Strona 35 z 74

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 lip 2020, 21:00
autor: WojtekErnest
To raczej nie należy testowac silnika ale pakiet aku, BMS i (nie)równomiernosc spadku napiecia na kazdym segmencie pod obciążeniem.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 lip 2020, 10:25
autor: pxl666
Takie pytanie , czy ta zebatka pasuje do naszego silnika? Tak po prostu się ja zamienia z oryginałem?

#Aliexpress 25,74 zł 61%OFF | Deckas 104BCD okrągły wąski szeroki łańcuch MTB rower górski rower 104BCD 32T 34T 36T 38T mechanizm korbowy płytka zębata części 104 BCD
https://a.aliexpress.com/_Bf9D84UG

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 lip 2020, 10:29
autor: Gregory
Oryginał na pięciu śrubach no i rozstaw nie ten, musisz jeszcze dokupić taki adapter https://pl.aliexpress.com/item/32826807 ... 2e0eQnbGuG ten mniejszy pod zębatkę na 4 śruby.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 07 lip 2020, 20:26
autor: hetm4n
mariusz61 pisze:
05 lip 2020, 19:46
Ja dzisiaj zrobiłem dłuższą przejażdżkę która pozwoliła mi rozładować akumulator do określonego limitu 40,0V i zauważyłem dwie nieprawidłowości. Pierwsza która się już powtarza od wgrania ostatniej wersji a mianowicie w okolicy 48V następuje kilkukrotny zanik wspomagania, tak jakby jakieś zabezpieczenie zadziałało ale potem znów wszystko wraca do normy. Druga nieprawidłowość bardziej niepokojąca to przy 42,9-42,8 V następuje wyłączenie wspomagania tak jakby został osiągnięty dolny limit napięcia, ale jest on ustawiony na 40,0V Następnie po wyłączeniu wspomagania ,pozycja 0 i dodawanie pozycja 2-2-3 następuje gwałtowny spadek napięcia z 43,3V do 39,8V ale amperaż nic nie pokazuje i silnik nie wspomaga, ale wygląda na to że gdzieś w układzie jest duże obciążenie skoro napięcie tak spada. Po wychłodzeniu silnika do 35 C ( przy pracy miał 58 C) silnik jakby nic podejmuje normalnie pracę i działa aż do zapisanego napięcia odcięcia 40,0V. Czy ktoś zauważył takie zachowanie silnika.

Ja to samo zauważyłem na 2 rożnych bateriach( nowa i druga po kilku cyklach). mam ustawiony próg na 39V, silnik przy 42V już zaczyna podawać max 200W, przy 41-40V już prawie nie wspomaga ( 80-100Wmax). Gdy przesunę próg odcięcia na 37V jest ten sam efekt lecz przesunięty o te 2V

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 07 lip 2020, 20:58
autor: tkoko
hetm4n pisze:
07 lip 2020, 20:26
.... Ja to samo zauważyłem na 2 rożnych bateriach( nowa i druga po kilku cyklach). mam ustawiony próg na 39V, silnik przy 42V już zaczyna podawać max 200W, przy 41-40V już prawie nie wspomaga ( 80-100Wmax). Gdy przesunę próg odcięcia na 37V jest ten sam efekt lecz przesunięty o te 2V
To jest zapewne, dbanie sterownika o to żeby użytkownik nie musiał o własnych siłach wracać do domu, i jest to raczej pozytywna cecha sterownika, przy prawie rozładowanej baterii (43 - 39V). :D
Mam taki sterownik który przy niskim poziomie baterii zachowuje się jeszcze ciekawiej, bo spadek mocy/prądu od około 3.3V na ogniwo jest płynny, a napięcie stałe. Takie CV przy rozładowaniu.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 08 lip 2020, 19:07
autor: elektrotonus
Mam kłopot z ustawieniem funkcji zliczania zasięgu. Wprowadziłem ilość Wh pakietu, zlicza zużycie Wh ale myślę, że dynamiczne wskazanie przewidywanego zasięg będzie lepszą opcją.

PS. Wskazanie km/h zadziało, jakoś tak samo. Ten silnik troszkę żyje swoim życiem.

Proszę o podpowiedzi i pozdr Łukasz

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 lip 2020, 11:28
autor: hosekk
Mam pytanie do osób, które wgrały opensource firmware 1.0.0 (a może inny też)
Dotyczy zmiany przełożeń. Na oryginalnym sofcie wystarczyło, że delikatnie odpuściłem pedałowanie i moc spadała. Można było wtedy zmieniać bez nadmiernego naprężenia łańcucha. Teraz nawet jak przestanę pedałować, to silnik jeszcze przez chwilę kręci. Przez to zmiana przełożeń jest dość uciążliwa.
Czy Wy też tak macie? Może trzeba coś zmienić w konfiguracji, choć wydaje mi się, że już wszystkiego próbowałem..

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 lip 2020, 12:07
autor: Bolej1
Jestem nowy na forum wiec witam wszystkich Adam z Warszawy. O rowerze elektrycznym myślę o dłuższego czasu.
Chciałbym szybko zamówić zestaw z silnikiem TSDZ2 48V. Wiem ze jest dużo informacji na forum ale trudno podjąć decyzję. Zatrzymałem się na baterii, ma być bidon 17,5ah 48V woltow? Jakie ogniwa sa dobre Sanyo Samsung? Chciałbym kupic dobra baterie i nie wtopic kasy. Prosze o pomoc.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 lip 2020, 12:15
autor: pxl666
Kup batke np u Glebora albo zobacz na giełdę może jest ktoś bliżej Ciebie. Silnik z pswpower i wsio

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 lip 2020, 12:46
autor: redwater
Bolej1 pisze:
09 lip 2020, 12:07
Jestem nowy na forum wiec witam wszystkich Adam z Warszawy. O rowerze elektrycznym myślę o dłuższego czasu.
Chciałbym szybko zamówić zestaw z silnikiem TSDZ2 48V. Wiem ze jest dużo informacji na forum ale trudno podjąć decyzję. Zatrzymałem się na baterii, ma być bidon 17,5ah 48V woltow? Jakie ogniwa sa dobre Sanyo Samsung? Chciałbym kupic dobra baterie i nie wtopic kasy. Prosze o pomoc.
Spróbuj włączyć "cadence fast stop mode"

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 lip 2020, 12:47
autor: Bolej1
Silnik mam juz upatrzony na ali z wysyłką z Czech.
Chodzi mi o ogniwa na ali jest tego duzo ciężko sie połapać.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 lip 2020, 13:03
autor: pxl666
Bolej1 pisze:
09 lip 2020, 12:47
Silnik mam juz upatrzony na ali z wysyłką z Czech.
Chodzi mi o ogniwa na ali jest tego duzo ciężko sie połapać.
Nie poleca się z chin .można wtopić. Albo zbuduj batke sam albo daj komuś kto umi...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 lip 2020, 13:05
autor: hosekk
Bolej1 pisze:
09 lip 2020, 12:07
Jestem nowy na forum wiec witam wszystkich Adam z Warszawy. O rowerze elektrycznym myślę o dłuższego czasu.
Chciałbym szybko zamówić zestaw z silnikiem TSDZ2 48V. Wiem ze jest dużo informacji na forum ale trudno podjąć decyzję. Zatrzymałem się na baterii, ma być bidon 17,5ah 48V woltow? Jakie ogniwa sa dobre Sanyo Samsung? Chciałbym kupic dobra baterie i nie wtopic kasy. Prosze o pomoc.
Ja mam od glebora i wszystko jest ok. Polecam
redwater pisze:
09 lip 2020, 12:46
Spróbuj włączyć "cadence fast stop mode"
Próbowałem, ale nie pomaga.

Czy u Was też jest tak, że po ustawieniu wspomagania na 20 moc jest tak duża, że praktycznie wystarczy delikatnie dotykać pedałów, a przyspiesza 2 razy szybciej niż na turbo w serii? (kalibrowałem czujnik momentu, ale wydaje się że wszystko poszło ok). Jestem trochę zaskoczony że ten silnik ma aż tyle mocy.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 lip 2020, 15:30
autor: redwater
Ja mam wrażenie, że na 14 stopniu już na maxa wspomaga. Spróbuj jeszcze odłączyć baterię na jakiś czas i wtedy to ustawić w konfiguracji. Mnie się już cuda raz działy i odłączenie na chwilę baterii przywróciło stan sprzed powikłań.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 lip 2020, 17:18
autor: elektrotonus
Ja mam wciąż mieszane uczucia. Ustawiłem współczynnik 4 przy max 5 poziomie wspomagania. Moc silnika ust na 750W. Być może powinienem jakoś tensometr pod siebie ustawić ale na ten moment zbyt wiele siły muszę wkładać w pedałowanie by rower mnie akceptowalnie wspomagał. Nie jestem zawodnikiem mtb który ma parę w nogach, dlatego na urlop zbudowałem ebike z mid drive. Spodziewałem się większej pomocy ze strony silnika na dłuższych podjazdach. Tu max 500 W mi wskakuje.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 lip 2020, 17:24
autor: pxl666
A testowałeś wcześniej na fabrycznym ? Czy ty masz osf z vlcd5 czy vlcd3 ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 lip 2020, 23:25
autor: elektrotonus
LCD 3, oprogr 0.19. Odpaliłem funkcje boost. Teraz potrafi do nawet 750 W dać mocy. Jednak wciąż chciałbym móc wykrzesać te wartość własną niezbyt ciężka nogą :)
Nie wiem, czy boost nie jest szybką drogą do zmielenia zębatki niebieskiej.
Używacie tej funkcji, czy lepiej odpuścić? Ew może wydłużyć czas narastania wspomagania?
Przy okazji udało mi się zagrzać drania niemal do odcięcia zasilania 84 st według czujnika. Działa ograniczenie mocy.

Łukasz

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 10 lip 2020, 0:08
autor: hosekk
w serii też miałem wrażenie, że jest bardzo słaby. Zdecydowana poprawa nastąpiła po zmianie prądu silnika z 16 na 18A. Sprawdź u siebie jak masz ustawione.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 10 lip 2020, 0:21
autor: Gregory
elektrotonus pisze:
09 lip 2020, 23:25
LCD 3, oprogr 0.19. Odpaliłem funkcje boost. Teraz potrafi do nawet 750 W dać mocy. Jednak wciąż chciałbym móc wykrzesać te wartość własną niezbyt ciężka nogą :)
Nie wiem, czy boost nie jest szybką drogą do zmielenia zębatki niebieskiej.
Używacie tej funkcji, czy lepiej odpuścić? Ew może wydłużyć czas narastania wspomagania?
Przy okazji udało mi się zagrzać drania niemal do odcięcia zasilania 84 st według czujnika. Działa ograniczenie mocy.

Łukasz
A nie trzymasz aby nogi na pedałach podczas uruchamiania systemu? Bo kalibruje czujnik i odlicza Ci wtedy teen nacisk.
Mój drze jak głupi na 5stopniu.
I właśnie, jak masz ustawione stopnie wspomagania? Tak jak były w oprogramowaniu?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 10 lip 2020, 23:44
autor: elektrotonus
Mam 16A, przełączę na 18 A ale wciąż się obawiam o te niebieska zębatkę.
Współczynniki wspomagania mam zwiększone do 3.5 na 5 stopniu wspomagania.
W trybie boost też zwiększyłem ciut więcej niż standard. Zastanawiam się czy nie wyłączyć tej funkcji gdyż jak odpuszczam pedałowanie by zmienić bieg silnik wciąż chwilkę działa. Taki lag, być może trzeba skrócić czas wygaszania doładowania. . Moc silnika ustawiłem na 750 W.
On czasem fajnie wspomaga ok 600-700 W ale pod większą górkę gdy oczekuje max wspomagania idzie ok 400-500.
Staram się rower uruchamiać a potem wsiadać, jeśli to na znaczenie.
Słyszałem, że się jakoś kalibruje ten tensometr pod swoje nogi.
Z moich obserwacji widać, że ten napęd ma potencjał ale trzeba go pod siebie dostroić.

Jeszcze dochodzę do wniosku, że na górki trzeba obowiązkowo włożyć mniejszą zębatkę na przód niż standardowa.



Nie poddaje się, czekam na sugestie ::)

Łukasz

PS. Może ja zbyt wiele się spodziewałem po tym silniku?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 lip 2020, 2:00
autor: Gregory
Ja mam ustawiony współczynnik 4 na piątym stopniu wspomagania, prąd max 16A, moc max 850W, nie muszę się jakoś specjalnie wysilać żeby te 850W zobaczyć na wyświetlaczu, baaardzo rzadko używam wspomagania 5.
Laga żadnego nie mam, jak odpuszczę nacisk na korbę silnik bezzwłocznie się uspokaja.
Szczerze? trybu boost nawet nie próbowałem włączać, nie widzę najmniejszej potrzeby.
Bardzo ważne jest żebyś nie podał żadnego nacisku na korbę w momencie uruchamiania systemu, najlepiej włącz go zanim wsiądziesz na rower, znajoma której zbudowałem elektryka na TSDZ2 kiedyś mi mówi że jej rower przestał wspomagać, dobrze że jechaliśmy razem to kazałem zrestartować system wg zaleceń i nagle znów wspomagał jak wcześniej, okazało się że trzymała stopę na pedałach w momencie uruchamiania.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 lip 2020, 11:07
autor: hosekk
Wczoraj zrobiłem jeszcze raz kalibrację czujnika. Wyszły troszkę inne wartości niż poprzednio (możliwe, że nie zrobiłem tego wcześniej bardzo dokładnie). Jest zdecydowana poprawa "jakości" wspomagania. Mam ustawione na 18A, ale taką wartość bardzo trudno osiągnąć. Moc max na 850W, a przyrost momentu na 5A/s.

Na lżejszych przełożeniach silnik niemal od razu wspomaga, na cięższych trzeba zrobić ze 2 obroty korbą. Zatrzymanie silnika gdy przestaję pedałować jest dość szybkie, ale nie natychmiastowe. W praktyce (przynajmniej jeżdząc po mieście) nie ma większego problemu ze zminą przełożeń. Najczęściej używam wspomagania 9-12.
Trzeba też pamiętać, że jeśli czujnik momentu był kalibrowany to trzeba oprócz nietrzymania nóg na pedałach, ustawić wybrany w konfiguracji pedał do dołu.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 lip 2020, 10:19
autor: szalonyfacet
Hej, szybkie pytanie. Wlasnie wracam z traski po lesie i przy dojezdzie do lasu silnik dalej wspomagal mimo iz przestalem pedalowac. zaczaklem znowu pedalowac, naciskac hamulec, wylaczyc wspomaganie ale nic, on dalej krecil korba. w koncu go wylaczylem z przycisku i po pol sekundy przestal krecic. po restarcie wsyztsko bez problemu. mieliscie takie cos. niepokojace ze jest w stanie sie zblokowac.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 lip 2020, 12:16
autor: Bolej1
Silnik kupony, bateria kupona od glebora, programator ST-LINK kupony.
Brakuje mi tylko instrukcji jak przeprogramowac wyświetlacz VLCD5. Szukam w internetach ale jakoś nie wiedze żadnej instrukcji. Jak ktoś widział poprosze o link. Chciałbym szybko odpalić zestaw.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 lip 2020, 12:23
autor: najbyk

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 lip 2020, 12:39
autor: pxl666
szalonyfacet pisze:
14 lip 2020, 10:19
Hej, szybkie pytanie. Wlasnie wracam z traski po lesie i przy dojezdzie do lasu silnik dalej wspomagal mimo iz przestalem pedalowac. zaczaklem znowu pedalowac, naciskac hamulec, wylaczyc wspomaganie ale nic, on dalej krecil korba. w koncu go wylaczylem z przycisku i po pol sekundy przestal krecic. po restarcie wsyztsko bez problemu. mieliscie takie cos. niepokojace ze jest w stanie sie zblokowac.
Nie zdążyło misie

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 lip 2020, 13:38
autor: Bolej1
Dzięki za link. To jest instrukcja do silnika, a vlcd5 tez trzeba przeprogramowac? Czy nie trzeba?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 lip 2020, 13:40
autor: najbyk
Sam silnik

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 lip 2020, 14:55
autor: pxl666
Bolej1 pisze:
14 lip 2020, 12:16
Silnik kupony, bateria kupona od glebora, programator ST-LINK kupony.
Brakuje mi tylko instrukcji jak przeprogramowac wyświetlacz VLCD5. Szukam w internetach ale jakoś nie wiedze żadnej instrukcji. Jak ktoś widział poprosze o link. Chciałbym szybko odpalić zestaw.
Odpal na początku bez osf, będziesz mieć porównanie

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 lip 2020, 13:26
autor: Iras67
Chcę zamówić na dniach TSDZ2 i mam pytanie .Rower do konwersji to full z wahaczem zamocowanym bardzo blisko osi korbowodu.
Obrazek
Czy da radę zmocować ten napęd bez jakiś poważniejszych problemów. Blokada w silniku jest raczej do ram sztywnych bez zawieszenia ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 lip 2020, 13:39
autor: najbyk
Blokada nie jest konieczna. Ja mam fulla Giant Trance bez blokady. Zrobiłem klina z poxiliny między silnikiem a dolną rurą ramy i siedzi sztywno. Pytanie czy wahacz nie będzie kolidował z silnikiem? Masz go dość nisko. U mnie był problem i musiałem ciąć obudowę silnika, wlazło na styk.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 lip 2020, 13:47
autor: najbyk
Najlepiej jakbyś napisał jaki model ramy masz. Może ktoś już robił na takiej.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 lip 2020, 15:55
autor: elektrotonus
Zrób foto od góry rury podsiodłowej, jak wygląda przestrzeń za osią suportu, a przed oponaą. Mam w domu zbliżoną jak sądzę ramę kona dawg matic i tam jest podobny kłopot. Można jakoś naciinać mocowanie silnika do osi supotu by sie wgryzło w rame plus poxilina jak pisał poprzednik. Można lub trzeba zdystansować slinik na podkładkach o czasem nawet 2-3 mm by nic nie haczyło. Najlepiej jakbyś znalazł kogoś z niezałożonym silnikiem do przymiarki.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 lip 2020, 16:50
autor: tkoko
Przyłóż do czoła gniazda supportu prosty pręt linijkę itp. Jeżeli pręt/linijka nie będzie haczył o wahacz, lub będzie haczył minimalnie, to podkładki i poxilina powinny dać radę. Jeżeli pręt/linijka będzie haczył o spaw i wahacz dosyć mocno to będzie zapewne problem z montażem silnika.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 lip 2020, 17:09
autor: pxl666
Iras67 pisze:
17 lip 2020, 13:26
Chcę zamówić na dniach TSDZ2 i mam pytanie .Rower do konwersji to full z wahaczem zamocowanym bardzo blisko osi korbowodu.
Obrazek
Czy da radę zmocować ten napęd bez jakiś poważniejszych problemów. Blokada w silniku jest raczej do ram sztywnych bez zawieszenia ?
blokadę do fula trzeba odciąć zazwyczaj

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 lip 2020, 18:15
autor: Iras67
Rower to Kona Kikapu.
ObrazekObrazekObrazek
Oś wahacza jest przesunięta w stronę przeciwna do tarczy korby. Od strony tarczy jest schowana mniej więcej tyle ile wystaje z drugiej strony.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 lip 2020, 18:40
autor: elektrotonus
Identycznie jak w kona dawg matic. Jest to wyzwanie. W mojej ramie rockider było o wiele łatwiej ale może tu się da cos wykombinować .

Zobacz jak ja mam w soim, moze wystaczy dorobić jakiś element .

viewtopic.php?f=30&t=3816&start=50

Mozna silnik ustawić bardziej na dole pod suportem, wtedy ta śruba mocująca stabilizator do ramy będzie odpowiednio oddalona.

Jaki masz rozmiar ramy tej kony ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 lip 2020, 18:55
autor: pxl666
ja już bylem bliski załamania przy stinky ale wziąłem do reki szlifierkę i jest , weź to pod uwagę i działaj

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 lip 2020, 19:20
autor: najbyk
U mnie też było nerwowo, ale się opłaciło. Nawet cały dzień poświęcony na montaż jest tego wart. W załączniku zdjęcie. Ten jasny kolor to wycięcie, było tam ucho blokady.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 lip 2020, 21:34
autor: Iras67
elektrotonus pisze:
17 lip 2020, 18:40
Jaki masz rozmiar ramy tej kony ?
Górna rura to 60cm. Wchodzi do ramy spokojnie 150 ogniwz sterownikiem ale chyba wsadzę jak się da centralny zamiast huba.Obrazek
To jest ta "blokada" z poxiliny ? :-)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 lip 2020, 21:56
autor: najbyk
Tak. Działa na ściskanie. Silnik jak ciągnie, to ma tendencję do obracania się w przód. W tył się sam nie obróci, chyba że walniesz o coś. Działa bez zarzutu. Nie tylko ja mam klinika z poxiliny. Zresztą jak dobrze pamiętam Bafang Bbs nie ma żadnej blokady i silnik wspiera się rurę. Chyba że się mylę, to niech mnie ktoś poprawi. Przesyłam lepsze zdjęcie.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 lip 2020, 22:20
autor: mariusz61
elektrotonus pisze:
10 lip 2020, 23:44
Mam 16A, przełączę na 18 A ale wciąż się obawiam o te niebieska zębatkę.
Współczynniki wspomagania mam zwiększone do 3.5 na 5 stopniu wspomagania.
W trybie boost też zwiększyłem ciut więcej niż standard. Zastanawiam się czy nie wyłączyć tej funkcji gdyż jak odpuszczam pedałowanie by zmienić bieg silnik wciąż chwilkę działa. Taki lag, być może trzeba skrócić czas wygaszania doładowania. . Moc silnika ustawiłem na 750 W.
On czasem fajnie wspomaga ok 600-700 W ale pod większą górkę gdy oczekuje max wspomagania idzie ok 400-500.
Staram się rower uruchamiać a potem wsiadać, jeśli to na znaczenie.
Słyszałem, że się jakoś kalibruje ten tensometr pod swoje nogi.
Z moich obserwacji widać, że ten napęd ma potencjał ale trzeba go pod siebie dostroić.

Jeszcze dochodzę do wniosku, że na górki trzeba obowiązkowo włożyć mniejszą zębatkę na przód niż standardowa.


Nie poddaje się, czekam na sugestie ::)

Łukasz

PS. Może ja zbyt wiele się spodziewałem po tym silniku?
Tryb boost jest wadliwy i casainho pisze aby z niego nie korzystać.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 lip 2020, 22:43
autor: Iras67
Jak szeroki jest ten jasny aluminiowy pierścień który zakręca się i blokuje silnik przy suporcie? Mam obawy czy w ogóle dam rade go zakręcić , czy się zmieści lub będzię obcierać przy łożysku wahacza.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 lip 2020, 23:04
autor: Pirat
Może inny silnik bo bbshd, ale do kony dałem samemu rzeźbione mocowanie

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 lip 2020, 7:23
autor: insaimz
Czesc, czy jak lozysko ma juz lekki luz i zebatka, w ktorej ono jest wcisniete uklada sie w tym luzie od naprezenia lancucha, ktory ciagnie ja jakby w strone tylnego kola, obracanie reczne zebatki powoduje tyrkotanie, to lozysko do wymiany? Wydaje mi sie, ze tyrkotanie powstaje na zebach malej zebatki i duzej, do ktorej dokrecony jest pajak od blatu. CHYBA zeby nachodza przez luz lozyska na siebie lekko pod innym kontem i to powoduje mikrodrgania i tyrkotanie. Lozysko kyk sie sprawdza?

Czym zastapic oring, jaki sylikon? Gdzie go nalozyc?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 lip 2020, 22:27
autor: doodcinki
Cześć ,
Jak podłączyć czujnik predkości do TSDZ2 , orginalnie mialem wtyczkę która wychodziła na wtyczkę na czujnik prędkości i na światła była duża i nieporęczna do zamontowania, od sterownika wychodzi wtyczka z 6-cioma kablami a od strony czujnika tylko trzy, po podłączeniu na wprost czyli zielony do zielonego pomaranczowy do pomaranczowego i czarny do czarnego nie działa , pewnie od strony sterownika trzeba jeszcze jakiś kabel przylutować ale nie wiem który a nie chcę na chybił trafił został jeszcze brązowy biały i bordowy

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 lip 2020, 23:14
autor: najbyk
Jeśli masz wtyk i gniazdo obcięte, to najprościej będzie je spiąć razem i przedzwonić kabelki po obu stronach multimetrem.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 24 lip 2020, 1:52
autor: doodcinki
niestety zachowalem sie jak amator, i kable mialem krótkie i uciąłem przy wtyczce :(

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 24 lip 2020, 10:18
autor: szalonyfacet
szalonyfacet pisze:
14 lip 2020, 10:19
Hej, szybkie pytanie. Wlasnie wracam z traski po lesie i przy dojezdzie do lasu silnik dalej wspomagal mimo iz przestalem pedalowac. zaczaklem znowu pedalowac, naciskac hamulec, wylaczyc wspomaganie ale nic, on dalej krecil korba. w koncu go wylaczylem z przycisku i po pol sekundy przestal krecic. po restarcie wsyztsko bez problemu. mieliscie takie cos. niepokojace ze jest w stanie sie zblokowac.
No i zdarzylo sie po raz drugi wczoraj. tez nie mialem zbyt duzo czasu na testy, bo wspomaganie bylo w okolicach 15km/h a bylem w lesie. jedynie co ogarnalem to ze zmiana poziomu wspomagania nie miala wplywu na obroty korby. cos jakby wszedlw tryb "walk" gdzie caignie z okreslona predkoscia ale tak na oko 3 razy wyzsza. dopiero zgaszenie go offem pomoglo, ale znow ciagnal jeszcze 1-2 sekundy od zgaszenia wyswietlacza. troche to niepokojace bo moze mi tak zrobic wkazdej chwili. na szczescie odciecie bateri mam pod reka wiec musze sobie wyrobic manewr "obronny".

i tak sobie mysle czy to nie orpogramowanie. jest jakas nowa wersja oznaczona jako stabilna?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 24 lip 2020, 10:32
autor: luxx
szalonyfacet pisze:
24 lip 2020, 10:18
szalonyfacet pisze:
14 lip 2020, 10:19
Hej, szybkie pytanie. Wlasnie wracam z traski po lesie i przy dojezdzie do lasu silnik dalej wspomagal mimo iz przestalem pedalowac. zaczaklem znowu pedalowac, naciskac hamulec, wylaczyc wspomaganie ale nic, on dalej krecil korba. w koncu go wylaczylem z przycisku i po pol sekundy przestal krecic. po restarcie wsyztsko bez problemu. mieliscie takie cos. niepokojace ze jest w stanie sie zblokowac.
No i zdarzylo sie po raz drugi wczoraj. tez nie mialem zbyt duzo czasu na testy, bo wspomaganie bylo w okolicach 15km/h a bylem w lesie. jedynie co ogarnalem to ze zmiana poziomu wspomagania nie miala wplywu na obroty korby. cos jakby wszedlw tryb "walk" gdzie caignie z okreslona predkoscia ale tak na oko 3 razy wyzsza. dopiero zgaszenie go offem pomoglo, ale znow ciagnal jeszcze 1-2 sekundy od zgaszenia wyswietlacza. troche to niepokojace bo moze mi tak zrobic wkazdej chwili. na szczescie odciecie bateri mam pod reka wiec musze sobie wyrobic manewr "obronny".

i tak sobie mysle czy to nie orpogramowanie. jest jakas nowa wersja oznaczona jako stabilna?
masz otwarte oprogramowaine czy seria? jesli seria i jeśli masz matetkę to bym zaczął sprawdzanie właśnie od niej..