Strona 39 z 74

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 wrz 2020, 20:21
autor: Gregory
No to trzymanie guziczka fakt słabe ale fabryki też tak mają, manetki nie przewiduję.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 wrz 2020, 20:45
autor: pxl666
Ale mogę ja wozić mając vlcd5.
Przydać się też może jak np jakos uszkodzisz nogę i nie będzie się dało pedalić

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 wrz 2020, 20:47
autor: najbyk
Też mam czujnik temperatury zamiast manety. Na oryginalnym sofcie walk assist faktycznie kicha. Ale na OSF jest super. Jest szybsze i można ustawić siłę asysty dla każdego poziomu wspomagania. Łatwo rwie przyczepność. Przyznam się, że czasami jak ruszam pod górę z młodym (jeździ na doczepce Wee Ride) zdarza mi się wystartować z walk assist. Tak, mam zapasowy 'nylon' na półce :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 wrz 2020, 20:53
autor: szalonyfacet
pxl666 pisze:
06 wrz 2020, 20:17
Ja po ostatnim podejściu z grybowa
myślę o braniu manety na jakieś chore podejścia gdzie trzymanie wspomagania podejścia ssie ... a manete naciskasz i rower orze pod górę
Jakiego ppdejscia... Panie.. myslolzech ze ten twoj setup to wjedzie wszedzie a ty mi piszesz ze sa miejsca w Polsce gdzie nie wjedziesz;)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 wrz 2020, 21:06
autor: pxl666
szalonyfacet pisze:
06 wrz 2020, 20:53
pxl666 pisze:
06 wrz 2020, 20:17
Ja po ostatnim podejściu z grybowa
myślę o braniu manety na jakieś chore podejścia gdzie trzymanie wspomagania podejścia ssie ... a manete naciskasz i rower orze pod górę
Jakiego ppdejscia... Panie.. myslolzech ze ten twoj setup to wjedzie wszedzie a ty mi piszesz ze sa miejsca w Polsce gdzie nie wjedziesz;)
Wejdziesz wszędzie jak Ci tylne koło objezdża a przód podrywa do góry? Dodatkowo podjezdzasz w wąskim wąwozie pełnym luźnych kamieni i sypkiej ziemi ? Wąski czyli taki gdzie nie mieścisz się z rowerem i musisz isc obok niego górą...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 wrz 2020, 21:10
autor: pxl666
Parę zdjęć ale wiem że nie widać stromizny na nich

https://photos.app.goo.gl/sM1JkrnX7Cp6cpYz5

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 07 wrz 2020, 20:33
autor: scuda
Bez przesady, jak kilka miejsc podejdziesz na nogach to korona z głowy nie spadnie, ja bym nie kombinował z manetką bo to tylko prosi się o zmielenie nylonu.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 07 wrz 2020, 21:14
autor: pxl666
scuda pisze:
07 wrz 2020, 20:33
Bez przesady, jak kilka miejsc podejdziesz na nogach to korona z głowy nie spadnie, ja bym nie kombinował z manetką bo to tylko prosi się o zmielenie nylonu.
miałem na myśli manetkę do wprowadzania , zamiast trzymania wspomagania wprowadzania . niewiem , może ludki co mieszkają na pagórkach nie widzieli nigdy srogiego podejścia i ebajk im się myli z crossem ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 12 wrz 2020, 20:09
autor: tricz
Czy ktoś miał podobny problem? Trzeski na niskiej kadencji, korby są już bardzo mocno dokręcone. Czy to mogą być łożyska w silniku? Na wyższych kadencjach nie ma trzasków

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 wrz 2020, 19:27
autor: djpawelo
tricz pisze:
12 wrz 2020, 20:09
Czy ktoś miał podobny problem? Trzeski na niskiej kadencji, korby są już bardzo mocno dokręcone. Czy to mogą być łożyska w silniku? Na wyższych kadencjach nie ma trzasków
Zobacz czy to nie łożysko jednokierunkowe. Zakręć korbą w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek zegara i zobacz czy blokuje od razu kręcąc do przodu. Może to być objaw padnięcia łożyska. Ile już km zrobiłeś ? Może być też niebieskie kółko. A nie wyrywa Ci spod nóg pedałów czasami ?
I czy ten objaw jest tylko na niskiej kadencji czy na wysokiej też tak się dzieje ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 wrz 2020, 21:06
autor: tricz
djpawelo pisze:
13 wrz 2020, 19:27
tricz pisze:
12 wrz 2020, 20:09
Czy ktoś miał podobny problem? Trzeski na niskiej kadencji, korby są już bardzo mocno dokręcone. Czy to mogą być łożyska w silniku? Na wyższych kadencjach nie ma trzasków
Zobacz czy to nie łożysko jednokierunkowe. Zakręć korbą w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek zegara i zobacz czy blokuje od razu kręcąc do przodu. Może to być objaw padnięcia łożyska. Ile już km zrobiłeś ? Może być też niebieskie kółko. A nie wyrywa Ci spod nóg pedałów czasami ?
I czy ten objaw jest tylko na niskiej kadencji czy na wysokiej też tak się dzieje ?
Łożysko blokuję odrazu, działa ok. Zrobiłem już 1000km, mam też wrażenie że silnik dość szybko się grzeję, tak jak by męczył się pracując. Mam pady chłodzące wklejone a mimo to ostatnio w górach coś często wchodziło ponad 80 stopni i ograniczało moc.
Z pod nóg pedałów też nie wyrywa.
Strzela raczej na niskich kadancjach, na wyższych bardzo rzadko lub wcale.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 wrz 2020, 21:30
autor: djpawelo
To nie pozostaje nic innego jak rozebrać silnik i zobaczyć łożyska wewnątrz jak chodzą. Może być łożysko, które jest obsadzone na ośce po lewej stronie jak i łożysko które jest zamontowane w blue gear chyba model łożyska 608 2RS.
A jakie masz wgrane oprogramowanie i na ile masz ustawioną moc ?
Jak silnik ciężej chodzi i nie ma takiej mocy to by pasowało, że może być problem z łożyskami bo mają opór wewnętrzny i jakieś wtedy dźwięki powstają a przez to może silnik się grzać. Tak bym obstawiał. Tym bardziej jak masz założone termopady, które jednak robotę robią. Bez rozebrania raczej będzie ciężko podjąć jakąś diagnozę. Chyba, że ktoś z forumowiczów spotkał się z takim problemem i na kieruje jeszcze na co zwrócić uwagę.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 wrz 2020, 21:48
autor: najbyk
Co do trzasków, to trzeba rozbierać i szukać. Dalsza jazda grozi uszkodzeniem napędu np. czujnika tensometrycznego. Części co prawda nie są bardzo drogie do tego napędu, ale czeka się niestety dość długo na dostawę.
Czy przy okazji zakładania termopadów rozbierałeś sam silnik na części w celu posmarowania termopastą?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 wrz 2020, 12:35
autor: tricz
Oprogramowanie mam open od samego początku, napęd oszczędzany raczej. Mamy czujnik hamulca i nie katuje napędu. Dzięki za rady, czyli czeka mnie rozbieranie silnika. Zamówię wszystkie łożyska żeby to zrobić kompleksowo.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 wrz 2020, 12:47
autor: najbyk
Jeśli rozbierałeś wcześniej silnik, mogłeś krzywo założyć kołnierz z Hallami na stojan. Efektem jest mało sprawny silnik, czyli słaby i ponad przeciętnie grzejący się. Opisywałem ten problem jakiś czas temu w tym temacie.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 wrz 2020, 14:11
autor: tricz
Sam silnik nie rozbierałem, wyciągałem go tylko żeby pod niego wkleić pady. Raczej Chińczyk coś źle poskładał i pewnie jest jakaś wada w moim egzemplarzu.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 wrz 2020, 16:15
autor: m_koziol
Pękła mi ośka 100mm. Czy ktoś może przerabiał temat dorabiania ośki przez tokarza? Kogoś może polecić z Warszawy lub okolic lub z dostawą?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 wrz 2020, 16:25
autor: najbyk
tricz pisze:
14 wrz 2020, 14:11
Sam silnik nie rozbierałem, wyciągałem go tylko żeby pod niego wkleić pady. Raczej Chińczyk coś źle poskładał i pewnie jest jakaś wada w moim egzemplarzu.
Jak lubisz się bawić możesz spróbować wyregulować. Zaznacz ostrym rysikiem fabryczne położenie kołnierza względem stojana. Poluzuj długie śruby w silniku. Dużą żabą delikatnie obróć kołnierz o 1 mm. Dokręć, poskładaj i zrób test.
Ja tak ustawiłem żonie, że teraz mi ucieka pod górę :lol:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 15 wrz 2020, 8:09
autor: tkoko
pxl666 pisze:
06 wrz 2020, 20:17
Ja po ostatnim podejściu z grybowa
myślę o braniu manety na jakieś chore podejścia gdzie trzymanie wspomagania podejścia ssie ... a manete naciskasz i rower orze pod górę
Ja na takie podjazdy/podejścia, ustawiam "PAS 1", maksymalne górskie przełożenie, włączam ciągłe zasilanie silnika (wyłącznikiem w miejsce manetki) i jazda do góry, jak potrzebuję wyłączyć silnik naciskam hamulec z wyłącznikiem i stoję. :D

A co do podjazdu na górę Chełm.

https://en.mapy.cz/turisticka?planovani ... &xc=%5B%5D

Pierwsze 570 metrów nie powinno być większym problemem, bo z tego co widzę jest tam droga, a średnie przewyższenie to 17%, i to powinieneś pokonać bez większych problemów przy Twoich przełożeniach. Ten odcinek zapewne sam bym podjechał. Drugie 510 m podejścia to już 25% i tutaj na pewno bym podchodził, tym bardziej że zapewne byłby już bardzo kamienisty.
Jeżeli orientacyjnie chcesz sprawdzić przed wyjazdem dany szlak/trasę, tam gdzie na mapie.cz masz największe zagęszczenie linii, mierzysz odległość, mierzysz wysokość (z warstwic mapy) i podstawiasz do wzoru n = h/d * 100 , .... n = %, h = odległość, d = wysokość
i otrzymujesz procentowe przewyższenie. Osobiście na asfalcie, lub dobrej, gładkiej drodze gruntowej 15 - 20% przewyższenia jest do przejechania. Na wyboistej kamienistej drodze powyżej 15% to podchodzę, szkoda zdrowia i sprzętu. 500 metrów podejścia ze wspomaganiem roweru, to żaden problem. :D

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 wrz 2020, 11:34
autor: tofik997
Witam. Mam pytanie do użytkowników Tsdz2. Znalazłem filmik na którym jest pokazany problem braku symetrii ramion korby do ramy. Z jednej strony bardziej odstawały i była to różnica 30mm. Niestety na filmie nie było mierzone czy mufa suportu jest symetrycznie do reszty ramy.
Czy moze ktoś to sprawdzić u siebie jak to wygląda ?
Z rysunku technicznego wynika że jest przesunięcie choć nie ma podanego wymiaru, przypadek hmmm

Ja mam mufe suportu symetrycznie do reszty ramy ale spotkałem się z ramami ktore mają przesunìęcie nawet 10mm.
Rozważam montować ten napęd do fatbike który ma mufę 120mm.

I jeszcze jedno pytanie o przelożenie.
Aktualnie mam z tyłu wolnobieg 14-34 i czy po założeniu blatu 32t jest szansa ogarniać dlugie strome podjazdy ?
Tak sie zastanawiam czy jest szansa wcisnąć tam mniejszą zębatke poprzez własny adapter.
Ktoś może zmierzyć średnice roztawu tych 5 śrub mocowania blatu ? Zrobiłbym symulacje 3d w cadzie czy wsadzi się tam co mniejszego.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 wrz 2020, 12:13
autor: luxx
tofik997 pisze:
23 wrz 2020, 11:34
Witam. Mam pytanie do użytkowników Tsdz2. Znalazłem filmik na którym jest pokazany problem braku symetrii ramion korby do ramy. Z jednej strony bardziej odstawały i była to różnica 30mm. Niestety na filmie nie było mierzone czy mufa suportu jest symetrycznie do reszty ramy.
Czy moze ktoś to sprawdzić u siebie jak to wygląda ?
Z rysunku technicznego wynika że jest przesunięcie choć nie ma podanego wymiaru, przypadek hmmm

Ja mam mufe suportu symetrycznie do reszty ramy ale spotkałem się z ramami ktore mają przesunìęcie nawet 10mm.
Rozważam montować ten napęd do fatbike który ma mufę 120mm.

I jeszcze jedno pytanie o przelożenie.
Aktualnie mam z tyłu wolnobieg 14-34 i czy po założeniu blatu 32t jest szansa ogarniać dlugie strome podjazdy ?
Tak sie zastanawiam czy jest szansa wcisnąć tam mniejszą zębatke poprzez własny adapter.
Ktoś może zmierzyć średnice roztawu tych 5 śrub mocowania blatu ? Zrobiłbym symulacje 3d w cadzie czy wsadzi się tam co mniejszego.
przesunięcie jest ale:
- nie czuje się tego jadąć,
- możesz zamówić jedno ramie od bafanga, które jest proste co w dużej mierze zniweluje tą różnicę.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 wrz 2020, 16:16
autor: pxl666
Kaseta 50t powinna być

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 wrz 2020, 16:18
autor: Azmadan
tofik997 pisze:
23 wrz 2020, 11:34
...Ktoś może zmierzyć średnice roztawu tych 5 śrub mocowania blatu ? Zrobiłbym symulacje 3d w cadzie czy wsadzi się tam co mniejszego.
Kupujesz adapter
https://pl.aliexpress.com/item/4000370362307.html

i tarcze Narrow Wide - najmniejsza 32t
https://pl.aliexpress.com/item/1005001374992870.htmla
Właśnie do mnie jedzie 34t i 36t


Jak bardzo się chce mieć 30t albo 26t to można się szarpnąć ponad 300zł na takie cos:
https://ebikelettrica.com/en/categoria/ ... bi/corone/

Wygląda kozacko:
Obrazek

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 wrz 2020, 18:01
autor: szalonyfacet
Azmadan pisze:
23 wrz 2020, 16:18

i tarcze Narrow Wide - najmniejsza 32t
https://pl.aliexpress.com/item/1005001374992870.htmla

literowka.. usun a z konca linku bo nie dziala.

EDIT:

to tu poprawny link:
https://pl.aliexpress.com/item/1005001374992870.html

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 wrz 2020, 18:23
autor: Azmadan
nie zmienię - nie mogę edytować posta :-/

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 wrz 2020, 20:31
autor: tofik997
Przesiadka na kasete 50T w moim przypadku zbyt duże koszta bo piaste mam na wolnobieg.
Ale za to ten blat 26T rozwiąże problem i przy zębatce z tyłu 34T będzie już fajne Ratio

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 wrz 2020, 21:16
autor: Vukko
Witam wszystkich, montuję właśnie TSDZ2 do CUBE AMS 100 (rok 2010, foto załącznik, jest to moja pierwsza konstrukcja :D ). Będę również wgrywać OSF + KT LCD 3. Zastanawiam się nad oświetleniem (przód i tył). Naturalnie mając w ramie duża baterię chciałbym, żeby oświetlenie było z niej zasilane, uruchamiane jakimś przyciskiem na kierownicy, a już w ogóle byłoby cudownie, gdyby można było stopniować moc (na miasto np 50% i enduro w nocy 100%). Czy ktoś z szanownych forumowiczów ma takie doświadczenie? Dzięki serdeczne

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 wrz 2020, 21:20
autor: Kajman
Są takie lampki na ali itp, ale zawsze miałem problem znależć takie ze sterowaniem z kierownicy. Można podpiąc pod przełącznik jakiś 2 pozycyjny np tą z radiatorem na podróbce XHP50 czy XHP70.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 25 wrz 2020, 10:37
autor: tofik997
Czy ktoś miał możliwość porównania Tsdz2 z jakimś przekładniowym hub-em ? Np taki Bafang 750W ktory wg danych ma 80Nm, powinien bez problemu cisnąć pod góre tak samo jak TSDZ2

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 25 wrz 2020, 11:24
autor: tkoko
tofik997 pisze:
25 wrz 2020, 10:37
Czy ktoś miał możliwość porównania Tsdz2 z jakimś przekładniowym hub-em ? Np taki Bafang 750W ktory wg danych ma 80Nm, powinien bez problemu cisnąć pod góre tak samo jak TSDZ2
Przy tym samym przełożeniu silnik <> koło, nie będzie różnicy. Problem polega na tym że HUB ma "stałą" prędkość/przełożenie na kole, więc przy wzroście nachylenia terenu prędkość, a więc i realna moc na kole zacznie spadać. Przy MID'ie z przerzutkami, spadek prędkości przy odpowiednim przełożeniu, powoduje wzrost mocy/momentu na kole, wynikający z zastosowanego przełożenia korba <> koło.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 wrz 2020, 22:57
autor: Vukko
Cześć, czy korzystał ktoś może z forumowiczów z czujnika zmiany przełożeć (taki co odcina prąd kiedy zmieniamy przerzutkę, żeby uchronić napęd i łańcuch przed nadmiernym zużyciem). Wiem, że montuje się to w Bafangu BBS02, ale tu przy TSDZ2 ? Jeśli tak, podeślijcie proszę gdzie to kupić. Dzięki i pozdrawiam

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 wrz 2020, 15:46
autor: Bolej1
Cześć o to samo miałem zapytać czy ktoś korzysta z takiego czujnika zmiany przełożeń? Warto?
Sa na aliexpress wpisz "shift sensor tsdz2" podpina sia go zamiast czujnika klamki lub poprzez rozgałęznik.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 wrz 2020, 16:06
autor: najbyk
Ja się nie spotkałem z czujnikiem zmiany biegu do tsdz2.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 wrz 2020, 16:29
autor: pxl666
W trzech rowerach nie mam , trzech kolegów nie ma ...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 wrz 2020, 17:00
autor: najbyk
... a rowery zmieniają biegi jak skrzynia DSG w golfie 😉

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 wrz 2020, 18:54
autor: Azmadan
Jak byś się bardzo uparł to można chyba wykorzystać czujnik do hamulców - na manetce... ale jak ty to tam przyczepisz to ja nie wiem ;-P
Obrazek

ps. mogę odsprzedać - za cenę kupna + wysyłka.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 wrz 2020, 19:53
autor: pxl666
najbyk pisze:
28 wrz 2020, 17:00
... a rowery zmieniają biegi jak skrzynia DSG w golfie 😉
Eee?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 wrz 2020, 20:02
autor: najbyk
pxl666 pisze:
28 wrz 2020, 19:53
najbyk pisze:
28 wrz 2020, 17:00
... a rowery zmieniają biegi jak skrzynia DSG w golfie 😉
Eee?
W sensie, że można liczyć na lekkie, przyjemne "kopnięcie w plecy" przy zmianie biegu na wyższy.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 wrz 2020, 20:24
autor: Kiwago
Vukko pisze:
26 wrz 2020, 22:57
Cześć, czy korzystał ktoś może z forumowiczów z czujnika zmiany przełożeć (taki co odcina prąd kiedy zmieniamy przerzutkę, żeby uchronić napęd i łańcuch przed nadmiernym zużyciem). Wiem, że montuje się to w Bafangu BBS02, ale tu przy TSDZ2 ? Jeśli tak, podeślijcie proszę gdzie to kupić. Dzięki i pozdrawiam
Cześć ja mam taki czujnik właśnie z zestawu od Bafanga. Wtyczka HiGo 3 pin: masa, sygnał i +5V. +5V zasila układ, przy ruszeniu manetki sygnał zwiera z masą. Ja ma podłączone do czujników hamulca, czyli sygnał jest taki jak do klamek. Kupiłem "gear shift sensor" z aliexpress https://www.aliexpress.com/item/3285959 ... 4c4dxnJ0Eh

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 wrz 2020, 21:00
autor: Gregory
najbyk pisze:
28 wrz 2020, 17:00
... a rowery zmieniają biegi jak skrzynia DSG w golfie 😉
A na analogu się naumiał zmieniać biegi? Czy przy pełnym obciążeniu zmieniasz?
Na TSDZ2 jeździć jak na analogu i nic więcej nie trzeba kombinować :P na ten moment zmiany biegu kręcisz bez nacisku na pedały i będzie ok.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 wrz 2020, 21:03
autor: pxl666
Azmadan pisze:
23 wrz 2020, 16:18
tofik997 pisze:
23 wrz 2020, 11:34
...Ktoś może zmierzyć średnice roztawu tych 5 śrub mocowania blatu ? Zrobiłbym symulacje 3d w cadzie czy wsadzi się tam co mniejszego.
Kupujesz adapter
https://pl.aliexpress.com/item/4000370362307.html

i tarcze Narrow Wide - najmniejsza 32t
https://pl.aliexpress.com/item/1005001374992870.htmla
Właśnie do mnie jedzie 34t i 36t


Jak bardzo się chce mieć 30t albo 26t to można się szarpnąć ponad 300zł na takie cos:
https://ebikelettrica.com/en/categoria/ ... bi/corone/

Wygląda kozacko:
Obrazek
Testuje właśnie 36t na pająku 104bcd narrow wide i kupiłem też zębatkę pasująca na oryginalnego pająka zwykłą za kilka dołków 38t
Napisze kiedyś jak śmiga bo narazie deszcze leją

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 wrz 2020, 21:16
autor: najbyk
Gregory pisze:
28 wrz 2020, 21:00
najbyk pisze:
28 wrz 2020, 17:00
... a rowery zmieniają biegi jak skrzynia DSG w golfie 😉
A na analogu się naumiał zmieniać biegi? Czy przy pełnym obciążeniu zmieniasz?
Na TSDZ2 jeździć jak na analogu i nic więcej nie trzeba kombinować :P na ten moment zmiany biegu kręcisz bez nacisku na pedały i będzie ok.
Jasne, że szkoda napędu. Dlatego buźka z przymrużonym oczkiem była. W Bafangu czujnik zmiany przełożenia jest bardziej potrzebny, bo tam jest tylko czujnik kadencji. W TSDZ2 nie jest on koniecznie potrzebny.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 30 wrz 2020, 23:37
autor: toppaner
pxl666 pisze:
28 wrz 2020, 21:03
Azmadan pisze:
23 wrz 2020, 16:18


Kupujesz adapter
https://pl.aliexpress.com/item/4000370362307.html

i tarcze Narrow Wide - najmniejsza 32t
https://pl.aliexpress.com/item/1005001374992870.htmla
Właśnie do mnie jedzie 34t i 36t


Jak bardzo się chce mieć 30t albo 26t to można się szarpnąć ponad 300zł na takie cos:
https://ebikelettrica.com/en/categoria/ ... bi/corone/

Wygląda kozacko:
Obrazek
Testuje właśnie 36t na pająku 104bcd narrow wide i kupiłem też zębatkę pasująca na oryginalnego pająka zwykłą za kilka dołków 38t
Napisze kiedyś jak śmiga bo narazie deszcze leją
Cześć .
Czekam na wrażenia ,jak Ci się to sprawuje .
Mi w końcu przyszła kaseta 9s 50t i podjeżdżałem na tym przełożeniu, na "swoim poligonie" pod górki, które odpuszczałem już sobie od 2-3 lat.
A na "przekos"zwiększył się znacznie?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 paź 2020, 9:12
autor: pxl666
Vmax spadła to oczywiste . Trzeba się teraz mocniej napracować nogami. W góry niewiem kiedy pojadę bo pogoda ssie mocno . Ale już widzę że lepiej się będzie atakować ciężkie podjazdy.
Zasadniczo blat 36 pozwoli też efektywnie użytkować np kasetę 42t
W zależności od ramy przekos zwiększy się np od 2 do 7mm w prawo . Patrząc od tyłu

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 paź 2020, 21:06
autor: hetm4n
mi przy zębatce 34 z przodu przekos powodował częste spadanie łańcucha z zębatki 42 na mniejszą w kasecie.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 paź 2020, 21:34
autor: pxl666
hetm4n pisze:
01 paź 2020, 21:06
mi przy zębatce 34 z przodu przekos powodował częste spadanie łańcucha z zębatki 42 na mniejszą w kasecie.
a miałeś tę z blachy którą się przykręca do oryginalnego pająka czy te narrow-wide z toczonym pająkiem ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 paź 2020, 9:49
autor: mdi
Cześć, robię mod temperaturowy i po rozebraniu kołnierza silnika wypadła podkładka falista, jak powinna być ona tam osadzona ?
Druga rzecz bo nie zwróciłem uwagi jak jest przed przeróbką - czy przy cofaniu powinien być opór ? Do przodu nie ma właściwie oporu.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 paź 2020, 12:32
autor: piwko7
Pany jak sie ma moment w Mid-drive miedzy kolem 26 a 29 ?
Na co zwrócić uwagę przy wyborze ramy full do napędu centralnego ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 paź 2020, 12:49
autor: mdi
Na pewno większy moment będzie na mniejszym kole, aczkolwiek różnica pewnie będzie na tyle nie duża że nie skupiałbym się nad tym.

Przy wyborze ramy full to pewnie taka było jak najwięcej miejsca na baterie, bo myślę że dawanie jej od spodu to kiepskie rozwiązanie. Ewentualnie by konstrukcja wahacza nie była jakaś zwydziwiana na tyle by trzeba bało daleko oddalać silnik podkładkami.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 paź 2020, 12:59
autor: piwko7
Rama pod 190 cm wiec o baterie sie nie martwie, plus bedzie to hailong. Właśnie chodzi mi o konstrukcje wachacza, na co zwrocic uwage