Poniewaz bede rozbieral silnik do przesmarowania to od razu chce wykorzystac to i dodac termopady i cos do ochrony termicznej. Myslalem o samym czujniku z wyprowadzeniem na ekran lcd bo u siebie w wyswietlaczu nie mam podgladu temperatury a nie moglem znalezc nic ladnie wygladajacego na rame jako osobny wyswietlacz wiec chyba najprosciej bedzie dac wylacznik termiczny NO na obudowe silnika. da sie to latwo ogarnca w tym silniku?
jesli tak to jaka temperature polecacie. 90 stopni wystarczy. wszak to bedzie obudowa.
TSDZ2 - wylacznik termiczny
-
- Forumowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 10 cze 2020, 14:10
- Eryk
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:18
- Lokalizacja: Wadowice
Re: TSDZ2 - wylacznik termiczny
Z racji bezwładności takiego wyłącznika to celował bym w 75-80 stopni.
-
- Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 11 wrz 2018, 19:10
Re: TSDZ2 - wylacznik termiczny
Ja powiem tyle: mam podgląd temperatury u siebie na LCD3. Odkąd przykleiłem termopady 6W/mK, również na boki silnika tam gdzie mają możliwość kontaktu z obudowa, nie przekraczam temperatury 55 stopni a jeździłem ostatni weekend po górach do 800m przy temperaturze powietrza ponad 25. Bez termopadow często włączyło mi się już ograniczenie, a mam ustawione pierwszy próg przy 72 stopniach.
Włącznik NO wpial bym ewentualnie masę od Czujników Halla, wtedy jeśli już zadziała włącznik to powinno zasygnalizowac jakimś błędem.
Włącznik NO wpial bym ewentualnie masę od Czujników Halla, wtedy jeśli już zadziała włącznik to powinno zasygnalizowac jakimś błędem.