Miałem tak samo, ale po sporym grzebaniu w silniku. Sprawdź wszystkie kable i połączenia ewentualnie zgraj stary soft i wgraj go jeszcze raz albo jeżeli używasz open FV to wgraj je jeszcze raz. Jedna z tych dwóch czynności rozwiązała mój problem.gadula007 pisze: ↑21 kwie 2021, 19:35Zawiesza mi się wspomaganie. Kończę jazdę, wyłączam wyświetlacz OFF, wracam i włączam wyświetlacz i już nie ma wspomagania. Z manetki jedzie, lampka się świeci, ale na pedałach wspomagania nie ma. Odpinam baterię, podpinam ponownie i już wspomaganie działa do następnego wyłączenia wyświetlacza. TSDZ2 na ori sofcie. Czemu się tak zawiesza? Ktoś miał coś podobnego?
MID-DRIVE TSDZ2 750W
-
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 22 gru 2019, 13:19
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 wrz 2019, 0:57
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
niestety miał miał .... miewałem dokładnie takie same zaniki wspomagania i zacząłem to wiązać z odległością czujnika przy kole bo jak sie dało bliżej to ustępowało, a potem jak było za daleko tez był problem i też nie wspomagał. To było na oryginalnym sofcie. Ustawianie i ustawianie, raz chodził długo potem nic nie ruszając przestał ale oczywiście restarty silnika. Od czasu dostawienia magnesu sigmy ( poszukaj co to za cudo w google np "MAGNES NA SZPRYCHĘ 00390" ... są też inne, ja pokazuję moj) problem u mnie chyba zniknął. Tzn przestał się pojawiać ale po niecałym miesiącu wgrałem opensource i od tego czasu juz wszystkie niedogodności prysły. I nie do końca wiem co najbardziej pomogło. Opisuję tylko ,ze miałem straszny problem i co robiłem aby ustąpił bo już szczerze miałem dość tego silnika. Od tamtego czasu zrobił 5 tys km, jak na razie bezawaryjnie.gadula007 pisze: ↑21 kwie 2021, 19:35Zawiesza mi się wspomaganie. Kończę jazdę, wyłączam wyświetlacz OFF, wracam i włączam wyświetlacz i już nie ma wspomagania. Z manetki jedzie, lampka się świeci, ale na pedałach wspomagania nie ma. Odpinam baterię, podpinam ponownie i już wspomaganie działa do następnego wyłączenia wyświetlacza. TSDZ2 na ori sofcie. Czemu się tak zawiesza? Ktoś miał coś podobnego?
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 20 kwie 2020, 15:15
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jak miałem tsdz2 to też tak miałem na oryginalnym magnesie, zmieniłem od jakiegoś licznika na całkiem metalowy przykręcany wkrętem i spokój. Ta nakrętka plastikowa magnesu często się luzuje i stąd takie historie się dzieją.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2021, 20:23 przez Pirat, łącznie zmieniany 3 razy.
- gadula007
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 gru 2020, 11:35
- Lokalizacja: 3-City
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5876
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Temu się to pytałem czy mu dobrze prędkość wskazuje bo miałem podobnie ale widać było na displayu ze coś jest nie halo
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 lip 2020, 9:20
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Witam
Kupiłem przeprogramowanego tsdz2 z vlcd5 na allegro. Standardowo ładowany był emtb i wszystko smigalo miesiac czasu do wczoraj.... Przełączyłem na lcd na street mode manetka przestala dzialać i nie mogę wrócić do poprzedniego trybu. (po wyjęciu baterii i włączeniu nie ląduje juz emtb)
Chyba cos przestawiłem w tych ustawieniach
LEVEL 0 - OFF -> DATA / PARAMETER MODE display mode change
and saving settings
E02 - SET PARAMETER to modify the parameters with the default DISPLAY DATA
or - DISPLAY DATA to display data with default SET PARAMETER
E03 - DISPLAY DATA to display the data with the default DISPLAY DATA
or - SET PARAMETER to modify the parameters with the default SET PARAMETER
E04 - SAVE DEFAULT to save the current settings (become default)
Może mi ktoś powiedzieć łopatologicznie czym się rozni e02 od e03 ? Można coś z tym zrobić czy trzeba kupić kabel i wgrać jeszcze raz ?
Kupiłem przeprogramowanego tsdz2 z vlcd5 na allegro. Standardowo ładowany był emtb i wszystko smigalo miesiac czasu do wczoraj.... Przełączyłem na lcd na street mode manetka przestala dzialać i nie mogę wrócić do poprzedniego trybu. (po wyjęciu baterii i włączeniu nie ląduje juz emtb)
Chyba cos przestawiłem w tych ustawieniach
LEVEL 0 - OFF -> DATA / PARAMETER MODE display mode change
and saving settings
E02 - SET PARAMETER to modify the parameters with the default DISPLAY DATA
or - DISPLAY DATA to display data with default SET PARAMETER
E03 - DISPLAY DATA to display the data with the default DISPLAY DATA
or - SET PARAMETER to modify the parameters with the default SET PARAMETER
E04 - SAVE DEFAULT to save the current settings (become default)
Może mi ktoś powiedzieć łopatologicznie czym się rozni e02 od e03 ? Można coś z tym zrobić czy trzeba kupić kabel i wgrać jeszcze raz ?
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 02 lut 2021, 13:29
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
W wersji 0.19 było tak:
eMTB to chyba E02 włączone w trybie "trzech kresek"
Kod: Zaznacz cały
Włączanie - Tryb/profil "street" (prawnie dozwolony)
- przełączyć wciskając "-" na tryb (level) "OFF" (zero kresek z lewej),
- wcisnąć 2 x "power" (zacznie migać E02 to znaczy iż jesteśmy w trybie przełączania),
- wcisnąć "+" aby przełączyć tryb (level) na "ECO" (jedna kreska z lewej)
- wcisnąć 2 x "power" (zacznie migać E02 to znaczy iż jesteśmy już w trybie "street").
Włączanie - Tryb/profil "off road" (prawnie niedozwolony)
- przełączyć wciskając "-" na tryb (level) "OFF" (zero kresek z lewej),
- wcisnąć 2 x "power" (zacznie migać E02 to znaczy iż jesteśmy w trybie przełączania),
- wcisnąć "+" aby przełączyć tryb (level) na "ECO" (jedna kreska z lewej)
- wcisnąć 4 x "power" (zacznie migać E03 to znaczy iż jesteśmy już w trybie "off road").
Przełączanie trybów/profili:
- przełączyć wciskając "-" na tryb (level) "OFF" (zero kresek z lewej),
- wcisnąć 2 x "power" (zacznie migać E02 to znaczy iż jesteśmy w trybie przełączania),
- wcisnąć 2 x "+" aby przełączyć tryb (level) na "TOUR" (dwie kreski z lewej)
- wciskając ... x "power" wybieramy:
- E02 - POWER ASSIST (wciskamy 2 x "power")
- E03 - TORQUE ASSIST (wciskamy 2 + 2 x "power")
- E04 - CADENCE ASSIST (wciskamy 2 + 2 + 2 x "power")
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2021, 11:54 przez faust, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 lip 2020, 9:20
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jak łączycie baterię hailong z silnikiem tsdz2 by nie iskrzyło i ładnie wyglądało? Mi przy każdym podłączeniu iskrzy. Al nadmiar kabli nie wygląda zbyt estetycznie.
-
- Forumowicz
- Posty: 127
- Rejestracja: 28 mar 2019, 0:27
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 28 mar 2020, 11:03
- Lokalizacja: Uniejów
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Witam,
kupiłem w zeszłym roku TSDZ2 750W, po przejechaniu zaledwie 500 km poleciała niebieska zębatka i cóż trzeba wymienić na nową. Proszę o pomoc jaką proponujecie założyć niebieską czy z brązu ?
kupiłem w zeszłym roku TSDZ2 750W, po przejechaniu zaledwie 500 km poleciała niebieska zębatka i cóż trzeba wymienić na nową. Proszę o pomoc jaką proponujecie założyć niebieską czy z brązu ?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5876
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Sama nie poleciała. Ktoś jej pomógł. Nylon działa imho jak bezpiecznik ścinowy i dzięki temu że jest słabym ogniwem nie niszczysz reszty silnika . Dopowiedz sobie
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 02 lut 2021, 13:29
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 lip 2020, 23:32
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Czy to prawda, że już nie będą produkować TSDZ2?
Ostatnio zmieniony 10 maja 2021, 18:36 przez mateusz22, łącznie zmieniany 1 raz.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5876
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 lip 2020, 23:32
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
W nowym katalogu nie ma TSDZ2:https://we.tl/t-z0qgUQcH0Z
Na pswpower nie ma dostępnych zestawów 750W.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5876
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5876
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 kwie 2018, 23:11
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
No zdrożały o kilkadziesiąt złotych. Za miesiąc może być jeszcze drożej . Siedzę w innej branży i od pół roku wyraźnie widać braki w komponentach do produkcji tworzyw, elektroniki itp. Coś się dzieje z tym niedobrego na świecie. Jakby ktoś hamował gospodarkę sztucznie...
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1291
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
problemem były zbyt ostrożne zamówienia surowców na 2021r przez duże fabryki z uwagi na pandemię, okazało się że idzie lepiej niż się spodziewano, a surowców już na rynku ni ma. Stad m.in. słaba dostępność.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 lip 2020, 23:32
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1291
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 lut 2018, 9:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Bo ten silnik więcej nie wytrzymuje na dłuższą metę - przegrzewa się przy ciągłym katowaniu 10A.
Dla zainteresowanych - jest już dostępna nowa (dzisiaj poprawiona) wersja softu mbrusa v20.1C.3 na wyświetlacze SW102 - w końcu działa kalibracja, dodana jest też możliwość wyłączenia osłabienia pola oraz dosyć duże zmiany w obsłudze samego silnika . Dzisiaj zrobiłem 30km w górach i po płaskim i wg mnie działa najlepiej z wszystkich softów OSF.
Link do softu:
https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar ... .1C.3-860C
Do wyświetlacza zostaje poprzednia wersja:
https://github.com/emmebrusa/Color_LCD_ ... 102_v1.1.0
Jak ktoś potestuje to dajcie znać.
Dla zainteresowanych - jest już dostępna nowa (dzisiaj poprawiona) wersja softu mbrusa v20.1C.3 na wyświetlacze SW102 - w końcu działa kalibracja, dodana jest też możliwość wyłączenia osłabienia pola oraz dosyć duże zmiany w obsłudze samego silnika . Dzisiaj zrobiłem 30km w górach i po płaskim i wg mnie działa najlepiej z wszystkich softów OSF.
Link do softu:
https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar ... .1C.3-860C
Do wyświetlacza zostaje poprzednia wersja:
https://github.com/emmebrusa/Color_LCD_ ... 102_v1.1.0
Jak ktoś potestuje to dajcie znać.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2021, 8:55 przez lobo0, łącznie zmieniany 1 raz.
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja po grubych testach poprzedniej wersji wrocilem do 0.8. silnik przegrzewal sie w 10min na podobnych parametrach jazdy w rzeczywistosci, szybciej bateria sie rozladowywla, rower dziko sie zachowywal na postoju, kilka razy uciekl mi spod nóg lekko dotykajac pedał, wolna reakcja na zatrzymanie obrotow korby, itp itd.
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 02 lut 2021, 13:29
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Wiem że mało danych, ale rano nie było czasu na diagnostykę - wczoraj podłączyłem standardowo baterię do ładowania (bidon) a dzisiaj przy próbie jazdy do pracy wyświetlacz SW102 przywitał mnie komunikatem waiting for TSDZ2. Nic ciekawego wczoraj się nie działo podczas jazdy. Pierwszy trop to że mógł puścić jakiś lut w wiązce ale dokładniej sprawdzę dopiero w domu, macie jeszcze jakieś pomysły co diagnozować?
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 lut 2018, 9:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Wersja na której testowałeś zawierała błąd, który uniemożliwiał kalibrację (tylko na sw102) i faktycznie był problem z czułością. W tej wersji v20.1C.3 nie ma już tego problemu i jeździ się dużo lepiej niż na 0.8. Polecam przetestować.hetm4n pisze: ↑12 maja 2021, 23:10Ja po grubych testach poprzedniej wersji wrocilem do 0.8. silnik przegrzewal sie w 10min na podobnych parametrach jazdy w rzeczywistosci, szybciej bateria sie rozladowywla, rower dziko sie zachowywal na postoju, kilka razy uciekl mi spod nóg lekko dotykajac pedał, wolna reakcja na zatrzymanie obrotow korby, itp itd.
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
OK, a jak wyglądają poszczególne kwestie :
- zatrzymanie się silnika po zatrzymaniu obrotów korby ? ( na 20.1Cv2 był długi czas zatrzymania , bez czujnika hamulca ciężko się poruszało by nic nie uszkodzić lub wpaść na samochód )
- temperatury ? ( na 20.1Cv2 musiałbym mieć chodzenie ciekłym azotem by przejechać 10km po płaskim terenie z średnią 35km/h nie przekraczając 60C)
- odpowiednie dozowanie mocy w trybie torque, bo na 20.1v2 działało to prawie jak power, w położeniach korby gdzie wywieramy najmniejszy nacisk nic się nie zmieniało dozowała moc ciągle jednakowo. Na 0.8 działa to wybornie, w martwym punkcie obrotu korby gdzie nacisk jest najmniejszy czyli w pionie i stopniowo rośnie do poziomu, adekwatnie soft dozował moc, dzięki czemu bardzo sporo mniej zużywa energii.
- zatrzymanie się silnika po zatrzymaniu obrotów korby ? ( na 20.1Cv2 był długi czas zatrzymania , bez czujnika hamulca ciężko się poruszało by nic nie uszkodzić lub wpaść na samochód )
- temperatury ? ( na 20.1Cv2 musiałbym mieć chodzenie ciekłym azotem by przejechać 10km po płaskim terenie z średnią 35km/h nie przekraczając 60C)
- odpowiednie dozowanie mocy w trybie torque, bo na 20.1v2 działało to prawie jak power, w położeniach korby gdzie wywieramy najmniejszy nacisk nic się nie zmieniało dozowała moc ciągle jednakowo. Na 0.8 działa to wybornie, w martwym punkcie obrotu korby gdzie nacisk jest najmniejszy czyli w pionie i stopniowo rośnie do poziomu, adekwatnie soft dozował moc, dzięki czemu bardzo sporo mniej zużywa energii.
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 02 lut 2021, 13:29
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Pojawia się e: brakes, hamulców nie ma, czyli problem z komunikacją... Działa STLink więc kontroler raczej żyje. Można jakoś miernikiem sprawdzić kable?faust pisze: ↑13 maja 2021, 8:48Wiem że mało danych, ale rano nie było czasu na diagnostykę - wczoraj podłączyłem standardowo baterię do ładowania (bidon) a dzisiaj przy próbie jazdy do pracy wyświetlacz SW102 przywitał mnie komunikatem waiting for TSDZ2. Nic ciekawego wczoraj się nie działo podczas jazdy. Pierwszy trop to że mógł puścić jakiś lut w wiązce ale dokładniej sprawdzę dopiero w domu, macie jeszcze jakieś pomysły co diagnozować?
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 lut 2018, 9:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
hetm4n pisze: ↑13 maja 2021, 17:21OK, a jak wyglądają poszczególne kwestie :
- zatrzymanie się silnika po zatrzymaniu obrotów korby ? ( na 20.1Cv2 był długi czas zatrzymania , bez czujnika hamulca ciężko się poruszało by nic nie uszkodzić lub wpaść na samochód )
- temperatury ? ( na 20.1Cv2 musiałbym mieć chodzenie ciekłym azotem by przejechać 10km po płaskim terenie z średnią 35km/h nie przekraczając 60C)
- odpowiednie dozowanie mocy w trybie torque, bo na 20.1v2 działało to prawie jak power, w położeniach korby gdzie wywieramy najmniejszy nacisk nic się nie zmieniało dozowała moc ciągle jednakowo. Na 0.8 działa to wybornie, w martwym punkcie obrotu korby gdzie nacisk jest najmniejszy czyli w pionie i stopniowo rośnie do poziomu, adekwatnie soft dozował moc, dzięki czemu bardzo sporo mniej zużywa energii.
Teraz:
- zatrzymanie jest natychmiastowe
- temperatury wg mnie w porównaniu do 0.8 albo minimalnie większe, albo takie same
- dozowanie mocy dla mnie jest lepsze niż na 0.8
Ja miałem dokładnie takie same odczucia jak Ty. Nie dało się jeździć, ale to wynikało tylko z tego, że był błąd na sw102 i pomimo wykonania kalibracji, zapisane dane nie były uwzględniane.
W tej wersji można też wyłączyć Field Weakening.
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 02 lut 2021, 13:29
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Sam sobie odpowiem - z niewiadomych przyczyn (na endless ten problem się przewijał) rozprogramował się kontroler. Wystarczyło ponownie wgrać option byte Wrzuciłem z mbrusy dla VLCD5 i działa.faust pisze: ↑13 maja 2021, 18:43Pojawia się e: brakes, hamulców nie ma, czyli problem z komunikacją... Działa STLink więc kontroler raczej żyje. Można jakoś miernikiem sprawdzić kable?faust pisze: ↑13 maja 2021, 8:48Wiem że mało danych, ale rano nie było czasu na diagnostykę - wczoraj podłączyłem standardowo baterię do ładowania (bidon) a dzisiaj przy próbie jazdy do pracy wyświetlacz SW102 przywitał mnie komunikatem waiting for TSDZ2. Nic ciekawego wczoraj się nie działo podczas jazdy. Pierwszy trop to że mógł puścić jakiś lut w wiązce ale dokładniej sprawdzę dopiero w domu, macie jeszcze jakieś pomysły co diagnozować?
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 31 maja 2020, 23:32
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Cześć. Tsdz2 vlcd5 42z 26" jak to ustawić żeby to w miarę jechało. Można prosić o podpowiedź ustawień.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5876
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ale oso chozi? Bo ja jeżdżę na fabrycznych i nie mam zastrzeżeń. Chcesz bić rekordy na 1/4mili czy coś?
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 02 lut 2021, 13:29
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Nie mam porównania z 0.8 ale najnowszy build jest o wiele bardziej przewidywalny, mniej narowisty i mniej bateriożerny od poprzedniego.lobo0 pisze: ↑13 maja 2021, 20:02hetm4n pisze: ↑13 maja 2021, 17:21OK, a jak wyglądają poszczególne kwestie :
- zatrzymanie się silnika po zatrzymaniu obrotów korby ? ( na 20.1Cv2 był długi czas zatrzymania , bez czujnika hamulca ciężko się poruszało by nic nie uszkodzić lub wpaść na samochód )
- temperatury ? ( na 20.1Cv2 musiałbym mieć chodzenie ciekłym azotem by przejechać 10km po płaskim terenie z średnią 35km/h nie przekraczając 60C)
- odpowiednie dozowanie mocy w trybie torque, bo na 20.1v2 działało to prawie jak power, w położeniach korby gdzie wywieramy najmniejszy nacisk nic się nie zmieniało dozowała moc ciągle jednakowo. Na 0.8 działa to wybornie, w martwym punkcie obrotu korby gdzie nacisk jest najmniejszy czyli w pionie i stopniowo rośnie do poziomu, adekwatnie soft dozował moc, dzięki czemu bardzo sporo mniej zużywa energii.
Teraz:
- zatrzymanie jest natychmiastowe
- temperatury wg mnie w porównaniu do 0.8 albo minimalnie większe, albo takie same
- dozowanie mocy dla mnie jest lepsze niż na 0.8
Ja miałem dokładnie takie same odczucia jak Ty. Nie dało się jeździć, ale to wynikało tylko z tego, że był błąd na sw102 i pomimo wykonania kalibracji, zapisane dane nie były uwzględniane.
W tej wersji można też wyłączyć Field Weakening.
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Przetestowałem dziś ta wersje 20.1Cv3. no teraz to jest poprawa. Nie zauważyłem przegrzania. Jeździłem w terenie i max 60 stopni, silnik rzeczywiście trochę cichszy, wspomaganie działa naturalnie, nie dzikuje jak poprzednio. Bateria hmmm bardzo podobnie do 0.8 miałem zużycie. Moc teraz ciężej jest uzyskać powyżej 700W, musi być naprawdę duza górka , podobnie miałem na 0.8, teraz jak obserwuje to np na 4 poziomie w hybrydowym wspomaganiu mam przeważnie 180-350W, przy trybie 9 w skacze mniej wiecej od 350-500 bez górek w lesie. No i mimo wyłączonego opóźnienia zatrzymania kadencji jeszcze delikatnie potrafi pociągnąć silnik w momencie gwałtownego zatrzymania ale ujdzie. Na razie zostaje na 20.1Cv3, więcej km trzeba zrobić i w góry pojechać
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 02 lut 2021, 13:29
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dzisiaj bawiłem się Field weakening, czuję różnicę ale moze ktoś po krótce wyjasnić czym tak naprawdę ta opcja jest?
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 lut 2018, 9:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Umożliwia wspomaganie silnika powyżej kadencji 90 gdzie przy oryginalnym oprogramowaniu (nieposiadającym tej funkcji) silnik już nie wspomaga. Osiąga on swoje maksymalne obroty przy napięciu 54,6V.
Innym rozwiązaniem jest zwiększenie napięcia zasilania, które pozwala szybciej się kręcić silnikowi, ale ta opcja pozwala na szybszą jazdę nawet na napięciu nominalnym.
Innym rozwiązaniem jest zwiększenie napięcia zasilania, które pozwala szybciej się kręcić silnikowi, ale ta opcja pozwala na szybszą jazdę nawet na napięciu nominalnym.
- grubol
- Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 21 gru 2020, 12:24
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1291
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5876
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- grubol
- Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 21 gru 2020, 12:24
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 lut 2018, 9:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
OSF wrzucasz do silnika, ale żeby można było ustawiać to masz trzy opcje:
1. Zostawiasz VLCD5 - wymaga skompilowania OSF z ustawionymi opcjami dodatkowym toolem (działa też z wyświetlaczami VLCD6 oraz XH18) - https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar ... VLCD6-XH18
2. Zmieniasz wyświetlacz na np: 860C, 850C, SW102 i do nich wrzucasz inny soft współpracujący z OSF - https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar ... .1C.2-860C ( dla SW102 musisz mieć najnowszy release C3 z poprawką https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar ... .1C.3-860C)
3. Zmieniasz wyświetlacz na KTLCD3 i do niego wrzucasz soft wpółpracujący - https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar ... 20.1C-LCD3
Dotyczy to softu od mbrusa V20.1C - jak dla mnie najlepszego wyboru do tej pory.
1. Zostawiasz VLCD5 - wymaga skompilowania OSF z ustawionymi opcjami dodatkowym toolem (działa też z wyświetlaczami VLCD6 oraz XH18) - https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar ... VLCD6-XH18
2. Zmieniasz wyświetlacz na np: 860C, 850C, SW102 i do nich wrzucasz inny soft współpracujący z OSF - https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar ... .1C.2-860C ( dla SW102 musisz mieć najnowszy release C3 z poprawką https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar ... .1C.3-860C)
3. Zmieniasz wyświetlacz na KTLCD3 i do niego wrzucasz soft wpółpracujący - https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar ... 20.1C-LCD3
Dotyczy to softu od mbrusa V20.1C - jak dla mnie najlepszego wyboru do tej pory.
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ciag dalszy testów 20.1c3. Bateria szybciej troche sie zużywa względem 0.8 Temperatury w normie. Ale zauważyłem dziwny nietypowy problem. Dotyczy to raczej rowerów typu full. Gdy siedzimy na rowerze i podpieramy nogami (opuszczone siodło) bujając zawieszeniem na trybie hybrydowym oraz power assist rower ucieka spod tyłka. Silnik sie uruchamia podczas ugiecia zawiechy :/ w mniejszym stopniu pojawia sie ten problem na trybach emtb i torque. Ja mam rower z plywajacym suportem w ktorym wystepuje zjawisko cofania się pedałów do tylu podczas ugięcia. Wiele ram ma podobne zjawisko większe lub znikome. Jak ktoś ma ten soft wgrany i rower z pełnym zawieszeniem niech sprawdzi.
Bardzo niepokoiły mnie dziwne szarpania silnika jak jeździłem po rockgardenach i sekcjach agd rtv , szybki test uginania na postoju pokazał przyczyne
Bardzo niepokoiły mnie dziwne szarpania silnika jak jeździłem po rockgardenach i sekcjach agd rtv , szybki test uginania na postoju pokazał przyczyne
Ostatnio zmieniony 21 maja 2021, 0:07 przez hetm4n, łącznie zmieniany 1 raz.
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 lut 2018, 9:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
@hetm4n u mnie pomimo zawieszenia z tyłu ten problem nie występuje, ale podczas uginania zawiasu pedały się nie ruszają.
Na ten moment nie mam się do czego przyczepić działa bardzo dobrze.
Na ten moment nie mam się do czego przyczepić działa bardzo dobrze.
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
A czy ten pływający suport podczas uginania się również obraca względem poziomu? Jeśli masz choćby mały pedal kick back to mogłoby tłumaczyć ten fenomen...
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
hetm4n Wczoraj skończyłem Wheeler Tiger12.0 full trail 130mm skoku. Opisywanego zjawiska brak. To chyba ten pływający suport ma na to wpływ.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Tak ma na to wplyw plywajacy suport. Korba sie cofie podczas powrotu ugięcia. We wczesniejszych wesjach oprogramowania niebylo takiego zjawiska batomiast w pewnym momencie zrobili od 0.8 szybkie zatrzymanie silnika po przestaniu pedalowania, gdzie ugiecia powodowały przerwy w wspomaganiu. Casainho dodal wtedy opcje opoznienia dla rowerow w ktorych wystepuje cofanie sie korby. Kilku użytkowników mialo ten sam problem. W tych wersjach od mbrusy jest znow inaczej. Rower wykrywa nacisk i obrot korby w tył i startuje silnik. podczas jazdy po korzeniach dziurach silnik dodatkowo napedza delikatnie rower, gorzej gdy zjeżdżamy po sekcjach rtv na teasach w gorach gdzie trzeba trzymac reke delikatnie na hamulcu.
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Przed chwilą sprawdzałem w fullu i hardtailu no i nie startuje.hetm4n pisze: ↑25 maja 2021, 15:38W tych wersjach od mbrusy jest znow inaczej. Rower wykrywa nacisk i obrot korby w tył i startuje silnik. podczas jazdy po korzeniach dziurach silnik dodatkowo napedza delikatnie rower, gorzej gdy zjeżdżamy po sekcjach rtv na teasach w gorach gdzie trzeba trzymac reke delikatnie na hamulcu.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 maja 2021, 21:28
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Witam! Takie szybkie pytanie. Bo zamontowałem silnik do ramy i pierwszy test.
Na manetce rower jedzie ok.
Wspomaganie? Nic nie czuję. Czy poziom 1 czy 5 jest bez różnicy. Na rzie zrobiłem 700m ale coś jest nie tak.
Magnes na szprychach ok bo prędkość pokazuje ok.
Silnik na orygninalnym sofcie bez przeróbek. Wyświetlacz P850c. Kupiłem taki NOWY zestaw na olx ale coś jest nie tak.
Na manetce rower jedzie ok.
Wspomaganie? Nic nie czuję. Czy poziom 1 czy 5 jest bez różnicy. Na rzie zrobiłem 700m ale coś jest nie tak.
Magnes na szprychach ok bo prędkość pokazuje ok.
Silnik na orygninalnym sofcie bez przeróbek. Wyświetlacz P850c. Kupiłem taki NOWY zestaw na olx ale coś jest nie tak.
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Moze ktos się wypowiedzieć odnosnie grzania silnika? Ktos kto podjezdzał na Szyndzielnię w Bielsku-Białej?
Robilem teraz podjazd pod same schronisko. Zrobilem sobie test. Ograniczylem moc na 250W, przelozenie mam 42przod/42 tył. Po 5km podjazdu juz 78stopni. Koncowka podjazdu pod schronisko wzroslo do odciecia 86° i nie podjechalem do mety. Soft mbrusy, ostatnio robilem tu podjazd na oryginalnym i wjechałem ale brak kontroli temp i calkiem mozliwe ze przegrzalem wtedy sinik świeżo po zakupie.
Robilem teraz podjazd pod same schronisko. Zrobilem sobie test. Ograniczylem moc na 250W, przelozenie mam 42przod/42 tył. Po 5km podjazdu juz 78stopni. Koncowka podjazdu pod schronisko wzroslo do odciecia 86° i nie podjechalem do mety. Soft mbrusy, ostatnio robilem tu podjazd na oryginalnym i wjechałem ale brak kontroli temp i calkiem mozliwe ze przegrzalem wtedy sinik świeżo po zakupie.
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1291
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51