Strona 1 z 74

MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 19 mar 2019, 1:36
autor: Tooropek
IMG_20190319_005348.jpg
Otwieram temat z fajnym mid-drivem 750W z możliwością rozbudowy mocy przez software open source dostępny na ES i ogólnie w internecie. Możliwość podłączenia lcd3 kt i podniesienie mocy sterownika przez wgranie odpowiedniego softa. Takich opcji nie ma nawet bafang, bo ma własnego softa, w którym można tylko podnieść pobór prądu przez silnik, nic poza tym.
Ogólnie zestaw TSDZ2 z lcd5 czy też innym (bo jest kilka wersji do wyboru) posiada czujnik nacisku, co jest kluczowym elementem dla osób lubiących kręcić korbą.
Temat będzie rozwijany myślę, że jeszcze w marcu, bądź na początku kwietnia. Zaczną się wtedy moje testy praktyczne. Jest to mój drugi zestaw napędowy elektryczny (wczesniej tylny hub 1900W sinus). Zmiana z huba na mida to odważny krok, ale mam nadzieje, że to dobra decyzja. Cena zestawu z manetką, czujnikiem nacisku, lcd (w różnych wersjach), klamki z odcięciem i nawet przewodami do oświetlenia na 6V, czyli typowego dla prądnic i dynama to 1350zł. Tyle właśnie zapłaciłem za ten zestaw od majfrendów ze skośnymi oczami. Wysyłka "za free" poprzez DHL z kraju kwitnącego ziemniaka (niemiec), dostawa podobno w tydzień. Ja osobiście czekam dopiero 1 dzień a już wysyłka jest w trasie po szwabach.

Wklejam opis ze strony majfrenda przetłumaczony przez wujka GUGLE:

Ten środkowy silnik napędowy Tongsheng / SFM z czujnikiem momentu obrotowego jest najtańszym i dobrym silnikiem w środkowym napędzie z czujnikiem momentu obrotowego w Chinach, możesz poczuć moc stopy, aby uruchomić ebike, więc nie musisz używać przepustnicy, aby uruchomić rower Dlaczego nie działa kciuk przepustnicy? Musisz zainstalować silnik na rowerze, a następnie jeździć na rowerze, przepustnica kciuka działa po uruchomieniu silnika TSDZ2 elektryczny rower środkowy z czujnikiem momentu obrotowego Prędkość: 15 km / h-45 km / h prędkość maksymalna 45 km / h Paczka zawiera: 1.48V 500W lub 750W15A TSDZ2 środkowy silnik napędowy z dźwignią hamulca elektromagnetycznego z czujnikiem momentu obrotowego 2. Dźwignia hamulca E 3. Czujnik prędkości z magnesami 4. Z przepustnicą kciuka Zestaw kabli 5.E-bus (może być kompatybilny z 20-calowym - 28-calowym rowerem) 6. Łatwa instalacja jako silnik centralny 8FUN 7.42T koło łańcuchowe Wyświetlacz 8.VLCD5 ma również port USB, aby naładować urządzenie mobilne 9. Dołącz adapter dzielony „Y”, aby podłączyć reflektor 6 V i tylne światło 6 V, które możesz kontrolować z wyświetlacza / kokpitu 10. Obsługuje napięcie wejściowe do 54,6 V, nie może pracować przy napięciu wejściowym 58,4 V. Bez marki na silniku Ten silnik nie działa na wyświetlaczu LCD XH-18 Maksymalny prąd sterownika 48V 15A 11. Silnik ma wolnobieg, a nie do budowy hamulców nożnych / kabotażowych funkcja hamulca coaster ----- oznacza to, że jeśli rower nie ma dźwigni hamulca, należy użyć silnika z funkcją hamulca coaster, w przeciwnym razie można wybrać silnik z wolnym biegiem · W JAKI SPOSÓB WIEM, JEŚLI ZESTAWY DO KONWERSJI MID DRIVE ZMIENIAJĄ MÓJ ROWER? · Zestawy Mid Drive są przeznaczone do rowerów o średnicy 68 mm (2,68 cala) lub 73 mm (2,87 cala) i mają średnicę wewnętrzną 35 mm.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 19 mar 2019, 10:16
autor: lobo0
Podaj linka gdzie kupiłeś w tak dobrej cenie

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 19 mar 2019, 10:26
autor: leszcz

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 19 mar 2019, 10:28
autor: Tooropek
1 355 zł | Europa magazynie 48V500W/48V750W 15A TSDZ2 silnik typu MidDrive z czujnik momentu przepustnicy e-dźwignia hamulca
https://s.click.aliexpress.com/e/b38FewBm

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 19 mar 2019, 18:34
autor: fineasz
Niedawno wyszedł nowy middrive firmy Lingbei. Do kupienia w bardzo podobnej cenie co powyższy jednak przewyższa TSDZ2 i Bafanga BBS02 pod kilkoma względami. Lingbei to produkt byłych inżynierów Bafanga. Ma poprawione zębatki, w dodatku ma moment na poziomie 90Nm oraz jest bardziej cichy <52dB. Aktualizacje oprogramowania wychodzą na bieżąco. Dość świeży silnik i jeszcze nie ma wielu opinii.
https://www.aliexpress.com/item/Okfeet- ... 2abd26a4e4
Zębatka TongShenga po lewej, Lingbei po prawej
Obrazek

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 19 mar 2019, 22:15
autor: Tooropek
Moja paczka z midem jest już we wrocku :D jutro pewnie przyjdzie jak będę w pracy. Juz niedługo relacja i pierwsze wrażenia, ale najpierw muszę polutować baterię w bidon :D Dwie godziny roboty przy baterii, pózniej X godzin przy montażu i X^2 czasu na testowanie. Już się jaram jak małe dziecko :D

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 19 mar 2019, 22:33
autor: tas
fineasz może napisz osobny temat o tym nowym modelu?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 mar 2019, 7:55
autor: Iceman
Tooropek pisze:
19 mar 2019, 22:15
Moja paczka z midem jest już we wrocku :D jutro pewnie przyjdzie jak będę w pracy. Juz niedługo relacja i pierwsze wrażenia, ale najpierw muszę polutować baterię w bidon :D Dwie godziny roboty przy baterii, pózniej X godzin przy montażu i X^2 czasu na testowanie. Już się jaram jak małe dziecko :D
Czekam na relację bo w niedalekiej przyszłości planuję również zbudować mida i każde info będzie pomocne.
fineasz pisze:
19 mar 2019, 18:34
Niedawno wyszedł nowy middrive firmy Lingbei. Do kupienia w bardzo podobnej cenie co powyższy jednak przewyższa TSDZ2 i Bafanga BBS02 pod kilkoma względami. Lingbei to produkt byłych inżynierów Bafanga. Ma poprawione zębatki, w dodatku ma moment na poziomie 90Nm oraz jest bardziej cichy <52dB. Aktualizacje oprogramowania wychodzą na bieżąco. Dość świeży silnik i jeszcze nie ma wielu opinii.
Piszesz z własnego doświadczenia, czy tylko na podstawie opisów? Silnik faktycznie ciekawy tylko byłoby dobrze mieć relację "swojego" użytkownika.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 mar 2019, 11:50
autor: lobo0
Tooropek pisze:
19 mar 2019, 1:36
Otwieram temat z fajnym mid-drivem 750W z możliwością rozbudowy mocy przez software open source dostępny na ES i ogólnie w internecie. Możliwość podłączenia lcd3 kt i podniesienie mocy sterownika przez wgranie odpowiedniego softa.
Możesz coś więcej napisać na temat tego softu?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 mar 2019, 11:59
autor: BluesWings
Tooropek pisze:
19 mar 2019, 22:15
Moja paczka z midem jest już we wrocku :D jutro pewnie przyjdzie jak będę w pracy. Juz niedługo relacja i pierwsze wrażenia, ale najpierw muszę polutować baterię w bidon :D Dwie godziny roboty przy baterii, pózniej X godzin przy montażu i X^2 czasu na testowanie. Już się jaram jak małe dziecko :D
jak poskładasz, to daj znać ;) chętnie podjadę i zobaczę na żywo ten bajer ;)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 mar 2019, 17:30
autor: Kolmodor
fineasz pisze:
19 mar 2019, 18:34
Niedawno wyszedł nowy middrive firmy Lingbei. Do kupienia w bardzo podobnej cenie co powyższy jednak przewyższa TSDZ2 i Bafanga BBS02 pod kilkoma względami. Lingbei to produkt byłych inżynierów Bafanga. Ma poprawione zębatki, w dodatku ma moment na poziomie 90Nm oraz jest bardziej cichy <52dB. Aktualizacje oprogramowania wychodzą na bieżąco. Dość świeży silnik i jeszcze nie ma wielu opinii.
https://www.aliexpress.com/item/Okfeet- ... 2abd26a4e4
Zębatka TongShenga po lewej, Lingbei po prawej
Obrazek
Mozesz cos więcej napisać gdzie można dostać kabel do zmiany software bo myślę
tsdz2 za 1320zł
a nad tym
lingbei z ochrona VAT i komputerem c600 1386zł

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 mar 2019, 19:47
autor: Tooropek
Panowie zestaw doszedł, baterie składam i zacznę testy i opis. Jutro jak zdąże dam jakieś zdjęcia poglądowe, mam tyle roboty, że nieogarniam.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 mar 2019, 20:45
autor: Kolmodor
Tooropek pisze:
20 mar 2019, 19:47
Panowie zestaw doszedł, baterie składam i zacznę testy i opis. Jutro jak zdąże dam jakieś zdjęcia poglądowe, mam tyle roboty, że nieogarniam.
Czekam na relacje bo nad dnich też bym cos zamówił, żałuję ze nie wziąłem Orkana 6.0 z przerzutka alfine .
Tak ten zestaw moze powędruje do zwykłego mtb...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 mar 2019, 21:33
autor: Tooropek
Obrazek

Tak na szybko z garażu bez bidonu, pozostała tylko bateria i przerobic klamki dla hydrauliki. Czekajcie na więcej :)

Baza Cube Aim 2019, nówka rower, 29" koła!! Rama duża bo 23" :D na trasy tylko, zero terenu. Pozdrawiam! :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 21 mar 2019, 8:39
autor: Kolmodor
Kurde fajny prawie jak kolarzowka, a ja wczoraj zamówiłem tego Lingbei 500w za 1386zl. a dziś wchodzę ze ma być promocja na tego tsdz2 za 1192 nie wiem czy anulować i czekać tydzień na niego to juz 200 zl różnicy...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 21 mar 2019, 10:07
autor: Tooropek
BluesWings pisze:
20 mar 2019, 11:59
Tooropek pisze:
19 mar 2019, 22:15
Moja paczka z midem jest już we wrocku :D jutro pewnie przyjdzie jak będę w pracy. Juz niedługo relacja i pierwsze wrażenia, ale najpierw muszę polutować baterię w bidon :D Dwie godziny roboty przy baterii, pózniej X godzin przy montażu i X^2 czasu na testowanie. Już się jaram jak małe dziecko :D
jak poskładasz, to daj znać ;) chętnie podjadę i zobaczę na żywo ten bajer ;)
Ja jestem z Siedlec. Pewnie doczytałeś, że z Wrocka?? :) W 2 dni paczka z niemiec do sortowni we wrocławiu dotarła, a 3 dnia rano była już u mnie, czyli na drugim końcu polszy, nieopodal białorusi.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 21 mar 2019, 10:14
autor: Tooropek
Relacja z budowy opóźni się. Nie mam jak zgrzać bidonówki, spaliło się trafo po stronie AC. Kto się podejmie zgrzewu? Warszawa, Siedlce. Wyślę paczkomatami.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 21 mar 2019, 10:15
autor: BluesWings
a to jednak nie podjadę :D

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 21 mar 2019, 16:38
autor: Tooropek
Zgrzanie nie aktualne dzis będzie grzany pakiet, zamontuje bms i wzuce w bidon i już jutro prawdopodobnie pierwsze wrażenia z jazdy.

BluesWings na zlocie się zobaczymy zapewne, to przetestujesz :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 mar 2019, 10:20
autor: sannis
Kolmodor pisze:
21 mar 2019, 8:39
Kurde fajny prawie jak kolarzowka, a ja wczoraj zamówiłem tego Lingbei 500w za 1386zl. a dziś wchodzę ze ma być promocja na tego tsdz2 za 1192 nie wiem czy anulować i czekać tydzień na niego to juz 200 zl różnicy...
Gdzie jest promocja na tego tsdz2? Szukam dla syna, jak nie tajemnica to dawaj linka...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 mar 2019, 16:59
autor: Tooropek
Pierwsze testy za mną!

Rower ogromny dosłownie, rama 23" koła 29", silniczek dodaje faktycznie więcej mocy jak się pedałuje mocniej, jest w opcjach wyswietlacza test czujnika nacisku, udało mi się docisnąć do 150nm stojąc w miejscu bez jazdy. 4 tryby wspagania, na 1 leciutko wspomaga na około 100W czyli lekka przerzutka i oblatujemy miasto prędkością do 20km/h więcej nie osiągnałem. Kazdy kolejny tryb to wiadomo, że więcej mocy z silnika. Tryb turbo na lekkiej przerzutce 1-7 daje niezłego kopa na starcie, ale rozpędzimy się do około 20km/h. Ja mam problem z linką przerzutki bo idzie pod ramą, tam gdzie silnik klinuje się w suporcie, ogarnę to na spokojnie. Póki co zwiększyłem tylko moc sterownika do 20A z 32 możliwych, nie chcę zaraz wymieniac zębatek. Od razu po założeniu zestawu trzeba ustawić sobie parametry na lcd, bo domyślnie jest koło 26", wyłączony tryb walk asist, 25km/h na europejski standard, moc sterownika ograniczona do 16A i to chyba wszystko co jest do zmiany. Co do samego zestawu jest super jakość poza dwoma szczegółami. 1. szczelność pokrywy sterownika jest słaba totalnie - do poprawy. 2. Przewody zasilające zestaw są tak śmiesznie cieniutkie, że należałoby je wymienic na conajmniej 12/14awg w silikonie. Wyświetlacz posiada wejscie do ładowania smartfona i dwa wejscia na czujniki hamowania - ja mam hydraulikę i zrobię sobie na kontraktonach z magnesem, wtyczki są podobne jak do balansera 2s, także to sprawdzę czy podejdą te powszechnie stosowane konektory jst. Ogólnie pierwsze wrazenia z jazdy pozytywne, poza moją niewyregulowaną przerzutką z zacinającą się linką. Dużych prędkości na tym nie osiągniemy, ale 50km/h jak dla mnie do osiągnięcia. Nie mam ładowarki do baterii bo sprzedałem wraz z rowerem, ale jak dokupię ładowarkę to zacznę testy zasięgu, prędkości, jazdy po mieście, "na trasie" itd.

Dla zainteresowanych zestawem ważna informacja.

Na standardowym sofcie manetka wspomaga tylko do 25km/h a jak ciśniemy na korby to tego jeszcze nie sprawdziłem ile pojadę na kołach 29".

Obrazek

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 mar 2019, 17:18
autor: GrzegorzS
Tooropek pisze:
22 mar 2019, 16:59
Póki co zwiększyłem tylko moc sterownika do 20A z 32 możliwych, nie chcę zaraz wymieniac zębatek.
Jesteś pewien, że udało Ci się zwiększyć amperaż? :D

Tooropek pisze:
22 mar 2019, 16:59
Przewody zasilające zestaw są tak śmiesznie cieniutkie, że należałoby je wymienic na conajmniej 12/14awg w silikonie
Jest to silnik o nominalnej mocy 500W (15A max) dlatego takie a nie inne przewody.

Tooropek pisze:
22 mar 2019, 16:59
Dużych prędkości na tym nie osiągniemy, ale 50km/h jak dla mnie do osiągnięcia.
....to tego jeszcze nie sprawdziłem ile pojadę na kołach 29".
To nie jest silnik typu hub w którym mamy pewną maksymalną prędkość przy danym kole.
Tutaj duży wpływ na prędkość ma twardość przełożenia, ale to możesz sprawdzić wtedy jak odłączysz czujnik prędkości, bez tego sterownik ogranicza do 45km/h o ile dobrze pamiętam.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 mar 2019, 17:19
autor: Kolmodor
sannis pisze:
22 mar 2019, 10:20
Kolmodor pisze:
21 mar 2019, 8:39
Kurde fajny prawie jak kolarzowka, a ja wczoraj zamówiłem tego Lingbei 500w za 1386zl. a dziś wchodzę ze ma być promocja na tego tsdz2 za 1192 nie wiem czy anulować i czekać tydzień na niego to juz 200 zl różnicy...
Gdzie jest promocja na tego tsdz2? Szukam dla syna, jak nie tajemnica to dawaj linka...
4 post.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 mar 2019, 19:46
autor: Tooropek


Czuje się jak na komendzie głównej na przesłuchaniu, ale jak film nic nie wyjaśnia, to ja już nie wiem jak prościej odpowiedzieć. Przewody do zestawu są za cienkie to nie podlega dyskusji, mam zestaw przed oczami i żadne tłumaczenie, że to 500W czy 100W mocy maxymalnej nawet nie usprawiedliwia skośnookiego brata, że wsadził przewodzik cienki jak włos - do poprawy i juz. A co do czujnika... Jest z tym jakiś patent, ale nie rozkminiam tego, bo moja bateria ma 41V napięcia i nie mam ładowarki...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 mar 2019, 19:49
autor: Tooropek
Kolmodor pisze:
21 mar 2019, 8:39
Kurde fajny prawie jak kolarzowka, a ja wczoraj zamówiłem tego Lingbei 500w za 1386zl. a dziś wchodzę ze ma być promocja na tego tsdz2 za 1192 nie wiem czy anulować i czekać tydzień na niego to juz 200 zl różnicy...
To prawda, ma być promo za 6 dni, ale ja nawet nie zwróciłbym na to uwagi bo 36V i 300W to jakaś kpina :) Nie sprzedaje się coś to cena maleje - prosta metoda na marketing.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 mar 2019, 19:51
autor: Zxc843
Jak ci sie te hamulce sprawdzają?
W mojej meridzie mam identyczne i sa bardzo dobre

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 mar 2019, 20:33
autor: grafffik
będziesz z nim na zlocie ? bardzo chętnie bym się przejechał na tym silniku

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 mar 2019, 20:39
autor: Tooropek
grafffik pisze:
22 mar 2019, 20:33
będziesz z nim na zlocie ? bardzo chętnie bym się przejechał na tym silniku
Tak, będę. Tylko mogę w niedzielę. Sobota mi odpada. Także 12, poznasz mnie po ogromnym niebieskim rowerze z midem :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 mar 2019, 20:46
autor: Tooropek
Zxc843 pisze:
22 mar 2019, 19:51
Jak ci sie te hamulce sprawdzają?
W mojej meridzie mam identyczne i sa bardzo dobre
Narazie muszę potestować, jak na teraz to przód brzytwa, tył jakiś taki drętwy... Więcej za jakiś czas...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 mar 2019, 20:52
autor: Zxc843
Mam wlasnie na odwrot ze tyl brzytwa a przód jakis mdły :D

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 mar 2019, 21:02
autor: grafffik
Tooropek pisze:
22 mar 2019, 20:39
grafffik pisze:
22 mar 2019, 20:33
będziesz z nim na zlocie ? bardzo chętnie bym się przejechał na tym silniku
Tak, będę. Tylko mogę w niedzielę. Sobota mi odpada. Także 12, poznasz mnie po ogromnym niebieskim rowerze z midem :)
a no. dobra. bede pamietał. ale w razie co jakbym zapomniał - to mnie znajdziesz tam gdzie będzie się toczył największy melanż :x
nie no żarcik. nie wiem czy bede w niedzielę. na pewno bede w sobotę. nie jadę sam, także kwestia zgrania terminów w ekipie ;)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 mar 2019, 21:15
autor: ximad
Zebatka z fabrycznego zestawu dobrze trzyma lancuch? Nie spada na nierownosciach?
Ladnie wyglada ten silniczek po zamontowaniu, taki nieduzy chowa sie pod rama, prawie nie widac

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 mar 2019, 21:17
autor: GrzegorzS
Tooropek pisze:
22 mar 2019, 19:46

Czuje się jak na komendzie głównej na przesłuchaniu, ale jak film nic nie wyjaśnia, to ja już nie wiem jak prościej odpowiedzieć.
Tylko grzecznie zapytałem czy jesteś pewien (być pewien to np. podpiąć watomierz i sprawdzić maksymalną wartość)
Te silniki nie posiadają żadnych zabezpieczeń termicznych (nie jest idiotoodporny), producent nie da możliwości programowania sterownika na większy prąd, ponieważ 15A dla tego zestawu jest już sporym wyzwaniem, dlatego uważam że możesz ustawiać sobie 20A, ale w rzeczywistości nie będzie mieć wiecej jak 15A. Na oporogramowaniu open source jest możliwość zwkiększenia produ do 30A.
Może być tak że obecne fabryczne wersje maja możliwość podbicia, ja opieram się na wiedzy z przed 1-1,5roku.
Niedawno na forum ktoś robił pomiar i też nie wyszło więcej jak 15A.

poniżej silnik potraktowany prądem 18A
Obrazek

Osoby które podbijają prąd w tym silniku zazwyczaj montują czujnik temperatury, aby nie spotkała ich sytuacja z powyższego zdjęcia.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 mar 2019, 23:17
autor: leszcz
Odłącz czuj pręd to poleci ponad 25

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 mar 2019, 0:15
autor: Tooropek
ximad pisze:
22 mar 2019, 21:15
Zebatka z fabrycznego zestawu dobrze trzyma lancuch? Nie spada na nierownosciach?
Ladnie wyglada ten silniczek po zamontowaniu, taki nieduzy chowa sie pod rama, prawie nie widac
Narazie mam problem z linką bo idzie dołem i element silnika haczy o linke, która blokuje się delikatnie o obudowę a ramę, dotnę pancerz na wymiar, założę i zmienię manetkę przerzutek - wtedy będę mógł coś wiecej napisać na temat przerzutek i łańcucha. Ogólnoe od strony blatu z przodu wcale silnika nie widać, a z lewej strony laik nie dopatrzy się na pierwszy rzut oka, że siedzi tam silnik. Jest mega zgrabny. Więcej zdjęć dodam w niedługim czasie, więc obserwuj temat jeśli jesteś zainteresowany.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 mar 2019, 0:30
autor: Tooropek
GrzegorzS pisze:
22 mar 2019, 21:17
Tooropek pisze:
22 mar 2019, 19:46

Czuje się jak na komendzie głównej na przesłuchaniu, ale jak film nic nie wyjaśnia, to ja już nie wiem jak prościej odpowiedzieć.
Tylko grzecznie zapytałem czy jesteś pewien (być pewien to np. podpiąć watomierz i sprawdzić maksymalną wartość)
Te silniki nie posiadają żadnych zabezpieczeń termicznych (nie jest idiotoodporny), producent nie da możliwości programowania sterownika na większy prąd, ponieważ 15A dla tego zestawu jest już sporym wyzwaniem, dlatego uważam że możesz ustawiać sobie 20A, ale w rzeczywistości nie będzie mieć wiecej jak 15A. Na oporogramowaniu open source jest możliwość zwkiększenia produ do 30A.
Może być tak że obecne fabryczne wersje maja możliwość podbicia, ja opieram się na wiedzy z przed 1-1,5roku.
Niedawno na forum ktoś robił pomiar i też nie wyszło więcej jak 15A.

poniżej silnik potraktowany prądem 18A
Obrazek

Osoby które podbijają prąd w tym silniku zazwyczaj montują czujnik temperatury, aby nie spotkała ich sytuacja z powyższego zdjęcia.

Zrozumiałem i przyjąłem do wiadomości...
Napisałem, że czuje się jak na komendzie bo jak wyjaśniam komuś coś co jest przewidziane z urzędu i jest powszechnie dostępne staje się dla mnie w pewnym stopniu powrotem do przeszłości, przez to powiela się temat, który już istnieje i został przez kogoś zbadany i bardziej jak banalny. Wybacz, że filozofuje, ale niestety trafiłeś na specyficzny typ człowieka... Reasumując i wracajając do tematu, producent dał możliwość podniesienia prądu w standardowym sofcie, więc i ja z tego korzystam, a z racji chęci i posiadania aku bidonowego nie sprawdzam jak to się ma do rzeczywistości (ile A ciągnie po podniesieniu wartości na vlcd5). Także z czasem zapewne wprowadzę pewne modyfikacje w ebajku i sprawdzę jak to się ma w praktyce, ale skoro na uaktualnionym OS ktoś wbija wartość 30A to i tyle na standardowym sofcie pójdzie bo max jest 32A. A to że komuś tam się silnik upalił to pewnie wynik jazdy w terenie, bądź innych czynników związanych z niewłaściwą eksploatacją silnika. Narazie zaczynam przygodę z midem TSDZ2 także niewele mogę dodać od siebie, testy w najbliższych miesiącach przyniosą jakieś tam wyniki i spostrzeżenia. Pozdrawiam GrzegorzS i noe miej mi za złe, że wypowiedziałem się tak a nie inaczej w poprzednim wpisie... Heja :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 mar 2019, 0:33
autor: Tooropek
leszcz pisze:
22 mar 2019, 23:17
Odłącz czuj pręd to poleci ponad 25
Leszczu na podwórku o długości 70m poleciałem blisko 35km/h także nie jest źle, ale na manetce sterownik sam odcina powyżej 25km/h. A jeśli odłączę czujnik to będę zmuszony zamontować telefon na kierownicę do pomiaru prędkości. Watowica mnie nie dopadła także styknie i 30km/h aby bezpiecznie się przemieszczać. :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 mar 2019, 0:42
autor: Tooropek
Obrazek

Ładuję bidon ładowarką pożyczoną od koleszki (jedynego ebajkera poza mną w mieście) do skutera elektrycznego 48V 2,5A. Nie pozostawiam bez kontroli póki co...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 mar 2019, 7:09
autor: Kolmodor
Tooropek pisze:
22 mar 2019, 19:49
Kolmodor pisze:
21 mar 2019, 8:39
Kurde fajny prawie jak kolarzowka, a ja wczoraj zamówiłem tego Lingbei 500w za 1386zl. a dziś wchodzę ze ma być promocja na tego tsdz2 za 1192 nie wiem czy anulować i czekać tydzień na niego to juz 200 zl różnicy...
To prawda, ma być promo za 6 dni, ale ja nawet nie zwróciłbym na to uwagi bo 36V i 300W to jakaś kpina :) Nie sprzedaje się coś to cena maleje - prosta metoda na marketing.
Przecież mówię o wersji tsdz2 750w ktora ma być za 1200zł 313usd i jak ktoś ma platyne na Ali to ma dodatkowo kupon -30 usd na zakup powyżej 300 usd to wtedy robi się fajna cena.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 mar 2019, 8:37
autor: Tooropek
Nie dam Ci póki co opinii, czy warto kupić, jakie plusy i minusy i szczerze to cena 1350 jak dla mnie jest już śmiesznie niska jakby porównać z ceną za ten sam zestaw i parówy konrada. Pozdro, kończe dywiacje na temat cen bo temat rozwinie się jak temat henia a nowo czytający nic się nie dowiedzą.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 mar 2019, 11:35
autor: Kolmodor
Tooropek pisze:
23 mar 2019, 8:37
Nie dam Ci póki co opinii, czy warto kupić, jakie plusy i minusy i szczerze to cena 1350 jak dla mnie jest już śmiesznie niska jakby porównać z ceną za ten sam zestaw i parówy konrada. Pozdro, kończe dywiacje na temat cen bo temat rozwinie się jak temat henia a nowo czytający nic się nie dowiedzą.
Ja też bo wybrałem tego lingbei 500w czy jakoś tak zobaczymy co to przyjedzie taki plus że dawaja juz czujniki pod hydrauliki.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 mar 2019, 11:49
autor: Tooropek
No ja nie pisałem do chińczyka o czujniki na hydraulike bo pierwszy zamysł był taki by były hamulce na linkę, ale jeśli znakdę odpowiednie wtyczki to czujniki pojawią się na dniach za pare groszy, bo to przeciez zwykły kontrakton i magnes

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 mar 2019, 12:23
autor: Kolmodor
Możliwe ze poruszany był temat łańcucha , czy kupowales moze jakiś dedykowany do elektryka czy zostawiles taki jaki był i jak wyglada linia łańcucha ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 mar 2019, 19:30
autor: Tooropek
Kolmodor pisze:
23 mar 2019, 12:23
Możliwe ze poruszany był temat łańcucha , czy kupowales moze jakiś dedykowany do elektryka czy zostawiles taki jaki był i jak wyglada linia łańcucha ?
Łańcuch mam kmc na 7 rzędów, wygląda na solidny, modelu nie znam, doczytam w dzień jutro jak nie zapomnę. Co do lini łańcucha jest słabo, bo na największą zębatkę nie wejdzie łańcuch. Dam zdjęcie także jutro jak będzie czas.


Edit: Proszę zdjęcie. 6/7 przełożenie, linia idealnie prosta wypada na 7/7. Kaseta jest na 8 przełożeń, ale 8 wogóle nie liczę bo łańcuch spada od razu po zakręceniu korbą, za duży skos. Zmienie manetkę przerzutki i dodam pancerz pod spód to będzie miód malina. Winę za taką a nie inna linię łańcucha ponosi miejsce montażu suportu, ma 100mm, w innych rowerach będzie lepiej, bo standardowo jest 68 lub 72.
Obrazek

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 24 mar 2019, 22:57
autor: Kolmodor
Tooropek pisze:
23 mar 2019, 19:30
Kolmodor pisze:
23 mar 2019, 12:23
Możliwe ze poruszany był temat łańcucha , czy kupowales moze jakiś dedykowany do elektryka czy zostawiles taki jaki był i jak wyglada linia łańcucha ?
Łańcuch mam kmc na 7 rzędów, wygląda na solidny, modelu nie znam, doczytam w dzień jutro jak nie zapomnę. Co do lini łańcucha jest słabo, bo na największą zębatkę nie wejdzie łańcuch. Dam zdjęcie także jutro jak będzie czas.


Edit: Proszę zdjęcie. 6/7 przełożenie, linia idealnie prosta wypada na 7/7. Kaseta jest na 8 przełożeń, ale 8 wogóle nie liczę bo łańcuch spada od razu po zakręceniu korbą, za duży skos. Zmienie manetkę przerzutki i dodam pancerz pod spód to będzie miód malina. Winę za taką a nie inna linię łańcucha ponosi miejsce montażu suportu, ma 100mm, w innych rowerach będzie lepiej, bo standardowo jest 68 lub 72.
Obrazek
No faktycznie linia trochę kicha tylko pytanie czemu twierdzisz że za duży skos jak wpada na 6,7 koronkę to 8 nie powinno być problemu .

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 25 mar 2019, 14:21
autor: Tooropek
No właśnie na ósmej zębatce jest kicha, na tej największej, nie jeździłem na niej nawet bo widzę, że jak włoże tam łańcuch to będzie spadał, dlatego też, zmieniam manetkę na 7 rzędową i 8 przełożenie omijam całkowicie. Musiałbyś na żywo zobaczysz jak to wygląda, żeby przyznać mi rację. Miska suportu jest dość szeroka i przez nią wypadają tak a nie inaczej przełożenia. Rama jest cudowna, śliczna, ładna, lekka, ale ma jakieś tam udziwnienia względem standardowych ram.

Dzis kończę test zasięgu na bidonie 14,5ah, wyniki wieczorem.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 mar 2019, 21:34
autor: Vegasnight9
Czy na takim przełożeniu jak na zdjęciu powyżej ten mid ma na tyle siły żeby ruszyć z miejsca pod lekką górkę ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 27 mar 2019, 20:13
autor: daniel668
Witam, jestem na początku swojej przygody z rowerem elektrycznym i właśnie planuje zakup silnika TSDZ2 . Czy w linku to ten sam silnik o którym mowa wcześniej? Jest trochę tańszy i chyba bez też z wysyłką z EU.
https://pl.aliexpress.com/item/36V-250W ... MJwuaS2mA8

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 27 mar 2019, 22:13
autor: Tooropek
Vegasnight9 pisze:
26 mar 2019, 21:34
Czy na takim przełożeniu jak na zdjęciu powyżej ten mid ma na tyle siły żeby ruszyć z miejsca pod lekką górkę ?
Pod górkę przy lekkim rozpędzeniu się do 10km/h idzie jak przecinak :D To jest prawie największe przełożenie na prędkość, ale powiem Ci jedno, przy kole 29" na najniższym przełożeniu tzn na tylniej zębatce 32 poprostu na piachu mieli oponę przy starcie z moją masą około 80kg. Na kole 26 i typowej ramie hardtail około 20/21 cali pojedziesz 35km/h na tym zestawie, ale moment obrotowy poprostu jest wspaniały, o niebo lepiej idzie jak silnik DD, ale MIDa jednak trochę słychać, zwłaszcza przy dużych obrotach. Ja już się zakochałem w tym zestawie, bo ma manetkę jak nogi bolą, bo ma fajny lcd, bo jest mega leciutki, bo ma wyjscia 6V prosto ze sterownika (przednie oświetlenie już mam), jest więcej plusów tego zestawu, chociażby cena... Ale jest jak dla mnie jeden minus, który można ogarnąć, mianowicie jest to tempomat, a raczej jego brak, w OS można sobie dograć tą funkcję z LCD3, ale ja nic nie będę modyfikował i zmieniał. Na bidonie 14,5ah przejechałem na trybie turbo około 80km i jeszcze miałem pare voltów, także jest dobrze, ale zaznaczam, że przy tym zestawie trzeba używać nóg, bo czujnik nacisku to priorytet w tym zestawie. O więcej zainteresowanych proszę o pytania ogólnikowe, a także techniczne, postaram się odpowiedzieć na każde pytanie. Pozdro

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 27 mar 2019, 22:19
autor: Tooropek
daniel668 pisze:
27 mar 2019, 20:13
Witam, jestem na początku swojej przygody z rowerem elektrycznym i właśnie planuje zakup silnika TSDZ2 . Czy w linku to ten sam silnik o którym mowa wcześniej? Jest trochę tańszy i chyba bez też z wysyłką z EU.
https://pl.aliexpress.com/item/36V-250W ... MJwuaS2mA8
Na pierwszy elektryk fajną sprawą jest Direct drive czyli silnik w kole i sterownik sinus, napięcie minimum 48V by jechać te 50km/h, ale jeśli lubisz kręcić korbą i zmieniać przerzutki to stanowczo polecam leciutkiego mida. Czujnik nacisku to mega fajna rzecz, ale nie każdemu może się spodobać, zwłaszcza osobom które doceniają zalety czujnika pas. Najlepiej jest się przejechać na danym typie silnika czy roweru i ocenić samemu by nie utopić kasy. Wstrzymaj się do maja i przyjedz na zlot by pooceniać i potestować co Ci najbardziej podpasuje. A co do zestawu to na ten jubileusz aliexpress są fajne przeceny, patrz ofertę z mojego linka wczesniej, bo to już sprawdzone, działa, mega szybka wysyłka z niemiec i bez vatu czy cła.