Strona 73 z 74

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 24 sie 2023, 16:56
autor: elektrotonus
markkar pisze:
22 sie 2023, 22:43
elektrotonus pisze:
22 sie 2023, 22:27
Jaki jest rozmiar tych śrubek do tarczy?
Wyglądają na zbliżone ?

https://allegro.pl/oferta/sruby-i-komin ... 3897181713

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 24 sie 2023, 19:07
autor: pxl666
kominy maja chyba tez rożną długość , dobrze zawczasu sie upewnić jakie potrzebujesz bo kiedyś trafiłem chyba na za długie i musiałem czarować z podkładkami ...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 25 sie 2023, 12:24
autor: markkar
elektrotonus pisze:
24 sie 2023, 16:56
markkar pisze:
22 sie 2023, 22:43
Wyglądają na zbliżone ?

https://allegro.pl/oferta/sruby-i-komin ... 3897181713
Wymiarowo tak ale są z aluminium a ja w aluminiowe śruby nie wierzę.
Stalowe tanio ale dłużej znajdziesz na ali lub drożej ale szybciej tu: https://ebikestuff.eu/pl/czesci-zamienn ... -szt-.html

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 25 sie 2023, 22:37
autor: elektrotonus
Znalazłem,

Właśnie udało mi się znaleźć ten świetny produkt na platformie AliExpress, zobacz! 8,66zł 5%OFF | 5 par kołowrotków rowerowych śruby do płyt MTB Monoplate lub podwójne lub trzy płytowe części korby rowerowe akcesoria
https://a.aliexpress.com/_EJNGwax

wyglądają na takie jak powinny w wersji B. Jeśli nie będzie pasować to kupię na ebikestuff.eu :-)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 26 sie 2023, 12:12
autor: markkar
B to na 99% takie jak w oryginale

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 27 sie 2023, 0:33
autor: Astrolux
elektrotonus pisze:
24 sie 2023, 16:48
Jaka pasuje z cienkich, zwykłe z zestawu blatów do mtb ?
Do oryginalnego pająka:https://pl.aliexpress.com/item/10050050 ... pt=glo2pol

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 27 sie 2023, 3:34
autor: Robi68
Dokładnie, najlepiej bez adaptera, najlepsza linia łańcucha wychodzi. Z tą aluminiową będziesz miał problem, z moich walk piłowanie krawędzi nie pomaga, to kominy ocierają o obudowę. Chyba że znajdziesz zębatkę z frezami pod kominy. Mnie się nie udało. Dopóki nie kupiłem oryginalnej metalowej 38T jeździłem z metalowa Sram Eagle 104 stalową zamocowaną na wierzch. Linia łańcucha ok na 5 najmniejszych trybów z tyłu. Na niziny ok w góry:(

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 27 sie 2023, 9:06
autor: pxl666
Robi68 pisze:
27 sie 2023, 3:34
Dokładnie, najlepiej bez adaptera, najlepsza linia łańcucha wychodzi. Z tą aluminiową będziesz miał problem, z moich walk piłowanie krawędzi nie pomaga, to kominy ocierają o obudowę. Chyba że znajdziesz zębatkę z frezami pod kominy. Mnie się nie udało. Dopóki nie kupiłem oryginalnej metalowej 38T jeździłem z metalowa Sram Eagle 104 stalową zamocowaną na wierzch. Linia łańcucha ok na 5 najmniejszych trybów z tyłu. Na niziny ok w góry:(
kominy podfrezowałem tym Obrazek

https://photos.google.com/share/AF1QipM ... 9HZmxkdUtR

viewtopic.php?f=30&t=8914

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 27 sie 2023, 20:38
autor: markkar
Robi68 pisze:
27 sie 2023, 3:34
...Chyba że znajdziesz zębatkę z frezami pod kominy. Mnie się nie udało...
https://ebikestuff.eu/pl/elementy-tunin ... de-38t_mod

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 sie 2023, 13:25
autor: Robi68
Super że wypełniłeś lukę w rynku. Brakowało tego rozwiązania:)

PS> Czy ktoś ma pomysł dlaczego nie działa manetka na oryginalnym sofcie?
Czujniki hamulca zainstalowane. Wer. B 8 pin VLCD5.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 wrz 2023, 20:42
autor: dodek24
Witam wszystkich, czy wie ktoś, jaka grubość ma podkładka, która jest na niebieskiej zębatce ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 14 wrz 2023, 8:47
autor: pxl666
czy mi się wydawało czy ktoś znalazł dz41 pasujący do tonszenga ? bo na Ali mi chińczyki piszo ze nie majo...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 wrz 2023, 17:53
autor: rob208
Podpowiedzcie proszę czy ma sens wymiana zębatki przy silniku z większą.
Mam starego ale niezniszczonego unibike everest DX 26” koła i oryginalną 42T przez co właściwie nie używam 3 dużych zębatek na 7 stopniowym wolnobiegu RECON RHG-07C / 12-28T

Nie jestem specjalistą od rowerów ale wydaje mi się, że zwiększenie przedniej zębatki da mi większą prędkość i elastyczność oraz wykorzystam duże zębatki na wolnobiegu.
Proszę o poradę co mogę tu zrobić by lepiej wykorzystać potencjał tego silnika, ze wskazaniem co konkretnie kupić :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 wrz 2023, 18:26
autor: lukaszNArowerze
rob208 pisze:
17 wrz 2023, 17:53
Podpowiedzcie proszę czy ma sens wymiana zębatki przy silniku z większą.
Mam starego ale niezniszczonego unibike everest DX 26” koła i oryginalną 42T przez co właściwie nie używam 3 dużych zębatek na 7 stopniowym wolnobiegu RECON RHG-07C / 12-28T

Nie jestem specjalistą od rowerów ale wydaje mi się, że zwiększenie przedniej zębatki da mi większą prędkość i elastyczność oraz wykorzystam duże zębatki na wolnobiegu.
Proszę o poradę co mogę tu zrobić by lepiej wykorzystać potencjał tego silnika, ze wskazaniem co konkretnie kupić :)
O kurcze, jestem zaskoczony bo do tej pory wszyscy (w tym ja) kombinowali jak tu zmniejszyc przednia zebatke (ewentualnie droga, krórą ja poszedłem czyli zwiększanie zakresu tylnej kasety, obecnie mam 11-50t).

Ale wiadomo, każdemu według potrzeb. Natomiast skoro piszesz ze 42t z przodu to za mało i nie korzystasz z niskich biegów z tylu czyli raczej smigasz po rownym i plaskim terenie. Teoretycznie widzialem na ali blaty 52t do tsdz (pytanie czy masz tsdz2 czy tsdz2b - ja kupilem 36t z mysla o tsdz2b i mimo szlifowania i pilowania to ciagle mi to tarlo o obudowe silnika, w tsdz2 tego problemu niby nie ma). Tak czy siak pewnie sie da.

Z ciekawosci jakie predkosci chcesz tym osiagac? Tez mam 26” i przy 42-11 spokojnie po plaskim jedzie sie 35kmh, rozumiem ze chcesz szybciej?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 wrz 2023, 18:51
autor: pxl666
ta co jest oryginalnie jest ok . imho nie ma sensu większej .

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 wrz 2023, 18:59
autor: rob208
Mam wersję B i masz rację 90% to tereny płaskie lub małe wzniesienia
Na płaskim tak do 35km/h idzie ale myślałem że dodając trochę zębów :) będzie 40 i lepsze wykorzystanie zakresu wolnobiegu.
Widziałem na ali 44T nie wiem ile to da i czy do wersji B będzie działała.
https://a.aliexpress.com/_EGXQb6J

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 wrz 2023, 19:01
autor: pxl666
ja na 36 osiągam 40 na miękko. może potrzebujesz osf wrzucic ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 wrz 2023, 19:03
autor: rob208
Mam osf ale mam 26” koła i tu wspomaganie nic już chyba nie pomoże

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 wrz 2023, 19:29
autor: Robi68
https://pl.esoulbike.com/produkty/Akces ... 6547722304
Tylko po co? Na podjazdach zdechnie.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 wrz 2023, 19:37
autor: pxl666
rob208 pisze:
17 wrz 2023, 19:03
Mam osf ale mam 26” koła i tu wspomaganie nic już chyba nie pomoże
mam osf i blat 36 t i osiągam 40kmh ... nie kumam problemu

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 wrz 2023, 19:53
autor: lukaszNArowerze
pxl666 pisze:
17 wrz 2023, 19:37

mam osf i blat 36 t i osiągam 40kmh ... nie kumam problemu
Problem może byc w oczekiwaniach. IMO ten tsdz (jak i wiekszosc mid-ów) to jednak w założeniu silnik do jazdy w terenie. Przynajmniej ja tak odbieram mid-y. Owszem, ja tez dużo śmigam po plaskim i tez osiągam tam 30+ ale na prostej drodze to obejdzie mnie każdy popularny hub (1000w i więcej) gdzie odkręci manete i poleci 50+.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 wrz 2023, 21:34
autor: tkoko
pxl666 pisze:
17 wrz 2023, 19:37
rob208 pisze:
17 wrz 2023, 19:03
Mam osf ale mam 26” koła i tu wspomaganie nic już chyba nie pomoże
mam osf i blat 36 t i osiągam 40kmh ... nie kumam problemu
Problem jak zwykle zapewne tkwi w "osiągam 40 kmh"
Matematycznie, posiłkując się tabelką Makkara, dla przełożenia 36/11T = 3.27, i oponie 26" (2095 mm) mamy;
RPM korby 90, 300 wat silnik + Twoje waty = 37 kmh
RPM korby 100, 200 wat silnik + Twoje waty = 41 kmh
RPM korby 110, 100 wat silnik + Twoje waty = 45 kmh
RPM korby 120, 0 wat silnik + Twoje waty = 49 kmh

rob208 jeżeli zwiększysz blat, przesuniesz RPM korby w niższe obroty lecz z większą mocą co automatycznie zwiększy prędkość. Będzie tego kilka kmh, ale kosztem większego zużycia prądu i potencjalnego przegrzewania silnika.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 wrz 2023, 22:36
autor: pxl666
nadal nie widzę problemu. jak ja na kole 26 i terenowych oponach z blatem 36 osiągam 40 to on na fabrycznym blacie 42t spokojnie leci 45 . ze silnik się grzeje to wiadomix ale tak chyba gościu chce

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 wrz 2023, 22:53
autor: rob208
tkoko pisze:
17 wrz 2023, 21:34
pxl666 pisze:
17 wrz 2023, 19:37


mam osf i blat 36 t i osiągam 40kmh ... nie kumam problemu
Problem jak zwykle zapewne tkwi w "osiągam 40 kmh"
Matematycznie, posiłkując się tabelką Makkara, dla przełożenia 36/11T = 3.27, i oponie 26" (2095 mm) mamy;
RPM korby 90, 300 wat silnik + Twoje waty = 37 kmh
RPM korby 100, 200 wat silnik + Twoje waty = 41 kmh
RPM korby 110, 100 wat silnik + Twoje waty = 45 kmh
RPM korby 120, 0 wat silnik + Twoje waty = 49 kmh

rob208 jeżeli zwiększysz blat, przesuniesz RPM korby w niższe obroty lecz z większą mocą co automatycznie zwiększy prędkość. Będzie tego kilka kmh, ale kosztem większego zużycia prądu i potencjalnego przegrzewania silnika.
Dzięki to wiele wyjaśnia. Mam świadomość poboru prądu oraz wzrostu temperatury, jeszcze nie przekroczyłem nigdy 42 stopni (mam sensor oraz modyfikacje kolegi z forum tylko bez radiatorow)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 18 wrz 2023, 7:32
autor: tkoko
pxl666 pisze:
17 wrz 2023, 22:36
nadal nie widzę problemu. jak ja na kole 26 i terenowych oponach z blatem 36 osiągam 40 to on na fabrycznym blacie 42t spokojnie leci 45 .
Na swoim Yoch'u 52 V / 18A (odpowiednik TSDZ2) na przełożeniu 51/13, też bez problemu w kilka/naście sekund "OSIĄGAM" 50 km/godz (z "dostępnych" 56 km/godz), lecz później kilka/kilkanaście minut muszę dojść do siebie. :D
Na 200 - 300 watach z silnika nie osiągniesz "spokojnie" 40 km/godz, chyba że masz wytrenowanie zawodnicze i jesteś w stanie "wykręcić nogami" dodatkowe 250 - 350 wat przez dłuższy czas (godz, dwie itd).

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 18 wrz 2023, 7:47
autor: pxl666
no wiadomo ze trzeba wtedy PEDAŁOWAĆ a nie kręcić nogami udając , wiem że nie jest to szczególnie wysiłkowe zwłaszcza na max mocy ale coś tam spocić się trzeba

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 18 wrz 2023, 20:44
autor: terragady
pxl666 pisze:
18 wrz 2023, 7:47
no wiadomo ze trzeba wtedy PEDAŁOWAĆ a nie kręcić nogami udając , wiem że nie jest to szczególnie wysiłkowe zwłaszcza na max mocy ale coś tam spocić się trzeba
od tego ten silnik jest wlasnie, do manety i mocy to bezprzekladniowe na tyl i jazda, ale wtedy zero przyjemnosci z jazdy rowerem jako takiej.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 19 wrz 2023, 16:35
autor: tkoko
rob208 pisze:
17 wrz 2023, 19:03
Mam osf ale mam 26” koła i tu wspomaganie nic już chyba nie pomoże
Z nudów (pada :D ) "strzeliłem" silnik TSDZ2 w symulatorze (na bazie wykresu muppett).
https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... f=85&tf=38
możesz sobie dowolnie poeksperymentować z zębatkami, wagą, oponami, mocą itd.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 19 wrz 2023, 16:59
autor: rob208
tkoko pisze:
19 wrz 2023, 16:35
rob208 pisze:
17 wrz 2023, 19:03
Mam osf ale mam 26” koła i tu wspomaganie nic już chyba nie pomoże
Z nudów (pada :D ) "strzeliłem" silnik TSDZ2 w symulatorze (na bazie wykresu muppett).
https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... f=85&tf=38
możesz sobie dowolnie poeksperymentować z zębatkami, wagą, oponami, mocą itd.
Super :) różnica 42/44 wychodzi całkiem całkiem na wykresach - zamówiłem zębatkę 44 więc zobaczę jak to będzie w rzeczywistości :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 19 wrz 2023, 18:07
autor: tkoko
rob208 pisze:
19 wrz 2023, 16:59
Super :) różnica 42/44 wychodzi całkiem całkiem na wykresach - zamówiłem zębatkę 44 więc zobaczę jak to będzie w rzeczywistości :)
Przecież to jest jedynie 1 km/godz, :D chyba że porównujesz do 38T
https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... 5&gear_b=1

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 19 wrz 2023, 18:38
autor: rob208
może coś poklikałem :) spoko :) zobaczymy jak zmienię :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 21 wrz 2023, 15:06
autor: PiotrekS
Ja mam do Was pytanie. Jak bateria ma BMS 15A, to dsdz2to przekroczy i Bms mi odetnie, czy prąd silnika nie przekroczy 15 A?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 21 wrz 2023, 15:40
autor: pxl666
fabrycznie chyba nie , na osf możesz ustawić max prąd

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 21 wrz 2023, 17:24
autor: tkoko
PiotrekS pisze:
21 wrz 2023, 15:06
Ja mam do Was pytanie. Jak bateria ma BMS 15A, to dsdz2to przekroczy i Bms mi odetnie, czy prąd silnika nie przekroczy 15 A?
Po pierwsze; każde urządzenie elektryczne/elektroniczne ma pewien zakres bezpieczeństwa/tolerancji. Tak jak domowe napięcie niekoniecznie ma 230 V, może mieć 207 do 253 V, tak i BMS będzie miał tolerancję prądu i zapewne się nie wyłączy. Może być jedynie (w skrajnym przypadku) większa podatność BMS'a na uszkodzenia.
Po drugie; szczytowe wartości prądu pobierane przez silnik są najczęściej chwilowymi, i BMS będzie obciążony mniejszym prądem.
Po trzecie; możesz ustawić w sterowniku mniejszy prąd z baterii.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 wrz 2023, 11:48
autor: elekbike
Witam.
Szukam ośki do starszej wersji TSDZ2.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 wrz 2023, 15:09
autor: pxl666
elekbike pisze:
28 wrz 2023, 11:48
Witam.
Szukam ośki do starszej wersji TSDZ2.
po ile na aliexpresie toto ? może mam ale musze pogrzebac

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 wrz 2023, 21:20
autor: medyk81
pxl666 pisze:
28 wrz 2023, 15:09
elekbike pisze:
28 wrz 2023, 11:48
Witam.
Szukam ośki do starszej wersji TSDZ2.
po ile na aliexpresie toto ? może mam ale musze pogrzebac
Ośki do starszej wersji nie znalazłem na Ali. Jest praktycznie nie do kupienia. Zamiana na nowszą wymaga wymiany czujnika nacisku niestety. Zostaje spawanie.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 wrz 2023, 8:02
autor: pxl666
medyk81 pisze:
28 wrz 2023, 21:20
pxl666 pisze:
28 wrz 2023, 15:09


po ile na aliexpresie toto ? może mam ale musze pogrzebac
Ośki do starszej wersji nie znalazłem na Ali. Jest praktycznie nie do kupienia. Zamiana na nowszą wymaga wymiany czujnika nacisku niestety. Zostaje spawanie.
czym się różni czujnik w wersji B ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 wrz 2023, 8:12
autor: pxl666
ok mam . tu pokazują różnicę
https://pl.aliexpress.com/item/10050057 ... zNm1eX4RRt

mozesz zapytac typa czy nie ma osi do starej wersji
to zastanawiam sie czy pozbywać się swojej ...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 wrz 2023, 11:04
autor: medyk81
pxl666 pisze:
29 wrz 2023, 8:02

czym się różni czujnik w wersji B ?
Ja do starej wersji silnika włożyłem nową oś z nowym czujnikiem - wtedy da radę podmienić. Jak na foto z Ali - wielowypust jest na innej długości osi co wymusza inny wymiar w gnieździe czujnika.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 paź 2023, 14:58
autor: Conan-mw
Ktoś spotkał się już z takim dźwiękiem wręcz chrupaniem w tsdz2b ?.
Przejechane 450km i to bez szaleństw i już się skończył?
https://youtube.com/shorts/WKPeJRYt2Bg? ... J57jciqeXM
Dodam że na jeździe na manetce tego niema. Więc stawiam że padło jakieś łożysko na ośce.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 paź 2023, 16:08
autor: Robert-gt
Sprawdź czy korby się nie poluzowały ,dźwięk podobny

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 paź 2023, 9:49
autor: Conan-mw
To raczej nie od korb, bo nie mają luzu a czuć na pedałach jak coś chrupie. Nic mi nie pozostaje jak dziś go wyciągnąć na stół i rozebrac.

Jednak człowiek głupi. Okazało sie że faktycznie śruba od prawej korby była lekko luźna i to powodowało te hałasy i chrupanie a łapiąc ręką za korbę nie było czuć żadnego luzu. Więc byłem pewny że to nie to. Dzięki Robert-gt za naprowadzenie.
Jeździmy dalej :mrgreen:

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 paź 2023, 19:35
autor: Robert-gt
Nie ma za co, ważne że podpowiedź trafna :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 paź 2023, 20:43
autor: pxl666
dobrą praktyką jest napchanie smaru tam gdzie może nalać sie woda i spowodować trzeszczenie - mufa suportu i gniazda osi w korbach np ...teoretycznie silikon lepszy bo woda nie wypłucze ale potem moze utrudniac serwis

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 paź 2023, 22:15
autor: PiotrekS
Podpowiedzcie o co może chodzić. Nowy zestaw tsdz2 i vlcd5, wszystko działa, ale podczas pracy silnika licznik nie pokazuje prędkości. Bez obciążenia pokazuje. WTF?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 paź 2023, 22:31
autor: pxl666
hm ? pokazuje z kolem w powietrzu ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 paź 2023, 6:50
autor: PiotrekS
Jak pedałujesz nie pokazuje, ale jak lecisz na luzie pokazuje

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 12 paź 2023, 10:56
autor: sAdiBuki
Panowie duży problem. Poradzę się może bardziej doświadczonych.

Świeżo złożony rower na TSDZ2B 48V, dołożony licznik SW102, wgrany OSF v20.1C.4. Wczoraj wszystko śmigało, chociaż przeglądając menu ustawień na liczniku złapał dwa razy zwiechę. Wyłączenie i włączenie baterii pomagało i wszystko się uruchamiało ok. Dzisiaj podczas zmiany ustawień pojemności baterii znowu złapał zwiechę. Po wyłączeniu i włączeniu baterii już się nie odpalił. Na wyświetlaczu stoi menu startowe z tekstem, że czeka na TSDZ2. Próbowałem na nowo przeprogramować silnik, niestety już się nie łączy. Kabel na pewno dobry, bo jeszcze wczoraj go programowałem.

Kurde czy to znaczy, że sterownik silnika się uwalił? Pozostaje go wymienić? A może ma ktoś jakiś inny pomysł co mogę zrobić?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 12 paź 2023, 11:38
autor: pxl666
moze cos fikło przy flaszu ? ja bym dokladnie sie upewnil ze flasz ok