Strona 69 z 74

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 07 maja 2023, 23:10
autor: Azmadan
rezystor1990 pisze:
07 maja 2023, 21:58
Gdyby tak TSDZ zablokować na 350-400W, zablokować prędkość do 25 i zablokować możliwość korzystania z manetki to czy ten wątek miałby 68 tron... więc fabryczne silniki mają dużo łatwiejszy żywot a jak widać niezawodnością nie powalają na kolana.
Heh... mój TSDZ jest zablokowany na 25km/h :ugeek: (żona nie pamięta kombinacji klawiszy na odblokowanie :twisted: ) i nie ma manetki... :ugeek:
A na samym początku jak jeszcze Ja nim jeździłem - na pierwszym wyjeździe w góry zmieliłem niebieską zębatkę :shock: - ruszając na stoku Szyndzielni pod górkę... :cry: (i później bałem się ruszać ze wspomaganiem pod górę :oops: - włączałem wspomaganie dopiero po ruszeniu analogowo) - odpukać to jedyna usterka jaka się pojawiła (ale żona mało jeździ)
Obecnie na E8000... się nie boję ruszać ;-) i 98% jeżdżę na minimalnym wspomaganiu - nawet ciągnąc dziecko w przyczepce po górach (Dębowiec i Magurka Wilkowicka to też góry :mrgreen:)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 07 maja 2023, 23:14
autor: Gregory
Magórka Wilkowicka zwłaszcza :lol:
Jak to mówią, Magórka to wredna górka :P

Ja aswaltem nie podjeżdżałem, jest fajny szuterek od Stalownika i tam temperaturowo spoko ale i nachylenia nie takie jak na asfaltowym.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 07 maja 2023, 23:36
autor: Azmadan
Ale nie trzeba od Stalownika ;) - od Straconki jest super przeciwpożarówka (wpadasz tylko na 1km asfaltu przed Przegibkiem) - a od Przegibka kolejna przeciwpożarówka na Magurkę.
Żona tam TSDZ2 nie podgrzewa do czerwoności ;) - jakoś przy jej wadze on się tak nie grzeje.

Ja ostatnio zwiedzam drogi przeciwpożarowe w tamtych okolicach - cały masyw Hrobaczej Łąki - pod Gaikami - polecam ;-)
Obrazek

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 maja 2023, 22:11
autor: Rextytus
Proszę o pomoc mam wyświetlacz sw102 czy ktoś może mi wyjaśnić skąd pobrać plik .hex . bootloadera bo link github nie działa . Nigdzie w necie nie mogę go znaleść . Chodzi o sw102-full-0.19.11.hex

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 19 maja 2023, 18:24
autor: rafalski76
Cześć,
czy jest tu ktoś z Warszawy? Chciałbym się spotkać z prośbą o pomoc w zaprogramowaniu sterownika.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 maja 2023, 10:30
autor: insaimz
Faktycznie okazuje się, że tsdz2 nie jest taki słaby, skoro Shimano, Bosch żyją po 3k km. No chyba, że to jakieś skrajne przypadki. Jest masa wypożyczalni ebikow w górach lub nawet w Hiszpanii i wypożyczenie kosztuje tyle, że nie wygląda na to, żeby uwzględniało tak słaba żywotność tych silników. Myślę, że rowery z tych firm są często katowane przez użytkowników i mają narobione sporo godzin/km, a jakoś wypożyczalnie żyją, a nie powinny przy takich cenach za wypożyczenie i słabej żywotności silników.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 maja 2023, 19:50
autor: Yin
Mogą mieć nówki i wymieniać / naprawiać w ramach gwarancji. Po gwarancji rower sprzedają.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 maja 2023, 20:22
autor: insaimz
A jak Panowie z częściami do Bafanga m 510? O ile dobrze model pamiętam, ten co w Tosie jest. Może to najrozsądniejsza opcja na rynku na ten moment?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 20 maja 2023, 21:12
autor: pxl666
insaimz pisze:
20 maja 2023, 20:22
A jak Panowie z częściami do Bafanga m 510? O ile dobrze model pamiętam, ten co w Tosie jest. Może to najrozsądniejsza opcja na rynku na ten moment?
no jest to dobra opcja , droższa niż tsdz2 ale trudny do zajechania silnik w normalnej eksploatacji. mnie osobiście nie leży odczucie jego korby ale pewnie po tygodniu bym sie przyzwyczail

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 maja 2023, 14:18
autor: jaxkubqq
W tsdz2b mamy takie werjse:
36v - 250w, 350w, 500w
48v - 500w, 750w
52v 750w
1.Czy poszczególne wersje silnika różnią się czymś oprócz oprogramowania? Np czy mocniejsze wersje mają lepsze komponenty, większą wagę itp?

2.Dodatkowo ważne pytanie, czy w przypadku wersji 48v mamy taką sytuację że silnik wymaga większej kadencji żeby optyalnie pracować? Bo jeśli silnik w wersji 36v ma takie samo przełożenie jak w przypadku 48v to rozumiem że najlepszą sprawność i moc będzie osiągania przy większej kadencji dopiero?

3. Ile w końcu waży tsdz2b dokładnie (jęsli ktoś wie to proszę o info czy podawał wagę z zębatką, sterownikiem i okablowaniem)? W specyfikacji jest 3.6kg ale to na pewno nie jest realna waga. I czy jest lżejszy/cięższy od bafang bbs01b

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 22 maja 2023, 21:18
autor: scuda
Po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrów pojawił się taki dzwięk w silniku https://youtube.com/shorts/QboeZth_mZE?feature=share
Rozebrany silnik i po wyjeciu silnika elektrycznego z obudowy i kreceniu nim na manetce daje podobne dzwięki. Silnik elektryczny rozłożony, bo myslelismy, że lożyska padły ale wydają sie ok. Ma ktoś jakiś pomysł ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 maja 2023, 8:12
autor: tkoko
Może masz metalową zębatkę zamiast nylonowej i mało smaru, lub "coś" na zębatce, tam szukał bym źródła dźwięku.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 23 maja 2023, 9:29
autor: markkar
scuda pisze:
22 maja 2023, 21:18
Po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrów pojawił się taki dzwięk w silniku https://youtube.com/shorts/QboeZth_mZE?feature=share
Rozebrany silnik i po wyjeciu silnika elektrycznego z obudowy i kreceniu nim na manetce daje podobne dzwięki. Silnik elektryczny rozłożony, bo myslelismy, że lożyska padły ale wydają sie ok. Ma ktoś jakiś pomysł ?
A masz nagrane pracę samego silnika, możesz zaprezentować? W większości przypadków za hałas odpowiada niebieska zębatka, delikatne uszkodzenie i będzie wyła. Jeżeli to nie zębatka to to co ja robię to sprawdzam każdy element podmieniając na nowy.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 24 maja 2023, 9:16
autor: scuda
Jest to wersja tsdz2b, nie ma niebieskiej zebatki ale jest biała. Nagram dzwiek samego silnika elektrycznego jak kolega złoży do kupy. Będziemy próbować podmieniać z mojego silnika części i zobaczymy co z tego wyniknie.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 24 maja 2023, 21:07
autor: MarcinW
Mam u znajomego podobną awarie


Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 24 maja 2023, 21:12
autor: pxl666
to brzmi jakby czujnik zwariował i podawał full mocy

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 24 maja 2023, 21:18
autor: MarcinW
Hmm do tego bardzo się grzeje ale w środku nic nie pozrywane.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 24 maja 2023, 23:50
autor: pxl666
czy silnik jest na fabrycznym fw ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 25 maja 2023, 7:10
autor: tkoko
MarcinW pisze:
24 maja 2023, 21:18
Hmm do tego bardzo się grzeje ale w środku nic nie pozrywane.
To by wskazywało na problem z fazami/halami i oprogramowaniem.
Sprawdźcie jaki prąd z baterii pobiera silnik na luzie, powinien być poniżej 1 A.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 25 maja 2023, 10:32
autor: scuda
U nas silnik złożony ponownie i wszystko wróciło do normy. Kolega mówił że wirnik w silniku był tłusty od smaru, możliwe że to był problem. Dodam jeszcze że problem wystąpił podczas jazdy w ostrym deszczu i kolega nie zaślepił wyjścia na światło tylne, tam gdzie się rozgałęzia na czujnik prędkości i na światło. I możliwe że tam woda się dostała i zwariował. Bo coś napominał jeszcze że bateria raz pokazywała 80 % raz 20.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 25 maja 2023, 12:45
autor: MarcinW
pxl666 pisze:
24 maja 2023, 23:50
czy silnik jest na fabrycznym fw ?
Silnik fabryczny , przejechał 21km

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 25 maja 2023, 13:51
autor: pxl666
MarcinW pisze:
25 maja 2023, 12:45
pxl666 pisze:
24 maja 2023, 23:50
czy silnik jest na fabrycznym fw ?
Silnik fabryczny , przejechał 21km
nagraj film i wysyłaj do chińczyka

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 25 maja 2023, 18:09
autor: MarcinW
Już właśnie wysłałem bo kazali uruchomić bez białej zębatki i też był hałas. Dam znać co z tego wyjdzie

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 maja 2023, 7:49
autor: pxl666
MarcinW pisze:
25 maja 2023, 18:09
Już właśnie wysłałem bo kazali uruchomić bez białej zębatki i też był hałas. Dam znać co z tego wyjdzie
masz na mysli ze miales otworzyć silnik ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 maja 2023, 12:46
autor: wsqqq
Dobry! Przymierzam się do zakupu i mam kilka wątpliwości:
myślę nad wyświetlaczem vlcd6 i nie wiem jak podłączyć do niego sensor prędkości i czujnik hamulca (mam hydrauliczne)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 maja 2023, 13:21
autor: pxl666
wsqqq pisze:
26 maja 2023, 12:46
Dobry! Przymierzam się do zakupu i mam kilka wątpliwości:
myślę nad wyświetlaczem vlcd6 i nie wiem jak podłączyć do niego sensor prędkości i czujnik hamulca (mam hydrauliczne)
nie potrzebujesz

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 maja 2023, 13:28
autor: MarcinW
pxl666 pisze:
26 maja 2023, 7:49
MarcinW pisze:
25 maja 2023, 18:09
Już właśnie wysłałem bo kazali uruchomić bez białej zębatki i też był hałas. Dam znać co z tego wyjdzie
masz na mysli ze miales otworzyć silnik ?
Tak, chcieli abym wysłał do Francji na serwis (kurier około 110zł trzeba zapłacić) albo wyrażają zgodę na otwarcie obudowy, silnik otworzyłem , raz uruchomiłem z białą (kiedyś niebieską) zębatką potem bez zębatki.
Chińczyk powiedział że to wystarczy i wysyłają nowy silnik (sam silnik bez obudowy) wysłał link z aliexpress z jakimiś nakrętkami i żebym to zamówił(10zł)
Kolejny krok to wysłanie im numeru zamówienia tych nakrętek a oni wysyłają w tym zamówieniu silnik :) (po@bane ale co zrobić )
Kiedyś mi też tak samo dosyłali wyświetlacz.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 maja 2023, 13:36
autor: pxl666
no ale spoko że jednak jest reakcja i to pozytywna

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 maja 2023, 13:50
autor: MarcinW
Dokładnie, muszę ich pochwalić bo mimo że czasowo się schodzi , inna strefa czasowa (Chiny) więc mail jest jeden lub dwa na dzień ale powoli powoli do przodu.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 maja 2023, 1:06
autor: Bolej1
Witam. Mam też mam problem z silnikiem bardzo głośno pracuje a dźwięk przypomina silnik F1. Silnik ma około 2tys przebiegu rozebrałem i smarowałem niebieski nylon oryginalnym smarem nic to nie pomogło. Od strony metalowych zębatek też był smarowany nic to nie dało.
Następnie zdecydowałem się na wymianę nylonowej zębatki na nową, dźwięk F1 pozostał. Już brakuje już mi pomysłów co to może tak hałasować. Dźwięk jest gosniejszy jak bardziej nacisnę na pedały i głośniejszy na wyższym stopniu wspomagania. Nagrałem film.


Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 maja 2023, 8:42
autor: pxl666
Bolej1 pisze:
29 maja 2023, 1:06
Witam. Mam też mam problem z silnikiem bardzo głośno pracuje a dźwięk przypomina silnik F1. Silnik ma około 2tys przebiegu rozebrałem i smarowałem niebieski nylon oryginalnym smarem nic to nie pomogło. Od strony metalowych zębatek też był smarowany nic to nie dało.
Następnie zdecydowałem się na wymianę nylonowej zębatki na nową, dźwięk F1 pozostał. Już brakuje już mi pomysłów co to może tak hałasować. Dźwięk jest gosniejszy jak bardziej nacisnę na pedały i głośniejszy na wyższym stopniu wspomagania. Nagrałem film.

podejrzewam że łożyska dostają wibracji , zabawa w wymianę albo olać

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 maja 2023, 10:52
autor: Robi68
Pora na przesiadkę na rower docelowy i moje pytanie Panowie czy da radę w miarę bezproblemowo założyć silnik TSDZ2B do rowerów nowego typu 1x10, 1x12.
Suport BSA 73 jest, ale brakuje z tyłu miejsca na montaż blokady w widelcu (tu może poxilina z przodu załatwiłaby sprawę).
Zastanawiam się również czy zmieści się przednia zębatka w takiej ramie. Tam z reguły są 30-32 zęby. Upatrzone rowery to albo Octane One Prone lub Rockrider Explorer 540 oba już na sztywnych osiach i kołach 29.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 maja 2023, 13:38
autor: pxl666
Robi68 pisze:
29 maja 2023, 10:52
Pora na przesiadkę na rower docelowy i moje pytanie Panowie czy da radę w miarę bezproblemowo założyć silnik TSDZ2B do rowerów nowego typu 1x10, 1x12.
Suport BSA 73 jest, ale brakuje z tyłu miejsca na montaż blokady w widelcu (tu może poxilina z przodu załatwiłaby sprawę).
Zastanawiam się również czy zmieści się przednia zębatka w takiej ramie. Tam z reguły są 30-32 zęby. Upatrzone rowery to albo Octane One Prone lub Rockrider Explorer 540 oba już na sztywnych osiach i kołach 29.
blokadę i tak się wycina bo nie ma miejsca. zebatka oryginalna 42t w takim rowerze się słabo sprawdza więc 38tnw dajesz i gitara gra

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 maja 2023, 14:27
autor: Robi68
Jeżeli 38t wejdzie zapewne przez adapter na 104bcd to super. Mniejszej zębatki bym nie chciał do moich potrzeb.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 maja 2023, 14:41
autor: tkoko
pxl666 pisze:
29 maja 2023, 13:38
.... zebatka oryginalna 42t w takim rowerze się słabo sprawdza więc 38tnw dajesz i gitara gra
droga 42/11T = 3.82, lub góry 42/50T = 0.84
droga 38/11T = 3.45, lub góry 38/50T = 0.76
3.45 : 3.82 * 100 = 90.4%, lub 0.76 : 0.84 * 100 = 90.5%, różnica między tymi zębatkami to ~9% mocy/Nm/prędkości, pytanie czy koszt wymiany zębatki wart jest tej różnicy.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 maja 2023, 15:27
autor: Robi68
To nie chodzi o koszt wymiany tylko o montaż TSDZ2 do ram 1x10 , 1x12 gdzie wydaje mi się że jest inna budowa tylnego widelca niż w rowerach z 2-3 tarczami z przodu. Mam obawy że oryginalna tarcza 42 nie zmieści się. 42 zęby to mi nawet bardzo pasują i nie potrzebuję mocniejszego przełozenia.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 maja 2023, 16:11
autor: tkoko
Robi68 pisze:
29 maja 2023, 15:27
To nie chodzi o koszt wymiany tylko o montaż TSDZ2 do ram 1x10 , 1x12 gdzie wydaje mi się że jest inna budowa tylnego widelca niż w rowerach z 2-3 tarczami z przodu. Mam obawy że oryginalna tarcza 42 nie zmieści się. 42 zęby to mi nawet bardzo pasują i nie potrzebuję mocniejszego przełozenia.
Wystarczy pomierzyć ramę.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 31 maja 2023, 15:42
autor: patschau
Finalizuję mój zakup zestawu TSDZ2B i nie mogę się zdecydować, który wyświetlacz wybrać vlcd5 czy vlcd6. Który z nich oferuje większe możliwości? Z tego co wyczytałem do VLCD5 (8pin) mogę podpiąć manetkę lub zamiast manetki czujnik temperatury. Czy da się podpiąć te rzeczy to VLCD6? Zależy mi też na odczycie chwilowej mocy silnika (W) i napięciu akumulatora (V). Będę też chciał zmienić oprogramowanie na OFS. Proszę o wskazanie plusów i minusów obu wyświetlaczy.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 31 maja 2023, 21:52
autor: pxl666
patschau pisze:
31 maja 2023, 15:42
Finalizuję mój zakup zestawu TSDZ2B i nie mogę się zdecydować, który wyświetlacz wybrać vlcd5 czy vlcd6. Który z nich oferuje większe możliwości? Z tego co wyczytałem do VLCD5 (8pin) mogę podpiąć manetkę lub zamiast manetki czujnik temperatury. Czy da się podpiąć te rzeczy to VLCD6? Zależy mi też na odczycie chwilowej mocy silnika (W) i napięciu akumulatora (V). Będę też chciał zmienić oprogramowanie na OFS. Proszę o wskazanie plusów i minusów obu wyświetlaczy.
vlcd5 jest wielki choć nieco więcej na nim widać. ale mnie jego rozmiar nie odpowiada. vlcd6 jest prymitywny i ograniczony ale jest malutki i przez to robi robotę...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 cze 2023, 7:15
autor: patschau
Dzięki za odpowiedź ale bardziej chodzi mi o różnice techniczne. Mnie też bardziej odpowiada wyglądem vlcd6 ale nie chciałbym ograniczyć sobie możliwości jeżeli vlcd5 ma większe.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 cze 2023, 8:18
autor: pxl666
patschau pisze:
01 cze 2023, 7:15
Dzięki za odpowiedź ale bardziej chodzi mi o różnice techniczne. Mnie też bardziej odpowiada wyglądem vlcd6 ale nie chciałbym ograniczyć sobie możliwości jeżeli vlcd5 ma większe.
jak nie onanizujesz się na mało znaczącymi detalami to nie ma większych. na vlcd5 można łatwiej coś ustawić i zobaczyć ale o ile to niewiem bo nie mam.na vlcd6 trzeba się więcej naklikac ale zasadniczo oferują to samo . ok jest różnica taka że vlcd6 ma przebieg do 1000km i się resetuje co jest denerwujące...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 cze 2023, 8:58
autor: patschau
Podłącze czujnik temperatury do Vlcd6?
Będę mial podgląd chwilowej mocy silnika i napięcie akumulatora?
Chcę wgrać OSF.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 cze 2023, 15:11
autor: pxl666
patschau pisze:
01 cze 2023, 8:58
Podłącze czujnik temperatury do Vlcd6?
Będę mial podgląd chwilowej mocy silnika i napięcie akumulatora?
Chcę wgrać OSF.
tak

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 cze 2023, 22:22
autor: patschau
Z tego co czytałem w Vlcd5 czujnik temperatury podłącza się w miejsce manetki, a do vlcd6 nie ma możliwości podłączenia manetki więc jak to zrobić?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 cze 2023, 23:34
autor: pxl666
patschau pisze:
01 cze 2023, 22:22
Z tego co czytałem w Vlcd5 czujnik temperatury podłącza się w miejsce manetki, a do vlcd6 nie ma możliwości podłączenia manetki więc jak to zrobić?
no nie ma przewodu do obcięcia ale są pady lutownicze na płycie

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 cze 2023, 22:57
autor: nono
Ja mam vlcd5 i cenię sobie, że ma gniazdo USB do którego wpinam krótkim kablem telefon służący jako GPS. Mam też wpięte czujniki hamulca, tak na wszelki wypadek jakby elektronika zdecydowała, że chce jechać dalej a ja że jednak nie.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 03 cze 2023, 9:38
autor: patschau
Do vlcd6 podłączę czujniki hamowania?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 03 cze 2023, 11:51
autor: pxl666
nono pisze:
02 cze 2023, 22:57
Mam też wpięte czujniki hamulca, tak na wszelki wypadek jakby elektronika zdecydowała, że chce jechać dalej a ja że jednak nie.
nie znam przypadku , ani u siebie ani na forum tu ani na endlessie , zbędne

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 03 cze 2023, 16:09
autor: Bolej1
Cześć. Wymieniałem kozyska wałeczkowe na walku a tam trzeba odlutować czujnik tensometru. Coś poszło nie tak bo tensometr nie działa :(
Kiedyś widzielem link(zagraniczne forum) kto wymienia takie łożyska na walku tylko teraz nie mogę znaleźć.
Samo zdjęcie płytki tensometru bez czarnego kleju też by mi pomogło.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 03 cze 2023, 18:56
autor: pxl666
A gdzie rozlutowałeś?