Strona 47 z 74

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 kwie 2021, 19:31
autor: Kiwago
gadula007 pisze:
21 kwie 2021, 19:35
Zawiesza mi się wspomaganie. Kończę jazdę, wyłączam wyświetlacz OFF, wracam i włączam wyświetlacz i już nie ma wspomagania. Z manetki jedzie, lampka się świeci, ale na pedałach wspomagania nie ma. Odpinam baterię, podpinam ponownie i już wspomaganie działa do następnego wyłączenia wyświetlacza. TSDZ2 na ori sofcie. Czemu się tak zawiesza? Ktoś miał coś podobnego?
Miałem tak samo, ale po sporym grzebaniu w silniku. Sprawdź wszystkie kable i połączenia ewentualnie zgraj stary soft i wgraj go jeszcze raz albo jeżeli używasz open FV to wgraj je jeszcze raz. Jedna z tych dwóch czynności rozwiązała mój problem.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 kwie 2021, 16:11
autor: michud
gadula007 pisze:
21 kwie 2021, 19:35
Zawiesza mi się wspomaganie. Kończę jazdę, wyłączam wyświetlacz OFF, wracam i włączam wyświetlacz i już nie ma wspomagania. Z manetki jedzie, lampka się świeci, ale na pedałach wspomagania nie ma. Odpinam baterię, podpinam ponownie i już wspomaganie działa do następnego wyłączenia wyświetlacza. TSDZ2 na ori sofcie. Czemu się tak zawiesza? Ktoś miał coś podobnego?
niestety miał miał .... miewałem dokładnie takie same zaniki wspomagania i zacząłem to wiązać z odległością czujnika przy kole bo jak sie dało bliżej to ustępowało, a potem jak było za daleko tez był problem i też nie wspomagał. To było na oryginalnym sofcie. Ustawianie i ustawianie, raz chodził długo potem nic nie ruszając przestał ale oczywiście restarty silnika. Od czasu dostawienia magnesu sigmy ( poszukaj co to za cudo w google np "MAGNES NA SZPRYCHĘ 00390" ... są też inne, ja pokazuję moj) problem u mnie chyba zniknął. Tzn przestał się pojawiać ale po niecałym miesiącu wgrałem opensource i od tego czasu juz wszystkie niedogodności prysły. I nie do końca wiem co najbardziej pomogło. Opisuję tylko ,ze miałem straszny problem i co robiłem aby ustąpił bo już szczerze miałem dość tego silnika. Od tamtego czasu zrobił 5 tys km, jak na razie bezawaryjnie.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 kwie 2021, 17:51
autor: Pirat
Jak miałem tsdz2 to też tak miałem na oryginalnym magnesie, zmieniłem od jakiegoś licznika na całkiem metalowy przykręcany wkrętem i spokój. Ta nakrętka plastikowa magnesu często się luzuje i stąd takie historie się dzieją.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 kwie 2021, 21:29
autor: gadula007
Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Będę szukał.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 kwie 2021, 21:45
autor: pxl666
Pirat pisze:
26 kwie 2021, 17:51
Jak miałem tsdz2 to też tak miałem na oryginalnym magnesie, zmieniłem od jakiegoś licznika na całkiem metalowy przykręcany wkrętem i spokój. Ta nakrętka plastikowa magnesu często się luzuje i stąd takie historie się dzieją.
Temu się to pytałem czy mu dobrze prędkość wskazuje bo miałem podobnie ale widać było na displayu ze coś jest nie halo

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 kwie 2021, 9:47
autor: ServusDei
Witam

Kupiłem przeprogramowanego tsdz2 z vlcd5 na allegro. Standardowo ładowany był emtb i wszystko smigalo miesiac czasu do wczoraj.... Przełączyłem na lcd na street mode manetka przestala dzialać i nie mogę wrócić do poprzedniego trybu. (po wyjęciu baterii i włączeniu nie ląduje juz emtb)

Chyba cos przestawiłem w tych ustawieniach

LEVEL 0 - OFF -> DATA / PARAMETER MODE display mode change
and saving settings
E02 - SET PARAMETER to modify the parameters with the default DISPLAY DATA
or - DISPLAY DATA to display data with default SET PARAMETER
E03 - DISPLAY DATA to display the data with the default DISPLAY DATA
or - SET PARAMETER to modify the parameters with the default SET PARAMETER
E04 - SAVE DEFAULT to save the current settings (become default)

Może mi ktoś powiedzieć łopatologicznie czym się rozni e02 od e03 ? Można coś z tym zrobić czy trzeba kupić kabel i wgrać jeszcze raz ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 kwie 2021, 11:53
autor: faust
W wersji 0.19 było tak:

Kod: Zaznacz cały

Włączanie - Tryb/profil "street" (prawnie dozwolony)
- przełączyć wciskając "-" na tryb (level) "OFF" (zero kresek z lewej),
- wcisnąć 2 x "power" (zacznie migać E02 to znaczy iż jesteśmy w trybie przełączania),
- wcisnąć "+" aby przełączyć tryb (level) na "ECO" (jedna kreska z lewej)
- wcisnąć 2 x "power" (zacznie migać E02 to znaczy iż jesteśmy już w trybie "street").

Włączanie - Tryb/profil "off road" (prawnie niedozwolony)
- przełączyć wciskając "-" na tryb (level) "OFF" (zero kresek z lewej),
- wcisnąć 2 x "power" (zacznie migać E02 to znaczy iż jesteśmy w trybie przełączania),
- wcisnąć "+" aby przełączyć tryb (level) na "ECO" (jedna kreska z lewej)
- wcisnąć 4 x "power" (zacznie migać E03 to znaczy iż jesteśmy już w trybie "off road").

Przełączanie trybów/profili:
- przełączyć wciskając "-" na tryb (level) "OFF" (zero kresek z lewej),
- wcisnąć 2 x "power" (zacznie migać E02 to znaczy iż jesteśmy w trybie przełączania),
- wcisnąć 2 x "+" aby przełączyć tryb (level) na "TOUR" (dwie kreski z lewej)
- wciskając ... x "power" wybieramy:
  - E02 - POWER ASSIST (wciskamy 2 x "power")
  - E03 - TORQUE ASSIST (wciskamy 2 + 2 x "power")
  - E04 - CADENCE ASSIST (wciskamy 2 + 2 + 2 x "power")
eMTB to chyba E02 włączone w trybie "trzech kresek"

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 kwie 2021, 12:08
autor: ServusDei
Ja wiem jak zmienić tyle ze ta zmiana nie ma efektu.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 maja 2021, 23:51
autor: dronedaron
Jak łączycie baterię hailong z silnikiem tsdz2 by nie iskrzyło i ładnie wyglądało? Mi przy każdym podłączeniu iskrzy. Al nadmiar kabli nie wygląda zbyt estetycznie.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 maja 2021, 0:03
autor: Rychu
Rozłączać musisz żółte złącze, to nie będzie iskrzyć ;)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 maja 2021, 21:43
autor: Bach
Witam,
kupiłem w zeszłym roku TSDZ2 750W, po przejechaniu zaledwie 500 km poleciała niebieska zębatka i cóż trzeba wymienić na nową. Proszę o pomoc jaką proponujecie założyć niebieską czy z brązu ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 maja 2021, 23:14
autor: pxl666
Bach pisze:
09 maja 2021, 21:43
Witam,
kupiłem w zeszłym roku TSDZ2 750W, po przejechaniu zaledwie 500 km poleciała niebieska zębatka i cóż trzeba wymienić na nową. Proszę o pomoc jaką proponujecie założyć niebieską czy z brązu ?
Sama nie poleciała. Ktoś jej pomógł. Nylon działa imho jak bezpiecznik ścinowy i dzięki temu że jest słabym ogniwem nie niszczysz reszty silnika . Dopowiedz sobie

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 10 maja 2021, 9:40
autor: faust
Manetka i start z wysokiego przełożenia morduje zębatkę :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 10 maja 2021, 18:11
autor: mateusz22
Czy to prawda, że już nie będą produkować TSDZ2?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 10 maja 2021, 19:13
autor: pxl666
mateusz22 pisze:
10 maja 2021, 18:11
Czy to prawda, że już nie będą produkować TSDZ2?
Bo?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 10 maja 2021, 23:59
autor: mateusz22
pxl666 pisze:
10 maja 2021, 19:13
mateusz22 pisze:
10 maja 2021, 18:11
Czy to prawda, że już nie będą produkować TSDZ2?
Bo?
W nowym katalogu nie ma TSDZ2:https://we.tl/t-z0qgUQcH0Z
Na pswpower nie ma dostępnych zestawów 750W.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 maja 2021, 0:21
autor: pxl666
Kuwa trzeba iść w yamahę ...Ale jaja

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 maja 2021, 7:55
autor: pxl666
Z pswpower napisali że będą za miesiąc...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 maja 2021, 12:15
autor: Iras67
No zdrożały o kilkadziesiąt złotych. Za miesiąc może być jeszcze drożej . Siedzę w innej branży i od pół roku wyraźnie widać braki w komponentach do produkcji tworzyw, elektroniki itp. Coś się dzieje z tym niedobrego na świecie. Jakby ktoś hamował gospodarkę sztucznie...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 maja 2021, 13:56
autor: Kajman
problemem były zbyt ostrożne zamówienia surowców na 2021r przez duże fabryki z uwagi na pandemię, okazało się że idzie lepiej niż się spodziewano, a surowców już na rynku ni ma. Stad m.in. słaba dostępność.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 maja 2021, 16:32
autor: mateusz22
Znalazłem takie info na zagranicznej grupie na fb:
Obrazek

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 maja 2021, 18:53
autor: Kajman
Czyli z mocą to 10-11A przy 13s ;) Tak jak mam ustawione :D

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 maja 2021, 23:35
autor: lobo0
Bo ten silnik więcej nie wytrzymuje na dłuższą metę - przegrzewa się przy ciągłym katowaniu 10A.

Dla zainteresowanych - jest już dostępna nowa (dzisiaj poprawiona) wersja softu mbrusa v20.1C.3 na wyświetlacze SW102 - w końcu działa kalibracja, dodana jest też możliwość wyłączenia osłabienia pola oraz dosyć duże zmiany w obsłudze samego silnika . Dzisiaj zrobiłem 30km w górach i po płaskim i wg mnie działa najlepiej z wszystkich softów OSF.
Link do softu:
https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar ... .1C.3-860C
Do wyświetlacza zostaje poprzednia wersja:
https://github.com/emmebrusa/Color_LCD_ ... 102_v1.1.0

Jak ktoś potestuje to dajcie znać.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 12 maja 2021, 23:10
autor: hetm4n
Ja po grubych testach poprzedniej wersji wrocilem do 0.8. silnik przegrzewal sie w 10min na podobnych parametrach jazdy w rzeczywistosci, szybciej bateria sie rozladowywla, rower dziko sie zachowywal na postoju, kilka razy uciekl mi spod nóg lekko dotykajac pedał, wolna reakcja na zatrzymanie obrotow korby, itp itd.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 maja 2021, 8:48
autor: faust
Wiem że mało danych, ale rano nie było czasu na diagnostykę - wczoraj podłączyłem standardowo baterię do ładowania (bidon) a dzisiaj przy próbie jazdy do pracy wyświetlacz SW102 przywitał mnie komunikatem waiting for TSDZ2. Nic ciekawego wczoraj się nie działo podczas jazdy. Pierwszy trop to że mógł puścić jakiś lut w wiązce ale dokładniej sprawdzę dopiero w domu, macie jeszcze jakieś pomysły co diagnozować?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 maja 2021, 8:55
autor: lobo0
hetm4n pisze:
12 maja 2021, 23:10
Ja po grubych testach poprzedniej wersji wrocilem do 0.8. silnik przegrzewal sie w 10min na podobnych parametrach jazdy w rzeczywistosci, szybciej bateria sie rozladowywla, rower dziko sie zachowywal na postoju, kilka razy uciekl mi spod nóg lekko dotykajac pedał, wolna reakcja na zatrzymanie obrotow korby, itp itd.
Wersja na której testowałeś zawierała błąd, który uniemożliwiał kalibrację (tylko na sw102) i faktycznie był problem z czułością. W tej wersji v20.1C.3 nie ma już tego problemu i jeździ się dużo lepiej niż na 0.8. Polecam przetestować.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 maja 2021, 17:21
autor: hetm4n
OK, a jak wyglądają poszczególne kwestie :
- zatrzymanie się silnika po zatrzymaniu obrotów korby ? ( na 20.1Cv2 był długi czas zatrzymania , bez czujnika hamulca ciężko się poruszało by nic nie uszkodzić lub wpaść na samochód :D)
- temperatury ? ( na 20.1Cv2 musiałbym mieć chodzenie ciekłym azotem by przejechać 10km po płaskim terenie z średnią 35km/h nie przekraczając 60C)
- odpowiednie dozowanie mocy w trybie torque, bo na 20.1v2 działało to prawie jak power, w położeniach korby gdzie wywieramy najmniejszy nacisk nic się nie zmieniało dozowała moc ciągle jednakowo. Na 0.8 działa to wybornie, w martwym punkcie obrotu korby gdzie nacisk jest najmniejszy czyli w pionie i stopniowo rośnie do poziomu, adekwatnie soft dozował moc, dzięki czemu bardzo sporo mniej zużywa energii.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 maja 2021, 18:43
autor: faust
faust pisze:
13 maja 2021, 8:48
Wiem że mało danych, ale rano nie było czasu na diagnostykę - wczoraj podłączyłem standardowo baterię do ładowania (bidon) a dzisiaj przy próbie jazdy do pracy wyświetlacz SW102 przywitał mnie komunikatem waiting for TSDZ2. Nic ciekawego wczoraj się nie działo podczas jazdy. Pierwszy trop to że mógł puścić jakiś lut w wiązce ale dokładniej sprawdzę dopiero w domu, macie jeszcze jakieś pomysły co diagnozować?
Pojawia się e: brakes, hamulców nie ma, czyli problem z komunikacją... Działa STLink więc kontroler raczej żyje. Można jakoś miernikiem sprawdzić kable?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 maja 2021, 20:02
autor: lobo0
hetm4n pisze:
13 maja 2021, 17:21
OK, a jak wyglądają poszczególne kwestie :
- zatrzymanie się silnika po zatrzymaniu obrotów korby ? ( na 20.1Cv2 był długi czas zatrzymania , bez czujnika hamulca ciężko się poruszało by nic nie uszkodzić lub wpaść na samochód :D)
- temperatury ? ( na 20.1Cv2 musiałbym mieć chodzenie ciekłym azotem by przejechać 10km po płaskim terenie z średnią 35km/h nie przekraczając 60C)
- odpowiednie dozowanie mocy w trybie torque, bo na 20.1v2 działało to prawie jak power, w położeniach korby gdzie wywieramy najmniejszy nacisk nic się nie zmieniało dozowała moc ciągle jednakowo. Na 0.8 działa to wybornie, w martwym punkcie obrotu korby gdzie nacisk jest najmniejszy czyli w pionie i stopniowo rośnie do poziomu, adekwatnie soft dozował moc, dzięki czemu bardzo sporo mniej zużywa energii.

Teraz:
- zatrzymanie jest natychmiastowe
- temperatury wg mnie w porównaniu do 0.8 albo minimalnie większe, albo takie same
- dozowanie mocy dla mnie jest lepsze niż na 0.8
Ja miałem dokładnie takie same odczucia jak Ty. Nie dało się jeździć, ale to wynikało tylko z tego, że był błąd na sw102 i pomimo wykonania kalibracji, zapisane dane nie były uwzględniane.
W tej wersji można też wyłączyć Field Weakening.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 maja 2021, 14:29
autor: faust
faust pisze:
13 maja 2021, 18:43
faust pisze:
13 maja 2021, 8:48
Wiem że mało danych, ale rano nie było czasu na diagnostykę - wczoraj podłączyłem standardowo baterię do ładowania (bidon) a dzisiaj przy próbie jazdy do pracy wyświetlacz SW102 przywitał mnie komunikatem waiting for TSDZ2. Nic ciekawego wczoraj się nie działo podczas jazdy. Pierwszy trop to że mógł puścić jakiś lut w wiązce ale dokładniej sprawdzę dopiero w domu, macie jeszcze jakieś pomysły co diagnozować?
Pojawia się e: brakes, hamulców nie ma, czyli problem z komunikacją... Działa STLink więc kontroler raczej żyje. Można jakoś miernikiem sprawdzić kable?
Sam sobie odpowiem - z niewiadomych przyczyn (na endless ten problem się przewijał) rozprogramował się kontroler. Wystarczyło ponownie wgrać option byte :) Wrzuciłem z mbrusy dla VLCD5 i działa.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 16 maja 2021, 0:20
autor: Kamilooo7
Cześć. Tsdz2 vlcd5 42z 26" jak to ustawić żeby to w miarę jechało. Można prosić o podpowiedź ustawień.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 16 maja 2021, 0:26
autor: pxl666
Kamilooo7 pisze:
16 maja 2021, 0:20
Cześć. Tsdz2 vlcd5 42z 26" jak to ustawić żeby to w miarę jechało. Można prosić o podpowiedź ustawień.
Ale oso chozi? Bo ja jeżdżę na fabrycznych i nie mam zastrzeżeń. Chcesz bić rekordy na 1/4mili czy coś?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 16 maja 2021, 14:07
autor: faust
lobo0 pisze:
13 maja 2021, 20:02
hetm4n pisze:
13 maja 2021, 17:21
OK, a jak wyglądają poszczególne kwestie :
- zatrzymanie się silnika po zatrzymaniu obrotów korby ? ( na 20.1Cv2 był długi czas zatrzymania , bez czujnika hamulca ciężko się poruszało by nic nie uszkodzić lub wpaść na samochód :D)
- temperatury ? ( na 20.1Cv2 musiałbym mieć chodzenie ciekłym azotem by przejechać 10km po płaskim terenie z średnią 35km/h nie przekraczając 60C)
- odpowiednie dozowanie mocy w trybie torque, bo na 20.1v2 działało to prawie jak power, w położeniach korby gdzie wywieramy najmniejszy nacisk nic się nie zmieniało dozowała moc ciągle jednakowo. Na 0.8 działa to wybornie, w martwym punkcie obrotu korby gdzie nacisk jest najmniejszy czyli w pionie i stopniowo rośnie do poziomu, adekwatnie soft dozował moc, dzięki czemu bardzo sporo mniej zużywa energii.

Teraz:
- zatrzymanie jest natychmiastowe
- temperatury wg mnie w porównaniu do 0.8 albo minimalnie większe, albo takie same
- dozowanie mocy dla mnie jest lepsze niż na 0.8
Ja miałem dokładnie takie same odczucia jak Ty. Nie dało się jeździć, ale to wynikało tylko z tego, że był błąd na sw102 i pomimo wykonania kalibracji, zapisane dane nie były uwzględniane.
W tej wersji można też wyłączyć Field Weakening.
Nie mam porównania z 0.8 ale najnowszy build jest o wiele bardziej przewidywalny, mniej narowisty i mniej bateriożerny od poprzedniego.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 16 maja 2021, 21:25
autor: hetm4n
Przetestowałem dziś ta wersje 20.1Cv3. no teraz to jest poprawa. Nie zauważyłem przegrzania. Jeździłem w terenie i max 60 stopni, silnik rzeczywiście trochę cichszy, wspomaganie działa naturalnie, nie dzikuje jak poprzednio. Bateria hmmm bardzo podobnie do 0.8 miałem zużycie. Moc teraz ciężej jest uzyskać powyżej 700W, musi być naprawdę duza górka , podobnie miałem na 0.8, teraz jak obserwuje to np na 4 poziomie w hybrydowym wspomaganiu mam przeważnie 180-350W, przy trybie 9 w skacze mniej wiecej od 350-500 bez górek w lesie. No i mimo wyłączonego opóźnienia zatrzymania kadencji jeszcze delikatnie potrafi pociągnąć silnik w momencie gwałtownego zatrzymania ale ujdzie. Na razie zostaje na 20.1Cv3, więcej km trzeba zrobić i w góry pojechać :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 18 maja 2021, 11:36
autor: faust
Dzisiaj bawiłem się Field weakening, czuję różnicę ale moze ktoś po krótce wyjasnić czym tak naprawdę ta opcja jest?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 18 maja 2021, 13:39
autor: lobo0
Umożliwia wspomaganie silnika powyżej kadencji 90 gdzie przy oryginalnym oprogramowaniu (nieposiadającym tej funkcji) silnik już nie wspomaga. Osiąga on swoje maksymalne obroty przy napięciu 54,6V.
Innym rozwiązaniem jest zwiększenie napięcia zasilania, które pozwala szybciej się kręcić silnikowi, ale ta opcja pozwala na szybszą jazdę nawet na napięciu nominalnym.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 maja 2021, 8:47
autor: grubol
Czy osf da się wgrać do innego wyświetlacza niż ten paskudny vlcd5?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 maja 2021, 8:55
autor: Kajman
KTlCD

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 maja 2021, 8:57
autor: pxl666
grubol pisze:
20 maja 2021, 8:47
Czy osf da się wgrać do innego wyświetlacza niż ten paskudny vlcd5?
Do displaya czy sterownika?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 maja 2021, 8:57
autor: grubol
Nie wiem, nie znam się.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 maja 2021, 10:15
autor: lobo0
OSF wrzucasz do silnika, ale żeby można było ustawiać to masz trzy opcje:
1. Zostawiasz VLCD5 - wymaga skompilowania OSF z ustawionymi opcjami dodatkowym toolem (działa też z wyświetlaczami VLCD6 oraz XH18) - https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar ... VLCD6-XH18
2. Zmieniasz wyświetlacz na np: 860C, 850C, SW102 i do nich wrzucasz inny soft współpracujący z OSF - https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar ... .1C.2-860C ( dla SW102 musisz mieć najnowszy release C3 z poprawką https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar ... .1C.3-860C)
3. Zmieniasz wyświetlacz na KTLCD3 i do niego wrzucasz soft wpółpracujący - https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smar ... 20.1C-LCD3

Dotyczy to softu od mbrusa V20.1C - jak dla mnie najlepszego wyboru do tej pory.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 21 maja 2021, 0:06
autor: hetm4n
Ciag dalszy testów 20.1c3. Bateria szybciej troche sie zużywa względem 0.8 Temperatury w normie. Ale zauważyłem dziwny nietypowy problem. Dotyczy to raczej rowerów typu full. Gdy siedzimy na rowerze i podpieramy nogami (opuszczone siodło) bujając zawieszeniem na trybie hybrydowym oraz power assist rower ucieka spod tyłka. Silnik sie uruchamia podczas ugiecia zawiechy :/ w mniejszym stopniu pojawia sie ten problem na trybach emtb i torque. Ja mam rower z plywajacym suportem w ktorym wystepuje zjawisko cofania się pedałów do tylu podczas ugięcia. Wiele ram ma podobne zjawisko większe lub znikome. Jak ktoś ma ten soft wgrany i rower z pełnym zawieszeniem niech sprawdzi.
Bardzo niepokoiły mnie dziwne szarpania silnika jak jeździłem po rockgardenach i sekcjach agd rtv , szybki test uginania na postoju pokazał przyczyne

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 24 maja 2021, 9:42
autor: lobo0
@hetm4n u mnie pomimo zawieszenia z tyłu ten problem nie występuje, ale podczas uginania zawiasu pedały się nie ruszają.
Na ten moment nie mam się do czego przyczepić działa bardzo dobrze.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 24 maja 2021, 20:45
autor: szkuba
A czy ten pływający suport podczas uginania się również obraca względem poziomu? Jeśli masz choćby mały pedal kick back to mogłoby tłumaczyć ten fenomen...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 25 maja 2021, 6:58
autor: Thorn
hetm4n Wczoraj skończyłem Wheeler Tiger12.0 full trail 130mm skoku. Opisywanego zjawiska brak. To chyba ten pływający suport ma na to wpływ.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 25 maja 2021, 15:38
autor: hetm4n
Tak ma na to wplyw plywajacy suport. Korba sie cofie podczas powrotu ugięcia. We wczesniejszych wesjach oprogramowania niebylo takiego zjawiska batomiast w pewnym momencie zrobili od 0.8 szybkie zatrzymanie silnika po przestaniu pedalowania, gdzie ugiecia powodowały przerwy w wspomaganiu. Casainho dodal wtedy opcje opoznienia dla rowerow w ktorych wystepuje cofanie sie korby. Kilku użytkowników mialo ten sam problem. W tych wersjach od mbrusy jest znow inaczej. Rower wykrywa nacisk i obrot korby w tył i startuje silnik. podczas jazdy po korzeniach dziurach silnik dodatkowo napedza delikatnie rower, gorzej gdy zjeżdżamy po sekcjach rtv na teasach w gorach gdzie trzeba trzymac reke delikatnie na hamulcu.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 25 maja 2021, 16:30
autor: Thorn
hetm4n pisze:
25 maja 2021, 15:38
W tych wersjach od mbrusy jest znow inaczej. Rower wykrywa nacisk i obrot korby w tył i startuje silnik. podczas jazdy po korzeniach dziurach silnik dodatkowo napedza delikatnie rower, gorzej gdy zjeżdżamy po sekcjach rtv na teasach w gorach gdzie trzeba trzymac reke delikatnie na hamulcu.
Przed chwilą sprawdzałem w fullu i hardtailu no i nie startuje.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 maja 2021, 21:42
autor: NaczelnyFilozof
Witam! Takie szybkie pytanie. Bo zamontowałem silnik do ramy i pierwszy test.

Na manetce rower jedzie ok.

Wspomaganie? Nic nie czuję. Czy poziom 1 czy 5 jest bez różnicy. Na rzie zrobiłem 700m ale coś jest nie tak.

Magnes na szprychach ok bo prędkość pokazuje ok.

Silnik na orygninalnym sofcie bez przeróbek. Wyświetlacz P850c. Kupiłem taki NOWY zestaw na olx ale coś jest nie tak.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 27 maja 2021, 16:21
autor: hetm4n
Moze ktos się wypowiedzieć odnosnie grzania silnika? Ktos kto podjezdzał na Szyndzielnię w Bielsku-Białej?
Robilem teraz podjazd pod same schronisko. Zrobilem sobie test. Ograniczylem moc na 250W, przelozenie mam 42przod/42 tył. Po 5km podjazdu juz 78stopni. Koncowka podjazdu pod schronisko wzroslo do odciecia 86° i nie podjechalem do mety. Soft mbrusy, ostatnio robilem tu podjazd na oryginalnym i wjechałem ale brak kontroli temp i calkiem mozliwe ze przegrzalem wtedy sinik świeżo po zakupie.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 27 maja 2021, 17:09
autor: Kajman
spoko, sam silnik na upartego do 100 zniesie bez większych konsekwencji.