MID-DRIVE TSDZ2 750W
-
- Forumowicz
- Posty: 4995
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Przegwintowanie i wymiana śruby powinna załatwić sprawę. Ważna jest nie tylko średnica, ale i skok gwintu
Skoro wymiana silnika "ożywiła" rower, to tym bardziej stawiam na uszkodzony hall.
Skoro wymiana silnika "ożywiła" rower, to tym bardziej stawiam na uszkodzony hall.
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Przyjrzyj się dokładnie czy jest uszkodzony gwint w osi głównej, wydaje mi się, że nie jest. Uszkodzenie gwintu śruby dokręcającej ramię korby nastąpiło wskutek nieosiowego wkręcania. Za to nie można winić chińskiej myśli technicznej, tylko ......annkaa pisze: ↑13 kwie 2020, 21:26Powiem Wam ze powoli zaczynam tracic cierpliwosc do TSDZ2 ltorych mam 3 sztuki od zeszlego roku... tz. wychodzi z nich coraz bardziej ze to jednak tani silnik o spabej jakosci wykonaniu. Po przelozeniu silnika z 2 zestawu wszystko dziala, ale teraz uwalil sie gwint wewnetrzny od sruby dokeecajacej ramie pedala... Pytanie starczy kupuc gwintownice o tej samej srednicy by „przegwintowac” ten gwint. Na oko wyglada ze wyrobil sie pierwszy zwoj, i sruba nie ma sie jak wkrecic... Chyba ze macie jakis inny fajny patent albo do polecenia narzedzie ktore taki gwint naprawi? CED539E4-1AD7-4F47-B5F2-29F0A768C4F6.jpeg
Możliwe, że jak dokupisz samą śrubę, to uda się ją prawidłowo wkręcić. ( na próbę przełóż tą z drugiej strony)
Gwintownik jaki potrzebujesz to 8x1.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jutro zamawiam gwintownice i nowe sruby, sprawdzalem juz innymi srubami i niestety to kwestia gwintu. Dzieki jak zwykle za pomoc
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
tkoko wspomniał o skoku gintu rozumeim że parametr "1" we wskazanmy przez Ciebie gwintownicy 8x1 to właśnie ten skok gwintu? W aukcji znalazłem "gwint 8x1 drobny"Thorn pisze: ↑13 kwie 2020, 21:44Przyjrzyj się dokładnie czy jest uszkodzony gwint w osi głównej, wydaje mi się, że nie jest. Uszkodzenie gwintu śruby dokręcającej ramię korby nastąpiło wskutek nieosiowego wkręcania. Za to nie można winić chińskiej myśli technicznej, tylko ......annkaa pisze: ↑13 kwie 2020, 21:26Powiem Wam ze powoli zaczynam tracic cierpliwosc do TSDZ2 ltorych mam 3 sztuki od zeszlego roku... tz. wychodzi z nich coraz bardziej ze to jednak tani silnik o spabej jakosci wykonaniu. Po przelozeniu silnika z 2 zestawu wszystko dziala, ale teraz uwalil sie gwint wewnetrzny od sruby dokeecajacej ramie pedala... Pytanie starczy kupuc gwintownice o tej samej srednicy by „przegwintowac” ten gwint. Na oko wyglada ze wyrobil sie pierwszy zwoj, i sruba nie ma sie jak wkrecic... Chyba ze macie jakis inny fajny patent albo do polecenia narzedzie ktore taki gwint naprawi? CED539E4-1AD7-4F47-B5F2-29F0A768C4F6.jpeg
Możliwe, że jak dokupisz samą śrubę, to uda się ją prawidłowo wkręcić. ( na próbę przełóż tą z drugiej strony)
Gwintownik jaki potrzebujesz to 8x1.
i taki zamówiłem.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Gwintownica to do rur, potrzebujesz gwintownik 8 x 1. To 1 to skok gwintu. Zamów taki który składa się z 3 gwintowników. Masz zerwany na początku gwint, musisz gwintownikiem trafić w te dalsze sprawne zwoje. Delikatnie to rób.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
-
- Forumowicz
- Posty: 4995
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jeden "maszynowy" powinien wystarczyć do poprawienia gwintu, np. taki
https://allegro.pl/oferta/gwintownik-ng ... 9106936644
lub;
https://allegro.pl/oferta/gwintownik-ma ... 7698017438
https://allegro.pl/oferta/gwintownik-ng ... 9106936644
lub;
https://allegro.pl/oferta/gwintownik-ma ... 7698017438
-
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Odpowiem sam sobie bo może ktoś będzie miał kiedyś podobny problem. U mnie winna była ta dodatkowa manetka do sterowania poziomami mocy i włączaniem. Odłączyłem ją i wszystko działa idealnie.maki1000 pisze: ↑13 kwie 2020, 20:10Wszystko mam już ogarnięte na nowym oprogramowaniu i chodzi teraz silniczek pięknie jedyna rzecz jaka mnie drażni to na VLCD5 przyciskając przycisk info 3 razy tak jak bym chciał zobaczyć średnia prędkość itp, wiesza się wyświetlacz i nic się już nie da zrobić. Silnik dalej wspomaga na trybie w którym byliśmy, ale żeby można było od nowa zmieniać stopień wspomagania czy włączyć zasilanie to trzeba odpiąć baterie . Miał ktoś tak ? Mam tak zarówno na 0.19 jak i 0.20betaA
Co do samego oprogramowania pod oryginalne wyświetlacze to dla mnie silnik zdecydowanie najlepiej chodzi na 0.20betaA
Mega responsywność , bardzo rzadko zmieniam stopnie wspomagania na wyświetlaczu a mam obok wymagające traski w lesie z górkami stromymi tak , że na zwykłym rowerze nie da się podjechać. Baaa na bosch CX w Cube Stereo też tam nie dało się wjechać . Na bbshd podjadę tam na każdą z tych górek trzeba walczyć z podnoszeniem koła i wspomagać się na full manetką. Na TSDZ2 sprawdzę te podjazdy najbardziej strome jak tylko się pogoda poprawi. Na pewno grzeje się to maleństwo dużo bardziej przy takim terenie , zastanawiam się też kiedy zmieli się ta plastikowa zębatka w środku przy takim terenie.
- Zmachany
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 lip 2019, 22:02
- Lokalizacja: Kraków/Zamość
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Nawiązując do urwanego gwintu i śruby przy korbach. W moim przypadku po kilkukrotnym wykręcaniu i wkręcaniu jednej z korb zauważyłem że po około 500m korba potrafi samoczynnie się luzować i końcowo spektakularnie wylecieć w powietrze. Ta niebieska powłoka którą jest pokryta śrubka w nowości całkowicie się wykruszyła i nawet dokręcenia na siłę nic nie pomagało. To był chyba klej anaerobowy do metalu. Rzeczony kupiłem i zaaplikowałem (wystarczył najsłabszy, niebieski). Pomogło
Merida Matts Miami, TSDZ2 48V
- Eryk
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
- Lokalizacja: Wadowice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dokładnie to klej do gwintów warto go stosować wszędzie gdzie są udary mechaniczne.
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Przed testami zrob moda temperaturowego, bo przed zrobieniem go nawet nie sadzilem ze ten silniczek tak sie potrafi grzac. Wczesniej obudowa letnia, po modzie mocno ciepła z 50 stopni.maki1000 pisze: ↑14 kwie 2020, 13:36Odpowiem sam sobie bo może ktoś będzie miał kiedyś podobny problem. U mnie winna była ta dodatkowa manetka do sterowania poziomami mocy i włączaniem. Odłączyłem ją i wszystko działa idealnie.maki1000 pisze: ↑13 kwie 2020, 20:10Wszystko mam już ogarnięte na nowym oprogramowaniu i chodzi teraz silniczek pięknie jedyna rzecz jaka mnie drażni to na VLCD5 przyciskając przycisk info 3 razy tak jak bym chciał zobaczyć średnia prędkość itp, wiesza się wyświetlacz i nic się już nie da zrobić. Silnik dalej wspomaga na trybie w którym byliśmy, ale żeby można było od nowa zmieniać stopień wspomagania czy włączyć zasilanie to trzeba odpiąć baterie . Miał ktoś tak ? Mam tak zarówno na 0.19 jak i 0.20betaA
Co do samego oprogramowania pod oryginalne wyświetlacze to dla mnie silnik zdecydowanie najlepiej chodzi na 0.20betaA
Mega responsywność , bardzo rzadko zmieniam stopnie wspomagania na wyświetlaczu a mam obok wymagające traski w lesie z górkami stromymi tak , że na zwykłym rowerze nie da się podjechać. Baaa na bosch CX w Cube Stereo też tam nie dało się wjechać . Na bbshd podjadę tam na każdą z tych górek trzeba walczyć z podnoszeniem koła i wspomagać się na full manetką. Na TSDZ2 sprawdzę te podjazdy najbardziej strome jak tylko się pogoda poprawi. Na pewno grzeje się to maleństwo dużo bardziej przy takim terenie , zastanawiam się też kiedy zmieli się ta plastikowa zębatka w środku przy takim terenie.
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja wiem, że się potrafi grzać tak, że obudowa parzy i to na standardowym oprogramowaniu producenta
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 18 sie 2019, 17:08
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Mój silniczek z otwartym oprogramowaniem w wersji 0.19 generuje mały problem. Bardzo rzadko przy uruchomieniu wyświetlacza, ten wskazuje najpierw bardzo wysoką temp. (mam wklejony i aktywowany czujnik temperatury) później temp. spada powiedzmy do temp. otoczenia ale co ciekawe ciągle wskazanie to miga. Podczas tego migania nie ma wspomagania przez silnik. Pomaga wyłączenie czujnika w programie i ponowne włączenie.
Ktoś spotkał się z podobną sytuacją?
Wygrać na nowo oprogramowanie?
Ktoś spotkał się z podobną sytuacją?
Wygrać na nowo oprogramowanie?
-
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Mam silnik 48v - teraz działa na 14s
Czy ten sam silnik zadziała na 36v - oczywiście przy baterii 10s i zaznaczeniu 36v przy wgrywaniu oprogramowania ?
Czy ten sam silnik zadziała na 36v - oczywiście przy baterii 10s i zaznaczeniu 36v przy wgrywaniu oprogramowania ?
- muppett
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 22 kwie 2018, 11:37
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Najprawdopodobniej nóżki czujnika temp masz zawilgocone, lub niepewne połączenie.Kilbos pisze: ↑17 kwie 2020, 5:59Mój silniczek z otwartym oprogramowaniem w wersji 0.19 generuje mały problem. Bardzo rzadko przy uruchomieniu wyświetlacza, ten wskazuje najpierw bardzo wysoką temp. (mam wklejony i aktywowany czujnik temperatury) później temp. spada powiedzmy do temp. otoczenia ale co ciekawe ciągle wskazanie to miga. Podczas tego migania nie ma wspomagania przez silnik. Pomaga wyłączenie czujnika w programie i ponowne włączenie.
Ktoś spotkał się z podobną sytuacją?
Wygrać na nowo oprogramowanie?
NAleży to zbadać i ew. poprawić.
e-bike komputer MPe - https://ebikecomputer.com
blog - http://bikel.pl
sklep - https://shop.bikel.pl
kanał YT: https://www.youtube.com/channel/UCSm2Gc ... b-oFSPD2Ig
blog - http://bikel.pl
sklep - https://shop.bikel.pl
kanał YT: https://www.youtube.com/channel/UCSm2Gc ... b-oFSPD2Ig
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 kwie 2020, 18:53
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Pytanko. Odkryłem na dnie pudła 2 podkładki jakby na mufę suportu. Silniki zamontowałem bez nich. Czy któraś z nich powinna się znaleźć od strony prawej koryby ? Nie zwróciłem uwagi czy tam obudowa silnika zapiera się o mufę czy wisi w powietrzu. Raczej "wisi".
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5858
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
czyli jak podlaczam 2 mocne lampki LED + tylne 3 diody to moge przepalic sterownik? Czy poprostu Ledy nie beda wystarczajaco swiecic, lub wcale?
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja kupiłem led o realnie niewielkiej mocy by nie obciążać wbudowanej w sterownik przetwornicy.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Mi czesto zdaza sie jezdzic noca wiec dobre oswietlenie to podstawa.elektrotonus pisze: ↑17 kwie 2020, 23:08Ja kupiłem led o realnie niewielkiej mocy by nie obciążać wbudowanej w sterownik przetwornicy.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Możesz spróbować obejść to w ten sposób, że zasilisz ze sterownika zamiast lampki 6V przekaźnik, który załączy na oddzielnym obwodzie 12V mocne oświetlenie.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Gobe
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 mar 2020, 10:21
- Lokalizacja: Katowice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Właśnie jestem w trakcie testowania mojego nowego Tsdz2 Niestety po ok 50km pojawił się dziwny dźwięk, głównie w momencie stawania na pedały. Jak dorwe ściągacz do korby to spróbuję jeszcze raz zamocowac korby i dobrze przykręcić, ale obawiam się, że może to być coś w środku. Ktoś miał może podobny problem albo wi gdzie może leżeć przyczyna?
Tutaj filmik poglądowy:
Tutaj filmik poglądowy:
Skrzynki do rowerów elektrycznych na wymiar - druk 3D.
Kontakt: skrzynki@vp.pl
Kontakt: skrzynki@vp.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja bym dokręcił mocniej korby i tyle, albo jeszcze nakrętke mocującą silnik w mufie.Gobe pisze: ↑22 kwie 2020, 18:38Właśnie jestem w trakcie testowania mojego nowego Tsdz2 Niestety po ok 50km pojawił się dziwny dźwięk, głównie w momencie stawania na pedały. Jak dorwe ściągacz do korby to spróbuję jeszcze raz zamocowac korby i dobrze przykręcić, ale obawiam się, że może to być coś w środku. Ktoś miał może podobny problem albo wi gdzie może leżeć przyczyna?
Tutaj filmik poglądowy:
-
- Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 11 sty 2020, 19:01
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jak scuda pisze, bywa że korby tak strzelają.. podkręcaj bo kwadrat wyrobi.
Z innej beczki, czy soft osf pod 850/860c już jest wystarczająco dopracowany? Czy dalej warto kt lcd3 modowac? No albo vlcd5..
Z innej beczki, czy soft osf pod 850/860c już jest wystarczająco dopracowany? Czy dalej warto kt lcd3 modowac? No albo vlcd5..
- Gobe
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 mar 2020, 10:21
- Lokalizacja: Katowice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dzięki chłopaki, faktycznie wystarczyło tylko dobić korbę młotkiem i mocno przykręcić śrubę
Skrzynki do rowerów elektrycznych na wymiar - druk 3D.
Kontakt: skrzynki@vp.pl
Kontakt: skrzynki@vp.pl
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
0.19.0 chodzi bardzo stabilnie, ale jak wgrałem 0.7.0 to:
PLUSY
1. Jak masz czujnik temperatury to możesz sobie ustawić by pokazywało Ci wartość temperatury jako liczbę, a nie ten bezużyteczny wykres jak w 0.19.0 gdzie przy dłuższej jeździe nie masz pojęcia jaka jest temperatura, tz. na oko jesteś w stanie stwierdzić że jestplus minus 10 stopni w jedną stronę...
2. Możesz sobie każdą z pozycji przestawić na dowolny podgląd parametru, czyli np. napięcie aktualne baterii
MINUSY:
1. Chyba wymagany jest proces kalibracji, którego mi się np. nie udało zrobić. Bo po wgraniu softu rower sam mi startuje jak mu się zachce... A chyba nie da się ustawić na wartość minusową.
2. Wg. mnie nie działa opcja startu z 0km/h bez kręcenia korbą, który np. dla mnie jest podstawową funkcją.
3. Są błędy w menu ustawiń jak np. chcesz jakąś funkcję przełączyć z disable na enable to czasem klikasz 1 raz enable 2 raz enable i dopiero 3 raz disable, nie wiem o co chodzi? Czy może poprstu są dwie wersje enable? Może źle szukałem ale nie mogłem znależć w wiki instrukcji ustawień dla 850C... tylko do LCD3.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 30 mar 2020, 18:35
- Lokalizacja: Gdansk
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Witam Panowie ,
potrzebuję pomocy mądrzejszych głów niż moja bo zbaraniałem hihihi . Chcę wgrać otwarte oprogramowanie od casainoho 0.19 na wyświetlacz KT LCD3 do Tsdz2 48V 750W i podłączyć do zestawu magnetyczne czujniki hamulca ( od bafanga ) zgodnie z zaleceniami ze stronki https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... ke-sensors
Według info z powyższego linku można użyć Y-splittera Banga ( rozgałęźnika ) i czujników magnetycznych od bafanga i tu pojawia się mój dylemat Poniewież czujniki od bafanga są trzy pinowe czytając info z powyższej strony rozumiem że mam podłączyć tylko 2 przewody GND i sygnałowy hamulca patrząc na ilustrację .
Po odcięciu złącza i odizolowaniu przewodów Y-splittera Banga mam trzy przewody : Biały (chyba sygnał hamulca), Czarny ( chyba GND ) i czerwony ? ( chyba 5V ) próbował już ktoś podłączać takie czujniki w ten sposób ?. Czy mogę w jakiś sposób sprawdzić czy to będzie działać ? Poniewież na przejście tego nie da się sprawdzić jak czujników 2 pinowych gdzie działa to na zasadzie otwarcia / zamknięcia obwodu.
A czujniki które chcę zamontować to dokładnie te : https://pl.aliexpress.com/item/32599463 ... 5c0fNCIkzo
A i jeszcze jedno pytanko z samej ciekawości macie po montowane czujniki hamulca do swoich zestawów ?
Z góry dzięki za podpowiedź
potrzebuję pomocy mądrzejszych głów niż moja bo zbaraniałem hihihi . Chcę wgrać otwarte oprogramowanie od casainoho 0.19 na wyświetlacz KT LCD3 do Tsdz2 48V 750W i podłączyć do zestawu magnetyczne czujniki hamulca ( od bafanga ) zgodnie z zaleceniami ze stronki https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... ke-sensors
Według info z powyższego linku można użyć Y-splittera Banga ( rozgałęźnika ) i czujników magnetycznych od bafanga i tu pojawia się mój dylemat Poniewież czujniki od bafanga są trzy pinowe czytając info z powyższej strony rozumiem że mam podłączyć tylko 2 przewody GND i sygnałowy hamulca patrząc na ilustrację .
Po odcięciu złącza i odizolowaniu przewodów Y-splittera Banga mam trzy przewody : Biały (chyba sygnał hamulca), Czarny ( chyba GND ) i czerwony ? ( chyba 5V ) próbował już ktoś podłączać takie czujniki w ten sposób ?. Czy mogę w jakiś sposób sprawdzić czy to będzie działać ? Poniewież na przejście tego nie da się sprawdzić jak czujników 2 pinowych gdzie działa to na zasadzie otwarcia / zamknięcia obwodu.
A czujniki które chcę zamontować to dokładnie te : https://pl.aliexpress.com/item/32599463 ... 5c0fNCIkzo
A i jeszcze jedno pytanko z samej ciekawości macie po montowane czujniki hamulca do swoich zestawów ?
Z góry dzięki za podpowiedź
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja nie zamontowalem mimo iz mam zestaw z czujnikami i manetka. Dla mnie jest to zbedne. Zamisat manetki mozna uzyc trybu "walk" trzymajac przycisk na 20 stopniu wspomagania leci sie te 35 km/h bez pedalowania.
tsdz2 w miejskim turladle.
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 18 sie 2019, 17:08
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja mam zamontowaną jedną manetkę z czujnikiem. Na początku myślałem że montuję to dla bezpieczeństwa jakby coś miało nie przestać wspomagać itp. ale okazało się że wspomniana manetka jest używana przeze mnie jak sprzęgło w motocyklu. Tzn. zmieniam tylne przerzutki to lekko naciskam hamulec i silnik się natychmiast wyłącza, a ja przełożenie zmieniam bez naprężeń łańcucha. Nic nie strzela, oszczędzam sprzęt.
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Kilbos - dobry patent
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5858
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
klamkę masz na myśli . ja nie widzę sensu , nawet w górach jestem w stanie zmieniać przerzutki luzując lekko nacisk na korbę , bez żadnych zgrzytów , ale co kto lubiKilbos pisze: ↑29 kwie 2020, 15:39Ja mam zamontowaną jedną manetkę z czujnikiem. Na początku myślałem że montuję to dla bezpieczeństwa jakby coś miało nie przestać wspomagać itp. ale okazało się że wspomniana manetka jest używana przeze mnie jak sprzęgło w motocyklu. Tzn. zmieniam tylne przerzutki to lekko naciskam hamulec i silnik się natychmiast wyłącza, a ja przełożenie zmieniam bez naprężeń łańcucha. Nic nie strzela, oszczędzam sprzęt.
-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 18 sie 2019, 17:08
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Tak klamkę, się się wyraziłem. Również próbowałem słabiej naciskać na pedały i zmieniać przerzutki ale wtedy częściej się mylę tzn. często za szybko zmieniam bieg i łańcuch strzela. Z klamką jest szybciej i pewniej.
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 20 kwie 2020, 15:15
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
[quote=annkaa post_id=63276
1. ZWIĘKSZENIE PRĘDKOŚCI:
Aby jeździć szybciej kupiłem przednią zębatkę 52T, którą w TSDZ2 montuje się jak poniżej:
tutaj detale: https://tiny.pl/tsrvj
Zrzut ekranu 2020-01-23 o 20.24.50.jpeg
Podasz linka gdzie kupiłeś tryb52?
1. ZWIĘKSZENIE PRĘDKOŚCI:
Aby jeździć szybciej kupiłem przednią zębatkę 52T, którą w TSDZ2 montuje się jak poniżej:
tutaj detale: https://tiny.pl/tsrvj
Zrzut ekranu 2020-01-23 o 20.24.50.jpeg
Podasz linka gdzie kupiłeś tryb52?
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Czy jest ktoś z Was z Krakowa lub okolic, kto za kaskę chciałby ustawić mi TSDZ2 do roweru + wymienić czujniki hala, podłączyć hamulce z break sensorami. Niestety z braku czasu na pakowanie, zamawianie, kurier odpada.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- elektrotonus
- Forumowicz
- Posty: 1259
- Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Wczoraj stoczyłem batalię z TSDZ2 wgrywają oprogramowanie, na szczęście w końcu zadziałało. Udało mi się podłączyć i aktywować czujniki hamowania montowane na linkę. Mając wiązkę 8 przewodową podpięłem się do zasilania nieużywanej manetki +5V. Dziś kolejny dzień zmagań tym razem z instalacją czujnika temperatury silnika.
Skończyłem walkę z czujnikiem, udało się ale nie było łatwo.
Pytanie do znawców, czy mogę zamiast silikonu użyć do uszczelnienia kleju do ekranów LCD jak na foto.
Zanim złożę silnik zastanawiam się nad przesmarowaniem gumowego oringu uszczelniającego okolicę łożyska - tylko czym najlepiej ? Fabrycznie raczej poskąpili lubryfikantu, może ma to być na sucho ?
Przy okazji WIELKIE DZIĘKI dla MARKA z kanału bikel.pl za turtorial z YT ( https://tiny.pl/7gw46),
będący bardzo pomocny w tym fleszowaniu LCD i silnika oraz montażu zabezpieczenia termicznego.
Skończyłem walkę z czujnikiem, udało się ale nie było łatwo.
Pytanie do znawców, czy mogę zamiast silikonu użyć do uszczelnienia kleju do ekranów LCD jak na foto.
Zanim złożę silnik zastanawiam się nad przesmarowaniem gumowego oringu uszczelniającego okolicę łożyska - tylko czym najlepiej ? Fabrycznie raczej poskąpili lubryfikantu, może ma to być na sucho ?
Przy okazji WIELKIE DZIĘKI dla MARKA z kanału bikel.pl za turtorial z YT ( https://tiny.pl/7gw46),
będący bardzo pomocny w tym fleszowaniu LCD i silnika oraz montażu zabezpieczenia termicznego.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
NOWY CUSTOM SOFT WYMIATA!! MIAŻDŻY 0.19.0
Wczoraj przejechałem ponad 80km na najnowszym sofcie 860C_850C_SW102_v1.0.0-alpha.4
https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... D/releases
Jego najważniejsza zmiana jest taka że dawniej custom soft wspomagał do kadencji 90RPM, a teraz wspomaga aż do 120RPM!!!!!!! Na forum endless ludzie piszą że to najbardziej stabilny soft od czasu 0.19.0 i po wczorajszych testach się z nimi w całości zgadzam. Mega Wam go polecam. Dodatkowo całkowicie można customować wyświetlacz, przyciskiem power można przełączać na 3 rodzaje ekranu gdzie na każdym można sobie wyświetlić obok prędkości 4 dodowlne parametry np. dokładną temperaturę, kadencje, ile siły wkładasz nogami vs. ile siły daje silnik, ile wh zuzywasz na km, ile aktualnie silnik daje amper i ogrom parametrów, czyli TSDZ2 przeradza się w komputer pokładowy! Paramerty zmieniają kolory tz. jak np. masz turbo boost i na chwilowe wyższe ampery to parametr zmienia się na czerwono na ten czas.
Jest jeszcze jedna funkcja której nie udało mi się włączyć czyli wirtualna manetka gazu, jak masz zajęte miejsce czujnikem temperatury to teraz możesz dodawać i odejnować gaz "+" i "-".
Jedyny problem to drozszy wyswietlacz Bafanga 850C. Najtaniej kupic z Chin, a jak ktos chce z od razu Lub z FV to z Poslki obecnie ma je tylko jeden sprzedawca z allegro. Tyle ze 1 ktory wzialem od niego nie jest kompatybilny to 1 z pierwszych ktory wyszedl i ma zbyt maly bufor czegos tam, albo poproatu byl wadliwy. Sprzedawca ma ponoc nowa spora dostawe i zamierzam go wymienic jak najszybciej. Jak wszystko bedzie ok, to dam znac.
Wczoraj przejechałem ponad 80km na najnowszym sofcie 860C_850C_SW102_v1.0.0-alpha.4
https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... D/releases
Jego najważniejsza zmiana jest taka że dawniej custom soft wspomagał do kadencji 90RPM, a teraz wspomaga aż do 120RPM!!!!!!! Na forum endless ludzie piszą że to najbardziej stabilny soft od czasu 0.19.0 i po wczorajszych testach się z nimi w całości zgadzam. Mega Wam go polecam. Dodatkowo całkowicie można customować wyświetlacz, przyciskiem power można przełączać na 3 rodzaje ekranu gdzie na każdym można sobie wyświetlić obok prędkości 4 dodowlne parametry np. dokładną temperaturę, kadencje, ile siły wkładasz nogami vs. ile siły daje silnik, ile wh zuzywasz na km, ile aktualnie silnik daje amper i ogrom parametrów, czyli TSDZ2 przeradza się w komputer pokładowy! Paramerty zmieniają kolory tz. jak np. masz turbo boost i na chwilowe wyższe ampery to parametr zmienia się na czerwono na ten czas.
Jest jeszcze jedna funkcja której nie udało mi się włączyć czyli wirtualna manetka gazu, jak masz zajęte miejsce czujnikem temperatury to teraz możesz dodawać i odejnować gaz "+" i "-".
Jedyny problem to drozszy wyswietlacz Bafanga 850C. Najtaniej kupic z Chin, a jak ktos chce z od razu Lub z FV to z Poslki obecnie ma je tylko jeden sprzedawca z allegro. Tyle ze 1 ktory wzialem od niego nie jest kompatybilny to 1 z pierwszych ktory wyszedl i ma zbyt maly bufor czegos tam, albo poproatu byl wadliwy. Sprzedawca ma ponoc nowa spora dostawe i zamierzam go wymienic jak najszybciej. Jak wszystko bedzie ok, to dam znac.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
a potem? Steruje się Up i Down i wyłącza ponowny, Up + On/Off dopytuję bo opisu działania nie znalazłem nigdzie w dokumentacji.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Może i dziś mi nadadzą ten nowy wyświetlacze, produkcja jest świeża z 2020 więc na 99% będzie kompatybilna. Ponoć mają koło 20 sztuk. Jak będzie działać to podeślę kontakt, może dostaniemy jakiegoś grupowego rabata.annkaa pisze: ↑05 maja 2020, 10:31NOWY CUSTOM SOFT WYMIATA!! MIAŻDŻY 0.19.0
Wczoraj przejechałem ponad 80km na najnowszym sofcie 860C_850C_SW102_v1.0.0-alpha.4
https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... D/releases
Jego najważniejsza zmiana jest taka że dawniej custom soft wspomagał do kadencji 90RPM, a teraz wspomaga aż do 120RPM!!!!!!! Na forum endless ludzie piszą że to najbardziej stabilny soft od czasu 0.19.0 i po wczorajszych testach się z nimi w całości zgadzam. Mega Wam go polecam. Dodatkowo całkowicie można customować wyświetlacz, przyciskiem power można przełączać na 3 rodzaje ekranu gdzie na każdym można sobie wyświetlić obok prędkości 4 dodowlne parametry np. dokładną temperaturę, kadencje, ile siły wkładasz nogami vs. ile siły daje silnik, ile wh zuzywasz na km, ile aktualnie silnik daje amper i ogrom parametrów, czyli TSDZ2 przeradza się w komputer pokładowy! Paramerty zmieniają kolory tz. jak np. masz turbo boost i na chwilowe wyższe ampery to parametr zmienia się na czerwono na ten czas.
Jest jeszcze jedna funkcja której nie udało mi się włączyć czyli wirtualna manetka gazu, jak masz zajęte miejsce czujnikem temperatury to teraz możesz dodawać i odejnować gaz "+" i "-".
Jedyny problem to drozszy wyswietlacz Bafanga 850C. Najtaniej kupic z Chin, a jak ktos chce z od razu Lub z FV to z Poslki obecnie ma je tylko jeden sprzedawca z allegro. Tyle ze 1 ktory wzialem od niego nie jest kompatybilny to 1 z pierwszych ktory wyszedl i ma zbyt maly bufor czegos tam, albo poproatu byl wadliwy. Sprzedawca ma ponoc nowa spora dostawe i zamierzam go wymienic jak najszybciej. Jak wszystko bedzie ok, to dam znac.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Najpierw się włącza jakaś funkcja max mocy i + i - dodajesz i ujmujesz tej mocy, wirtualną manetkę włączasz znów przytrzymując + i ON. Wyłączyć to można przytrzymując ON.
Jak to działa jeszcze nie testowałem, rozlało się i zimno.
Jak to działa jeszcze nie testowałem, rozlało się i zimno.
tsdz2 w miejskim turladle.
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja przetestuję najpóźniej pojutrze o ile nie będzie padać, już wysłali mi 2 następne wyświetlacze, postanowiłem wymienić wszystkie wyświetlacze na 850C. Tym samym będę miał do sprzedania LCD3 z wgranym najstabilniejszym 0.19.0 gotowym do podłączenia i użytkowania na FV 23% bo brałem na firmę.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Też testuje od wczoraj najnowszą wersje na sw102, w porównaniu z 0.8.0 myślałem ze silnik mam inny bez problemu rozpędziłem się do 50 na prostej równej drodze, system cały jest bardziej responsywny w porównaniu z poprzednimi wersjami. jeździsz na skalibrowanym czujniku nacisku ? ja mam skalibrowany, na 0.8.0 nacisk działał tak jak ja chciałem, łatwe dozowanie mocy , nie było efektu rozpędzającej się spirali jak to jest gdy mamy nieskalibrowany ( efekt spirali czyli z automatu silnik wymusza na nas coraz większa kadencje aż do zmiany kolejnego biegu, uczucie ciągłego rozpędzania się aż braknie biegów ;p ). na tym nowym sofcie już niema takiej kontroli i jazda przypomina mi jak bym miał wyłączoną kalibracje czujnika nacisku, ale efekt jest nieco słabszy od tego jak rzeczywiście wyłączę tą opcje. Ogólnie jest mega dodatkowo wprowadzona została funkcja opóźnienia zatrzymania napędu dedykowana dla rowerów full w którym występuje efekt zatrzymywania się wspomagania na wybojach podczas uginania się tylnego wahacza).
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Mam skalibrowane ale nie wiem czy dobrze zrobiłem największy ciężar tz. ja ważę całe 62kg i tyle dałem jako przedostatni ciężar. Natomiast jako najcięższy dałem +15kg tj. z synem na barana a standardowo było 100kg. Więc nie wiem czy nie powinienem dokalibroać tego jednak pod 100kg. No wrażenia są mega, dla mnie zniknał największy problem tego silnika tj. że odcinało przy dużych kadencjach co doprowadzało mnie do szaleństwa bo było to totalnie nieintuicyjne gdy jechałem ternem ze sporą częstą różnicą wzniesień i wbijając się pdo górę traciłem moc i trzeba było zmienić nie intuicyjnie na wyższą przerzutkę jak kilkanaście metrów dalej musiałś spowrotem zmieniac na niższą by nie przeciążać silnika. Teraz jest idealnie. Jeszcze tylko rozwiązać problem zbyt szybkiego przegrzewania silnika i robi się zestaw pro w tak niskiej cenie. Jak u Ciebie z grzaniem? Jechałeś dłużej 50km/h i temperatura nie rosła?hetm4n pisze: ↑05 maja 2020, 18:11Też testuje od wczoraj najnowszą wersje na sw102, w porównaniu z 0.8.0 myślałem ze silnik mam inny bez problemu rozpędziłem się do 50 na prostej równej drodze, system cały jest bardziej responsywny w porównaniu z poprzednimi wersjami. jeździsz na skalibrowanym czujniku nacisku ? ja mam skalibrowany, na 0.8.0 nacisk działał tak jak ja chciałem, łatwe dozowanie mocy , nie było efektu rozpędzającej się spirali jak to jest gdy mamy nieskalibrowany ( efekt spirali czyli z automatu silnik wymusza na nas coraz większa kadencje aż do zmiany kolejnego biegu, uczucie ciągłego rozpędzania się aż braknie biegów ;p ). na tym nowym sofcie już niema takiej kontroli i jazda przypomina mi jak bym miał wyłączoną kalibracje czujnika nacisku, ale efekt jest nieco słabszy od tego jak rzeczywiście wyłączę tą opcje. Ogólnie jest mega dodatkowo wprowadzona została funkcja opóźnienia zatrzymania napędu dedykowana dla rowerów full w którym występuje efekt zatrzymywania się wspomagania na wybojach podczas uginania się tylnego wahacza).
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Wczoraj nie przekroczył 50 stopni, ale to po płaskim, 50kmh jechałem niedługo z 5 min ale niewzrosła znacząco. ostatnio byłem w górach i machnąłem 5 podjazdów po 7km, silnik dał rady max temp 62stopnie wtedy osiągnąłem.
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
- Eryk
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
- Lokalizacja: Wadowice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Najnowszego softu jeszcze nie wygrywałem ale widzę że kilka rzeczy które mi się nie podobały zostało rozwiązane. Poczekam jeszcze na wersję oficjalna. Co do grzania w terenie pod długie strome podjazdy sprawę załatwiła zmiana przełożeń. Z przodu jest 34t z tyłu 11-42. Nie ma góry nie do pokonania i max temperatura 65stopni. Teraz jedyny podjazd jaki jest w stanie zatrzymać maszynę to taki w którym przednie koło odrywa się od nawierzchni i trzeba zejść ze sprzętu. Silniczek mały ale wariat Ciekawe kiedy się wysypie
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5858
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Masz blat narrow wide? Ile koronek z tylu 7s 8s 9s ? Żadnych problemów z przekosem spadaniem itd ?Eryk pisze: ↑05 maja 2020, 19:43Najnowszego softu jeszcze nie wygrywałem ale widzę że kilka rzeczy które mi się nie podobały zostało rozwiązane. Poczekam jeszcze na wersję oficjalna. Co do grzania w terenie pod długie strome podjazdy sprawę załatwiła zmiana przełożeń. Z przodu jest 34t z tyłu 11-42. Nie ma góry nie do pokonania i max temperatura 65stopni. Teraz jedyny podjazd jaki jest w stanie zatrzymać maszynę to taki w którym przednie koło odrywa się od nawierzchni i trzeba zejść ze sprzętu. Silniczek mały ale wariat Ciekawe kiedy się wysypie
- Eryk
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
- Lokalizacja: Wadowice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Niestety zmiana kasety (z tyłu 10 rzędowa) pociągnęła też zmianę przerzutka na Sram z blokada. Na starej leciwej schimano często łańcuch lubiał spać. Teraz bez problemów, łańcuch ładnie napięty. Z przodu narrow wide. Przekos lekki jest ale bym powiedział że jest całkiem ładnie.
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Odebralem wyswietlacze Bafanga 850C wgralem firmware wszystko na razie smiga. Z tylu maja date produkcji 2020. Wiec polecam uzytkownika Czystyk z allegro, szcegolnie jak mozecie odliczyc sobie vat i podatek, albo nie chcecie czekac z Chin. Na razie to jedyna oferta z PL jaka znalazlem, jak ktos z Was znajdzie to wklejajcie linku bo moze i 850C jest drozszy 250zl od LCD3 ale daje silnikowi calkowicie odmienne parametry i wyswietla na zywo i czytelnie mega duzo parametrow.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5858
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
czyli 34t blat plus kaseta 10s ? i nie spada ? wrzuć foto napędu z boku i z linii łańcucha plsEryk pisze: ↑05 maja 2020, 23:44Niestety zmiana kasety (z tyłu 10 rzędowa) pociągnęła też zmianę przerzutka na Sram z blokada. Na starej leciwej schimano często łańcuch lubiał spać. Teraz bez problemów, łańcuch ładnie napięty. Z przodu narrow wide. Przekos lekki jest ale bym powiedział że jest całkiem ładnie.
-
- Forumowicz
- Posty: 250
- Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Te 50km/h na prostej sprawdzałeś z GPS? Na 13s?Mnożnik wyświetlacza nie jest przestawiony?hetm4n pisze: ↑05 maja 2020, 18:11Też testuje od wczoraj najnowszą wersje na sw102, w porównaniu z 0.8.0 myślałem ze silnik mam inny bez problemu rozpędziłem się do 50 na prostej równej drodze, system cały jest bardziej responsywny w porównaniu z poprzednimi wersjami. jeździsz na skalibrowanym czujniku nacisku ? ja mam skalibrowany, na 0.8.0 nacisk działał tak jak ja chciałem, łatwe dozowanie mocy , nie było efektu rozpędzającej się spirali jak to jest gdy mamy nieskalibrowany ( efekt spirali czyli z automatu silnik wymusza na nas coraz większa kadencje aż do zmiany kolejnego biegu, uczucie ciągłego rozpędzania się aż braknie biegów ;p ). na tym nowym sofcie już niema takiej kontroli i jazda przypomina mi jak bym miał wyłączoną kalibracje czujnika nacisku, ale efekt jest nieco słabszy od tego jak rzeczywiście wyłączę tą opcje. Ogólnie jest mega dodatkowo wprowadzona została funkcja opóźnienia zatrzymania napędu dedykowana dla rowerów full w którym występuje efekt zatrzymywania się wspomagania na wybojach podczas uginania się tylnego wahacza).
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Obok mam licznik sigmy, prędkości sie zgadzają. Przełożenie 42t na 11t. Koło 26"/2.4" , przy kadencji 120.powinienem dać rady sie rozpędzić do 58km, ale nie nadążam :p
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)