Rama CyklonEbike dla monster ebike

Dział z częściami rowerowymi - ramy, amortyzatory, hamulce itp
Zablokowany
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Rama CyklonEbike dla monster ebike

Post autor: Cyklonebike »

Na poczatek zdjecie wahacza. Os obrotu wspolna z suportem

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2019, 16:02 przez Cyklonebike, łącznie zmieniany 3 razy.
seba40
Forumowicz
Posty: 99
Rejestracja: 21 mar 2018, 16:06
Lokalizacja: Iława

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: seba40 »

Zapowiada się ciekawie.
Na przyszły sezon będę budował nowy rower. Jak będziesz miał gotowe ramy i będziesz sprzedawał i podpasuje mi to, kto wie. :?:
wwojciech
Forumowicz
Posty: 266
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: wwojciech »

Pod tą ramę planujesz wahacze pod 273 50h?
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: Cyklonebike »

wwojciech pisze:
25 mar 2018, 22:59
Pod tą ramę planujesz wahacze pod 273 50h?
Nie ma potrzeby wkladac nic wiekszego noz qs273 40h bo I tak mozna w niego ladowac w peak 300/600a
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: EV-Maniak »

Wow! Właśnie się zastanawiałem co z Twoim projektem Cyklonebike? Fajnie, że powstaje coś nowego. Na pewno jest nisza na rynku na tego typu ramy. Jaki planujesz rozstaw widełek tylnego wahacza? Będzie taki jak w Falconie, czy większy? Ja bym proponował ciut większy, bo można był wsadzić coś ultra szerokiego - mówię o oponach. Np. szeroka, motorowa od ścigacza z małym oporem toczenia na szosę, by się lepie kłaść w zakręcie, albo uniwersalna, ale szeroka - fajna taka. A nie boisz się, że wspólna oś wahacza i suportu spowoduje zbytnią amortyzację na nogi, że będzie miękko w kolanach?
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: Cyklonebike »

henio pisze:
26 mar 2018, 10:08
A nie boisz się, że wspólna oś wahacza i suportu spowoduje zbytnią amortyzację na nogi, że będzie miękko w kolanach?
Nie bardzo rozumiem, odleglosc pomiedzi korba a siodelkiem jest stala, os obrotu wahacza jej nie zmienia. Chyba ze zle mysle ???
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: EV-Maniak »

Cyklonebike pisze:
26 mar 2018, 11:08
henio pisze:
26 mar 2018, 10:08
A nie boisz się, że wspólna oś wahacza i suportu spowoduje zbytnią amortyzację na nogi, że będzie miękko w kolanach?
Nie bardzo rozumiem, odleglosc pomiedzi korba a siodelkiem jest stala, os obrotu wahacza jej nie zmienia. Chyba ze zle mysle ???
Niektórzy twierdzą, że wspólna oś może spowodować niewłaściwą amortyzację - zbytnie siadanie i miękkość podczas pedałowania.
wwojciech
Forumowicz
Posty: 266
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: wwojciech »

Może siadać przy rowerku komunijnym, ale tutaj amortyzator dajesz pod masę +150kg i moc +10kW. Więc jesli przysiadalby przy pedalowaniu czyli moc Max z nóg 400W chwilowo to przy 10kW amor powinien dobić. Każdy lepszy cross ma wspólną os obrotu wahacza i napędową. Dzięki temu niema różnic naprężeń łańcucha. Minus tego rozwiązania gdy są pedały jest taki że jak hamujesz w terenie to pracujący wahacz powoduje ruszanie pedalami. Można to zlikwidowac przez użycie plywajcego zacisku hamulca.
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: EV-Maniak »

wwojciech pisze:
26 mar 2018, 12:11
(... ) Minus tego rozwiązania gdy są pedały jest taki że jak hamujesz w terenie to pracujący wahacz powoduje ruszanie pedalami. Można to zlikwidowac przez użycie plywajcego zacisku hamulca.
A o tym nie wiedziałem :o
Drogi taki zacisk? Na pewno do końca rozwiąże problem?
wwojciech
Forumowicz
Posty: 266
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: wwojciech »

Obrazek
Zacisk 100% niweluje problem odbijania pedałów. Na zdjęciu jest zacisk zamocowany na pływającym mocowaniu który jest poruszany przez drążek biegnący do korby. Gdy wahacz się ugina to zacisk wgledem korby nie przekreca się lecz pozostaje w stalym położeniu.
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: EV-Maniak »

A po co tak zrobili ( fotka wyżej ) skoro i tak są dwie oddzielne osie dla korby i wahacza? Czyli problem też występuje gdy są oddzielne osie? Falcon ma oddzielne osie i nie ma drążka.
wwojciech
Forumowicz
Posty: 266
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: wwojciech »

Dwie osie = wydluzajacy się lancuch. Problem pracy korby przy hamowaniu jest wspólny dla tych konstrukcji. Widac bezwładność ciężkiego koła nie pozwala mu na taką swobodną pracę żeby czuć było pod nogą
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: EV-Maniak »

Czyli rama Falcona nie jest do końca idealna...
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: Cyklonebike »

henio pisze:
26 mar 2018, 11:14
Cyklonebike pisze:
26 mar 2018, 11:08
Nie bardzo rozumiem, odleglosc pomiedzi korba a siodelkiem jest stala, os obrotu wahacza jej nie zmienia. Chyba ze zle mysle ???
Niektórzy twierdzą, że wspólna oś może spowodować niewłaściwą amortyzację - zbytnie siadanie i miękkość podczas pedałowania.
Kto pedaluje w ebike o mocy 8kW I wiecej???
To nie sa konstrukcje do pedalowania, tak sadze...
Awatar użytkownika
TomaS
Forumowicz
Posty: 930
Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: TomaS »

Bujanie przy elektryku nie ma totalnie znaczenia bo wszystkie straty energii ludzkiej rekompensuje silnik. Tu nie musisz zyskać kilku sekund żeby być pierwszym na mecie jak w zawodach MTB na analogowych rowerach. Silnik robi wszystko za Ciebie. Większe straty powoduje masa roweru haha. Druga sprawa że często się nie pedałuje tylko macha nogami z przyzwyczajenia albo z nudów :D
Jeżdżę na:
1. :SAMURAI BANSHE
2. :CARRERA BANSHE
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: EV-Maniak »

No to spoko. Znów mnie starsi koledzy oświecili. Dzięki ;)
Czyli ta rama ma być lepsza od falconowej, bo łańcuch nie będzie spadał i nie trzeba będzie napinacza stosować?
Awatar użytkownika
TomaS
Forumowicz
Posty: 930
Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: TomaS »

Teoretycznie tak, praktycznie się zobaczy całokształt :)
Jeżdżę na:
1. :SAMURAI BANSHE
2. :CARRERA BANSHE
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: Cyklonebike »

Nie wazne ktora okaze sie lepsza, obie beda mialy rozne grupy odbiorcow.
Kazda z nich ma swoje zalety I wady
To uzytkownik ma podjac decyzje czego oczekuje pd produktu
Jednym bardziej przypadnie do gustu znany falcon innym rama cyklonebike
Ramy maja sie uzupelniac, a nie zastepowac, taka jest koncepcja projektu
Po co kupowac chinski szmelc lub vectora skoro na rynku beda rodzime produkcje, ktore beda dawac to czego jednym lub drugim brakuje, a jakoscia beda przewyzszac inne odpowiedniki???
wwojciech
Forumowicz
Posty: 266
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: wwojciech »

Niestety moc silnika niema żadnego znaczenia na bicie pedalami. Efekt ten najbardziej odczuwalny jest podczas hamowania gdy pedala powinny stać w miejscu a tak nie jest, przez wahacz który wprawia je w ruch. Ale tez niema co się martwić bo jak żyje nie słyszałem żeby jakiś użytkownik nazekal na tą przypadłość. Jesli ktoś nie staruje w zawodach to nawet jeżdżąc kilka lat falcomem to tego efektu mogl nie zauważyć:)
Też nie straszmy ludzi, bo pomyślą że im nogi pourywa przy hamowaniu na dużych dziurach:)
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: tatar »

Oświećcie mnie Panowie,bo czegoś nie rozumiem.Przykład motocykla; jest zębatka z przodu/napędzająca/,druga z tylu przy kole,jest wahacz,a łańcuch nie mając żadnego napinacza pracuje równo i nie spada /jest jednakowo napięty/
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: Cyklonebike »

tatar pisze:
26 mar 2018, 22:17
Oświećcie mnie Panowie,bo czegoś nie rozumiem.Przykład motocykla; jest zębatka z przodu/napędzająca/,druga z tylu przy kole,jest wahacz,a łańcuch nie mając żadnego napinacza pracuje równo i nie spada /jest jednakowo napięty/
Jesli os obtotu wahacza i korby jest ta sama to wtedy w stosunku do osi obrotu zebatki tylnej nie zmienia sie dlugosc lancucha (wyobtaz sobie kolo. jego srodek, tam jest os obrotu wahacza I korby, dla kazdego promienia jest w kazdym misjscu ta samej dlugisc, na koncu promienia osadzoma jest
os obrotu zebatki tylnej).
Jakbys tego noe obrocil to dlugosc lancucha jest ta sama
Ot I cala filozofia.
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: tatar »

To podstawowa zasada,wiem ,ale dla zobrazowania;taki Komar miał dwa odlegle od siebie punkty i nic się nie działo/to samo w 99% moto/
wwojciech
Forumowicz
Posty: 266
Rejestracja: 20 lut 2018, 7:03

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: wwojciech »

W Moto zęby są wysokie, lancuch sztywniejszy(nikt tam nie planuje zmieniać biegów na zebatach) stąd jego stabilność na spadanie wyzsza. Lancuch w Moto ustawia się luzniejszy jeśli są oddzielne osie, bo po dociazeniu on się dodatkowo napina i gdyby byl ustawiony prawidłowo dla stanu bez obciążenia to by się zerwal.
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: tatar »

Żelazna logika.To wiele wyjaśnia.
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: EV-Maniak »

Nie mogę się już doczekać tej ramy :)
Do boju CyklonEbike bo sezon tuż-tuż! :)
Awatar użytkownika
Tombe
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 21 lut 2018, 10:47
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: Tombe »

Doszły mnie słuchy, że obecnie poszukujecie konstruktora, który zająłby się zaprojektowaniem i testowaniem nowej ramy.
Chodzi o ramę z tego tematu?
Podobno celujecie w prędkości dochodzące do 130 kmh. :shock:
Awatar użytkownika
Goliath
Forumowicz
Posty: 1317
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: Goliath »

Tombe pisze:
05 kwie 2018, 23:24
Podobno celujecie w prędkości dochodzące do 130 kmh. :shock:
Prędkość dźwięku już niebawem.... :D a ja już teraz zapisuje się jako tester kamikadze :lol: :?
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: tatar »

Goliath pisze:
05 kwie 2018, 23:44
Tombe pisze:
05 kwie 2018, 23:24
Podobno celujecie w prędkości dochodzące do 130 kmh. :shock:
Prędkość dźwięku już niebawem.... :D a ja już teraz zapisuje się jako tester kamikadze :lol: :?
Pierwszy oddam głos na Ciebie :D
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: EV-Maniak »

Ważne pytanie:

Czy ta ram będzie dostępna jako sama, czy tylko w zestawie, czyli cały ebajk?
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: Cyklonebike »

Teraz budujemy pierwszy egzemplarz do testow
Bateria 22s22-23p
250-300a z baterii
500-600a w fazy
Silnik qs273
Sabvoton72200 z ruskim modem
Przewidywana predkosc max z flux 50a ok. 140km/h
Przyspieszenie 0-100 okolo 3-3.5s
Sam bede testerem ;-)

Ramy beda do sprzedazy jako zestawy:
Sama rama
Rama z bateria
Zestaw do zlozenia

Terminu wprowadzenia do sprzedazy jeszcze nie znamy, niestety
Awatar użytkownika
Umbur
Moderator
Posty: 1346
Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: Umbur »

Cyklonebike pisze:
22 kwie 2018, 21:02
Przewidywana predkosc max z flux 50a ok. 140km/h
Przyspieszenie 0-100 okolo 3-3.5s
Sam bede testerem ;-)
Chciałeś powiedzieć "Pilotem Oblatywaczem". :D
Jakby co, zapalimy jakiegoś znicza na forum. ;)

Obrazek
Olo
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 08 mar 2018, 9:22

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: Olo »

Gdzieś na zagranicznych forach widziałem takie moce i fajnie że będzie dostęp w PL. Jestem zainteresowany możliwościami i żywotnością podzespołów😀 "potencjalny klient"😁...to już bardziej Moto i jak ktoś śmiga jak ja to takie osiągi nie robią wrażenia. Kwestia podzespołów takiej maszyny... Życzę powodzenia i trzymam kciuki :)

Ps.
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2018, 5:29 przez Olo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: Cyklonebike »

Dam rade ;-)

Obrazek
Awatar użytkownika
Mitar
Forumowicz
Posty: 679
Rejestracja: 19 lut 2018, 11:43
Lokalizacja: Gliwice

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: Mitar »

Naklejka z grupą krwi gratis :P
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: EV-Maniak »

Eeee... fajna maszyna się zapowiada :)
Do boju Cyklonebike! :!:
Awatar użytkownika
darki
Forumowicz
Posty: 113
Rejestracja: 25 lut 2018, 7:30
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: darki »

Kolejny krok to .....
Budujesz swojego Ebika.
Szukasz jakiegoś drobiazgu.
Poszukaj w mojej SZufladzie.
tel. 693 004 127
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike - w przygotowaniu

Post autor: Cyklonebike »

Nowa rama dla monster ebike ... ;-)

Obrazek

Obrazek



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Material:
bardzo wytrzymala stal 1200N/cm2
Aluminium
Carbon

Mozliwosc montazu:
sabvoton 72060-72200 lub 96120
Max bateria 22s21p(5.1kWh) lub 21s22p lub 20s23p w prostokatnych koszykach (wersja 142mm)
Max bateria 22s15p w prostokatnych koszykach (wersja 102mm)
Dropout dla Qs205 qs273 Mxus5k
Damper 222x67 lub 240x76 lub dla 267x89
Mozliwosc montaz lcd 128x64
Wymienne podsiodlo w kilku rozmiarach
Brak potrzeby stosowania napinacza lancucha
Suport i wahacz w jednej osi
Wymienne mocowanie osi dla silnikow qs205 qs273 mxus5k
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

Post autor: Cyklonebike »

Wahacz z mozliwoscia regulacji naprezenia lancucha

Obrazek
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

Post autor: Cyklonebike »

Obrazek
Awatar użytkownika
Yin
Forumowicz
Posty: 959
Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

Post autor: Yin »

Od 460 do 462 ogniw :) Ale fajnie, konkretne wycieczki można będzie tym jeździć :)
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
Awatar użytkownika
Przemek
Forumowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:13
Lokalizacja: Katowice

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

Post autor: Przemek »

Masz może na stanie sabka 96120?
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

Post autor: Cyklonebike »

Przemek pisze:
15 sie 2018, 17:55
Masz może na stanie sabka 96120?
Tylko na zamowienie
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

Post autor: Cyklonebike »

Yin pisze:
15 sie 2018, 17:43
Od 460 do 462 ogniw :) Ale fajnie, konkretne wycieczki można będzie tym jeździć :)
Dla qs205 + hubsink + ferro + sabek 150a z dotykowym tft +bateria 20s23p to beda dlllluuugie wycieczki
Teraz konczymy niebieskiego ze zdjec, sabek 72200 + mod do 270/540a + bateria 22s21p lg hg2 ;-)
Awatar użytkownika
Przemek
Forumowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:13
Lokalizacja: Katowice

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

Post autor: Przemek »

Cyklonebike pisze:
15 sie 2018, 19:41
... sabek 72200.....+ bateria 22s21p lg hg2 ;-)
jak przy takiej konfiguracji zachowuje sie regen działa przy pełnej baterii?
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

Post autor: Cyklonebike »

Przemek pisze:
15 sie 2018, 21:04
Cyklonebike pisze:
15 sie 2018, 19:41
... sabek 72200.....+ bateria 22s21p lg hg2 ;-)
jak przy takiej konfiguracji zachowuje sie regen działa przy pełnej baterii?
W tej wersji regen bedzie dzialal od okolo 90v
W pozostalych dziala od okolo 86v
Awatar użytkownika
Przemek
Forumowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:13
Lokalizacja: Katowice

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

Post autor: Przemek »

ok dzięki
ile życzysz sobie za 96120 na dzień dzisiejszy
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

Post autor: Cyklonebike »

Przemek pisze:
15 sie 2018, 21:10
ok dzięki
ile życzysz sobie za 96120 na dzień dzisiejszy
Musze sprawdzic. Crna chyba ta sama co dla 72200
Awatar użytkownika
Przemek
Forumowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:13
Lokalizacja: Katowice

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

Post autor: Przemek »

ok czekam na info
a czy miałeś do czynienie z modem dla tego sterownika pod 150-200A z baterii ?
Awatar użytkownika
Cyklonebike
Forumowicz
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2018, 22:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

Post autor: Cyklonebike »

Przemek pisze:
15 sie 2018, 21:36
ok czekam na info
a czy miałeś do czynienie z modem dla tego sterownika pod 150-200A z baterii ?
Jego budowa jest niemal taka sama jak 72200
Ma 30szt fet wiec powinien 200a ogarnac
Awatar użytkownika
Yin
Forumowicz
Posty: 959
Rejestracja: 19 lut 2018, 18:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

Post autor: Yin »

Cyklonebike pisze:
15 sie 2018, 19:41
Teraz konczymy niebieskiego ze zdjec, sabek 72200 + mod do 270/540a + bateria 22s21p lg hg2 ;-)
Wrzucie jakąś fotkę obok falcona dla porównania, wizualnie rama podobna, obstawiam że szersza. Jaki największy blat korby wejdzie? Da radę upchać szosowe 52t?
Album rowerów poziomych i nietypowych:
pl.pinterest.com/jessecuster77/recumbent-bike/
pl.pinterest.com/jessecuster77/rower/
http://forum.poziome.pl
Zablokowany