Zdjęcia kajdanek?

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kriskov
Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 22 lip 2018, 17:45
Kontakt:

Zdjęcia kajdanek?

Post autor: kriskov »

Bafang M400 wyświetlacz DP C18 - nie mam doświadczenia w midach a wpadło mi to w ręce. Macie jakiś pomysł jak mu ograniczenie prędkości do 25 ściągnąć?
Załączniki
Resized_20200422_122953.jpeg
Resized_20200422_122938.jpeg
tkoko
Forumowicz
Posty: 4925
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Zdjęcia kajdanek?

Post autor: tkoko »

Najprościej sprawdzić, czy oprogramowanie do BBSXX widzi ten sterownik, wówczas być może wystarczy zmiana ustawień sterownika.
Awatar użytkownika
chudybws
Forumowicz
Posty: 216
Rejestracja: 21 kwie 2019, 17:15

Re: Zdjęcia kajdanek?

Post autor: chudybws »

To ma jakiś czujnik z magnesem na kole? W niektórych fabrycznych elektrykach (przynajmniej na Boschu) działa mocny magnes przy korbie i przełożenia czujnika tak żeby widział obroty korby a nie koła.
Ale wtedy licznik źle pokazuje prędkość.
Tomasz1973
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 24 mar 2019, 17:12

Re: Zdjęcia kajdanek?

Post autor: Tomasz1973 »

I figured out how to achieve this in the end. When I connected the Bafang Configuration Tool to my motor it successfully read out the current settings. Confusingly, the speed limits for all assist levels were set to 100%. 100% of what? It turns out these limits are a percentage of the speed limit set by the HMI Display, which was hard-coded to 25km/h. Without the Bafang Besst adapter and software there is no way to change this setting on my HMI (due to an OEM locking it down).