Strona 2 z 74

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 27 mar 2019, 22:26
autor: Tooropek
ximad pisze:
22 mar 2019, 21:15
Zebatka z fabrycznego zestawu dobrze trzyma lancuch? Nie spada na nierownosciach?
Ladnie wyglada ten silniczek po zamontowaniu, taki nieduzy chowa sie pod rama, prawie nie widac
Manetkę przerzutki już mam, linkę, pancerz teflonowy i mocowania na pancerz, już tylko założyć i śmigać do woli. A co do spadania łańcucha... 150km przejechane i nie było mowy o spadaniu łańcucha czy innych niespodziankach, tylko czysta frajda z jazdy. Mam szeroką miskę suportu i przez to nie chodzi mi 8 tylko 7 przełożeń, ale dla mnie to żaden problem, rower i tak ma taki zryw, że nie potrzebuje tego ósmego przełożenia. Po weekendzie więcej się rozpiszę, bo mam zamiar w niedziele (jak pogoda pozwoli) zrobić ze 100km :D

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 mar 2019, 8:08
autor: ximad
Też miałem takie wrażenie w bbs02 że fajne te przerzutki ale 2 skrajne i 1 srodkowa wystarczą, 8 to za dużo na tą moc :)
Duzy plus zestawu za to że nie spada łańcuch, w bafangach normą jest to że z fabrycznym zestawem zamawia się blat od razu narrowwide bo fabryczny jest kiszka.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 mar 2019, 8:55
autor: lobo0
Właśnie chciałem skorzystać z wyprzedaży urodzinowej, ale niestety za tą cenę rzucili pewnie tylko parę sztuk i już nie są dostępne https://www.aliexpress.com/item/Europe- ... 69210.html

Widzę, że ten sprzedawca ma jeszcze ten produkt w swoim sklepie, ale już bez deklaracji wysyłki z Europy, czyli nie wykluczony jest VAT.

https://www.aliexpress.com/store/produc ... 79429.html

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 mar 2019, 17:25
autor: Tooropek
ximad pisze:
28 mar 2019, 8:08
Też miałem takie wrażenie w bbs02 że fajne te przerzutki ale 2 skrajne i 1 srodkowa wystarczą, 8 to za dużo na tą moc :)
Duzy plus zestawu za to że nie spada łańcuch, w bafangach normą jest to że z fabrycznym zestawem zamawia się blat od razu narrowwide bo fabryczny jest kiszka.
No w tsdz2 nie spada łańcuch, ale to też zależy od przerzutki, jak używasz tylko 3 przełożeń dajmy na to 3,4,5 czyli środek kasety, czy wolnobiegu to należałoby zmienic przerzutkę na taką z krótkim wózkiem i naciągnąć srubę od napięcia łańcucha. Nie twierdzę, że nie spadłby mi łańcuch jezdząć na bafangu, ale sądzę, że to nie problem ogarnąć temat przerzutki i spadania łańcucha (bez zmiany blatu) by nie było problemów. Idę zmieniać manetkę i wprowadzić pancerz pod suport :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 28 mar 2019, 17:28
autor: Tooropek
lobo0 pisze:
28 mar 2019, 8:55
Właśnie chciałem skorzystać z wyprzedaży urodzinowej, ale niestety za tą cenę rzucili pewnie tylko parę sztuk i już nie są dostępne https://www.aliexpress.com/item/Europe- ... 69210.html

Widzę, że ten sprzedawca ma jeszcze ten produkt w swoim sklepie, ale już bez deklaracji wysyłki z Europy, czyli nie wykluczony jest VAT.

https://www.aliexpress.com/store/produc ... 79429.html
Zapytaj chińczyka czy ma jeszcze w magazynie w niemczech ten zestaw i czy jest możliwość wystawienia nowej aukcji, szybko nie odpisują, ale kontakt jest... A i sprawdz na pswpower.com czy mają wysyłkę z europy, bo może tylko na aliexpress się aukcja skończyła.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 mar 2019, 13:27
autor: Vegasnight9
W internecie krąży mnóstwo mitów że mając mocnego MIDa trzeba wymieniać zebatki + łańcuch co tysiąc km... Ile w tym prawdy?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 mar 2019, 15:21
autor: leszcz
Vegasnight9 pisze:
29 mar 2019, 13:27
W internecie krąży mnóstwo mitów że mając mocnego MIDa trzeba wymieniać zebatki + łańcuch co tysiąc km... Ile w tym prawdy?
Na 9/10/11s pewnie tak. Na 7s rekordowo zrobiłem 3tys ale mocno wyciągnięty łańcuch zdążył wyrobić przedni blat i wtedy nowy napęd (łańcuch+kaseta) znacznie szybciej się wyrabiał, tak 1-1.5tys. Po wymianie blatu znowu ok 2tys. robiłem na komplecie 2łańcuchy+kaseta.

Tu moc odgrywa znaczącą rolę. Mi średnie wspomaganie z tras wychodziło ok 500W. Jak ktoś jeździ na mniejszym/większym to może zakładać wolniejsze/szybsze zużycie.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 30 mar 2019, 1:55
autor: Eryk
Z tymi midami do rowerów to faktycznie jest kłopot, jeżeli ktoś silnik traktuje w takim midzie jaki główny napęd to nie ma opcji aby szybciej się nie zużywał. Człowiek optymalnie generuje około 250W a tu nagle w taki zestawie mamy 3 razy tyle na tych samych podzespołach :D. Łańcuch, blaty nie były projektowane pod takie moce, podejrzewam że łańcuch i blaty z komarka przeżyły by próbę bez uszczerbku

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 kwie 2019, 12:04
autor: lobo0
Tooropek pisze:
28 mar 2019, 17:28
lobo0 pisze:
28 mar 2019, 8:55
Właśnie chciałem skorzystać z wyprzedaży urodzinowej, ale niestety za tą cenę rzucili pewnie tylko parę sztuk i już nie są dostępne https://www.aliexpress.com/item/Europe- ... 69210.html

Widzę, że ten sprzedawca ma jeszcze ten produkt w swoim sklepie, ale już bez deklaracji wysyłki z Europy, czyli nie wykluczony jest VAT.

https://www.aliexpress.com/store/produc ... 79429.html
Zapytaj chińczyka czy ma jeszcze w magazynie w niemczech ten zestaw i czy jest możliwość wystawienia nowej aukcji, szybko nie odpisują, ale kontakt jest... A i sprawdz na pswpower.com czy mają wysyłkę z europy, bo może tylko na aliexpress się aukcja skończyła.
Kupiłem bezpośrednio ze strony PSWPower z wysyłką z Niemiec.
Czekam na wysyłkę.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 kwie 2019, 13:01
autor: Tooropek
lobo0 pisze:
01 kwie 2019, 12:04
Tooropek pisze:
28 mar 2019, 17:28
Zapytaj chińczyka czy ma jeszcze w magazynie w niemczech ten zestaw i czy jest możliwość wystawienia nowej aukcji, szybko nie odpisują, ale kontakt jest... A i sprawdz na pswpower.com czy mają wysyłkę z europy, bo może tylko na aliexpress się aukcja skończyła.
Kupiłem bezpośrednio ze strony PSWPower z wysyłką z Niemiec.
Czekam na wysyłkę.
Super! Cieszy mnie to. 5 dni i zestaw będziesz miał w domu :) Dodawaj swoje opinie na temat tsdz2 tutaj w temacie, a i na poczatku skonfiguruj pod siebie opcje na vlcd5, wrazie czego napisz do mnie priv z numerem telefonu i ja podam swój to Ci pomogę ustawić lcd bo na pierwszy raz jest ciezko zrozumiec z instrukcji jak wejsc w ustawienia zaawansowane.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 kwie 2019, 14:46
autor: lobo0
Nie omieszkam dodać opinii. Będzie ona równeż w porównaniu do Bafanga BBS02B 750W na którym aktualnie jeżdżę.
Ten zakupiony silnik ma być dla znajomego i sam jestem ciekaw jak się będzie sprawdzał.
Jak dojdzie i będę miał problemy to odezwę się na priv, dzięki za chęć pomocy.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 kwie 2019, 15:43
autor: Tooropek
lobo0 pisze:
01 kwie 2019, 14:46
Nie omieszkam dodać opinii. Będzie ona równeż w porównaniu do Bafanga BBS02B 750W na którym aktualnie jeżdżę.
Ten zakupiony silnik ma być dla znajomego i sam jestem ciekaw jak się będzie sprawdzał.
Jak dojdzie i będę miał problemy to odezwę się na priv, dzięki za chęć pomocy.
Mam już drobne doświadczenie z tym zestawem, także co mogę to pomogę. Napewno przed 1 montażem należy uszczelnić silikonem obudowe plastikową od sterownika bo wyglądają tam przewody i może byc problem z wilogcią. Ja tego nie zrobiłem, ale zamierzam zrobic bo już wiem, że zestaw działa super i do skośnookich nie wróci. Tsdz2 jest mega dla osób, które lubią się zmęczyć na rowerze i używać go jako rower a nie pojazd elektryczny.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 kwie 2019, 11:22
autor: Paff
A ja ze swojej strony polecam zamówić na ali przy okazji mosiężne koło w miejsce nylonowego. Moje padło po 800 km. Ja koło mosiężne zamawiałem razem z silnikiem więc napęd traktowałem bez taryfy ulgowej i może stąd za długo oryginał nie wytrzymał. Ale faktem jest, że jeśli ktoś chce z roweru korzystać w warunkach generujących większe obciążenia powinien się z taką awarią liczyć.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 kwie 2019, 12:17
autor: Tooropek
Paff pisze:
02 kwie 2019, 11:22
A ja ze swojej strony polecam zamówić na ali przy okazji mosiężne koło w miejsce nylonowego. Moje padło po 800 km. Ja koło mosiężne zamawiałem razem z silnikiem więc napęd traktowałem bez taryfy ulgowej i może stąd za długo oryginał nie wytrzymał. Ale faktem jest, że jeśli ktoś chce z roweru korzystać w warunkach generujących większe obciążenia powinien się z taką awarią liczyć.
A jak z łożyskami i uszczelnieniem o którym wspomniałem wcześniej? Też miałeś niedoróbkę montażu i gigantyczną szczelinę od spodu silnika przy sterowniku?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 kwie 2019, 16:25
autor: Paff
Nie bardzo rozumiem o czym piszesz. Plastikowy dekiel faktycznie ma szpary przy przewodach a nie szczelny przepust ale chyba nie taka jego rola. Sterownik zabudowany jest w metalowym korpusie i dodatkowa plastikowa osłona nie wiele ma do jego szczelności.
Chociaż może się mylę. Rozbierałem napęd w zeszłym roku i może nie zwróciłem uwagi na szczegóły skupiając się na wymontowaniu koła nylonowego napędu. Do łożysk na pewno nie ma dostępu brud. Metalowa pokrywa silnika jak i plastikowa pokrywa przekładni głównej uszczelniana jest sznurem gumowym. Jedyne miejsce które budziło moją wątpliwość to uszczelnienie przy wyjściu korby z przekładni głównej. Poza tym nie miałem zastrzeżeń.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 kwie 2019, 18:11
autor: Tooropek
Paff pisze:
02 kwie 2019, 16:25
Nie bardzo rozumiem o czym piszesz. Plastikowy dekiel faktycznie ma szpary przy przewodach a nie szczelny przepust ale chyba nie taka jego rola. Sterownik zabudowany jest w metalowym korpusie i dodatkowa plastikowa osłona nie wiele ma do jego szczelności.
Chociaż może się mylę. Rozbierałem napęd w zeszłym roku i może nie zwróciłem uwagi na szczegóły skupiając się na wymontowaniu koła nylonowego napędu. Do łożysk na pewno nie ma dostępu brud. Metalowa pokrywa silnika jak i plastikowa pokrywa przekładni głównej uszczelniana jest sznurem gumowym. Jedyne miejsce które budziło moją wątpliwość to uszczelnienie przy wyjściu korby z przekładni głównej. Poza tym nie miałem zastrzeżeń.
Chodzi mi o tą plasitkową obudowę spod której wystają przewody zasilania, widać pod nią halle i fazy silnika, na fazy jak pójdzie woda to i silnik i sterownik dupnie, więc należałoby zadbać o uszczelnienie.
Obrazek

Nie wiem czy w każdym tsdz2 tak jest ale mnie tak to właśnie wygląda i jest to do ogarnięcia.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 02 kwie 2019, 20:02
autor: Paff
U mnie takiej szpary nie ma. Nie mniej do halli i uzwojeń silnika nie ma dostępu nawet po wyjęciu silnika. Trzeba by go rozebrać. A same przewody wychodzą z silnika druga stroną tam gdzie jest metalowa pokrywa więc przypuszczam, że widzisz tam co innego.
Zresztą sam zobacz jak to wygląda. Instrukcja co prawda pisana krzakami ale zdjęcia sporo wyjaśniają.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 03 kwie 2019, 21:56
autor: dar.k
Tooropek pisze:
27 mar 2019, 22:13
Na bidonie 14,5ah przejechałem na trybie turbo około 80km i jeszcze miałem pare voltów
Z jaką prędkością i na jakiej przerzutce jechałeś na płaskich odcinkach? Ile wtedy watów/amper chwilowego poboru najczęściej widziałeś na wyświetlaczu?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 04 kwie 2019, 12:39
autor: Tooropek
dar.k pisze:
03 kwie 2019, 21:56
Tooropek pisze:
27 mar 2019, 22:13
Na bidonie 14,5ah przejechałem na trybie turbo około 80km i jeszcze miałem pare voltów
Z jaką prędkością i na jakiej przerzutce jechałeś na płaskich odcinkach? Ile wtedy watów/amper chwilowego poboru najczęściej widziałeś na wyświetlaczu?
Prędkości różne - jak to w mieście, ale zazwyczaj między 30 a 40km/h, przełożeń niewiele zmieniałem bo miałem jeszcze manetkę deore, która utrudniała pracę manetki przyśpieszenia i w 99% było to 11T z tyłu czyli najmniejsza zębatka. Co do poboru to nie wiem bo nie mam ani watomierza, ani na wyświetlaczu vlcd5 nie pokazuje zużycia w W czy A. Jak przyjdzie watomierz z chin to wtedy pomierzę cokolwiek, ale narazie miesiąc, czy dłużej muszę czekać.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 kwie 2019, 0:56
autor: dar.k
leszcz pisze:
29 mar 2019, 15:21
Po wymianie blatu znowu ok 2tys. robiłem na komplecie 2łańcuchy+kaseta.
Najpierw pierwszy łańcuch, potem drugi, czy oba naprzemiennie co ileś kilometrów?
Zdradzisz gdzie kupowałeś blat i jaki?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 kwie 2019, 10:18
autor: leszcz
dar.k pisze:
05 kwie 2019, 0:56
Najpierw pierwszy łańcuch, potem drugi, czy oba naprzemiennie co ileś kilometrów?
Zdradzisz gdzie kupowałeś blat i jaki?
Naprzemiennie. Co ~150km wieszasz na gwoździu oba i bierzesz krótszy.

Zawsze przy zmianie => przymiar:
Obrazek

Jak się wyciągnie powyżej 1.0 => wywalasz łańcuch, bo wtedy zajeżdżasz blat+kasetę.

Ja na początku nie mierzyłem rozciągnięcia i zrobiłem 3k ale blat był do wymiany, bo jak założyłem nowy komplet łańcuch+kaseta to przeskakiwał na blacie.

Po wywaleniu obu łańcuchów na 99% kaseta do wymiany, ew możesz kombinować wymianę tylko najmniejszej koronki, bo z reguły na tej się jeździ najwięcej.

Jeśli po wymianie kasety nadal łańcuch przeskakuje => blat do wymiany.

Blat brałem tu za 81zł.

Teraz tak myślę, że spróbowałbym pojeździć do zgonu całości blat+kaseta+2łańcuchy. Gdyby ujechał 4k to mniej roboty serwisowej a koszt zbliżony.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 05 kwie 2019, 20:28
autor: Kolmodor
Ok założyłem tego lingbei 500w powiem wam bardzo cichy jest i kopa też ma , możesz pokazać jak poprawiłeś przewody , może coś podpatrze , szkoda że wychodzą u mnie u dołu a nie z boku jutro zrobię zdjęcia...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 kwie 2019, 16:20
autor: Tooropek
Kolmodor pisze:
05 kwie 2019, 20:28
Ok założyłem tego lingbei 500w powiem wam bardzo cichy jest i kopa też ma , możesz pokazać jak poprawiłeś przewody , może coś podpatrze , szkoda że wychodzą u mnie u dołu a nie z boku jutro zrobię zdjęcia...
Narazie nic nie zmieniałem, ale na pewno pojawią się jakieś zdjęcia i opis w temacie.

A co do tego zestawu lingbei załóż nowy temat, by nie robić haosu w temacie tsdz2.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 16 kwie 2019, 23:00
autor: maluch1990
A jak Panowie wychodzi porównanie TSDZ2 z bafangiem mid ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 16 kwie 2019, 23:51
autor: lobo0
Ja dzisiaj poskładałem TSDZ2 750W (16A) i odbyłem pierwszą jazdę. Mam porównanie do mojego BBS02B 750W (18A) - oba na 48V.
Kilka słów na gorąco:
Ten tensometryczny czujnik nacisku to jest coś pięknego w porównaniu do PASa w BBS02. Zarówno ruszanie jak i jazda nawet na największym wspomaganiu (TURBO) jest płynna i naturalna. TSDZ2 od razu po naciśnięciu na pedały rusza płynnie w zależności od siły nacisku. Tego się praktycznie nie da zrobić w BBS02B na najwyższym wspomaganiu bo od razu jest kop (oczywiście można to niwelować soft startem programowo, ale nigdy to nie będzie tak działało). Tak samo jazda na największym wspomaganiu jest płynna. Mogę sobie spokojnie jechać delikatnie pedałując, a chcąc przyśpieszyć mocniej naciskam na pedały i rower odjeżdża. W BBS02 muszę cały czas wachlować siłą wspomagania/przerzutkami, aby dostosować do aktualnej sytuacji na drodze/w lesie.
Na TSDZ2 wsiadam jak na zwykły rower i jadąc czuję się jak na rowerze z tym, że niewidzialna siła pcha mnie do przodu - piękne uczucie. Każdy manewr jest przewidywalny - zawracanie, szybkie skręty, przyśpieszanie i zwalnianie - każdy kto nie jechał nigdy na rowerze elektrycznym od razu będzie wiedział jak używać tego napędu. Tego niestety nie mogę powiedzieć o BBS02, który jest nieprzewidywalny, bardziej narowisty i każdy manewr musi być robiony z ręką na hamulcu (rozłączanie napędu), przy wspomaganiu się manetką lub zmniejszeniu wspomagania, bo każdy niekontrolowany ruch korbą może dla niewprawionego użytkownika skończyć się źle :)

Wykonanie obu jest niezłe, trochę bardziej przemawia do mnie sposób mocowania TSDZ2 (wydaje się solidniejszy i odporniejszy na samoluzowanie), sama osłona zębatki jest stalowa (w BBS02 jest plastik który już zdążyłem uszkodzić). Manetka w TSDZ2 jest spokojniejsza na defaultowych ustawieniach. TSDZ2 wydaje się być trochę głośniejszy, ale niewiele. Co do porównania mocy to albo te 2A robią różnicę, albo przez samo ustawienie TSDZ2 wydaje się być słabszy (niewiele, ale odczuwalnie). Być może przestawienie na 18A wyrównało by moce chociaż odczucia jazdy tymi dwoma napędami są całkiem odmienne.

Podsumowując:
TSDZ2 idealny do miasta, na codzinne dojazdy do pracy, delektowanie się płynną i naturalną jazdą.
BBS02B idealny do ciężkich zadań - góry, ciężkie podjazdy, agresywna i szybka jazda.

Ja preferuję ten drugi styl jazdy (mieszkam w beskidach i jężdżę głównie po górach) i zostawiam sobie BBS02B, TSDZ2 trafia do znajomego, który preferuje ten pierwszy styl więc uważam, że idealnie mamy dobrane silniki.

Mam nadzieję, że komuś się przyda mój wywód.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 16 kwie 2019, 23:58
autor: maluch1990
Bardzo przydatna opinia, jest dużo słabszy od bafanga ? Da się wspinać pod te same stromizny co bafangiem ? Czy po za mocą czymś TSDZ2 jest gorszy od bafanga ? Latam bafangiem po lasach i atakuję mega podjazdy czy konkurent byłby taki sam (po za mniejszą mocą) ?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 kwie 2019, 0:04
autor: lobo0
Jutro rower oddaję znajomemu więc testów wspinaczkowych nie będzie, ale wydaje mi się że, jeżeli ustawiona moc będzie taka sama i przełożenia również to powinien wjeżdżać dokładnie w takie same miejsca.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 17 kwie 2019, 5:04
autor: Tooropek
maluch1990 pisze:
16 kwie 2019, 23:58
Bardzo przydatna opinia, jest dużo słabszy od bafanga ? Da się wspinać pod te same stromizny co bafangiem ? Czy po za mocą czymś TSDZ2 jest gorszy od bafanga ? Latam bafangiem po lasach i atakuję mega podjazdy czy konkurent byłby taki sam (po za mniejszą mocą) ?
Testowałem mojego tsdz2 na podjezdzie pod bardzo stromą górke długości 10metrów gdzie na nogach jest ciężko wejść i bez rozpędzania wjechałem bez problemu, zdjęcie górki dodam jak będzie lepsza pogoda bo aktualnie pada deszcz i jest ponuro. Zdecydowanie jednak juz teraz stwierdzam, że jak masz wytrzymały napęd podjazdy nie stanowią zadnego problemu. Co do zgrzania silnika był lekko ciepły po około 25km mieszanej jazdy. Moc w ustawieniach miałem ustawioną na 3/4 możliwości i odblokowaną predkosc maksymalną 45km/h bo po tej predkosci manetka i silnik odcinają.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 29 kwie 2019, 23:39
autor: andwas
Witam Kolegów :). Powiedzcie, co myślicie o firmie e-biker.pl i silniku Rapid MID750 ?. Czy to, jest ten sam zestaw (TSDZ2 z lcd5 j/w ?). Szukam odpowiedniego napędu dla siebie. Mój sprzęt: rower z hamulcami hydro, koła 29", moja waga 95KG, teren do jazdy raczej płaski - Kujawy:) .
I ostanie pytanie, co radzicie wybrać ? napęd centralny, czy może tylne koło ?. Pomijam zasilanie, myślę że tu dam radę :). Jeździłem ostatnio na rowerze z tylnym napędem z e-biker.pl Rapid S-2100. Było fajnie, jednak brakowało mi wspomagania silnika z własnych nóg !.
Jeżeli jest to pytanie nie na temat, proszę mi wybaczyć :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 30 kwie 2019, 8:38
autor: MarcinW
https://tiny.pl/trpsh
Tu masz troche taniej niz u ebajkera i tak to jest to samo.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 30 kwie 2019, 8:52
autor: Tooropek
Andwas czytaj temat od początku, troche o tym pisałem.
Pswpower ma swoją stronę internetową, polecam tam zajrzeć jak nie ma na ali z wysyłką z niemiec. Pozdrawiam

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 30 kwie 2019, 21:06
autor: andwas
Dziękuję za odpowiedzi :). Tooropek i lobo0, Wasze posty przeczytałem już z 10 razy, są dla mnie jak Mantra :). Ostatnio sporo szukałem w sieci konkretnych wypowiedzi, na temat różnicy napędów elektrycznych w rowerze. Wasze komentarze zdecydowanie przekonały mnie do zakupu napędu centralnego !.
Odnośnie zakupu silnika, dzięki za linka MarcinW :). Myślę jednak o zakupie w e-biker. Kupię silnik na firmę, gdzie mogę odliczyć 23% Vat. Czyli różnica ok. 400zł. Jednak będę miał 2 letnią gwarancję w Polsce. Oczywiście zdam relację z konwersji roweru. Pozdrawiam Andrzej

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 maja 2019, 9:23
autor: Tooropek
andwas pisze:
30 kwie 2019, 21:06
Dziękuję za odpowiedzi :). Tooropek i lobo0, Wasze posty przeczytałem już z 10 razy, są dla mnie jak Mantra :). Ostatnio sporo szukałem w sieci konkretnych wypowiedzi, na temat różnicy napędów elektrycznych w rowerze. Wasze komentarze zdecydowanie przekonały mnie do zakupu napędu centralnego !.
Odnośnie zakupu silnika, dzięki za linka MarcinW :). Myślę jednak o zakupie w e-biker. Kupię silnik na firmę, gdzie mogę odliczyć 23% Vat. Czyli różnica ok. 400zł. Jednak będę miał 2 letnią gwarancję w Polsce. Oczywiście zdam relację z konwersji roweru. Pozdrawiam Andrzej
Stanowczo odradzam ebajkera, ze względu, że serwis odbiera telefon raz na 3 dni, poza tym termin prawie 2 miesiecy na wysyłkę przekracza czas zamówienia przesyłki od chińczyka, ale jak masz czas by czekać i chęci by pozniej żałować to proszę bardzo - Twój wybor. Tak na marginesie kompetencje osób, które siedzą na słuchawce i na emailu w tej firmie są poniżej poziomu mniej zaawansowanych użytkowników tego forum, wiem bo wysyłałem zapytania techniczne i nigdy nie uzyskałem żadnej odpowiedzi, która mogła by mi jakkolwiek pomóc. Co do gwarancji, to wolę nie zapłacić oszustowi prawie tysiąc złotych marży a pieniądze, które wydam za ewentualne naprawy nie przekroczą ceny samego zestawu z ebajkera. Decyzja należy do Ciebie, ale pamiętaj, że moja zła opinia na temat ebajkera jest wypracowana na podstawie doświadczeń z przed roku. Ja już tam na pewno nic nie kupie, to bardziej jak pewne. Miłego dnia.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 maja 2019, 18:42
autor: andwas
Dziękuję Tooropek :) Dzięki Tobie i Forum, mam w końcu obrany kierunek !. Tak jak mówisz, bez sensu jest przepłacać i dodatkowo nie mieć jakiegokolwiek wsparcia !. Twoja opinia odnośnie ebajkera zgadza się całkowicie. Zaciągnąłem informacji od znajomych, którzy kupowali zestawy w tym roku, czyli silnik + bateria. Pierwsza paczka to silnik, czas dostawy 3,5 tygodnia. Druga paczka bateria 8 tygodni oczekiwania. Jednak zapomnieli wysłać ładowarki, to trzecia paczka i kolejne dni :).
Powiedz proszę, od Kolegi MarcinW dostałem linka https://tiny.pl/trpsh Cena jest dobra, jednak w zestawie brakuje manetki. Czy to jest jakiś problem ?. Czy można ją kupić w Polsce ?. Oferta jest fajna, bo towar jest w magazynach europejskich. Zamawiałem tak drukarkę 3D. Dotarła w 4 dni. Masz może jakiś namiar na baterię bidonową 48V 14-16Ah ?.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 01 maja 2019, 22:34
autor: MarcinW
Wersja z manetką: https://tiny.pl/trnwn
Na tą chwile nie mają wysyłki z Europy, ale podpytać ich możesz co i jak.
Baterię w bidonie to śmiało od Glebor z forum możesz brać.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 03 maja 2019, 9:33
autor: Wojtas
Świetnie się prezentuje ten rower. Jaka waga całości? Przyznam szczerze, 30 kg mojego roweru trochę mi przeszkadza a ten rower wygląda praktycznie jak rower. Na takim bidonie i silniku jaki można zasięg osiągnąć? Napaliłem się 😀 będziesz nim na zlocie?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 03 maja 2019, 12:38
autor: Tooropek
Będę nim na zlocie, rozmawialiśmy o tym przez telefon i to ja Cię namawiałem żebyś zrobił wszystko by przyjechać na zlot :) Kilometrów mam mało nabite, ale mam bidon 14,5Ah i 80km z kręceniem nogami lekko da radę, mam już watomierz, podłączę go i wykonam odpowiednie pomiary, ale to już po zlocie bo mam kupe roboty. Ten zestaw mozna powiedzieć nie zmienia roweru w elektryczny tylko dodaje kopa naszym nogom :)

Waga roweru na wadze przemysłowej 22kg z aku :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 03 maja 2019, 14:51
autor: Wojtas
O kurde, kusisz. 22 kg coś pięknego. Pogadamy na zlocie. Nie wiem tylko czy uda się wziąć mój rower.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 03 maja 2019, 15:07
autor: Tooropek
Weź 4700pln to nie będziesz musiał brać roweru :D

Odnajdziesz mnie na zlocie po rowerze, będę z kobitą, albo zadzwon w sobotę 11.05 koło południa w jakim miejscu się znajduję :D

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 03 maja 2019, 15:11
autor: Wojtas
Hehe najpierw zobaczę to Twoje cudo. Coś czuję, że na wzrost przypasuje.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 03 maja 2019, 15:32
autor: Tooropek
Okej, juz mam 3 chętnych na testy zestawu i samego roweru. Fajnie... Szykujcie swoje falcony i inne mocarne konstrukcje, bo i ja chętnie na czyms szybkim się bryknę :D

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 04 maja 2019, 16:46
autor: Wojtas
Zastanawiam się pod jak stromą górkę to podjedzie na manetce (nachylenie w procentach)? :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 04 maja 2019, 19:23
autor: Tooropek
Będę z bratem ciotecznym nagrywał ujecia z drona pod jaką górkę podjeżdżam na swoim zestawie. Jutro jak pogoda się nie popsuje to przed wieczorem będzie filmik w temacie. Jaką apką najlepiej zmierzyć długość i kąt nachylenia? Mam doświadczenie z endomondo ale tylko jeśli chodzi i dystans, czas i srednią prędkość. Dron pokaze tylko swoją aktualną wysokość a ja mogę dystans z gpsa zczytać, ale przeliczając wzniesienie według matematyki nie wyjdzie rzeczywisty kąt nachylenia. Proszę o jakąś podpowiedź to podam dokładne rzeczywiste dane. :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 maja 2019, 21:36
autor: Wojtas
Ja używam telefonu z barometrem. Z tego jest dość dokłądny pomiar. Potem na stravie można zobaczyć nachylenia.

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 06 maja 2019, 21:40
autor: Tooropek
Dzięki jakoś to ogarne, pogoda nie dopisała i nie zrobiłem nagrania bo operator drona (fotograf) na poprawinach był nagrywał imprezę :D Przejedziesz się na zlocie i sam sprawdzisz, a filmik obiecałem (wspomniałem w temacie o tym) to ogarnę na 100% w niedługim czasie. Pozdro :)

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 07 maja 2019, 0:07
autor: HSMax
Manetki SHIMANO ALTUS SL-M310 3 x 8 - po założeniu manetki przyśpieszenia ( kciukowej ), nie da się przełączyć biegów...za długie przełączniki ( nie ważne, jak je ustawiam ), co w zamian poroponujecie z manetek do zmiany przełożeń? Narazie odciąłem końcówkę zrzucania manetki i ok, ale to taki hardkor na tymczasowo. Może się komuś przyda, że nie zawsze wszystko pasuje...musiałem szlifować wewnętrzny suport w Krosie Hexagon X9, żeby wrzucić MID-DRIVE TSDZ2 750W. Nie wiem, czy to niedoróba Krosa, czy mam takie szczęście...Teraz weszło i jutro montaż baterii od Glebora ( Bidon 17,5 Ah ). Dam znać , jak poszła reszta...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 07 maja 2019, 0:22
autor: HSMax
Dopowiem...
Byłem w szoku, że nie mogę wsunąć silnika TSGZ2 w suport ramy Krosa Hexagona X9...No przecież 68-70 mm? Cóż, zakupiłem kamienie szlifierskie do wiertarki i heja. Dało radę, trochę zabawy...Ale to nie tak, że 2 godziny i cacy...Trzeba pokombinować. Ale w końcu weszło. Fajnie. Trochę stresu było...Wymyśl, co zrobić....Teraz się śmieję, bo wszystko wygląda super...Zamontuję baterię i jazda. Z drugiej strony, dobrze wiedzieć, co i jak się robiło. Na przyszłość. Co jeszcze powiem, kombinujcie, żeby pasowało. Czasem takie spojrzenie po czasie daje odpowiedź. Ja tak miałem...A wszystko robiłem pierwszy raz...

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 07 maja 2019, 0:27
autor: leszcz
Polecam Strava do śledzenia wzniesien. Super opcje w przeglądarce do analizy trasy

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 07 maja 2019, 0:30
autor: HSMax
I poszukuję ustawień dla VLCD5 dla TSDZ2 750W koło 26' takie na start, żeby wiedzieć, co ustawiam. Nie mam nic na ten temat. Ktoś pomoże?

Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W

: 07 maja 2019, 0:40
autor: HSMax
2 sprawy:
- nie mogę wsunąć silnika TSGZ2 w suport ramy Krosa Hexagona X9 ( wyszlifowałem ) 1 problem - rozwiązany
- Manetki SHIMANO ALTUS SL-M310 3 x 8 - po założeniu manetki przyśpieszenia ( kciukowej ), nie da się przełączyć biegów...za długie przełączniki ( nie ważne, jak je ustawiam ) 2 problem ( obciąłem brzeszczotem końcówkę manetki - ok, ale...)
I ktoś da coś znać, jakie manetki z krótkimi przełącznikami zamontować? Żeby nie blokowały manetki kciukowej...
Narazie takie dwa problemy napotkałem...