Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
W międzyczasie zabrałem rower/motor na trochę zdjęć. Lekki nie jest, nawet bez baterii.
- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Tylny zacisk aluminiowy CNC prezentuje się zacnie i dobrze hamuje. Ma cztery tłoczki.
Ten przedni DNM nie napawa mnie optymizmem. Dość lichy się wydaje w obliczu reszty konstrukcji. Zobaczymy jednak jak będzie sobie radził.
Ten przedni DNM nie napawa mnie optymizmem. Dość lichy się wydaje w obliczu reszty konstrukcji. Zobaczymy jednak jak będzie sobie radził.
- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
No i póki co to by było na tyle. Mam nadzieję, że uporam się jakoś z baterią i całą elektryką.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6734
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Zgrzewanie prostych cel to raczej przyjemność. Jak krajanie reagują na motur? Masz już jakichś kolegów do jazdy w okolicy?
- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Tu jest tak jakby trochę inaczej z tą elektrycznością. Jakieś 80 czy 90% rowerów to elektryki. Wśród surferów 100% bo ciągną ze sobą deski, pianki itd. Sporo jeździ chińskich tzw. bomberów, trochę Surron/Segway. Przeważają jednak rowery takie jak Murph, Super73, Rad Power Bikes, Juiced Bikes i sporo customowych samoróbek. Legalne ograniczenie to 750W ale w praktyce policja tylko się uśmiecha, macha na powitanie i jedzie dalej.
A idąc dalej w temacie elektryczności to mega popularne są Tesle. Tak mniej więcej jak Fiat Panda w Polsce, wszędzie są. Ładny jest też Fisker Karma choć rzadszy. Od paru miesięcy popularny staje się Mustang Mach-E. Trochę nie za ładny ale podobno jeździ się nim mega fajnie. No i sporo jest przerobionych garbusów czy busów VW na elektryki. Niedaleko jest firma EV West, która sprzedaje całe zestawy do elektryfikacji pojazdów.
Więc tym swoim sprzętem się za bardzo nie wyróżniam.
A idąc dalej w temacie elektryczności to mega popularne są Tesle. Tak mniej więcej jak Fiat Panda w Polsce, wszędzie są. Ładny jest też Fisker Karma choć rzadszy. Od paru miesięcy popularny staje się Mustang Mach-E. Trochę nie za ładny ale podobno jeździ się nim mega fajnie. No i sporo jest przerobionych garbusów czy busów VW na elektryki. Niedaleko jest firma EV West, która sprzedaje całe zestawy do elektryfikacji pojazdów.
Więc tym swoim sprzętem się za bardzo nie wyróżniam.
- MixhaL
- Forumowicz
- Posty: 240
- Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Kibicuję szybkiego ukończenia projektu!
Jeszcze pytanko.
Na pierwszych zdjęciach jest z tyłu opona kostka, teraz sliki, zmiana koncepcji?
Jeszcze pytanko.
Na pierwszych zdjęciach jest z tyłu opona kostka, teraz sliki, zmiana koncepcji?
- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Rama i koło przyszły w komplecie z kostką, której nigdy nie chciałem bo 80% moich tras to asfalt albo szutry i zależy mi na zasięgu. Reszta to plaża ale przekonałem się, że po prostu trzeba dawać gaz do oporu i jedzie dobrze. Teraz mam z tyłu Shinko 705 dual sport.
Póki co projekt stanął bo czekam na pastę lutowniczą.
Póki co projekt stanął bo czekam na pastę lutowniczą.
- mylek
- Forumowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 23 sty 2020, 16:24
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Wiem ze pisałeś ze te Chinskie dwa hamulce na przód na początku słabo hamowały, jak jest teraz?
Bo chyba zmieniałeś klamki hamulcowe, na jakie?
Tez myślę nad 2 tarczami z przodu i myślę jak to rozwiązać
Może coś polecisz ?
Bo chyba zmieniałeś klamki hamulcowe, na jakie?
Tez myślę nad 2 tarczami z przodu i myślę jak to rozwiązać

Może coś polecisz ?

- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Nie, nie narzekałem na hamulce bo nie testowałem ich ale po prostu klamki motocyklowe CNC mi bardziej pasowały do pojazdu niż rowerowe. No i komplet klamek za $25 czy $29 z przesyłką to po prostu cena na którą można się pokusić. Póki co zrobiłem zaledwie 40km więc trudno mi ocenić ale wiem już z poprzednich rowerów że klocki hamulcowe, które dorzucają w komplecie są do kitu. Są głośne, słychać tarcie. Pewnie są twarde aby zwiększyć żywotność ale dźwięk wydają taki jakby żarły z apetytem tarczę. Np syn kupił klocki Magura i jego rower staje dęba. Więc ja dam znać jak tylko zmienię klocki, bo zaciski to zaciski, filozofii tam nie ma. Robią swoją robotę polegającą na wysuwaniu tłoczka.
A za bardzo nie ma tu co rozwiązywać. Jak chcesz mieć dwie tarcze z przodu to kup ten komplet za ok $60 i po sprawie. Jak chcesz mieć inną klamkę to odkręć tę z kompletu (standard Shimano) i wkręć sobie inną. Nie wiem czy skok tłoka będzie dobry pod dwie tarcze ale trzeba to sprawdzić. Ja w swoim przypadku musiałem przejść z otworu 10mmx0.1 do otworu 8mmx0.75 i po prostu miałem kawałek rurki aluminiowej ze starego bagażnika rowerowego. Uciąłem odcinek 3cm i od zewnątrz nagwintowałem na 10mm a z drugiej strony od środka na 8mm. Po prostu powstał taki adapter. W Polsce bym sobie na tokarni podtoczył odpowiedni kształt w środku ale tutaj po prostu użyłem trochę taśmy teflonowej i nie uroniłem ani kropelki.
Od razu mogę potwierdzić, że te hamulce, które mam (Risunmotor, XOD) bez problemu pracują na DOT3. Musiałem go użyć bo klamki nie działały na mineralnym (puchły gumy). Na DOT3 zalałem 4 tygodnie temu i sucho.
- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Parę fotek z tworzenia pakietu.
- blacha miedziana 0.1mm. Najpierw szablon z papieru z zaznaczonymi środkami cel, potem odrysowanie na miedzi i wycięcie nożyczkami.
- początkowo robiłem kropki flamastrem aby przenieść środki cel na miedź ale okazało się to upierdliwe. Miedź jest miękka więc potem tylko lekko wciskałem śrubokręt i środki cel się idealnie zaznaczały.
- cele płaski, oszlifowane i na celach pasta lutownicza XG-50. Próbowałem bez pasty i okazuje się, że Kweld na 40J spokojnie daje radę. Nawet bez sandwicha z niklu od strony elektrod. Nie przyklejały się zbytnio do miedzi. Jednak tak cienka miedż jest delikatna i zgrzewy był mocno punktowe i łatwo się ta miedź rwała dookoła przy pociągnięciu. Jak dokładałem pastę XG-50 na celę to zgrzewo-lutowanie łapało większą powierzchnię i trzeba było bardzo chcieć aby oderwać taśmę.
- ze wzgędu na dobre przewodnictwo miedzi Kweld grzał się mocno już po 12-20 podwójnych zgrzewach. Mam kabelki trochę za cienkie do miedzi, muszę je zmienić. Przez nagrzaną miedź miałem spadek mocy zgrzewania. Musiałem go wychładzać.
- pakiet zrobiłem jak odbicie lustrzane w taki sposób aby na środku go potem złamać i złożyć razem dwie połówki. Tak jak zamykanie książki.
- na środek dałem kawałek plastiku i wszystko zalałem żywicą epoksydową.
- blacha miedziana 0.1mm. Najpierw szablon z papieru z zaznaczonymi środkami cel, potem odrysowanie na miedzi i wycięcie nożyczkami.
- początkowo robiłem kropki flamastrem aby przenieść środki cel na miedź ale okazało się to upierdliwe. Miedź jest miękka więc potem tylko lekko wciskałem śrubokręt i środki cel się idealnie zaznaczały.
- cele płaski, oszlifowane i na celach pasta lutownicza XG-50. Próbowałem bez pasty i okazuje się, że Kweld na 40J spokojnie daje radę. Nawet bez sandwicha z niklu od strony elektrod. Nie przyklejały się zbytnio do miedzi. Jednak tak cienka miedż jest delikatna i zgrzewy był mocno punktowe i łatwo się ta miedź rwała dookoła przy pociągnięciu. Jak dokładałem pastę XG-50 na celę to zgrzewo-lutowanie łapało większą powierzchnię i trzeba było bardzo chcieć aby oderwać taśmę.
- ze wzgędu na dobre przewodnictwo miedzi Kweld grzał się mocno już po 12-20 podwójnych zgrzewach. Mam kabelki trochę za cienkie do miedzi, muszę je zmienić. Przez nagrzaną miedź miałem spadek mocy zgrzewania. Musiałem go wychładzać.
- pakiet zrobiłem jak odbicie lustrzane w taki sposób aby na środku go potem złamać i złożyć razem dwie połówki. Tak jak zamykanie książki.
- na środek dałem kawałek plastiku i wszystko zalałem żywicą epoksydową.
- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Już zrobiłem chyba 1300km. Pojazd, motocykl (bo rowerem bym tego nie nazwał) spisuje się wyśmienicie.
- verre
- Forumowicz
- Posty: 767
- Rejestracja: 27 maja 2018, 18:52
- Lokalizacja: Śląskie
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
no piękny filmik ..... ale o widoczkach
które są przeładne zresztą
maszyny nie widzimy. Jakiś czas temu robiłem próbę kamerki i miałem ją przyczepioną do amora, który trzymałem przez okno z samochodu, widoczki takie jakby podobne
uważaliśmy na cień
Czy filmy przyrodnicze o lwach, na przykład, sa robione z perspektywy lwa? no proszę was







Ostatnio zmieniony 16 cze 2021, 19:06 przez verre, łącznie zmieniany 2 razy.
😁😁😁😁😁...😁😁😁
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6734
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Przecież maszynę już widziałeś...verre pisze: ↑16 cze 2021, 19:05no piękny filmik ..... ale o widoczkachktóre są przeładne zresztą
maszyny nie widzimy. Jakiś czas temu robiłem próbę kamerki i miałem ją przyczepioną do amora, który trzymałem przez okno z samochodu, widoczki takie jakby podobne
uważaliśmy na cień
Czy filmy przyrodnicze o lwach, na przykład, sa robione z perspektywy lwa? no proszę was
![]()
![]()
- verre
- Forumowicz
- Posty: 767
- Rejestracja: 27 maja 2018, 18:52
- Lokalizacja: Śląskie
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
kolego pxl666 w temacie o konstrukcji "Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex" chciałbym oglądać konstrukcję Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex,
niewątpliwie Exmo jeździ w pięknych miejscach, co widzimy na zamieszczonym filmie, ale podpatrzyłbym chętnie jak to się sprawuje na dziurach - typowych, polskich drogach
jak tam amory pracują i takie tam bzdurki
tyle chciałem zakomunikować



😁😁😁😁😁...😁😁😁
- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Ja robiłem swój pojazd bardziej pod kątem szybszej jazdy i drobnej turystyki, tak w promieniu kilkudziesięciu km. Więc jest to maszyna dość ciężka. Oglądałem gdzieś filmiki, jak trochę skaczą na tych ramach ale to już wymaga innego widelca i innych akumulatorów. Przy 400 celach MH1 mam zasięg około 100km. Jak jadę wolno, tak 40km/h to powyżej 100km, jak pałuję do oporu to bliżej 70km. Do enduro trzeba by dać np 200 ogniw ale za to wysokoprądowych co automatycznie urwie zasięg conajmniej o połowę. No i DNM u mnie nie daje rady: jest wystarczająco sztywny, wystarczająco płynnie chodzi ale za miękki jak na ten ciężar. Przy jeździe po asfalcie na dobrą sprawę cały czas jestem pomiędzy 40-70% skoku, więc myślę, że przy jakiejś mniejszej hopce bym spokojnie sięgnął 100%. Obecnie szukam jakiejś sprężyny, która mi go utwardzi.
Mój syn ma Surrona bu tutaj są tanie i w sumie trzeci dzieciak na osiedlu ma takiego i muszę przyznać, że jest to przepięknie wykonana maszyna. Po prostu dopieszczona aż do ostatniej śrubki. Widać podejście typowo fabryczne do wykonywania części i montażu a nie jakieś domowe ulepianie. Niestety Surron jest dość mały, więc jak ktoś ma powyżej 170cm to musi kupować zestawy wydłużające siedzenie, większe koła, riser bar itd. Ale jest to maszyna bardzo lekka i fruwa jak szalona. Ogromna ilość mocy nawet na stockowej zębatce ale my mamy Surrona X z mocniejszym kontrolerem. Zwykły Surron jest słabszy, Segway X260 chyba też a Segway X160 to podobno porażka.
Mój syn ma Surrona bu tutaj są tanie i w sumie trzeci dzieciak na osiedlu ma takiego i muszę przyznać, że jest to przepięknie wykonana maszyna. Po prostu dopieszczona aż do ostatniej śrubki. Widać podejście typowo fabryczne do wykonywania części i montażu a nie jakieś domowe ulepianie. Niestety Surron jest dość mały, więc jak ktoś ma powyżej 170cm to musi kupować zestawy wydłużające siedzenie, większe koła, riser bar itd. Ale jest to maszyna bardzo lekka i fruwa jak szalona. Ogromna ilość mocy nawet na stockowej zębatce ale my mamy Surrona X z mocniejszym kontrolerem. Zwykły Surron jest słabszy, Segway X260 chyba też a Segway X160 to podobno porażka.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 6734
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
poważnie dnm jest sztywny w twojej ramie ??? na yt koleżka wstawia nowego w ROWER i pokazuje jak mu lagi uciekają na skręcanie - tzn wichruje się niemożebnie ...
- BeneQ
- Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 10 kwie 2021, 18:45
- Lokalizacja: Milówka
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
To jest po prostu wspaniały pomysł umieścić hub'a po środku ramy ,piękne rozłożenie masy po środku konstrukcji.
Czas żeby nasze Polskie asy wzięły się za przeprojektowanie E-Sparków ,Falconów i Kariv
Czas żeby nasze Polskie asy wzięły się za przeprojektowanie E-Sparków ,Falconów i Kariv
- mylek
- Forumowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 23 sty 2020, 16:24
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Eleek tez ma możliwość montażu mida QS138:
https://eleek.com.ua/en/item/frame-pozitiffmd-138/
Takie rozwiązanie nie jest lepsze ?
https://eleek.com.ua/en/item/frame-pozitiffmd-138/
Takie rozwiązanie nie jest lepsze ?
- BeneQ
- Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 10 kwie 2021, 18:45
- Lokalizacja: Milówka
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Przeca to nie jest mid drive ino hub zamontowany po środku ramy różnica niby nie wielka ale jednak jest to całkiem inny napęd.mylek pisze: ↑16 lip 2021, 7:53Eleek tez ma możliwość montażu mida QS138:
https://eleek.com.ua/en/item/frame-pozitiffmd-138/
Takie rozwiązanie nie jest lepsze ?
- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
W tytule piszą, że jest to rama pod QS138 lecz zdjęcia mają nadal tej 'starej'. Ja, osobiście nie lubię typowych midów. Silniczki wymagają małej zębatki z przodu bo kręcą się mega szybko. Tak szybko, że często z tyłu trzeba dawać jakąś ogromną zębatkę, żeby przełożenie miało sens. Wygląda to głupio i przede wszystkim jest bardzo głośne. Poza tym niezbyt dobrze to wpływa na żywotność łańcucha i tejże małej zębatki.
Mój syn ma SurRona, który ma wyjście z silnika na pierwszą zębatkę za pomocą paska, dopiero z tejże zębatki idzie łańcuch 420 na koło. Mimo tego jest to dość głośna maszyna, a mówimy tu już o kilkukrotnym zwolnieniu obrotów dzięki przekładni z paskiem. Nie wyobrażam sobie dżwięku gdyby nie było tego przełożenia. Ja mam, z kolei, w swoim rowerze huba z zębatką o podobnej wielkości jak z tyłu (różnica chyba 30%) i jest cichutki. Dla mnie bomba.
Mój syn ma SurRona, który ma wyjście z silnika na pierwszą zębatkę za pomocą paska, dopiero z tejże zębatki idzie łańcuch 420 na koło. Mimo tego jest to dość głośna maszyna, a mówimy tu już o kilkukrotnym zwolnieniu obrotów dzięki przekładni z paskiem. Nie wyobrażam sobie dżwięku gdyby nie było tego przełożenia. Ja mam, z kolei, w swoim rowerze huba z zębatką o podobnej wielkości jak z tyłu (różnica chyba 30%) i jest cichutki. Dla mnie bomba.
- BeneQ
- Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 10 kwie 2021, 18:45
- Lokalizacja: Milówka
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Co by nie gadać jest postęp , marzy mnie się ebike z lekkim silnikiem middrive coś ala Brose S-Mag ale tak żeby moc nominalna bujała w okolicach 2000 watt a w peaku jakieś 4000W do tego pakiecik 20s15p 50Ah w miarę lekka konstrukcja i zasięg po górach 100km .
Wracając do tematu tej ramy to na mój gust zbyt wiele spawania , więcej spawów większe ryzyko pęknięcia ramy
Wracając do tematu tej ramy to na mój gust zbyt wiele spawania , więcej spawów większe ryzyko pęknięcia ramy
- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Rama nie pęka od spawania tylko od złego zaprojektowania i złych materiałów.
Przy doborze ramy brałem pod uwagę następujące rzeczy:
- kształt i estetyczne wrażenia
- brak typowego siodełka rowerowego.
- brak wcięć pod pedały i dziury pod suport bo to cienkie miejsca i słabo wyglądają na szerokiej ramie
- szerokie i solidne mocowanie wahacza
- koniecznie hub jako mid
No i większość ram tego nie spełnia.
Chińskie bombery i tym podobne mi się nie podobają z wyglądu bo są za bardzo nadmuchane. W standardzie mają siodełeczko rowerowe. Sekcja pod suport zupełnie nie pasuje do reszty ramy. Wahacz zamocowany jest na cienkich płaskownikach i jest początkowo dość wąski. Da radę tylko hub zamontować.
Przy okazji odkryłem, że spawy w Eleek są profesjonalne a bombery są obsmarkane na szybko. Wahacz jest na 4 łożyskach. Ogólnie konstrukcja robiona solidnie i z pomysłem a nie tylko na szybko byleby sprzedać.
Przy doborze ramy brałem pod uwagę następujące rzeczy:
- kształt i estetyczne wrażenia
- brak typowego siodełka rowerowego.
- brak wcięć pod pedały i dziury pod suport bo to cienkie miejsca i słabo wyglądają na szerokiej ramie
- szerokie i solidne mocowanie wahacza
- koniecznie hub jako mid
No i większość ram tego nie spełnia.
Chińskie bombery i tym podobne mi się nie podobają z wyglądu bo są za bardzo nadmuchane. W standardzie mają siodełeczko rowerowe. Sekcja pod suport zupełnie nie pasuje do reszty ramy. Wahacz zamocowany jest na cienkich płaskownikach i jest początkowo dość wąski. Da radę tylko hub zamontować.
Przy okazji odkryłem, że spawy w Eleek są profesjonalne a bombery są obsmarkane na szybko. Wahacz jest na 4 łożyskach. Ogólnie konstrukcja robiona solidnie i z pomysłem a nie tylko na szybko byleby sprzedać.
- BeneQ
- Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 10 kwie 2021, 18:45
- Lokalizacja: Milówka
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Zdecydowanie Tak , jak będzie dobry materiał i dobrze pospawany to będzie to wytrzymałe jak trza , ale jeden dwa błędy podczas spawania a w tej ramie jest 3x tyle spawów co np w Falconie i mamy problem albo szpital.
exmotech
Znalazłem te ramę za 600 Euro to chyba dobra cena ? jak z cłem i podatkiem od zakupów z Ukrainy ?
Sam się zastanawiam co by nie ruszyć jesienią budową monstrum na tej ramie z dużym pakietem 450-500 ogniw 3500mAh
exmotech
Znalazłem te ramę za 600 Euro to chyba dobra cena ? jak z cłem i podatkiem od zakupów z Ukrainy ?
Sam się zastanawiam co by nie ruszyć jesienią budową monstrum na tej ramie z dużym pakietem 450-500 ogniw 3500mAh
Ostatnio zmieniony 18 lip 2021, 23:41 przez BeneQ, łącznie zmieniany 1 raz.
- exmotech
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 22 lut 2018, 16:19
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Ja miałem ułatwioną sprawę... No w pewnym sensie. Za przesyłkę płaciłem $400 ale za to zero cła i zero vatu bo ten jest pobierany od wartości powyżej $2000 dla każdej z przesyłek.
400 ogniw zmieścisz spoko jednak jeśli chcesz 500 to może być problem. Chyba że wybierzesz kontroler nie tak długi jak sabvoton albo dasz go na wierzchu.
400 ogniw zmieścisz spoko jednak jeśli chcesz 500 to może być problem. Chyba że wybierzesz kontroler nie tak długi jak sabvoton albo dasz go na wierzchu.
- BeneQ
- Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 10 kwie 2021, 18:45
- Lokalizacja: Milówka
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
Drogo sobie liczą za przesyłkę to jakieś 46% wartości całej ramy 

-
- Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 08 lis 2019, 0:43
Re: Eleek Pozitiff MD czyli Vector Vortex
A to widzieliście? Chyba Ukraińcy z ELEEK dla Amerykanów zrobili nową wersję ramy ELEEK Pozitiff
https://www.facebook.com/LiteMotoNYC
https://www.facebook.com/NYMicBorrero
https://www.facebook.com/LiteMotoNYC
https://www.facebook.com/NYMicBorrero
