Bafang Ultra Max - g510

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
maki1000
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49

Bafang Ultra Max - g510

Post autor: maki1000 »

Witam

Jeździ ktoś z Was tym najmocniejszym bafangiem zintegrowanym z ramą ?

Bardzo mało info jest o tym silniczku w polskim internecie :(
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: pxl666 »

A jest jakieś wogóle?
zipp
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 11 cze 2019, 7:10
Lokalizacja: Małopolska

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: zipp »

Tu można kupić Bafanga ze specjalnym mocowaniem
https://lunacycle.com/bafang-ultra-magn ... mid-drive/

a tu jak przerobić zwykłą ramę :)
https://electricbike-blog.com/2018/03/0 ... g-already/
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: pxl666 »

zipp pisze:
17 wrz 2019, 13:42
Tu można kupić Bafanga ze specjalnym mocowaniem
https://lunacycle.com/bafang-ultra-magn ... mid-drive/

a tu jak przerobić zwykłą ramę :)
https://electricbike-blog.com/2018/03/0 ... g-already/
w innym wątku pisałem ze fajna opcja do customowych ram o ile bafang będzie sprzedawać silnik razem z mocowaniem , widzę ze chyba jednak mocowanie LUNA robi oddzielnie ,ale nie wczytywałem się...inna sprawa ze do niektórych ram fulowych się tego nie wspawa bo łożyska wahacza są za blisko suportu
Tomasz1973
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Tomasz1973 »

Ja śmigam.
Rzeczywiście wszystkie informacje o silniku zaczynałem z zagranicy.
Załączniki
20190913_164803.jpg
Awatar użytkownika
leszcz
Forumowicz
Posty: 767
Rejestracja: 02 maja 2017, 22:39
Lokalizacja: Rumia

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: leszcz »

Nie boisz się że ci silnik wyrwie koło z haków???
Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG

Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: pxl666 »

Rower kupiłeś czy wspawałes silnik w ramę? Jakie wrażenia?
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: GrzegorzS »

Na zdjęciu wygląda na dedykowanego chińczyka.
Tomasz1973
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Tomasz1973 »

Rama chińczyk - bardzo solidna. Rower składany samodzielnie.
Ogrom momentu obrotowego mimo ograniczonej przez producenta mocy do 1000W powala. Mam ustawione 30A z baterii wiec haka z ramy nie wyrwie..... oczywiście póki nie zmienię sterownika. Co nastąpi wkrótce.
Jazda bardzo przyjemna jednak wspomaganie oparte na pomiarze mocy z pedałów pozostawia wiele do życzenia. Bosch to to nie jest.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: pxl666 »

a porównywałeś z tongshengiem ? sterownik masz zewnętrzny ? ściągałeś ramę i motor z chin ? jaka cena za całość roweru wyszła ?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: pxl666 »

wogóle mógłbyś napisać o budowie bo chyba jesteś pionierem na forum
Tomasz1973
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Tomasz1973 »

Dobra coś stworze może w oddzielnym temacie bo jest kilka problemów z którymi się może zetknąć kolejny konstruktor.
Tomasz1973
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Tomasz1973 »

Cena roweru wychodzi jako suma komponentów do niego zamontowanych. Można kupić amortyzator za 1500 jak i za 6000.
Ramę sprzedał mi kolega Chris. Sam miał z Włoch więc wyszła dużo taniej niż bezpośredni import z Chin - 3.000 PLN
Silnik kolejne 3.000. resztę proszę sobie dodać wg uznania.
Dość powiedzieć że gotowy rower na tych samych ( podobnych komponentach ) Frey z Chin kosztuje około 12.000 PLN. Plus VAT
i cło zaporowe czyli około 45% więcej czyli około 18 tys.
Najtańsza konstrukcja w Europie Exess prawie 6000 Euro. 😄
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: pxl666 »

hm to wychodzi jednak chyba porównywalnie ze sklepowym fulem z wyższej polki , zwłaszcza używanym ...
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Thorn »

Tomasz 1973 Podajesz cenę Frey am1000 a to full z prawdziwego zdarzenia jak czytam po forach zagranicznych. Myślałem, że ten rower to mój ideał z tym silnikiem a jednak zaczynam mieć jakieś wątpliwości. Piszesz, że Bosch lepiej oddaje moc,o co chodzi? 2 lata temu jeździłem na Boschu i wtedy stwierdziłem,że chcę mida. Obecnie mam TSdz2 z Open source pod Vlcd5 imitującego pracę Boscha nawet z opcją E-mtb i jak dla mnie jest bardzo spoko. Więc jak to jest z tym Bafangiem?
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
Tomasz1973
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Tomasz1973 »

Frey to Chińczyk plus graty jak moje. Nie wiem co tam jest z prawdziwego zdarzenia. Poza tym gwarancja na drugim końcu świata.
Bosch lepiej oddaje moc niż wszystkie midy z Chin. To bez dwóch zadań.
Porównywałem go do Bafanga 750W. W Ultra chodzi o moc i moment obrotowy to go wyróżnia pośród midow. Prawda jest że to ciągle wersja beta i oprogramowanie jest ciągle do poprawienia.

Na jakim boschu jeździłeś że chciałeś mida? To nie był mid ten Bosch?

Sklepowy full też ma lepsze i gorsze komponenty. Producent gdzieś chce zarobić. Np Haibike i budżetowe amory suntour albo łańcuchy za 10 PLN.

Reasumując jeśli macie w okolicy góry górki i wzniesienia to nie znajdziecie nic lepszego od Bafang Ultra. Huby też można odpuścić przy ich masie i grzaniu silnika. Tam gdzie kończy się zabawa z większością silników elektrycznych Ultra się dopiero zaczyna 😁

PS.
Poprawcie temat bo Bafang Ultra G10 to nie to samo co Bafang Max M620.
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Thorn »

Z tego co doczytałem właśnie ten Frey z Chin ma najbardziej dopracowaną ramę ,trochę tylne zawieszenie wzorowane na Giant Trance, który latami się świetnie spisuje. Od ponad pół roku męczę ich żeby sprzedali mi samą ramę, nie da rady. Jeżeli znajdziesz ją gdzieś indziej u chińczyka to zamówię ją dziś.
Już kiedyś pisałem, że porównywanie midów bez tensometrów ma się nijak. Porównanie z bbs02 nic mi nie mówi, w kwestii porównania( mimo że takim jeździłem).
Tak wtedy jeździłem na Boschu w nowym modelu Gianta, ale nie pamiętam dokładnie modelu(w ogóle już teraz za wiele nie pamiętam). Najważniejsze, że wtedy doznałem olśnienia, że chcę mida z tensometrem.
Wybrałem świadomie tsdz2 z tensometrem i na dzisiaj z oprogramowaniem Open source pod Vlcd5 wielu porównuje go z Boschem. Ma te same tryby wspomagania, opcję e- MTB. Działa to tak że ja w sumie nie mam potrzeby nic zmieniać.
Pytam jak ma się system Bosch do Bafanga właśnie z tensometrem? Nie chodzi mi już nawet tak bardzo o moc tylko o oddawanie tej mocy.?
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
Tomasz1973
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Tomasz1973 »

System Bosch oddaje moc liniowo a na poziomie EMTB wykładniczo. Bafang Ultra na dzień dzisiejszy działa skokowo.
Pedalujesz bez oporu - nie wspomaga
Pedalujesz z lekkim oporem - poziom wspomagania powiedzmy 30%
Pedalujesz silnie - podaje max moc ustawiona na danym poziomie wspomagania.
Do sportu wyczynowego się nie nadaje.
Bez apelacyjne w wersji budżetowej tsdz2 jest najlepszym wyborem. Jeśli zaś chcesz coś znacznie mocniejszego ale nie 65 kg klocka typu Falcon2 zostaje niestety Ultra. Przynajmniej taką jest moja opinia po przetestowaniu na własnej skórze wszystkich dostępnych rozwiazan z tensometrem oczywiście.
Jeśli masz kasę bierz Bosch Brose Yamaha.
Bosch z wyświetlaczem Nyon to osobisty trenażer. Wysyła wyniki treningów na stronę Boscha. Zapisuje trasy, stosunek zaangażowania silnika do mocy z pedałowania i wiele innych. To kompletny system niestety zmusza do zakupu dedykowanego roweru który zazwyczaj nie jest.
Brose ma świetną aplikacje w której monitoruje wszystkie parametry roweru coś czego brakuje w innych systemach. No i oczywiście nie stawia oporu biernego tak dużego jak Bosch.
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Thorn »

Więc wychodzi, że na razie zostaję przy moim tsdz2. Mnie nie zależy wcale na mocy. Mam nadzieję, że cały czas pracują nad Bafangiem, bo pokładałem w nim nadzieję na idealny wszystko mający MID budżetowy.
Na dzień dzisiejszy jak wygląda zapotrzebowanie na prąd tego napędu powiedzmy przy średniej 30-35km/h (jaki zasięg)?
Jakie ogniwa masz w tym13s5p?
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
Tomasz1973
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Tomasz1973 »

I tu wychodzi największą zaletą tego silnika. Ten silnik jest bardzo oszczędny. Jego duży moment obrotowy nie zmusza do "odkręcenia manetki" do max przy pokonywania przeszkód terenowych. Jest niezwykle elastyczny. Nawet przy połowie mocy wspomagania wyjechanie z trudnego terenu czy podjaz pod górę nie stanowi problemu nie pozbywając się przy okazji połowy zasobu baterii. Obecnie mam zastępczo pakiet Sanyo GA 17,5 Ah 850W. Silnik pracuje na 48V ale jedno nominalne napięcie pracy to 52V. Przez zimę będę składał akumulator zabudowany w trójkącie ramy.

Jeśli zachwycasz się Frey proponuję sprawdzić niemiecką firmę Exess https://www.exess-bikes.de/.
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Thorn »

O dzięki za linka. Grzebiąc kiedyś gdzieś w czeluściach internetu trafiłem na tą stronę, ale potem nie potrafiłem tam trafić. Muszę na spokojnie poprzeglądać.

Właśnie na tym pakiecie( ja mam taki sam) potrafisz ocenić zasięg przy średniej 30-35 km/h?
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
Thorn
Forumowicz
Posty: 250
Rejestracja: 14 maja 2019, 22:51

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Thorn »

Thorn pisze:
18 wrz 2019, 19:55
Więc wychodzi, że na razie zostaję przy moim tsdz2. Mnie nie zależy wcale na mocy. Mam nadzieję, że cały czas pracują nad Bafangiem, bo pokładałem w nim nadzieję na idealny wszystko mający MID budżetowy.
Na dzień dzisiejszy jak wygląda zapotrzebowanie na prąd tego napędu, powiedzmy przy średniej 30-35km/h (jaki zasięg)?
Jakie ogniwa masz w tym13s5p?
Jeżeli nie masz miejsca, narzędzi lub chęci do przeprowadzenia konwersji na Tsdz2 + bidon- zapraszam.
https://www.olx.pl/oferta/elektryczny-r ... zl0UD.html
scuda
Forumowicz
Posty: 747
Rejestracja: 24 lut 2018, 21:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: scuda »

Świetne te rowery exess, to czego brakuje na rynku czyli mocny full enduro z midem 1500w. Tylko bateria pewnie w tym bidonie troche cienka. Ostatnio w górach na moim midzie przy 650wh zrobiłem tylko 50km. Fajnie jakby był mid z baterią 800-1000wh
Tomasz1973
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Tomasz1973 »

scuda pisze:
18 wrz 2019, 22:03
Świetne te rowery exess, to czego brakuje na rynku czyli mocny full enduro z midem 1500w. Tylko bateria pewnie w tym bidonie troche cienka. Ostatnio w górach na moim midzie przy 650wh zrobiłem tylko 50km. Fajnie jakby był mid z baterią 800-1000wh
Mam zamiar kupić od nich sterownik do tego silnika 2,2 kW i zrobić większą baterie. Będzie mid marzeń.
mczarny1980
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: mczarny1980 »

Cześć

ja kupiłem Exess'a i jestem mega zadowolony :-)

śmigam tym po górach, skubany wjedzie wszędzie. Od 20 czerwca zrobiłem 1800 km. Wcześniej miałem mocnego seryjnego elektryka mid, silniki typu Yamacha, Brose, Bosch itp. nie dają rady po stromych podjazdach, natomiast Ultra tnie jak oszalały nawet na samej manecie. Z pedałowaniem jest ogień pod górę - to w sumie jakby się jechało z góry :-), aż ludzie się dziwnie patrzą, którzy jeżdżą na wypasionych midach seryjnych niedowierzając i zawsze słyszę " co to ehh jest " " ja ehh " - naprawdę polecam kupić lub składać rowerek na g510 - dla mnie bajka.

ktoś pisał o oporach, ten silnik ich nie posada gdyż ma jakieś rozsprzęglenie, bez wspomagania można pojechać 35 - 40km/h na płaskim na oponie 3''
to takie połączenie zwykłego roweru, normalnego ebike'a i Sunrona. Blat z przodu 42T - tył minimalny mam 10T max 42T. z pedałowaniem 70km/h na samej manecie idzie 60 km/h :-) Mam inny kontroler od firmy exess, 1600W, a czekam na koleją modyfikacją do 2200W. Silnik i bateria jest 52V. Mocy mu nie brakuje, tylko do manety zrobili ograniczenie do 60 - a jadąc 70km/h pedałując to po prostu brakuje niższej kadencji bo robi się taki kołowrotek, że masakra. ( tyle, że nie czuć tego totalnie ).
Załączniki
exess11111.jpg
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: pxl666 »

niemiec potrafi
mczarny1980
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: mczarny1980 »

Tomasz1973 pisze:
18 wrz 2019, 23:02
scuda pisze:
18 wrz 2019, 22:03
Świetne te rowery exess, to czego brakuje na rynku czyli mocny full enduro z midem 1500w. Tylko bateria pewnie w tym bidonie troche cienka. Ostatnio w górach na moim midzie przy 650wh zrobiłem tylko 50km. Fajnie jakby był mid z baterią 800-1000wh
Mam zamiar kupić od nich sterownik do tego silnika 2,2 kW i zrobić większą baterie. Będzie mid marzeń.
Oni z tego co wiem nie sprzedają nic jak się nie kupi roweru. Chris chciał kupić ramę i lipa
mczarny1980
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: mczarny1980 »

Tomasz1973 pisze:
18 wrz 2019, 18:32
Frey to Chińczyk plus graty jak moje. Nie wiem co tam jest z prawdziwego zdarzenia. Poza tym gwarancja na drugim końcu świata.
Bosch lepiej oddaje moc niż wszystkie midy z Chin. To bez dwóch zadań.
Porównywałem go do Bafanga 750W. W Ultra chodzi o moc i moment obrotowy to go wyróżnia pośród midow. Prawda jest że to ciągle wersja beta i oprogramowanie jest ciągle do poprawienia.

Na jakim boschu jeździłeś że chciałeś mida? To nie był mid ten Bosch?

Sklepowy full też ma lepsze i gorsze komponenty. Producent gdzieś chce zarobić. Np Haibike i budżetowe amory suntour albo łańcuchy za 10 PLN.

Reasumując jeśli macie w okolicy góry górki i wzniesienia to nie znajdziecie nic lepszego od Bafang Ultra. Huby też można odpuścić przy ich masie i grzaniu silnika. Tam gdzie kończy się zabawa z większością silników elektrycznych Ultra się dopiero zaczyna 😁

PS.
Poprawcie temat bo Bafang Ultra G10 to nie to samo co Bafang Max M620.
G510 to to samo co m620 :-) Bafang używa dwóch oznaczeń
maki1000
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: maki1000 »

mczarny1980 pisze:
25 wrz 2019, 2:26
Cześć

ja kupiłem Exess'a i jestem mega zadowolony :-)

śmigam tym po górach, skubany wjedzie wszędzie. Od 20 czerwca zrobiłem 1800 km. Wcześniej miałem mocnego seryjnego elektryka mid, silniki typu Yamacha, Brose, Bosch itp. nie dają rady po stromych podjazdach, natomiast Ultra tnie jak oszalały nawet na samej manecie. Z pedałowaniem jest ogień pod górę - to w sumie jakby się jechało z góry :-), aż ludzie się dziwnie patrzą, którzy jeżdżą na wypasionych midach seryjnych niedowierzając i zawsze słyszę " co to ehh jest " " ja ehh " - naprawdę polecam kupić lub składać rowerek na g510 - dla mnie bajka.

ktoś pisał o oporach, ten silnik ich nie posada gdyż ma jakieś rozsprzęglenie, bez wspomagania można pojechać 35 - 40km/h na płaskim na oponie 3''
to takie połączenie zwykłego roweru, normalnego ebike'a i Sunrona. Blat z przodu 42T - tył minimalny mam 10T max 42T. z pedałowaniem 70km/h na samej manecie idzie 60 km/h :-) Mam inny kontroler od firmy exess, 1600W, a czekam na koleją modyfikacją do 2200W. Silnik i bateria jest 52V. Mocy mu nie brakuje, tylko do manety zrobili ograniczenie do 60 - a jadąc 70km/h pedałując to po prostu brakuje niższej kadencji bo robi się taki kołowrotek, że masakra. ( tyle, że nie czuć tego totalnie ).
Hej

Z jakiej części Polski jesteś ? Chętnie bym się wpadł przejechać, piękna maszyna. Jak z tym tensometrem w porównaniu do fabrycznego boscha ?
mczarny1980
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: mczarny1980 »

maki1000 pisze:
27 wrz 2019, 16:08
mczarny1980 pisze:
25 wrz 2019, 2:26
Cześć

ja kupiłem Exess'a i jestem mega zadowolony :-)

śmigam tym po górach, skubany wjedzie wszędzie. Od 20 czerwca zrobiłem 1800 km. Wcześniej miałem mocnego seryjnego elektryka mid, silniki typu Yamacha, Brose, Bosch itp. nie dają rady po stromych podjazdach, natomiast Ultra tnie jak oszalały nawet na samej manecie. Z pedałowaniem jest ogień pod górę - to w sumie jakby się jechało z góry :-), aż ludzie się dziwnie patrzą, którzy jeżdżą na wypasionych midach seryjnych niedowierzając i zawsze słyszę " co to ehh jest " " ja ehh " - naprawdę polecam kupić lub składać rowerek na g510 - dla mnie bajka.

ktoś pisał o oporach, ten silnik ich nie posada gdyż ma jakieś rozsprzęglenie, bez wspomagania można pojechać 35 - 40km/h na płaskim na oponie 3''
to takie połączenie zwykłego roweru, normalnego ebike'a i Sunrona. Blat z przodu 42T - tył minimalny mam 10T max 42T. z pedałowaniem 70km/h na samej manecie idzie 60 km/h :-) Mam inny kontroler od firmy exess, 1600W, a czekam na koleją modyfikacją do 2200W. Silnik i bateria jest 52V. Mocy mu nie brakuje, tylko do manety zrobili ograniczenie do 60 - a jadąc 70km/h pedałując to po prostu brakuje niższej kadencji bo robi się taki kołowrotek, że masakra. ( tyle, że nie czuć tego totalnie ).
Hej

Z jakiej części Polski jesteś ? Chętnie bym się wpadł przejechać, piękna maszyna. Jak z tym tensometrem w porównaniu do fabrycznego boscha ?
woj. śląskie

Sosnowiec

Exess to poprawił wprowadzając swój sterownik, Silnik jest mega podatny na modyfikacje
Tomasz1973
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Tomasz1973 »

mczarny1980 pisze:
25 wrz 2019, 10:01
Tomasz1973 pisze:
18 wrz 2019, 23:02
Mam zamiar kupić od nich sterownik do tego silnika 2,2 kW i zrobić większą baterie. Będzie mid marzeń.
Oni z tego co wiem nie sprzedają nic jak się nie kupi roweru. Chris chciał kupić ramę i lipa
Mi odpisali że będą sprzedawać sterowniki 2,2 kW w ciągu kilku tygodni. Nie pytałem o ramy. Z reszta rama carbon będzie kosztować majątek :-)
Ja ramę kupiłem własnie od Chrisa... pozdrawiam :-)
maki1000
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: maki1000 »

Zajebisty ten rowerek, zniszczył mi głowę. Czas się pozbyć mojego huba.

mczarny1980
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: mczarny1980 »

maki1000 pisze:
27 wrz 2019, 22:40
Zajebisty ten rowerek, zniszczył mi głowę. Czas się pozbyć mojego huba.

Zajebista zabawa jest z tym rowerkiem, każdy kto się tym przejedzie to ma umysł zniszczony, już nawet nie chodzi o silnik tylko geometria ramy i jej przeznaczenie, idealna do latania, skakania i zabawy, długie spokojne trasy też nie męczą - trochę ryzykowałem bo kupiłem w ciemno bo nikt tego nie ma. Teraz wiem, że idealnie trafiłem bo rama to najważniejsza cześć roweru.

Ale ta cena za niego jest śmieszna w porównaniu do innych mid w karbonie

np.: sami zobaczcie ( np hamulce SLX itp. za 7000 Euro)

https://worldofmtb.de/blog/material/get ... 1c6oIQ9q1U

już nie wspomnę o Specialized Levo Expert Turbo za 35 tys czy M1 Spitzing Evolution 37 tys - a te rowery nawet manetki nie mają i słabą moc

ten Exess z filmiku to był prototyp 150mm skoku tył co wrzuciłeś, usprawnili to w wersji finalnej np. tył ma 190 mm skoku obecnie jak w filmiku poniżej
- ten gość co opowiada to właściciel firmy exess Jurgen - zajebisty gość. (każdą śrubkę, część, kabelek doślą jak się chce, obsługa posprzedażowa mega)


exess bierze udział w wyścigach na pustyniach ebike mid i wszystko wygrywa, teraz byli w Grecji to ścigali się z motormi enduro i kilka wyprzedzili :-)

Tomasz1973
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Tomasz1973 »

Jednym słowem Ultra wymiata. A jeszcze na skoku ramy 190 to już prawdziwy kosmos. U mnie nie ma takich gór do skakania ale moc 1600W i 160 No robi robotę. Ostatnio jeździłem z chłopakami na hubach i się lekko zdziwili.
mczarny1980
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: mczarny1980 »

Tomasz1973 pisze:
28 wrz 2019, 10:23
Ostatnio jeździłem z chłopakami na hubach i się lekko zdziwili.
nie dziwi mnie to :-)
mczarny1980
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: mczarny1980 »

Nowy Exess w 2020

kontroler 2000W, bateria 880Wh 35A + możliwość montażu drugiej na rurze 880Wh :-)

skok 200 mm przód i tył

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Załączniki
IMG_613aa11.png
mczarny1980
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: mczarny1980 »

[/quote]

Mi odpisali że będą sprzedawać sterowniki 2,2 kW w ciągu kilku tygodni. Nie pytałem o ramy. Z reszta rama carbon będzie kosztować majątek :-)
Ja ramę kupiłem własnie od Chrisa... pozdrawiam :-)
[/quote]

20% silników nie przyjmuje nowych kontrolerów. Więc trochę to loteria - słowa właściciela - Jurgena
obecnie wysyła im się silnik i sprawdzają czy się da. Pisał, że nawet po nr seryjnych silnika nie są w stanie tego stwierdzić
Ostatnio zmieniony 03 paź 2019, 13:17 przez mczarny1980, łącznie zmieniany 1 raz.
mczarny1980
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: mczarny1980 »

Tomasz1973 pisze:
27 wrz 2019, 22:17
mczarny1980 pisze:
25 wrz 2019, 10:01
Oni z tego co wiem nie sprzedają nic jak się nie kupi roweru. Chris chciał kupić ramę i lipa
Mi odpisali że będą sprzedawać sterowniki 2,2 kW w ciągu kilku tygodni. Nie pytałem o ramy. Z reszta rama carbon będzie kosztować majątek :-)
Ja ramę kupiłem własnie od Chrisa... pozdrawiam :-)
20% silników nie przyjmuje nowych kontrolerów. Więc trochę to loteria - słowa właściciela - Jurgena
obecnie wysyła im się silnik i sprawdzają czy się da. Pisał, że nawet po nr seryjnych silnika nie są w stanie tego stwierdzić bez rozebrania- tłumaczył to ale nie chce mi się tego pisać
Tomasz1973
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Tomasz1973 »

To daj jakieś info jak wyszło wstawianie nowego sterownika i jak ogarnąć wysyłkę.
mczarny1980
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: mczarny1980 »

Tomasz1973 pisze:
03 paź 2019, 19:13
To daj jakieś info jak wyszło wstawianie nowego sterownika i jak ogarnąć wysyłkę.
tego najnowszego 2000 W nie da się wsadzić do mojego roweru bo wymagana jest inna bateria, którą będą montować w nowym Exess, tam jest chyba 62V, do mojego będę zamawiał kontroler 1700W pod 52V (osoby które zamówiły bardzo chwalą -w tej grupie zamkniętej Exess wszyscy twierdzą, że zużycie baterii spadało o 40% i moc jest bardziej przewidywalna). Zimą im silnik wyśle i wtedy będzie wiadomo czy jestem w tych 80%- usługa 390 Ojro + wysyłka

w przypadku 2000W i 35A silnik ma mieć większy moment obrotowy niż te 160 nm fabrycznie - słowa właściciela - mają to pomierzyć dokładnie dopiero.
redwater
Forumowicz
Posty: 279
Rejestracja: 15 sie 2019, 18:22

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: redwater »

Jakis chop ma ten silnik do sprzedania na olx za 3k. Chyba widzialem go na filmie ze zlotu elektrykow. Mocowanie mu wspawywal jakis spawacz amator i rame z tym mocowaniem chce dodac w cenie silnika. Ja chcialem sam silnik, ale nie opuscil ceny nawet te 2-3 stowki. Jak ktos chce to chyba w pl cena dobra, zwlaszcza ze z ramą (mocowanie zawsze mozna odciac i wspawac równo).
tsdz2 w miejskim turladle.
Awatar użytkownika
RadTaba
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: 25 kwie 2018, 10:25

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: RadTaba »

Siemanko!
mczarny - skąd jesteś?

Pod ostatnim filmem na moim kanale makidesign napisał bym poszukał tego wątku na forum i znalazłem :D
Nie wiedziałem że ktoś w PL ma ten rowerek - odezwij się do mnie na maila:
tabanarowerze@gmail.com

Bardzo ciekawi mnie ta Twoja maszynka 😎😎😎
Pozdrówka!
Tomasz1973
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Tomasz1973 »

Wam też tak dziwnie hałasuje Ultra? Ktoś go smarował w środku?
Tomasz1973
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: Tomasz1973 »

mczarny1980 pisze:
03 paź 2019, 21:54
Tomasz1973 pisze:
03 paź 2019, 19:13
To daj jakieś info jak wyszło wstawianie nowego sterownika i jak ogarnąć wysyłkę.
tego najnowszego 2000 W nie da się wsadzić do mojego roweru bo wymagana jest inna bateria, którą będą montować w nowym Exess, tam jest chyba 62V, do mojego będę zamawiał kontroler 1700W pod 52V (osoby które zamówiły bardzo chwalą -w tej grupie zamkniętej Exess wszyscy twierdzą, że zużycie baterii spadało o 40% i moc jest bardziej przewidywalna). Zimą im silnik wyśle i wtedy będzie wiadomo czy jestem w tych 80%- usługa 390 Ojro + wysyłka

w przypadku 2000W i 35A silnik ma mieć większy moment obrotowy niż te 160 nm fabrycznie - słowa właściciela - mają to pomierzyć dokładnie dopiero.
Dasz namiar na gościa do którego wysyła się silnik?
Czy to serwis Exess?
mczarny1980
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: mczarny1980 »

pisz do nich na głównego maila, pewnie Jurgen Ci odpisze
mczarny1980
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 22 wrz 2019, 3:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: mczarny1980 »

RadTaba pisze:
05 paź 2019, 20:23
Siemanko!
mczarny - skąd jesteś?

Pod ostatnim filmem na moim kanale makidesign napisał bym poszukał tego wątku na forum i znalazłem :D
Nie wiedziałem że ktoś w PL ma ten rowerek - odezwij się do mnie na maila:
tabanarowerze@gmail.com

Bardzo ciekawi mnie ta Twoja maszynka 😎😎😎
Pozdrówka!
kiedyś komentowałeś jakieś foto exess'a co wrzucałem :-)
Awatar użytkownika
RadTaba
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: 25 kwie 2018, 10:25

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: RadTaba »

Już jesteśmy skontaktowani :P
Dzięki za maila!
maki1000
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: maki1000 »

I gdzie ten film panowie ? :mrgreen:
bogi
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 03 lis 2019, 0:55

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: bogi »

no właśnie! Taba - gdzie ten filmik z testowania Excess'a?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Bafang Ultra Max - g510

Post autor: pxl666 »

Ile żyje bateria w tym excessie? Pytam o trip i odo. Boi dostaje w dupsko dużymi prądami i pojemność nie może być satysfakcjonująca dla takiej mocy silnika. Nie widzę tutaj rowerowego feelu skoro manetka to ma być musthave...
ODPOWIEDZ