Strona 65 z 74

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 lis 2022, 21:54
autor: dronedaron
Co zrobić, żeby po naładowaniu baterii do pełna wyświetlacz pokazywał mi 100%? Mam SW102.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 30 lis 2022, 7:22
autor: pxl666
dronedaron pisze:
29 lis 2022, 21:54
Co zrobić, żeby po naładowaniu baterii do pełna wyświetlacz pokazywał mi 100%? Mam SW102.
kalibracja pomiaru napięcia ? dobra bateria / ładowarka ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 gru 2022, 13:11
autor: markkar
prozor pisze:
25 lis 2022, 10:36
redwater pisze:
25 lis 2022, 10:29


Podobno są 2 rodzaje kontrolera tzn wkładają stary od tsdz2 i nowszy i ten nowszy kicha.
Czyli nie warto się pchać w nowszy, bo tylko cena wyższa.
Nieprawda. "Podobno" to naziści mają bazę na niewidocznej stronie księżyca. I kosmici są wśród nas.
Ten kontroler co się nie da przeprogramować to specjalna wersja na rynek niemiecki, dla niemieckiego dystrybutora, właśnie po to, żeby niemiecki dystrybutor mógł sprzedawać te silniki spełniając niemieckie normy, czyli 250W/25km/h bez możliwości przeprogramowania na inne parametry. Ot i cała tajemnica, czy też bardziej teoria spiskowa...
Oczywiście silniki sprzedawane przez pswpower (z dostawą z Niemiec) nie mają tych ograniczeń, również te z nowszej wersji "B" ze zmodyfikowaną mechaniką przeniesienia napędu.
To może też ale tak jak ja to analizowałem to silniki nie posiadają RoHS i teoretycznie nie powinno się ich dać sprowadzić legalnie. Mówię o większej ilości i z papierem. Niemcy jednak to robią i podejrzewałem że pod nich robiona wersja sterownika spełnia RoHS i wszystko jest legalnie. Na enerprof jednak informacji, że silnik posiada RoHS nie uświadczysz. Muszą mieć jednak jakiś papier że spełnia to standardy europejskie bo sprzedają to z papierami. Ciekaw jestem jak jest z gwarancją?
Z drugiej strony, Niemcy i ich obostrzenia a silniki bez vatu, cła, certyfikatów, rozsyłane są od nich szerokim strumieniem po całej Europie.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 gru 2022, 14:51
autor: pxl666
niewiem... bo te silniki od nich się nie flaszują i raczej są popularne w mniejszej grupie , może jakieś niby firmowe rowery ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 gru 2022, 21:32
autor: bont
Jeszcze raz witam jako nowiciusz.
Przebijam sie od tygodnia przez mase informacji o midzie TSDz2 a konkretnie zachciało mi sie Open Softa.
Nawet już wgrałem jedną z wersji niestety po tym silnik wogóle nie ruszył.

I tutaj dla was mega prośba, mam nadzieje że mi pomożecie. Zainstalowałem już jak mi sie wydaje wszystko co było można ale za boga nie umiem odpalić albo po prostu nie mam odpowiedniego pliku <Parameter Configurator for TSDZ2>.
A że mam póki co, chce zostawić orginalny wyświetlecz XH18 to bez wstępnej konfiguracji nie rusze dalej.
Prosze podeśljcie mi plika z tym programem albo wyjśnijcie co robie źle.
Zainstalowałem program java,
pobrałem plik z githuba javaconfigurator.jar ale nie umiem go uruchomić, nie odpala mi sie żaden konfigurator. Siedze juz któryś dzien i po woli łapie doła.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 gru 2022, 23:34
autor: pxl666
jak wgrales?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 21 gru 2022, 18:41
autor: bont
Zakupiem ST linka i zainstalowałem STM32 ST Link, pobrałem Open Source z Githuba i wgrałem wedługi instrukcji z YT.
Całe szczęscie było tam powiedziane żeby zapisać aktualny soft dlatego szybko udało sie wróci do firmowego softu i rower znowu ożył.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 21 gru 2022, 20:38
autor: pxl666
instalowałes z javy czy inaczej ? masz na mysli ze ci sie nie uruchamia konfigurator ? czy nie wysyla romu do sterownika ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 21 gru 2022, 20:50
autor: bont
nie uruchamia mi sie plik javaconfigurator.jar. Program Java zainstalowalem wcześniej.
W instrukcji znalazłem że normalnie podwujnum klikiem miało by sie uruchomic.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 21 gru 2022, 20:53
autor: bont
znalazłem też w instrukcji na githubie że ST Visual Programmer mam zainstalować prosto na C nie w domyślnym co u mnie nie daje sie zrobic. Może tutaj leży problem?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 gru 2022, 19:21
autor: pxl666
raczej tak . mozesz recznie edytować sciezki może ale na 100 nie powiem

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 sty 2023, 12:19
autor: Robi68
Witam wszystkich jako poczatkujący erowerowiec.
Korzystając z wolnego czasu około świątecznego dokonałem konwersji ROCKRIDERA 500. Założyłem TSDZ2B 750 i pasuje idealnie, tylko lekki szok jakie to maleństwo, ale fajnie bo nie rzuca się w oczy.
Jeden problem i pytanie do Was specjalistów. W zestawie z LCD5 od pswpower manetkę gazu otrzymałem z okrągłą wtyczka podobną lub taka samą jaka jest w pilocie, a powinna być chyba biała prostokątna jak u czujników od hamulca. Czy mogę podłączyć manetkę do kabelka zamiast pilota? bo pasuje. Nie mam jeszcze baterii więc nie chciałbym czegoś spalić jak ją podłączę. Jeżeli miałbym wybierać to jako początkujący wolałbym manetkę zamiast pilota. Zgłosiłem uwagę do pswpower, ale jeszcze nie odpowiedzieli. Pozdrawiam i dziękuję za cenna naukę z lektury na forum. Dzięki wam początki są łatwiejsze.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 sty 2023, 18:39
autor: pxl666
powinna pasowac do gniazda w displayu

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 sty 2023, 22:11
autor: Robi68
Tylko że w displayu nie ma okrągłego gniazda? Jest jedno pasujące na krótkim kabelku, ale ono jest teoretycznie od pilota, dlatego pytam.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 sty 2023, 23:58
autor: pxl666
noto cos ktos pomylil . oryginalne sa prostokątne

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 sty 2023, 23:08
autor: Robi68
PSW się odezwało mają dosłać prawidłową manetkę:)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 sty 2023, 14:37
autor: Cormi
Cześć,
Chciałbym "zelektryfikować" silniczkiem tsdz2 swojego hardtaila. Mam jednak wątpliwości co do możliwości zainstalowania silnika w tej ramie. Rower to NS Eccentric Djambo. Czy któryś z użytkowników byłby tak fajny i podał mi ile centymetrów od rury podsiodłowej w najszerszym miejscu zajmuje ta blokada instalowana za rurą podsiodłową i ile centymetrów od początku rury podsiodłowej to miejsce się znajduje ? Mam obawy czy nie nastąpi konflikt z oponą. Druga rzecz to przednia zębatka. Ze względu na szybko rozszerzający się trójkąt tylny w normalnych warunkach maks zębatka przednia to 32t. Coś mi się tam wydaje , że przy tsdz2 odsadzenie zębatki od supportu jest większe i wejdzie większa zębatka. Czy któryś z użytkowników mógłby mi podać ile centymetrów jest od krawędzi rury supportu do zębatki. To by mi chyba wystarczyło żeby się zorientować czy ten silnik wejdzie.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 sty 2023, 14:48
autor: pxl666
skoro weszło do ns snabb to i tu wejdzie

viewtopic.php?f=30&t=8914

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 sty 2023, 15:42
autor: Cormi
Ale chyba bez tej fabrycznej blokady za rurą podsiodłową zainstalowałeś czy ja jej nie widzę pop prostu. Snabb ma trochę inaczej za rurką podsiodłową jednak. To jednak full. W wersji eccentric djambo ns postawił na stosunkowo krótki tylny trójkąt przy jednoczesnym zachowaniu możliwości jazdy na oponie 2,8-3,0. Dlatego tam jest bardzo mało miejsca między podsiodłówką , a oponą. Póki co analizuję czy da się włożyć tsdz2 bez kombinowania po prostu.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 sty 2023, 16:08
autor: pxl666
oczywiscie w fullach obcinam te blokady a nawet wiecej bo ciasno . ale obstawiam ze w ht tego problemu nie będzie . na oko do snabba wyglądało ze odpuscimy ale zaryzykowalismy i sie okazało ze poszło

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 sty 2023, 17:47
autor: Cormi
Myślę , że dam radę tam go włożyć. Dzięki pxl666, zachęciłeś tym snabb-em

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 sty 2023, 22:23
autor: Astrolux
Może te wymiary Ci pomogą?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 08 sty 2023, 18:56
autor: MaskaPz
Dzień dobry,
Pomyślności w Nowym Roku Wszystkim ;)

Panowie próbuje od 2 dni zainstalować sttool, wg instrukcji ma byc bezpośrednio na dysku c, niestety pod koniec pojawia się komunikat, że nie można zmodyfikować jakiegoś pliku ponieważ jest tylko do odczytu, wyłaczyłem już kilka opcji ale i tak pojawia się problem z kolejnym plikiem...
Dziś próbowałem postawić na wirtualnej maszynie ale również poległem... Niestety instalacja w innej lokalizacji nie pozwala mi na zapis parametrów w konfiguratorze java... podpowie ktoś? czy przed instalacją trzeba jakiś wyjątek w defenderze ustawić?

EDIT.
Instalacja w folderze domyślnym, a później cały katalog stelectronics na c:/ i działa :))
Wpis dla osób mniej ogarniętych - jak ja haha ;)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 sty 2023, 16:39
autor: Robi68
No i stało się piątek 13stego, nie mogło być inaczej. :(((
Cały szczęśliwy pojechałem dzisiaj po baterię z montażem i po podłączeniu error 4 (manetka)
Jak pisałem wcześniej w komplecie z silnikiem otrzymałem manetkę prawdopodobnie od VLCD6 z okrągłą wtyczką. Silnik nie chce ruszyć.:(
Z PSWpower napisali że doślą poprawna, ale ani widu ani słychu.
Czy jest sposób aby uruchomić silnik bez manetki póki co na oryginalnym sofcie.
A może komuś zalega z białą prostokątną wtyczką do VLCD5, chętnie odkupię. Pzdr.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 sty 2023, 17:08
autor: Gregory
Powinienem mieć manetkę, odezwij się na pw

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 sty 2023, 20:03
autor: MaskaPz
Jak kolega Gregory nie znajdzie to i ja mam nieużywaną ;) mam już OSF i w weekend chce powalczyć z czujnikiem temp także nie będzie mi już potrzebna :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 sty 2023, 20:37
autor: pxl666
dziwne to jest bo ja miałem z vlcd5 i dzialal fabryczny bez manety

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 sty 2023, 20:39
autor: Gregory
Kolega ma wersję B może coś jest inaczej

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 sty 2023, 20:48
autor: insaimz
Cześć,
Czy taki luz na zębatce osadzonej na łożysku , tej, do której przykręca się blat, jest ok, czy już coś trzeba wymieniać?


Druga sprawa, czyściłem napęd i polewalem trochę blat woda z butelki. Po rozebraniu w środku tylko smar, wody nie widzę. Jednak gdzieś jest zwarcie, bo po włączeniu systemu z poziomu wyświetlacza, jak system wczyta stan naładowania baterii, to silnik zaczyna pracować bez naciskania na korby. Użycie czujnika hamowania zatrzymuje go ale po zwolnieniu hamulca od razu silnik rusza. Miał ktoś może takie problem po myciu? Dużo razy jeździlem w deszcz i nigdy problemu nie było. Kiedyś rozebrałem silnik oraz mechanizm i uznałem go za wystarczająco szczelny ale jednak gdzies coś musiałem przeoczyć.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 sty 2023, 20:57
autor: Robi68
pxl666 pisze:
13 sty 2023, 20:37
dziwne to jest bo ja miałem z vlcd5 i dzialal fabryczny bez manety
Oj to nie jest dobra informacja. Nie chciałbym żeby to było coś gorszego niż brak manetki:)

To znaczy silnik żyje tyko wygląda to tak.
1. Włączam bez podłączonej manetki wyskakuje Error4.
2. Jak nacisnę hamulce z czujnikiem error znika.
3. Po puszczeniu hamulca rower sam startuje jak automat w samochodzie i to nawet z niezła werwą czasami jak bez jeźdźca to może stanąć na koło.
4. Sprawdziłem na dworze z kierowca to jednak taki chwilowy zryw nie ma mocy tak ok 4-5km/h. Idąc obok roweru czuję pulsacyjne lekkie wspomaganie jakby tryb walk tylko nie wiem jak on działa czy płynnie czy właśnie tak skokowo.
5. Jak jadę nie ma wspomagania nie czuje na żadnym z trybów:( dopiero jak zwalniam do 0 to czuć że coś tam lekko ciągnie jak powyżej.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 sty 2023, 21:35
autor: insaimz
Poprawka, jest trochę wody. Kurde, zmartwiłem się. Wiele razy jeździło się w deszcz bezproblemowo , woda leciała z niebia i z przedniego koła na silnik i napęd, był spokoj, a dziś butelka z wodą narobiła problemu. I zacząłem się zastanawiać co się stanie kolejnym razem podczas deszczu. Stanie żonie w górach silnik i będzie dupa.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 sty 2023, 21:38
autor: insaimz
Trochę wody w silniku.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 sty 2023, 21:54
autor: Astrolux
Robi68 pisze:
13 sty 2023, 20:57
1. Włączam bez podłączonej manetki wyskakuje Error4.
Ja 3 sztuki zmontowałem bez manetek i hamulców i działają bez problemów. Może coś nie tak podłączyłeś?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 sty 2023, 22:14
autor: markkar
Robi68 pisze:
13 sty 2023, 20:57
pxl666 pisze:
13 sty 2023, 20:37
dziwne to jest bo ja miałem z vlcd5 i dzialal fabryczny bez manety
Oj to nie jest dobra informacja. Nie chciałbym żeby to było coś gorszego niż brak manetki:)

To znaczy silnik żyje tyko wygląda to tak.
1. Włączam bez podłączonej manetki wyskakuje Error4.
2. Jak nacisnę hamulce z czujnikiem error znika.
3. Po puszczeniu hamulca rower sam startuje jak automat w samochodzie i to nawet z niezła werwą czasami jak bez jeźdźca to może stanąć na koło.
4. Sprawdziłem na dworze z kierowca to jednak taki chwilowy zryw nie ma mocy tak ok 4-5km/h. Idąc obok roweru czuję pulsacyjne lekkie wspomaganie jakby tryb walk tylko nie wiem jak on działa czy płynnie czy właśnie tak skokowo.
5. Jak jadę nie ma wspomagania nie czuje na żadnym z trybów:( dopiero jak zwalniam do 0 to czuć że coś tam lekko ciągnie jak powyżej.
A jak odepniesz hamulce to co się dzieje, też jest błąd?
Na bank manetka nie musi być podłączona do prawidłowego działania.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 sty 2023, 22:17
autor: Robi68
A jak odepniesz hamulce to co się dzieje, też jest błąd?
Na bank manetka nie musi być podłączona do prawidłowego działania.
[/quote]

Też jest błąd i nie znika. Oj martwi mnie to. Zobaczymy jak przyjdzie manetka od Gregora(dzięki)
mam jeszcze nadzieję że będzie dobrze.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 sty 2023, 22:33
autor: markkar
insaimz pisze:
13 sty 2023, 20:48
Czy taki luz na zębatce osadzonej na łożysku , tej, do której przykręca się blat, jest ok...
Większy luz to łatwiej cewki tensometru mogą się uszkodzić. Który to kilometr? Może warto łożysko jednokierunkowe wymienić.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 sty 2023, 22:46
autor: markkar
Robi68 pisze:
13 sty 2023, 22:17
Też jest błąd i nie znika. Oj martwi mnie to. Zobaczymy jak przyjdzie manetka od Gregora(dzięki)
mam jeszcze nadzieję że będzie dobrze.
Dziwna sprawa, znajdź kogoś w okolicy i podepnij inny dobry wyswietlacz, będziesz wiedział czy to wyświetlacz czy kontroler. Nie wróżę że podpięcie manetki coś naprawi.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 sty 2023, 23:11
autor: pxl666
insaimz pisze:
13 sty 2023, 21:38
Trochę wody w silniku.
to czerwone to smar ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 sty 2023, 10:04
autor: insaimz
markkar pisze:
13 sty 2023, 22:33
insaimz pisze:
13 sty 2023, 20:48
Czy taki luz na zębatce osadzonej na łożysku , tej, do której przykręca się blat, jest ok...
Większy luz to łatwiej cewki tensometru mogą się uszkodzić. Który to kilometr? Może warto łożysko jednokierunkowe wymienić.
Zdałem łożysko z zębatka z mechanizmu i sprawdziłem, czy jest luz na nim. Luzu nie ma. Kiedyś to łożysko zmieniałem, około 2 lata temu. Fabryczne szybko złapali luz. Obecnie wychodzi na to , że luz jest między łożyskiem a tensometrem lub tensometr jest luźny. Muszę to sprawdzić dokładnie. Ciężko powiedzieć ile silnik już ma przejechane ale jak na szybko liczę, to między 1500, a 3000 tys. Zębatka na łożysku oraz mała zębatka od silnika są w dobrym stanie, nie widać śladów złego zazębiania między nimi, więc chyba ten luz jest ok. Poprzednie łożysko wymieniłem ponieważ przy podczas pedałowania w części jego zakresu było czuć i słuchać, że żeby źle na siebie zachodzą. Po rozebraniu na samym łożysku było czuć luz. Minusem nowego łożyska jest to, że nie ma uszczelki, które fabrycznie jest między fabrycznym łożyskiem, a pająkiem do blatu korby.

Silnik nie był otwierany przez ostatnie ponad 1000km, może nawet przez 1500.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 sty 2023, 10:10
autor: insaimz
pxl666 pisze:
13 sty 2023, 23:11
insaimz pisze:
13 sty 2023, 21:38
Trochę wody w silniku.
to czerwone to smar ?
Tak, to smar. Wydaje się być ok. Czytałem, że ludzie mieli problem po wymianie smaru z fabrycznego na inny, hałas i głośna praca silnika. Na tym czerwonym, chodzi ok.

PS. Używam dodatkowo tego smaru jako uszczelniacza i przez ponad 1000km było ok. Chodzi głównie o miejsce między łożyskiem, a pająkiem do blatu korby. Nie mam na boku tego łożyska uszczelki, jak w fabrycznym rozwiązaniu. Smar bardzo dobrze utrudnia przedostawanie się wody i kurzu oraz błota.

U mnie chyba zabrakło serwisu co 100km. Czyszczenie ze starego smaru, czyszczenie uszczelek, smarowanie na nowo i odpowiednie dokręcenie śrubek odpowiedzialnych za docisk wszelkich uszczelek. Niektóre dość lekko się odkręcaly. Również pierścień na suporcie bardzo łatwo wczoraj się odkręcił. Widać z czasem się to wszystko luzuje.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 sty 2023, 12:02
autor: Robi68
Astrolux pisze:
13 sty 2023, 21:54
Robi68 pisze:
13 sty 2023, 20:57
1. Włączam bez podłączonej manetki wyskakuje Error4.
Ja 3 sztuki zmontowałem bez manetek i hamulców i działają bez problemów. Może coś nie tak podłączyłeś?
Chyba znalazłem przyczynę:( To jest wprost niemożliwe, ale jednak piątek 13-stego zadziałał. :|
Po Waszych postach że powinno działać postanowiłem sprawdzić połączenia i późno w nocy odpiąłem wtyczkę 8pin kontroler-silnik i zauważyłem ślady wody na wtyczce! Jak? Co? Skąd? Niemozliwe???
Dziś rano przypomniałem sobie jak pakowałem wczoraj rower do samochodu, żeby go zawieźć na montaż baterii to zaczynał padać minimalny deszcz.
1 z 10 kropki jaka spadła musiała akurat trafić w gniazdo od strony silnika :shock:
Jestem teraz w pracy ale jak wrócę przedmucham, osuszę, ale to już chyba będzie za późno. Pytanie co padło sterownik czy VLCD5?
Error 4 to ponoć sygnalizacja zwartej manetki i jest to blokada żeby rower nie uciekł po włączeniu.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 sty 2023, 12:29
autor: Gregory
A to pech ... Mam sporo wyświetlaczy vldc5 nowe tyle że mają odcięte wtyczki, więc musiał byś odciąć ze swojego i polutować. Mogę Ci wrzucić jeden do paczki z manetką i sprawdzisz.
Jesli padł wyświetlacz to mi za niego zapłacisz jeśli nie to odeślesz. Co Ty na takie rozwiązanie?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 sty 2023, 18:19
autor: Robi68
Robi68 pisze:
14 sty 2023, 12:02
Astrolux pisze:
13 sty 2023, 21:54

Ja 3 sztuki zmontowałem bez manetek i hamulców i działają bez problemów. Może coś nie tak podłączyłeś?
Chyba znalazłem przyczynę:( To jest wprost niemożliwe, ale jednak piątek 13-stego zadziałał. :|
Po Waszych postach że powinno działać postanowiłem sprawdzić połączenia i późno w nocy odpiąłem wtyczkę 8pin kontroler-silnik i zauważyłem ślady wody na wtyczce! Jak? Co? Skąd? Niemozliwe???
Dziś rano przypomniałem sobie jak pakowałem wczoraj rower do samochodu, żeby go zawieźć na montaż baterii to zaczynał padać minimalny deszcz.
1 z 10 kropki jaka spadła musiała akurat trafić w gniazdo od strony silnika :shock:
Jestem teraz w pracy ale jak wrócę przedmucham, osuszę, ale to już chyba będzie za późno. Pytanie co padło sterownik czy VLCD5?
Error 4 to ponoć sygnalizacja zwartej manetki i jest to blokada żeby rower nie uciekł po włączeniu.
Po wysuszeniu złącza w sobotę 14s-tego po 18.15 zaświeciło w końcu i u mnie słońce i silnik ruszył.
Error 4 poszedł spać i czeka, oby wiecznie na mokre czasy. :D
Dzięki wszystkim (gregory szczególnie) za pomoc i inspirację.
Jutro pora na wielki test zużycia baterii, oby pogoda dopisała:)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 15 sty 2023, 19:09
autor: MaskaPz
Siemanko, mam pytanie dot podłączenia czujnika temp., Pan Marek na filmiku wspimnial że w wersji z przepustnica nie trzeba w płycie dłubać, rozumiem że GND i +5V z innego miejsca pobrać tak? Jeden chyba jest wykorzystany w innej kostce ale to srodkowe pole lutownicze jest wolne.
Będę wdzięczny za podpowiedź.
Jeśli macie jakiegoś sprawdzony sklep z lm35 to też proszę, kupiłem 3szt z jednego źródła i w temp pokojowej mam -300mV, a przy 100st max +500mV.
Sprawdzajac czujniki zasilanie pobrałem sobie z ładowarki do tel i mam stabilne 5.1V

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 15 sty 2023, 20:02
autor: Astrolux
Jak masz przewód 8 pin to wszystkie bierzesz z niego, pomarańczowy (thr)-wyjście LM35, biały +5V i czarny GND. Ja GND dołączyłem do czarnego, a biały 5V i pomarańczowy odciąłem od przewodu i dałem na wtyczkę do czujnika. Jak widać na zdjęciu pozostałe przelutowałem na przewód 6 pin.
Te niby czujniki co kupiłeś podłącz pod 20V to ich szlag trafi od razu, oryginały mają max 35V. Ja kupiłem w TME i są dobre.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 15 sty 2023, 20:22
autor: MaskaPz
Dzięki :)
Nie pomyślałem o TME, a jestem fanem pewnego Pana z YT, który ich mocno zachwala ;)
Którą wersje LM35 najlepiej wybrać?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 15 sty 2023, 21:26
autor: Astrolux
Dostępna jest tylko 1.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 sty 2023, 15:09
autor: szkuba
Takie teoretyczne pytanie: czy wersja TSDZ2 B ze wzgledu na inną budowę mechaniczną jest lepsza np. do zastosowań cargo? 🤔 Oczywiście w grę wchodzą mody temperaturowe i OSF.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 sty 2023, 19:01
autor: markkar
Wersja B ma mniejsze opory przy pedałowaniu bez wspomagania więc jeżeli będziesz tak używał to tak.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 sty 2023, 22:23
autor: szkuba
No raczej nie wchodzi w grę pedałowanie bez wspomagania 😉. Chodziło mi o to czy brak sprzęgiełka pod już nie-niebieskim kółkiem jest mocniejsze mechanicznie 🤔. Są jakieś foty jak wygląda ten nowy wałek ?