Który lepiej wytrzyma moc około 4kw?
https://www.olx.pl/oferta/giant-trance- ... CE0bY.html
https://www.olx.pl/oferta/rower-enduro- ... Bom0E.html
https://www.olx.pl/oferta/kona-coiler-s ... E0arQ.html
Rower pod silnik 3k turbo. 16s i ster 55a 3700w
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 14 gru 2019, 19:02
- tas
- Administrator
- Posty: 2998
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Rower pod silnik 3k turbo. 16s i ster 55a 3700w
Im mniej przegubów ma wahacz tym mniejsza szansa połamania ramy lub remontów.
Ogólnie powinno się unikać elektryfikacji na takie moce wahaczy z przegubem blisko haka bo w takich ramach monent jest przenoszony tylko przez jedną rurkę po jednej stronie. Dodatkowo podczas dawania gazu wygina taki wahacz wybijając łożyska i tuleje.
Przykład wyłamania wahacza z przegubem blisko haka, na szczęście zauważonego w porę.
Ogólnie powinno się unikać elektryfikacji na takie moce wahaczy z przegubem blisko haka bo w takich ramach monent jest przenoszony tylko przez jedną rurkę po jednej stronie. Dodatkowo podczas dawania gazu wygina taki wahacz wybijając łożyska i tuleje.
Przykład wyłamania wahacza z przegubem blisko haka, na szczęście zauważonego w porę.
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: Rower pod silnik 3k turbo. 16s i ster 55a 3700w
A nie lepiej kupic dedykowaną ramę do ebajka? Nawet tą małą vectora czy cos takiego? Masz pewnosc, ze nawet i 6kW Ci nie polamie wahacza, przy rowerowych ramach na pelnym zawiasie czuc jak ta rama sie „buja” na boki przy ciezkim silniku :/
-
- Forumowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 21 mar 2018, 16:06
- Lokalizacja: Iława
Re: Rower pod silnik 3k turbo. 16s i ster 55a 3700w
Tak jak AST034 napisał. Zastanów się czy nie lepiej kupić dedykowaną ramę do e-bike?
Przechodziłem przez to i gdzie przy ramie dedykowanej pod elektryka sztywność jest nieporównywalnie większa od rowerowej jak również nie masz obawy, że rama pęknie przy choćby skoku z krawężnika.
Ja przy ramie rowerowej miałem w tylnym kole 3K-turbo i ostrzejsza jazda w terenie jak również po wspomnianych skokach z krawężnika sprawdzałem czy jeszcze rama jest cała.
Zabierało mi to trochę przyjemności z jazdy, bo myśląc o tym, że rama może nie wytrzymać rezygnowałem z ostrzejszej jazdy w terenie.
Obecnie w zwykłej ramie-full mam w tylnym kole Nine Continent 7x9 z wagą silnika ok.6,4kg i myślę, że jest to optymalna waga silnika do zwykłej ramy rowerowej.
Przechodziłem przez to i gdzie przy ramie dedykowanej pod elektryka sztywność jest nieporównywalnie większa od rowerowej jak również nie masz obawy, że rama pęknie przy choćby skoku z krawężnika.
Ja przy ramie rowerowej miałem w tylnym kole 3K-turbo i ostrzejsza jazda w terenie jak również po wspomnianych skokach z krawężnika sprawdzałem czy jeszcze rama jest cała.
Zabierało mi to trochę przyjemności z jazdy, bo myśląc o tym, że rama może nie wytrzymać rezygnowałem z ostrzejszej jazdy w terenie.
Obecnie w zwykłej ramie-full mam w tylnym kole Nine Continent 7x9 z wagą silnika ok.6,4kg i myślę, że jest to optymalna waga silnika do zwykłej ramy rowerowej.