Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
maki1000
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49

Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: maki1000 »

Hej

Widzieli ? Trwa przedsprzedaż 2 generacji mida cyc X1 Pro.
Może to być najlepszy mid na rynku. Czujnik momentu w korbie , mała masa , 5000w przy 72v, kontroler schowany pod silnikiem i niby głośność względem 1 wersji zredukowana o połowę :)

Nie mogę się doczekać jak to będzie w praktyce działało :)
Awatar użytkownika
radasss
Forumowicz
Posty: 494
Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: radasss »

warsztatmotocykli.pl
Awatar użytkownika
PiotrLL
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 19 lut 2019, 20:35
Lokalizacja: Gorzyce- Podkp.

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: PiotrLL »

Wymiana łancucha pewnie co pare dni i cena 6 tys zł....
Ostatnio zmieniony 22 mar 2020, 17:05 przez PiotrLL, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam do kontaktu wymiana wiedzy- pomoc
Awatar użytkownika
radasss
Forumowicz
Posty: 494
Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: radasss »

Odnośnie trwałości łańcucha to sądzę, że po intensywnym, wielokrotnym przyspieszaniu może dochodzić do zrywania tegoż nim zdąży się z wymianą :-(
warsztatmotocykli.pl
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: Vegasnight9 »

Taka moc nie tylko zerwie łańcuch ale będzie rozwalać kasety i wolnobiegi
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
pumexior
Forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 22 maja 2018, 0:04
Lokalizacja: Pod Krakowem

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: pumexior »

Wielka szkoda, że nie ma standardu napędu dla takich silników, tj coś grubszego od łańcucha rowerowego, ale żeby dało się jeszcze stosować biegi i zmieniać je w czasie jazdy. Ktoś powinien coś takiego wprowadzić na rynek, zębatka napędowa, wolnobieg i łańcuch nowy, natomiast przerzutkę można by zaadoptować ze zwykłego roweru. Wtedy myślę, że taki napęd miałby sens, i takie 5kw na zmiennych biegach w czasie jazdy robiło by lepiej niż powiedzmy 8kw w kole, mają na myśli głównie góry :)
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: pxl666 »

pumexior pisze:
22 mar 2020, 15:39
Wielka szkoda, że nie ma standardu napędu dla takich silników, tj coś grubszego od łańcucha rowerowego, ale żeby dało się jeszcze stosować biegi i zmieniać je w czasie jazdy. Ktoś powinien coś takiego wprowadzić na rynek, zębatka napędowa, wolnobieg i łańcuch nowy, natomiast przerzutkę można by zaadoptować ze zwykłego roweru. Wtedy myślę, że taki napęd miałby sens, i takie 5kw na zmiennych biegach w czasie jazdy robiło by lepiej niż powiedzmy 8kw w kole, mają na myśli głównie góry :)
Ale wiesz , przestaje to być rower a zaczyna motocykl . Skoro silnik 6k to dorzucić rohloffa i masz bajkę. Prestiżową i cenową. Noi działać to powinno
maki1000
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: maki1000 »

LMX 64 ma fajny patent na rozwiązanie tego problemu :)
Wojtek
Forumowicz
Posty: 179
Rejestracja: 02 maja 2019, 9:48

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: Wojtek »

Na endlessie narzekają trochę na hałaśliwość tego rozwiązania... Poza tym same pozytywy.
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: szczur333 »

a nie lepiej zrobic na wale?
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
maki1000
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: maki1000 »

Wojtek pisze:
23 mar 2020, 21:44
Na endlessie narzekają trochę na hałaśliwość tego rozwiązania... Poza tym same pozytywy.
Bo ta pierwsza wersja głośna bardzo w porównaniu np do bafang bbshd. Ta nowa ma być niby 50% cichsza.
Kali007
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 10 mar 2020, 0:16

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: Kali007 »

Ja wlasnie rozwazam ten patent bo nawet cena trzoszke spadla. Czy ktos wie ile realnie czeka sie na wersje V2 z fabrycznym kontrolerem w stelazu silnika? I czy skonczyly sie problemy z czasem niedomagajacym wyswietlaczem?
maki1000
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: maki1000 »

Na tym filmiku faktycznie chodzi dużo ciszej od wersji 1. Pytanie czy tak zmontowane czy tak faktycznie jest

Ale najważniejsze pytanie to jak będzie chodził czujnik nacisku :)
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: annkaa »

Mi właśnie pakują do wysyłki GEN 2 :-) dziś dostałem takie foty. Więc może w tym miesiącu jeszcze uda mi się napisać pierwsze wrażenia. Montuje to na rowerze downhillowym gdzie aktualnie jeżdżę na TSDZ2, więc ze słabym silnikiem z Torque Sensor, ale w najnowszym firmwarze gdzie zwiększone zostało wspomaganie do kadencja 120!
95790613_248311419618189_4457240085384921088_n.jpg
95712332_844904039351504_909312222298112000_n.jpg
95845059_667552327141603_1486647477187641344_n.jpg
POPROSIŁEM O SPECJALNY RABAT DLA UŻYTKOWNIKÓW NASZEGO FORUM, WIĘC JAK BĘDZIECIE CHCIELI KUPOWAĆ TO SIĘ POWOŁAJCIE!
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
Eryk
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
Lokalizacja: Wadowice

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: Eryk »

Moc zacna ale 5kW to zdecydowanie za dużo na pozostałe części rowerowe, podejrzewam przyspieszone zużycie części, zdecydowanie szybciej niż przy TSDZ2.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: pxl666 »

Po co udawać że to rower . Jak przy 5kw ma działać czujnik nacisku? Z jakim napędem będziesz to eksploatować?
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: annkaa »

Waga tego zestawu jest porownywala do TDZ2. Silnik nie odstaje w dol, nie przegrzewa sie tak jak TSDZ2, jest duzo leprzej jakosci. 5KW to max, ustawienie mocy max zalezy od baterii ktorej uzyjemy. Czyli biorac pod uwage podobna wage do TSDZ2 ten silnik pozwala mi dostosowac moc do osob z ktorymi jade. Tj: na codzien bede uzywal go jako standardowej 250W, jak bede sie wybieral z kolegami na Bafangach to pewnie bede uzywal 1000W, a jak bede mial ochote poszalec po gorach lub lesie sam lub kolega ktory zasuwa na WSCe :) to wlaczam maksymalna moc, glownie jade na manetce i mam taka zabawe jak na 2 rowerze z mocnym hubem. Oczywiscie misze miec conajmniej 2 baterie do ostatniego pomyslu bedzie to 140ogniw w dwoch rzedach jak u Taby na rowerze, do kolegow z Bafanga pewnie bedzie to 70 ogniw odpowiednik budonowki, a do jazdy lekkie chyba uzyje 35 ogniw i ta mikro bateria bedzie tez brana do plecaja na dlugie podroze jako zapasowka na awaryjny dojazd/powrot. Podsumowujac tak lekki silnik z duza moca daje mozliwosc uzywania 1 roweru do wielu zastosowan.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: annkaa »

Chlopaki z CYCa napisali mi ze wprowadzili do zestawu: “ASI BAC855 (Updated version of bac800) tuned at the same power level at the stock controller. So it is another great option.” na pytanie co daje wiecej
od standardowego napisali: “Both options work with torque sensor. The stock controller has more torque from the beginning, but the BAC855 has more top rpm speed. So both are similar power level”. Co sadzicie o tym by zastapic standardowy kontroler tym nowym BAC855?
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: AST034 »

annkaa pisze:
10 maja 2020, 11:34
Chlopaki z CYCa napisali mi ze wprowadzili do zestawu: “ASI BAC855 (Updated version of bac800) tuned at the same power level at the stock controller. So it is another great option.” na pytanie co daje wiecej
od standardowego napisali: “Both options work with torque sensor. The stock controller has more torque from the beginning, but the BAC855 has more top rpm speed. So both are similar power level”. Co sadzicie o tym by zastapic standardowy kontroler tym nowym BAC855?
ASI BAC maja prace bezczujnikowa, tylko wada taka, ze to kontroler programowany konkretnie pod silnik, jesli by sie „rozprogramowal” to go sam nie zrobisz, najtrudniejszy do ogarniecia sterownik ze wszystkich dostepnych.
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: annkaa »

praca bezczujnikowa, rozwiniesz troche w czym to lepsze? Na razie dla mnie BAC moze byc lepszy przez wspomaganie przy wiekszej kadencji (w TSDZ2 wlurzal mnie brak wspomagania w kadencji wiekszej niz 90). Minusem BAC jest inne miejsce montazu, standardowy sterownik montowany przy silniku jest kompaktowy. W pierwszej wersji GEN1 ludzie na endless narzekaja na przepalaniu sie sterownika przy uzytkowaniu manetki gazu od zera i o zle dzialanie plynnosci.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: AST034 »

annkaa pisze:
10 maja 2020, 12:09
praca bezczujnikowa, rozwiniesz troche w czym to lepsze? Na razie dla mnie BAC moze byc lepszy przez wspomaganie przy wiekszej kadencji (w TSDZ2 wlurzal mnie brak wspomagania w kadencji wiekszej niz 90). Minusem BAC jest inne miejsce montazu, standardowy sterownik montowany przy silniku jest kompaktowy. W pierwszej wersji GEN1 ludzie na endless narzekaja na przepalaniu sie sterownika przy uzytkowaniu manetki gazu od zera i o zle dzialanie plynnosci.
To znaczy, ze potrafi szybciej krecic silnikiem, bo od pewnej predkosci obrotowej nie potrzebuje czujnikow halla w silniku, zeby nim sterowac co pozwala rozkrecic go do bardzo duzych rpm.

Jak masz gwarancje to ja bralbym ASI, bedziesz pionierem i znasz nam relacje :P
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: annkaa »

wzialem standardowy nie lubie byc juz pionierem :)
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
zipp
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 11 cze 2019, 7:10
Lokalizacja: Małopolska

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: zipp »

Właśnie wystawiłem na Allegro. Dla mnie za głośny, ale mocy mu nie brakuje, to trzeba przyznać.
Kali007
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 10 mar 2020, 0:16

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: Kali007 »

Ja tez wlasnie zamowilem CYC GEN2, ciekawe za ile przyjdzie. jak przyjdzie to zrobie unboxing i installation na nowym rowerku ktory wlasnie dzis objezdzilem.
maki1000
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: maki1000 »

Jak tam Panowie wrażenia ? Jeździcie już coś ?
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: annkaa »

do mnie idzie mam taki status cokolwiek to znaczy...:
Customs clearanc - International Postal System
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
MixhaL
Forumowicz
Posty: 240
Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: MixhaL »

Znaczy że trafiło na cło.
Kali007
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 10 mar 2020, 0:16

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: Kali007 »

Witam.
13 dni od zamowienia do dostarczenia Hong-kong to London.

Jak dam rade to w niedziele montuje.

W poniedzialek jade do PL Poradzcie dobrzy ludzie na ile baterie zlozyc, ile volt czyli do spokojnej miejskiej jazdy i kto robi szybko i dobrze obudowy do nietypowych ksztaltow w pl?

Pozdrawiam.
J.G. Weber
Załączniki
c2.jpg
c1.jpg
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: AST034 »

Kali007 pisze:
05 cze 2020, 23:55
Witam.
13 dni od zamowienia do dostarczenia Hong-kong to London.

Jak dam rade to w niedziele montuje.

W poniedzialek jade do PL Poradzcie dobrzy ludzie na ile baterie zlozyc, ile volt czyli do spokojnej miejskiej jazdy i kto robi szybko i dobrze obudowy do nietypowych ksztaltow w pl?

Pozdrawiam.
J.G. Weber
Kupiles najmocniejszego mida na rynku do spokojnej miejskiej jazdy? Nie lepiej bylo zakupic np TSDZ2?
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: annkaa »

Zapytałem CYCa o plik całego menu w wersji testowej. Czy ktoś z Was jest chętny na wspólne tłumaczenie MENU? Jeśli to zrobimy wprowadzą w ustawieniach MENU po Polsku. Myślę że zacznę tłumaczyć w Google doku i każdy będzie mógł wejść do tego pliku. Zaznaczam że z Angielskiego jestem taki se, i raczej będzie to Google translate.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: pxl666 »

Daj plik. Jestę tłumaczę. Co prawda nie skończyłem studiów trans bo miałem tam też ruski i francuski i mnie przerosło. Ale filologię ang skończyłem
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: annkaa »

pxl666 pisze:
06 cze 2020, 16:46
Daj plik. Jestę tłumaczę. Co prawda nie skończyłem studiów trans bo miałem tam też ruski i francuski i mnie przerosło. Ale filologię ang skończyłem
super mysle ze jako swiafomy uzytkownik tego forum re tlumaczenie bedzie lepsze niz tlacza przysieglego :))), czekam na plik, wczoraj mi napisali ze przesla, wiec mysle ze w poniedzialek mi przesla.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
maki1000
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: maki1000 »

Montować maszyny panowie i zdawać relacje bo już się nie mogę doczekać tych waszych testów pierwszych :)
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: pxl666 »

W tych pieniądzach i tej mocy z lcd powinno się móc płynnie ustawiać twardość pedała i krzywą narastania mocy. 5 kw z tensometrem to powinien być ultra twardy pedał i bardzo płynne przyrastanie prądu żeby nie potargać napędu i siebie przy okazji.

Bardzo jestem ciekaw ile kolegom wytrzymają napędy i jakie... bo zajechać kasetę za 800 w miesiąc to z mojej perspektywy za wiele$$$ . Co innego jakby w zestawie była jakaś ultra kaseta i super łańcuch...choć pozostaje piasta która musi to przenieść...

Są na yt filmiki z orania tym po ciężkich górach? Bo jak narazie widzę tylko asfalty albo jakieś piesze szlaki dla emerytów
maki1000
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 28 lut 2018, 20:49

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: maki1000 »

Nie ma nic jeszcze na internetach . Filmiki są z 1 generacji
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: AST034 »

pxl666 pisze:
07 cze 2020, 19:25
W tych pieniądzach i tej mocy z lcd powinno się móc płynnie ustawiać twardość pedała i krzywą narastania mocy. 5 kw z tensometrem to powinien być ultra twardy pedał i bardzo płynne przyrastanie prądu żeby nie potargać napędu i siebie przy okazji.

Bardzo jestem ciekaw ile kolegom wytrzymają napędy i jakie... bo zajechać kasetę za 800 w miesiąc to z mojej perspektywy za wiele$$$ . Co innego jakby w zestawie była jakaś ultra kaseta i super łańcuch...choć pozostaje piasta która musi to przenieść...

Są na yt filmiki z orania tym po ciężkich górach? Bo jak narazie widzę tylko asfalty albo jakieś piesze szlaki dla emerytów

Bedzie ciezko w gorach, bo taki maly silniczek owszem - przepompuje te 5kW na kolo, ale bedzie sie grzal jak patelnia na gazie :D Wiem, bo mam silnik ktory ma bardzo podobne wymiary - o ile nie jest to ten sam co CYC pierwszej generacji i przy nieodpowienim przełożeniu ten silnik baaardzo mocno i szybko sie grzeje, 150*C nie jest problemem przy ciezszym oraniu :)
Na ta chwile mam go w mini bike’u i przy przelozeniu 5,23:1 jest optymalnie, przy duzym pradzie i jezdzie pod gore w rowerze mysle, ze konieczna jest kontrola temperatury, bo naprawde sie szybko upiecze :P
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: pxl666 »

Nie żartuj... Tzn że to silnik do latania po płaskim? Wczoraj podjechalem z kolegą na Skrzyczne. 1200m w 30 minut ? Oba tongshengi na górze 54st o ile pamiętam. Oczywiście był to wjazd wspinaczkowy a nie wlota 35kmh pod górę ale silnik w cycu jest na oko 3x większy niż w tongshengu więc za taką kasę oczekiwałbym jednak wspaniałej pracy ...
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: annkaa »

pxl666 pisze:
06 cze 2020, 16:46
Daj plik. Jestę tłumaczę. Co prawda nie skończyłem studiów trans bo miałem tam też ruski i francuski i mnie przerosło. Ale filologię ang skończyłem
Mam wreszcie mam plik do tłumaczenia. Tłumaczyć należy wpisy w prawych cudzysłowach, lewe zostają z Angielskim przykładowo:

przed tłumaczeniem:
"Sensors_Motor_Temperature" = "Motor Temperature";
po tłumaczeniu:
"Sensors_Motor_Temperature" = "Temperatura Silnika";

Poniżej oryginalna treść pliku języka:

/*
Localizable.strings
BaseProject

Created by pei juncheng on 2020/1/14.
Copyright © 2020 pei juncheng. All rights reserved.
*/

"Map_Category_1" = "Category 1";
"Map_Category_2" = "Category 2";
"Map_Load_track" = "Load Track";
"Map_Load_offline_map" = "Topographic Map";
"Map_Track_route_info" = "Track/Route Info";
"Map_Waypoint_info" = "Waypoint Info";
"Map_Follow_GPS" = "Follow GPS";
"Map_Rotate_Map" = "Rotate Map";
"Map_Waypoints" = "Waypoints";

"Waypoint_info_FileName" = "FileName";
"Waypoint_info_Description" = "Waypoints";
"Waypoint_info_Coordinate" = "Coordinate";
"Waypoint_info_Altitude" = "Altitude";
"Waypoint_info_Local_Time" = "Local Time";
"Waypoint_info_Creator" = "Creator";
"Waypoint_info_Author" = "Author";
"Waypoint_info_Link" = "Link";
"Waypoint_info_Time" = "Time";

"Watch_Available_data" = "Available Data";
"Watch_Categories" = "Categories";
"Watch_Items" = "Items";
"Watch_motor_status" = "Motor Status";
"Watch_rider_status" = "Rider Status";
"Watch_battery" = "Battery";
"Watch_trip_data" = "Trip Data";

"Watch_Breakdown_details" = "Breakdown Details";
//"Watch_Breakdown_details_Communication_error" = "Data Transmission Failed";
//"Watch_Breakdown_details_Voltage_out_of_protection" = "Invalid Data";
//"Watch_Breakdown_details_Gear_fautly" = "Mode not Set";
//"Watch_Breakdown_details_Overheat_protection" = "Gear not Set";
//"Watch_Breakdown_details_Overcurrent" = "System Off";
//"Watch_Breakdown_details_Hall_sensor_error" = "RS485 Off";
//"Watch_Breakdown_details_Pas_Shut_down" = "Device Fault";
//"Watch_Breakdown_details_No_calibration_data" = "Other Fault";

"Watch_Breakdown_details_Communication_error" = "Communication error";
"Watch_Breakdown_details_Voltage_out_of_protection" = "Voltage is too high / too low";
"Watch_Breakdown_details_Gear_fautly" = "Gear error";
"Watch_Breakdown_details_Overheat_protection" = "Motor / MOS overheating";
"Watch_Breakdown_details_Overcurrent" = "Current overflow";
"Watch_Breakdown_details_Hall_sensor_error" = "Hall sensor fault";
"Watch_Breakdown_details_Pas_Shut_down" = "Power off";
"Watch_Breakdown_details_No_calibration_data" = "No calibrating data";

"Record" = "Record";
"Load" = "Load";
"Record_Motor_Status" = "Motor Status";
"Record_Saved_Log" = "Saved Log";
"Record_Saved_Duration" = "Duration(Hr:Min:Sec)";
"Record_Load" = "Load Record";

"Record_Summary" = "Summary";
"Record_Summary_Duration" = "Duration";
"Record_Summary_Distance" = "Distance";
"Record_Summary_Battery_consumption" = "Battery Consumption";
"Record_Summary_Efficiency" = "Efficiency";
"Record_Summary_Calories_burnt" = "Calories Burnt";

"Record_Summary_Average" = "Average";
"Record_Summary_Average_Speed" = "Speed (kph)";
"Record_Summary_Average_Speed_Miles" = "Speed (mph)";
"Record_Summary_Average_Human_Power" = "Human Power (W)";
"Record_Summary_Average_Motor_Power" = "Motor Power (W)";
"Record_Summary_Average_Heart_Rate" = "Heart Rate (bpm)";

"Record_Summary_Peak" = "Peak";

"Record_Summary_Graph_option" = "Graph Option";
"Record_Summary_Graph_option_Distance_km" = "Distance (km)";
"Record_Summary_Graph_option_Distance_miles" = "Distance (miles)";
"Record_Summary_Graph_option_Battery_consumption" = "Battery Consumption";
"Record_Summary_Graph_option_Select_display_parameters" = "Select Display Parameters";

"Setting" = "Setting";
"Bluetooth" = "Bluetooth";
"No_device_connected" = "No device connected";
"Searching_devices" = "Searching for Bluetooth devices...";
"Bluetooth_General" = "General";
"Bluetooth_Mods" = "Modes";
"Bluetooth_Sensors" = "Sensors";
"Bluetooth_Batteries" = "Batteries";
"Device_connected" = "Device connected";



"General_Data_display_rate" = "Data Display Rate";
"General_Data_display_rate_Des" = "Display data refresh rate";

"General_Display_Unite" = "Display Unit";
"General_Display_Unite_Des" = "Change display unit on the circular display";
"General_Display_Unite_Metric" = "Metric(km)";
"General_Display_Unite_Imperial" = "Imperial(miles)";

"General_Lifetime_statistics_ODO" = "Lifetime Statistics ODO";
"General_Lifetime_statistics_ODO_Des" = "Total Distance Travelled";
"General_Lifetime_statistics_Avg_Speed" = "Lifetime Statistics Avg. Speed";
"General_Lifetime_statistics_Avg_Speed_Des" = "Average Speed";
"General_Lifetime_statistics_Max_Speed" = "Lifetime Statistics Max. Speed";
"General_Lifetime_statistics_Max_Speed_Des" = "Maximum Speed";
"General_Reset_Lifetime_statistics" = "Reset Lifetime Statistics";
"General_Reset_Lifetime_statistics_Des" = "Reset all lifetime statistics including ODO, Avg. Speed and Max. Speed";

"General_Motor_direction" = "Motor Direction";
"General_Motor_direction_Des" = "If your motor is turning in an incorrect direction, you can reverse the rotation with this setting. Restart the display to activate the change.";
"General_Motor_direction_Clockwise" = "Clock-wise";
"General_Motor_direction_Anti_clockwise" = "Anti-clockwise";

"General_Language" = "Language";
"General_Language_Des" = "Choose Language";
"General_Language_English" = "English";
"General_Language_Spanish" = "Espanol";
"General_Language_French" = "Français";
"General_Language_German" = "Deutsch";
"General_Language_Russian" = "Pусский";
"General_Language_Italian" = "Italiano";

"General_Restore_all_settings_to_default" = "Restore all settings to default";
"General_Restore_all_settings_to_default_Des" = "Load previous settings or other recommended settings with complete settings code.";

"General_Load_entire_settings_with_code" = "Load entire settings with code";
"General_Load_entire_settings_with_code_Des" = "Load previous settings or other recommended settings with complete setting code.";

"General_Generate_settings_code_for_sharing" = "Generate settings code for sharing";
"General_Generate_settings_code_for_sharing_Des" = "Share all your settings with others by generating a setting code.";
"General_Human_power" = "Controller Version";
"General_Human_power_Des" = "Check the controller firmware version. Only possible to update via programming wire.";



"Modes_Mode_Mode1" = "Mode 1";
"Modes_Mode_Mode2" = "Mode 2";
"Modes_Mode_Mode3" = "Mode 3";

"Modes_Mode_name" = "Mode Name";
"Modes_Mode_name_Des" = "The mode name which is displayed on the App dashboard.";

"Modes_Throttle_Settings" = "Throttle Settings";
"Modes_Throttle_Settings_Des" = "The throttle settings in the current selected mode.";

"Throttle_Settings_Throttle_Mode" = "Throttle Mode";
"Throttle_Settings_Throttle_Mode_Des" = "The variable that the throttle controls, it is suggested to be Speed Mode which controls both speed and current at the same time.";
"Throttle_Settings_Throttle_Mode_Current" = "Current";
"Throttle_Settings_Throttle_Mode_Power" = "Power";
"Throttle_Settings_Throttle_Mode_Speed" = "Speed";
"Throttle_Settings_Throttle_Mode_Off" = "OFF";

"Throttle_Settings_Throttle_Power_limit" = "Throttle Power Limit(W)(0-7000)";
"Throttle_Settings_Throttle_Power_limit_Des" = "Maximum Power limit under throttle mode.";
"Throttle_Settings_Throttle_speed_limit" = "Throttle Speed Limit(kph)(0-150)";
"Throttle_Settings_Throttle_speed_limit_Des" = "Maximum speed limit under throttle mode.";
"Throttle_Settings_Throttle_RPM_limit" = "Throttle RPM Limit(rpm)(0-15000)";
"Throttle_Settings_Throttle_RPM_limit_Des" = "Maximum motor rpm limit under throttle mode.";
"Throttle_Settings_Throttle_acceleration" = "Throttle Acceleration (V/s)(10-65)";
"Throttle_Settings_Throttle_acceleration_Des" = "Throttle acceleration from 10-65. 10 is the softest mode and 65 is the fastest mode.";

"Modes_Cruise_control" = "Cruise Control";
"Modes_Cruise_control_Throttle_auto_cruise" = "Throttle Auto Cruise(s)";
"Modes_Cruise_control_Throttle_auto_cruise_Des" = "The holding time to activate auto cruise. It can be turned off or can be set from 2-8s";
"Modes_Cruise_control_Cruise_hold_range" = "Cruise Hold Range(mV)(0-1000)";
"Modes_Cruise_control_Cruise_hold_range_Des" = "Within this signal voltage range (the throttle voltage), the throttle is considered as holding and will activate the cruise control after the time set in auto cruise.";

"Modes_Pedal_Assist_Settings" = "Pedal Assist Settings";
"Modes_Pedal_Assist_Settings_Pedal_Assist" = "Pedal Assist";
"Modes_Pedal_Assist_Settings_Pedal_Assist_Des" = "Turn on/off the pedal assist funtion. (Only available in version V113 or lower).";
"Modes_Pedal_Assist_Settings_Assist_Speed_Limit" = "Assist Speed Limit(kph)(0-150)";
"Modes_Pedal_Assist_Settings_Assist_Speed_Limit_Des" = "Maximum Speed Limit under Pedal Assist Mode.(Only available in version V115 or higher).";

"Modes_Assist_Power" = "Assist Power";
"Modes_Assist_Power_Assist_Start_Power" = "Assist Start Current TS(0.01A)(0-3000)";
"Modes_Assist_Power_Assist_Start_Power_Des" = "Initial motor current when the PAS is engaged.";
"Modes_Assist_Power_Assist_Power_factor" = "Assist Power Factor TS(0.1A/Nm)(15-30)";
"Modes_Assist_Power_Assist_Power_factor_Des" = "Assist power factor changes motor power according to pedelic torque measured. The motor power is increase by A/Nm when you pedal.";
"Modes_Assist_Power_Assist_start_power_Cadence" = "Assist Start Power (Cadence)(0-3000W)";
"Modes_Assist_Power_Assist_start_power_Cadence_Des" = "Initial motor power when the PAS is engaged";
"Modes_Assist_Power_Assist_start_factor_Cadence" = "Assist Power Factor (Cadence)(0-5W/rpm)";
"Modes_Assist_Power_Assist_start_factor_Cadence_Des" = "Assist power factor changes motor power according to cadence measured. The unit is W/rpm.";
"Modes_Assist_Power_Assist_Power_Limit" = "Assist Power Limit(W)(0-6000)";
"Modes_Assist_Power_Assist_Power_Limit_Des" = "Maximum Power Limit under Pedal Assist mode.";
"Modes_Fast_Throttle_Ramp_Up_Rate" = "Fast Throttle Ramp up (20-200)";
"Modes_Fast_Throttle_Start_Speed" = "Throttle Start Speed";

"Modes_Assist_sensitivity" = "Assist Sensitivity";
"Modes_Assist_sensitivity_Assist_start_torque" = "Assist Start Torque(Nm)";
"Modes_Assist_sensitivity_Assist_start_torque_Des" = "Torque threshold to engage the PAS. The lower it is, the more sensitive the PAS. ";
"Modes_Assist_sensitivity_Cadence_threshold" = "Cadence Threshold (rpm)";
"Modes_Assist_sensitivity_Cadence_threshold_Des" = "Cadence threshold to engage the PAS.";
"Modes_Assist_sensitivity_Start_PAS_rpm" = "Start PAS Rpm(rpm)";
"Modes_Assist_sensitivity_Start_PAS_rpm_Des" = "The start cadence rpm when the PAS is engaged.";
"Modes_Assist_sensitivity_Stop_PAS_rpm" = "Stop PAS Rpm(rpm)";
"Modes_Assist_sensitivity_Stop_PAS_rpm_Des" = "Cadence rpm when the PAS is disengaged (Cadence version).";

"Modes_Gear_Settings" = "Gear Settings";
"Modes_Gear_Settings_Maximum_gear_number" = "Maximum Gear Number(0-9)";
"Modes_Gear_Settings_Maximum_gear_number_Des" = "Maximum Gear Number.";

"Modes_Throttle_gear" = "Throttle Gear";

"Modes_Throttle_gear_Throttle_gear" = "Throttle Gear";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_Gear_0" = "Gear 0";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_Gear_1" = "Gear 1";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_Gear_2" = "Gear 2";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_Gear_3" = "Gear 3";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_Gear_4" = "Gear 4";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_Gear_5" = "Gear 5";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_Gear_6" = "Gear 6";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_Gear_7" = "Gear 7";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_Gear_8" = "Gear 8";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_Gear_9" = "Gear 9";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_gear_Des" = "/";

"Modes_Throttle_gear_Throttle_RPM_limit" = "Throttle RPM Limit(%)(0-100)";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_RPM_limit_Des" = "Throttle Motor RPM Limit of each gear based on the Maximum set RPM Limit*Percentage as set at this gear.";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_Power_limit" = "Throttle Power Limit(%)(0-100)";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_Power_limit_Des" = "Throttle Power Limit of each gear based on the Maximum set Power Limit*Percentage as set at this gear.";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_Phase_current_limit" = "Throttle Phase Current Limit(%)(0-100)";
"Modes_Throttle_gear_Throttle_Phase_current_limit_Des" = "Phase Current Limit of each gear based on the Maximum available Phase Current*Percentage as set at this gear.";


"Modes_Throttle_Automatic_gear" = "Throttle Automatic Gear";
"Modes_Throttle_Automatic_gear_Des" = "Automatic Gear will automatically select your electronic gear based on different pitch angles of the bike as measured by the gyroscope. Its intention is to have a completely automated Throttle/PAS experience. Press down on the electronic gears on the display while in Gear 0 to enter Automatic gear.";

"Modes_Throttle_Automatic_gear_degree_or_below" = "Degree of Pitch";
"Modes_Throttle_Automatic_gear_degree_or_below_Des" = "/";
"Modes_Throttle_Automatic_gear_Throttle_RPM_limit" = "Throttle RPM Limit(%)(0-100)";
"Modes_Throttle_Automatic_gear_Throttle_RPM_limit_Des" = "Throttle Motor RPM Limit of each gear based on the Maximum set RPM Limit*Percentage as set at this gear.";
"Modes_Throttle_Automatic_gear_Throttle_Power_limit" = "Throttle Power Limit(%)(0-100)";
"Modes_Throttle_Automatic_gear_Throttle_Power_limit_Des" = "Throttle Power Limit of each gear based on the Maximum set Power Limit*Percentage as set at this gear.";
"Modes_Throttle_Automatic_gear_Throttle_Phase_curren_limit" = "Throttle Phase Current Limit(%)(0-100)";
"Modes_Throttle_Automatic_gear_Throttle_Phase_curren_limit_Des" = "Phase Current Limit of each gear based on the Maximum available Phase Current*Percentage as set at this gear.";

"Modes_Pedal_Assist_Gear" = "Pedal Assist Gear";
"Modes_Pedal_Assist_Gear_choose_Gear" = "Choose Gear";
"Modes_Pedal_Assist_Gear_choose_Gear_Des" = "/";
"Modes_Pedal_Assist_Assist_Phase_current_limit" = "Assist Phase Current Limit(%)(0-100)";
"Modes_Pedal_Assist_Assist_Phase_current_limit_Des" = "Phase Current Limit of each gear based on the Maximum available Phase Current Limit*Percentage as set at this gear.";
"Modes_Pedal_Assist_Assist_Start_Power" = "Assist Start Power(%)(0-100)";
"Modes_Pedal_Assist_Assist_Start_Power_Des" = "Initial motor power when the PAS is engaged based on the Assist Start Power*Percentage as set at this gear.";
"Modes_Pedal_Assist_Assist_Power_Factor" = "Assist Power Factor(%)(0-100)";
"Modes_Pedal_Assist_Assist_Power_Factor_Des" = "Power Assist Ratio base on the Power Assist Ratio*Percentage as set at this gear.";

"Modes_Pedal_Assist_Automatic_Gear" = "Pedal Assist Automatic Gear";
"Modes_Pedal_Assist_Automatic_Gear_degree_or_below" = "Degree of Pitch";
"Modes_Pedal_Assist_Automatic_Gear_degree_or_below_Des" = "/";
"Modes_Pedal_Assist_Automatic_Gear_Assist_Phase_current_limit" = "Assist Phase Current Limit(%)(0-100)";
"Modes_Pedal_Assist_Automatic_Gear_Assist_Phase_current_limit_Des" = "Phase Current Limit of each gear based on the Maximum available Phase Current*Percentage as set at this gear.";
"Modes_Pedal_Assist_Automatic_Gear_Assist_Start_Power" = "Assist Start Power(%)(0-100)";
"Modes_Pedal_Assist_Automatic_Gear_Assist_Start_Power_Des" = "Initial Motor Power when the PAS is engaged based on the Assist Start Power*Percentage as set at this gear.";
"Modes_Pedal_Assist_Automatic_Gear_Assist_Power_Factor" = "Assist Power Factor(%)(0-100)";
"Modes_Pedal_Assist_Automatic_Gear_Assist_Power_Factor_Des" = "Power Assist Ratio based on the Power Assist Ratio*Percentage as set at this gear.";





"Sensors_Advanced_settings" = "Advanced Settings";
"Sensors_Advanced_settings_De" = "Reset the position of 9-Axis gyroscope after installation. Place the bike on flat ground while pressing the reset button.";
"Sensors_to_default" = "Sensor settings restore to default";
"Sensors_to_default_Des" = "Restore all sensors settings to default";
"Sensors_Gyroscope" = "Gyroscope";

"Sensors_Speedometer" = "Speedometer";
"Speedometer_No_of_Poles" = "No. of Poles(Pole/rev)(0-100)";
"Speedometer_No_of_Poles_Des" = "Number of magnets installed on your wheel";
"Speedometer_Wheel_Diameter" = "Wheel Diameter(mm)(0-2000)";
"Speedometer_Wheel_Diameter_Des" = "Diameter of your wheel including the tire";

"Sensors_Pedal_Assist_sensor" = "Pedal Assist Sensor";
"Pedal_Assist_sensor_PAS_Poles" = "PAS Poles(Poles/rev)(0-200)";
"Pedal_Assist_sensor_PAS_Poles_Des" = "Number of magnets in the PAS sensor per revolution. (Torque sensor default 18, Cadence sensor version default 36)";
"Pedal_Assist_sensor_PAS_motor_start_rpm" = "PAS Motor Start Rpm (rpm)";
"Pedal_Assist_sensor_PAS_motor_start_rpm_Des" = "Initial Motor RPM when the PAS is engaged. The final motor rpm = PAS motor start rpm + (Measured cadence rpm * Motor RPM/ Cadence rpm).";
"Pedal_Assist_sensor_Motor_RPM" = "Motor RPM/ Cadence Rpm(rpm)";
"Pedal_Assist_sensor_Motor_RPM_Des" = "Motor rpm to cadence rpm ratio as you pedal. The final motor rpm = PAS motor start rpm + (Measured cadence rpm * Motor RPM / Cadence rpm)";

"Sensors_Motor_Temperature" = "Motor Temperature";
"Motor_Temperature_Threshold_Temp" = "Threshold Temp.(C)(0-120)";
"Motor_Temperature_Threshold_Temp_Des" = "The controller starts to limit power when you exceed this temperature. In degree Celsius.";
"Motor_Temperature_Max_Temp" = "Max Temp (0-120)";
"Motor_Temperature_Max_Temp_Des" = "The controller will cut off the motor power when you exceed this temperature. In degree Celsius.";

"Sensors_Throttle" = "Throttle";
"Throttle_Zero_Throttle_threshold" = "Zero Throttle Threshold(mV)(0-5000)";
"Throttle_Zero_Throttle_threshold_Des" = "The throttle signal voltage when it is at 0% position. CAUTION: Dangerous to set when it is under 950mV, the motor may engage itself even at zero throttle position.";
"Throttle_Full_Throttle_threshold" = "Full Throttle Threshold(mV)(0-5000)";
"Throttle_Full_Throttle_threshold_Des" = "The throttle signal voltage when it is at 100% position. ";
"Throttle_Fault_Throttle_threshold" = "Fault Throttle Threshold(mV)(0-5000)";
"Throttle_Fault_Throttle_threshold_Des" = "The controller will regard the throttle signal voltage as faulty when exceeding this voltage.";





"Batteries_Stock_Battery" = "Stock Battery";
"Batteries_Stock_Battery_Des" = "Stock Battery has a communication port to connect to the controller. If you are not using the stock battery, click no and enter the advanced battery settings.";

"Batteries_Cell_Chemistry" = "Cell Chemistry";
"Batteries_Cell_Chemistry_Des" = "Select your cell chemistry for the calculation of the battery percentage. Most of the ebike batteries are Li-ion.";
"Batteries_Cell_Chemistry_Li_ion" = "Li-ion";
"Batteries_Cell_Chemistry_Lipo" = "Lipo";
"Batteries_Cell_Chemistry_RCLip" = "RCLip";
"Batteries_Cell_Chemistry_Life" = "Life";
"Batteries_Cell_Chemistry_SLA" = "SLA";
"Batteries_Cell_Chemistry_NIMH" = "NIMH";

"Batteries_Series_Cell_Count" = "Series Cell Count(s)(1-20)";
"Batteries_Series_Cell_Count_Des" = "The number of battery cells connected in series, in which 10s means 36V, 13s means 48V, 14s means 52V and 20s means 72V.";

"Batteries_Low_Voltage_Cut_Off" = "Low Voltage Cut Off(v)(1-72)";
"Batteries_Low_Voltage_Cut_Off_Des" = "The lower limit of the battery voltage that the motor starts to cut off in order to protect the battery from being over discharged.";


"Search" = "Search";
"Confirm" = "Confirm";
"Cancel" = "Cancel";
"Delete" = "Delete";
"Rename" = "Rename";
"RenamePlaceholder" = "Please enter a name";
"Share" = "Share";
"Copy" = "Copy";
"ON" = "ON";
"OFF" = "Off";
"Save" = "Save";
"Reset" = "Reset";
"Y" = "Y";
"N" = "N";
"Save" = "Save";
"Return" = "Return";
"Notice" = "Notice";

"Motor_Status" = "Motor Status";
"Rider_Status" = "Rider Status";
"Battery" = "Battery";
"Trip_Data" = "Trip Data";

"Motor_Status_Motor_power" = "Motor Power (W)";
"Motor_Status_Input_currentA" = "Input Current (A)";
"Motor_Status_Voltage" = "Voltage (V)";
"Motor_Status_Motor_rpm" = "Motor Rpm";
"Motor_Status_Motor_Temp_C" = "Motor Temp. (C)";
"Motor_Status_Motor_Temp_F" = "Motor Temp. (F)";
"Motor_Status_Controller_Temp_C" = "Controller Temp. (C)";
"Motor_Status_Controller_Temp_F" = "Controller Temp. (F)";
"Motor_Status_Pitch" = "Pitch (°)";
"Motor_Status_Yaw" = "Yaw (°)";
"Motor_Status_Roll" = "Roll (°)";
"Motor_Status_Throttle_in" = "Throttle In. (V)";
"Motor_Status_Speed_km_hr" = "Speed (kph)";
"Motor_Status_Speed_miles_hr" = "Speed (mph)";

"Rider_Status_Cadence" = "Cadence (rpm)";
"Rider_Status_Human_Pedal_power" = "Human Pedal Power (W)";
"Rider_Status_Average_human_power" = "Average Human Power (W)";
"Rider_Status_Calories_burnt" = "Calories Burnt (kcal)";
"Rider_Status_Altitude" = "Altitude (m)";

"Battery_Battery_Percentage" = "Battery (%)";
"Battery_Battery_consumption" = "Battery Consumption (Wh)";
"Battery_Efficiency" = "Efficiency (Wh/km)";

"Trip_time_Trip_time" = "Trip Time";
"Trip_time_Trip_distance_km" = "Trip Distance (km)";
"Trip_time_ODO_km" = "ODO (km)";
"Trip_time_Trip_distance_miles" = "Trip Distance (miles)";
"Trip_time_ODO_miles" = "ODO (miles)";
"Trip_time_Average_Motor_power" = "Average Motor Power (W)";



"Replication_success" = "Replication success";
"Save_describle" = "Do you want to save this setting?";
"Reset_describle" = "Do you want to reset?";
"Sure_describle" = "Do you want to perform this action?";
"Sure" = "Sure";
"Bluetooth_describle" = "The systems Bluetooth is off, please turn on systems Bluetooth";
"Device_disconnected_describle" = "Device disconnected";


"UserProfile_Owners_Group" = "CYC Facebook Owners Group";
"UserProfile_Facebook_Page" = "CYC Facebook Page";
"UserProfile_Website" = "CYC Website";


"Start_follow_GPS" = "Start to follow the GPS";
"Stop_follow_GPS" = "Stop to follow the GPS";
"Start_rotate_map" = "Start to rotate the map";
"Stop_rotate_map" = "Stop to rotate the map";
"End_recording" = "End recording";
"Start_recording" = "Start recording";
"Load_record_success" = "Load record success!";
"File_format_error" = "File format error!";
"Load_record_failure" = "Load record failure!";
"Recording_data_cannot_canceled" = "Recording data cannot be canceled!";
"Data_cannot_canceled" = "This parameter cannot be unselected!";
"Connecting_Device" = "Connecting Device...";
"No_connected_device" = "No connected device";
"The_device_not_connected" = "The device is not connected!";
"Success" = "Success!";
"Replication_success" = "Replication success";
"Restore_all_setting_time_out" = "Restore all setting time out!";
"Restore_all_setting_Success" = "Restore all setting Success!";
"Copy_code_time_out" = "Copy code time out!";
"Error_Code" = "Error Code";
"Load_Success" = "Load Success!";
"Share_this_record" = "Do you want to save this record?";
"Exit_without_saving" = "Are you sure to exit without saving?";
"Switch_language" = "Are you sure to switch language?";
"Modify_own_settings" = "Do you want to upload this configuration code to your own settings?";
"Delete_this_record" = "Do you want to delete this record?";
"Positioning_failed" = "Positioning failed";
"ModeName" = "Mode";
"RecordTime" = "Time";
"Choose" = "Choose";
"Switch_mode_des" = "Do you want to switch mode without saving?";

"Record_Average_Speed" = "Average Speed";
"Record_Average_Human_Power" = "Average Human Power";
"Record_Average_Motor_Power" = "Average Motor Power";
"Record_Average_Heart_Rate" = "Average Heart Rate";
"Record_Max_Speed" = "Max Speed";
"Record_Max_Human_Power" = "Max Human Power";
"Record_Max_Motor_Power" = "Max Motor Power";
"Record_Max_Heart_Rate" = "Max Heart Rate";
"Record_Name" = "Name";
"Record_Duration" = "Duration";
"Record_Language" = "Language";


"Time_out" = "Time out!";
"Record_Chat_Time" = "Time(s)";
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: pxl666 »

Dużo tego . Na tyle nie będę miał czasu . Napisz jakbyś miał z czymś problemy chyba że będę miał jakiś luźny czas to może popatrzę
Awatar użytkownika
annkaa
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 06 kwie 2018, 22:44

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: annkaa »

pxl666 pisze:
11 cze 2020, 10:49
Dużo tego . Na tyle nie będę miał czasu . Napisz jakbyś miał z czymś problemy chyba że będę miał jakiś luźny czas to może popatrzę
Zacząłem to tłumaczyć, ale orłem nie jestem :-) zaznaczam sobie te elementy które są najtrudniejsze, pewnie będzie ich z 2-5% całości tekstu, to wtedy poproszę Cię / Was o pomoc. Mój główny cel to lepsze zrozumieni opcji / może jak będzie w języku ojczystym to więcej ludzi z PL kupi, a czym więcej ludzi tym większa wymiana doświadczeń.
Felt redemption 3 HUB:
Sabvoton SVMC72100 (M)
Mxus v3 3K-Turbo 16x4T
67V 16s16p Sanio GA
EV Computer Felga 21x1,60 Continental TKC 80 Twinduro 2.50-21
Giant Yukon FX 2 MID:
TSDZ2 750W
13s5p 48V 17,5Ah 840Wh Sanyo NCR18650GA
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5764
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: pxl666 »

annkaa pisze:
12 cze 2020, 0:58
pxl666 pisze:
11 cze 2020, 10:49
Dużo tego . Na tyle nie będę miał czasu . Napisz jakbyś miał z czymś problemy chyba że będę miał jakiś luźny czas to może popatrzę
Zacząłem to tłumaczyć, ale orłem nie jestem :-) zaznaczam sobie te elementy które są najtrudniejsze, pewnie będzie ich z 2-5% całości tekstu, to wtedy poproszę Cię / Was o pomoc. Mój główny cel to lepsze zrozumieni opcji / może jak będzie w języku ojczystym to więcej ludzi z PL kupi, a czym więcej ludzi tym większa wymiana doświadczeń.
Spoko. Wal jakby coś było niejasne
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: AST034 »

Tez moge cos pomóc, mowie bardzo dobrze po angielsku, chetnie bym pomogl, ale nie mam tyle czasu a tego jest od groma :P
Awatar użytkownika
luxx
Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 20 maja 2020, 8:52
Lokalizacja: Żywiec

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: luxx »

Panowie, jak te wasze cyce?;) Temat umarł w najciekawszym momencie??!
smdrwf12300
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 22 lip 2018, 16:32
Lokalizacja: Mikołów

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: smdrwf12300 »

Mam takie pytanie do posiadaczy "cyc-ow" ... te 5Kw to przy jakim napieciu i jaki czas obciązenia ? Z tego co widze w YT to siedzi tam silnik wysoko-obrotowy z przekładnia planetarna . Podobne silniki widzialem u modelarzy tyle ze tam sa "mocno" chłodzone przez smigło ... a tu jakos tak to "delikatnie" wyglada i bez dostepu powietrza
Kiwago
Forumowicz
Posty: 67
Rejestracja: 22 gru 2019, 13:19

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: Kiwago »

Odebrałem w Październiku CYC x1 pro Gen2. Zamawiałem z Powerower z PL. Za cenę jak ten kupiony powyżej dostałem wersję ze sterownikiem ASI BAC855 i wyświetlaczem APT 750C. Bateria to 14s7p z MGVolt. Żeby osiągnąć 5kw to trzeba by mieć sterownik ASI BAC2000 i odpowiednią baterię która wytrzyma takie natężenie prądu bez szybkiej degradacji.
Zmontowałem i pojeździłem testowo po lesie w zasadzie po płaskim. Mam wersję z czujnikiem nacisku na pedały i działa to świetnie ale nieco głośno.
Wersja z BAC855 i APT 750C (jak w Bafangu) ma sporo fajnych opcji, których nie ma w instrukcji od CYC, można się zorientować po przeczytaniu opisu wyprowadzeń.
Rozeznałem temat czujników hamulca i jak je podłączyć, można też dołożyć czujnik zmiany biegów jak ktoś chce (wykorzystuje sygnał hamowania). Jak ktoś chce wersję z czujnikami hamowania to musi zamówić przewód 1-4 (z dwoma dodatkowymi wtyczkami HiGo 3pin do hamulców) zamiast domyślnego 1-2 najlepiej już przy składaniu zamówienia. CYC dośle z przewodem 1-4 czujniki z magnesami. U nie one nie działają bo trzeba by dokonać konfiguracji w aplikacji ASI Backdoor 2.0. na komórke (po BT). Niestety żeby to zrobić trzeba mieć login i hasło. Dane logowania które dostarcza CYC niestety nie działają. Pisałem do supportu CYC i ich własna aplikacja ma być gotowa na początku grudnia br. Próbuję też dostać dane od firmy ASI. We wtyczce do hamulców są piny +5V, GND i sygnał. Ponieważ mam klamki Magury MT5e już z czujnikami hamowania to założyłem wtyczkę 3pin do nich i naciśnięcie klamki zwiera GND z sygnałem co daje info do kontrolera o hamowaniu. Na wyświetlaczu nie ma żadnej ikonki sygnalizującej hamowanie ale działa.
Alternatywą do zamawiania przewodu 1-4 jest odnalezienie kabli z sygnałem hamowania i wpięcie się do nich z hamulcami.
Można też podłączyć światła 6V. Kontroler BAC855 ma we wtyczce (JST PADP-24V-1-S-24) piny 23 +6V i 24 GND. Można do tego podłączyć oświetlenie które załącza się przez długie wciśnięcie przycisku "+". Jedyny problem jest taki, że oryginalnie wtyczka JST PADP-24V-1-S-24 Pin nie ma włożonych przewodów ani styków w tych miejscach i trzeba sobie kupić dwa styki SPH-001T-P0.5L, zacisnąć kable, włożyć we wtyczkę i można podłączyć oświetlenie do 500mA. Sprawdziłem i światła działają, kupiłem zwykłe lampki 6V Led dla rowerów z prądnicą w piaście. Jak tylko damper wróci z serwisu to wracam do jazd testowych.
bazylee
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2020, 17:59

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: bazylee »

Kiwago pisze:
17 lis 2020, 16:57
Żeby osiągnąć 5kw to trzeba by mieć sterownik ASI BAC2000 i odpowiednią baterię
Ale przecież ASI BAC855 ma nominalnie 70A (w piku 90A). Przy baterii na 20s, czyli 72V nominalnego napięcia mamy praktycznie równo 5000W (70*70=4900). Czy ja coś źle liczę?
Kiwago pisze:
17 lis 2020, 16:57
Zamawiałem z Powerower z PL
Jeśli to nie jest jakaś tajemnica (bo na ich stronie nie ma podanej ceny), jaki koszt tego zestawu (CYC + BAC855) u polskiego dystrybutora?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Kiwago
Forumowicz
Posty: 67
Rejestracja: 22 gru 2019, 13:19

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: Kiwago »

ad1) Moc - odnosiłem się do 14s nie 20s
ad2) 3 post od góry 6tys (w pewnym przybliżeniu, bo jest nieco mniej) ale już z BAC855 i APT 750C
Co do Powerower - kontakt, obsługa, słowność i chęć pomocy przy instalacji - mają u mnie same plusy. Uważam, że warto nawet jeżeli gdzieś można dostać taniej.
bazylee
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2020, 17:59

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: bazylee »

Kiwago pisze:
17 lis 2020, 16:57
Jak tylko damper wróci z serwisu to wracam do jazd testowych.
I jak udało się coś więcej potestować? Coś więcej możesz napisać o tym jak się jeździ? W sensie jaza po prostej / w terenie / pod górkę? Czy się nie przegrzewa, jak jakość materiałów? No i jakie mniej więcej zużycie masz baterii, etc. Pytam bo sam planuję na tym zestawie w tym sezonie złożyć sprzęta...

Inna sprawa to czy ktoś z forumowiczów zastanawiał się albo już zamówił / kupił wersję Stealth? A jeśli tak to jak wypada porównanie do wersji X1 PRO Gen2, jeśli miał kto okazję porównać (przede wszystkim hałas). Dzięki !
Kiwago
Forumowicz
Posty: 67
Rejestracja: 22 gru 2019, 13:19

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: Kiwago »

Nie odzywałem się, bo damper późno wrócił z serwisu i nie zdążyłem przed zimą złożyć roweru. Dzisiaj po podłączeniu wszystkich dodatków (czujniki hamowania, shift sensor i światła) zabrałem się za jazdy testowe
Ogólne wrażenie: taki mniejszy i lżejszy Falcon. Dużo przyjemności z jazdy, rower jest szybki, zwrotny i dysponuje mocą. Ma 5 trybów wspomagania 0-5. Już 3 jest wystarczający na płaski teren (Vmaks na nim osiągam), 4 i 5 to trudne podjazdy gdzie trzeba dużo mocy.
Plusy: dobrze oddaje moc, tensometr jest świetny, manetka działa b. fajnie. Nowa aplikacja CYC do połączenia BT ze sterownikiem BAC (mam wersję na Androida) ma dużo możliwości konfiguracji, jest OK.
Minusy : silnik jest głośny. Nie chodzi o łańcuchy tylko o sam dźwięk silnika. To powoduje, że nie muszę używać dzwonka.
Podsumowując: gdyby nie głośny silnik to byłby ideał.
Jakby ktoś kupił wersję Stealth to ciekaw jestem czy jest bardziej cichy.
Awatar użytkownika
MixhaL
Forumowicz
Posty: 240
Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

Post autor: MixhaL »

Jeżeli jest głośny to prawdopodobnie jest na planetach.
ODPOWIEDZ