MID-DRIVE TSDZ2 750W
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5851
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Aż dziw że nie ma blututa żeby samemu można było grzebać. Sądzicie że będzie się czymś różnił poza skorupą?
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Moim zdaniem bedzie lepiej przylegal silnik, aby cieplo odprowadzic, moze lozyska tez lepsze dadza i generalnie mechanicznie cos usprawnia. Sterownik nie wiem czy zmienia, wg mnie bez sensu, ten jest ok. Zreszta okaze sie.
tsdz2 w miejskim turladle.
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
redwater, skąd Masz info o nowej wersji silnika ? Wiadomo, coś więcej o parametrach i budowie, szczególnie zębatki niebieskiej ( może zastąpią mosiężną ) ?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
To zrobią sobie strzał w kolano Wiadomo że jak jest sprzęt umożliwiający hakowanie,, wgrywanie własnego softu a sprzęt zablokowany to w sprzedaży wygra ten pierwszy (najlepszym przykładem z historii są konsole sony i microsoftu )elektrotonus pisze: ↑19 lut 2020, 16:53Zgrabniejszy, pewnie z zablokowanym dostępem do sterownika przez ingerencją open firmware
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
O mongoł ja swojego na mida przerobiłem zadowolony jestem Może system zawieszenie troche dziwnie zgrywa się z napędem (w bafangu powoduje przerywania wspomagania, ale tsdz2 jest okkrall pisze: ↑17 lut 2020, 1:58To ciągnąć OT
Miałem HUBa w hardtailu - przejeździłem 2500km - było ok
Zrobiłem MIDa i też jest ok - lekko i bardziej rowerowo
ale
wczoraj kupiłem rower pod HUBa. MIDa sobie zostawię ale na ciężkie warunki chcę mieć coś mocniejszego i pewniejszego...
Oto nowy nabytek z projektem skrzynki:
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5851
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Zasadniczo dziwię się że nie można podłączyć bt i że chińczyk tego nie umożliwia bo to podnosi walory sprzętu a można tak zaprojektować ten interes by ewentualne uszkodzenie łatwo dało się userowi udowodnić. Bezsensu jest że trzeba się włamywać do chińskich silników...btw Soft do edycji bafanga też jest niefirmowy ?
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Odpaliłem w końcu swój silnik na oryginalnym LCD. Mam wersję z zasilaniem oświetlenia ( wyjście 6V ). Podłączyłem dla bezpieczeństwa za pośrednictwem ładowarki 13S. Silnik działa po wychyleniu manetki. Próbowałem wymusić pracę przez poruszenie korbą, niestety bez rezultatu. Dopiero blokując ręką osłonę zębatki spowodowałem wystarczający nacisk na tensometr. Ten oryginał ma jakieś inne ukryte funkcje czy tylko 4 stopnie mocy, OFF, Światła ?
Przy okazji, czy tylko ja mam takie fatalne spasowanie zębatki oraz osłony, widać jak pływa ;-(
Przy okazji, czy tylko ja mam takie fatalne spasowanie zębatki oraz osłony, widać jak pływa ;-(
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ciekawe jakie zmiany się szykują? Na pierwszy rzut oka wygląda na mniejszy.
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
https://www.pedelecforum.de/forum/index ... st-1379882elektrotonus pisze: ↑19 lut 2020, 21:57redwater, skąd Masz info o nowej wersji silnika ? Wiadomo, coś więcej o parametrach i budowie, szczególnie zębatki niebieskiej ( może zastąpią mosiężną ) ?
tsdz2 w miejskim turladle.
- 2kola
- Forumowicz
- Posty: 271
- Rejestracja: 25 lip 2019, 15:56
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ktoś wie gdzie kupić wyświetlacz SW102 żeby to wysłali bo mam już TSDZ2 a na PSWPower odpisali mi, że nie wiadomo kiedy będą wysyłać?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5851
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Być może nie będą kompatybilne mechanicznie więc kurde trzeba kupić części na zapas
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Skąd to info? Nie mogę nic znaleźć w internetach..
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5851
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 4985
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Szkubie zapewne chodzi o brak oficjalnych danych producenta. Tak na marginesie, w sieci brak jest bezpośrednich linków do producenta silnika, co jest dosyć "podejrzane".
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5851
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
producenci unikają bezpośredniej sprzedaży , bafanga chyba też kupisz tylko od resellera
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5851
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 4985
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Nie chodzi o kupno, a o producenta. Bafanga masz tutaj
https://www.bafang-e.com/home/
Yoch'a masz tutaj
http://www.jhyoch.com/Mid-Drive-Motor.html
a gdzie masz Tonseg'a ?
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Bafanga ultra na aliexpress nie znajdziesz, chyba ze jako calosc z rowerem.
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Tu http://www.tsbicycle.net/tkoko pisze: ↑21 lut 2020, 14:03Nie chodzi o kupno, a o producenta. Bafanga masz tutaj
https://www.bafang-e.com/home/
Yoch'a masz tutaj
http://www.jhyoch.com/Mid-Drive-Motor.html
a gdzie masz Tonseg'a ?
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5851
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Widziałem oferty kitów gdzie był komplet albo silnik lub silnik z aku. Jakiś kolega kupował na alibabie sam silnik. Niemniej jednak dziwna sprawa , może im nie zależy i nie nadążają z produkcją?
-
- Forumowicz
- Posty: 4985
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ale na stronie TS brak jest info o wspomnianej "nowości"
http://www.tsbicycle.net/index.php/content/133
http://www.tsbicycle.net/index.php/content/133
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Może ta "nowość" uknuła się w głowie jakiegoś Niemca?:-)tkoko pisze: ↑21 lut 2020, 14:55Ale na stronie TS brak jest info o wspomnianej "nowości"
http://www.tsbicycle.net/index.php/content/133
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Na alibaba zanjdziesz, ale to nie aliexpress.
tsdz2 w miejskim turladle.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5851
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Noto pisałem że jakiś kolega kupił na alibabie a na expresie widziałem kit do budowy roweru i tam można było kupić sam silnik
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Sciagnalem obudowe, aby zrobic moda temperaturowego. Poleglem na wyciagnieciu silnika, jest chyba przyklejony jakims klejem. w kazdym razie pozakladalem termopady, nalozylem pasty termoprzewodzacej, po jezdzie 3km na poziomie obciazenia 8-13A obudowa jest zimna, wg mnie niecale 30 stopni.
tsdz2 w miejskim turladle.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5851
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Nie zrobiłeś żadnej foty moda ?redwater pisze: ↑22 lut 2020, 14:42Sciagnalem obudowe, aby zrobic moda temperaturowego. Poleglem na wyciagnieciu silnika, jest chyba przyklejony jakims klejem. w kazdym razie pozakladalem termopady, nalozylem pasty termoprzewodzacej, po jezdzie 3km na poziomie obciazenia 8-13A obudowa jest zimna, wg mnie niecale 30 stopni.
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Nie . Puki co na zewnatrz jest +10 st. wiec to ze silnik jest zimny pod nieduzym obciazeniem, to chyba normalne.
Zobaczymy latem jak pojade pod jakieś wzniesienie.
Zobaczymy latem jak pojade pod jakieś wzniesienie.
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 11 wrz 2018, 19:10
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Czy ktoś zaobserwował u siebie luz na osi korb? u mnie po około 100 km dosyc wyczuwalny. Na dniach bede to otwierał, mam nadzieje ze to tylko ryż sie wysypął z jakiegoś łozyska.
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Tymczasem Marek wrzucił turtorial wymiany łożyska oporowego:
Ostatnio zmieniony 23 lut 2020, 21:52 przez elektrotonus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Miałem chwilkę czasu więc dokładnie sprawdziłem jak wpasowuje się TSDZ2 w ramę. Okazało się, że poprzednio nie zauważyłem kolizji wahacza z obudową silnika. Muszę zdystansować silnik w kierunku łańcucha. Zakupiłem stosowne podkładki. Dopracowałem mocowanie antyobrotowe, muszą dojść śrubki. Chciałem się Was spytać, ktoś na forum jakoś sprytnie nacinał obudowę metalowego elementu dociskającego silnik do boku miski suportu. Zabieg ten ma na celu lepsze fiksowanie się przez "wgryzienie" się w aluminium. Zastanawiałem się nad tym. Może ktoś ma foto jak to wyszło ? Mam na myśli coś w ten deseń tylko jakoś nacięte, czy nabite linie.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
-
- Forumowicz
- Posty: 4985
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jak rozumiem, chodzi Ci o "nabicie" na obudowie do wkręcania supportu nacięć pasujących do pierścienia mocującego silnik.elektrotonus pisze: ↑23 lut 2020, 21:25...... Chciałem się Was spytać, ktoś na forum jakoś sprytnie nacinał obudowę metalowego elementu dociskającego silnik do boku miski suportu. Zabieg ten ma na celu lepsze fiksowanie się przez "wgryzienie" się w aluminium. Zastanawiałem się nad tym. Może ktoś ma foto jak to wyszło ? Mam na myśli coś w ten deseń tylko jakoś nacięte, czy nabite linie.
......
Ja zrobiłem to w taki sposób. Odbiłem nacięcia na papier/folię samoprzylepną. Przyłożyłem silnik, założyłem pierścień i zaznaczyłem miejsce jednego z wypustów pierścienia na obwodzie obudowy supportu. Przykleiłem samoprzylep pasując z sobą zaznaczony punkt z odbitym na samoprzylepie. Tępym majzlikiem (dłutem) punktujesz obudowę w zaznaczonych miejscach.
Opis dotyczy Yoch/Bafang, ale w TSDZ2 jest zapewne podobny docisk.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5851
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Bardziej myślałem, by były nacięcia od strony która ma kontakt z mufą suportu by się ta czarna blaszka niejako mniej ruszała, zaś powierzchnia styku srebrnego metalowego pierścienia dociskającego ją była gładka.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5851
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
no tak zrobiłem , zęby na tej blaszceelektrotonus pisze: ↑24 lut 2020, 9:01Bardziej myślałem, by były nacięcia od strony która ma kontakt z mufą suportu by się ta czarna blaszka niejako mniej ruszała, zaś powierzchnia styku srebrnego metalowego pierścienia dociskającego ją była gładka.
-
- Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 11 sty 2020, 19:01
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Od 2:15 widac jak zębatka trze o obudowę plastikową przekładni. U mnie też zaczął trzeć po 100-200 km. Czytałem że ten luz się powiększa, jest trochę filmików i coś na endless. Co mine martwi, że ten plastik (osłona małego kółka zdawczego) się przetrze na wylot. U mnie luz jest 1.5 mm na końcu zębatki.elektrotonus pisze: ↑23 lut 2020, 20:40Tymczasem Marek wrzucił turtorial wymiany łożyska oporowego:
Wczoraj z ciekawości rozebralem krok dalej niż Marek bo zdjąłem ten mały zegerek i też z drugiej strony wyjąłem osłonę kurzową i łożysko (też jest zeger). Ośka ma wtedy luz osiowy (można ją przesuwać), ale nie da się jej wyjąć, coś ja blokuje. Na filmikach instruktażowych wybijają tensometr od lewej strony, ale tam w środku jest za lewym łożyskiem kulkowym jeszcze jedno wałeczkowe, nie wiem czy to część całego mechanizmu tensometru. Rozbierał to ktoś, bo luz wygląda że jest na łożysku tensometru.
Zastanawiam się nad założeniem zębatki zamiast osłony żeby tak nie tarło. Tylko że pogorszy się linia łańcucha o następne 5mm.
-
- Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 11 wrz 2018, 19:10
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
lubie ogladac takie toutoriale ale lepiej nie wbijac łozysk młotkiem wiec jesli nie macie panowie prasy można ja zastąpić przy odrobinie sprytu imadłem.
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
-
- Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 11 sty 2020, 19:01
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Luz osiowy nie (może minimalny) - z lewej strony ośki są takie podkładki sprężyste (takie pofalowane) między segerkiem a łożyskiem żeby luz skasować, z tego co zrozumiałem to starsze TSDZ2 nie miały tych podkładek sprężystych i moża to dokupić jako set na pswpower.Pawel.1000w pisze: ↑24 lut 2020, 15:23Hetman, a czy występuje u Ciebie luz osiowy samej osi korbowej?
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2019-88-keur
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
A może miedzy ten pierscien z zebatka a kolo zebate dac szerokie podkladki, aby zdystansowac lekko zebatke aby nie obcierała ?hetman_ pisze: ↑24 lut 2020, 11:13Od 2:15 widac jak zębatka trze o obudowę plastikową przekładni. U mnie też zaczął trzeć po 100-200 km. Czytałem że ten luz się powiększa, jest trochę filmików i coś na endless. Co mine martwi, że ten plastik (osłona małego kółka zdawczego) się przetrze na wylot. U mnie luz jest 1.5 mm na końcu zębatki.elektrotonus pisze: ↑23 lut 2020, 20:40Tymczasem Marek wrzucił turtorial wymiany łożyska oporowego:
Wczoraj z ciekawości rozebralem krok dalej niż Marek bo zdjąłem ten mały zegerek i też z drugiej strony wyjąłem osłonę kurzową i łożysko (też jest zeger). Ośka ma wtedy luz osiowy (można ją przesuwać), ale nie da się jej wyjąć, coś ja blokuje. Na filmikach instruktażowych wybijają tensometr od lewej strony, ale tam w środku jest za lewym łożyskiem kulkowym jeszcze jedno wałeczkowe, nie wiem czy to część całego mechanizmu tensometru. Rozbierał to ktoś, bo luz wygląda że jest na łożysku tensometru.
Zastanawiam się nad założeniem zębatki zamiast osłony żeby tak nie tarło. Tylko że pogorszy się linia łańcucha o następne 5mm.
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 11 sty 2020, 19:01
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ale jak dasz podkładki to przybliżysz bo zębatka jest mocowana po stronie silnika (z lewej strony pająka), chyba żeby cały pająk odsuwać, ale to wtedy probelm z uszczelnieniem. Jak dasz zamiast osłony alu to wtedy o grubość pająka się odsunie. Chyba że Cię nie zrozumiałem
-
- Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 11 wrz 2018, 19:10
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Hetman, Ty masz na myśli chyba luz wzdlozny. U mnie występuje osiowy (góra -dol)
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Cały pająk, uszczelnić można silikonem w końcu pająk w stosunku do koła zębatego i zewnetrznego pierścienia łożyska się nie rusza po dokręceniu.hetman_ pisze: ↑24 lut 2020, 18:44Ale jak dasz podkładki to przybliżysz bo zębatka jest mocowana po stronie silnika (z lewej strony pająka), chyba żeby cały pająk odsuwać, ale to wtedy probelm z uszczelnieniem. Jak dasz zamiast osłony alu to wtedy o grubość pająka się odsunie. Chyba że Cię nie zrozumiałem
Pytanie czy tylko ten simmering mały będzie miał dobrą powierzchnię przylegania do osi.
Można tez iść po całośći i dotoczyć taki pierścień dystansowy z otworami na śruby.
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 11 wrz 2018, 19:10
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja już znalazłem przyczynę luzu.
Os zrobiona z gownolitu, łożysko wpada i wypada bez najmniejszego oporu
Os zrobiona z gownolitu, łożysko wpada i wypada bez najmniejszego oporu
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
To bardziej wygląda na niedopasowanie wymiarów łożyska do osi.
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 11 sty 2020, 19:01
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
@redwater - w sumie można tak odsunąć jak piszesz, uszczelnienie jest stosunkowo szerokie, ale znowu następna rzeźba.
@Pawel.1000w - zdejmowałem to łożysko (lewe) siedziało dosc dobrze spasowane z minimalnym luzem. Tu na filmiku to coś niedopasowane, tam jest z 0.5mm luzu.
Wiesz jak ściągnąć ośkę z tensometru? Coś mi ją blokowało. Na ośce tensometru są dwa łożyska igiełkowe HK2214 po jednym na stronę plus to kulkowe na ośce korby po lewej stronie co jest na filmiku i pewnie jedno z prawej mniejsze wewnątrz osi tensometru.
Luz jest jak w filmiku Marka, to nie jest na ośce tylko na zebatce, waha się na boki jak by jedno z łożysk tensometru było wywalone, albo to główne csk30 albo coś źle spasowane. Luz na ośce z lewej strony na tym łożysku kulkowym też jest ale niewielki.
@Pawel.1000w - zdejmowałem to łożysko (lewe) siedziało dosc dobrze spasowane z minimalnym luzem. Tu na filmiku to coś niedopasowane, tam jest z 0.5mm luzu.
Wiesz jak ściągnąć ośkę z tensometru? Coś mi ją blokowało. Na ośce tensometru są dwa łożyska igiełkowe HK2214 po jednym na stronę plus to kulkowe na ośce korby po lewej stronie co jest na filmiku i pewnie jedno z prawej mniejsze wewnątrz osi tensometru.
Luz jest jak w filmiku Marka, to nie jest na ośce tylko na zebatce, waha się na boki jak by jedno z łożysk tensometru było wywalone, albo to główne csk30 albo coś źle spasowane. Luz na ośce z lewej strony na tym łożysku kulkowym też jest ale niewielki.
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Zapewniam, że oś / osie wykonane są z dobrego, odpowiedniego materiału. Badaliśmy pod spektrometrem obie osie, tą seryjną z Suzhou i tą którą wkładają dystrybutorzy do szerszych wersji. Obie są zbliżone parametrami i prawidłowe do tego typu zastosowań. Powodem dla którego pękła oś na 100mm o czym było parę postów wcześniej, był zbyt głęboko wykonany gwintowany otwór wewnętrzny pod korbę. Z tego wynika, że czasem zdarzają się wpadki przy obróbce mechanicznej.Pawel.1000w pisze: ↑24 lut 2020, 21:07Ja już znalazłem przyczynę luzu.
Os zrobiona z gownolitu, łożysko wpada i wypada bez najmniejszego oporu
W Twoim przypadku spróbowałbym kupić u nas takie łożysko i zobaczyć, czy przypadkiem luz nie będzie mniejszy .
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
-
- Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 11 sty 2020, 19:01
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Z tego co wyczytałem, to wczesne wersje TSDZ2 maily też ten problem i oś była trochę inna - były dwa łożyska kulkowe po lewej stronie.Thorn pisze: ↑25 lut 2020, 7:19Zapewniam, że oś / osie wykonane są z dobrego, odpowiedniego materiału. Badaliśmy pod spektrometrem obie osie, tą seryjną z Suzhou i tą którą wkładają dystrybutorzy do szerszych wersji. Obie są zbliżone parametrami i prawidłowe do tego typu zastosowań. Powodem dla którego pękła oś na 100mm o czym było parę postów wcześniej, był zbyt głęboko wykonany gwintowany otwór wewnętrzny pod korbę. Z tego wynika, że czasem zdarzają się wpadki przy obróbce mechanicznej.Pawel.1000w pisze: ↑24 lut 2020, 21:07Ja już znalazłem przyczynę luzu.
Os zrobiona z gownolitu, łożysko wpada i wypada bez najmniejszego oporu
W Twoim przypadku spróbowałbym kupić u nas takie łożysko i zobaczyć, czy przypadkiem luz nie będzie mniejszy .
@Thorn - wiesz może jakie jest łożysko na ośce po stronie napędowej i jak ośkę i to łożysko zdjąć?
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Wyzej starsza wersja, nizej nowsza
To samo główna zębatka starza zęby proste, nowsza skośne:
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 11 sty 2020, 19:01
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Wygląda że po zdjęciu segerka z prawej strony na ośce powinna ona wyjechać z lewej, ale cos mi tam ją blokuje w pewnym miejscu. Wyglada że tam z prawej strony jest łożysko wałeczkowe.