Strona 70 z 74

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 03 cze 2023, 19:42
autor: Bolej1
Przy tensometrze czarny i czerwony. Nie ze skrobałem dokładnie kleju lub może źle wyregulowałem tensometr musi być odstęp między magnesami?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 03 cze 2023, 23:07
autor: pxl666
no jak masz otwory na śruby to powinno pasować. potem regulacja jest na części mm

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 04 cze 2023, 0:31
autor: pxl666

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 cze 2023, 8:57
autor: Bolej1
Czy ten odstęp czujnik - magnes można ustawić szczelinomierzem? Na stronie piszą że można zmierzyć ADC co to za wartość omy? Spro roboty żeby tam się dostać i chciałbym rozebrać raz i ustawić odrazu dobrze.

delikatnie przesuń czujnik (od prawej do lewej i trzymaj go z dala od małych magnesów), aż odczytasz wartość ADC od 100 do 120 (zauważ, że wartość poniżej 100 oznacza, że ​​prawdopodobnie czujnik nie wykrywa małych magnesów, a następnie musisz go przenieść na lewą stronęMoja żona TSDZ2t)

Przy okazji. Potrzebuję taki adapter 130mm pod tsdz2 może ktoś się orieruje gdzie szybko kupić? A może ktoś ma do sprzedania, chętnie odkupię.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 cze 2023, 11:31
autor: pxl666
a coto za adapter , wygląda jak oryginalny pająk

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 cze 2023, 14:29
autor: Bolej1
Orginalny jest 105 czy a ten jest 130 ale już kupiłem więc pytanie nie aktualne. Będę robił rower na pasku Gatesa.
Rozebrałem tensometr ma ktoś foto żeby spr czy ja w dobrym miejscu przylutowałem czarny czerwony?
Pilnie potrzbuje rower z powrotem.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 cze 2023, 18:39
autor: pxl666
czerwony lewo czarny prawo - jest ok

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 cze 2023, 23:29
autor: Bolej1
Źle przylutowałem czarny przewód. Szkoda że wcześniej nie znalazłem tego zdjęcia.
Jak się wchodzi do ukrytego menu żeby ustawić tensometr? Nie mam Opensoftu jest to możliwe na oryginalnym sofcie?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 cze 2023, 23:38
autor: pxl666
wiem że na vlcd5 jest możliwe ale musisz poszukać jak . na vlcd6 działa ale z osf

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 07 cze 2023, 12:03
autor: Conan-mw
Witam. Jestem totalny świeżak i póki co testuje dziś pierwszy raz tsdz2b 750. Rower rockrider st530s przerobiłem sam. Wyświetlacz kupiłem vlcd6 (żałuję mogłem wziąść inny), ciężko o instrukcje do niego itp.
Mam pytanie odnośnie wspomagania, przy prędkości 25km/h silnik już nie wapomaga. Czy można to jakoś wyłączyć?
Czy przy tym wyświetlaczu jest możliwość przeprogramowania siły wspomagania? Bo jeden to generalnie mógł by nie istnieć, na 4 stopniu jest już fajnie. Ale nie wydaje mi się że to pełna moc, jeździłem fabrycznym rockriderem est900 i to był dzik

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 07 cze 2023, 15:32
autor: medyk81
Conan-mw pisze:
07 cze 2023, 12:03
Mam pytanie odnośnie wspomagania, przy prędkości 25km/h silnik już nie wapomaga. Czy można to jakoś wyłączyć?
+ i power razem trzymać przez 10s

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 07 cze 2023, 16:47
autor: Conan-mw
Dzięki już to zrobiłem i teraz nie ogranicza. Ale nadal wydaje mi się że coś jest nie tak. Niby 750w ale chyba jakieś takie chinskie, chyba że to kwestia wgrania innego softu. I wyświetlacz vlcd6 pokazuje mi ciągle full bateri a na bateri mam dwie kreski z 4.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 08 cze 2023, 9:43
autor: mariusz61
Żaden TSDZ2 nie jest przystosowany do oddawania 750 W to jest tylko marketing, jeżeli ustawisz na maxa to spalisz silnik. Realnie to moc to 300 W i to tylko wtedy gdy masz czujnik temperatury.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 08 cze 2023, 12:22
autor: pxl666
mariusz61 pisze:
08 cze 2023, 9:43
Żaden TSDZ2 nie jest przystosowany do oddawania 750 W to jest tylko marketing, jeżeli ustawisz na maxa to spalisz silnik. Realnie to moc to 300 W i to tylko wtedy gdy masz czujnik temperatury.
zależy od trybu pracy . wiadomo że pracując z max mocą zgrzeje się i spali ale spokojnie można się wspinać pod kiepe 15 minut z srednia moca 500w (700 w peaku) i nic sie nie pali , oczywiście że czujnik pomaga w kontroli natomiast przed osf przejeździłem intensywnie sezon katując silnik na max mocach i nic nie spaliłem

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 08 cze 2023, 12:44
autor: Atak_Snajpera
Wydaje mi się że TSDZ2 to już przeszłość. Osoby z ograniczonym budżetem powinny zainteresować się ToSeven DM02. Te silniki przynajmniej mają czujnik temperatury.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 08 cze 2023, 13:50
autor: Eryk
ToSeven to wielka niewiadoma, wygląda jak klon tsdz2. Części zamiennych też nie ma. Cena wyższa niż tsdz2. Ciekawe jak z termika ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 08 cze 2023, 14:02
autor: Atak_Snajpera
Przynajmniej nie dostajesz tego krapowatego segmentowego wyświetlacza LCD rodem z lat 80. Na PSWPower DM02 jest za 300-400 baksów więc tragedii nie ma.

Druga bardzo użyteczna rzecz jest taka że wiele zaawansowanych opcji jest dostępne z poziomu wyświetlacza! Masz coś takiego w TSDZ2 czy musisz ciągle tachać ze sobą laptopa?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 08 cze 2023, 15:27
autor: pxl666
Atak_Snajpera pisze:
08 cze 2023, 14:02
Przynajmniej nie dostajesz tego krapowatego segmentowego wyświetlacza LCD rodem z lat 80. Na PSWPower DM02 jest za 300-400 baksów więc tragedii nie ma.

Druga bardzo użyteczna rzecz jest taka że wiele zaawansowanych opcji jest dostępne z poziomu wyświetlacza! Masz coś takiego w TSDZ2 czy musisz ciągle tachać ze sobą laptopa?
robisz flasza raz i po temacie - skończ już bredzić , a jak chcesz to innymi displayami zmieniasz ustawienia w locie

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 08 cze 2023, 15:35
autor: szkuba
Panowie co do mocy to warto rozgraniczac o jakiej mocy rozmawiamy. O mocy znamionowej czy o mocy maksymalnej?, to z reguły dwie różne wartości. Po modach temperatury od Markara jest realna szansa że moc nominalna - czyli stabilna moc utrzymywana przez 1h będzie około 350W a maksymalna chwilowa rzędu 700W. Ale poczekajmy na wyniki testów..

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 08 cze 2023, 15:38
autor: szkuba
Na papierze DM02 wygląda dobrze. Poczekajmy na więcej opinii użytkowników. Software ma w setupie parametry rodem z Bafanga Ultra.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 08 cze 2023, 16:19
autor: Atak_Snajpera
pxl666 pisze:
08 cze 2023, 15:27
Atak_Snajpera pisze:
08 cze 2023, 14:02
Przynajmniej nie dostajesz tego krapowatego segmentowego wyświetlacza LCD rodem z lat 80. Na PSWPower DM02 jest za 300-400 baksów więc tragedii nie ma.

Druga bardzo użyteczna rzecz jest taka że wiele zaawansowanych opcji jest dostępne z poziomu wyświetlacza! Masz coś takiego w TSDZ2 czy musisz ciągle tachać ze sobą laptopa?
robisz flasza raz i po temacie - skończ już bredzić , a jak chcesz to innymi displayami zmieniasz ustawienia w locie
Taaa jasne... Misiu. Większość użytkowników nie ma ochoty na babranie się ze świeżo zakupionym sprzętem i tracenie czasu na wertowanie pierdyliarda stron w internecie jak jakiś NO-LIFE. Nowy wyświetlacz to również dodatkowe koszta. Parę postów wyżej już było kręcenie nosem że ToSeven jest droższy. To tyle w tameacie twojego mędrkowania.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 08 cze 2023, 21:55
autor: pxl666
Atak_Snajpera pisze:
08 cze 2023, 16:19
pxl666 pisze:
08 cze 2023, 15:27


robisz flasza raz i po temacie - skończ już bredzić , a jak chcesz to innymi displayami zmieniasz ustawienia w locie
Taaa jasne... Misiu. Większość użytkowników nie ma ochoty na babranie się ze świeżo zakupionym sprzętem i tracenie czasu na wertowanie pierdyliarda stron w internecie jak jakiś NO-LIFE. Nowy wyświetlacz to również dodatkowe koszta. Parę postów wyżej już było kręcenie nosem że ToSeven jest droższy. To tyle w tameacie twojego mędrkowania.
Noi predolisz bo poza mną swego czasu wszyscy wrzucali flasza i jakoś nikt nie marudził. jednym wystarczał vlcd3 inni bawili się z sw102 i gitara gra . ja jeździłem na stocku i spoko , pasowało mi bardzo. na to jak ten silnik traktuję to uważam że bardzo spoko jest . wiadomix że mógłby być lepszy ale WSZYSTKO może być lepiej wykonane . nawet cyc . więc wykruwiaj z tego wątku jak chcesz to tylko siać smród trola.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 09 cze 2023, 11:18
autor: rezystor1990
Wydaje mi się że TSDZ2 to już przeszłość. Osoby z ograniczonym budżetem powinny zainteresować się ToSeven DM02. Te silniki przynajmniej mają czujnik temperatury.
Ten dalej prorokuje na podstawie danych z dupy... przy photonie już Ci pisałem żeś jakiś odklejony no i dalej to samo..
Ten silnik to jedna wielka niewiadoma. Więc jeżeli ktoś zamierza kupić to tylko w roli testera, na pewno w tym momencie nie namawiał bym nikogo na zakup tego silnika tylko dlatego że ma kolorowy wyświetlacz i czujnik temperatury...
Druga bardzo użyteczna rzecz jest taka że wiele zaawansowanych opcji jest dostępne z poziomu wyświetlacza!
Jest trochę ustawień z poziomu wyświetlacza ale bez przesady to nie są zaawansowane ustawienia. To co najważniejsze czyli reakcja silnika na naciski jest tak skąpa że bez OSF i tak nic nie zmienimy. Czy soft będzie dostępny też trudno powiedzieć niby chińczyk mówi że udostępni ale ciągle tego nie zrobił...
Taaa jasne... Misiu. Większość użytkowników nie ma ochoty na babranie się ze świeżo zakupionym sprzętem i tracenie czasu na wertowanie pierdyliarda stron
Powtarzam to od zawsze jeżeli nie masz zdolności manualnych, wiedzy elektryczno/elektronicznej nie bierz się za konwersje roweru! Prędzej czy później będzie coś trzeba grzebnąć, naprawić, nasmarować a budowa baterii to nie zabawa i można puścić sobie dom z dymem. Z pchaniem się w chińskie wynalazki jest jak z Media Markt "Nie dla idiotów"

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 cze 2023, 13:36
autor: Robi68
Przy przekładce silnika zauważyłem dwa potencjalnie niebezpieczne miejsca do przeniku wody do silnika.
Szczególnie wyprowadzenie kabli wydaje się być nieszczelne. Czy uszczelniacie to miejsce, czy tak ma właśnie być dla odpływu, odpowietrzania?
Może ono jest szczelne tylko tak wygląda?
Obrazek

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 cze 2023, 14:36
autor: Tooropek
Rzekomo tak właśnie ma to być. Nic z tym nie trzeba robić.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 11 cze 2023, 23:44
autor: pxl666
uszczelnienie jest dalej

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 12 cze 2023, 9:27
autor: medyk81
Robi68 pisze:
11 cze 2023, 13:36
Przy przekładce silnika zauważyłem dwa potencjalnie niebezpieczne miejsca do przeniku wody do silnika.
Szczególnie wyprowadzenie kabli wydaje się być nieszczelne. Czy uszczelniacie to miejsce, czy tak ma właśnie być dla odpływu, odpowietrzania?
Może ono jest szczelne tylko tak wygląda?
Obrazek
W weekend rozbierałem silnik po niewielkim przebiegu (ok 150km), trochę piachu tam się zebrało. Myślałem o czarnym silikonie od strony przewodów ale finalnie nic nie dałem. Na pewno nie wolno zakleić otworu po prawej na foto - jest na dole silnika. W razie dostania się wody np po kablach tym właśnie otworem woda powinna odpłynąć.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 12 cze 2023, 18:53
autor: Robi68
Dzieki, zostawiam jak jest:)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 cze 2023, 13:16
autor: Seeper
Bolej1 pisze:
29 maja 2023, 1:06
Witam. Mam też mam problem z silnikiem bardzo głośno pracuje a dźwięk przypomina silnik F1. Silnik ma około 2tys przebiegu rozebrałem i smarowałem niebieski nylon oryginalnym smarem nic to nie pomogło. Od strony metalowych zębatek też był smarowany nic to nie dało.
Następnie zdecydowałem się na wymianę nylonowej zębatki na nową, dźwięk F1 pozostał. Już brakuje już mi pomysłów co to może tak hałasować. Dźwięk jest gosniejszy jak bardziej nacisnę na pedały i głośniejszy na wyższym stopniu wspomagania. Nagrałem film.

U mnie to samo. Silnik przejechał 500km i zaczął tak głośno chodzić

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 cze 2023, 19:48
autor: patschau
Dostałem właśnie swój TSDZ2B i chciałem sprawdzić czy działa zanim zamontuję w rowerze. Podłączyłem baterię, vlcd5, manetkę, nie podłączyłem czujnika prędkości. Jak naciskam manetkę to silnik kręci się ale jak kręcę korbą, czy z podłączonym czujnikiem prędkości czy bez to nic się nie dzieje, cisza. Coś robię źle?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 13 cze 2023, 20:27
autor: pxl666
patschau pisze:
13 cze 2023, 19:48
Dostałem właśnie swój TSDZ2B i chciałem sprawdzić czy działa zanim zamontuję w rowerze. Podłączyłem baterię, vlcd5, manetkę, nie podłączyłem czujnika prędkości. Jak naciskam manetkę to silnik kręci się ale jak kręcę korbą, czy z podłączonym czujnikiem prędkości czy bez to nic się nie dzieje, cisza. Coś robię źle?
musisz nacisnąć. nie wystarczy kręcić na luzie

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 cze 2023, 16:41
autor: MarcinW
MarcinW pisze:
24 maja 2023, 21:07
Mam u znajomego podobną awarie

Piszę po czasie ,ale w skrócie. Parę dni się zeszło z pisaniem z Chińczykami i wysyłaniem filmików i zdjęć. Jak juz wiedzieli ze awaria silnika to wysłali nowy, czekałem jakieś 10dni na paczkę , przyjechał nowy silnik (bez obudowy) plus dali trochę smaru , podłączyłem i działa. Więc wsparcie na plus.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 15 cze 2023, 0:05
autor: terragady
insaimz pisze:
20 maja 2023, 20:22
A jak Panowie z częściami do Bafanga m 510? O ile dobrze model pamiętam, ten co w Tosie jest. Może to najrozsądniejsza opcja na rynku na ten moment?
ale przeciez m510 jest silnikiem do detykowanych ram a wtedy w 10k zl z budowa sie na pewno nie zamkniesz a tsdz2 to raczej budzetowe rozwiazanie aby miec prawdziwego elektryka (z czujnikiem nacisku).

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 15 cze 2023, 8:36
autor: pxl666
terragady pisze:
15 cze 2023, 0:05
insaimz pisze:
20 maja 2023, 20:22
A jak Panowie z częściami do Bafanga m 510? O ile dobrze model pamiętam, ten co w Tosie jest. Może to najrozsądniejsza opcja na rynku na ten moment?
ale przeciez m510 jest silnikiem do detykowanych ram a wtedy w 10k zl z budowa sie na pewno nie zamkniesz a tsdz2 to raczej budzetowe rozwiazanie aby miec prawdziwego elektryka (z czujnikiem nacisku).
części są tylko sam motor waży ponad 6kg ...rama ok 8tys taka lepsza

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 15 cze 2023, 9:14
autor: ap0f1s
Na alibabie z silnikiem bafangu ultra z zębatka np 40t stalową kupisz ramę z opłatami za 8k np. Seroxat . Przy zakupie większej ilości rzeczy ponad 6k z opłatami idzie wyjść. Tylko to praktycznie rama i silnik, jeszcze reszta.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 15 cze 2023, 9:30
autor: rezystor1990
części są tylko sam motor waży ponad 6kg ...rama ok 8tys taka lepsza
Tu mowa o M510 nie G510.
ale przeciez m510 jest silnikiem do detykowanych ram a wtedy w 10k zl z budowa sie na pewno nie zamkniesz a tsdz2 to raczej budzetowe rozwiazanie aby miec prawdziwego elektryka (z czujnikiem nacisku).
No to nie jest takie niemożliwe Silnik M560 (120Nm, 750W)+ rama carbon + bateria+przesyłka=670+678+389+249=1987$*4,1=8150PLN
Teraz jeżeli masz już swój rower w miarę świeży który chciałeś przeznaczyć na konwersje to z niego przekładasz graty pewnie będzie trzeba kupić dumper bo będzie innego rozmiaru więc można się zmieścić w 8-9tys.zł a jeszcze można swoją starą ramę sprzedać więc 8 tys. jest realne.

Jeżeli chodzi o G510/M620 do kupienia z chin teraz przy tanim dolarze za mniej niż 6tys na ramie seroxat(na OLX za 7tys.). Baterie kupujesz na depakiecie za koło 1,5tys i zostaje 2,5tys. na tani, używany osprzęt z OLX. Jeżeli masz już rower to przekładasz graty kupujesz dumper baterię i za 6-7,5tys. masz kocura na G510.

Więc się da tylko trzeba być w tym zawziętym i kombinować.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 15 cze 2023, 13:04
autor: terragady
no do tego trzeba się jeszcze trochę mocniej znać i kombinować. Tak czy siak jak ktoś ma nawet spoko rower i chce dołożyć tsdz2 to dochodzi tylko 2-3k zł i jeździsz. Tak czy siak z twoich obliczeń i tak wychodzi około 10k, nawet jak sciągniesz silnik i ramę z chin za 6k, dochodzi bateria i cała reszta. Jakby ktoś mi do 10 złożył takiego bajka to biorę 2 ;)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 15 cze 2023, 13:47
autor: rezystor1990
Jak już masz rower i tylko ekonomicznie chcesz zrobić konwersje to tak TSDZ jest dobrym rozwiązaniem ale jak czytam że ludzie kupują rower specjalnie pod konwersje a czasami nawet nowy to już dla mnie traci sens. Po za tym w nowych ramach coraz rzadziej się da zamontować mida czy huba.

10tys dużo siana ale jak się przejdziesz do salonu i zobaczysz jaki paździerz za 10 tys. stoi w sklepie to nagle się okazuje że to jednak nie dużo.
Jakby ktoś mi do 10 złożył takiego bajka to biorę 2
To jest bez problemu do zrobienia ale nikt prezentów za darmo na tym świecie nie robi więc żeby było tanio trzeba swoimi rękami ulepić.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 15 cze 2023, 13:54
autor: terragady
nie no sklepowe konstrukcje komercyjne to straszne są w tych pieniądzach, a takie semi komercyjne to trzeba 20k dać za coś już bardziej porządnego choć w sumie znam tylko Tosę ale też nie interesowałem się aż tak.

Za 10k myślę że na nowych częściach wszystkich by było ciężko, jakbym dostał gotową paczkę ze wszystkimi częściami to bym sobie poskładał ale tak to pewnie bez doświadczenia bym się z budową bujał pół roku bo a to tu czegoś brakuje, a to tu nie pasuje itd.

Ja mam np dość spoko rower 26" na xt i slx hardtaila ale z niego to tylko chyba hamulce mógłbym przełożyć, więc taki pod konwersję z tsdz2 idealnie pasuje.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 15 cze 2023, 14:05
autor: terragady
a te gotowe rowery od chinczykow z alibaby? Wychodzą jakbym brał 2 poniżej 10k, mają m620 i nie najgorsze podzespoły. Czy lepiej już faktycznie samemu? Nie zajmuje się tym może ktoś w Polsce, takim złożeniem za jakąś dodatkową opłatą?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 15 cze 2023, 14:37
autor: rezystor1990
Zakup z alibaby się opłaca ale za 10k nikt nie sprzeda nowego roweru na nowych częściach łącznie z przesyłką. W takiej cenie uda się zamawiając silnik+rama ewentualnie + bateria a części trzeba kompletować z OLX bo tam naprawdę można tanio wyrwać praktycznie nowe części. Ja 90% części kupiłem z drugiej ręki a były praktycznie to nowe części.

https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 1fadZH2I7D

https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 7b65WbVEq1

Przesyłkę trzeba liczyć w okolicach 650$

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 16 cze 2023, 0:59
autor: terragady
no to tu już ponad 16k wychodzi, mówię o tym drugim. No nic dzięki za sugestie :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 16 cze 2023, 11:15
autor: Robi68
Jestem po przekładce silnika i nie do końca wszystko jest ok.
Mam pytania. Jak mocujecie zębatkę do adapterta 104bcd?
U mnie gdy zamontuję na zewnątrz to wychodzi słaba linia łańcucha, z kolei gdy pod pająka to śruby od zębatki ocierają o kołnierz na silniku.
Brakuje dosłownie 2-3mm. Zebatka Deckas 38T. Może jakaś inna węższa, inne śruby, podkładka pod pająka żeby odsunąć go od silnika?
Czy mieliście podobne problemy i jak sobie poradziliście?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 16 cze 2023, 15:16
autor: pxl666
Robi68 pisze:
16 cze 2023, 11:15
Jestem po przekładce silnika i nie do końca wszystko jest ok.
Mam pytania. Jak mocujecie zębatkę do adapterta 104bcd?
U mnie gdy zamontuję na zewnątrz to wychodzi słaba linia łańcucha, z kolei gdy pod pająka to śruby od zębatki ocierają o kołnierz na silniku.
Brakuje dosłownie 2-3mm. Zebatka Deckas 38T. Może jakaś inna węższa, inne śruby, podkładka pod pająka żeby odsunąć go od silnika?
Czy mieliście podobne problemy i jak sobie poradziliście?
śruby czy zębatka ? w nowej wersji silnika ramiona zębatki ocierają o kołnierz i trzeba szlifnacc ramiona zębatki , chyba ze za grube podkładki dałeś

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 16 cze 2023, 16:41
autor: Robi68
Nowa wersja B. Mi to wygląda że śruby od mocowania ocierają dałem te co były oryginalne w TSDZ2B.
A jakby dać takie małe podkładki sprężynujące pod 5 śrub mocujących pająka o odsunąć go trochę od silnika? O jakie podkładki pytasz?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 16 cze 2023, 16:49
autor: pxl666
Robi68 pisze:
16 cze 2023, 16:41
Nowa wersja B. Mi to wygląda że śruby od mocowania ocierają dałem te co były oryginalne w TSDZ2B.
A jakby dać takie małe podkładki sprężynujące pod 5 śrub mocujących pająka o odsunąć go trochę od silnika? O jakie podkładki pytasz?
ja dystansuje zebatke do srodka na podkladkach pod kominami

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 16 cze 2023, 17:00
autor: Robi68
Muszę się przyjrzeć w takim razie dokładnie co tam ociera.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 cze 2023, 18:46
autor: Robi68
Tak to wygląda. Ociera samym rantem śruby o kołnierz plastikowej osłony łożyska.
Sama tarcza ma luz 1-2mm tylko te śruby zawadzają.
Pomysł mam taki to albo dać metalową cieńszą tarczę, albo wyfrezować wpusty pod kominy śruby?
Teraz to chyba spróbuję znaleźć pasującą tarczę 38T na oryginalny pająk, A 104BCD z zębatką np. 32T przyda mi się jak wybiorę się w góry.
A może taka zębatka będzie dobra?
https://www.rowertour.com/p/261855/tarc ... ozmiar-38T
Znacie jakieś sprawdzone tarcze 38T pasujące do oryginalnego pająka (chyba 110 BCD). Znalazłem SRAMy X-synki ale drogie, chyba że warto?
Popularne Deckasy są za grube:(

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 cze 2023, 18:48
autor: sajny
Jakby się ktoś zastanawiał silnik z pswpower kupiony 3 dni temu przeprogramowałem na OSF. Trochę się wystraszyłem, że go ucegliłem bo za pierwszym razem się nie udało i silnik przestał reagować. Jednak komunikował się z ST Visual Programmer. Po skróceniu kabelka między ST-Link a silnikiem udało się przywrócić oprogramowanie fabryczne a później bez problemu OSF. Jednak kluczowe jest żeby kabelek między komputerem o silnikiem był jak najkrótszy.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 18 cze 2023, 0:22
autor: pxl666
o tak . chyba wiertlem stopniowym zrobiłem wpusty na kominy