Strona 2 z 3

Re: Rama E-KROSS Lite

: 16 sty 2019, 20:49
autor: tatar

Re: Rama E-KROSS Lite

: 16 sty 2019, 22:23
autor: WojtekErnest
Najbardziej mi się podoba kobieta z blachy. :-)
Cyt"..lekka rama zaprojektowana dla mężczyzn i kobiet z blachy,"

Re: Rama E-KROSS Lite

: 16 sty 2019, 22:47
autor: Yasiu77
WojtekErnest pisze:
16 sty 2019, 22:23
Najbardziej mi się podoba kobieta z blachy. :-)
Cyt"..lekka rama zaprojektowana dla mężczyzn i kobiet z blachy,"
kolega takie spawa :) http://ethnoart.pl/rzezby-z-metalu/salacja/

Re: Rama E-KROSS Lite

: 16 sty 2019, 23:17
autor: Mariusz_p
leszcz pisze:
16 sty 2019, 9:30
Bez wymiarów nic nie uradzimy... Bez koszy wchodzi 6 w pionie może nawet 16×11 by weszło ale bez wymiarow stoimy w miejscu
Jeżeli o to chodzi nie mam zamiaru wycinać obecnie zapsikanego pakietu ;)

Problem jest w tym, że światło otworu jest mniejsze niż wnętrze pojemnika w środku na szerokości. Możesz sobie dzielić ale pakietu szerszego nie wsadzisz. Dłuższy trochę można dac, ale potem dochodzi do kolizji że stacyjką.
Wymiary są podane w ogłoszeniu.

104 ogniwa wchodzą w koszykach standard jak wkładasz pakiet otworem montażowy - ogniwa pionowo do pokrywy. Ja dałem ogniwa równolegle do pokrywy i dałem maksymalną ilość jaka weszła bez kolizji.
Dzieląc pakiet na kilka części coś więcej może wejdzie, ale na cuda nie liczcie.
W piątek zrobię zdjęcie po odkrecenia pokrywy. Może wtedy stanie się jasność.

Re: Rama E-KROSS Lite

: 16 sty 2019, 23:26
autor: Mariusz_p
WojtekErnest pisze:
16 sty 2019, 22:23
Najbardziej mi się podoba kobieta z blachy. :-)
Cyt"..lekka rama zaprojektowana dla mężczyzn i kobiet z blachy,"
Albo "skok wisiorek" :)

Re: Rama E-KROSS Lite

: 18 sty 2019, 9:29
autor: szkuba
@leszcz, poza tym że ta rama ci sie podoba, jakie sa powody dla których chcesz zastąpić Leśnika? Wieksza prędkość, podjazdy, prowadzenie, zasięg? Pytam z ciekawości a także wiedząc czego oczekujesz od nowego roweru można wpaść na bardziej dopasowane do ciebie rozwiązanie.

Re: Rama E-KROSS Lite

: 18 sty 2019, 13:00
autor: leszcz
szkuba pisze:
18 sty 2019, 9:29
jakie sa powody dla których chcesz zastąpić Leśnika?
Trzeba coś dłubać :) Z mida jestem bardzo zadowolony ale to już rok wspólnej przygody a w sumie od początku planowałem huba. Wyszły fajne sterowniki ML. Nęcą ;) No i odpadną 2-3 wymiany kasety w sezonie, drobiazg ale zawsze to kilka minut życia na plus.

W tej ramie za darmo masz skrzynię i blokady więc 2 najgorsze rzeczy w konwersji. Jedynie ta pojemność aku mnie nie zadowala bo przesiadka na mniejszy aku i cięzszy rower zmniejszy mi zasięg a w tym sezonie chcę robić rzadziej ale dalej (okolice 200km) więc tworzy się sprzeczność. Chociaż z drugiej strony skoro PiotrW wsadził w koszach 16s9p i to w 1 kawałku - patrz pierwszy post - (na "Z" - wchodzi pół aku, przesuwasz w przód, wchodzi drugie pół) to jestem przekonany, że jeszcze 16 by weszło w koszach (ak 2cz) lub w ostateczności bez koszy.

Szczerze to muszę na kilka dni "zaparkować" temat bo mam mętlik w głowie. Ostatnio wpadł mi w oko duży ful na hakach z tyłu i już prawie go kupiłem na konwersję pod najlżejszego huba. Tu z kolei odpada składanie roweru bo masz gotowe jeździdło i tylko tą cholerną skrzynię i blokadę musisz wytyrać. :)

Ech takie to codzienne dylematy ebajkera... :) Ogólnie spore przebiegi i maksymalna eksploracja terenu z wygodnym, uczciwym pedałowaniem to jest to co chcę robić.

A żeby jeszcze było śmieszniej to najpierw Leśnik musi zmienić stajnię a na to się póki co nie zanosi. Nie miałem pojęcia, że sezon ogórkowy w rowerach jest aż tak silny :D Ile falkonów na oeliksie.......

Re: Rama E-KROSS Lite

: 18 sty 2019, 15:14
autor: WojtekErnest
leszcz pisze:
18 sty 2019, 13:00
...Nie miałem pojęcia, że sezon ogórkowy w rowerach jest aż tak silny :D Ile falkonów na oeliksie.......
Znaczy początkowa fascynacja niektórym opada...

Re: Rama E-KROSS Lite

: 18 sty 2019, 17:52
autor: Rugos
WojtekErnest pisze:
18 sty 2019, 15:14
leszcz pisze:
18 sty 2019, 13:00
...Nie miałem pojęcia, że sezon ogórkowy w rowerach jest aż tak silny :D Ile falkonów na oeliksie.......
Znaczy początkowa fascynacja niektórym opada...
Albo watowica dopadła ;)

Re: Rama E-KROSS Lite

: 18 sty 2019, 18:03
autor: tatar
Może być również tak,że falkon na tyle spowszechniał, że ludzie szukają innych modeli ;)

Re: Rama E-KROSS Lite

: 18 sty 2019, 18:07
autor: verre
tatar pisze:
18 sty 2019, 18:03
Może być również tak,że falkon na tyle spowszechniał, że ludzie szukają innych modeli ;)
ja obstawiam, że z czasem (wiekiem) ;) wszystko się zmienia, to też. Szaleństwo z kumplami zamienia się na spokojną jazdę z własną rodzinką :)
ale to tylko moje zdanie ;)

Re: Rama E-KROSS Lite

: 18 sty 2019, 22:07
autor: szkuba
leszcz pisze:
18 sty 2019, 13:00
szkuba pisze:
18 sty 2019, 9:29
jakie sa powody dla których chcesz zastąpić Leśnika?
Trzeba coś dłubać :) Z mida jestem bardzo zadowolony ale to już rok wspólnej przygody a w sumie od początku planowałem huba/. ................/ Ogólnie spore przebiegi i maksymalna eksploracja terenu z wygodnym, uczciwym pedałowaniem to jest to co chcę robić.
Skoro do tematu podchodzisz po raz drugi to zapewne wiesz że lekkie huby bezprzekladniowe potrzebują dużo Amperów oraz sa niezbyt sprawne przy niskich prędkościach na podjazdach ale trudno je popsuć mechanicznie. Z kolei przekładniowe maja bardzo fajny moment obrotowy np. Bafang do fatbike ale łatwiej je uszkodzić mechanicznie Osobiście jestem zwolennikiem przetestowania ile się da zbliżonego rozwiązania w takich warunkach jakich chcesz jeździć. To może oszczędzić rozczarowań, czasu i pieniędzy ;)
Przykladowe porównanie Bafanga wersja fat do Muxusa 10x6 https://www.ebikes.ca/tools/simulator.h ... _b=150&k=1

Re: Rama E-KROSS Lite

: 19 sty 2019, 7:46
autor: WojtekErnest
Rugos pisze:
18 sty 2019, 17:52
......
Albo watowica dopadła ;)
Skoro sprzedają to raczej antywatowica... Teraz sądzę czasy na bardziej smuklejsze, zgrabniejsze ramy lub konstrukcje indywidualne i mniejsze rowerki do codziennego używania.

Re: Rama E-KROSS Lite

: 19 sty 2019, 8:03
autor: Rugos
WojtekErnest pisze:
19 sty 2019, 7:46
Rugos pisze:
18 sty 2019, 17:52
......
Albo watowica dopadła ;)
Skoro sprzedają to raczej antywatowica... Teraz sądzę czasy na bardziej smuklejsze, zgrabniejsze ramy lub konstrukcje indywidualne i mniejsze rowerki do codziennego używania.
Albo potrzebują jeszcze więcej mocy ;)

Re: Rama E-KROSS Lite

: 19 sty 2019, 8:14
autor: TomaS
WojtekErnest pisze:
19 sty 2019, 7:46
Rugos pisze:
18 sty 2019, 17:52
......
Albo watowica dopadła ;)
Skoro sprzedają to raczej antywatowica... Teraz sądzę czasy na bardziej smuklejsze, zgrabniejsze ramy lub konstrukcje indywidualne i mniejsze rowerki do codziennego używania.
Trafiłeś we mnie każdym słowem 😁

Re: Rama E-KROSS Lite

: 19 sty 2019, 12:29
autor: leszcz
Wiecie kto ma przekładniowego Bafanga w Pomorskim? :)

Re: Rama E-KROSS Lite

: 22 sty 2019, 7:42
autor: szkuba
Ja mam MXUSa przekladniowego 500 Watt na sterowniku 48V/20A. Będzie mial trochę mniejszy moment obrotowy bo około 50Nm na górkach ale daje radę do granicy przyczepności opon. Bafang fatbike ma wg różnych źródeł około 80Nm. W razie czego wiesz gdzie mieszkam ;)

Re: Rama E-KROSS Lite

: 31 sty 2019, 0:48
autor: PiotrW
rozwieje watpliwosci. 16s9p to max. probowalem 16s10p ale w koszykach jest to nie mozliwe. na klej moze ale to bylby jakis hardcore. jest jeszcze sposob na tzw. skladanca ale nie wiem kto by sie podjal proby. Ja zrobilem wcinki w koszyku tak aby sruby od dampera czy tez siodelka a wlasciwie mocowania nie prezyly w pakiet. dodatkowo zabezpieczone pianka.

kolejna sprawa tak udalo mi sie wlozyc pakiet bez problemu. gorzej bedzie to wyjac.

wszedl bms z bluetoothem i lcd przetwornica 5A i jeszcze zostalo troche miejsca z boku na kable GPS tracker i inne duperele

Re: Rama E-KROSS Lite

: 14 mar 2019, 14:50
autor: gajos_nck
leszcz pisze:
12 sty 2019, 12:13
sannis pisze:
12 sty 2019, 12:02
No dobra a na tym pierwszym zdjęciu mamy rower z Bafangiem prawdopodobnie 1000,i jeśli support jest ruchomy to ten mid nie obija się o ramę?
Ugięcie oddala. Mimo to pomysł z midem IMO chybiony :)
Tak z ciekawości dlaczego chybiony? Nowy jestem w temacie i zapewne nie widzę czegoś istotnego ?

Re: Rama E-KROSS Lite

: 14 mar 2019, 20:18
autor: sannis
a) do tej ramy jakiejś mega dużej baterii nie wsadzisz...
b) rama sama w sobie jest ciężka
c) układ z midem nie jest w tym wypadku najszczęśliwszy
d) do bafanga będzie lepszy zwykły full/ht, który możesz wspomagać

Re: Rama E-KROSS Lite

: 15 kwie 2019, 22:36
autor: Cyklonebike
PiotrW pisze:
31 sty 2019, 0:48
rozwieje watpliwosci. 16s9p to max. probowalem 16s10p ale w koszykach jest to nie mozliwe. na klej moze ale to bylby jakis hardcore. jest jeszcze sposob na tzw. skladanca ale nie wiem kto by sie podjal proby. Ja zrobilem wcinki w koszyku tak aby sruby od dampera czy tez siodelka a wlasciwie mocowania nie prezyly w pakiet. dodatkowo zabezpieczone pianka.

kolejna sprawa tak udalo mi sie wlozyc pakiet bez problemu. gorzej bedzie to wyjac.

wszedl bms z bluetoothem i lcd przetwornica 5A i jeszcze zostalo troche miejsca z boku na kable GPS tracker i inne duperele
Max pakiet w koszykach dla tej ramy to
20s8p
16s10p
18s9p

Obrazek

Re: Rama E-KROSS Lite

: 25 lip 2019, 22:23
autor: Cyklonebike
Mariusz_p pisze:
15 sty 2019, 22:17
leszcz pisze:
15 sty 2019, 17:01
Super. A czym/jak mocowałeś aku w środku? Gdybyś mi podał wymiar środka skrzynki (prostopadłościan) to bym Ci powiedział czy 16x10 bez koszy wejdzie :)
Jak Ci mówię, że nie wejdzie, to nie wejdzie :) Ukraińcy podają, ze max pakiet to 104 ogniwa. 160 za ch* nie zmiescisz.
Problemem jest światło otworu przez który wkładasz baterie. Sam pakiet wejdzie większy ale musisz go wsunąć w otwór.

Ja za pierwszym razem z bólami wsadzilem 13s9p. Zrobiłem przymiarke koszykow, było ok, a jak przyszło co do czego -
aby wsadzic obudowaną baterie wpychałem pakiet na siłę tak bardzo chciałem się przejechać!!!! :)


Poza tym masz tam w środku śruby od montażu siodełka i dampera. Trzeba dac cos pomiędzy baterie żeby Ci któregoś razu nie poleciał ogień z ekrossa - mógłby mieć wtedy w peaku z 15 kw z ogniem za rowerem jak by się któryś lit przedziurawil :P

Pakiet odizoliwalem od śrub pianogumą, a na boki sprawdzona pianka poliuretanowa w kilku punktach. Siedzi jak skala.
Max pakiet jaki mieści się do tej ramy to 16s10p w koszykach od makkara
Wyekszy tylko bez koszykow

Re: Rama E-KROSS Lite

: 25 lip 2019, 22:55
autor: wladek312
Powie ktoś może jak upchać w tej ramie 160 ogniw?

Re: Rama E-KROSS Lite

: 26 lip 2019, 7:46
autor: Mariusz_p
Rzeźba w g ;) wiem, już że wejdzie. SYpię głowę popiołem.
W koszykach prostokątnych ledwo dało się włożyć 13s9p. 14S9P w koszykach skośnych wchodzi z luzem.16S10P to już niezły hardcore, ale jak widać fachowcy tak robią ;)

Re: Rama E-KROSS Lite

: 26 lip 2019, 9:17
autor: grafffik
Ostatnio wsadziłem monoblok 16s10p na koszykach w plaster miodu i jeszcze luz był. Zmieścił się jeszcze zarówno GPS jak i przetwornica.
Warto jednak przypomnieć że ramy od vasyla co są na olx są przewidziane max na 130 ogniw(a w sumie to chyba nawet 104) więc jak ktoś kupił tam tą ramę to życzę szczęścia we włożeniu podobnego pakietu . :-)

Re: Rama E-KROSS Lite

: 26 lip 2019, 21:26
autor: wladek312
Czyli rama z olx i rama vector z cyklona nie są identyczne? Dobrze że jeszcze nie dokonałem zakupu :P
Proszę o więcej informacji na temat różnic w tych ramach.

Re: Rama E-KROSS Lite

: 26 lip 2019, 22:26
autor: Tooropek
wladek312 pisze:
26 lip 2019, 21:26
Czyli rama z olx i rama vector z cyklona nie są identyczne? Dobrze że jeszcze nie dokonałem zakupu :P
Proszę o więcej informacji na temat różnic w tych ramach.
Różnice są takie, że vectora produkują niemcy, a ekrossa ukraińcy, a kto kogo podrabia to nie wiem, różnic nie widzę gołym okiem po zdjęciach, ale srodki mogą się różnić delikatnie. Kwestia montażu aku jest w rękach tego co zgrzewa pakiet jak i tego co do montuje do ramy. pooglądaj zdjecia vectora i ekrossa (sa tez filmy na temat tych ram), jeśli dostrzeżesz gołym okiem różnice to sam oceń czy to są te same ramy.

Re: Rama E-KROSS Lite

: 26 lip 2019, 22:40
autor: grafffik
no nie. jesteś w błędzie.
Producentem jest firma Eleek z Ukrainy. Jej dawna nazwa to Ekross. Firma jeszcze nie dawno zajmowała się wytwórstwem i sprzedażą kominków pod zabudowę, stąd też zmiana nazwy, bo chcieli się odłączyć, by ebike nie były kojarzone z ich pierwotną działalnością.
Vector to nic innego jak dystrybutor ram Eleek na Niemcy.
Takim samym dytrybutorem jest CyklonEbike w Polsce. Różnica między Vasylem z OLX a CyklonEbike, czy Vectorem jest taka, że Vasyl sprzedaje ramy na lewo, bez faktury i podatków, a ramę od CyklonEbike, czy też Vectora możesz normalnie kupić na fakturę i zaksięgować w koszty.

Czy są to te same ramy ?
Na chwilę obecną kupując samą ramę w CyklonEbike, kupujesz PRAWIE tą samą ramę co u Vasyla - tyle że masz do niej fakturę/paragon - która jest podstawą gwarancji. A czy gwarancja jest potrzebna ? Wiadomo, że jest. Ramy od Vasyla to ramy na rynek ukraiński. Ramy te są najczęściej o wiele gorzej wykonane niż te same ramy dostępne w CyklonEbike, które są produkowane dla nas na nasze zamówienie i przez nas kontrolowane przy każdym odbiorze. Podejrzewam, że ramy Vectora również przechodzą drobiazgową kontrolę w Niemczech, ale nie wiem - nie miałem w rękach ramy na Niemcy.

Ramy w które wsadzamy pakiety po 160 ogniw są to ramy, które przechodzą u nas cały specjalny proces modyfikacji tutaj u nas w Polsce - zaczynając od projektu a kończąc na wycinaniu elementów wodą i malowaniu proszkowym. Modyfikacje są tajemnicą firmową CyklonEbike, dzięki którym CyklonEbike jest jedyną firmą prawdopodobnie na świecie, która jest w stanie zaoferować tak duży pakiet baterii w tej ramie.

Na chwilę obecną nie ma możliwości kupna samej ramy po modyfikacjach CyklonEbike - ale mamy to w planach,
Firma Eleek, tak samo jak i inni np. rodzimi producenci ram, chętnie korzystają z naszego doświadczenia....
Całość planu sprzedaży tej ramy na rynku wymaga jeszcze od nas ogromu pracy projektowej, a jak wiecie zespół CyklonEbike to nie koncern naftowy tylko mała manufaktura, więc wszystko rozkłada się w czasie.
so stay patient i obserwujcie rynek

PS. Decydując się na zakup ramy na pokątnych ogłoszeniach, jak już cebulicie te kilka stówek - to chociaż sprawdzajcie za KAŻDYM razem wykonanie ramy. w szczegółności wszelie odchyły blachy przy główce, które mogły powstać z przegrzewu blachy, sprawdźcie wszystkie gwiny i czy jest komplet części w zestawie i śrub przedewszysztkim. Często zgłaszają się do nas "łowcy okazji" którzy kupili gdzieś taką ramę - po czym okazało się że jest pokrzywiona, ma odpryski po spawaniu itp. Kupno bez faktury ma też swoje wady - takiego towaru nie macie szans zwrócić. Wszystko zależy od dobrej woli sprzedawcy. NIkt też nie przeprowadza kontroli jakości produktu przed wydaniem towaru klientowi. A uwierzcie mi, że ramy na rynek Ukraiński zdecydowanie różnią się od ram na rynek Polski - właśnie pod kątem jakości wykonania.

Swoją drogą można by założyć temat o wadach fabrycznych ram różnych producentów, zarówno tych zza granicy jak i Polskich. Dużo materiałów można by tam umieścić w celach dydaktycznych na co zwracać uwagę.

Re: Rama E-KROSS Lite

: 27 lip 2019, 8:15
autor: wladek312
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź :) Jest możliwość zamówienia w cyklonie tej ramy razem z pakietem 16s10p? Pownie nie korzystacie z ogniw z depakietu więc koszt będzie spory :(

Re: Rama E-KROSS Lite

: 27 lip 2019, 8:21
autor: grafffik
Jest możliwość zamówienia ramy (nie poddanej modyfikacji) oraz pakietu 16S10P nie umieszczonego w ramie.
Koszt nowych ogniw tak jak się domyślasz jest trochę większy niż depakietowanych, ale zawsze możesz zlecić nam budowę całego ebike na swoich częściach oraz Twoich ogniwach, wtedy te koszta ulegają znacznej redukcji w porównaniu z przykładowymi konfiguracjami ze strony www i będziesz miał gotowego ebike z dużą baterią i relatywnie niskim kosztem. :-)

Re: Rama E-KROSS Lite

: 21 paź 2019, 22:39
autor: Dejmar
Odświeżę trochę temat ramy Ekross.
Znalazłem pewien sposób na upakowanie większej ilości ogniw, nie wkładając ich przez otwór do tego przeznaczony a inny.
Ramę w dolnej części można rozkręcić, tzn wyjąć ten element konstrukcyjny łączący się z wahaczem a resztą ramy i tamtędy włożyć większy pakiet. Na przeszkodzie stoi późniejszy montaż elementu do którego wchodzi sztyca ale wystarczy usunąć z niego przyspawane nakrętki a nowe wspawać właśnie w element wahacza - wewnątrz ramy.
Jeśli się mylę to proszę o inne rozwiązanie.

Re: Rama E-KROSS Lite

: 21 paź 2019, 22:44
autor: grafffik
zasadniczo ten element to podtrzymanie dla podsiodła i dla dampera wraz z otworami przelotowymi. wyciągając go, nie przykręcisz tych dwóch elementów

Re: Rama E-KROSS Lite

: 21 paź 2019, 23:02
autor: Dejmar
No ale po włożeniu pakietu montuje ten element i całość skręcam tak jak opisałem, oczywiście wcześniej usuwając nakrętki z podsiodła i przenosząc je do wnętrza, do tego omawianego elementu podtrzymującego. Podsiodło można wtedy skręcić z zewnątrz.
Obrazek

Re: Rama E-KROSS Lite

: 22 paź 2019, 22:48
autor: grafffik
powodzenia :D
ps. podsiodło ma wspawane nakrętki po to aby je dokręcić przed włożeniem jakiejkolwiek baterii
kolejna kwestia jest taka że element który pokazałeś, nie jest elementem sprzedawanym przez producenta ramy na rynek europejski. w oryginale ten element ma inną budowę i to widać na pierwszy rzut oka. natomiast kupując bodajże u wasyla - rzeczywiście to to - ale i tak - powodzenia w tym planie ;)

Re: Rama E-KROSS Lite

: 22 paź 2019, 23:24
autor: Dejmar
Rama od Vasyla więc plan da się zrealizować.
Dlatego lepiej kupić tę ramę, bo przecież przeróbka "oryginału" owiana jest waszą Cyklonebajkową tajemnicą, więc co mi ze 104 ogniw...

Re: Rama E-KROSS Lite

: 22 paź 2019, 23:29
autor: grafffik
czekam na efekty :D
rama CyklonEbike będzie wkrótce zaprezentowana wkrótce na filmie z fabryki w Tarnopolu ;]

Re: Rama E-KROSS Lite

: 23 paź 2019, 1:08
autor: Sietas
Dejmar pisze:
21 paź 2019, 22:39
Jeśli się mylę to proszę o inne rozwiązanie.
Wystarczy rozszlifować otwór na aku i jedną z nakrętek panelu bocznego na przy główce usunąć a śrubę skrócić i wkleić (pełni rolę estetyczną w tym wypadku) . Ot cała tajemnica turbo tajemnej modyfikacji którą robi nie jedna, nie dwie firmy zajmujące się budową ebikeów opartych o vectora lite

Wymagane narzędzia - szlifierka kątowa

Re: Rama E-KROSS Lite

: 08 lis 2019, 18:24
autor: maciek72
I po tajemnicy firmy😄🙂😀

Re: Rama E-KROSS Lite

: 19 lis 2019, 16:44
autor: Goldenboy
A jak z wytrzymałością tylnego wachacza no na foto słabo wygląda

Re: Rama E-KROSS Lite

: 17 gru 2020, 18:32
autor: wojtek9300
https://m.youtube.com/watch?v=nKusbwuQnTE
Rama bardzo mi się podoba. Nie jest tak zwalista jak inne monstrebajki. Ten Czech z filmu oferuje plany montażowe i instrukcję składania. Na filmie widać, że od dołu ramy przykręcona jest osłona powiększająca skrzynkę na pakiet. A może to inne ogniwa?

Re: Rama E-KROSS Lite

: 21 lut 2021, 9:44
autor: sierramaestra
Może ktoś szuka takiej ramy? :idea:

Re: Rama E-KROSS Lite

: 01 maja 2021, 19:16
autor: Egon2006
Witam jestem tu nowy i calkiem zielony w tych sprawach ale chcialbym zbudowac swojego pierwszego elektryka moj wybor padl wlasnie na lekka rame E-kross lite z tego co sie orientuje to do tej ramy wejdzie 104 ogniwa chcialbym zamontowac silnik Mxus k3 turbo moje pytanie brzmi czy bateria da rade nie jest za slaba na ten silnik

Re: Rama E-KROSS Lite

: 01 maja 2021, 20:09
autor: Tooropek
128 ogniw wychodzi na pewno bo taki pakiet robiłem (16s8p) Niektórym wchodzi nawet 160ogniw ale to wiąże się z przeróbką wnętrza ramy. Jaki sterownik planujesz i napięcie? Na pewno pod 3k szukaj ogniw wysokopradowych i bmsa weź z zapasem.

Re: Rama E-KROSS Lite

: 01 maja 2021, 20:28
autor: PiotrW
na luzie wchodzi 16s9p z bms ANT, 16s10p wchodzi bez problemu bo malej ingerencji dremelem w ramie.

Re: Rama E-KROSS Lite

: 01 maja 2021, 22:40
autor: ap0f1s
16s9p wchodzi przyjemnie i tylko taki dawaj do silnika 3k turbo. 16s10p też wejdzie ale już trzeba się starać
Pakiet na dole 16s9p na vct5a
Obrazek

Re: Rama E-KROSS Lite

: 02 maja 2021, 16:16
autor: Egon2006
Witam z gury chcialem podziekowac za info. Czyli tak pakiet 16s9p i silnik 3k turbo wydaje mi sie dobrym rozwiazaniem i jak dla mnie wystarczajacym.wlasnie rozgladam sie za rama

Re: Rama E-KROSS Lite

: 02 maja 2021, 19:39
autor: MixhaL
Kupuj bezpośrednio ramę od eleeka nie od vasyla, vasyl to reseller taki jak vector, graffik takich bredni nawymyślał o eleeku i ich ramach że musiał w tym momencie coś brać.

Re: Rama E-KROSS Lite

: 02 maja 2021, 20:03
autor: Egon2006
Z tego co udalo mi sie znalesc to ta rama jest na olx ale ona jest od vasyla i na alegro ale chyba tez od niego wiecej nigdzie mi nie wyskakuje

Re: Rama E-KROSS Lite

: 03 maja 2021, 12:06
autor: MixhaL
Vasyl to tylko dealer, narzuca swoją marże, kupuj u eleek - producenta.

Re: Rama E-KROSS Lite

: 03 maja 2021, 12:16
autor: Tooropek
Mixhal a to dziwne z tą marzą bo już dwie ramy brałem od Vasyla i dwa razy dużo takiej niz od Eleeka... Rachunku (paragonu) ani Eleek nie da ani Vasyl, a co do kupna to polecił bym dzwonić do Vasyla na Whatsapp i dogadać wszystko w dwie minuty.