Strona 4 z 4

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 06 lut 2022, 13:07
autor: kein001
Miałem w zestawie z CYC - nie wiem czy je dalej dodają. Zawiałem go jeszcze w przedsprzedaży.
Zapominałem o jednej rzeczy napisać, nie wymieniałem całego smaru jak również nie czyściłem wnętrza ponieważ miałem mały przebieg a zębatki nie wykazywały zużycia. Jednakże chyba by było lepiej wymienić go na jakiś pewniejszy, braki smaru uzupełniłem tym co którym miałem w zestawie (dodatkowy woreczek).

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 06 lut 2022, 15:09
autor: pxl666
Jeździsz w ciężkim terenie ? Jak wygląda wyciąganie się łańcucha co np 500km ?

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 06 lut 2022, 15:15
autor: kein001
Jerdze w enduro, i czasem błocie po pedała, łańcuch jest nie wyciągnięty w ogóle, ale mam drogiego connex'a, odrobię się z czasem do wrzucę komplet zdjęć plus kasety i zapadek rachet.

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 06 lut 2022, 20:14
autor: khuuhkrr
Też jestem ciekawy kwestii łańcucha, bo będę musiał powoli myśleć o następcy tego co mam teraz. Obecnie jeżdżę na łańcuchu Sunrace CNX46, którego do MIDów serdecznie nie polecam. Wiotka szmata, którą musiałem już skracać o ogniwo, bo zakres pracy napinacza już nie starczał. Aluminiowa przednia tarcza też nosi już wyraźne ślady pracy na rozciągniętym łańcuchu. Przejechałem na nim około 1200km i nie miałem poczucia, że przeginałem pałę w niewiadomo jakich warunkach. Jeżdżę w miarę spokojnie. No, ale łańcuch kosztował coś w okolicach 30zł, więc nie będę udawał, że jestem zdziwiony, tym co opisuję wyżej 😅

Hehe, ale mój zestaw to i tak nic w porównaniu do roweru, który serwisowałem ostatnio sąsiadowi. Tak wyglądały jego zębatki po około 12000km. Można było się nimi pociąć.

Obrazek Obrazek

Nie wiem czy jest, ale jeśli nie, to możeby wydzielić osobny wątek na temat łańcuchów?

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 06 lut 2022, 21:36
autor: szkuba
odnośnie zębatki to bym nie kupował żadnych alu CNC, kutych ani inne cuda. Stalowe są po prostu mocniejsze - wolniej się wycierają choć pewnie trudniej dostać. Mi się alu w hubie wyciera po 3kkm a łańcuch wiadomo mniej pracuje niż w mid-drive ;)

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 06 lut 2022, 21:59
autor: khuuhkrr
Jeśli o mnie chodzi, to mam zamiar zamówić sobie na przód coś takiego: https://a.aliexpress.com/_vLsuN4 . Stalowe NW . Z tyłu jestem ograniczony do produktów Sturmeya. Jeszcze nie wiem na ile są wytrzymałe. Oby bardziej niż łańcuch, bo Sturmey-Archer to w zasadzie SunRace 😉

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 06 lut 2022, 22:11
autor: dareksad
Możecie u siebie sprawdzić, czy na silniku macie luz prawo/lewo (zaznaczone na czerwono)?
Mocowanie silnika przy sporcie (zaznaczone na niebiesko) do kręcone na maxa.

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 07 lut 2022, 18:11
autor: kein001
Ramiona CYC mają większe otwory niż tuleje je które je ściskają. Też mam nieznaczny luz na silniku (z 2 mm) w miejscu które wskazałeś na czerwono, jak go niweluje śrubą na mocowaniu ISCG. Zobacz na zdjęcia które zamieściłem (śruba z nierdzewki na inbus).

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 07 lut 2022, 18:58
autor: dareksad
kein001 pisze:
07 lut 2022, 18:11
Ramiona CYC mają większe otwory niż tuleje je które je ściskają. Też mam nieznaczny luz na silniku (z 2 mm) w miejscu które wskazałeś na czerwono, jak go niweluje śrubą na mocowaniu ISCG. Zobacz na zdjęcia które zamieściłem (śruba z nierdzewki na inbus).
Dzięki za odzew, czyli to normalne.
Będę robił mocowanie silnika do rury podsiodłowej (nad sportem), zatem problem się rozwiązany.

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 07 lut 2022, 21:09
autor: kein001
Nie masz mocowania ISCG ? zrobisz jedne otwór i ci przytrzyma silnik, to w zupełności wystarcza nie masz wersji 5 KW aby to generowało ogromną moc. a jak niemasz to: https://powerower.pl/rower-elektryczny- ... e-ma-iscg/

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 07 lut 2022, 21:28
autor: dareksad
kein001 pisze:
07 lut 2022, 21:09
Nie masz mocowania ISCG ?
Mam, tylko uważam że nie jest to dobry pomysł.
Cała siła będzie opierać się na jednym elemencie ramy (ISCG), co może źle wpłynąć przy dłuższym użytkowaniu.

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 09 lut 2022, 18:37
autor: kein001
Zakładam że go pionowo zamontujesz to główna siła pójdzie na rure podsiodłową , wkleisz tam pasek z gumy. Natomiast mocowanie Iscg zapewni szcztywność min boczną. Nie wiem czy wiesz ale ta konstrukcja podczas jazdy nieznaczne się napręrza to nie jest w 100% sztywne.

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 09 lut 2022, 21:45
autor: dareksad
kein001 pisze:
09 lut 2022, 18:37
Zakładam że go pionowo zamontujesz to główna siła pójdzie na rure podsiodłową , wkleisz tam pasek z gumy. Natomiast mocowanie Iscg zapewni szcztywność min boczną. Nie wiem czy wiesz ale ta konstrukcja podczas jazdy nieznaczne się napręrza to nie jest w 100% sztywne.
Dokładnie jak piszesz, a dziś oglądałem jak to wygląda i najprawdopodobniej przykręcę też do ISCG.

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 12 sie 2022, 19:00
autor: dareksad
Kiwago pisze:
29 sie 2021, 13:28
Warto zamówić z silnikiem wiązkę 1-4 żeby mieć możliwość podłączenia hamulców i czujnika zmiany biegów z odcięciem przy zmianie.
Czy podłączałeś u siebie czujnik zmiany biegów?

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 13 sie 2022, 19:38
autor: Kiwago
dareksad pisze:
12 sie 2022, 19:00
Kiwago pisze:
29 sie 2021, 13:28
Warto zamówić z silnikiem wiązkę 1-4 żeby mieć możliwość podłączenia hamulców i czujnika zmiany biegów z odcięciem przy zmianie.
Czy podłączałeś u siebie czujnik zmiany biegów?
Tak podłączyłem pod złącze od hamulców - żółta wtyczka HiGo. Dołożyłem też y splitter (rozgałęziacz od Bafanga) żeby mieć wejścia na dwa hamulce i czujnik zmiany biegów

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 13 sie 2022, 21:17
autor: dareksad
Kiwago pisze:
13 sie 2022, 19:38
dareksad pisze:
12 sie 2022, 19:00


Czy podłączałeś u siebie czujnik zmiany biegów?
Tak podłączyłem pod złącze od hamulców - żółta wtyczka HiGo. Dołożyłem też y splitter (rozgałęziacz od Bafanga) żeby mieć wejścia na dwa hamulce i czujnik zmiany biegów
Hmm...
Mam tą wiązkę 1-4 i wpięty do niej licznik, manetkę i czujnik zmiany biegów w miejsce czujnika hamulca. Niestety czujnik zmiany biegów nie działa.
Podczas uruchamiania licznika, na czujniku zapala się na chwilę zielona dioda i po chwili zmienia się na czerwoną.
Jak to u Ciebie wygląda?
Mój czujnik:

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 13 sie 2022, 21:43
autor: Kiwago
dareksad pisze:
13 sie 2022, 21:17
Hmm...
Mam tą wiązkę 1-4 i wpięty do niej licznik, manetkę i czujnik zmiany biegów w miejsce czujnika hamulca. Niestety czujnik zmiany biegów nie działa.
Podczas uruchamiania licznika, na czujniku zapala się na chwilę zielona dioda i po chwili zmienia się na czerwoną.
Jak to u Ciebie wygląda?
Mój czujnik:
U mnie wygląda to tak: po włączeniu zapala się na chwilę zielona dioda potem czerwona a potem czerwona dioda miga. Przy zmianie biegu i poruszeniu linki zapala się zielona dioda potem znowu czerwona miga.

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 14 sie 2022, 17:33
autor: dareksad
Kiwago pisze:
13 sie 2022, 21:43
A możesz pokazać jak u Ciebie wyglądają te ustawienia?

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 17 maja 2023, 22:17
autor: dareksad
Rozbieraliście może te łożyska w Freewheel 2.0?
Wszystko wyszło bez problemu i teraz nie mogę włożyć🤔
Jakieś rady jak to włożyć?
Dziwne że to wszystko jeszcze się nie zatarło, zero smaru i tylko odrobina oleju.
To normalne?

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 17 maja 2023, 23:40
autor: 2kola
dareksad pisze:
17 maja 2023, 22:17
Rozbieraliście może te łożyska w Freewheel 2.0?
Wszystko wyszło bez problemu i teraz nie mogę włożyć🤔
Jakieś rady jak to włożyć?
Dziwne że to wszystko jeszcze się nie zatarło, zero smaru i tylko odrobina oleju.
To normalne?
Zrób dokładniejsze zdjęcia jak to się zazębia ze sobą.

Ew. spróbuj to wcisnąć jednocześnie obracając w stronę cykania zapadek.

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 18 maja 2023, 7:08
autor: dareksad
2kola pisze:
17 maja 2023, 23:40
dareksad pisze:
17 maja 2023, 22:17
Rozbieraliście może te łożyska w Freewheel 2.0?
Wszystko wyszło bez problemu i teraz nie mogę włożyć🤔
Jakieś rady jak to włożyć?
Dziwne że to wszystko jeszcze się nie zatarło, zero smaru i tylko odrobina oleju.
To normalne?
Zrób dokładniejsze zdjęcia jak to się zazębia ze sobą.

Ew. spróbuj to wcisnąć jednocześnie obracając w stronę cykania zapadek.
Dzięki za info, niestety po wielu próbach nie da się tego włożyć😔

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 18 maja 2023, 7:55
autor: tkoko
To jest zapewne łożysko jednokierunkowe i musisz schować wszystkie wałeczki.

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 18 maja 2023, 9:29
autor: dareksad
tkoko pisze:
18 maja 2023, 7:55
To jest zapewne łożysko jednokierunkowe i musisz schować wszystkie wałeczki.
Tak, wiem o tym.
Szukam jakiegoś sposobu, bo nie jest to takie łatwe

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 18 maja 2023, 10:38
autor: rezystor1990
Dziwne że to wszystko jeszcze się nie zatarło, zero smaru i tylko odrobina oleju.
To normalne?
Wygląda jak łożysko jednokierunkowe więc jak najbardziej normalne.

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 18 maja 2023, 11:03
autor: dareksad
To jeszcze jedno, czym to smarować?
Na pewno nie było to smar, a jakiś olej🤔

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 17 cze 2023, 19:11
autor: jaxkubqq
Pytanie bo widzę że podobno ludzie rzucili się na tą nową wersję cyc photon. Pytanie w czym jest lepsza od X1 stealth?
Waga z korba ta samą 4.5kg, moc dużo niższa, problem z prześwitem podobno jeszcze większy niż w tdzs2, cena niższa tylko o 100dolarow. Zaletą z tego co wiem jest mniejsza godność pracy ale mnieby to nie przekonało.

Gdzieś jest szansa wyrwać X1 stealth taniej niż na stronie producenta? Aktualnie z wysyłką 1050dolarow. Słyszałem że czasem jakieś rabaty dają?

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 18 cze 2023, 0:04
autor: Atak_Snajpera
Gdzie tu masz problem z prześwitem?
Obrazek

Photon zdecydowanie lepiej się prezentuje bez tego dodatkowego łańcucha. Jest dużo cichszy.
Moc nominalna jest mniejsza (1000W vs 1500W) ale to w praktyce nie ma to żadnego znaczenia.

Sam mam stealth'a gen1 i dzisiaj bym go nie kupił. Zdecydowanie wolałbym photona. Generalnie stealth traci rację bytu i nie widzę sensu jego istnienia.

Re: Nowy CYC X1 Pro V2 - 5kw

: 18 cze 2023, 0:18
autor: pxl666
W ramach gdzie rura idzie ostro w górę prześwit może być alceptowalny ale są takie gdzie silnik jest prosto w dół i tam jest kiepawo.a wygrzmocic w kamień Silnikiem za 6kafli to słabe uczucie