Rama E-KROSS Lite
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2588
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 2335
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Rama E-KROSS Lite
Najbardziej mi się podoba kobieta z blachy. 
Cyt"..lekka rama zaprojektowana dla mężczyzn i kobiet z blachy,"

Cyt"..lekka rama zaprojektowana dla mężczyzn i kobiet z blachy,"
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...

- Yasiu77
- Moderator
- Posty: 932
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
- Lokalizacja: Szczyrk
Re: Rama E-KROSS Lite
kolega takie spawaWojtekErnest pisze: ↑16 sty 2019, 22:23Najbardziej mi się podoba kobieta z blachy.
Cyt"..lekka rama zaprojektowana dla mężczyzn i kobiet z blachy,"

- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 390
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: Rama E-KROSS Lite
Jeżeli o to chodzi nie mam zamiaru wycinać obecnie zapsikanego pakietu

Problem jest w tym, że światło otworu jest mniejsze niż wnętrze pojemnika w środku na szerokości. Możesz sobie dzielić ale pakietu szerszego nie wsadzisz. Dłuższy trochę można dac, ale potem dochodzi do kolizji że stacyjką.
Wymiary są podane w ogłoszeniu.
104 ogniwa wchodzą w koszykach standard jak wkładasz pakiet otworem montażowy - ogniwa pionowo do pokrywy. Ja dałem ogniwa równolegle do pokrywy i dałem maksymalną ilość jaka weszła bez kolizji.
Dzieląc pakiet na kilka części coś więcej może wejdzie, ale na cuda nie liczcie.
W piątek zrobię zdjęcie po odkrecenia pokrywy. Może wtedy stanie się jasność.
- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 390
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: Rama E-KROSS Lite
Albo "skok wisiorek"WojtekErnest pisze: ↑16 sty 2019, 22:23Najbardziej mi się podoba kobieta z blachy.
Cyt"..lekka rama zaprojektowana dla mężczyzn i kobiet z blachy,"

-
- Forumowicz
- Posty: 222
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Rama E-KROSS Lite
@leszcz, poza tym że ta rama ci sie podoba, jakie sa powody dla których chcesz zastąpić Leśnika? Wieksza prędkość, podjazdy, prowadzenie, zasięg? Pytam z ciekawości a także wiedząc czego oczekujesz od nowego roweru można wpaść na bardziej dopasowane do ciebie rozwiązanie.
- leszcz
- Forumowicz
- Posty: 833
- Rejestracja: 02 maja 2017, 22:39
- Lokalizacja: Rumia
Re: Rama E-KROSS Lite
Trzeba coś dłubać


W tej ramie za darmo masz skrzynię i blokady więc 2 najgorsze rzeczy w konwersji. Jedynie ta pojemność aku mnie nie zadowala bo przesiadka na mniejszy aku i cięzszy rower zmniejszy mi zasięg a w tym sezonie chcę robić rzadziej ale dalej (okolice 200km) więc tworzy się sprzeczność. Chociaż z drugiej strony skoro PiotrW wsadził w koszach 16s9p i to w 1 kawałku - patrz pierwszy post - (na "Z" - wchodzi pół aku, przesuwasz w przód, wchodzi drugie pół) to jestem przekonany, że jeszcze 16 by weszło w koszach (ak 2cz) lub w ostateczności bez koszy.
Szczerze to muszę na kilka dni "zaparkować" temat bo mam mętlik w głowie. Ostatnio wpadł mi w oko duży ful na hakach z tyłu i już prawie go kupiłem na konwersję pod najlżejszego huba. Tu z kolei odpada składanie roweru bo masz gotowe jeździdło i tylko tą cholerną skrzynię i blokadę musisz wytyrać.

Ech takie to codzienne dylematy ebajkera...

A żeby jeszcze było śmieszniej to najpierw Leśnik musi zmienić stajnię a na to się póki co nie zanosi. Nie miałem pojęcia, że sezon ogórkowy w rowerach jest aż tak silny

Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG
Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG
Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 2335
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Rama E-KROSS Lite
Znaczy początkowa fascynacja niektórym opada...
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...

-
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 19 lut 2018, 14:27
Re: Rama E-KROSS Lite
Albo watowica dopadła

- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2588
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Rama E-KROSS Lite
Może być również tak,że falkon na tyle spowszechniał, że ludzie szukają innych modeli 

- verre
- Forumowicz
- Posty: 669
- Rejestracja: 27 maja 2018, 18:52
- Lokalizacja: Śląskie
Re: Rama E-KROSS Lite
ja obstawiam, że z czasem (wiekiem)


ale to tylko moje zdanie

..........
-
- Forumowicz
- Posty: 222
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Rama E-KROSS Lite
Skoro do tematu podchodzisz po raz drugi to zapewne wiesz że lekkie huby bezprzekladniowe potrzebują dużo Amperów oraz sa niezbyt sprawne przy niskich prędkościach na podjazdach ale trudno je popsuć mechanicznie. Z kolei przekładniowe maja bardzo fajny moment obrotowy np. Bafang do fatbike ale łatwiej je uszkodzić mechanicznie Osobiście jestem zwolennikiem przetestowania ile się da zbliżonego rozwiązania w takich warunkach jakich chcesz jeździć. To może oszczędzić rozczarowań, czasu i pieniędzy

Przykladowe porównanie Bafanga wersja fat do Muxusa 10x6 https://www.ebikes.ca/tools/simulator.h ... _b=150&k=1
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 2335
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Rama E-KROSS Lite
Skoro sprzedają to raczej antywatowica... Teraz sądzę czasy na bardziej smuklejsze, zgrabniejsze ramy lub konstrukcje indywidualne i mniejsze rowerki do codziennego używania.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...

-
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 19 lut 2018, 14:27
Re: Rama E-KROSS Lite
Albo potrzebują jeszcze więcej mocyWojtekErnest pisze: ↑19 sty 2019, 7:46Skoro sprzedają to raczej antywatowica... Teraz sądzę czasy na bardziej smuklejsze, zgrabniejsze ramy lub konstrukcje indywidualne i mniejsze rowerki do codziennego używania.

- TomaS
- Forumowicz
- Posty: 993
- Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Rama E-KROSS Lite
Trafiłeś we mnie każdym słowemWojtekErnest pisze: ↑19 sty 2019, 7:46Skoro sprzedają to raczej antywatowica... Teraz sądzę czasy na bardziej smuklejsze, zgrabniejsze ramy lub konstrukcje indywidualne i mniejsze rowerki do codziennego używania.
- leszcz
- Forumowicz
- Posty: 833
- Rejestracja: 02 maja 2017, 22:39
- Lokalizacja: Rumia
Re: Rama E-KROSS Lite
Wiecie kto ma przekładniowego Bafanga w Pomorskim? 

Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG
Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG
Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
-
- Forumowicz
- Posty: 222
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Rama E-KROSS Lite
Ja mam MXUSa przekladniowego 500 Watt na sterowniku 48V/20A. Będzie mial trochę mniejszy moment obrotowy bo około 50Nm na górkach ale daje radę do granicy przyczepności opon. Bafang fatbike ma wg różnych źródeł około 80Nm. W razie czego wiesz gdzie mieszkam 

-
- Forumowicz
- Posty: 138
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 23:26
- Lokalizacja: wawa
Re: Rama E-KROSS Lite
rozwieje watpliwosci. 16s9p to max. probowalem 16s10p ale w koszykach jest to nie mozliwe. na klej moze ale to bylby jakis hardcore. jest jeszcze sposob na tzw. skladanca ale nie wiem kto by sie podjal proby. Ja zrobilem wcinki w koszyku tak aby sruby od dampera czy tez siodelka a wlasciwie mocowania nie prezyly w pakiet. dodatkowo zabezpieczone pianka.
kolejna sprawa tak udalo mi sie wlozyc pakiet bez problemu. gorzej bedzie to wyjac.
wszedl bms z bluetoothem i lcd przetwornica 5A i jeszcze zostalo troche miejsca z boku na kable GPS tracker i inne duperele
kolejna sprawa tak udalo mi sie wlozyc pakiet bez problemu. gorzej bedzie to wyjac.
wszedl bms z bluetoothem i lcd przetwornica 5A i jeszcze zostalo troche miejsca z boku na kable GPS tracker i inne duperele
BUDOWA AKUMULATORÓW
ZGRZEWANIE PAKIETÓW
E-BIKEi KARIWA USZYTE NA MIARĘ :)
ZGRZEWANIE PAKIETÓW
E-BIKEi KARIWA USZYTE NA MIARĘ :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 mar 2019, 14:40
Re: Rama E-KROSS Lite
Tak z ciekawości dlaczego chybiony? Nowy jestem w temacie i zapewne nie widzę czegoś istotnego ?
-
- Forumowicz
- Posty: 174
- Rejestracja: 19 lut 2018, 18:01
Re: Rama E-KROSS Lite
a) do tej ramy jakiejś mega dużej baterii nie wsadzisz...
b) rama sama w sobie jest ciężka
c) układ z midem nie jest w tym wypadku najszczęśliwszy
d) do bafanga będzie lepszy zwykły full/ht, który możesz wspomagać
b) rama sama w sobie jest ciężka
c) układ z midem nie jest w tym wypadku najszczęśliwszy
d) do bafanga będzie lepszy zwykły full/ht, który możesz wspomagać
- Cyklonebike
- Forumowicz
- Posty: 198
- Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Rama E-KROSS Lite
Max pakiet w koszykach dla tej ramy toPiotrW pisze: ↑31 sty 2019, 0:48rozwieje watpliwosci. 16s9p to max. probowalem 16s10p ale w koszykach jest to nie mozliwe. na klej moze ale to bylby jakis hardcore. jest jeszcze sposob na tzw. skladanca ale nie wiem kto by sie podjal proby. Ja zrobilem wcinki w koszyku tak aby sruby od dampera czy tez siodelka a wlasciwie mocowania nie prezyly w pakiet. dodatkowo zabezpieczone pianka.
kolejna sprawa tak udalo mi sie wlozyc pakiet bez problemu. gorzej bedzie to wyjac.
wszedl bms z bluetoothem i lcd przetwornica 5A i jeszcze zostalo troche miejsca z boku na kable GPS tracker i inne duperele
20s8p
16s10p
18s9p

- Cyklonebike
- Forumowicz
- Posty: 198
- Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Rama E-KROSS Lite
Max pakiet jaki mieści się do tej ramy to 16s10p w koszykach od makkaraMariusz_p pisze: ↑15 sty 2019, 22:17Jak Ci mówię, że nie wejdzie, to nie wejdzieUkraińcy podają, ze max pakiet to 104 ogniwa. 160 za ch* nie zmiescisz.
Problemem jest światło otworu przez który wkładasz baterie. Sam pakiet wejdzie większy ale musisz go wsunąć w otwór.
Ja za pierwszym razem z bólami wsadzilem 13s9p. Zrobiłem przymiarke koszykow, było ok, a jak przyszło co do czego -
aby wsadzic obudowaną baterie wpychałem pakiet na siłę tak bardzo chciałem się przejechać!!!!
Poza tym masz tam w środku śruby od montażu siodełka i dampera. Trzeba dac cos pomiędzy baterie żeby Ci któregoś razu nie poleciał ogień z ekrossa - mógłby mieć wtedy w peaku z 15 kw z ogniem za rowerem jak by się któryś lit przedziurawil![]()
Pakiet odizoliwalem od śrub pianogumą, a na boki sprawdzona pianka poliuretanowa w kilku punktach. Siedzi jak skala.
Wyekszy tylko bez koszykow
-
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 18 mar 2018, 20:34
Re: Rama E-KROSS Lite
Powie ktoś może jak upchać w tej ramie 160 ogniw?
Scott reflex fx25+QS 35h 6T+sinus 50A+16s6p GA
- Mariusz_p
- Forumowicz
- Posty: 390
- Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28
Re: Rama E-KROSS Lite
Rzeźba w g
wiem, już że wejdzie. SYpię głowę popiołem.
W koszykach prostokątnych ledwo dało się włożyć 13s9p. 14S9P w koszykach skośnych wchodzi z luzem.16S10P to już niezły hardcore, ale jak widać fachowcy tak robią

W koszykach prostokątnych ledwo dało się włożyć 13s9p. 14S9P w koszykach skośnych wchodzi z luzem.16S10P to już niezły hardcore, ale jak widać fachowcy tak robią

Re: Rama E-KROSS Lite
Ostatnio wsadziłem monoblok 16s10p na koszykach w plaster miodu i jeszcze luz był. Zmieścił się jeszcze zarówno GPS jak i przetwornica.
Warto jednak przypomnieć że ramy od vasyla co są na olx są przewidziane max na 130 ogniw(a w sumie to chyba nawet 104) więc jak ktoś kupił tam tą ramę to życzę szczęścia we włożeniu podobnego pakietu .
Warto jednak przypomnieć że ramy od vasyla co są na olx są przewidziane max na 130 ogniw(a w sumie to chyba nawet 104) więc jak ktoś kupił tam tą ramę to życzę szczęścia we włożeniu podobnego pakietu .

-
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 18 mar 2018, 20:34
Re: Rama E-KROSS Lite
Czyli rama z olx i rama vector z cyklona nie są identyczne? Dobrze że jeszcze nie dokonałem zakupu
Proszę o więcej informacji na temat różnic w tych ramach.

Proszę o więcej informacji na temat różnic w tych ramach.
Scott reflex fx25+QS 35h 6T+sinus 50A+16s6p GA
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 1045
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
- Lokalizacja: Siedlce
Re: Rama E-KROSS Lite
Różnice są takie, że vectora produkują niemcy, a ekrossa ukraińcy, a kto kogo podrabia to nie wiem, różnic nie widzę gołym okiem po zdjęciach, ale srodki mogą się różnić delikatnie. Kwestia montażu aku jest w rękach tego co zgrzewa pakiet jak i tego co do montuje do ramy. pooglądaj zdjecia vectora i ekrossa (sa tez filmy na temat tych ram), jeśli dostrzeżesz gołym okiem różnice to sam oceń czy to są te same ramy.
Bidony 13S5P 17Ah, 14Ah. Zapraszam na priv.
Re: Rama E-KROSS Lite
no nie. jesteś w błędzie.
Producentem jest firma Eleek z Ukrainy. Jej dawna nazwa to Ekross. Firma jeszcze nie dawno zajmowała się wytwórstwem i sprzedażą kominków pod zabudowę, stąd też zmiana nazwy, bo chcieli się odłączyć, by ebike nie były kojarzone z ich pierwotną działalnością.
Vector to nic innego jak dystrybutor ram Eleek na Niemcy.
Takim samym dytrybutorem jest CyklonEbike w Polsce. Różnica między Vasylem z OLX a CyklonEbike, czy Vectorem jest taka, że Vasyl sprzedaje ramy na lewo, bez faktury i podatków, a ramę od CyklonEbike, czy też Vectora możesz normalnie kupić na fakturę i zaksięgować w koszty.
Czy są to te same ramy ?
Na chwilę obecną kupując samą ramę w CyklonEbike, kupujesz PRAWIE tą samą ramę co u Vasyla - tyle że masz do niej fakturę/paragon - która jest podstawą gwarancji. A czy gwarancja jest potrzebna ? Wiadomo, że jest. Ramy od Vasyla to ramy na rynek ukraiński. Ramy te są najczęściej o wiele gorzej wykonane niż te same ramy dostępne w CyklonEbike, które są produkowane dla nas na nasze zamówienie i przez nas kontrolowane przy każdym odbiorze. Podejrzewam, że ramy Vectora również przechodzą drobiazgową kontrolę w Niemczech, ale nie wiem - nie miałem w rękach ramy na Niemcy.
Ramy w które wsadzamy pakiety po 160 ogniw są to ramy, które przechodzą u nas cały specjalny proces modyfikacji tutaj u nas w Polsce - zaczynając od projektu a kończąc na wycinaniu elementów wodą i malowaniu proszkowym. Modyfikacje są tajemnicą firmową CyklonEbike, dzięki którym CyklonEbike jest jedyną firmą prawdopodobnie na świecie, która jest w stanie zaoferować tak duży pakiet baterii w tej ramie.
Na chwilę obecną nie ma możliwości kupna samej ramy po modyfikacjach CyklonEbike - ale mamy to w planach,
Firma Eleek, tak samo jak i inni np. rodzimi producenci ram, chętnie korzystają z naszego doświadczenia....
Całość planu sprzedaży tej ramy na rynku wymaga jeszcze od nas ogromu pracy projektowej, a jak wiecie zespół CyklonEbike to nie koncern naftowy tylko mała manufaktura, więc wszystko rozkłada się w czasie.
so stay patient i obserwujcie rynek
PS. Decydując się na zakup ramy na pokątnych ogłoszeniach, jak już cebulicie te kilka stówek - to chociaż sprawdzajcie za KAŻDYM razem wykonanie ramy. w szczegółności wszelie odchyły blachy przy główce, które mogły powstać z przegrzewu blachy, sprawdźcie wszystkie gwiny i czy jest komplet części w zestawie i śrub przedewszysztkim. Często zgłaszają się do nas "łowcy okazji" którzy kupili gdzieś taką ramę - po czym okazało się że jest pokrzywiona, ma odpryski po spawaniu itp. Kupno bez faktury ma też swoje wady - takiego towaru nie macie szans zwrócić. Wszystko zależy od dobrej woli sprzedawcy. NIkt też nie przeprowadza kontroli jakości produktu przed wydaniem towaru klientowi. A uwierzcie mi, że ramy na rynek Ukraiński zdecydowanie różnią się od ram na rynek Polski - właśnie pod kątem jakości wykonania.
Swoją drogą można by założyć temat o wadach fabrycznych ram różnych producentów, zarówno tych zza granicy jak i Polskich. Dużo materiałów można by tam umieścić w celach dydaktycznych na co zwracać uwagę.
Producentem jest firma Eleek z Ukrainy. Jej dawna nazwa to Ekross. Firma jeszcze nie dawno zajmowała się wytwórstwem i sprzedażą kominków pod zabudowę, stąd też zmiana nazwy, bo chcieli się odłączyć, by ebike nie były kojarzone z ich pierwotną działalnością.
Vector to nic innego jak dystrybutor ram Eleek na Niemcy.
Takim samym dytrybutorem jest CyklonEbike w Polsce. Różnica między Vasylem z OLX a CyklonEbike, czy Vectorem jest taka, że Vasyl sprzedaje ramy na lewo, bez faktury i podatków, a ramę od CyklonEbike, czy też Vectora możesz normalnie kupić na fakturę i zaksięgować w koszty.
Czy są to te same ramy ?
Na chwilę obecną kupując samą ramę w CyklonEbike, kupujesz PRAWIE tą samą ramę co u Vasyla - tyle że masz do niej fakturę/paragon - która jest podstawą gwarancji. A czy gwarancja jest potrzebna ? Wiadomo, że jest. Ramy od Vasyla to ramy na rynek ukraiński. Ramy te są najczęściej o wiele gorzej wykonane niż te same ramy dostępne w CyklonEbike, które są produkowane dla nas na nasze zamówienie i przez nas kontrolowane przy każdym odbiorze. Podejrzewam, że ramy Vectora również przechodzą drobiazgową kontrolę w Niemczech, ale nie wiem - nie miałem w rękach ramy na Niemcy.
Ramy w które wsadzamy pakiety po 160 ogniw są to ramy, które przechodzą u nas cały specjalny proces modyfikacji tutaj u nas w Polsce - zaczynając od projektu a kończąc na wycinaniu elementów wodą i malowaniu proszkowym. Modyfikacje są tajemnicą firmową CyklonEbike, dzięki którym CyklonEbike jest jedyną firmą prawdopodobnie na świecie, która jest w stanie zaoferować tak duży pakiet baterii w tej ramie.
Na chwilę obecną nie ma możliwości kupna samej ramy po modyfikacjach CyklonEbike - ale mamy to w planach,
Firma Eleek, tak samo jak i inni np. rodzimi producenci ram, chętnie korzystają z naszego doświadczenia....
Całość planu sprzedaży tej ramy na rynku wymaga jeszcze od nas ogromu pracy projektowej, a jak wiecie zespół CyklonEbike to nie koncern naftowy tylko mała manufaktura, więc wszystko rozkłada się w czasie.
so stay patient i obserwujcie rynek
PS. Decydując się na zakup ramy na pokątnych ogłoszeniach, jak już cebulicie te kilka stówek - to chociaż sprawdzajcie za KAŻDYM razem wykonanie ramy. w szczegółności wszelie odchyły blachy przy główce, które mogły powstać z przegrzewu blachy, sprawdźcie wszystkie gwiny i czy jest komplet części w zestawie i śrub przedewszysztkim. Często zgłaszają się do nas "łowcy okazji" którzy kupili gdzieś taką ramę - po czym okazało się że jest pokrzywiona, ma odpryski po spawaniu itp. Kupno bez faktury ma też swoje wady - takiego towaru nie macie szans zwrócić. Wszystko zależy od dobrej woli sprzedawcy. NIkt też nie przeprowadza kontroli jakości produktu przed wydaniem towaru klientowi. A uwierzcie mi, że ramy na rynek Ukraiński zdecydowanie różnią się od ram na rynek Polski - właśnie pod kątem jakości wykonania.
Swoją drogą można by założyć temat o wadach fabrycznych ram różnych producentów, zarówno tych zza granicy jak i Polskich. Dużo materiałów można by tam umieścić w celach dydaktycznych na co zwracać uwagę.
-
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 18 mar 2018, 20:34
Re: Rama E-KROSS Lite
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź
Jest możliwość zamówienia w cyklonie tej ramy razem z pakietem 16s10p? Pownie nie korzystacie z ogniw z depakietu więc koszt będzie spory 


Scott reflex fx25+QS 35h 6T+sinus 50A+16s6p GA
Re: Rama E-KROSS Lite
Jest możliwość zamówienia ramy (nie poddanej modyfikacji) oraz pakietu 16S10P nie umieszczonego w ramie.
Koszt nowych ogniw tak jak się domyślasz jest trochę większy niż depakietowanych, ale zawsze możesz zlecić nam budowę całego ebike na swoich częściach oraz Twoich ogniwach, wtedy te koszta ulegają znacznej redukcji w porównaniu z przykładowymi konfiguracjami ze strony www i będziesz miał gotowego ebike z dużą baterią i relatywnie niskim kosztem.
Koszt nowych ogniw tak jak się domyślasz jest trochę większy niż depakietowanych, ale zawsze możesz zlecić nam budowę całego ebike na swoich częściach oraz Twoich ogniwach, wtedy te koszta ulegają znacznej redukcji w porównaniu z przykładowymi konfiguracjami ze strony www i będziesz miał gotowego ebike z dużą baterią i relatywnie niskim kosztem.

-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 28 maja 2019, 16:38
- Lokalizacja: Okolice Wadowic
Re: Rama E-KROSS Lite
Odświeżę trochę temat ramy Ekross.
Znalazłem pewien sposób na upakowanie większej ilości ogniw, nie wkładając ich przez otwór do tego przeznaczony a inny.
Ramę w dolnej części można rozkręcić, tzn wyjąć ten element konstrukcyjny łączący się z wahaczem a resztą ramy i tamtędy włożyć większy pakiet. Na przeszkodzie stoi późniejszy montaż elementu do którego wchodzi sztyca ale wystarczy usunąć z niego przyspawane nakrętki a nowe wspawać właśnie w element wahacza - wewnątrz ramy.
Jeśli się mylę to proszę o inne rozwiązanie.
Znalazłem pewien sposób na upakowanie większej ilości ogniw, nie wkładając ich przez otwór do tego przeznaczony a inny.
Ramę w dolnej części można rozkręcić, tzn wyjąć ten element konstrukcyjny łączący się z wahaczem a resztą ramy i tamtędy włożyć większy pakiet. Na przeszkodzie stoi późniejszy montaż elementu do którego wchodzi sztyca ale wystarczy usunąć z niego przyspawane nakrętki a nowe wspawać właśnie w element wahacza - wewnątrz ramy.
Jeśli się mylę to proszę o inne rozwiązanie.
Re: Rama E-KROSS Lite
zasadniczo ten element to podtrzymanie dla podsiodła i dla dampera wraz z otworami przelotowymi. wyciągając go, nie przykręcisz tych dwóch elementów
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 28 maja 2019, 16:38
- Lokalizacja: Okolice Wadowic
Re: Rama E-KROSS Lite
No ale po włożeniu pakietu montuje ten element i całość skręcam tak jak opisałem, oczywiście wcześniej usuwając nakrętki z podsiodła i przenosząc je do wnętrza, do tego omawianego elementu podtrzymującego. Podsiodło można wtedy skręcić z zewnątrz.


Re: Rama E-KROSS Lite
powodzenia 
ps. podsiodło ma wspawane nakrętki po to aby je dokręcić przed włożeniem jakiejkolwiek baterii
kolejna kwestia jest taka że element który pokazałeś, nie jest elementem sprzedawanym przez producenta ramy na rynek europejski. w oryginale ten element ma inną budowę i to widać na pierwszy rzut oka. natomiast kupując bodajże u wasyla - rzeczywiście to to - ale i tak - powodzenia w tym planie

ps. podsiodło ma wspawane nakrętki po to aby je dokręcić przed włożeniem jakiejkolwiek baterii
kolejna kwestia jest taka że element który pokazałeś, nie jest elementem sprzedawanym przez producenta ramy na rynek europejski. w oryginale ten element ma inną budowę i to widać na pierwszy rzut oka. natomiast kupując bodajże u wasyla - rzeczywiście to to - ale i tak - powodzenia w tym planie

-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 28 maja 2019, 16:38
- Lokalizacja: Okolice Wadowic
Re: Rama E-KROSS Lite
Rama od Vasyla więc plan da się zrealizować.
Dlatego lepiej kupić tę ramę, bo przecież przeróbka "oryginału" owiana jest waszą Cyklonebajkową tajemnicą, więc co mi ze 104 ogniw...
Dlatego lepiej kupić tę ramę, bo przecież przeróbka "oryginału" owiana jest waszą Cyklonebajkową tajemnicą, więc co mi ze 104 ogniw...
Re: Rama E-KROSS Lite
czekam na efekty 
rama CyklonEbike będzie wkrótce zaprezentowana wkrótce na filmie z fabryki w Tarnopolu ;]

rama CyklonEbike będzie wkrótce zaprezentowana wkrótce na filmie z fabryki w Tarnopolu ;]
-
- Forumowicz
- Posty: 418
- Rejestracja: 20 lut 2018, 0:11
Re: Rama E-KROSS Lite
Wystarczy rozszlifować otwór na aku i jedną z nakrętek panelu bocznego na przy główce usunąć a śrubę skrócić i wkleić (pełni rolę estetyczną w tym wypadku) . Ot cała tajemnica turbo tajemnej modyfikacji którą robi nie jedna, nie dwie firmy zajmujące się budową ebikeów opartych o vectora lite
Wymagane narzędzia - szlifierka kątowa
-
- Forumowicz
- Posty: 318
- Rejestracja: 18 lut 2018, 14:22
- Lokalizacja: BLACHOWNIA
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 18 lis 2019, 17:30
- Lokalizacja: STALOWA WOLA
- wojtek9300
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: 28 mar 2019, 13:55
- Lokalizacja: Józefów k. Otwocka
Re: Rama E-KROSS Lite
https://m.youtube.com/watch?v=nKusbwuQnTE
Rama bardzo mi się podoba. Nie jest tak zwalista jak inne monstrebajki. Ten Czech z filmu oferuje plany montażowe i instrukcję składania. Na filmie widać, że od dołu ramy przykręcona jest osłona powiększająca skrzynkę na pakiet. A może to inne ogniwa?
Rama bardzo mi się podoba. Nie jest tak zwalista jak inne monstrebajki. Ten Czech z filmu oferuje plany montażowe i instrukcję składania. Na filmie widać, że od dołu ramy przykręcona jest osłona powiększająca skrzynkę na pakiet. A może to inne ogniwa?
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 08 lut 2021, 20:39