Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.

Podziel się z nami opisem własnych konstrukcji
Pandzel
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39

Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.

Post autor: Pandzel »

Proponuje kupić zestaw z silnikiem v3, z przekładnią
np
https://pl.aliexpress.com/item/10050020 ... hweb201603_
Awatar użytkownika
equid
Forumowicz
Posty: 783
Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
Lokalizacja: zory

Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.

Post autor: equid »

Z gamy qs138, v3 to przeskok, w tym roku robiłem projekty na v1 v2 i v3 i zdecydowanie v3 zamiata wszytko, nawet dzbany pokroju goldemotor 10kw :D
Ostatnio zmieniony 21 maja 2021, 17:42 przez tas, łącznie zmieniany 1 raz.
Gabryś
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 27 lip 2021, 8:56

Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.

Post autor: Gabryś »

Jesteś w stanie nadal ogarniąć te akumlatory?
Jeśli tak to w jakiej cenie?
Pandzel
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39

Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.

Post autor: Pandzel »

Sprzedałem te aku... razem z silnikiem 138 i kupiłem 138v3 plus votol em 200
binkom
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 07 mar 2021, 20:23
Lokalizacja: Zabrze

Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.

Post autor: binkom »

Witam, i co słychać z projektem.
Pandzel
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39

Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.

Post autor: Pandzel »

Letnia przerwa budowlana dobiega końca więc projekt wraca na piedestał, z powodu wielkości votola 200 podjąłem decyzję o przespawaniu ramy, zasadniczo mogę powiedzieć poraz kolejny że trzeba było robić ma aluminiowej Hondzie bo tam wszystko się mieści... Ale skoro już mam bazę nie bardzo chce mi się ją sprzedawać i tracić koleje pieniądze.
Załączniki
IMG_20211112_174229.jpg
IMG_20211112_174154.jpg
IMG_20211112_173521_copy_1487x1986.jpg
Pandzel
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39

Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.

Post autor: Pandzel »

.
Załączniki
IMG_20211112_174357.jpg
IMG_20211112_174323.jpg
IMG_20211112_174304.jpg
Pandzel
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39

Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.

Post autor: Pandzel »

.
Załączniki
IMG_20211112_174454.jpg
binkom
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 07 mar 2021, 20:23
Lokalizacja: Zabrze

Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.

Post autor: binkom »

Porządna konstrukcja, kontroler robi wrażenie.
ptrq
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 28 wrz 2019, 12:39

Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.

Post autor: ptrq »

I jak z Yamaszką, dzieje się coś ?
Propo aluminiowej ramy, to może o by się zmieściło wszystko ale byś jej tak nie przespawal szybko w razie potrzeby ;)
Awatar użytkownika
hetm4n
Forumowicz
Posty: 162
Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.

Post autor: hetm4n »

A ja mam pytanie takie. Silnik jest w środku, kolo na wahaczu. Czy niema problemu z naprężeniem paska/lancucha? Nietrzeba stosowac napinacza jakiegos? Gdy wahacz idzie w gore łancuch sie luzuje (silnik naciagnie) zaś jak opada w dol to koło naciaga ten łańcuch, ciagnie go sila w przeciwnym kierunku do obrotów jesli sie niemyle, nie upośledza to pracy zawieszenia?
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
Pandzel
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39

Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.

Post autor: Pandzel »

Witam. Ten rok nie jest najlepszy jeśli chodzi o pewne sprawy. Miałem inne projekty między innymi dźwig sterowany z pilota i budowę domu która jest w trakcie, niestety pogoda w Beskidach tragiczna.
Na szczęście projekt motocykla jest na etapie w którym już jeździ, wczoraj było Skrzyczne ;) jeśli chodzi o baterie to aktualnie mam 20s 20p vtc5a. 52ah 72v. Po dwóch godzinach rekreacyjnej wręcz emeryckiej jazdy voltomierz wskazał 76v. Czyli zostało około 2/3 baterii.
Załączniki
IMG_20221003_110816.jpg
IMG_20221003_110614.jpg
Compress_20221003_111930_0472.jpg
Pandzel
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39

Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.

Post autor: Pandzel »

.
Załączniki
Beleczka 100kg podnoszona siłą umysłu;)
Beleczka 100kg podnoszona siłą umysłu;)
Ostatnio zmieniony 03 paź 2022, 11:30 przez Pandzel, łącznie zmieniany 1 raz.
Pandzel
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39

Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.

Post autor: Pandzel »

hetm4n pisze:
22 sie 2022, 8:14
A ja mam pytanie takie. Silnik jest w środku, kolo na wahaczu. Czy niema problemu z naprężeniem paska/lancucha? Nietrzeba stosowac napinacza jakiegos? Gdy wahacz idzie w gore łancuch sie luzuje (silnik naciagnie) zaś jak opada w dol to koło naciaga ten łańcuch, ciagnie go sila w przeciwnym kierunku do obrotów jesli sie niemyle, nie upośledza to pracy zawieszenia?
Jeśli o to pytasz, rozwiązanie jest dokładnie takie jak oryginalnie w motocyklach. Też tak jest silnik i też tak samo łamie się na wahaczu. Gdyby zastosować pasek to nie ma prawa działać. Ale łańcuch się "kotwi" w zębatce nawet luźny więc zawsze działa.
ODPOWIEDZ