Ekross City

Podziel się z nami opisem własnych konstrukcji
Awatar użytkownika
Mr.Freeman
Forumowicz
Posty: 68
Rejestracja: 16 maja 2019, 10:45
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: Ekross City

Post autor: Mr.Freeman »

Lepiej do skrzynki i odprowadzanie ciepla przez ramę jakoś zrobić wtedy będzie to wodoszczelne jak chlodzenie wentylatorem.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

grafffik pisze:
14 wrz 2019, 1:43
a chłodzenie sterownika to jakieś przewidujesz ?
Tak, przewidziałem wentylator wysokoobrotowy 12V po przetwornicy. Będzie to chłodzić i sterownik i trochę przewentyluje aku. Od góry tam gdzie wchodzą przewody do wnętrza ramy będzie uszczelnione, a więc obieg powietrza bedzie na zasadzie wirówki, ciepłe powietrze będzie uciekać dołem, tam gdzie są otwory przewidziane na stopkę centralną i jeden otwór, którym wprowadza sie przewody z pod ramy.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

Rower złożony już konkretnie. Zamontowany GPS, przetwornica 12V 10A, ładowarka usb 2x 3.0A + QC3.0 (działa szybkie ładowanie na 3 smartfonach sprawdzane), światło przednie po zapłonie włączane przyciskiem przy 3 speed i tempomacie. Pakiet 20S11P w autorskiej ramce siedzi jak rumun pod kosciołem. Wszystko gra, sterownik zabezpieczony na 80°C, silnik na 130°C, regen na lewej klamce od hamulca.


Zalet jest bardzo dużo o czym będę pisał w dalszych postach z biegiem czasu.

Wady? Narazie jedna. Przy mojej konfiguracji wewnątrz ramy pakiet jest wysoko co podwyższa środek ciężkości. Nastepnym razem popruje przewody od silnika, dam grubsze i dłuższe. A dlaczego? Chcąc uniknąć strat na przewodach zostały skrócone w miarę możliwości i sterownik musiał być zamontowany blisko tylnego wachacza by fazy jak i zasilanie sterownika były podłączone na jak najkrótszych przewodach.

Spadek napięcia przy pełnej mocy na starcie (około 65A) przy pakiecie 20S11P na vtc4 z 2018r wynosi delikatnie ponad 3V, także podwajanie mostków szeregowych w pakiecie i krótkie przewody dużo polepszają wydolność prądową. Jak budować pakiety trzeba się nauczyć od najlepszych albo metodą prób i błędów dojść do tego samemu.

Proszę jedynie o nie spamowanie na temat roweru typu: A dlaczego tak nie srak? A dlaczego tak skoro można srak?

Odpowiadam od razu na wszystkie hejty i "głupie pytania".

Tak chciałem i tak mam.

Chcesz czegoś więcej się dowiedzieć to pytaj, masz do tego prawo, ale nie dokazuj i nie wymądrzaj się. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam cieplutko.

Dość pisania, spać i z rana do lasu bo w końcu jest czym :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5838
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Ekross City

Post autor: pxl666 »

Jakieś błotniki w planie ?
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

Na zimę tak, a jak sprawdzą się to zostaną i na lato. Błotniki od fata albo jakieś mudhuggery, bądź inny wynalazek. Będę szukał dopiero na zimę, także jeszcze dwa miesiące mam na obadanie czegos praktycznego.

Narazie sucho to nie ma potrzeby nic montować.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
MixhaL
Forumowicz
Posty: 240
Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56

Re: Ekross City

Post autor: MixhaL »

Warto zamontować na tył, mniejsze zakurzenie dampera.
Podobnie jak warto zamontować na przód jakiegoś mud guarda, nie osiada tak kurz.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5838
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Ekross City

Post autor: pxl666 »

nie no musza być , ja wczoraj w gunwo w nocy wjechałem ... bez błotnika sorry ale..
Awatar użytkownika
MixhaL
Forumowicz
Posty: 240
Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56

Re: Ekross City

Post autor: MixhaL »

Śmierdząca sprawa :shock:
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

pxl666 pisze:
16 wrz 2019, 8:15
nie no musza być , ja wczoraj w gunwo w nocy wjechałem ... bez błotnika sorry ale..
Haha Ty to masz przygody :D Rozbawileś mnie, ale pomyślę, może szybciej nad błotnikami :D
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Ekross City

Post autor: AST034 »

Jak Ci sie sprawdza ta rama? Jak pracuje zawieszenie tylne na dziurach? Bede przekladal moje graty w taka rame i chcialbym wiedziec czy ten sposob mocowania wahacza do ramy jest wytrzymaly? ;)
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

Powiem szczerze, że kwestia dobrania dampera. Jak zamontujesz powyżej 200mm to tył pójdzie do góry. Na moim sprężynowo-olejowo-powietrznym 200mm jest naprawdę dobrze, na 13atm napompowany przy mojej wadze 75kg jest idealnie na asfalt jak i teren.


Waga całego szerszenia 54,8kg, ważyłem dzisiaj.

Ogólnie po lesie się płynie a nie jedzie, zjazd z krawężnika to poprostu poezja, fajnie wybiera nierówności w chodniach.

Im lepszy osprzęt tym lepsze doznania i frajda z jazdy.

Co do mocowania wachacza, jest wszystko dobrze, przelatałem niewiele ale wyjdzie w praniu czy jest dobrze. Vasyl zapewniał, że nic nie pęknie i że reklamacji na ramę miał dwie sztuki przez kilka lat, ale podkreślał, że to wynik ostrej jazdy w terenie.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Ekross City

Post autor: AST034 »

Widze tez, ze masz koszyki kwadratowe, planuje wlozyc 20S16P w heksagonalnych, tez VTC4, a i sabvoton ma wejsc do srodka, zobaczymy jak sie zmiesci :D

Damper u mnie siadzie Fox DHX 5.0 sprezyna-olej plus powietrze, tylko moja waga to 90kg. Napompuje wiecej, powinno dawac rade :)

A i silnik na teraz to 3K, ale mysle nad QS273...
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5838
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Ekross City

Post autor: pxl666 »

A jak zoom póki co ? Jak się nie rozpadnie z taką masą pojazdu to powinno być git do roweru
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

Też pewnie zmienię na 3k albo v3 205 i sabka. Narazie jest jak jest.

Zoom daje rade, pojeżdżę z 1000km to wydam opinię, czy było warto.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Ekross City

Post autor: AST034 »

A masz regen?
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

Powinieneś wiedzieć, ale widzę, że nie czytałeś poprzednich moich postów.

Tak, mam.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Ekross City

Post autor: AST034 »

Tooropek pisze:
16 wrz 2019, 19:32
Powinieneś wiedzieć, ale widzę, że nie czytałeś poprzednich moich postów.

Tak, mam.
Przeczytałem, widocznie mi umknęło, dziekuje za informacje.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5838
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Ekross City

Post autor: pxl666 »

myślisz ze to zawieszenie tak płynie z racji masy całości ? w rowerze mi właśnie brakuje tego pływania z motocrosa , podejrzewam ze to wina za małej bezwładności masy roweru . ale na downhillu jeszcze nie jechałem , może tak maja ramy maratonowe...tzn że są takie sztywne
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

Tak, myślę, że to waga całości powoduje taki efekt pływania..

Nie osiągniesz tego na zwykłym rowerze, bo nie ważysz 130 wraz z rowerem...

Ci co ważą ponad 100kg i jeżdżą na elektrycznych fullach jak mają dobrane zawieszenie pod wagę elektryka i swoją mają tą przyjemność "pływać" - tak mi się wydaje.
Tyle właśnie ważę wraz z ekrossem.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
MixhaL
Forumowicz
Posty: 240
Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56

Re: Ekross City

Post autor: MixhaL »

pxl666 pisze:
16 wrz 2019, 20:38
myślisz ze to zawieszenie tak płynie z racji masy całości ? w rowerze mi właśnie brakuje tego pływania z motocrosa , podejrzewam ze to wina za małej bezwładności masy roweru . ale na downhillu jeszcze nie jechałem , może tak maja ramy maratonowe...tzn że są takie sztywne
Nigdy nie będzie Ci pływać, wszystko co ma huba z tyłu pracuje iście tragicznie i nic nie zrobisz.
W terenie tylne koło odbija się jak piłeczka pingpongowa od podłoża lub wali jak młot w blok stalowy.
O przyczepności możesz zapomnieć, tylne koło czasami robi co chce, potrafi przeskoczyć nawet w bok 5-10 cm, ciężko nad rowerem zapanować, nie można rozwinąć prędkości bo strach żeby tył nie wyrzuciło w bok.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5838
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Ekross City

Post autor: pxl666 »

Jak maszynka się sprawuje?
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

Malinowo w jednym słowie. Zdjęcie w innym temacie przedstawia także mój rower - możesz zajrzeć do Hyde parku. Śmigam codziennie po pare km, a i tak jak do tej pory nie wyładowałem aku do odcięcia przez sterownik czy bms. Na 23Ah cały tydzień do roboty i z powrotem bez ładowania. Jednakże nie tylko po to został zbudowany. Latam nim w każdym terenie i daje radę. Czego chcieć więcej? 😁
Rower ten cieszy się takim zainteresowaniem, że już nie raz słyszałem oferty kupna 😁
Kupiłem fajny watomierz 100A, tylko myślę czy ciąć rame i wkładać go czy zlecić komuś wydrukowanie obudowy na kierownicę. To do przemyślenia. Podłączam sobie własnoręcznie wykonane rękawiczki ogrzewane i w zimę nawet jazda nie będzie sprawiać problemu. Ładuję telefon z aku, jak zostawiam rower ma parkingu w pracy to mam podgląd z gpsa czy nikt się nie dobiera do niego, no bajka poprostu. Wszystko działa jak należy. Rama custom to jednak nie to co rowerowa. Serdecznie polecam każdemu kto szuka większych wrażeń jak zwykłe popierniczanie po chodnikach między przechodniami.
Obrazek
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ekross City

Post autor: elektrotonus »

Jakiś link do watomierza ? ;-)
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5838
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Ekross City

Post autor: pxl666 »

Ten watomierz bierze ilość energii z gniazda ładowania podanej ? Tzn mierzy podczas ładowania i potem przy rozladowywaniu?
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

Resetuje się wskazania. Przepływ prądu trzeba zmieniać dwoma przewodami, mi on służy tylko do pomiaru rozładowania, bo jak wiadomo pojemność aku liczy się przy rozładowaniu a nie ładowaniem znikomym prądem.

https://s.click.aliexpress.com/e/p84P882Rp

A co do ładowania to mam watomierz w gniazdku AC i drugi podpinany do ładowarki i używam ich na przemian w zależności co mierzę. Mam zamiar wbudować watomierz w inną uniwersalną ładowarkę z regulowanym i napięciem i prądem, ale to nie temat na ten dział i nie na tą chwilę.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5838
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Ekross City

Post autor: pxl666 »

jeszcze jeździ ? jak tam zoom ? katowany był jakoś ?
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

Co to znaczy czy jeszcze jeździ?
Zrobiony był po to żeby jeździć to chyba nie zacznie latać? Jeżdzone jest po lesie, po chodnikach, po ulicach, a aktualne zdjęcie było u Marka na bikel.pl
Proszę o nie spamowanie tematu, bo już nie jedna osoba skorzystała z mojego tematu, nie chcę tu śmietnika i wypowiedzi na poziomie podstwówki. Specjalnie hak do auta montuje by przyjechać na zlot całym arsenałem moich maszyn. Jak ktoś ma ochotę potestować zooma czy rame ekross, bądź także osiągi qsa 35h 6T na 20S 55A to zachęcam do przybycia na zlot w maju.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
radasss
Forumowicz
Posty: 494
Rejestracja: 31 mar 2018, 8:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Ekross City

Post autor: radasss »

Również nie toleruję gównownoszących pytań a także propozycji typu - "ja bym to zrobił inaczej", a w sumie to tak naprawdę umie tylko pogłaskać smartfona.
Bardzo zacna konstrukcja. Opisuj proszę problemy jakie się pojawiają by potomni skorzystali.
warsztatmotocykli.pl
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5838
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Ekross City

Post autor: pxl666 »

Jaki gość...ten zoom to najtańsza na rynku dwupółka, stąd moje pytanie po czasie o zachowanie tego widelca w cięższej konstrukcji niż typowy downhill. Jak chcesz wycinać komenty to sobie bloga załóż. O ile pamiętam to autor tematu chciał toto sprzedać ,dlatego zapytałem czy jeszcze jeździ. Co trzeba mieć we łbie żeby tak zareagować na pytanie ...
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

pxl666 pisze:
01 lut 2020, 9:03
Jaki gość...ten zoom to najtańsza na rynku dwupółka, stąd moje pytanie po czasie o zachowanie tego widelca w cięższej konstrukcji niż typowy downhill. Jak chcesz wycinać komenty to sobie bloga załóż. O ile pamiętam to autor tematu chciał toto sprzedać ,dlatego zapytałem czy jeszcze jeździ. Co trzeba mieć we łbie żeby tak zareagować na pytanie ...
Słuchaj, spamujesz w każdym temacie. Jeden temat już tak zaspamowaleś, że nie można już go normalnie czytać. Nie jest to najtańsza na rynku dwupółka bo u nas na rynku jej nie ma, jakieś to trudne do zrozumienia? Sprowadź sobie i testuj jak oczekujesz obiektywnej opinii. Oznajmiłeś, że na zlot nie przyjedziesz, wiec nie marnuj mojego czasu na ciągłe zaczepki. Jak masz ochotę zapytać o rower to weź ode mnie nr telefonu i zadzwoń to Ci odpowiem na każde pytanie. Tematy na forum czyta dziennie co najmniej kilka osób i szuka czegoś co mogłoby mu pomóc, a tu jak co drugi wpis jest niczym innym jak zaśmiecaniem to jak taka osoba odnajdzie coś co ją interesuje...?
Co trzeba mieć we łbie? Naucz się pisać po polsku, a potem kogoś oceniaj, bo jak na razie to każdy z Twoich wpisów ma co najmniej jeden albo dwa błędy, a często Twoja wypowiedź to tylko trzy słowa...

Myślę, że temat dla Ciebie pxl został wyczerpany, także odhacz u góry na stronie obserwowanie tematu i po prostu przestań tu zaglądać.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ekross City

Post autor: elektrotonus »

Tooropek pisze:
31 sty 2020, 21:10
Specjalnie hak do auta montuje by przyjechać na zlot całym arsenałem moich maszyn. Jak ktoś ma ochotę potestować zooma czy rame ekross, bądź także osiągi qsa 35h 6T na 20S 55A to zachęcam do przybycia na zlot w maju.
Ile rowerów chcesz osadzić na tym haku ? Max nośność haka osobówki to 75 KG wliczając wagę bagażnika. Chyba, że masz VANA z hakiem o większej nośności ona duża budą. Wtedy to inna rozmowa na temat transportu swojej stajni ebikow na zlot ;-)
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

elektrotonus pisze:
01 lut 2020, 20:51
Tooropek pisze:
31 sty 2020, 21:10
Specjalnie hak do auta montuje by przyjechać na zlot całym arsenałem moich maszyn. Jak ktoś ma ochotę potestować zooma czy rame ekross, bądź także osiągi qsa 35h 6T na 20S 55A to zachęcam do przybycia na zlot w maju.
Ile rowerów chcesz osadzić na tym haku ? Max nośność haka osobówki to 75 KG wliczając wagę bagażnika. Chyba, że masz VANA z hakiem o większej nośności ona duża budą. Wtedy to inna rozmowa na temat transportu swojej stajni ebikow na zlot ;-)
80kg obciążalności to ma kula haka, a ja biorę sporych rozmiarów przyczepkę ze szkieletem i plandeką 😁
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ekross City

Post autor: elektrotonus »

Zapomniałem, że hak służy do przyczepki a nie tylko na bagażnik na rowery ;-)
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Wojtek
Forumowicz
Posty: 179
Rejestracja: 02 maja 2019, 9:48

Re: Ekross City

Post autor: Wojtek »

pxl666 pisze:
01 lut 2020, 9:03
Jaki gość...ten zoom to najtańsza na rynku dwupółka, stąd moje pytanie po czasie o zachowanie tego widelca w cięższej konstrukcji niż typowy downhill. Jak chcesz wycinać komenty to sobie bloga załóż. O ile pamiętam to autor tematu chciał toto sprzedać ,dlatego zapytałem czy jeszcze jeździ. Co trzeba mieć we łbie żeby tak zareagować na pytanie ...
A gdzie tu błąd ortograficzny? Coś Pana ponosi Panie Tooropek. Kolega zadał wcześniej proste pytanie dotyczące m.in. stanu widelca zooma o mało pochlebnych recenzjach co do jego trwłości. Doczekał się niezbyt miłej odpowiedzi. Nie jest więc dziwne, że nie podkulił ogona i odpłacił pięknym za nadobne.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

Wojtek pisze:
02 lut 2020, 14:15
pxl666 pisze:
01 lut 2020, 9:03
Jaki gość...ten zoom to najtańsza na rynku dwupółka, stąd moje pytanie po czasie o zachowanie tego widelca w cięższej konstrukcji niż typowy downhill. Jak chcesz wycinać komenty to sobie bloga załóż. O ile pamiętam to autor tematu chciał toto sprzedać ,dlatego zapytałem czy jeszcze jeździ. Co trzeba mieć we łbie żeby tak zareagować na pytanie ...
A gdzie tu błąd ortograficzny? Coś Pana ponosi Panie Tooropek. Kolega zadał wcześniej proste pytanie dotyczące m.in. stanu widelca zooma o mało pochlebnych recenzjach co do jego trwłości. Doczekał się niezbyt miłej odpowiedzi. Nie jest więc dziwne, że nie podkulił ogona i odpłacił pięknym za nadobne.
Po pierwsze czy ktoś tu pisał o błędzie ortograficznym?
Wielokrotnie pisałem o tym, że amor działa świetnie i mam gdzieś, że jeden gość na YT skakał na rowerze z ww. amorem i dobijał go przy tym niszcząc go... Nie ma to dla mnie znaczenia, bo ja użytkuje amortyzator w innych warunkach. Jak oczy bolą od czytania to zaleca się odznaczenie w obserwowanych wątkach. Moje opinie na temat amortyzatora zoom dh680 są pozytywne a jak ktoś się z tym nie zgadza to znaczy, że ma problem z samym sobą, bo to moja opinia i moje odczucia do których nikt nie powinien wtrącać swoich "3 groszy".
Po drugie nie jest to temat poświęcony amortyzacji tylko ogólnemu przedstawieniu mojego pojazdu EV.
A po trzecie dalej zachęcam do wstrzymania się od wydawania opinii na temat rzeczy, których się nigdy w życiu na oczy nie widziało. Większość ludzi w internecie wydaje w ten sposób opinie i powiela brednie i farmazony...
Moje wrażenia i wnioski są opisane tu i ówdzie, więc to nie żadna tajemnica, a pytania "czy jeszcze jeździ" są nie na miejscu i odbieram je jako ironię, zwłaszcza ze względu na poprzednie posty tego i drugiego innego naczelnego spamera.

Rower będzie na zlocie i nic się nie ukryje.

Pozdrawiam
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5838
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Ekross City

Post autor: pxl666 »

Dlatego pytałem czy jeszcze jeździ bo w jakimś wątku zaproponowałeś komuś sprzedaż .
A ja do zooma nic nie mam dlatego zapytałem po czasie jak się sprawuje bo sam rozważam jego zakup w przyszłości i chyba jesteś jedynym jego użytkownikiem i miło mi słyszeć że się spisuje .
Dziwne jest natomiast nazywanie pytań spamem albo traktowanie forum jako kryształowej skarbnicy wiedzy i świętości. No to tak nie działa. Załóż bloga czy pisz do portali albo gazet . Na forum ludzie piszą komentują i pytają. Nazywanie tego spamem nic nie zmieni a jest imho śmieszne i napuszone.
Noi finalnie zlot - nie będę, nie ja jedyny , więc twoje epatowanie byciem na zlocie nie daje mi żadnej wiedzy nt zooma .

Zamiast się spinać jak doktorant na pierwszym wykładzie, mogłeś napisać że zoom działa świetnie i polecasz i nie byłoby tematu. Kto tu jest pieniaczem?
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

Nie czytałeś moich poprzednich postów na temat amortyzatora, dlatego odpowiadam w ten a nie inny sposób. Powtarzać się co kilka postów nie mam zamiaru, więc stąd moje sugestie na temat zaprzestania spamowania w temacie. Nie epatuje niczym tylko zachęcam do bycia na zlocie bo juz sama obecność na torze rozwieje wiele wątpliwości i hejtu w różnych kwestiach, np. czy tsdz2 jest taki wspaniały jak to niektórzy piszą. To nie wątek Henia żeby spamować i pisać cokolwiek wpadnie na myśl... Więc kończymy dyskusję bo niedługo może z tego tematu powstać scenariusz do jakiejś nowej telenoweli.

Reasumując i nawiązując do tematu.

Zoom ma się świetnie i nawet przeszedł wstępny "serwis" - czyszczenie goleni i uszczelek. To że nie ma części naprawczych to też nie prawda, co niektórzy piszą. Wszystko jest tylko trzeba ruszyć głową i pomyśleć. Olej jest rzadki i ma odpowiedni kolor, nie jest przepracowany. Żadnych zadrapań na goleniach nie ma, pomimo jazdy w ternie i sporym piachu. Śruby na oryginalnym kleju trzymają, żadnych pęknięć, jedynie naklejki są podrapane nie z mojej winy i nie będę wskazywał winnego, ale to żadna skaza, naklejki można za 10zł wymienić albo całkiem usunąć. Szczerze do lekkich ebajkow full czy custom to dobry amor, ale nie polecam go kupować no bo przecież nie ma części zamiennych i naprawczych, a poza tym za te pieniądze można kupić rockshoxa albo inne 15 letnie cudo "nufke funkiel nie smiganą".
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
Maran_hand
Forumowicz
Posty: 956
Rejestracja: 02 maja 2017, 22:04
Lokalizacja: Warszawa - Dolny Mokotów

Re: Ekross City

Post autor: Maran_hand »

Hej, na wstępie zaznaczę, że nie chcę Ci spamować tematu. Nie chcę również podważać Twojej opinii w temacie Zoom'a. Ty wiesz sam jak on Ci się sprawuje i jeśli faktycznie wszytko jest ok, to dobrze bo prawdopodobnie trafiłeś na jakąś porządną sztukę. Zdecydowałem się odezwać w Twoim wątku w związku z tym, że są ludzie na forum z małym doświadczeniem. Po przeczytaniu Twoich wypowiedzi, że Zoom jest ok do tego dobra cena zakupu, mogą podjąć decyzję o jego zakupie, dlatego podzielę się swoimi doświadczeniami. Zoom'a użytkowałem rok może półtora. Generalnie wszystko było ok. Fajnie pracował, dobrze wyglądał, dawał sobie radę w ciężkiej konstrukcji bo z jeźdźcem było około 150 kg. Co prawda rower użytkowany był głównie na ulicach i chodnikach ..ale Zoom dawał radę. Do czasu niestety. Nagle okazało się, że zwyczajnie zaczyna się rozpadać. Na dole goleni zrobił się potężny luz, dosłownie z dnia na dzień. Gdybym tego nie zauważył mogło by się to fatalnie skończyć. W mojej opinii jest to wada która absolutnie skreśla tą firmę. Nie może być elementów w rowerze który jeździ kilkadziesiąt km/h które nagle w jednej chwili bez wcześniejszych oznak rozpadają się. Szkoda zdrowia i kasy.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2054
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Ekross City

Post autor: Tooropek »

Maran_hand pisze:
02 lut 2020, 17:20
Hej, na wstępie zaznaczę, że nie chcę Ci spamować tematu. Nie chcę również podważać Twojej opinii w temacie Zoom'a. Ty wiesz sam jak on Ci się sprawuje i jeśli faktycznie wszytko jest ok, to dobrze bo prawdopodobnie trafiłeś na jakąś porządną sztukę. Zdecydowałem się odezwać w Twoim wątku w związku z tym, że są ludzie na forum z małym doświadczeniem. Po przeczytaniu Twoich wypowiedzi, że Zoom jest ok do tego dobra cena zakupu, mogą podjąć decyzję o jego zakupie, dlatego podzielę się swoimi doświadczeniami. Zoom'a użytkowałem rok może półtora. Generalnie wszystko było ok. Fajnie pracował, dobrze wyglądał, dawał sobie radę w ciężkiej konstrukcji bo z jeźdźcem było około 150 kg. Co prawda rower użytkowany był głównie na ulicach i chodnikach ..ale Zoom dawał radę. Do czasu niestety. Nagle okazało się, że zwyczajnie zaczyna się rozpadać. Na dole goleni zrobił się potężny luz, dosłownie z dnia na dzień. Gdybym tego nie zauważył mogło by się to fatalnie skończyć. W mojej opinii jest to wada która absolutnie skreśla tą firmę. Nie może być elementów w rowerze który jeździ kilkadziesiąt km/h które nagle w jednej chwili bez wcześniejszych oznak rozpadają się. Szkoda zdrowia i kasy.
Zgodzę się z Toba, że nie warto kupować go, bo nie wszystkim podpasuje to i owo, a zwłaszcza jego możliwości. W teren lepiej jest kupic dnm usd8 nówkę. Mój ebajk miał być maxymalnie tani i nie koniecznie na najlepszej jakości komponentach. Koszt całej maszyny z gpsem, swiatłami, alarmem i innymi bajerami wyszedł mniejszy niż większość rowerów na bazie kony stinky.
To jest rower testowy można by rzec, bo jakbym się zapalił tematem mocniej to już dawno Sur-ron stał by u mnie w garażu albo LMX. Nie o to chodziło by konstrukcja była idealna i na mega osprzęcie + 20kW.
Po 3 sezonach nie stwierdzam już watowicy, wręcz przeciwnie, 250W + bidon, pas + manetka i wystarczy mi ma dobrą sprawę. Nie mam zamiaru ani szpanować ile to rower potrafi, ani ścigać się od pasów do pasów z passeratti 1.9tdi dlatego basta i tyle ile mam w zupełności mi wystarcza i to z ogromnym zapasem i mocy i prędkości. Jak wiadomo 20S to już nie ma żartów...

Zobaczysz Maran na zlocie jak działa i sprawuje się zoom, w 2019r byłem oblegany i mój Cube na tsdz2, a w tym roku mam nadzieję na równie duże zainteresowanie ukraińska ramą w mojej własnej budżetowej konfiguracji.
Dzięki za zainteresowanie i własne odczucia, bo jak wiadomo to cenne informacje dla potencjalnych użytkowników. Mnie jednak narazie nic nie odstrasza od dh680, także dalej go użytkuje nie oszczędzając go garażu pod płachtą 😉
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
ODPOWIEDZ