Rama seroxat ktoś chetny?

Dział z częściami rowerowymi - ramy, amortyzatory, hamulce itp
ODPOWIEDZ
grzero
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 09 paź 2022, 20:58

Rama seroxat ktoś chetny?

Post autor: grzero »

Witam. Chciałbym zamówić ramę seroxat z Chin. Za ramę i silnik bafanga m620 Chińczyk zaproponował mi cenę 1340$
Przesyłka wynosi prawie 300 $. Może jest ktoś chętny na taką ramę lub silnik? Przesyłka będzie tańsza No i może uda się ugrać na cenie?
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2964
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Rama seroxat ktoś chetny?

Post autor: tas »

Na części rowerowe jest anty dumpingowe cło w wysokości nawet +90% wartości wiec dobrze to zaplanuj, żeby rama nie wyszła za 2600$ :)
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
rezystor1990
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14

Re: Rama seroxat ktoś chetny?

Post autor: rezystor1990 »

Dokładnie tak. Tylko przesyłka na zasadach DDP bo może być to droga impreza. Jeżeli byś zamawiał ramę Dengfu E22 to bym był może i chętny.

Ja zamawiałem u tego chińczyka (link poniżej) on wysyła i opłaca całość. Do mnie paczka doszła jako wysłana już z UE.

https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 18755.html

DDP – skrót angielskiego określenia Delivered Duty Paid (to a named place of destination), które tłumaczy się dosłownie „dostarczone, cło opłacone (do oznaczonego miejsca przeznaczenia)”, oznacza formułę dostawy towaru, w której organizację i koszty załadunku, transportu do nabywcy, ubezpieczenia oraz ewentualnych opłat celnych bierze na siebie sprzedający wraz z ryzykiem związanym z utratą lub uszkodzeniem towaru, który stawiany jest do dyspozycji kupującego pod ustalonym przez niego adresem dostawy. Po stronie nabywcy pozostaje natomiast obowiązek rozładunku (i ryzyko, gdyby podczas rozładunku nastąpiło uszkodzenie lub zniszczenie) zakupionego towaru.
grzero
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 09 paź 2022, 20:58

Re: Rama seroxat ktoś chetny?

Post autor: grzero »

rezystor1990 pisze:
15 lis 2022, 14:43
Dokładnie tak. Tylko przesyłka na zasadach DDP bo może być to droga impreza. Jeżeli byś zamawiał ramę Dengfu E22 to bym był może i chętny.

Ja zamawiałem u tego chińczyka (link poniżej) on wysyła i opłaca całość. Do mnie paczka doszła jako wysłana już z UE.

https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 18755.html

DDP – skrót angielskiego określenia Delivered Duty Paid (to a named place of destination), które tłumaczy się dosłownie „dostarczone, cło opłacone (do oznaczonego miejsca przeznaczenia)”, oznacza formułę dostawy towaru, w której organizację i koszty załadunku, transportu do nabywcy, ubezpieczenia oraz ewentualnych opłat celnych bierze na siebie sprzedający wraz z ryzykiem związanym z utratą lub uszkodzeniem towaru, który stawiany jest do dyspozycji kupującego pod ustalonym przez niego adresem dostawy. Po stronie nabywcy pozostaje natomiast obowiązek rozładunku (i ryzyko, gdyby podczas rozładunku nastąpiło uszkodzenie lub zniszczenie) zakupionego towaru.
Nie upieram się przy seroxat. Zastanawiam sie w czym lepsza będzie rama Dengfu? Wydaje mi się, że na seroxat można dać większą baterię niż oryginał, bo można wykorzystać przestrzeń pod ramą?
rezystor1990
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14

Re: Rama seroxat ktoś chetny?

Post autor: rezystor1990 »

To prawda ale jak dla mnie pojemność która się tam mieści jest wystarczająca. Z tego co pamiętam wchodzi tam 13s4p na ogniwach 21700 (na drukowanych koszykach) co da koło 900Wh. Teraz mam 14s4p też na 21700 i nie brakuje mi zasięgu ani nie mam najmniejszych problemów żeby ciągnąć z tego 30A, bo nie jeżdżę na matce prawie w ogóle więc ten prąd występuje bardzo rzadko i chwilowo. Jeżeli ktoś lubi upalać to bezpieczniej budować więcej ogniw równolegle mniejszy sag i mniejsze prądy na ogniwach w tedy lepiej seroxat bo tam miejsca nie brakuje. Różni ludzie różne potrzeby.
grzero
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 09 paź 2022, 20:58

Re: Rama seroxat ktoś chetny?

Post autor: grzero »

rezystor1990 pisze:
15 lis 2022, 16:48
To prawda ale jak dla mnie pojemność która się tam mieści jest wystarczająca. Z tego co pamiętam wchodzi tam 13s4p na ogniwach 21700 (na drukowanych koszykach) co da koło 900Wh. Teraz mam 14s4p też na 21700 i nie brakuje mi zasięgu ani nie mam najmniejszych problemów żeby ciągnąć z tego 30A, bo nie jeżdżę na matce prawie w ogóle więc ten prąd występuje bardzo rzadko i chwilowo. Jeżeli ktoś lubi upalać to bezpieczniej budować więcej ogniw równolegle mniejszy sag i mniejsze prądy na ogniwach w tedy lepiej seroxat bo tam miejsca nie brakuje. Różni ludzie różne potrzeby.
Tak na marginesie. Widziałem post z twojej budowy na ramie seroxat. Dalej śmigasz na tym rowerze?
rezystor1990
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14

Re: Rama seroxat ktoś chetny?

Post autor: rezystor1990 »

Niemal każdego dnia kilometrów przybywa.
grzero
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 09 paź 2022, 20:58

Re: Rama seroxat ktoś chetny?

Post autor: grzero »

rezystor1990 pisze:
16 lis 2022, 14:05
Niemal każdego dnia kilometrów przybywa.
Zadowolony jesteś z ramy i silnika? Zmieniłbyś coś? Jaki masz zasięg na oryginalnej baterii?
rezystor1990
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14

Re: Rama seroxat ktoś chetny?

Post autor: rezystor1990 »

Zmieniłbyś coś?
Nie wiem o co pytasz dokładnie. Teraz być może gdybym był na początku drogi może bym poszedł w M600 moc koło 1200W i 120Nm więcej niż wystarczająco. Jeżeli chodzi o set który wybrałem to zmieniłbym amortyzator przedni reszta komponentów dobrze dobrana.
Zadowolony jesteś z ramy i silnika?
Rama mocna sprawdzona już przez bardzo wielu ludzi z całego świata, silnik mocny wszystkie koła zębate stalowe. Jeżeli nie masz pecha to nie ma co się psuć. Mam wersję UART więc mogłem dostroić pod siebie, nie jest to może idealne dostrojenie jak bym chciał ale bliskie.
Jaki masz zasięg na oryginalnej baterii?
Nie ma czegoś takiego jak oryginalna bateria. Można kupić obudowę bidonową do tej ramy ale mieści pakiet 13s4p 18650 co dla silnika który pobiera 30A a nawet więcej realnie (mi BMS pokazuje nawet 35A) jest za mało. Dla ogniw wysokopojemnościowych zabójczy prąd (~650Wh) dla ogniw wysokoprądowych bardzo niska pojemność (~480Wh). Dlatego ulepiłem swoją 14s4p na ogniwach 21700, daje to ogniwa wysokopojemnościowe ale jednocześnie te większe są wstanie dawać większe prądy ciągłe niż 18650 i u mnie się to sprawdza. Teoretycznej pojemności mam 1000Wh ale praktycznie w zakresie użytkowanych napięć gdzieś pod 900Wh. Przy mojej jeździe daje to 120-130km zasięgu, można zrobić dużo więcej ale też i mniej.
grzero
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 09 paź 2022, 20:58

Re: Rama seroxat ktoś chetny?

Post autor: grzero »

rezystor1990 pisze:
19 lis 2022, 16:46
Zmieniłbyś coś?
Nie wiem o co pytasz dokładnie. Teraz być może gdybym był na początku drogi może bym poszedł w M600 moc koło 1200W i 120Nm więcej niż wystarczająco. Jeżeli chodzi o set który wybrałem to zmieniłbym amortyzator przedni reszta komponentów dobrze dobrana.
Zadowolony jesteś z ramy i silnika?
Rama mocna sprawdzona już przez bardzo wielu ludzi z całego świata, silnik mocny wszystkie koła zębate stalowe. Jeżeli nie masz pecha to nie ma co się psuć. Mam wersję UART więc mogłem dostroić pod siebie, nie jest to może idealne dostrojenie jak bym chciał ale bliskie.
Jaki masz zasięg na oryginalnej baterii?
Nie ma czegoś takiego jak oryginalna bateria. Można kupić obudowę bidonową do tej ramy ale mieści pakiet 13s4p 18650 co dla silnika który pobiera 30A a nawet więcej realnie (mi BMS pokazuje nawet 35A) jest za mało. Dla ogniw wysokopojemnościowych zabójczy prąd (~650Wh) dla ogniw wysokoprądowych bardzo niska pojemność (~480Wh). Dlatego ulepiłem swoją 14s4p na ogniwach 21700, daje to ogniwa wysokopojemnościowe ale jednocześnie te większe są wstanie dawać większe prądy ciągłe niż 18650 i u mnie się to sprawdza. Teoretycznej pojemności mam 1000Wh ale praktycznie w zakresie użytkowanych napięć gdzieś pod 900Wh. Przy mojej jeździe daje to 120-130km zasięgu, można zrobić dużo więcej ale też i mniej.
Dzięki za odpowiedź.

Słyszałem, że w tych silnikach ucina moc poniżej 48v. Czy próbowałeś to zmienić w jakiś sposób w sterowniku?

Pytanie jeszcze o ddp. Skąd miałeś pewność, poza zapewnieniami Chińczyka, że nie poniesiesz dodatkowych kosztów?
rezystor1990
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14

Re: Rama seroxat ktoś chetny?

Post autor: rezystor1990 »

Słyszałem, że w tych silnikach ucina moc poniżej 48v. Czy próbowałeś to zmienić w jakiś sposób w sterowniku?
Trudno mi tu precyzyjnie odpowiedzieć bo na start zrobiłem baterie 14s więc od razu miałem ~+4V więcej niż na 13s w całym zakresie pracy. Moc ponoć jest obcinana ale na pewno nie od 48V tylko gdzieś niżej. Od ilu nie wiem bo właściwie nie doświadczyłem tego ponieważ to obcinanie mocy zaczyna się od góry czyli zamiast 1500W masz dostępne 1300 potem 1100W itd. a z takimi mocami nawet w górach rzadko kiedy jadę więc nie odczuwam. No i na podjazdach to raczej baterie mam jeszcze załadowaną dopiero przy powrocie jest rozładowana chodź nigdy jeszcze nie miałem mniej jak 30% przy powrocie po całodziennym tripie. Zachowania podczas rozładowania nie da się modyfikować to jest na stałe ustawione przez bafanga. Być może przy baterii 13s jest to bardziej widoczne bo na taką jest ustawiony sterownik.
Pytanie jeszcze o ddp. Skąd miałeś pewność, poza zapewnieniami Chińczyka, że nie poniesiesz dodatkowych kosztów?
Pewności nie ma ale kupowałem od Kunshan Proebike a tam bardzo wielu ludzi kupiło z grupy na fb związanej z G510 i nikt nie miał problemów więc na zasadzie zaufania i polecenia poszedłem do sprawdzonego sprzedawcy. Ten chińczyk miał też ten plus że miał ramę od ręki, niektórzy próbowali przyoszczędzić i kupować prosto od producenta i czekali pół roku i dłużej zanim statek dopłynął.
Załączniki
11.jpg
ODPOWIEDZ