Strona 2 z 2

Re: CUBE AWD __ 2 x mxus XF

: 05 mar 2024, 17:58
autor: mitusm
pxl666 pisze:
05 mar 2024, 16:32
zwracam uwagę że obecnie są napędy przystosowane do zmiany przełożenia pod obciążeniem

tylko nietanie
..i pewnie kosztują tyle co silnik. Broniłem się przed midem, ale zawsze to nowe doświadczenie. Coś się urwie, popsuje oczywista sprawa. Płowa zabawy z jazdy, a druga połowa z grzebania przy rowerze.

Re: CUBE AWD __ 2 x mxus XF

: 05 mar 2024, 18:04
autor: Tooropek
Jakbyś miał 3 silniki to któryś z tylnego napędu zawsze by się nudził, tak mi się wydaje i to już tak naprawdę przerost formy nad treścią.

Jesteś bardzo szczery z tego co widzę, bo przyznajesz, że tydzień grzebiesz a weekend jeździsz i to się ceni. 😉
Teraz może być nawet z HD, że będziesz 2 razy w miesiącu jeździł a resztę naprawiał, ale to się okaże już niedługo...

A co to za drugi pomykacz?
Jakiś 30h z szybkim nawojem i bidon 13s?

Re: CUBE AWD __ 2 x mxus XF

: 05 mar 2024, 18:25
autor: mitusm
Tooropek pisze:
05 mar 2024, 18:04

Jesteś bardzo szczery z tego co widzę, bo przyznajesz, że tydzień grzebiesz a weekend jeździsz i to się ceni. 😉
Teraz może być nawet z HD, że będziesz 2 razy w miesiącu jeździł a resztę naprawiał, ale to się okaże już niedługo...

A co to za drugi pomykacz?
Jakiś 30h z szybkim nawojem i bidon 13s?
Nawet nie wiem co to za silnik dokładnie 1500W nominał, dostaje 45A z 13s.
Baza to co akurat wisiało na ścianie i tak zostało. Dobry na dojazdy do pracy i szybkie wypady.
Bateria 60-70km przy średniej ok 40km/h.
Przód v-brake hydrauliczny, tył może się doczeka tarczy bo jest mocowanie. Tak to hamownie silnikiem załatwia sprawę, 1200km jeszcze nie wymieniałem 'gumek'.
Blat z szosy, nogi jeszcze dają radę przy 55-60km/h.

Re: CUBE AWD __ 2 x mxus XF

: 05 mar 2024, 18:43
autor: Tooropek
No spoko maszynka do zjadania kilometrów...
Też polubiłem duże blaty tak by przy 50km/h wspomagać, super sprawa naprawdę... Ostatnio 52/11, niedługo nowy rower będę składał to za pewne też przód wleci zębatka 52 a może większa...

Regen jest spoko, ale grzeje silnik dość mocno, obserwujesz w nim temperature?

Re: CUBE AWD __ 2 x mxus XF

: 05 mar 2024, 19:13
autor: mitusm
Organoleptycznie... jak nie ma na zewnątrz+30C można cisnąć non stop na pełnej manetce. Postawa to prędkość, jak się ciśnie to nie ma problemu z temperaturą. Gdyby go przymulił przy 10-15km/h pod stromy podjazd, albo dużo mocnych startów jeden po drugim od razu robi się grzałka.

Re: CUBE AWD __ 2 x mxus XF

: 05 mar 2024, 19:36
autor: pxl666
mitusm pisze:
05 mar 2024, 17:58
..i pewnie kosztują tyle co silnik. Broniłem się przed midem, ale zawsze to nowe doświadczenie. Coś się urwie, popsuje oczywista sprawa. Płowa zabawy z jazdy, a druga połowa z grzebania przy rowerze.
no nie sa tanie ale widzisz ze mozesz zmieniac bieg PODCZAS pedałowania i POD OBCIĄŻENIEM to chyba zmienia całkowicie filozofię jazdy na mocnym midzie prawda ? jak lubisz jak się cały czas psuje i mozesz naprawiac to spoko ...

Re: CUBE AWD __ 2 x mxus XF

: 11 kwie 2024, 6:58
autor: mitusm
Do BBSHD za chwilę dołączy XF15 i 22A sterownik. Mam nadzieję że amor nie podda się za szybko. Wiem że to siły działające z innej strony, ale podczas hamowania obciążenie wyginające jest większe niż to z jaką będzie ciągnął silnik w szczycie.
Prądu dalej za dużo i trzeba go jakoś zużyć.
https://youtube.com/shorts/c_HCnZAaeFM? ... SzHzqFYC2Z
Dziś będzie szlifierka kątowa w użyciu, oczywiście do opony.

Re: CUBE AWD __ 2 x mxus XF

: 11 kwie 2024, 7:39
autor: pxl666
będziesz klocki ścinał?

Re: CUBE AWD __ 2 x mxus XF

: 11 kwie 2024, 8:07
autor: tkoko
Tak się zastanawiam nad Twoimi "wyborami". Z jednej strony niby chcesz "zmniejszyć" prędkość maksymalną a zakładasz koło/oponę która nie mieści się w ramie (zwiększa prędkość). :D
Nie prościej zmniejszyć maksymalnie koło dać największego balona jaki zmieści się w widełki. Za jednym zamachem masz zmniejszenie prędkości maksymalnej i zwiększenie komfortu jazdy.

Re: CUBE AWD __ 2 x mxus XF

: 11 kwie 2024, 12:09
autor: mitusm
pxl666 pisze:
11 kwie 2024, 7:39
będziesz klocki ścinał?
Tak, 10min roboty było.

Re: CUBE AWD __ 2 x mxus XF

: 11 kwie 2024, 12:13
autor: mitusm
tkoko pisze:
11 kwie 2024, 8:07
Tak się zastanawiam nad Twoimi "wyborami". Z jednej strony niby chcesz "zmniejszyć" prędkość maksymalną a zakładasz koło/oponę która nie mieści się w ramie (zwiększa prędkość). :D
Nie prościej zmniejszyć maksymalnie koło dać największego balona jaki zmieści się w widełki. Za jednym zamachem masz zmniejszenie prędkości maksymalnej i zwiększenie komfortu jazdy.
Mój wybór był taki że po prostu wisiało na ścianie koło 27.5, a 26 musiał bym kupować. Opony tak szybko lecą że może kiedyś wrócę do 26". Byłem na testach w lesie właśnie, opona pięknie gryzie pionowe podjazdy.
Określenie komfortu jazdy nie mam w słowniku :)

Re: CUBE AWD __ 2 x mxus XF

: 27 kwie 2024, 19:36
autor: mitusm
Będzie nowy gadżet do testów. 8-biegów.

Re: CUBE AWD __ 2 x mxus XF

: 27 kwie 2024, 20:09
autor: Tooropek
Jaki koszt? Też myślę o takiej piaście.

Re: CUBE AWD __ 2 x mxus XF

: 28 kwie 2024, 6:34
autor: mitusm
Tooropek pisze:
27 kwie 2024, 20:09
Jaki koszt? Też myślę o takiej piaście.
900zł kpl po mam nadzieję małym przebiegu, fajna obręcz, opona, tarcza, lepszy napinacz, czujnik biegów (jeździło z tsdz2).
Znalazłem zębatkę 24T z torpedo + znajomy robi mi 28T, zobaczę które przełożenie będzie mi bardziej pasować. Celuję w odpowiednik aktualnej najwolniejszej zębatki 51T.
Najszybszy bieg będzie za wolny to pewnie wpadnie 2-ga zębatka na silniku.