadami bidon starcza, a na dłuższe górskie wyjazdy mogę dokupić drugi bidon i wsadzić go do plecaka. No chyba że to będzie hybryda, czy zrobię skrzynkę w trójkąt ramy. Gdzie na dłuższe trasy będę miał bidon który doczepię do dolnej rurki ramy.
4. A MOŻE JEDNAK MOCNIEJSZY SILNIK Z TORQUE SENSOR:
Zastanawiałem się jeszcze nad najmocniejszym obecnie na rynku silniku z torques sensor czyli https://tiny.pl/tsrbx ale jednak TSDZ2 ma ogromne wsparcie, jest już sprawdzony co się chrzani. O w/w silniku CYC przeczytałem wiele negatywnych opinie na enddles że ma sporo błędów w kodzie i programiście tygodniami nic z tym nie robią. Wydaje mi się że lepiej rok poczekać jak go trochę poprawią, no i pewnie cena też spadnie. Bafangi odrzucam jeździłem i odczucie bez torques sensor to dla mnie tragedia. HUBa Mxusa 3k w Felt Redemtion ale jestem po operacji przepukliny i jest dla mnie za ciężki.
Czy mógłbym szanownych kolegów podpytać o sugestię co do w/w zakresu prac. Nie miałem okazji testować najnowszego softu zostałem na 18-tce do tej pory jeździłem na 48V tutaj użyję 52V
jego specyfikacja tutaj:https://tiny.pl/tsrv2
Na razie zrobiłem dla żony Giant Yukon Full 48V - testowałem i modyfikowałem go ostatni sezon. Na ukończeniu mam dla 6-latka dziecięcy Scott 32V, do którego muszę zrobić skrzynkę na baterię. W nim będzie wspomaganie do małych prędkości, głównie ma mu pomagać wspinać się pod strome wzniesienia. Przeznaczenie nowego roweru to downhill i ekstremalne zasuwanie po lesie. Jestem lekki 62kg, ale na custom orpogramowaniu na żony Giancie z TSDZ2 brak wspomagania na zbyt dużej kadencji mi na maxa przeszkadzała, dlatego kilka stron wcześniej zwróciłem Wam uwagę na ten problem pokazując momenty odcinania wspomagania poprzez wykres porównawczy silników firmowych. U mnie wygląda to tak: atakuję podjazdy gdzie trzeba się na maxa rozpędzić na ile pozwalają drzewa, kamole i dziury. Rozpędzam się na wolnym przełożeniu, dojeżdżam do zniesienia więc w trakcie zaczynam czuć że silnik się męczy więc zaczynam zrzucać w dół na szybsze przełożenia i doprowadza mnie do szału uczucie gdzie zmniejsza Ci się prędkość z równoczesną stratą wspomagania, bo kadencja jest za duża... Zresztą to nie tylko na podjazdach, ale również na prostych gdzie chcę przejechać odcinek leśny na jak największej prędkości i każda większa redukcja = utrata mocy...
Jakie zmiany w stosunku do oryginału planuję, wnioski wyciągnąłem z własnych obserwacji + z forów internetowych:
1. ZWIĘKSZENIE PRĘDKOŚCI:
Aby jeździć szybciej kupiłem przednią zębatkę 52T, którą w TSDZ2 montuje się jak poniżej:
tutaj detale: https://tiny.pl/tsrvj Zobaczę czy na codzień będę jeździł na 52T, a na zębatkę oryginalną z TSDZ2 będę ręką przerzucał w terenie z maksymalnymi podjazdami. Czy na codzień na oryginalnej zębatce, ana dłuższych dojazdówkach zmiana na 52T.
2. PRZEŁOŻENIA TYŁ:
Teraz muszę wybrać co zrobić z tylnim przełożeniem w w/w Mondrakerze obcnie jest 11-36T. Mam dwie opcje:
1. Wymienię na 11-40T z adapterem przedłużającym przerzutkę. Obecnie w Giancie z TSDZ2 mam 11-40T i na przedniej oryginalnej zębatce z TSDZ2 pod górę jest idealnie tz. robię takie podjazdy że ledwo się na nie podchodzi na nogach. Słabym punktem jest trakcja opony
2. Mam na stanie piastę Nuvinci 380N i może użyję ją w tej konstrukcji: https://tiny.pl/tsrvs: jej zakres przełożeń jest bardzo zbliżony do 11-40T. Jej największą zaletą jest to że można zmieniać biegi pod maksymalnym obciążeniem i możemy założyć mega mocny łańcuch. Nie mamy problemu z ukosem. Czy Nuvinci które może przyjąć max 75Nm i max peak 90 Nm waży 2,5kg wytrzyma w tym zestawie? co o tym sądzicie?
3. PRZEGRZEWANIE:
Oczywiście przy moim stylu jazdy obowiązkowo zamontowałem czujniki temperatury. W większym terenie co jakiś czas muszę się zatrzymywać, bo łatwo mi go przegrzać. Więc będę go modernizował pod kontem odpprowadzenia temperatury. Pomysły z tego tematu: https://tiny.pl/tsrbh ale chyba najlepszy wychodzi ten, gość się chwali że praktycznie w 1:1 przenosi temperaturę silnika na obudowę: 4. BATERIA 52V (do tej pory jeździłem na 48V) BIDON CZY SKRZYNKA?
Po kilku latach jazdy na elektrykach wiem, że potrzebuję dużych zasięgów. W Giancie żony mam bidon od Glebora, daje rady. W tym rowerze tak zostanie. Na długie wyprawy pójdzie drugi bidon do plecaka, jako zapas. W w/w Mondrakerze mam dwie opcje:
1. Bidon. W konstrukcji Giant dla żony zamontowałem go na górze ramy i sprawdza się to bardzo dobrze, nie mam jakiegoś strasznego odczucia zbyt wysokiego środka ciężkości. Rowerem zasuwałem na zjazdach i nic się nie luzuje. Zamontowany jest na 3 nitonakrętki wiercone w ramie. W zjazdówce planuje zamontować go od dołu ramy, jak najniżej by koło nie dobijało i osłonić blachą aluminiowa którą można szybko odczepić w ten sposób: 2. Skrzynka. Używam W Felcie z HUBem. Największa wada jest taka że nie mogę zostawić roweru na pół dnia w upał na pace samochodu, z obawy że się zapali. Bidonówki mogę zdjąć. Pozatym na codzienne krótkie wyjazdy z sąsiadami bidon starcza, a na dłuższe górskie wyjazdy mogę dokupić drugi bidon i wsadzić go do plecaka. No chyba że to będzie hybryda, czy zrobię skrzynkę w trójkąt ramy. Gdzie na dłuższe trasy będę miał bidon który doczepię do dolnej rurki ramy.
4. A MOŻE JEDNAK MOCNIEJSZY SILNIK Z TORQUE SENSOR:
Zastanawiałem się jeszcze nad najmocniejszym obecnie na rynku silniku z torques sensor czyli https://tiny.pl/tsrbx ale jednak TSDZ2 ma ogromne wsparcie, jest już sprawdzony co się chrzani. O w/w silniku CYC przeczytałem wiele negatywnych opinie na enddles że ma sporo błędów w kodzie i programiście tygodniami nic z tym nie robią. Wydaje mi się że lepiej rok poczekać jak go trochę poprawią, no i pewnie cena też spadnie. Bafangi odrzucam jeździłem i odczucie bez torques sensor to dla mnie tragedia. HUBa Mxusa 3k w Felt Redemtion ale jestem po operacji przepukliny i jest dla mnie za ciężki.
Czy mógłbym szanownych kolegów podpytać o sugestię co do w/w zakresu prac. Nie miałem okazji testować najnowszego softu zostałem na 18-tce do tej pory jeździłem na 48V tutaj użyję 52V
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
ankaa - na tym yukonie nie obawiasz się ze z czasem wyłamie się mocowanie skrzynki ??
co do kasety to ja bym mniej niż 46 nie dawał ale ja jestem dość ciężki , niemniej 46 mocno odciąża napęd . bardzo mnie interesuje nuvinci wiec chętnie poczytam o twoich eksperymentach . ja postanowiłem odejść od skrzynek na rzecz bidonów z wielu względów . na pewno wożenie rowerów na bagażniku jest kluczowe . odprowadzenie ciepła tam jest realizowanie opaską alu ? żadnej pasty czy termopadów?
co do kasety to ja bym mniej niż 46 nie dawał ale ja jestem dość ciężki , niemniej 46 mocno odciąża napęd . bardzo mnie interesuje nuvinci wiec chętnie poczytam o twoich eksperymentach . ja postanowiłem odejść od skrzynek na rzecz bidonów z wielu względów . na pewno wożenie rowerów na bagażniku jest kluczowe . odprowadzenie ciepła tam jest realizowanie opaską alu ? żadnej pasty czy termopadów?
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
pxl666 - 1. na yukonie jest bateria bidonowa chwycone w 4 punktach a nie standardowych 2 punktach, zasuwałem tak na bardzo ostrych zjazdach nie pojawiły sizadne luzy. Myślę że na standardowych 2 punktach mogło by się wyrobić. W planie miałem też chwycenie tego opaskami, ale na razie nie trzeba. Jeśli w tej zjazdowcy zdecyduje się dać użyć bidonówki i dać ją do góry nogami od spodu ramy, to na pewno użyję dodatkowych opasek. Nie dawałbyś mniej niż 46T z tyłu zamiast 40T? Co do odprowadzenie ciepła gość wziął płaskie kawałki blachy (o podanych na zdjęciu grubościach) i owinął nimi silnik ponoć przylegają do obudowy inaczej pewnie nie odprowadzały by tak skutecznie ciepła. Inni próbowali z termoparami, ale ponoć z płaskownikami jest najwydajniejsze odprowadzenie - ktoś od nas chyba w tym wątku pisał że zrobił tak samo i też jest super.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 01 mar 2018, 12:59
- Lokalizacja: Poznań
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Co masz za błotniki w tym yukonie? Przedni nie zsuwa się z goleni?
/ups sorry za offtop, myślałem że to temat z konstrukacjmi własnymi
/ups sorry za offtop, myślałem że to temat z konstrukacjmi własnymi
Ostatnio zmieniony 24 sty 2020, 14:51 przez ximad, łącznie zmieniany 1 raz.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
moim zdaniem 40t nie pozwala na takie odciążenie napędu jak 46 albo i nawet 50t . myślę ze silnik i napęd posłuży o wiele dłużej na takim przełożeniu - zwłaszcza jak się ostro wspinasz po górach
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
pxl666 - no dobra dziękuję za pierwszą propozycję jeśli z jakiś przyczyn nie zastosuję tej przekładni NuVinci to wybiorę SunRace MX80 11s kaseta 11-50T lub SunRace MX80 11s kaseta 11-46T. Chyba że znacie inne dobre kasety w tych rozmiarach?
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
ximad - tak zefal no mud nie zsuwa się polecam.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- 2kola
- Forumowicz
- Posty: 271
- Rejestracja: 25 lip 2019, 15:56
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Na jednym z ogłoszeń ktoś napisał "Dzięki zmianom w oprogramowaniu można wykorzystać opcję High Cadence, dzięki czemu wspomaga do ok 120 obr/min, a nie tylko 90 jak w serii. "
Jakiś użytkownik się wypowie?
Jakiś użytkownik się wypowie?
- muppett
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 22 kwie 2018, 11:37
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Na stronie 11 tego wątku o tym było.
Narobiło się już 20 stron i w kółko o tym samym.
Ludziom już się nie chce odpowiadać na podobne pytania.
e-bike komputer MPe - https://ebikecomputer.com
blog - http://bikel.pl
sklep - https://shop.bikel.pl
kanał YT: https://www.youtube.com/channel/UCSm2Gc ... b-oFSPD2Ig
blog - http://bikel.pl
sklep - https://shop.bikel.pl
kanał YT: https://www.youtube.com/channel/UCSm2Gc ... b-oFSPD2Ig
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Czasem mam wrażenie, że ludziom nie chce się dociekać, czytać, tylko wszyscy liczą na gotowe odpowiedzi podane na tacy.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jest jeszcze opcja overdrive którą opisywałem kilkanaście postów wcześniej. Kupujesz silnik 36V i robisz flash na 48V. Silnik kręci do 110rpm.
https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... _the_TSDZ2
https://www.eco-ebike.com/collections/t ... tsdz2vlcd5
Sam tego nie testowałem ale jak najbardziej rozumiem potrzeba atakowania podjazdów na wysokiej kadencji. A może połączyć jedno i drugie czyli overdrive i experimental high Cadence?
Rower który wybrałeś jest fajny ale nie wiem czy nie lepszy był o geometrii enduro dlatego że ma lepszą pozycję pedałowania na podjazdach
Mi się marzy taka geometria jak w załączniku.
https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... _the_TSDZ2
https://www.eco-ebike.com/collections/t ... tsdz2vlcd5
Sam tego nie testowałem ale jak najbardziej rozumiem potrzeba atakowania podjazdów na wysokiej kadencji. A może połączyć jedno i drugie czyli overdrive i experimental high Cadence?
Rower który wybrałeś jest fajny ale nie wiem czy nie lepszy był o geometrii enduro dlatego że ma lepszą pozycję pedałowania na podjazdach
Mi się marzy taka geometria jak w załączniku.
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
jak wygląda taka kadencja ?
coś takiego ?
na jakiej kasecie wspinasz się z taką kadencją pod OSTRE wzniesienia ?
- 2kola
- Forumowicz
- Posty: 271
- Rejestracja: 25 lip 2019, 15:56
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Nie jeżdżę po ostrych wzniesieniach. Głównie jeżdżę po lekkich pagórkach lub płaskim ale lubię jeździć na dużej kadencji.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Hm to chyba trzeba rozróżnić jazdę po górach, taką wymagającą, na małych prędkościach z dużymi obciążeniami od jazdy szutrowo asfaltowej gdzie bardziej się leci na prędkość a nie na moc . Chyba os firmware jednak bardziej się przydaje na asfalcie ? Bo jadąc w górach nie odczułem takiej potrzeby zmian, jedynie to dodałbym prądu na 123 stopniach asysty ale absolutnie nie jest to wymagane jak imho wymagane jest płynniejsze sterowanie mocą i softstart jak w moim klonie bafanga
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ad2 tu są wrażenia z użytkowania N380 https://electricbike-blog.com/2016/01/0 ... -them-all/annkaa pisze: ↑24 sty 2020, 12:50
2. Mam na stanie piastę Nuvinci 380N i może użyję ją w tej konstrukcji: https://tiny.pl/tsrvs: Zrzut ekranu 2020-01-24 o 11.48.38.jpeg jej zakres przełożeń jest bardzo zbliżony do 11-40T. Jej największą zaletą jest to że można zmieniać biegi pod maksymalnym obciążeniem i możemy założyć mega mocny łańcuch. Nie mamy problemu z ukosem. Czy Nuvinci które może przyjąć max 75Nm i max peak 90 Nm waży 2,5kg wytrzyma w tym zestawie? co o tym sądzicie?
4. A MOŻE JEDNAK MOCNIEJSZY SILNIK Z TORQUE SENSOR:
Zastanawiałem się jeszcze nad najmocniejszym obecnie na rynku silniku z torques sensor czyli https://tiny.pl/tsrbx
Zrzut ekranu 2020-01-24 o 11.39.48.jpeg
ale jednak TSDZ2 ma ogromne wsparcie, jest już sprawdzony co się chrzani. O w/w silniku CYC przeczytałem wiele negatywnych opinie na enddles że ma sporo błędów w kodzie i programiście tygodniami nic z tym nie robią. Wydaje mi się że lepiej rok poczekać jak go trochę poprawią, no i pewnie cena też spadnie. Bafangi odrzucam jeździłem i odczucie bez torques sensor to dla mnie tragedia. HUBa Mxusa 3k w Felt Redemtion ale jestem po operacji przepukliny i jest dla mnie za ciężki.
Czy mógłbym szanownych kolegów podpytać o sugestię co do w/w zakresu prac. Nie miałem okazji testować najnowszego softu zostałem na 18-tce do tej pory jeździłem na 48V tutaj użyję 52V
Ad4. ciekawa opcja sam zajrzę z ciekawości
co do kaset 9s o dużej rozpiętości to jest jeszcze boxcomponents : https://www.boxcomponents.com/Box-Three ... te-Black_2
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Tak się składa że mam też ten silnik 36V > przygotowany do syna do tego małego Scotta. Mógłbym go użyć, a synowi wgrać soft na 36V do mojego silnika 48V. Tylko nie bardzo rozumiem dlaczego silnik 36V ma lepsze parametry niż 48V.... i będzie odporniejszy na większe obciążenia = większą kadencję.szkuba pisze: ↑25 sty 2020, 10:16Jest jeszcze opcja overdrive którą opisywałem kilkanaście postów wcześniej. Kupujesz silnik 36V i robisz flash na 48V. Silnik kręci do 110rpm.
https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... _the_TSDZ2
https://www.eco-ebike.com/collections/t ... tsdz2vlcd5
Sam tego nie testowałem ale jak najbardziej rozumiem potrzeba atakowania podjazdów na wysokiej kadencji. A może połączyć jedno i drugie czyli overdrive i experimental high Cadence?
Rower który wybrałeś jest fajny ale nie wiem czy nie lepszy był o geometrii enduro dlatego że ma lepszą pozycję pedałowania na podjazdach
Mi się marzy taka geometria jak w załączniku.
Enduro mam z HUBem, a wybrałem DH bo jednak najbardziej twarz mi się cieszy przy zjazdach
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- 2kola
- Forumowicz
- Posty: 271
- Rejestracja: 25 lip 2019, 15:56
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Pewnie chodzi tu o sposób sterowania silników prądu stałego.annkaa pisze: ↑25 sty 2020, 22:58Tak się składa że mam też ten silnik 36V > przygotowany do syna do tego małego Scotta. Mógłbym go użyć, a synowi wgrać soft na 36V do mojego silnika 48V. Tylko nie bardzo rozumiem dlaczego silnik 36V ma lepsze parametry niż 48V.... i będzie odporniejszy na większe obciążenia = większą kadencję.szkuba pisze: ↑25 sty 2020, 10:16Jest jeszcze opcja overdrive którą opisywałem kilkanaście postów wcześniej. Kupujesz silnik 36V i robisz flash na 48V. Silnik kręci do 110rpm.
https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... _the_TSDZ2
https://www.eco-ebike.com/collections/t ... tsdz2vlcd5
Sam tego nie testowałem ale jak najbardziej rozumiem potrzeba atakowania podjazdów na wysokiej kadencji. A może połączyć jedno i drugie czyli overdrive i experimental high Cadence?
Rower który wybrałeś jest fajny ale nie wiem czy nie lepszy był o geometrii enduro dlatego że ma lepszą pozycję pedałowania na podjazdach
Mi się marzy taka geometria jak w załączniku.
Enduro mam z HUBem, a wybrałem DH bo jednak najbardziej twarz mi się cieszy przy zjazdach
Ostatnio zmieniony 26 sty 2020, 0:17 przez 2kola, łącznie zmieniany 1 raz.
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Czyli silnik 36V będzie odporniejszy na przegrzania i wydajniejszy (większa kadencja) niż 48V po podłączeniu go do baterii 52V??2kola pisze: ↑26 sty 2020, 0:08Pewnie chodzi tu o sposób sterowania silników prądu stałego. Prędkość obrotową w silnikach prądu stałego steruje się przez zmianę napięcia.annkaa pisze: ↑25 sty 2020, 22:58Tak się składa że mam też ten silnik 36V > przygotowany do syna do tego małego Scotta. Mógłbym go użyć, a synowi wgrać soft na 36V do mojego silnika 48V. Tylko nie bardzo rozumiem dlaczego silnik 36V ma lepsze parametry niż 48V.... i będzie odporniejszy na większe obciążenia = większą kadencję.
Enduro mam z HUBem, a wybrałem DH bo jednak najbardziej twarz mi się cieszy przy zjazdach
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Bardziej odporny na przegrzania raczej nie. Może jedynie z powodu niższych wymaganych prądów. Opisywany sposób modyfikacji dotyczy głównie zwiększenia użytecznej kadencji. Co do szczegółów to musisz poczytać na forach (głównie endless sphere oraz sklep z US ecobikes ) jak to zrobić. Ja tego jeszcze nie próbowałem. Innymi słowy możesz być pierwszy na 52 musisz oczywiście wgrać inny soft czuli z silnika 36 zrobić 52v ten będzie sie kręcił jeszcze szybciej.
Co do wersji dla syna to bym go nie modyfikował do 36V bo użyteczna kadencja spadnie. Wystarczy zmniejszyć moc i szybkość narastania mocy
Co do wersji dla syna to bym go nie modyfikował do 36V bo użyteczna kadencja spadnie. Wystarczy zmniejszyć moc i szybkość narastania mocy
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dobra dla potomnych przedstawię w jaki sposób przymierzałem się do silnika + do opcji baterii skrzynka vs. bidonów Hailong od Glebora że w skrzynce w trójkącie ramy wyszło mi idealnie tyle samo ogniw co w Hailongu czyli 70 sztuk, stąd wolałbym mocować bidonówkę od spodu bo wtedy na dłuższe wyprawy mogę wozić na podmiankę drugą w plecaku. Dodatkowo bidonówka od spodu obniża środek ciężkości roweru.
Powiem mam że mam wielką zagwostkę czy montować TSDZ2 czy CYC z torques sensor. Ponieważ CYC waży tyle samo co TSDZ2, do tego jest dużo łatwiejszy w montażu. Do TSDZ2 muszę dokupić jeszcze drogi wyświetlacz 850C z Bafanga. I przy TSDZ2 jest dużo więcej roboty tz. trzeba kombinować metodą prób i błędów z lepszym chłodzeniem, trzeba go doszczelnić jeśli będę jeździł w deszczu, przy ostrzejszej jeździe prędzej czy później czeka mnie wymiana na mosiężną zębatkę i pewnie wymiana łożyska. Przeciwko CYCowi jest to że muszę wtedy użyć skrzynki zamiast bidonu, lub bidon i CYC pochylony do przodu, oczywiście jest jeszcze kwestia dużo większej ceny, ale jako kilkuletni użytkownik rowerów elektrycznych już zdążyłem się nauczyć że biorąc pod uwagę w/w czynniki to przy TSDZ2 robocizna przy przegrzewaniu, wodoodporności ewentualnych awarii i tak się pewnie po roku lub dwóch ta cena się wyrówna.
Co tu wybrać, co tu wybrać....
Blat jest po złej stronie ale to nie ma znaczenia, tak miałem schemat.
Powiem mam że mam wielką zagwostkę czy montować TSDZ2 czy CYC z torques sensor. Ponieważ CYC waży tyle samo co TSDZ2, do tego jest dużo łatwiejszy w montażu. Do TSDZ2 muszę dokupić jeszcze drogi wyświetlacz 850C z Bafanga. I przy TSDZ2 jest dużo więcej roboty tz. trzeba kombinować metodą prób i błędów z lepszym chłodzeniem, trzeba go doszczelnić jeśli będę jeździł w deszczu, przy ostrzejszej jeździe prędzej czy później czeka mnie wymiana na mosiężną zębatkę i pewnie wymiana łożyska. Przeciwko CYCowi jest to że muszę wtedy użyć skrzynki zamiast bidonu, lub bidon i CYC pochylony do przodu, oczywiście jest jeszcze kwestia dużo większej ceny, ale jako kilkuletni użytkownik rowerów elektrycznych już zdążyłem się nauczyć że biorąc pod uwagę w/w czynniki to przy TSDZ2 robocizna przy przegrzewaniu, wodoodporności ewentualnych awarii i tak się pewnie po roku lub dwóch ta cena się wyrówna.
Co tu wybrać, co tu wybrać....
Blat jest po złej stronie ale to nie ma znaczenia, tak miałem schemat.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Zdarzyło Ci się już zalać ts? Przegrzać do wyłączenia? Co do zalania to myślałem nad sprayem ochronnym do elektroniki, ja jeszcze nie zagrzałem silnika ale to może kwestia mojej jazdy , dużo wspomagam na kasecie 46t...
Ten cyc to imho nieporozumienie, w każdym razie do roweru mid. Niewiem jak można wspomagać moc większa niż 1kw...moim zdaniem idealny byłby bbshd z tensometrem ale jakimś dziwnym trafem bafang tego nie robi , a sam czujnik obrotu to lipa wobec tensometru. Tszd2 ze swoją ceną, wymiarami , masą i łatwością obsługi jest bezkonkurencyjny, zwłaszcza że jest open fw i można go moddować
Ten cyc to imho nieporozumienie, w każdym razie do roweru mid. Niewiem jak można wspomagać moc większa niż 1kw...moim zdaniem idealny byłby bbshd z tensometrem ale jakimś dziwnym trafem bafang tego nie robi , a sam czujnik obrotu to lipa wobec tensometru. Tszd2 ze swoją ceną, wymiarami , masą i łatwością obsługi jest bezkonkurencyjny, zwłaszcza że jest open fw i można go moddować
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dziś zamówiłem 2 komplety TSDZ2 wersja z manetką 48V 750W z PSWPower na Ali magazyn Czechy z dodatkowymi akcesoriami jak czujniki hamulców, czujnik zmiany biegów, prowadnicę łańcucha i zapasową niebieską zębatkę - tak w razie "W", wyświetlacz KT LCD3 kupię w Nexunie.
Przy wczorajszej burzy mózgów z kumplem i "łyku talentu" padła decyzja, że napęd przetestujemy na naszych Specach chwilowo z hubami w kole, jak spasi to do huba się kupi jakiegoś hrdtaila i będzie krążownik na długie trasy a lekki full z midem w góry
Zakupiłem też na Allegro programator ST link V2 i czujnik temperatury LM35.
Teraz pozostaje czekać na paczuszki, jak ja uwielbiam grzebać przy rowerach
Przy wczorajszej burzy mózgów z kumplem i "łyku talentu" padła decyzja, że napęd przetestujemy na naszych Specach chwilowo z hubami w kole, jak spasi to do huba się kupi jakiegoś hrdtaila i będzie krążownik na długie trasy a lekki full z midem w góry
Zakupiłem też na Allegro programator ST link V2 i czujnik temperatury LM35.
Teraz pozostaje czekać na paczuszki, jak ja uwielbiam grzebać przy rowerach
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
He noto już nas trochę z bb jest , to musimy się kiedyś zgadać na jakieś jazdy
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ankaa a może spróbuj wersję skrzynki w światło ramy plus do tego mała skrzyneczka pod ramą, wszystko połączone szeregowo. Pewnie ze 120 ogniw uda się upakować. Jak dla mnie to mała przyjemność wozić na trasie bidonówkę w plecaku.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ostatnio w górach w obawie przed mrozem i sagiem itd zabrałem w plecak rękawice, wodę 1.5l i drugiego hailonga . Kompletnie tego nie odczułem podczas jazdy a zabezpieczenie było. Nomen omen wystarczyło batki na ramie i ogólnie było gites, ale przekonałem się wtedy definitywnie że hailongi górują nad skrzynkami w momencie kiedy nie potrzebujesz dużych prądów a wozisz rower na bagażniku albo w aucie . Batka sobie siedzi w ciepełku rower w zimnym garażu. Szkoda że obudowa hailonga jest jednak tak droga bo powinna kosztować Max 100 a nie dwie
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
"czujniki hamulców, czujnik zmiany biegów"
Uważam że tego nawet nie zamontujesz bo jest zbędne, czujnik zmiany biegu bym przytulił do bafanga ale w ts jest niepotrzebny
Uważam że tego nawet nie zamontujesz bo jest zbędne, czujnik zmiany biegu bym przytulił do bafanga ale w ts jest niepotrzebny
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Zalezy kto jak lubi, mnie tam woda 1.5l w butelce już ciąży, bo uwiera w plecy Mam plecak specjalny, gdzie się wlewa wode do worka i wtedy jest git.
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Wyjdzie w praniu, lepiej żeby zostało w szufladzie niż miałbym się wk.... że nie zamówiłem.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5838
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Też straciłem kasę na czujnik hamulca i manetke , absolutnie zbędne pinkle. Tu się właśnie objawia piękno tensometru , nie cisniesz na Biedronia i zmieniasz przeżutkę albo ciśniesz po heblu , ŻADNE czujniki nie są potrzebne , w sumie to można by się nawet bez displaya można było obyć albo mógłby być ten najmniejszy z zestawu