Strona 1 z 1

BIMOTAL

: 14 paź 2020, 18:55
autor: wojvv
Cz widzieliście takie cudo? Nowy pomysł na przeniesienie napędu na tylne koło - bez użycia łańcucha/paska.

https://bimotal.com/elevate

Napęd z silnika zamontowanego koło zacisku tylnej tarczówki ma być przenoszony na zębatkę połączoną z tarczą hamulca.
Masa 2 funty, moc 750W
Moment 50Nm ciągły i 100Nm w piku
Cena w preorderze 1950,00USD
Dostawy od początku 2021 roku

Zastanawiam się, czy rozgrzana tarcza nie będzie negatywnie wpływać na połączoną z nią zębatkę.
Poza tym zębatka na tarczy i zębatka przy silniku chyba ciągle będą kręcić silnikiem?

Re: BIMOTAL

: 14 paź 2020, 19:01
autor: pxl666
Cena odstrasza .Noi brak tensometru

Re: BIMOTAL

: 14 paź 2020, 19:58
autor: wojvv
Cena rzeczywiście trochę z kosmosu.
Ale na tym etapie jest ważne aby określić czy taki układ w ogóle ma sens.

Re: BIMOTAL

: 14 paź 2020, 20:11
autor: tkoko
wojvv pisze:
14 paź 2020, 19:58
Cena rzeczywiście trochę z kosmosu.
Ale na tym etapie jest ważne aby określić czy taki układ w ogóle ma sens.
Jak produkt znajdzie klientów, to czemu nie.

Re: BIMOTAL

: 15 paź 2020, 7:48
autor: radasss
Jak klient lubi harmider przekładni zębatej i podzwaniającej przy tym tarczy ham. to może ... . Plusem względnie niska masa.

Re: BIMOTAL

: 15 paź 2020, 9:09
autor: TerryFox
Krecic sie bedzie caly czas - duza zebatka zintegrowana jest z tarcza. Temat ciekawy ale wylacznie na asfalty, nawet na szutrach za duze ryzyko ze piach czy nawet maly kamyk dostanie sie miedzy zebatki, i bedzie po zabawie