Strona 1 z 5

Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 21 lip 2022, 10:22
autor: panseb
Na pswpower pojawiła się nowa wersja silnika z literką B tzn. TSDZ2B. Zmianie uległa budowa głównej zębatki i jej założyskowanie. Podobno ma to zmniejszyć opory przy kręceniu korbą.

Tak prezentują zmianę na swojej stronie:
Obrazek

W ubiegły piątek tj. 15.07.2022 zamówiłem dla siebie silnik TSDZ2 i na stronie jeszcze nie było info o tej zmianie. 19.07 zamówiłem drugą sztukę silnika dla żony i ku mojemu zdziwieniu wszystkie silniki z niemieckiego magazynu zmieniły się już na TSDZ2B. Dzisiaj dotrze do mnie pierwsze zamówienie bez "B" i nie wiem czy żałować czy się cieszyć z takiego obrotu sprawy. W każdym razie będę miał bezpośrednie porównanie starego z nowym... Jak coś to zapodam zdjęcia tego "cuda" ;)

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 21 lip 2022, 19:43
autor: kerrigan
ciekawe czy w tej wersji B jest stary sterownik i można na OFS przerobić ? :) myślałeś nad wgrywaniem tego softu ?

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 22 lip 2022, 8:42
autor: panseb
No więc silnik zamontowany! :D
Porównania nie będzie bo wysłali do mnie już tą nową wersję czyli TSDZ2B. Nie wiem jakie kto ma luzy na korbie ale tutaj boczne tez występują - co w niczym nie przeszkadza. Opór samego wału ciężko mi ocenić - dało się palcami przekręcić bez korb. Co do jakości wykonania nie mam zastrzeżeń za tą cenę. Udało mi się przeciągnąć przewód do licznika w ramie roweru bo mam chowane linki i było miejsce. Pancerz z tylnej przerzutki i grubszy hamulca hydraulicznego zmieściły się pod silnikiem. Nie założyłem jeszcze tylnego mocowania silnika bo nie pasuje i muszę coś dorobić - skręciłem mocno i się trzyma.
Samą jazdą jestem zachwycony! Dzisiaj do pracy 10 minut a zazwyczaj musiałem jechać około 18 - przewyższenie 70m. Silnik to 350W/36V ale czekam jeszcze na baterie więc testuję na dwóch akumulatorach 20V/4Ah z wkrętaki spiętych szeregowo. Po naładowaniu było 41V a po 15km spadło do 38V a na aku ubyła jedna kreska. Nie jeździłem jeszcze do pełnego ich rozładowania. Prąd ograniczyłem do 10A no i zdjąłem limit prędkości. Koło ustawiłem na 29" bo takie mam - szkoda, że nie da się wpisać obwodu w mm.
Co do OFS to planuję ale jeszcze nie teraz bo z czasem krucho. Programator w każdym razie już dotarł do paczkomatu...

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 22 lip 2022, 9:12
autor: pxl666
niby nie wygląda źle ale ciekawe coto za duze lozysko i jaka będzie jego trwałość oraz cena / dostępność ...

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 22 lip 2022, 10:31
autor: markkar
W sterownik da się wgrać OS. Zmienił się też pająk i uszczelnienie, nie ma już tej uszczelki na łożysku kierunkowym, teraz uszczelnienie jest na zewnętrznej średnicy pająka. Jak ktoś chce adapter na BCD104 to musi szukać nowej wersji.
Też i zapaćkany silikonem silnik był, na śrubach i pomiędzy deklami a stojanem.

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 22 lip 2022, 11:07
autor: pxl666
markkar pisze:
22 lip 2022, 10:31
W sterownik da się wgrać OS. Zmienił się też pająk i uszczelnienie, nie ma już tej uszczelki na łożysku kierunkowym, teraz uszczelnienie jest na zewnętrznej średnicy pająka. Jak ktoś chce adapter na BCD104 to musi szukać nowej wersji.
Też i zapaćkany silikonem silnik był, na śrubach i pomiędzy deklami a stojanem.
a niewiesz czy 105 bcd wchodzi jak poprzednio ?

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 22 lip 2022, 12:02
autor: markkar
nie wiem, nie przykładałem
Obrazek

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 22 lip 2022, 12:05
autor: pxl666
a masz mozliwosc przyłożyć starą zębatkę tę oryginalną do nowego silnika ?

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 22 lip 2022, 12:38
autor: markkar
Nie mam już nowej wersji ale zębatka będzie pasować do obu wersji.

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 22 lip 2022, 13:32
autor: pxl666
czyli 105 bcd pasuje na ory pająk. to dobrze . A faktycznie lżej się kręci? tak odczuwalnie?

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 22 lip 2022, 18:21
autor: markkar
Nie sprawdzałem, silnik wjechał, dostał OS, czujnik + chłodzenie i tyle go widziałem.

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 27 lip 2022, 15:01
autor: panseb
Zrobiłem 50km na oryginalnym oprogramowaniu i chyba już najwyższy czas sprawdzić co TSDZ2B z OSF ma do zaoferowania i czy to w ogóle będzie możliwe na moim sterowniku. Gdybyście mogli mi trochę rozjaśnić temat - mam VLCD5 i na stronie https://github.com/emmebrusa są dwa pasujące repozytoria TSDZ2-Smart-EBike-0 oraz TSDZ2-Smart-EBike-1, obydwa zaktualizowane 11 kwietnia i znajduje się w nich to samo oprogramowanie V20.1C.2. Gdzie jest wersja V20.1C.3 o której piszecie w innym wątku. Instalujecie wersję proven czy experimental? Na obecną chwilę co najlepiej wgrać?

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 28 lip 2022, 0:15
autor: Astrolux
panseb pisze:
22 lip 2022, 8:42
Nie założyłem jeszcze tylnego mocowania silnika bo nie pasuje i muszę coś dorobić - skręciłem mocno i się trzyma.
Ja kupiłem kątownik alu 60x60 i z niego dorabiałem uchwyty do 3 rowerów, oryginalne w żaden sposób nie pasowały. Tego nie da się zamontować.

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 28 lip 2022, 8:21
autor: pxl666
Astrolux pisze:
28 lip 2022, 0:15
panseb pisze:
22 lip 2022, 8:42
Nie założyłem jeszcze tylnego mocowania silnika bo nie pasuje i muszę coś dorobić - skręciłem mocno i się trzyma.
Ja kupiłem kątownik alu 60x60 i z niego dorabiałem uchwyty do 3 rowerów, oryginalne w żaden sposób nie pasowały. Tego nie da się zamontować.
ja nie użyłem blokady w żadnym z kilku i nic sie nie obraca ...

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 08 wrz 2022, 19:10
autor: prozor
panseb pisze:
27 lip 2022, 15:01
[...]Gdybyście mogli mi trochę rozjaśnić temat - mam VLCD5 i na stronie https://github.com/emmebrusa są dwa pasujące repozytoria TSDZ2-Smart-EBike-0 oraz TSDZ2-Smart-EBike-1, obydwa zaktualizowane 11 kwietnia i znajduje się w nich to samo oprogramowanie V20.1C.2. Gdzie jest wersja V20.1C.3 o której piszecie w innym wątku. Instalujecie wersję proven czy experimental? Na obecną chwilę co najlepiej wgrać?
Patrząc po changelog.txt
EBike-1 aktualizacja z zeszłego miesiąca:
List of changes v20.1C.2 update 1
1 - Fixed "Startup assist" feature.
2 - Assist without pedaling, can also be activated with negative torque offset.
3 - E08 error speed sensor failure, disabled in Walk assist mode.
4 - E05 error motor check, monitoring time increased.

Reszta to samo z EBike-0, czyli wygląda na to, że EBike-1 jest aktualnie rozwijaną wersją.
V20.1C.3 o ile pamiętam miała błędy powodujące w niektórych konfiguracjach palenie mosfetów stąd została wycofana.

Folder Proven zawiera "sprawdzone" ustawienia, a w "experimental" zapisuje się każde ustawienie po każdej kompilacji. Czyli zmieniasz cokolwiek w konfiguracji np. kalibrację czy ustawienia wspomagania i kompilujesz, to zapisuje się w folderze z ustawieniami eksperymentalnymi. Jeśli się sprawdzi i nadaje się do normalnej eksploatacji to plik z ustawieniem przenosi się ręcznie z eksperymentalnego do proven. Prościzna.

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 09 wrz 2022, 13:44
autor: panseb
Dzięki za odpowiedź. To faktycznie prościzna tyle, że "głupio" pytałem zanim udało mi się uruchomić JavaConfigurator i przeczytać Wiki - wtedy myślałem jeszcze, że muszę jakieś konkretne pliki z repozytorium pobrać i uruchomić... Znalazłem Wiki i wszystko stało się jasne https://github.com/emmebrusa/TSDZ2-Smart-EBike-1/wiki
Teraz mam przejechane jakieś 700km na TSDZ2B z czego 500km zrobiłem w sierpniu na urlopie nad morzem i to już na wersji v20.1c2_update1. Głównie chodziło mi o tryb Walk assist gdzie z rowerem obładowanym dwoma sakwami, parawanem i wszystkim co się dało zapakować dla całej rodziny, szedłem sobie z rowerem bez wysiłku plażą w piachu po ośki... Z tego co pamiętam mam włączony domyślnie tryb Hybrydowy wspomagania. Kalibrację czujnika zrobiłem. Najwięcej na moim aku 12.5Ah 36V udało mi się przejechać 125km z czego 110km za jednym razem w trybie Eco i Tour ale te ostatnie 10km to już wspomaganie było tylko symboliczne. Później jeszcze przed ładowaniem na tej baterii przejechałem jakieś 15km z dziećmi przy prędkości poniżej 20km/h. Żona ma ten sam silnik jeszcze na oryginalnym oprogramowaniu i tę samą baterię i maksymalnie przejechała na jednym ładowaniu 135km przy prędkościach do 20km/h.
Podsumowując jestem bardzo zadowolony z zakupu. :D

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 21 paź 2022, 8:43
autor: markkar
Widzę że zmiany w wersji b na raty są wprowadzane, tym razem uległo zmianie:
- Niebieska zębatka już będzie białą zębatką i nie posiada łożyska kierunkowego, w sumie logiczne, nie jest tam potrzebne. Zębatka jest na wcisk i żeby ją wymienić przydałaby się praska. Wałek trzeba wybijać od strony głównej przekładni i wtedy wycisnąć białą. Prościej a cena w górę.
- Uchwyt silnik-suport dostał radełko, przyda się.
- Dodane użebrowanie na pokrywie silnika ale to zmiana wizualna bo w chłodzeniu to nie pomoże.
Przypomnę że w nowej wersji główna przekładnia ma dwa łożyska jednokierunkowe i nie da się już ich dokupić osobno, jak któreś się rozsypie trzeba wymieniać całość . Pająk też się zmienił i na razie nie ma adapterów na 104BCD. Pokrywa głównej przekładni też jest delikatnie inna, inaczej też uszczelnienia idą.

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 21 paź 2022, 10:50
autor: pxl666
zabawne ze niebieski nylon 15$ a biały bez łożyska 30$ , poszerzony kołnierz utrudnia mocno założenie zębatki 34t od wewnątrz ...

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 06 lis 2022, 17:15
autor: Piwek
Da się w tej najnowszej wersji zmienić oprogramowanie?

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 06 lis 2022, 20:13
autor: pxl666
Piwek pisze:
06 lis 2022, 17:15
Da się w tej najnowszej wersji zmienić oprogramowanie?
jak narazie we wszystkich się udało

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 07 lis 2022, 18:35
autor: Piwek
Mam nadzieję bo po wyglądzie oslony silnika, że też dostałem tawersje. Ostatnio na fb czytałem że ktoś ostatnio kupił i nie udało mu się zmienić softu.

Mam jeszcze pytanie odnosnie doboru baterii zależy mi na zasiegu ok 55 km przy średniej przedkosci ok 35km/h i na maksymalnym wspomaganiu, płaski teren. 14.5Ah wystarczy czy nie ma szans na to?

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 07 lis 2022, 23:20
autor: Atak_Snajpera
Aby utrzymać 35-40km/h będziesz musiał cisnąć z silnika ~400W. Jeśli masz na myśli 48v 14.5ah to tak. Wystarczy. Jeśli 36v to nie.

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 12 lis 2022, 11:10
autor: slow
Chciałbym żonie rower zrobić z tym silnikiem.
Z jaką zębatka przychodzi ten silnik?
Jak z linią łańcucha (żona ma tani rower z napędem 3x7).
VLCD 6 dla kobiety będzie ok?

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 12 lis 2022, 14:29
autor: pxl666
slow pisze:
12 lis 2022, 11:10
Chciałbym żonie rower zrobić z tym silnikiem.
Z jaką zębatka przychodzi ten silnik?
Jak z linią łańcucha (żona ma tani rower z napędem 3x7).
VLCD 6 dla kobiety będzie ok?
42t . bywa nieźle lub dobrze czasem gorzej ale mi się jeszcze nie zdarzyło tragicznie. tak

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 29 sty 2023, 22:40
autor: szkuba
Ciekawe jak się będą te nowe białe kółka spisywać. Trochę mnie niepokoi to zintegrowane koło z dwoma łożyskami jednokierunkowymi. Jak padnie to całość do wymiany. Idzie to dostać ?

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 30 sty 2023, 7:52
autor: pxl666
pswpower ma części , duże koło chyba 180 zł

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 30 sty 2023, 9:09
autor: markkar
Z przesyłką i vat bardziej coś pod 300 zł

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 30 sty 2023, 10:48
autor: szkuba
Tanio nie jest.. a te wewnętrzne łożysko jednokierunkowe to jest to samo co w starym CSK 30P? Bo tych trafiały się felerne egzemplarze

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 30 sty 2023, 11:49
autor: markkar
szkuba pisze:
30 sty 2023, 10:48
Tanio nie jest.. a te wewnętrzne łożysko jednokierunkowe to jest to samo co w starym CSK 30P? Bo tych trafiały się felerne egzemplarze
Tak, takie samo.

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 18 kwie 2023, 23:13
autor: Bogi777
Założyłem do engwe Pro 2 i mocno się grzeje na podjazdach..czy to normalne??

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 18 kwie 2023, 23:54
autor: pxl666
Bogi777 pisze:
18 kwie 2023, 23:13
Założyłem do engwe Pro 2 i mocno się grzeje na podjazdach..czy to normalne??
a w stopniach c ? jaka kaseta jaki blat jakie podjazdy ile wazysz ? tyle pytań....

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 19 kwie 2023, 14:14
autor: Bogi777
Obudowa gorąca nie można było dotknąć..90 kg,
Blat orginalny kaseta też...wyjazd na Dębowiec kamienista drogą..

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 19 kwie 2023, 14:18
autor: pxl666
Bogi777 pisze:
19 kwie 2023, 14:14
Obudowa gorąca nie można było dotknąć..90 kg,
Blat orginalny kaseta też...wyjazd na Dębowiec kamienista drogą..
musisz założyć blat 34t a kasetę 50t jak nie chcesz uszkodzić silnika i zniszczyć napędu w 400km

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 19 kwie 2023, 14:25
autor: Bogi777
Będzie przez to szybszy czy wolniejszy??

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 19 kwie 2023, 14:52
autor: Azmadan
Bogi777 pisze:
19 kwie 2023, 14:25
Będzie przez to szybszy czy wolniejszy??
Wolniejszy - Ja mam 30t z przodu i 46t z tyłu. (30t wchodziło przy wcześniejszej wersji).
Potrzebujesz adapter + zębatkę 104BCD
ps. jakby co to leżą mi jakieś zębatki DECKAS Narrow Wide na półce (chyba 34t i 36t - mogę oddać za cenę zakupu na Ali) i jestem z BB

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 19 kwie 2023, 15:02
autor: pxl666
bez adaptera zalozysz 110 bcd 36t np . jakie masz koło ? 26 czy 27.5 ? noi czujnik temp mozesz załozyc + zestaw chłodzący od markkara

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 19 kwie 2023, 22:08
autor: szkuba
Bogi777 pisze:
18 kwie 2023, 23:13
Założyłem do engwe Pro 2 i mocno się grzeje na podjazdach..czy to normalne??
A ten rower to przypadkiem fatbike na kołach 20cali? Wtedy średnica koła wypada jak 24 klasyczne 🤔?

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 23 kwie 2023, 19:46
autor: daras75
Jak jest w końcu z trwałością nowej wersji silnika ? Może się ktoś wypowiedzieć ile km można zrobić bez awarii ? Wiadomo, że zależy to od wielu czynników ale jeśli zbierzemy kilku użytkowników to jakieś wnioski będzie można wyciągnąć.

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 23 kwie 2023, 21:09
autor: pxl666
daras75 pisze:
23 kwie 2023, 19:46
Jak jest w końcu z trwałością nowej wersji silnika ? Może się ktoś wypowiedzieć ile km można zrobić bez awarii ? Wiadomo, że zależy to od wielu czynników ale jeśli zbierzemy kilku użytkowników to jakieś wnioski będzie można wyciągnąć.
trwałość zależy od użyszkodnika .

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 24 kwie 2023, 14:58
autor: mamutos82
Witam Panie i Panowie; po przyswojeniu mnóstwa informacji w sprawie TSDZ2B postanowiłem sprawić takiego dla siebie. Zamówiony, 5 dni paczka i montaż (nie obyło się bez rzeźbienia szlifierką żeby podszedł do mojego ghost'a) + aku 17 Ah...i JEST! gotowe można ruszać. Ale teraz tak, silnik niby działa, na wolnych prędkościach coś tam czuje się to wspomaganie, ale jak tylko przekroczy się około 20 parę km/h to mam wrażenie, że ze wspomagania nie ma wcale. Odłączenie czujnika prędkości nie daję żadnego efektu, kilkukrotne włączanie, wyłączanie też nie. Odcinki krótkich tras bez silnika (np. do pracy) pokonywałem o parę minut szybciej niż teraz z nim. Mam włączone wspomaganie do 45 km/h, na wyłączonym czuć minimalnie większy opór niż na włączonym, więc działa (ale to tylko tak jak pisałem wcześniej na małych prędkościach), ogółem umieram bardziej na jeździe z tym silnikiem niż bez. Z 9 przełożeni korzystam maksymalnie do 5 bo potem jest już katastrofa, a niby czujnik tensometryczny ma wykrywać większy nacisk i wspomagać bardziej (swoje ważę więc nacisk też jest chyba solidny), HELP! 2 dni dopiero a już chcę go na śmieci wyrzucić!

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 24 kwie 2023, 20:32
autor: pxl666
mamutos82 pisze:
24 kwie 2023, 14:58
Witam Panie i Panowie; po przyswojeniu mnóstwa informacji w sprawie TSDZ2B postanowiłem sprawić takiego dla siebie. Zamówiony, 5 dni paczka i montaż (nie obyło się bez rzeźbienia szlifierką żeby podszedł do mojego ghost'a) + aku 17 Ah...i JEST! gotowe można ruszać. Ale teraz tak, silnik niby działa, na wolnych prędkościach coś tam czuje się to wspomaganie, ale jak tylko przekroczy się około 20 parę km/h to mam wrażenie, że ze wspomagania nie ma wcale. Odłączenie czujnika prędkości nie daję żadnego efektu, kilkukrotne włączanie, wyłączanie też nie. Odcinki krótkich tras bez silnika (np. do pracy) pokonywałem o parę minut szybciej niż teraz z nim. Mam włączone wspomaganie do 45 km/h, na wyłączonym czuć minimalnie większy opór niż na włączonym, więc działa (ale to tylko tak jak pisałem wcześniej na małych prędkościach), ogółem umieram bardziej na jeździe z tym silnikiem niż bez. Z 9 przełożeni korzystam maksymalnie do 5 bo potem jest już katastrofa, a niby czujnik tensometryczny ma wykrywać większy nacisk i wspomagać bardziej (swoje ważę więc nacisk też jest chyba solidny), HELP! 2 dni dopiero a już chcę go na śmieci wyrzucić!
ostatnio zamówiłem i faktycznie miałem wrażenie że fabrycznie juz nie to samo co kiedyś , brak mu werwy . ale ze to szlo do trekinga dla kobity to taki został i jej pasuje . moze fabryka została mocno ścięta na mocy ? masz możliwość wrzucenia mu osf ? skąd jesteś ?

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 24 kwie 2023, 20:38
autor: mamutos82
No jak dla mnie to jakby wcale nie pracował powyżej 10 km/h (takie odczucia), mam do niego w zestawie vlcd6 więc chyba na tym nie ma możliwości sensownie wgrania osf; a jestem z Orzesza (na trasie Rybnik - Katowice).

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 24 kwie 2023, 21:12
autor: pxl666
mamutos82 pisze:
24 kwie 2023, 20:38
No jak dla mnie to jakby wcale nie pracował powyżej 10 km/h (takie odczucia), mam do niego w zestawie vlcd6 więc chyba na tym nie ma możliwości sensownie wgrania osf; a jestem z Orzesza (na trasie Rybnik - Katowice).
wgram ci ale musisz przyjechać do Czechowic

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 24 kwie 2023, 22:02
autor: mamutos82
A powiedz mi ile czasowo potrzeba, czy trzeba jeszcze coś dokupić? Z chęcią się wybiorę na wycieczkę =) a czasowo się dopasuję. Poza 6-14 w tygodniu, bo w pracy XD.

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 24 kwie 2023, 23:34
autor: pxl666
mamutos82 pisze:
24 kwie 2023, 22:02
A powiedz mi ile czasowo potrzeba, czy trzeba jeszcze coś dokupić? Z chęcią się wybiorę na wycieczkę =) a czasowo się dopasuję. Poza 6-14 w tygodniu, bo w pracy XD.
bierzesz rower i tyle . ja potrzebuje dostęp do wtyczki od silnika . jak masz standardowo vlcd6 to nawet lepiej bo ja też. napisz mi nr tel i się zgadamy na robotę

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 24 kwie 2023, 23:35
autor: pxl666
czasowo 15minut

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 29 kwie 2023, 10:37
autor: pxl666
sprawa załatwiona , kolega przyjechał smutny odjechał szczęśliwy . natomiast dziwna w wuj bo fabrycznie nowy silnik nie wspomagał wcale ale po flaszu zaczął działać normalnie ... jakby soft mial problem a hard byl sprawny ... pewnie przy reklamacji by mu wymienili ale czas by stracił .
rekomendacja - zanim wsadzisz silnik w ramę podłącz go do baty i sprawdz czy dziala na prowadzeniu (trzymasz strzalke w gore ) bo to już wskazało że coś jest grubo niehalo

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 07 maja 2023, 16:35
autor: mamutos82
Dokładnie tak =) dzięki wielkie za pomoc w ogarnięciu tego. Silnik śmiga jak zły, jak dobrze pamiętam ustawiłeś na 17A i jeżdżę na 2 stopniu wspomagania i to w zupełności po asfalcie i lasach wystarczy; te 35-40 km/h ciągnie bez problemu =) jedynie jeszcze mi się lewa korba sporadycznie odkręca (skrzypiąc mocno przy pedałowaniu) ale to dokręcam cały czas i jest ok.
Dzięki raz jeszcze!

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 13 maja 2023, 9:46
autor: Jacek77
Witam.Jestem posiadaczem tego silnika który miał być mało awaryjny ,silnikiem zrobiłem 1300 km i się zaczęło tzw przekładnia nowego typu zaczęła się odzywać ,silnik głośniej zaczął pracować sam silnik się włączał a po 5 sekundach było tzn szarpnięcie sprzęgłem i włączał napęd po około 100 km napęd się już nie włączał ,po wyjęciu przekładni smar z łożyska był wymieszany z wodą uszczelnienie to jakaś pomyłka sprzęgło posiada takie małe sprężynki i zapadki jak bębenku jak jedna sprężynka straci naprężenie cały system zaczyna szwankować a sprężynki są tak małe jak w zegarku wystarczy że dojdzie piasek wodą i tak dalej ... przekładnia kosztuje 300 zł zamówiłem z Ali czekam na dostawę odczucia z jazdy są fajne ale ta modyfikacja...

Re: Nowa wersja silnika TSDZ2B

: 13 maja 2023, 12:50
autor: Atak_Snajpera
TSDZ2 i mała awaryjność? Pierwsze słysze.