Strona 43 z 74

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 10 gru 2020, 19:18
autor: Gregory
Źle ustawiony czujnik prędkości

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 gru 2020, 7:34
autor: Rysiekkk
pxl666 pisze:
10 gru 2020, 15:24
Jak się dużo i ostro wspinasz to warto . Niestety pogarsza się linia łańcucha i można zrobić sztuczke z odsunieciem kasety na zewnątrz kosztem jednej lub dwóch koronek ...niemniej nie potestowalem zbyt wiele bo pogoda zdechła i czasu zabrakło
dokładnie tak - rower mtb nie służy dla mnie do jazdy po płaskim ;)

Czyli 36T (na pająku 104bcd narrow wide) i 38T na ori korbę - mają gorszą linię łańcucha niż seryjne 42T ? :roll:

nie bardzo to ogarniam dlaczego gorsza linia skoro po dołożeniu dystansów - zębatka jest już przy obudowie silnika ?
uuu.jpg
Nie mam jeszcze silnika a chciałem zamówić odpowiednie zębatki.
ratio.jpg

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 gru 2020, 7:55
autor: Kajman
Ale co mam źle ustawione w tym czujniku?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 gru 2020, 8:16
autor: Gregory
Odległość od magnesu lub mieksce w którym się mijają. Na czujniku jest mała strzałeczka/trójkącik i to tam ma chodzić magnes.
Jeżeli miejsce jest ok to musisz ustawić odpowiednią odległość, wg instrukcji 10-15mm

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 gru 2020, 8:32
autor: pxl666
Rysiekkk pisze:
11 gru 2020, 7:34
pxl666 pisze:
10 gru 2020, 15:24
Jak się dużo i ostro wspinasz to warto . Niestety pogarsza się linia łańcucha i można zrobić sztuczke z odsunieciem kasety na zewnątrz kosztem jednej lub dwóch koronek ...niemniej nie potestowalem zbyt wiele bo pogoda zdechła i czasu zabrakło
dokładnie tak - rower mtb nie służy dla mnie do jazdy po płaskim ;)

Czyli 36T (na pająku 104bcd narrow wide) i 38T na ori korbę - mają gorszą linię łańcucha niż seryjne 42T ? :roll:

nie bardzo to ogarniam dlaczego gorsza linia skoro po dołożeniu dystansów - zębatka jest już przy obudowie silnika ?
uuu.jpg

Nie mam jeszcze silnika a chciałem zamówić odpowiednie zębatki.

ratio.jpg
Bo zebatka fabryczna zachodzi bardziej na obudowę w kierunku ramy . Mniejsza niż 42 jest prosta a nie wymiskowana więc tracisz ok 5mm od lewej strony

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 gru 2020, 8:48
autor: Kajman
Gregory pisze:
11 gru 2020, 8:16
Odległość od magnesu lub mieksce w którym się mijają. Na czujniku jest mała strzałeczka/trójkącik i to tam ma chodzić magnes.
Jeżeli miejsce jest ok to musisz ustawić odpowiednią odległość, wg instrukcji 10-15mm
Mam mniej, no dobra, to oddalę jeśli się uda (taka konstrukcja że nie łatwo)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 gru 2020, 9:06
autor: Gregory
Zawsze możesz przekręcić w dół na wahaczu i się oddali a nie muszą "patrzeć na siebie" prostopale ;)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 gru 2020, 9:09
autor: Rysiekkk
pxl666 pisze:
11 gru 2020, 8:32
Bo zebatka fabryczna zachodzi bardziej na obudowę w kierunku ramy . Mniejsza niż 42 jest prosta a nie wymiskowana więc tracisz ok 5mm od lewej strony
dzięki teraz rozumiem !
Nie mam jeszcze silnika i na razie opieram się na fotach z internetów :roll:

Zdecydowanie bardziej zależy mi na "miękkich" przełożeniach do wspinania się niż szybszej jazdy po płaskim - dlatego szukam kompromisu :roll:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 gru 2020, 18:51
autor: SzczepanTG
pxl666 pisze:
08 gru 2020, 20:53
SzczepanTG pisze:
08 gru 2020, 19:49
Ja dałem podobna ilość, i efekt jest mega od tej pory nie zagrzałem go do 70stopni, a co do masy która mogła by wypełnić szczelinę, to musiała by ona dobrze przewodzić ciepło, ciężko będzie
Silikony termoprzewodzące?
Ciekawe jak pójdzie Ci późniejszy demontaż pokrywy, silikony z reguły mocno trzymają.
Poza tym jakie masz temperatury silnika?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 gru 2020, 11:34
autor: hetm4n
SzczepanTG pisze:
08 gru 2020, 19:49
Ja dałem podobna ilość, i efekt jest mega od tej pory nie zagrzałem go do 70stopni, a co do masy która mogła by wypełnić szczelinę, to musiała by ona dobrze przewodzić ciepło, ciężko będzie
podaj linki do termopadów które użyłeś :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 gru 2020, 14:38
autor: komar251
Jaki pakiet polecacie do tsdz2. Chce coś lekkiego, ale żeby te 50km zrobić.
Czy 13s4p sanyo ga ( 645WH / 13,8 AH / 2.5kg) Będzie okej? Szukam wspomagania a nie mocy. Miałem 3k turbo 55A.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 gru 2020, 14:40
autor: pxl666
Klasyczny hailong 13x5 i jest ok 70 - 100km chyba najlepiej?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 gru 2020, 14:41
autor: Tooropek
Chcesz gotowy bidon 17Ah z ładowarką, nie używany na depakiecie z 2018r z grudnia, w bardzo atrakcyjnej cenie to napisz priv.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 gru 2020, 14:43
autor: pxl666
SzczepanTG pisze:
11 gru 2020, 18:51
pxl666 pisze:
08 gru 2020, 20:53


Silikony termoprzewodzące?
Ciekawe jak pójdzie Ci późniejszy demontaż pokrywy, silikony z reguły mocno trzymają.
Poza tym jakie masz temperatury silnika?
Jak spryskam wnętrze pokrywy sprayem teflonowym to pasta przywrze ale sie nie przyklei a na 100 przeniesie temp lepiej niż powietrze. Temperatur nie znam ale chodzi mi o działanie prewencyjne bo lubię się wspinać więc silnik na 100 Będę grzać

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 gru 2020, 19:02
autor: Azmadan
Tooropek pisze:
13 gru 2020, 14:41
Chcesz gotowy bidon 17Ah z ładowarką, nie używany na depakiecie z 2018r z grudnia, w bardzo atrakcyjnej cenie to napisz priv.
Polecam jego wyroby.
Mam od niego baterię ;-) przebiegi są zacne pomimo mojej nad-wagi - nie nadającej się na rower.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 gru 2020, 20:19
autor: mariusz61
komar251 pisze:
13 gru 2020, 14:38
Klasyczny hailong 13x5 i jest ok 70 - 100km chyba najlepiej?
Ja używam 13S4P na ogniwach LG i udało się na wspomaganiu zrobić 154 km. po Jurze.
Jeżeli chcesz po górach jeździć to może być potrzebny większy pakiet ale do jazdy w niezbyt wymagającym terenie to taki 13Ah w zupełności wystarczy.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 gru 2020, 15:51
autor: SzczepanTG
hetm4n pisze:
13 gru 2020, 11:34
SzczepanTG pisze:
08 gru 2020, 19:49
Ja dałem podobna ilość, i efekt jest mega od tej pory nie zagrzałem go do 70stopni, a co do masy która mogła by wypełnić szczelinę, to musiała by ona dobrze przewodzić ciepło, ciężko będzie
podaj linki do termopadów które użyłeś :)
Z tego co pamiętam to grubość 3mm na taśmie 3m W drodze do pracy lub z to obniżyłem temperaturę o10*C więc suuper sprawa

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 gru 2020, 17:19
autor: xweb
Mam problem z moim TSDZ2 - jeździłem na starym sofcie - mającym jeszcze 9 trybów wspomagania, bodaj 0.5 (0.6). Silnik fabryczny, wyświetlacz Bafang 850. Nie mam czujników hamulca. W trakcie jazdy wyrzuciło na wyświetlacz komunikat o błędzie czujników hamulca. Silnik rozpoczął stukać - regularnie raz na obrót.

Co zrobiłem?
- rozebrałem na części pierwsze - rolka niebieska w porządku - acz z drobnym ubytkiem, zmiana na metalowa nie pomogła,
- brak przepaleń w elektronice.
- zrobiłem update do najnowszej wersji firmware.
- nowe łożyska rolki i okoliczne dla pewności wymienione; zęby trybów w porządku.

W obecnym momencie stuka dokładnie raz przy cofaniu roweru wstecz - dokładnie raz na obrót koła; co ciekawe w trakcie kręcenia na "na sucho" - bez łańcucha i zasilania - nie stuka;
Co padło - czujnik PAS?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 gru 2020, 20:37
autor: Rysiekkk

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 gru 2020, 21:29
autor: pxl666
Niekoniecznie jest prawda bo jest w Internecie...ciekawe co gość zrobił że strzaskał tak skorupę...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 27 gru 2020, 15:34
autor: cyklista
Skoczył, przywalił nią w kamień i już, jeśli to prawda co pisze

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 27 gru 2020, 19:10
autor: pxl666
I nic poza tym nie uszkodzone ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 gru 2020, 22:42
autor: dronedaron
Może zmieniam temat.
Szukam nowego roweru XC hardtail, który da się zelektryfikować bez dodatkowych przeróbek, cięć, poza ewentualnym wydłużeniem łańcucha. Coś w zakresie 3-4kPLN.
Co polecacie?
Ja niestety kupiłem rower w decathlonie, który z powodu suportu presfit92 i braku kompatybilności z tsdz2, został sprzedany, teraz szukam nowego 2019, 2020, 2021r. hardtaila, niewymagającego ŻADNYCH dodatkowych przeróbek (cięcia, szlifowania, itp ), by cieszyć się tsdz2 z OS pod SW102.
Jeżeli ktoś z forumowiczów miał okazję elektryfikować coś NOWEGO proszę napisać. Dziś oglądałem treki i kellysy i wydają się łatwe do elektryfikacji, ale zauważyłem, że może być kolizja z prowadzonymi linkami pod ramą.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 gru 2020, 22:54
autor: Kajman
linki często się mieszczą i tak między silnikiem a ramą

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 gru 2020, 23:36
autor: dronedaron
Po takich jak moje przebojach, chciałbym mieć pewność, że wszystko zagra. Np kolega YT o niku "sie ma" przerobił kross moon 1.0 ale zmasakrował ramę. Mi wystarczy HT.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 30 gru 2020, 11:17
autor: pxl666
giant anthem x3 kupisz full za parę zł a silnik wchodzi no problem , kolega ma konę dawg ...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 30 gru 2020, 22:09
autor: dronedaron
pxl666 pisze:
30 gru 2020, 11:17
giant anthem x3 kupisz full za parę zł a silnik wchodzi no problem , kolega ma konę dawg ...
te rowery są ok, jednak szukam nowego, mam już starszego kellysa na kołach 26' i szukam tylko 29' na kilka następnych lat. Nowe fulle jednak są za drogie, wystarczy mi HT 29' bez niespodzianek w konwersji.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 sty 2021, 14:16
autor: Azmadan
To ja podpowiem tylko:
- zmniejszenie przekosu przez tylne koło z piastą boost 12x148mm
- zmniejszenie przekosu kaseta max 10s - 11-stka przesuwa największą zębatkę do wewnątrz
- nie podałeś rozmiaru ramy - do mojej M-ki ledwo zmieściła się bidonówka:
Obrazek

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 sty 2021, 19:39
autor: luk_luk
czesc . Taki temacik :Jakie macie doswiadczenia w jezdzie swoimi maszynami z tsdz2 zimą. ilość błota wody temperatura itd jest teraz w lesie masakryczna. w grudniu wybrałem się do lasu i był tak uwalony ze go pare dni czyściłem recznie bo balem się urzyć myjki wiec odstawiłem i przeniosłem się na analoga. Jak to u was wygląda? Czy korzystacie ze swoich elektryków czy czekają na wiosnę?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 sty 2021, 20:04
autor: pxl666
nie żebym to jakoś specjalnie uwielbiał ale zdarzało się

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 03 sty 2021, 13:03
autor: scuda
Ja mylem kilka razy karcherem, w tym silnik i nic się nie dzieje narazie.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 03 sty 2021, 16:39
autor: pxl666
Ja myje kercherem zawsze

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 04 sty 2021, 19:04
autor: luk_luk
Dzięki. tez spróbuję jak piszecie bo czyszczenie ręczne w takich warunkach to bez sensu. Jeżeli u was taka zima jak na zdjęciach to zazdroszczę na Pomorzu syf, bloto i deszcz. pozdro

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 sty 2021, 14:14
autor: redwater
Uwazajcie z myciem karcherem elementów gdzie są łożyska, simmeringi i oringi. Właściwie tych elementów nie powinno się myć karcherem.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 sty 2021, 14:22
autor: Rysiekkk
uhm przecież pomiędzy "kercherem" a "ręcznie" jest jeszcze opcja "ze szlaufa" :roll:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 sty 2021, 13:03
autor: bata
Witam wszystkich na tym forum. To mój pierwszy wpis w tym temacie.
Nie lubię zawracać głowy bez potrzeby ale już nie wiem co robić. Kupiłem silnik , baterię , zamontowałem w rowerze i wszystko ok ale silnik żyje własnym życiem. Pochodzi kilka minut i umiera. Czujnik prędkości ustawiałem milion razy więc to raczej nie to tym bardziej że display pokazuje prędkość i wszystkie inne parametry. Silnik 36V Vlcd 5 nic nie wgrywane.Czasami jak się wyłączy rozpinam wtyczkę display-silnik i ni z tego ni z owego zaczyna wspomagać.Bateria naładowana, zrobiłem już 100km , teraz ma 36.8V. Parametry jakie można ustawić na oryginalnym programie to rozmiar kół , km lub mile i jeszcze jeden ale nie wiem co to jest.Jakieś pomysły?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 sty 2021, 15:34
autor: dronedaron
Ma ktoś 2 blaty w silniku? Jak radzicie sobie ze zmianą blatów? Ręcznie (w zależności od terenu), czy przednią przerzutką?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 sty 2021, 17:43
autor: pxl666
bata pisze:
09 sty 2021, 13:03
Witam wszystkich na tym forum. To mój pierwszy wpis w tym temacie.
Nie lubię zawracać głowy bez potrzeby ale już nie wiem co robić. Kupiłem silnik , baterię , zamontowałem w rowerze i wszystko ok ale silnik żyje własnym życiem. Pochodzi kilka minut i umiera. Czujnik prędkości ustawiałem milion razy więc to raczej nie to tym bardziej że display pokazuje prędkość i wszystkie inne parametry. Silnik 36V Vlcd 5 nic nie wgrywane.Czasami jak się wyłączy rozpinam wtyczkę display-silnik i ni z tego ni z owego zaczyna wspomagać.Bateria naładowana, zrobiłem już 100km , teraz ma 36.8V. Parametry jakie można ustawić na oryginalnym programie to rozmiar kół , km lub mile i jeszcze jeden ale nie wiem co to jest.Jakieś pomysły?
umiera to znaczy ? bateria się wyłącza czy silnik przestaje pracować ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 sty 2021, 18:07
autor: Paff
dronedaron pisze:
09 sty 2021, 15:34
Ma ktoś 2 blaty w silniku? Jak radzicie sobie ze zmianą blatów? Ręcznie (w zależności od terenu), czy przednią przerzutką?
Ja mam. Zmieniam ręcznie i w sumie to wystarcza. Wolałbym co prawda przerzutkę ale nie obejmuje zakresu ;-).

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 sty 2021, 20:19
autor: bata
Wszystko działa oprócz wspomagania. Czyli display pokazuje wszystkie parametry ale silnik nie brzęczy. Wykorzystuję głównie tryb ecco i tour, może dlatego nieraz nie zauważam że już nie pracuje.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 sty 2021, 21:04
autor: pxl666
bata pisze:
09 sty 2021, 20:19
Wszystko działa oprócz wspomagania. Czyli display pokazuje wszystkie parametry ale silnik nie brzęczy. Wykorzystuję głównie tryb ecco i tour, może dlatego nieraz nie zauważam że już nie pracuje.
skoro masz vlcd5 to spróbuj czy zwiesza się tylko czujnik czy działa wtedy z manetki

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 sty 2021, 21:30
autor: tkoko
bata pisze:
09 sty 2021, 20:19
Wszystko działa oprócz wspomagania. Czyli display pokazuje wszystkie parametry ale silnik nie brzęczy. Wykorzystuję głównie tryb ecco i tour, może dlatego nieraz nie zauważam że już nie pracuje.
Znajdź w okolicy w miarę stromy, i jak najdłuższy podjazd, i w trybie "Tour", "Speed", "Turbo" sprawdź czy faktycznie wyłącza Ci wspomaganie na podjeździe. Na HUB'ie ze sterowniku KU65 przy dłuższej jeździe ze stałym obciążeniem/mocą/prędkością (około 10 minut), zdarzało mi się wyłączanie silnika/napięcia. Być może i w TSDZ to się zdarza.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 sty 2021, 21:36
autor: dronedaron
Paff pisze:
09 sty 2021, 18:07
dronedaron pisze:
09 sty 2021, 15:34
Ma ktoś 2 blaty w silniku? Jak radzicie sobie ze zmianą blatów? Ręcznie (w zależności od terenu), czy przednią przerzutką?
Ja mam. Zmieniam ręcznie i w sumie to wystarcza. Wolałbym co prawda przerzutkę ale nie obejmuje zakresu ;-).
Szukam roweru i praktycznie biorę pod uwagę tylko napęd 1x11 lub 12 aby od czasu do czasu mi wspólne wakacje z rodziną, zdejmować silnik bez komplikacji. Jakie blaty zakładałeś i w jakiej kolejności?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 10 sty 2021, 10:44
autor: Paff
dronedaron pisze:
09 sty 2021, 21:36
...
Jakie blaty zakładałeś i w jakiej kolejności?
W miejsce fabrycznej osłony założyłem blat 52T.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 10 sty 2021, 11:21
autor: bata
To jest wersja bez manetki.Jeśli masz na myśli czujnik prędkości to gdyby on się zawieszał to display by świrował a on pracuje cały czas. Odnoszę wrażenie że silnik się wyłącza raczej przy spokojnej jeździe na płaskim kiedy wspomaganie jest najsłabsze.Tak jakby tensometr go wyłączał i nie uruchamiał ponownie gdy zaczynam mocniej naciskać pedały.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 10 sty 2021, 13:23
autor: dronedaron
Paff pisze:
10 sty 2021, 10:44
dronedaron pisze:
09 sty 2021, 21:36
...
Jakie blaty zakładałeś i w jakiej kolejności?
W miejsce fabrycznej osłony założyłem blat 52T.
Też myślę o tym rozwiązaniu pozostawić blat 42, dodać być może 52 dla większych prędkości na asfalcie, a na tył kasetę 11 lub 12 rzędową 42-50.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 10 sty 2021, 15:21
autor: cyklista
Ja też tak zrobiłem, dodałem blat 52 i jest na jazdy asfaltami, a jak już dojadę w teren to sobie przekładam na mniejszy ręcznie

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 10 sty 2021, 21:45
autor: pxl666
cyklista pisze:
10 sty 2021, 15:21
Ja też tak zrobiłem, dodałem blat 52 i jest na jazdy asfaltami, a jak już dojadę w teren to sobie przekładam na mniejszy ręcznie
a ile koronek na kasecie wtedy wchodzisz do góry ? tzn jak po asfalcie na ten 52 masz ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 sty 2021, 7:47
autor: cyklista
Na asfalt 52 po to żeby z 11z ciągła szybko, ale jak potrzeba to tak do 5 rzędu przerzucam bez problemu (w zasadzie to do 7 chodzi bo 8 i 9 już lubi zlatywać z blatu)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 sty 2021, 10:24
autor: bata
Czy ktoś ma wiedzę czym się różnią silniki do roweru z torpedem od normalnych.Zastanawiam się czy chinczycy nie wysłali mi silnika do roweru z tylnym hamulcem. Moja wtyczka od czujnika prędkości jest podwójna i dostałem w zestawie wiązkę kabli których nie zamawiałem. Na jednym końcu mają wtyczkę na sześć pinów a na drugim cztery małe końcówki konektorowe. Wyglądają na kabelki do oświetlenia.