Silnik Sunstar s03+
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Silnik Sunstar s03+
Ktos cos wie na temat tego zestawu ? Jakies czesci zamienne ?
http://www.sunstaribike.com/e-bike-mid- ... rive-unit/
http://www.sunstaribike.com/e-bike-mid- ... rive-unit/
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Silnik Sunstar s03+
Important Notice
Sunstar is not selling this products any longer.
To znaczy, że juz tego nie produkują, a części zamienne z tego co było na rynku raczej nie znajdziesz. Produkt umarł śmiercią naturalną. Poszukaj ciekawostek na kickstarterze albo indigogo, jak szukasz jakiegoś innowacyjnego rozwiązania do roweru.
Sunstar is not selling this products any longer.
To znaczy, że juz tego nie produkują, a części zamienne z tego co było na rynku raczej nie znajdziesz. Produkt umarł śmiercią naturalną. Poszukaj ciekawostek na kickstarterze albo indigogo, jak szukasz jakiegoś innowacyjnego rozwiązania do roweru.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Nie produkują ale mam mozliwosc kupic za 750 zl komplet. Nowke. Z opisu wynika ze ma czujnik nacisku ?
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Silnik Sunstar s03+
Tak, tez to wyczytałem, ma tensometr. Nie pchałby. się w to raczej, bo finał bedzie taki, że jak coś padnie to nie naprawisz, chodzi o zębatki, sprzęgło i elektronike, to elektronikę wymienisz na zewnetrzny sterownik i bedzie chodzic, a zębatek itd juz nie. Jak szukasz fajnego mida to zobacz na to.
https://s.click.aliexpress.com/e/Ep3kANi
Moc sam dostosujesz sterownikiem i sinus mozna z lcd podlaczyc i co tylko dusza zapragnie. Miałem na mysli ten zestaw kupując tsdz2, ale tsdz okazał się dyskretniejszy itd i dlatego go kupiłem. Jednakże do tensometru i mida już nie wrócę. O gustach się nie dysktuje, dlatego też co kto lubi.
https://s.click.aliexpress.com/e/Ep3kANi
Moc sam dostosujesz sterownikiem i sinus mozna z lcd podlaczyc i co tylko dusza zapragnie. Miałem na mysli ten zestaw kupując tsdz2, ale tsdz okazał się dyskretniejszy itd i dlatego go kupiłem. Jednakże do tensometru i mida już nie wrócę. O gustach się nie dysktuje, dlatego też co kto lubi.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Fajne, ciekawe bo zewnetrzny kontroler mozna zmienic ale rownoczesnie trzeba go gdzies schowac.
Szukam dla dziecka zestawu napedowego w wieku 8 lat, bo lubi jezdzic a nie wyrabia na wycieczkach i szukalem huba 250w na przod a tu znalalzlem tego sunstara s03. Z czeaciami pewnie bedzie problem ale zanim mlody zajezdzi to pewnie troche minie.
Szukam dla dziecka zestawu napedowego w wieku 8 lat, bo lubi jezdzic a nie wyrabia na wycieczkach i szukalem huba 250w na przod a tu znalalzlem tego sunstara s03. Z czeaciami pewnie bedzie problem ale zanim mlody zajezdzi to pewnie troche minie.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Silnik Sunstar s03+
Ja bym wzial bezhalowy silnik 250W i taki kontroler do 250W na 10S zasilił jakims małym pakietem 3P na vtc i gitara. Najprosciej i najpewniej.scuda pisze: ↑28 lip 2019, 14:47Fajne, ciekawe bo zewnetrzny kontroler mozna zmienic ale rownoczesnie trzeba go gdzies schowac.
Szukam dla dziecka zestawu napedowego w wieku 8 lat, bo lubi jezdzic a nie wyrabia na wycieczkach i szukalem huba 250w na przod a tu znalalzlem tego sunstara s03. Z czeaciami pewnie bedzie problem ale zanim mlody zajezdzi to pewnie troche minie.
Ostatnio zmieniony 02 sie 2019, 18:12 przez Tooropek, łącznie zmieniany 1 raz.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Wlasnie tak chcialem zrobic zanim zobaczylem ten silnik, mam silne poczucie ze i tak go kupie chocby dla porownania do tsdz2 czy bafanga.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Silnik Sunstar s03+
Jak masz luźne fundusze to bierz i zdaj relacje, trzymam kciuki, zeby to bylo coś lepszego jak tsdz2 w standardzie.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Silnik Sunstar s03+
Bardzo, uwierz, że bardzo...
Moc huba nie pobije zadnej innej opcji elektryfikacji roweru. Milion zalet jak dla mnie, wad zero. Tyle w temacie.
Moc huba nie pobije zadnej innej opcji elektryfikacji roweru. Milion zalet jak dla mnie, wad zero. Tyle w temacie.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Silnik Sunstar s03+
Ten motor sunstara sprzedaje koleś na allegro . Nic nie wie nic niema...trochę bezsensu to brać bez oryginalnego displaya
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Jedź w góry i się przekonasz jak bardzo się mylisz Hub w górach to tylko duże moce, za to midem nawet 250w będziesz dawał rade.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Silnik Sunstar s03+
Chłop pytał dlaczego nie wrócę do mida, to odpowiedziałem praktyką. U mnie jest płasko bo woj. mazowieckie. Innej opcji jak hub nie widzę, gór nie ma więc i nie potrzebuję się wspinać, jedyne czego mi trzeba to moc i prędkość z zapasem. Znam temat mida tsdz2 i silników hub bo już pare różnych testowałem. Na moje wymagania nie ma innej opcji jak mocny w miare lekki hub. Użytkuje rower na 20S (4kW w peaku) i to jest właśnie to czego oczekiwałem od dawna. Jest moment obrotowy (wręcz rakieta), prędkość vmax powyzej 80km/h także żaden fabryczny mid nie dałby rady tego osiągnąć, a poza tym odchodzi serwis, smarowanie, wymiana zębatek, napędu i wszystkich innych części eksploatacyjnych.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Oczywiście, w tym wypadku hub nie ma sobie równych. Ja miałem pierwszego huba nine continent 7x9 na 16s i 30A. Po płaskim rewelacja, przyspieszenie super, cisza, miodzio. Dopóki nie pojechałem w góry, nie chciał podjezdzać, co kilkaset metrów przegrzanie, odcinka prądożerność okropna.
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Silnik Sunstar s03+
przegrzewał sie z kilku powodów jeden z nich to ten że nawój 7x9 wbrew "logice" słabo sie w górach sprawdza bo łatwiej łapie temperaturę niz 10x6 tez bybrałem huba że wzgledu na całkowita bezobsługowośc i bezawaryjność , zero zamartwiania sie o łąńcuch zebatki i takie tam nawet jesli łąńcuch pęknie co praktycznie jest zerowo prawdopodobne pojade dalej a mid stanie i kwiknie pradożernośc owszem hub wiecej zjada Wh/km ale wysil sie na odrobine obiektywnosci jest wielokrotnie mocniejszy od mida któremu ekonomie "spalania" daje naped roweru i wbudowana przekładnia , wydaje mi sie że tak naprawde jest to pozorna oszczednośc bo okupiona jest regularna wymiana zniszczonego napedu rowerowego( łańcuch , kaseta blat) gdyby w długim, okresie czasu zsumowac wszelkie koszty eksploatacji mida i huba to nie wiem czy by wyszedł mid tak cacy jak go niektórzy maluja pogrąży go koszt zużytych części roweru.
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Wiadomo, jak chcesz jezdzic tanio to tak jest ale jak chcesz jedzic lekko i rowerowo to nie ma bata na mida. Silnik w tylnym kole psuje prace kazdego zawieszenia w fullu. Dla mnie e-bajk to czysta przyjenosc a nie liczenie kosztów więc wolę śmigać lekkim midem, z fajnym zawieszeniem, które nie jest zgwałcone przez 10kg silnik w tylnym kole.
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: Silnik Sunstar s03+
rozwiązaniem do MIDa może być NUVINCI 380 przerzutki w tylnej pieście pod elektryka, dziś zamówiłem do TSDZ2 750W. Mamy wtedy "singla" z mocnym łąńcuchem z możliwością przełożeń. Ja jeżdżę na słabym 250W i mocnym 3K hubie, teraz czas na midy doradził mi kumpel który na codzień zasuwa Bafangiem.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Silnik Sunstar s03+
Dajesz kolego . Mid z nu vinci to coś co mnie fascynuje jako niemal ideał. Ale czy nadaje się w góry?
- annkaa
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44
Re: Silnik Sunstar s03+
Się okaże zastanawiesz się bardziej czy wytrzyma tak mocne obciążenia, czy będzie funckjonalna w górzystym terenie?
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Silnik Sunstar s03+
czy zastąpi np napęd 3x7 oraz czy wytrzyma jazdę z dużymi wzniesieniami - góry , oczywiście z silnikiem ...
bo taki napęd wydaje się niemal idealny , w każdym razie do jazdy niewysokogórskiej , nuvinci rozwiązuje wiele problemow , poza kosztami ...
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Co do psucia napedu przez mida, to zrobilem 1500km na napedzie 11s i lancuch sie nie wyciagnal jeszcze o 0.7%
Wiec albo lancuch srama jest zajebiscie wytrzymaly albo nadmierne zuzycie jest mitologią powielaną przez ludzi ktorzy nie jezdza na midach.
Wiec albo lancuch srama jest zajebiscie wytrzymaly albo nadmierne zuzycie jest mitologią powielaną przez ludzi ktorzy nie jezdza na midach.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Silnik Sunstar s03+
Może być, ile koszci taki łańcuch? Jeszcze pytanie ile ważysz i w jakich warunkach jeździsz, jaką moc ustawiasz itd...moim zdaniem jak ustawie 5 czyli prawie 1000w to nie ma bata , silnik ciągnie tak mocno że napęd musi cierpieć, dlatego jedzcze na 4 -ok 800w , bo wtedy wyczuwalnie mniej go katuje
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
40zł jest to najtanszy lancuch do 11s na allegro jaki kupuję. Ja jezdze głownie po lasach i wzniesieniach, cisne napęd zazwyczaj na 3-5 poziomie. Nie ma lekko u mnie choć jestem dość lekki 75kg. Ustawione mam max 850w.
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Silnik Sunstar s03+
dobre sobie poczytaj https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?p=120120#120120
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Silnik Sunstar s03+
Trochę dziwne, bo mój "pseudo MID", po tysiącu km, zaczyna przeskakiwać na najmniejszej zębatce,
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Byc moze bafang generuje wieksza moc i dlatego albo podzespoly kolega leszcz ma slabe, bo w sumie brat tez ma bbs02 i nie narzeka na naped nic a nic.
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Silnik Sunstar s03+
no kaman przecież pisze że 15A a łańcuch wzmocniony do ebike włąsnie pzrez te problemy z napedem leszcz przesiadł sie na huba i jest zadowolony no ale kazdy naped ma swoje zastosowanie mid daje sporo frajdy ale w praktyce głownie słuzy do nabijania kabzy producentom/sprzedawcom czesci do rowerów ;P jesli potrzebujesz rower do zabawy okazjonalnie w weekendy mid jest spoko ale jesli nabijasz duzo km i niezawodnośc ma wysoki obok frajdy priorytet to jednak hub bardziej sie wpisze w takie zapotrzebowanie
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Nie chcialo mi sie calego tematu leciec, wzialem z zalozenia ze bbs02 na 25 amper lata. Dziwna sprawa, bo tylko u niego tak sie dzialo, ja zrobilem 3000 km i ani razu nie zerwalem lancucha. Moj brat lata na bbs02 na 25 amper i tez nic nie zrywa a ma jakis tani seryjny lancuch czesciej zrywalem lancuch na analogu jak smigalem w zawodach cross country niz teraz.
Co do kosztow to mam porownanie bo w tamtym sezonie jezdzilem na hubie. Zrobilem 3500 km i zajechalem wolnobieg dnp i lancuch doszczetnie. Koszty to wolnobieg 140 i lancuch 40zl.
Latam teraz na drugim lancuchu i drugiej 11 zebowej zebatce. Przebieg prawie 3000 km. Jeszcze troche zrobie bo sie jeszcze lancuch o 0.7% nie wyciagnal.
Koszty 2 razy po 40 zl i mala zebtka 11 do kasety 11s kosztuje 25 zl. Jak dla mnie to taniej wychodzi mid w tej sytuacji. Taniej wyjdzie hub z mocowaniem na kasete bo tak to te wolnobiegi dnp sa drogie wiec na jedno wyjdzie.
Co do kosztow to mam porownanie bo w tamtym sezonie jezdzilem na hubie. Zrobilem 3500 km i zajechalem wolnobieg dnp i lancuch doszczetnie. Koszty to wolnobieg 140 i lancuch 40zl.
Latam teraz na drugim lancuchu i drugiej 11 zebowej zebatce. Przebieg prawie 3000 km. Jeszcze troche zrobie bo sie jeszcze lancuch o 0.7% nie wyciagnal.
Koszty 2 razy po 40 zl i mala zebtka 11 do kasety 11s kosztuje 25 zl. Jak dla mnie to taniej wychodzi mid w tej sytuacji. Taniej wyjdzie hub z mocowaniem na kasete bo tak to te wolnobiegi dnp sa drogie wiec na jedno wyjdzie.
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Silnik Sunstar s03+
te informacje są akurat w tym wpisie który linkowałem wiec nie trzeba było cały temat przeglądać by to wiedzieć ..
to samo można by powiedzieć o twoim przypadku opisanym poniżej
z tego wynika że twoja siła + siła mida jest nizsza bo nie rwie łańcucha ,od siły twoich nóg na zawodach które to nogi rwały łańcuchy...a podobno pomykasz na 700W...
ok nie kwestionuje tego że ty go zajechałeś co świadczy o braku wiedzy jak prawidłowo używać i dbać o napęd rowerowy ,tylko co ma do tego hub??? wytłumacz nam jak hub zajechał ten wolnobieg i łańcuch????
porównanie z lekka z 4-liter bo hub nie odpowiada wcale za zużycie napędu roweru w tym przypadku odpowiadasz tylko ty i wygląda to tak jakby celowo zajeżdżałeś drogi napęd w hubie a w midzie tani napęd oszczędzasz żeby powiedzieć że hub jest droższy bo niszczy droższe części od mida wnioski sa takie że kolego na siłe deprecjonujesz huba przypisujac mu rzeczy za które sam odpowiadasz jednocześnie gloryfikując mida pomijajac lub pomniejszajac jego wpływ na zuzycie napeduscuda pisze: ↑09 wrz 2019, 0:33Latam teraz na drugim lancuchu i drugiej 11 zebowej zebatce. Przebieg prawie 3000 km. Jeszcze troche zrobie bo sie jeszcze lancuch o 0.7% nie wyciagnal.
Koszty 2 razy po 40 zl i mala zebtka 11 do kasety 11s kosztuje 25 zl. Jak dla mnie to taniej wychodzi mid w tej sytuacji. Taniej wyjdzie hub z mocowaniem na kasete bo tak to te wolnobiegi dnp sa drogie wiec na jedno wyjdzie.
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Przeciez jezdząc na hubie również używam pedałów, a wygląda na to, że dwa razy wolniej się zużywa napęd w moim przypadku. Ale jeśli ktoś używa wolnobiegu dnp, czyli drogiego to wyjdzie na to samo co zmieniać dwa razy częściej napęd w midzie. Chyba, że jeździsz jak na skuterze to wtedy wogole po co montować pedały i napęd łancuchowy ?
Sprzeczka jest bez sensowna, bo próbujesz przekonać mnie, że mid jest be ale ja mam mida i nie muszę się o tym przekonywać, bo ja wiem, że dla mnie jest lepszy.
Sprzeczka jest bez sensowna, bo próbujesz przekonać mnie, że mid jest be ale ja mam mida i nie muszę się o tym przekonywać, bo ja wiem, że dla mnie jest lepszy.
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Silnik Sunstar s03+
Tylko że tworzysz "perpetuum mobile", Jak można "zajechać" HUB'a (jego zębatki i łańcuch), obojętnie z wolnobiegiem czy bez, skoro masz wielokrotnie mniejsze obciążenie (200, no max 300wat), tak łańcucha, jak i zębatek niż w MID'zie. W MID'zie masz Twoją moc, (dobrze jak będzie to powyżej 250wat), + moc silnika jak mniemam min700wat, max1400wat, czyli razem 1000 - 1600wat !!! Tak więc zajechanie 200watami HUB'a, i odporność łańcucha i zębatek na moc 1600 wat, są "trochę" naciągane.
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Silnik Sunstar s03+
co nie tłumaczy obciążanie odpowiedzialnoscia za zuzycie napedu rowerowego bogu ducha winnego huba tylko ciebie
owszem jesli wsadze najdrozszy naped do huba po czym go zajezdze uzywajac go w sposób niewłaściwy( wołajaca o pomste do nieba tragiczna technika zmiany przełożeń, brak czyszczenia i smarowania ) po czym porównujesz go do najtańzego napedu w "wychuchanym" midzie to gdzie tu obiektywność ???
jesli ty dyskusje traktujesz jako sprzeczke to masz problem z ocena sytuacji, nie próbuje cie przekonywać że mid jest dla ciebie gorszy od huba , anie nie zamierzam nikogo przekonywać że mid jest "be" bo nie jest ,to całkiem fajny typ napędu który moim zdaniem jest najlepszy do rekreacyjnego zwiedzania szlaków rowerowych lecz do nwawijania długich wycieczek/robienia duzych przebiegów hub jest lepszy co wielokrotnie podkreślałem w tym i innych tematach. rażący jest fanatyzm "midsterów" i twój brak obiektywizmu w porównaniu obu napędów zwłaszcza w kontekście że poniekąd oba masz i używasz
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Hehe, to samo mogę powiedzieć o fanatyzmie "hubsterów" Nie muszę być obiektywny i nic oceniać, mam huba 5000w i mida 750w. Zrobiłem na midzie 3000km a na hubie 500km. To mówi samo za siebie. Tyle w temacie.
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Silnik Sunstar s03+
Jesli komuś coś doradzasz co skutkować bedzie sporym wydatkiem finansowym to raczej wypada być obiektywnym i nie mijać sie z prawda.to tyle w temacie.
p.s. czemu nie pochwaliłęś sie tym ebike z hubem 5000W na forum ( bo chyba nie miałeś na mysli swojej kony z silnikiem NC2809 +sinus 30A+pakiet 16s6p)?
p.s. czemu nie pochwaliłęś sie tym ebike z hubem 5000W na forum ( bo chyba nie miałeś na mysli swojej kony z silnikiem NC2809 +sinus 30A+pakiet 16s6p)?
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Doradzam, bo mam powody. I to ze swojego doswiadczenia a nie z informacji zaczerpniętych z innych źródeł.
Nie widze w tym nic złego. Nie widzę również w tym sporego wydatku finansowego, co wcześniej ci przedstawiłem na przykładzie kony z hubem i kony z midem, które sam użytkowałem z jednakowym dbaniem o napęd. Jeśli znalazłeś konę, to się przyłóż i znajdź enduro
Nie widze w tym nic złego. Nie widzę również w tym sporego wydatku finansowego, co wcześniej ci przedstawiłem na przykładzie kony z hubem i kony z midem, które sam użytkowałem z jednakowym dbaniem o napęd. Jeśli znalazłeś konę, to się przyłóż i znajdź enduro
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Silnik Sunstar s03+
zakup napedu to nie to samo co zakup zestawu do konwersji nie uważasz że jest delikatna różnica w cenie? czyli co? masz w tym swój interes żeby doradzać komuś w sposób skrajnie subiektywny przedstawiając zagadnienie i nie widzisz w tym nic złego ?? ..zupełnie jak banksterzy i ich kredyty w frankach
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Ok od tej pory bede doradzal zeby kazdy zakladal huba, zeby nie niszczyc lancucha i zebatek, opony motocyklowe bo przeciez prawie sie nie zuzywają, szprychy i felgi motocyklowe zeby czasami sie jakas nie urwala. Niech kazdy jezdzi na klocku i nikt sie nie narazi straty
A na koniec powiem, zeby nie jezdzic wogole i amen.
A na koniec powiem, zeby nie jezdzic wogole i amen.
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Silnik Sunstar s03+
nie obrazaj sie od razu jak juz doradzasz moto itp czemu nie od razu z grubej rury nie pojechac na podwoziu gąsienicowym od goździka :p
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
A jak foch na calego Suma sumarum jestem narazie uziemiony jak polamalo mi szprychy i cos rozdupcylo w silniku jak galaz mi weszla w tylne kolo ale co jak co naped lancuchowy ani drgnął
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Silnik Sunstar s03+
wyrazy ubolewania... a gdyby to był mid to na blacie byś pojechał dalej a tak lipton z tym hubem
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Chyba na odwrot. Ale i tak dojechalem tylko cos trzeszczy w silniku, podejrzewam nylonowa zebatke.
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Silnik Sunstar s03+
Bo "blokada" była miedzy szprychami a tylnym widelcem, a nie miedzy korbą a wolnobiegiem . Skoro w tej sytuacji na awarię załapał się i silnik, masz odpowiedź na "niezawodność" MID'a. Było na forum kilka przykładów HUB'ów które "potraciły" szprychy przy ostrej jeździe, ale żaden z nich nie miał z tego powodu awarii silnika
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Tu akurat sie mylisz, bo blokada była na całej lini, dlatego uszkodziło silnik. Koło zostało zablokowane podczas rozpędzania się, więc bezwładność silnika i moc jaka była pakowana w niego ciągle wywierała nacisk na wszystko po drodze do koła pomimo jego zablokowania, dlatego zapewne nylonowa zebatka nie wytrzymała.tkoko pisze: ↑10 wrz 2019, 22:25Bo "blokada" była miedzy szprychami a tylnym widelcem, a nie miedzy korbą a wolnobiegiem . Skoro w tej sytuacji na awarię załapał się i silnik, masz odpowiedź na "niezawodność" MID'a. Było na forum kilka przykładów HUB'ów które "potraciły" szprychy przy ostrej jeździe, ale żaden z nich nie miał z tego powodu awarii silnika
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Silnik Sunstar s03+
Odpowiem Ci bardziej "praktycznie". W moim starym HUB'ie z wolnobiegiem, takie "nagłe" zablokowanie silnika, automatycznie wyłącza sterownik. Do czerwcowego "dzwonu" jeździłem nim przez pięć lat, w tym po szczytach 1000-1200m,i nadal jest w pełni sprawny, mimo tego że ani razu nie zaglądałem do silnika (nie zaglądam do niczego ). Z "braku laku" kupiłem w Biedronce podobny składak, i założyłem "pseudo MID'a" (z Magmy) z własnej konstrukcji PAS'em. Mam przejechane ~1000km, i już widzę że łańcuch i mała zębatka będą w przyszłym roku do wymiany (zaczyna łańcuch przeskakiwać przy maksymalnej mocy), pomimo tego że był używany głównie po asfalcie. Ale mimo tego że mam i HUB'a bezprzekładniowego (500wat), to w codziennym użytkowaniu wolę tego "pseudo MID'a" gdyż ma jedną podstawową zaletę. JEST TO LEKKI ROWER który bez większego wysiłku wniosę/przeniosę/zapakuję tam gdzie potrzebuję
-
- Forumowicz
- Posty: 747
- Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Silnik Sunstar s03+
Wlasnie i to jest nie zaprzeczalny plus midow. Pewnie dlatego tez teraz taki wysyp e hulajnog, bierzesz pod reke i idziesz do domu.
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Silnik Sunstar s03+
nie ukrywam że ta zaleta midów najbardziej mnie kusi nawet mi chodzi po głowie żeby przerobic na mida poczciwego CC jedynie mnie zniecheca
to
wiem wiem ktos powie zamiast przerzutki i kasety piasta z przekłądnia planetarna Nuvici kosztuje nie mało a do konca nie wiadomo jak zniesie 500 czy 750W lub inna np: rohloff która zniesie wszystko ( 1000W z mida )to kosztuje około 1k joro
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Silnik Sunstar s03+
Jak to mówią, "Każdy kij ma dwa końce", i warto to rozważyć przy swoich preferencjach. Inna sprawa, że jak czytam "jak to zniesie 500, 700, 1000wat", to w mojej ocenie, zaczynamy mówić o "CIĘŻKIM, PODATNYM NA USZKODZENIA MOTOROWERZE" ale to już jest moje prywatne odczucieInc0 pisze: ↑11 wrz 2019, 17:37....nie ukrywam że ta zaleta midów najbardziej mnie kusi nawet mi chodzi po głowie żeby przerobic na mida poczciwego CC jedynie mnie zniecheca..........
wiem ktos powie zamiast przerzutki i kasety piasta z przekłądnia planetarna Nuvici kosztuje nie mało a do konca nie wiadomo jak zniesie 500 czy 750W lub inna np: rohloff która zniesie wszystko ( 1000W z mida )to kosztuje około 1k joro
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Silnik Sunstar s03+
słowo klucz - rozpiętość biegów - w stosunku do 1x9
noi z tym znoszeniem wszystkiego ...