Tsdz2 oryginalny smar Molykote EM-50L zakup grupowy

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
tkoko
Forumowicz
Posty: 4925
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Tsdz2 oryginalny smar Molykote EM-50L zakup grupowy

Post autor: tkoko »

szkuba pisze:
22 paź 2022, 17:57
PEEK to rodzaj tworzywa sztucznego?
https://alinox.pl/produkty/tworzywa-szt ... gKApfD_BwE
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Tsdz2 oryginalny smar Molykote EM-50L zakup grupowy

Post autor: pxl666 »

Piwek pisze:
21 paź 2022, 22:18
Taka ciekawostka.
JEZU NAPRAWDE ? nylon z peeka ... może by tak poprawili pasowanie ? może pokrywa by zaczęła przywierać do silnika i dostała radiatory ? może by tak firmowo czujnik temperatury i apka do własnych ustawień ??
NIEEEE kur@#$... damy wam nylon z twardszego plastiku żeby moc podnieść cenę , aha noi OSF wrzucimy żeby mówić ze "custom firmware" ...
normalnie upgrade jak w aplu . fuck me...
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Tsdz2 oryginalny smar Molykote EM-50L zakup grupowy

Post autor: pxl666 »

tkoko pisze:
21 paź 2022, 17:51
Obrazek
hm to jest maks ? fabryczny smar z tsdz2 ciągnie się jak butapren ...
tkoko
Forumowicz
Posty: 4925
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Tsdz2 oryginalny smar Molykote EM-50L zakup grupowy

Post autor: tkoko »

pxl666 pisze:
22 paź 2022, 20:19
........ hm to jest maks ? fabryczny smar z tsdz2 ciągnie się jak butapren ...
Wrzuciłem na chomika bezpośrednie porównanie obu smarów na palcach.
http://chomikuj.pl/tkoko
Czy takie "ciągnięcie" się smaru jest korzystne mam wątpliwości. Smar powinien pozostać maksymalnie na smarowanej powierzchni. Taka nitka na pewno zostanie wyrzucona na zewnątrz obracającej się zębatki, co moim zdaniem jest niekorzystne. Poniżej masz porównanie ilości smaru które zostaje na zębatkach przy różnych prędkościach obrotowych.
Załączniki
1111.jpg
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Tsdz2 oryginalny smar Molykote EM-50L zakup grupowy

Post autor: pxl666 »

myślę ze ogólnie całość zachowuje się inaczej jak smar jest zamknięty w obudowie na tyle ciasnej ze nie ma gdzie się rozlecieć . tu chyba przewagę ma john deere bo jeśli mała zębatka jest w dole to mniemam ze on ma tendencje do utrzymywania się na niej
tkoko
Forumowicz
Posty: 4925
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Tsdz2 oryginalny smar Molykote EM-50L zakup grupowy

Post autor: tkoko »

pxl666 pisze:
23 paź 2022, 11:34
myślę ze ogólnie całość zachowuje się inaczej jak smar jest zamknięty w obudowie na tyle ciasnej ze nie ma gdzie się rozlecieć . tu chyba przewagę ma john deere bo jeśli mała zębatka jest w dole to mniemam ze on ma tendencje do utrzymywania się na niej
Jak smar jest zamknięty lecz "rzadki" to efekt bywa taki.
viewtopic.php?f=25&t=2599&p=108521&hili ... no#p108521
"rzadki" smar, jak olej, wypływa mniej lub bardziej, z nieszczelnych przekładni, co może skutkować różnymi niespodziankami. Po obiedzie będziesz miał porównanie zachowania Polyrexa z John Deere na przekładni.

Wrzuciłem już na chomika porównanie obu smarów, więc możesz porównać jak zachowują sie oba smary przy różnych obrotach zębatek "John Deere vs Polyrex 462.mp4 ".
http://chomikuj.pl/tkoko
ODPOWIEDZ