MID-DRIVE TSDZ2 750W

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
ODPOWIEDZ
tkoko
Forumowicz
Posty: 4995
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: tkoko »

Przegwintowanie i wymiana śruby powinna załatwić sprawę. Ważna jest nie tylko średnica, ale i skok gwintu
Skoro wymiana silnika "ożywiła" rower, to tym bardziej stawiam na uszkodzony hall.
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn »

annkaa pisze:
13 kwie 2020, 21:26
Powiem Wam ze powoli zaczynam tracic cierpliwosc do TSDZ2 ltorych mam 3 sztuki od zeszlego roku... tz. wychodzi z nich coraz bardziej ze to jednak tani silnik o spabej jakosci wykonaniu. Po przelozeniu silnika z 2 zestawu wszystko dziala, ale teraz uwalil sie gwint wewnetrzny od sruby dokeecajacej ramie pedala... Pytanie starczy kupuc gwintownice o tej samej srednicy by „przegwintowac” ten gwint. Na oko wyglada ze wyrobil sie pierwszy zwoj, i sruba nie ma sie jak wkrecic... Chyba ze macie jakis inny fajny patent albo do polecenia narzedzie ktore taki gwint naprawi? CED539E4-1AD7-4F47-B5F2-29F0A768C4F6.jpeg
Przyjrzyj się dokładnie czy jest uszkodzony gwint w osi głównej, wydaje mi się, że nie jest. Uszkodzenie gwintu śruby dokręcającej ramię korby nastąpiło wskutek nieosiowego wkręcania. Za to nie można winić chińskiej myśli technicznej, tylko ......
Możliwe, że jak dokupisz samą śrubę, to uda się ją prawidłowo wkręcić. ( na próbę przełóż tą z drugiej strony)
Gwintownik jaki potrzebujesz to 8x1.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

Jutro zamawiam gwintownice i nowe sruby, sprawdzalem juz innymi srubami i niestety to kwestia gwintu. Dzieki jak zwykle za pomoc :)
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

Thorn pisze:
13 kwie 2020, 21:44
annkaa pisze:
13 kwie 2020, 21:26
Powiem Wam ze powoli zaczynam tracic cierpliwosc do TSDZ2 ltorych mam 3 sztuki od zeszlego roku... tz. wychodzi z nich coraz bardziej ze to jednak tani silnik o spabej jakosci wykonaniu. Po przelozeniu silnika z 2 zestawu wszystko dziala, ale teraz uwalil sie gwint wewnetrzny od sruby dokeecajacej ramie pedala... Pytanie starczy kupuc gwintownice o tej samej srednicy by „przegwintowac” ten gwint. Na oko wyglada ze wyrobil sie pierwszy zwoj, i sruba nie ma sie jak wkrecic... Chyba ze macie jakis inny fajny patent albo do polecenia narzedzie ktore taki gwint naprawi? CED539E4-1AD7-4F47-B5F2-29F0A768C4F6.jpeg
Przyjrzyj się dokładnie czy jest uszkodzony gwint w osi głównej, wydaje mi się, że nie jest. Uszkodzenie gwintu śruby dokręcającej ramię korby nastąpiło wskutek nieosiowego wkręcania. Za to nie można winić chińskiej myśli technicznej, tylko ......
Możliwe, że jak dokupisz samą śrubę, to uda się ją prawidłowo wkręcić. ( na próbę przełóż tą z drugiej strony)
Gwintownik jaki potrzebujesz to 8x1.
tkoko wspomniał o skoku gintu rozumeim że parametr "1" we wskazanmy przez Ciebie gwintownicy 8x1 to właśnie ten skok gwintu? W aukcji znalazłem "gwint 8x1 drobny"
i taki zamówiłem.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn »

Gwintownica to do rur, potrzebujesz gwintownik 8 x 1. To 1 to skok gwintu. Zamów taki który składa się z 3 gwintowników. Masz zerwany na początku gwint, musisz gwintownikiem trafić w te dalsze sprawne zwoje. Delikatnie to rób.
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
tkoko
Forumowicz
Posty: 4995
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: tkoko »

Jeden "maszynowy" powinien wystarczyć do poprawienia gwintu, np. taki

https://allegro.pl/oferta/gwintownik-ng ... 9106936644

lub;

https://allegro.pl/oferta/gwintownik-ma ... 7698017438
maki1000
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: maki1000 »

maki1000 pisze:
13 kwie 2020, 20:10
Wszystko mam już ogarnięte na nowym oprogramowaniu i chodzi teraz silniczek pięknie jedyna rzecz jaka mnie drażni to na VLCD5 przyciskając przycisk info 3 razy tak jak bym chciał zobaczyć średnia prędkość itp, wiesza się wyświetlacz i nic się już nie da zrobić. Silnik dalej wspomaga na trybie w którym byliśmy, ale żeby można było od nowa zmieniać stopień wspomagania czy włączyć zasilanie to trzeba odpiąć baterie . Miał ktoś tak ? Mam tak zarówno na 0.19 jak i 0.20betaA
Odpowiem sam sobie bo może ktoś będzie miał kiedyś podobny problem. U mnie winna była ta dodatkowa manetka do sterowania poziomami mocy i włączaniem. Odłączyłem ją i wszystko działa idealnie.

Co do samego oprogramowania pod oryginalne wyświetlacze to dla mnie silnik zdecydowanie najlepiej chodzi na 0.20betaA

Mega responsywność , bardzo rzadko zmieniam stopnie wspomagania na wyświetlaczu a mam obok wymagające traski w lesie z górkami stromymi tak , że na zwykłym rowerze nie da się podjechać. Baaa na bosch CX w Cube Stereo też tam nie dało się wjechać . Na bbshd podjadę tam na każdą z tych górek trzeba walczyć z podnoszeniem koła i wspomagać się na full manetką. Na TSDZ2 sprawdzę te podjazdy najbardziej strome jak tylko się pogoda poprawi. Na pewno grzeje się to maleństwo dużo bardziej przy takim terenie , zastanawiam się też kiedy zmieli się ta plastikowa zębatka w środku przy takim terenie.
Awatar użytkownika
Zmachany
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 30 lip 2019, 22:02
Lokalizacja: Kraków/Zamość

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Zmachany »

Nawiązując do urwanego gwintu i śruby przy korbach. W moim przypadku po kilkukrotnym wykręcaniu i wkręcaniu jednej z korb zauważyłem że po około 500m korba potrafi samoczynnie się luzować i końcowo spektakularnie wylecieć w powietrze. Ta niebieska powłoka którą jest pokryta śrubka w nowości całkowicie się wykruszyła i nawet dokręcenia na siłę nic nie pomagało. To był chyba klej anaerobowy do metalu. Rzeczony kupiłem i zaaplikowałem (wystarczył najsłabszy, niebieski). Pomogło ;)
Merida Matts Miami, TSDZ2 48V
Awatar użytkownika
Eryk
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
Lokalizacja: Wadowice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Eryk »

Zmachany pisze:
14 kwie 2020, 15:30
Ta niebieska powłoka którą jest pokryta śrubka w nowości całkowicie się wykruszyła i nawet dokręcenia na siłę nic nie pomagało. To był chyba klej anaerobowy do metalu. Rzeczony kupiłem i zaaplikowałem (wystarczył najsłabszy, niebieski). Pomogło ;)
Dokładnie to klej do gwintów warto go stosować wszędzie gdzie są udary mechaniczne.
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

maki1000 pisze:
14 kwie 2020, 13:36
maki1000 pisze:
13 kwie 2020, 20:10
Wszystko mam już ogarnięte na nowym oprogramowaniu i chodzi teraz silniczek pięknie jedyna rzecz jaka mnie drażni to na VLCD5 przyciskając przycisk info 3 razy tak jak bym chciał zobaczyć średnia prędkość itp, wiesza się wyświetlacz i nic się już nie da zrobić. Silnik dalej wspomaga na trybie w którym byliśmy, ale żeby można było od nowa zmieniać stopień wspomagania czy włączyć zasilanie to trzeba odpiąć baterie . Miał ktoś tak ? Mam tak zarówno na 0.19 jak i 0.20betaA
Odpowiem sam sobie bo może ktoś będzie miał kiedyś podobny problem. U mnie winna była ta dodatkowa manetka do sterowania poziomami mocy i włączaniem. Odłączyłem ją i wszystko działa idealnie.

Co do samego oprogramowania pod oryginalne wyświetlacze to dla mnie silnik zdecydowanie najlepiej chodzi na 0.20betaA

Mega responsywność , bardzo rzadko zmieniam stopnie wspomagania na wyświetlaczu a mam obok wymagające traski w lesie z górkami stromymi tak , że na zwykłym rowerze nie da się podjechać. Baaa na bosch CX w Cube Stereo też tam nie dało się wjechać . Na bbshd podjadę tam na każdą z tych górek trzeba walczyć z podnoszeniem koła i wspomagać się na full manetką. Na TSDZ2 sprawdzę te podjazdy najbardziej strome jak tylko się pogoda poprawi. Na pewno grzeje się to maleństwo dużo bardziej przy takim terenie , zastanawiam się też kiedy zmieli się ta plastikowa zębatka w środku przy takim terenie.
Przed testami zrob moda temperaturowego, bo przed zrobieniem go nawet nie sadzilem ze ten silniczek tak sie potrafi grzac. Wczesniej obudowa letnia, po modzie mocno ciepła z 50 stopni.
tsdz2 w miejskim turladle.
maki1000
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: maki1000 »

Ja wiem, że się potrafi grzać tak, że obudowa parzy i to na standardowym oprogramowaniu producenta ;-)
Kilbos
Forumowicz
Posty: 32
Rejestracja: 18 sie 2019, 17:08

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kilbos »

Mój silniczek z otwartym oprogramowaniem w wersji 0.19 generuje mały problem. Bardzo rzadko przy uruchomieniu wyświetlacza, ten wskazuje najpierw bardzo wysoką temp. (mam wklejony i aktywowany czujnik temperatury) później temp. spada powiedzmy do temp. otoczenia ale co ciekawe ciągle wskazanie to miga. Podczas tego migania nie ma wspomagania przez silnik. Pomaga wyłączenie czujnika w programie i ponowne włączenie.
Ktoś spotkał się z podobną sytuacją?
Wygrać na nowo oprogramowanie?
maki1000
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: maki1000 »

Mam silnik 48v - teraz działa na 14s
Czy ten sam silnik zadziała na 36v - oczywiście przy baterii 10s i zaznaczeniu 36v przy wgrywaniu oprogramowania ?
Awatar użytkownika
muppett
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 22 kwie 2018, 11:37
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: muppett »

Kilbos pisze:
17 kwie 2020, 5:59
Mój silniczek z otwartym oprogramowaniem w wersji 0.19 generuje mały problem. Bardzo rzadko przy uruchomieniu wyświetlacza, ten wskazuje najpierw bardzo wysoką temp. (mam wklejony i aktywowany czujnik temperatury) później temp. spada powiedzmy do temp. otoczenia ale co ciekawe ciągle wskazanie to miga. Podczas tego migania nie ma wspomagania przez silnik. Pomaga wyłączenie czujnika w programie i ponowne włączenie.
Ktoś spotkał się z podobną sytuacją?
Wygrać na nowo oprogramowanie?
Najprawdopodobniej nóżki czujnika temp masz zawilgocone, lub niepewne połączenie.
NAleży to zbadać i ew. poprawić.
nono
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 12 kwie 2020, 18:53

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: nono »

Pytanko. Odkryłem na dnie pudła 2 podkładki jakby na mufę suportu. Silniki zamontowałem bez nich. Czy któraś z nich powinna się znaleźć od strony prawej koryby ? Nie zwróciłem uwagi czy tam obudowa silnika zapiera się o mufę czy wisi w powietrzu. Raczej "wisi".
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5858
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Jak nie ociera o wahacz to nie dajesz
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

muppett pisze:
08 mar 2020, 10:15
Z rozmów prytwatnych wiem, że Elektrotonus chce wykorzystać ten sygnał załączania lampki do sterowania prekaźnikiem i w tym zastosowaniu ma to sens. Faktycznie wydajność prądowa sterownika wystarcza tylko do małego leda i dlatego trzeba to zasilanie puścić bokiem.
czyli jak podlaczam 2 mocne lampki LED + tylne 3 diody to moge przepalic sterownik? Czy poprostu Ledy nie beda wystarczajaco swiecic, lub wcale?
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: elektrotonus »

Ja kupiłem led o realnie niewielkiej mocy by nie obciążać wbudowanej w sterownik przetwornicy.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

elektrotonus pisze:
17 kwie 2020, 23:08
Ja kupiłem led o realnie niewielkiej mocy by nie obciążać wbudowanej w sterownik przetwornicy.
Mi czesto zdaza sie jezdzic noca wiec dobre oswietlenie to podstawa.
54B6F02C-3695-4EEE-AC41-D49B405122CE.jpeg
24B47319-5542-44EE-935C-B1A4663D9201.jpeg
C709FCDA-D0AF-464B-A703-8F42A1DFADB6.jpeg
6B2E3AAC-95EB-4801-B6A4-C87F163DFA56.jpeg
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: elektrotonus »

Możesz spróbować obejść to w ten sposób, że zasilisz ze sterownika zamiast lampki 6V przekaźnik, który załączy na oddzielnym obwodzie 12V mocne oświetlenie.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
Gobe
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 23 mar 2020, 10:21
Lokalizacja: Katowice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Gobe »

Właśnie jestem w trakcie testowania mojego nowego Tsdz2 :) Niestety po ok 50km pojawił się dziwny dźwięk, głównie w momencie stawania na pedały. Jak dorwe ściągacz do korby to spróbuję jeszcze raz zamocowac korby i dobrze przykręcić, ale obawiam się, że może to być coś w środku. Ktoś miał może podobny problem albo wi gdzie może leżeć przyczyna?

Tutaj filmik poglądowy:
Skrzynki do rowerów elektrycznych na wymiar - druk 3D.
Kontakt: skrzynki@vp.pl
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: scuda »

Gobe pisze:
22 kwie 2020, 18:38
Właśnie jestem w trakcie testowania mojego nowego Tsdz2 :) Niestety po ok 50km pojawił się dziwny dźwięk, głównie w momencie stawania na pedały. Jak dorwe ściągacz do korby to spróbuję jeszcze raz zamocowac korby i dobrze przykręcić, ale obawiam się, że może to być coś w środku. Ktoś miał może podobny problem albo wi gdzie może leżeć przyczyna?

Tutaj filmik poglądowy:
Ja bym dokręcił mocniej korby i tyle, albo jeszcze nakrętke mocującą silnik w mufie.
hetman_
Forumowicz
Posty: 46
Rejestracja: 11 sty 2020, 19:01

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: hetman_ »

Jak scuda pisze, bywa że korby tak strzelają.. podkręcaj bo kwadrat wyrobi.

Z innej beczki, czy soft osf pod 850/860c już jest wystarczająco dopracowany? Czy dalej warto kt lcd3 modowac? No albo vlcd5..
Awatar użytkownika
Gobe
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 23 mar 2020, 10:21
Lokalizacja: Katowice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Gobe »

Dzięki chłopaki, faktycznie wystarczyło tylko dobić korbę młotkiem i mocno przykręcić śrubę :)
Skrzynki do rowerów elektrycznych na wymiar - druk 3D.
Kontakt: skrzynki@vp.pl
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

hetman_ pisze:
22 kwie 2020, 23:45
Jak scuda pisze, bywa że korby tak strzelają.. podkręcaj bo kwadrat wyrobi.

Z innej beczki, czy soft osf pod 850/860c już jest wystarczająco dopracowany? Czy dalej warto kt lcd3 modowac? No albo vlcd5..
0.19.0 chodzi bardzo stabilnie, ale jak wgrałem 0.7.0 to:

PLUSY
1. Jak masz czujnik temperatury to możesz sobie ustawić by pokazywało Ci wartość temperatury jako liczbę, a nie ten bezużyteczny wykres jak w 0.19.0 gdzie przy dłuższej jeździe nie masz pojęcia jaka jest temperatura, tz. na oko jesteś w stanie stwierdzić że jestplus minus 10 stopni w jedną stronę...
2. Możesz sobie każdą z pozycji przestawić na dowolny podgląd parametru, czyli np. napięcie aktualne baterii

MINUSY:
1. Chyba wymagany jest proces kalibracji, którego mi się np. nie udało zrobić. Bo po wgraniu softu rower sam mi startuje jak mu się zachce... A chyba nie da się ustawić na wartość minusową.
2. Wg. mnie nie działa opcja startu z 0km/h bez kręcenia korbą, który np. dla mnie jest podstawową funkcją.
3. Są błędy w menu ustawiń jak np. chcesz jakąś funkcję przełączyć z disable na enable to czasem klikasz 1 raz enable 2 raz enable i dopiero 3 raz disable, nie wiem o co chodzi? Czy może poprstu są dwie wersje enable? Może źle szukałem ale nie mogłem znależć w wiki instrukcji ustawień dla 850C... tylko do LCD3.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Łysy85
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 30 mar 2020, 18:35
Lokalizacja: Gdansk

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Łysy85 »

Witam Panowie :),
potrzebuję pomocy mądrzejszych głów niż moja bo zbaraniałem hihihi . Chcę wgrać otwarte oprogramowanie od casainoho 0.19 na wyświetlacz KT LCD3 do Tsdz2 48V 750W i podłączyć do zestawu magnetyczne czujniki hamulca ( od bafanga ) zgodnie z zaleceniami ze stronki https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... ke-sensors
Według info z powyższego linku można użyć Y-splittera Banga ( rozgałęźnika ) i czujników magnetycznych od bafanga i tu pojawia się mój dylemat Poniewież czujniki od bafanga są trzy pinowe czytając info z powyższej strony rozumiem że mam podłączyć tylko 2 przewody GND i sygnałowy hamulca patrząc na ilustrację .
Po odcięciu złącza i odizolowaniu przewodów Y-splittera Banga mam trzy przewody : Biały (chyba sygnał hamulca), Czarny ( chyba GND ) i czerwony ? ( chyba 5V ) próbował już ktoś podłączać takie czujniki w ten sposób ?. Czy mogę w jakiś sposób sprawdzić czy to będzie działać ? Poniewież na przejście tego nie da się sprawdzić jak czujników 2 pinowych gdzie działa to na zasadzie otwarcia / zamknięcia obwodu.
A czujniki które chcę zamontować to dokładnie te : https://pl.aliexpress.com/item/32599463 ... 5c0fNCIkzo
A i jeszcze jedno pytanko z samej ciekawości macie po montowane czujniki hamulca do swoich zestawów ?
Z góry dzięki za podpowiedź
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

Ja nie zamontowalem mimo iz mam zestaw z czujnikami i manetka. Dla mnie jest to zbedne. Zamisat manetki mozna uzyc trybu "walk" trzymajac przycisk na 20 stopniu wspomagania leci sie te 35 km/h bez pedalowania.
tsdz2 w miejskim turladle.
Kilbos
Forumowicz
Posty: 32
Rejestracja: 18 sie 2019, 17:08

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kilbos »

Ja mam zamontowaną jedną manetkę z czujnikiem. Na początku myślałem że montuję to dla bezpieczeństwa jakby coś miało nie przestać wspomagać itp. ale okazało się że wspomniana manetka jest używana przeze mnie jak sprzęgło w motocyklu. Tzn. zmieniam tylne przerzutki to lekko naciskam hamulec i silnik się natychmiast wyłącza, a ja przełożenie zmieniam bez naprężeń łańcucha. Nic nie strzela, oszczędzam sprzęt.
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: elektrotonus »

Kilbos - dobry patent ;-)
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5858
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Kilbos pisze:
29 kwie 2020, 15:39
Ja mam zamontowaną jedną manetkę z czujnikiem. Na początku myślałem że montuję to dla bezpieczeństwa jakby coś miało nie przestać wspomagać itp. ale okazało się że wspomniana manetka jest używana przeze mnie jak sprzęgło w motocyklu. Tzn. zmieniam tylne przerzutki to lekko naciskam hamulec i silnik się natychmiast wyłącza, a ja przełożenie zmieniam bez naprężeń łańcucha. Nic nie strzela, oszczędzam sprzęt.
klamkę masz na myśli . ja nie widzę sensu , nawet w górach jestem w stanie zmieniać przerzutki luzując lekko nacisk na korbę , bez żadnych zgrzytów , ale co kto lubi
Kilbos
Forumowicz
Posty: 32
Rejestracja: 18 sie 2019, 17:08

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Kilbos »

pxl666 pisze:
29 kwie 2020, 19:23

klamkę masz na myśli . ja nie widzę sensu , nawet w górach jestem w stanie zmieniać przerzutki luzując lekko nacisk na korbę , bez żadnych zgrzytów , ale co kto lubi
Tak klamkę, się się wyraziłem. Również próbowałem słabiej naciskać na pedały i zmieniać przerzutki ale wtedy częściej się mylę tzn. często za szybko zmieniam bieg i łańcuch strzela. Z klamką jest szybciej i pewniej.
Pirat
Forumowicz
Posty: 79
Rejestracja: 20 kwie 2020, 15:15

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Pirat »

[quote=annkaa post_id=63276
1. ZWIĘKSZENIE PRĘDKOŚCI:
Aby jeździć szybciej kupiłem przednią zębatkę 52T, którą w TSDZ2 montuje się jak poniżej:
tutaj detale: https://tiny.pl/tsrvj
Zrzut ekranu 2020-01-23 o 20.24.50.jpeg
Podasz linka gdzie kupiłeś tryb52?
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

Czy jest ktoś z Was z Krakowa lub okolic, kto za kaskę chciałby ustawić mi TSDZ2 do roweru + wymienić czujniki hala, podłączyć hamulce z break sensorami. Niestety z braku czasu na pakowanie, zamawianie, kurier odpada.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: elektrotonus »

Wczoraj stoczyłem batalię z TSDZ2 wgrywają oprogramowanie, na szczęście w końcu zadziałało. Udało mi się podłączyć i aktywować czujniki hamowania montowane na linkę. Mając wiązkę 8 przewodową podpięłem się do zasilania nieużywanej manetki +5V. Dziś kolejny dzień zmagań tym razem z instalacją czujnika temperatury silnika.


Skończyłem walkę z czujnikiem, udało się ale nie było łatwo.

Pytanie do znawców, czy mogę zamiast silikonu użyć do uszczelnienia kleju do ekranów LCD jak na foto.

Zanim złożę silnik zastanawiam się nad przesmarowaniem gumowego oringu uszczelniającego okolicę łożyska - tylko czym najlepiej ? Fabrycznie raczej poskąpili lubryfikantu, może ma to być na sucho ?

Przy okazji WIELKIE DZIĘKI dla MARKA z kanału bikel.pl za turtorial z YT ( https://tiny.pl/7gw46),
będący bardzo pomocny w tym fleszowaniu LCD i silnika oraz montażu zabezpieczenia termicznego.
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

NOWY CUSTOM SOFT WYMIATA!! MIAŻDŻY 0.19.0

Wczoraj przejechałem ponad 80km na najnowszym sofcie 860C_850C_SW102_v1.0.0-alpha.4
https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... D/releases

Jego najważniejsza zmiana jest taka że dawniej custom soft wspomagał do kadencji 90RPM, a teraz wspomaga aż do 120RPM!!!!!!! Na forum endless ludzie piszą że to najbardziej stabilny soft od czasu 0.19.0 i po wczorajszych testach się z nimi w całości zgadzam. Mega Wam go polecam. Dodatkowo całkowicie można customować wyświetlacz, przyciskiem power można przełączać na 3 rodzaje ekranu gdzie na każdym można sobie wyświetlić obok prędkości 4 dodowlne parametry np. dokładną temperaturę, kadencje, ile siły wkładasz nogami vs. ile siły daje silnik, ile wh zuzywasz na km, ile aktualnie silnik daje amper i ogrom parametrów, czyli TSDZ2 przeradza się w komputer pokładowy! Paramerty zmieniają kolory tz. jak np. masz turbo boost i na chwilowe wyższe ampery to parametr zmienia się na czerwono na ten czas.

Jest jeszcze jedna funkcja której nie udało mi się włączyć czyli wirtualna manetka gazu, jak masz zajęte miejsce czujnikem temperatury to teraz możesz dodawać i odejnować gaz "+" i "-".

Jedyny problem to drozszy wyswietlacz Bafanga 850C. Najtaniej kupic z Chin, a jak ktos chce z od razu Lub z FV to z Poslki obecnie ma je tylko jeden sprzedawca z allegro. Tyle ze 1 ktory wzialem od niego nie jest kompatybilny to 1 z pierwszych ktory wyszedl i ma zbyt maly bufor czegos tam, albo poproatu byl wadliwy. Sprzedawca ma ponoc nowa spora dostawe i zamierzam go wymienic jak najszybciej. Jak wszystko bedzie ok, to dam znac.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

annkaa pisze:
05 maja 2020, 10:31
...

Jest jeszcze jedna funkcja której nie udało mi się włączyć czyli wirtualna manetka gazu, jak masz zajęte miejsce czujnikem temperatury to teraz możesz dodawać i odejnować gaz "+" i "-".

...
Trzeba przytrzymać Up i ON/Off.
tsdz2 w miejskim turladle.
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

redwater pisze:
05 maja 2020, 11:45
annkaa pisze:
05 maja 2020, 10:31
...

Jest jeszcze jedna funkcja której nie udało mi się włączyć czyli wirtualna manetka gazu, jak masz zajęte miejsce czujnikem temperatury to teraz możesz dodawać i odejnować gaz "+" i "-".

...
Trzeba przytrzymać Up i ON/Off.
a potem? Steruje się Up i Down i wyłącza ponowny, Up + On/Off dopytuję bo opisu działania nie znalazłem nigdzie w dokumentacji.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

annkaa pisze:
05 maja 2020, 10:31
NOWY CUSTOM SOFT WYMIATA!! MIAŻDŻY 0.19.0

Wczoraj przejechałem ponad 80km na najnowszym sofcie 860C_850C_SW102_v1.0.0-alpha.4
https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... D/releases

Jego najważniejsza zmiana jest taka że dawniej custom soft wspomagał do kadencji 90RPM, a teraz wspomaga aż do 120RPM!!!!!!! Na forum endless ludzie piszą że to najbardziej stabilny soft od czasu 0.19.0 i po wczorajszych testach się z nimi w całości zgadzam. Mega Wam go polecam. Dodatkowo całkowicie można customować wyświetlacz, przyciskiem power można przełączać na 3 rodzaje ekranu gdzie na każdym można sobie wyświetlić obok prędkości 4 dodowlne parametry np. dokładną temperaturę, kadencje, ile siły wkładasz nogami vs. ile siły daje silnik, ile wh zuzywasz na km, ile aktualnie silnik daje amper i ogrom parametrów, czyli TSDZ2 przeradza się w komputer pokładowy! Paramerty zmieniają kolory tz. jak np. masz turbo boost i na chwilowe wyższe ampery to parametr zmienia się na czerwono na ten czas.

Jest jeszcze jedna funkcja której nie udało mi się włączyć czyli wirtualna manetka gazu, jak masz zajęte miejsce czujnikem temperatury to teraz możesz dodawać i odejnować gaz "+" i "-".

Jedyny problem to drozszy wyswietlacz Bafanga 850C. Najtaniej kupic z Chin, a jak ktos chce z od razu Lub z FV to z Poslki obecnie ma je tylko jeden sprzedawca z allegro. Tyle ze 1 ktory wzialem od niego nie jest kompatybilny to 1 z pierwszych ktory wyszedl i ma zbyt maly bufor czegos tam, albo poproatu byl wadliwy. Sprzedawca ma ponoc nowa spora dostawe i zamierzam go wymienic jak najszybciej. Jak wszystko bedzie ok, to dam znac.
Może i dziś mi nadadzą ten nowy wyświetlacze, produkcja jest świeża z 2020 więc na 99% będzie kompatybilna. Ponoć mają koło 20 sztuk. Jak będzie działać to podeślę kontakt, może dostaniemy jakiegoś grupowego rabata.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: redwater »

Najpierw się włącza jakaś funkcja max mocy i + i - dodajesz i ujmujesz tej mocy, wirtualną manetkę włączasz znów przytrzymując + i ON. Wyłączyć to można przytrzymując ON.
Jak to działa jeszcze nie testowałem, rozlało się i zimno.
tsdz2 w miejskim turladle.
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

Ja przetestuję najpóźniej pojutrze o ile nie będzie padać, już wysłali mi 2 następne wyświetlacze, postanowiłem wymienić wszystkie wyświetlacze na 850C. Tym samym będę miał do sprzedania LCD3 z wgranym najstabilniejszym 0.19.0 gotowym do podłączenia i użytkowania na FV 23% bo brałem na firmę.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
hetm4n
Forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: hetm4n »

Też testuje od wczoraj najnowszą wersje na sw102, w porównaniu z 0.8.0 myślałem ze silnik mam inny :D bez problemu rozpędziłem się do 50 na prostej równej drodze, system cały jest bardziej responsywny w porównaniu z poprzednimi wersjami. jeździsz na skalibrowanym czujniku nacisku ? ja mam skalibrowany, na 0.8.0 nacisk działał tak jak ja chciałem, łatwe dozowanie mocy , nie było efektu rozpędzającej się spirali jak to jest gdy mamy nieskalibrowany ( efekt spirali czyli z automatu silnik wymusza na nas coraz większa kadencje aż do zmiany kolejnego biegu, uczucie ciągłego rozpędzania się aż braknie biegów ;p ). na tym nowym sofcie już niema takiej kontroli i jazda przypomina mi jak bym miał wyłączoną kalibracje czujnika nacisku, ale efekt jest nieco słabszy od tego jak rzeczywiście wyłączę tą opcje. Ogólnie jest mega :) dodatkowo wprowadzona została funkcja opóźnienia zatrzymania napędu dedykowana dla rowerów full w którym występuje efekt zatrzymywania się wspomagania na wybojach podczas uginania się tylnego wahacza).
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

hetm4n pisze:
05 maja 2020, 18:11
Też testuje od wczoraj najnowszą wersje na sw102, w porównaniu z 0.8.0 myślałem ze silnik mam inny :D bez problemu rozpędziłem się do 50 na prostej równej drodze, system cały jest bardziej responsywny w porównaniu z poprzednimi wersjami. jeździsz na skalibrowanym czujniku nacisku ? ja mam skalibrowany, na 0.8.0 nacisk działał tak jak ja chciałem, łatwe dozowanie mocy , nie było efektu rozpędzającej się spirali jak to jest gdy mamy nieskalibrowany ( efekt spirali czyli z automatu silnik wymusza na nas coraz większa kadencje aż do zmiany kolejnego biegu, uczucie ciągłego rozpędzania się aż braknie biegów ;p ). na tym nowym sofcie już niema takiej kontroli i jazda przypomina mi jak bym miał wyłączoną kalibracje czujnika nacisku, ale efekt jest nieco słabszy od tego jak rzeczywiście wyłączę tą opcje. Ogólnie jest mega :) dodatkowo wprowadzona została funkcja opóźnienia zatrzymania napędu dedykowana dla rowerów full w którym występuje efekt zatrzymywania się wspomagania na wybojach podczas uginania się tylnego wahacza).
Mam skalibrowane ale nie wiem czy dobrze zrobiłem największy ciężar tz. ja ważę całe 62kg i tyle dałem jako przedostatni ciężar. Natomiast jako najcięższy dałem +15kg tj. z synem na barana :-) a standardowo było 100kg. Więc nie wiem czy nie powinienem dokalibroać tego jednak pod 100kg. No wrażenia są mega, dla mnie zniknał największy problem tego silnika tj. że odcinało przy dużych kadencjach co doprowadzało mnie do szaleństwa bo było to totalnie nieintuicyjne gdy jechałem ternem ze sporą częstą różnicą wzniesień i wbijając się pdo górę traciłem moc i trzeba było zmienić nie intuicyjnie na wyższą przerzutkę jak kilkanaście metrów dalej musiałś spowrotem zmieniac na niższą by nie przeciążać silnika. Teraz jest idealnie. Jeszcze tylko rozwiązać problem zbyt szybkiego przegrzewania silnika i robi się zestaw pro w tak niskiej cenie. Jak u Ciebie z grzaniem? Jechałeś dłużej 50km/h i temperatura nie rosła?
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
hetm4n
Forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: hetm4n »

Wczoraj nie przekroczył 50 stopni, ale to po płaskim, 50kmh jechałem niedługo z 5 min ale niewzrosła znacząco. ostatnio byłem w górach i machnąłem 5 podjazdów po 7km, silnik dał rady max temp 62stopnie wtedy osiągnąłem.
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
Awatar użytkownika
Eryk
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
Lokalizacja: Wadowice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Eryk »

Najnowszego softu jeszcze nie wygrywałem ale widzę że kilka rzeczy które mi się nie podobały zostało rozwiązane. Poczekam jeszcze na wersję oficjalna. Co do grzania w terenie pod długie strome podjazdy sprawę załatwiła zmiana przełożeń. Z przodu jest 34t z tyłu 11-42. Nie ma góry nie do pokonania i max temperatura 65stopni. Teraz jedyny podjazd jaki jest w stanie zatrzymać maszynę to taki w którym przednie koło odrywa się od nawierzchni :D i trzeba zejść ze sprzętu. Silniczek mały ale wariat ;) Ciekawe kiedy się wysypie :D
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5858
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Eryk pisze:
05 maja 2020, 19:43
Najnowszego softu jeszcze nie wygrywałem ale widzę że kilka rzeczy które mi się nie podobały zostało rozwiązane. Poczekam jeszcze na wersję oficjalna. Co do grzania w terenie pod długie strome podjazdy sprawę załatwiła zmiana przełożeń. Z przodu jest 34t z tyłu 11-42. Nie ma góry nie do pokonania i max temperatura 65stopni. Teraz jedyny podjazd jaki jest w stanie zatrzymać maszynę to taki w którym przednie koło odrywa się od nawierzchni :D i trzeba zejść ze sprzętu. Silniczek mały ale wariat ;) Ciekawe kiedy się wysypie :D
Masz blat narrow wide? Ile koronek z tylu 7s 8s 9s ? Żadnych problemów z przekosem spadaniem itd ?
Awatar użytkownika
Eryk
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
Lokalizacja: Wadowice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Eryk »

Niestety zmiana kasety (z tyłu 10 rzędowa) pociągnęła też zmianę przerzutka na Sram z blokada. Na starej leciwej schimano często łańcuch lubiał spać. Teraz bez problemów, łańcuch ładnie napięty. Z przodu narrow wide. Przekos lekki jest ale bym powiedział że jest całkiem ładnie.
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: annkaa »

Odebralem wyswietlacze Bafanga 850C wgralem firmware wszystko na razie smiga. Z tylu maja date produkcji 2020. Wiec polecam uzytkownika Czystyk z allegro, szcegolnie jak mozecie odliczyc sobie vat i podatek, albo nie chcecie czekac z Chin. Na razie to jedyna oferta z PL jaka znalazlem, jak ktos z Was znajdzie to wklejajcie linku bo moze i 850C jest drozszy 250zl od LCD3 ale daje silnikowi calkowicie odmienne parametry i wyswietla na zywo i czytelnie mega duzo parametrow.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5858
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: pxl666 »

Eryk pisze:
05 maja 2020, 23:44
Niestety zmiana kasety (z tyłu 10 rzędowa) pociągnęła też zmianę przerzutka na Sram z blokada. Na starej leciwej schimano często łańcuch lubiał spać. Teraz bez problemów, łańcuch ładnie napięty. Z przodu narrow wide. Przekos lekki jest ale bym powiedział że jest całkiem ładnie.
czyli 34t blat plus kaseta 10s ? i nie spada ? wrzuć foto napędu z boku i z linii łańcucha pls
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: Thorn »

hetm4n pisze:
05 maja 2020, 18:11
Też testuje od wczoraj najnowszą wersje na sw102, w porównaniu z 0.8.0 myślałem ze silnik mam inny :D bez problemu rozpędziłem się do 50 na prostej równej drodze, system cały jest bardziej responsywny w porównaniu z poprzednimi wersjami. jeździsz na skalibrowanym czujniku nacisku ? ja mam skalibrowany, na 0.8.0 nacisk działał tak jak ja chciałem, łatwe dozowanie mocy , nie było efektu rozpędzającej się spirali jak to jest gdy mamy nieskalibrowany ( efekt spirali czyli z automatu silnik wymusza na nas coraz większa kadencje aż do zmiany kolejnego biegu, uczucie ciągłego rozpędzania się aż braknie biegów ;p ). na tym nowym sofcie już niema takiej kontroli i jazda przypomina mi jak bym miał wyłączoną kalibracje czujnika nacisku, ale efekt jest nieco słabszy od tego jak rzeczywiście wyłączę tą opcje. Ogólnie jest mega :) dodatkowo wprowadzona została funkcja opóźnienia zatrzymania napędu dedykowana dla rowerów full w którym występuje efekt zatrzymywania się wspomagania na wybojach podczas uginania się tylnego wahacza).
Te 50km/h na prostej sprawdzałeś z GPS? Na 13s?Mnożnik wyświetlacza nie jest przestawiony?
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
Awatar użytkownika
hetm4n
Forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

Post autor: hetm4n »

Obok mam licznik sigmy, prędkości sie zgadzają. Przełożenie 42t na 11t. Koło 26"/2.4" , przy kadencji 120.powinienem dać rady sie rozpędzić do 58km, ale nie nadążam :p
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
ODPOWIEDZ