CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Dział poświęcony mechanicznym aspektom montowania silnika poza kołem
ODPOWIEDZ
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Ja pierdziele! Ja to muszę mieć zawsze pod górkę z tym cycem.
Chciałem załorzyć nowy łańcuch i oczywiscie uwaliły mi się gniazda imbusowe w tych dwóch śrubkach przytrzymujących tę pokrywkę przy małej zębatce.

Obrazek

Jakieś pomysły jak to odkręcić? Swego czasu widziałem motyw z sodą oraz super glue albo z torxem.

dareksad
Forumowicz
Posty: 143
Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: dareksad »

Atak_Snajpera pisze:
16 lis 2023, 16:19
Ja pierdziele! Ja to muszę mieć zawsze pod górkę z tym cycem.
Chciałem załorzyć nowy łańcuch i oczywiscie uwaliły mi się gniazda imbusowe w tych dwóch śrubkach przytrzymujących tę pokrywkę przy małej zębatce.

Obrazek

Jakieś pomysły jak to odkręcić? Swego czasu widziałem motyw z sodą oraz super glue albo z torxem.
Próbuj torxem, powinno pójść
Atak_Snajpera pisze:
15 lis 2023, 13:35
Tak z ciekawości sprawdziłem o ile się ten stary łańcuch wyciągnął i wyszło mi coś koło 1% po 4000km. Ciekawe czy w przypadku tych "gokartowych" łancuchów toleracja jest większa niż w rowerowych i ten 1% to jest jeszcze ok.
Dzisiaj sprawdziłem mój łańcuch na którym przejechałem łącznie ponad 2000km z czego 1600km z silnikiem.
Stary jak i nowy to KMC e11, mają właśnie taką samą długość😱
Oznacza to, że nic się nie rozciągnął, nawet pół milimetra
Jedyne co się zużyło to mała zębatka 11T na kasecie.
Wlatuje nią zębatka z łańcuchem i dalej jazda.
Atak_Snajpera pisze:
16 lis 2023, 13:54
Mocno zużyły ci się zębatki w przekładni planetarnej?
Zębatki są jak nowe, zero śladów zużycia i na pewno to nie one są odpowiedzialne za awarię.
Jestem przekonany że to wina bieżni po której obraz się wał całej przekładni.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Mój ewidentnie się wyciągnał bo stary miał 598mm , a nowy 590mm. Ale jechałem na tym stockowym cycowskim...
Stary jak i nowy to KMC e11, mają właśnie taką samą długość😱
Ale ja się pytam o ten napędowy 219h
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: pxl666 »

kup dobre torxy i nabijasz. możesz jeszcze zniwelować luzy folią aluminiową
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Niestety wszystkie metody poległy. Wyglądana na to że czeka mnie wariant inwazyjny z bocznym cieńciem tak aby przerobić łepek śruby pod zwykły płaski śrubokręt. Ujowo będzie to potem wyglądać bo śruba jest w zagłębieniu no ale nic już na to nie poradzę.

Obrazek

Obrazek
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Możecie u siebie sprawdzić jakie wartości napięcia wykrywane są w spoczynku podczas kalibracji czujnika nacisku?
U mnie fluktuje w ten sposób.



Co ciekawe wartość w ogóle nie rośnie jak celowo mocno nacisnę na pedały! (druga połowa filmiku)
U was jest tak samo?
dareksad
Forumowicz
Posty: 143
Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: dareksad »

Mogę sprawdzić najwcześniej za tydzień, bo wszystko mam wyciągnięte z roweru.
maglo18
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: maglo18 »

I mnie też tak pływa. Ustawiłem z ręki 1.52
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

A rośnie ci jak celowo przycisniesz mocno pedały podczas kalibracji?
MultiMech
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 16 maja 2022, 15:41

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: MultiMech »

Nie ma sensu tak nacinać omielonych śrub. Jeśli masz w okolicy zakład ślusarski, powierz im tę robotę. Jeśli nie, odezwij się do mnie na priv, mogę pomóc wysyłkowo.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

To *ówno jest jak przyspawane! To są 60-70mm śruby ,które jeszcze pełnią funkcję spajającą dwie części silnika.

Obrazek

Z braku już innej opcji byłem zmuszony poprostu odciąć tą całą przykrywkę. Przynajmniej mogłem nałożyć nowy łańcuch.
W weekend czeka mnie jeszcze walka z odkręceniem tym śrub bo tak tego nie mogę zostawić. Plus przynajmniej jest taki że mam lepszy dostęp teraz do łębków bo wcześniej one były w zagłębieniu.
Awatar użytkownika
RadQ
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 01 paź 2020, 22:56
Lokalizacja: Miasto grzejników

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: RadQ »

Dobre, nowe, ostre bity torx dobrać i tak jak wspomniał pxl666 nabić ale tak aby przy nabijaniu nic nie amortyzowało i koniecznie zakrętarka udarowa (nie mylić z kluczem). Jeszcze żadna obrobiona śruba na imbus nie oparła się takiej kombinacji w moim przypadku a trochę już tego było ;)
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Jak tam wasze czujniki nacisku? Nadal jedziecie na tych z zestawu? Ja popsułem następny :( Ten zamówiony z fasterbikes.eu padł już po ~1500km. (poprzedni wytrzymał ~4000km)
Procedura reklamacyjna poszła gładko (nie musiałem nic odsyłać do Austrii). Nowy czujnik dostałem w mniej niż 48h. Jak znowu coś mi się popsuje w tym cycu to walę go i biorę ToSeven DM02.

Ps. Nie wiem co jest z tymi czujnikami że tak mi padają jak muchy. Zaraz wyjdzie na to że ten w TSDZ2 jest bardziej wytrzymały. LOL.
Awatar użytkownika
2kola
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 25 lip 2019, 15:56

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: 2kola »

Atak_Snajpera pisze:
23 gru 2023, 18:34
Jak tam wasze czujniki nacisku? Nadal jedziecie na tych z zestawu? Ja popsułem następny :( Ten zamówiony z fasterbikes.eu padł już po ~1500km. (poprzedni wytrzymał ~4000km)
Procedura reklamacyjna poszła gładko (nie musiałem nic odsyłać do Austrii). Nowy czujnik dostałem w mniej niż 48h. Jak znowu coś mi się popsuje w tym cycu to walę go i biorę ToSeven DM02.

Ps. Nie wiem co jest z tymi czujnikami że tak mi padają jak muchy. Zaraz wyjdzie na to że ten w TSDZ2 jest bardziej wytrzymały. LOL.

Jak ci padają te czujniki?
Nie dają w ogóle napięcia na wyjściu, są zawieszone na 1,5V czy jak?

No i druga kwestia, jeździsz po wodzie/błocie i czy myjesz rower myjką?
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Rowerem jeżdzę poprostu do pracy w 99% po asfalcie. Zero myjek. W ogóle ostatnimi czasami przez tę pogodę nie chce mi się go czyścić bo to syzyfowa praca jest. One poprostu muszą fizycznie w środku się uszkadzać bo tam jest wszystko ciasno owinięte taką czarną taśmą więc to raczej nie woda. Po za tym jest jeszcze ta zewnętrzna tulejka (to po prawej)

Obrazek

Pierwszy dawał najpierw oznaki padnięcia. Na światłach jakoś dziwnie zaczeło mi działać wspomaganie. Kadencja w aplikacji jeszcze była poprawnie odczytywana. Po kilku tygodniach i kadencja zaczeła wariować. Wszystko sobie samo latało randomo (raz 0,raz 200 itd) bez pedałowania.

Ten z fasterbikes padł jakoś tak nagle. Pękł mi łańcuch 219h i zanim dorobiłem nowy to jeżdziłem normalnie bez wspomagania z jakieś dwa tygodnie.
Gdy wreszcie uporałem się z nowym łańcuchem to kolejna niespodzianka. Ruszam jak zwykle do roboty , a tu nic. Brak wspomagania. Na tym etapie to już nawet się nie zdenerowałem bo z ty cycem to już mnie nic nie zaskoczy. Aplikacja pokazuje że podczas kalibracji niby wykrywa napięcie w okolicach ~1.5V. Kadencja nadal działa. Założyłem nowy (tylko ten pałąk) z reklamacji i odrazu odżył. Ciekawe na jak długo.
Awatar użytkownika
2kola
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 25 lip 2019, 15:56

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: 2kola »

Ciekawe czy czujniki nacisku erider t9 są tak samo awaryjne jak te w CYCu bo chyba w CYCu jest jakaś odmiana eridera t9 produkowana specjalnie dla CYCa.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Wydaje mi się że czujnik nacisku montowany na szybko obracającym się obiekcie to chyba nie jest najlepszy pomysł. Nowsze cyce całkowicie zrezygnowały z takiego rozwiązania (ciekawe dlaczego? wink , wink). ToSeven również nie używa czegoś takiego.

Obrazek
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: pxl666 »

jak konstrukcyjnie rozwiązany jest sam pomiar ?
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

No normalnie komedia. Kolejny czujnik nacisku powiedział "pa pa". Tym razem już po 150 km!

Znowu zaczął żyć własnym życiem. Ja przestaję pedałować, a ten dalej wysyła błędne dane do kontrolera i silnik dalej ciśnie 300W. Lekko zakręcę korbą i znowu wystrzał do 250-300W. Zrobiłem wkońcu off/on i kaplica.

Fajny trend.
Pierwszy czujnik jakimś cudem wytrzymał cały rok czyli ~4000km , drugi ~1500km , a trzeci ~150km.

Jebać to gówno. Na wiosnę biorę toseven DM02.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: pxl666 »

czekamy .
Awatar użytkownika
2kola
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 25 lip 2019, 15:56

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: 2kola »

Atak_Snajpera pisze:
06 sty 2024, 0:40
No normalnie komedia. Kolejny czujnik nacisku powiedział "pa pa". Tym razem już po 150 km!
I co robisz z tymi padniętymi czujnikami? Jak bym dostał ten czujnik to może udało by się sprawdzić co się w nim psuje - czy czujnik nacisku czyli oś, czy może ta elektronika z której wychodzą kabelki do sterownika.
Mam eridera t9 to by się podmieniło np. tylko oś i sprawdziło czy działa, albo oś zostawiło a wstawiło by się tą część co idzie do sterownika.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Zawsze pada coś w środku na suporcie. Ostatnio nie chciało mi się nawet wykręcać całości i tylko podmieniłem ten środek i było ok.
Wezmę wcześniej padnięty i rozetnę tą czarną taśmę. Ale nie oczekuję zobaczyć tam nic ciekawego...

Mogę ci wysłać te czujniki tak "for science" ;
maglo18
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: maglo18 »

Mam też jeden który dziwnie działał. Może na przyszłość jaka diagnostykę uda się zrobić.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: pxl666 »

ja bym napisał do cyca , proforma . firma premium wiec wypadałoby zachować się premium
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

pxl666 pisze:
06 sty 2024, 12:52
ja bym napisał do cyca , proforma . firma premium wiec wypadałoby zachować się premium
premium sremium. Tekst jest taki. Przepraszamy ale już jesteś po gwarancji ale możemy zaproponować rabat. LOL! Tak to było u mnie jak chciałem się upewnić że poprzedni czujnik padł.
Awatar użytkownika
2kola
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 25 lip 2019, 15:56

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: 2kola »

Atak_Snajpera pisze:
06 sty 2024, 11:08
Zawsze pada coś w środku na suporcie. Ostatnio nie chciało mi się nawet wykręcać całości i tylko podmieniłem ten środek i było ok.
Wezmę wcześniej padnięty i rozetnę tą czarną taśmę. Ale nie oczekuję zobaczyć tam nic ciekawego...

Mogę ci wysłać te czujniki tak "for science" ;
A no tak, pisałeś wcześniej, że podmieniłeś środek. Trochę lipa bo ten środek jest średnio rozbieralny - wszystko jest zalane klejem. A skąd jesteś bo ja Lublin?
Bikel rozbierał ten czujnik i jest film z tego.

Mi też pisali, "no niestety sterownik do wymiany ale możemy dać 20% rabatu na nowy"

pxl666 pisze:
06 sty 2024, 12:52
ja bym napisał do cyca , proforma . firma premium wiec wypadałoby zachować się premium
Premium to oni mają tylko marketing, a to jest zwykły chiński szmelc nie warty nawet 50% tej ceny co sprzedają.
Załączniki
tt99.jpg
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

W toseven dm02 wygląda że całość jest bardziej modułowa. Możliwe że będzie można wymienić tylko to co się faktycznie zepsuło. Np. Czujnik kadencji czy nacisku

Obrazek
rezystor1990
Forumowicz
Posty: 173
Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: rezystor1990 »

Premium to oni mają tylko marketing, a to jest zwykły chiński szmelc nie warty nawet 50% tej ceny co sprzedają.
Cena na pewno jest premium a skoro to i tak chińszczyzna to po co przepłacać? W cenie tego silnika można dostać Bafanga M510+rama zjazdowa z high pivotem + baterią + ładowarką właściwie to każdego bafanga w raz z dedykowaną ramą w karbonie. Po co przy pieniądzach tego rzędu bawić się jeszcze w konwersje?
Załączniki
M510 zjazdowy.jpg
stealth cena.jpg
maglo18
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: maglo18 »

Gdyby to było takie proste to wszyscy jeździli by na jednym modelu roweru.
rezystor1990
Forumowicz
Posty: 173
Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: rezystor1990 »

Gdyby to było takie proste to wszyscy jeździli by na jednym modelu roweru.
Co masz na myśli? Przecież do chińskiego silnika kupisz sobie ramę pod dowolny styl jazdy a konwertując rower i tak nie przekładasz co chwile silnika z jednego roweru do kolejnego bo to bez sensu.

To tylko moje zdanie dla mnie cena jest kompletnie zaporowa i nie uzasadniona.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Obecna cena cyca stealth w 2024 to jest kosmos. Ja dwa lata temu zapłaciłem ~4850 zł. Miałem farta bo urząd celny podliczył mnie według (ściemniacko zaniżonej) faktury przewozowej. Po dwóch latach moje spostrzeżenia są takie że:
1) łańcuch napędowy 219h trzeba właściwie wymieniać razem z rowerowym łańcuchem. Ja pomimo łagodnego wspomagania w okolicach 200-250W wyciągnąłem go o 1% już po roku jazdy (~4000km). Ktoś kto ciśnie z manety setki watów będzie musiał go znacznie szybciej wymieniać. Zbagatelizowanie
tego będzie oznaczać konieczność wymiany przedniej zębatki , która do tanich nie należy. (prawie 300zł)
2) Moc nominala 1500W to trzeba faktycznie traktować jako moc szczytowa. Nie chodzi o problem odprowadzania ciepła ale raczej o wytrzymałość mechaniczną długodystansowo.

3) śruby mocujące to jest jakiś żart. Tylko debil stosuje śruby o długości 70mm z kretyńsko małym gniazdem na imbus. Piję tu do tych , z którymi się mocowałem i ostatecznie się poddałem.

Obrazek
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: pxl666 »

ciekawe jakie babole wyjdą w photonie . ale trzeba przyznać że w marketing sa dobrzy i raczej na brak kasy nie narzekają . idealnie połączyli tanią produkcje w chinach i droga sprzedaz na zachodzie
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Po pierwsze photon to jest max 500W silniczek. Przy stałych 750W już zaczyna dobijać to temperatury odcieńcia.
Czy photon jest produkowany w chinach? Na ich stronie wyraźnie jest napisane "This product is not available in China, Hong Kong, & Macau"
Pewnie go klepią na tajwanie i ze względu na sankcje nie mogą go sprzedawać w chinach. Zgaduję.
dareksad
Forumowicz
Posty: 143
Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: dareksad »

Atak_Snajpera pisze:
06 sty 2024, 14:56
Po twoim pierwszym wpisie o padniętym suporcie, postanowiłem kupić drugi na zapas i trafiłam na nowy w PL za 300 zł. Na szczęście ten pierwszy działa.
Co do łańcucha H219 to dziwne że tak szybko co padł, zrobiłem około 1700km i po za kolorem nie widać śladów zużycia.
No i ja nie oszczędzam bo ciągnę z silnika pełna moc.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Musisz łańcuch zdjąć i sprawdzić wyciągnięcie. Ten łańcuch wygląda pancernie ale trzeba wziąć pod uwagę również że jest bardzo krótki. Co oznacza że każde ogniwo robi większą ilość cykli.

Zrobiłeś tylko 1700km? Ja już mam nabite z 7000km. Jeszcze wszystko przed tobą ;)

Co do czujnika nacisku to jest to mega zagadka dlaczego u mnie one tak padają. Widocznie mam pecha...
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Na endless forum znalazłem również niepochlebne opinie na temat stealth
I ended up retiring my stealth kit because it is unable to keep up with the wear and tear of a daily commuter even with running at reduced power.

Heres how's my commute been in 2023 on the CYC stealth...
1200km - Sprag slipping, motor power not engaging drive chain. (2 months out of commision)
3350km - Sprag + Gearbox. Measured the gearbox with digital calipers, found both the housing and shaft for the sprag clutch to be outside of the specified tolerance window according to various manufactures specs on the sprag. This causes early failure. (2 months out of commision, ordered several spare sprag clutches aswell)
5600km - Took off Gold chain to measure because the tensioner was almost bottoming out. Chain wear was well past repalcement point (replacement chain/chainbreaker ordered from a local GoKart supplier)
5700km - Cyc sprockets skipping and very worn, had to reverse 53T sprocket to get home and mount my BBSHD. WIll need new 219h Sprockets. Chains arrived 2 days later. Shelved, maybe one day will buy new sprockets as a backup backup kit. Ordered frame + m620.

Other issues i've noticed:

Sealing is pretty bad, can't keep in Auto Transmission fluid, tried replacing all gaskets not much luck
Several bolts have really soft heads and start to strip even at specified torque settings
The gear box mounting bolts are horribly designed, they mount through the front cover, the gearbox, the motor stator, and thread into the motors very thin metal shell, one of the bolts do not have sufficient threads engaged to properly mount to specificied torque. Ordered new longer bolts and threaded the holes further to accomodate. Also bought helicoils as a just in case precaution.
All these parts wedged together also have easily disloged gaskets between them.

I forgot to add:

torque sensor no longer functioned correctly, would randomly function normally then suddenly activate full on for any rotation at all on the cranks. Would also cause the bike to jump forward for a moment when braking to a stop and letting off the brakes.

I replaced those shallower allen key bolts with stainless cap screws pretty early on because they were so prone to wear
Gość miał te same problemy co ja.
Wyciągniety łańcuch - check
Problem ze śrubami - check
Padnięty czujnik nacisku - check
maglo18
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: maglo18 »

rezystor1990 pisze:
07 sty 2024, 14:16
Gdyby to było takie proste to wszyscy jeździli by na jednym modelu roweru.
Co masz na myśli? Przecież do chińskiego silnika kupisz sobie ramę pod dowolny styl jazdy a konwertując rower i tak nie przekładasz co chwile silnika z jednego roweru do kolejnego bo to bez sensu.

To tylko moje zdanie dla mnie cena jest kompletnie zaporowa i nie uzasadniona.
Konwersję robi się z różnych powodów. W moim przypadku mam rower który bardzo mi pasuje. Rama i geometria roweru to indywidualne podejście i nie sądzę że każdy znajdzie ramę z chińskiej stajni. Można również podzielić zakup na raty najpierw rower potem konwersja. Wielkość baterii to też indywidualne podejście i nie każdemu pasuje miejsce w ramie. Czasem jest też brana moc silnika gdzie CYC wygrywa.
Jako ponad dwu letni użytkownik uważam że cena jest zbyt wysoka. Mam wersję steelh i silnik w porównaniu do Fotona i shimano ep 6000 jest głośny. Widzę że technologicznie Foton jest konstrukcją nowocześniejszą i tego bym oczekiwał w nowych wersjach mocniejszych modeli a poza nowym sterownikiem to odgrzewanie kotleta i skupieniu sie głównie na mocy. Kolejna chyba największa uwaga to jakość/odczucie wspomagania. Traktuje z powodu ceny ten produkt jako premium ale moim zdaniem do odczucia z Schimano mu daleko. Co dziwne chyba aplikacji i soft do sterownika w ogóle się nie zmienia od pierwszego wypustu. Nie rozdzielają w konfiguracji w zależności od tensometru który się posiada. Trochę jestem rozczarowany.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: pxl666 »

Atak_Snajpera pisze:
07 sty 2024, 17:20
Po pierwsze photon to jest max 500W silniczek. Przy stałych 750W już zaczyna dobijać to temperatury odcieńcia.
Czy photon jest produkowany w chinach? Na ich stronie wyraźnie jest napisane "This product is not available in China, Hong Kong, & Macau"
Pewnie go klepią na tajwanie i ze względu na sankcje nie mogą go sprzedawać w chinach. Zgaduję.
od samego początku cyca wiadomo było że to chińska firma z siedziba w HK bo stamtąd najłatwiej prowadzić interesy z reszta swiata . niedostępny to sobie moze byc , napis na www ma jakieś znaczenie poza tym że jest ?? chińczycy z kontynentu maja taki wybór na rynku wewnętrznym ze cyc im moze skoczyc - zresztą z takimi cenami to szkoda gadać . tajwan to by chiny chętnie łyknęły ale póki wujek sam patrzy to się nie zdarzy więc ja sądzę że produkcja idzie w jakimś shenzhen stąd też taka dostepnosc czesci i czas oczekiwania
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

pxl666 pisze:
07 sty 2024, 18:31
Atak_Snajpera pisze:
07 sty 2024, 17:20
Po pierwsze photon to jest max 500W silniczek. Przy stałych 750W już zaczyna dobijać to temperatury odcieńcia.
Czy photon jest produkowany w chinach? Na ich stronie wyraźnie jest napisane "This product is not available in China, Hong Kong, & Macau"
Pewnie go klepią na tajwanie i ze względu na sankcje nie mogą go sprzedawać w chinach. Zgaduję.
od samego początku cyca wiadomo było że to chińska firma z siedziba w HK bo stamtąd najłatwiej prowadzić interesy z reszta swiata . niedostępny to sobie moze byc , napis na www ma jakieś znaczenie poza tym że jest ?? chińczycy z kontynentu maja taki wybór na rynku wewnętrznym ze cyc im moze skoczyc - zresztą z takimi cenami to szkoda gadać . tajwan to by chiny chętnie łyknęły ale póki wujek sam patrzy to się nie zdarzy więc ja sądzę że produkcja idzie w jakimś shenzhen stąd też taka dostepnosc czesci i czas oczekiwania
Np. Przy STEALTH i PRO nie ma takiej adnotacji. Przypadek?
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: pxl666 »

Atak_Snajpera pisze:
07 sty 2024, 18:34
pxl666 pisze:
07 sty 2024, 18:31


od samego początku cyca wiadomo było że to chińska firma z siedziba w HK bo stamtąd najłatwiej prowadzić interesy z reszta swiata . niedostępny to sobie moze byc , napis na www ma jakieś znaczenie poza tym że jest ?? chińczycy z kontynentu maja taki wybór na rynku wewnętrznym ze cyc im moze skoczyc - zresztą z takimi cenami to szkoda gadać . tajwan to by chiny chętnie łyknęły ale póki wujek sam patrzy to się nie zdarzy więc ja sądzę że produkcja idzie w jakimś shenzhen stąd też taka dostepnosc czesci i czas oczekiwania
Np. Przy STEALTH i PRO nie ma takiej adnotacji. Przypadek?
who cares ?
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

To nie jest przypadek. Jak tylko pojawił się photon u nich w sklepie to odrazu była ta notka. W najnowszych stealth i pro nie ma takich restrykcji.
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Po sobotniej 20km przejażdżce podczas zamieci śnieżnej całkowicie zblokował mi się wolnobieg w przedniej zębatce. Jak odkładałem rower do piwnicy i całość była jeszcze mokra to korby kręciły się bez żadnych oporów (łańcuchy się nie poruszały). Na następny dzień jak wszystko przeschło to się wszystko zblokowało.



Kolejny przykład na to że ta konstrukcja jest drogą do nikąd. Normalnie ten wolnobieg jest schowany w obudowie silnika więc nie ma prawa tam się nic dostać i zatrzeć całości. W stealth jest on przy korbie/zębatce i cały syf leci na niego.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5862
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: pxl666 »

no popatrz zaczynasz widzieć jaka to lipa
dareksad
Forumowicz
Posty: 143
Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: dareksad »

W końcu gdy wymieniłem Gearbox na nowy (gen 3), plus do tego mosiężne zębatki, rehabilitacji po złamanym palcu, mogę robić kolejne kilometry.
Różnica w dźwięku zdecydowanie zauważalna, jest ciszej bo dzięki mają niższe tony. Przy wyższych obrotach nie drze się tak jak na stalowych, ale mimo wszystko jest głośno.
To by było na tyle plusów.
Niestety CYC źle zdiagnozował mój problem, bo wymiana Gerboxa nic nie pomogła.
Dzisiaj po przejechaniu 2,5km silnik ponownie zaczął "warczeć i piszczeć", masakra jakaś!
Jest tu ktoś co zna się na "rotorze", wirniku, czy jak to się tam nazywa i może określić co to za dźwięki?
Chodzi o ten pisk wydobywający się z silnika.
Awatar użytkownika
2kola
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 25 lip 2019, 15:56

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: 2kola »

Najprościej będzie jak rozbierzesz CYCa do gołego silnika i zobacz jak wtedy pracuje silnik.
Bo jak silnik napędza Ci przekładnie planetarną, łożysko jednokierunkowe a później zębatke 219 to ciężko namierzyć problem.

No i masz słabo zamontowanego CYCa w ramie bo ci buja przód / tył przy dodawaniu gazu.
maglo18
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: maglo18 »

Wygląda trochę na zatarte łożysko na silniku. Ale to tylko zdalne przypuszczenie. Bez rozebrania się nie obejdzie.
Awatar użytkownika
2kola
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 25 lip 2019, 15:56

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: 2kola »

Gdzie i w jakiej cenie kupujecie ten łańcuch 219?
DlaczegoNieŁoś
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 12 lip 2022, 19:31

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: DlaczegoNieŁoś »

Witam szanowne grono.
Mam mały problem z x1 stealth bac855. Coś namieszałem w ustawieniach i nie bardzo już mam koncepcję jak to odkręcić, problem polega na tym, że mam jednakowe wspomaganie na wszystkich trybach od 0 do 9 włacznie z 0 gdzie nie powinno go być. Ponadto nie ma różnicy który jest ustawiony bo wszystkie jadą równo. Na szczescie jest różnica między street a race ale bez znaczenia jaki tryb bo wszystko działa jak jeden. Już nawet wprowadziłem wszystko z instrukcji ale nic to nie dało, wyswietlacz też resetowałem do fabrycznych i tak samo zero poprawy.
Mam nadzieję że ktoś coś poradzi
Atak_Snajpera
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27

Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania

Post autor: Atak_Snajpera »

Plik konfiguracyjny z domyślnymi ustawieniami
https://www.mediafire.com/file/ebcpv06m ... 2.xml/file

Wgraj przez aplikację
ODPOWIEDZ