Projekt Viper GTS 2600W

Podziel się z nami opisem własnych konstrukcji
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Przedstawiam Wam swój projekt ebike'a. Przeróbka na bazie roweru Unibike Viper GTS 2012.

Silnik Mxus 7x9 30H

Sterownik 60V Sinus seria KT 45A

Akumulator 16s12p na ogniwach Samsung 29E (2900mAh) - pojemność około 34Ah

Całość złożona przeze mnie od A do Z. Części z Nexuna + Aliexpress.

Wyszło całkiem nieźle jak na pierwszy raz :)

Zaczęło się od skrzynki:
Obrazek

Obrazek

Budowa akumulatora:
Obrazek

Blokady obrotu:
Obrazek

Elektryka...
Obrazek

Efekt finalny:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Prędkość max 50 km/h

Fun z jazdy niesamowity. Na razie tyle jak coś mi przyjdzie na myśl to dopisze.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2021, 19:59 przez Vegasnight9, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
Inc0
Forumowicz
Posty: 873
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Inc0 »

jesli dobrze widze blokade obrotu osi masz jednostronnie otwarta z dośc cienkiej blachy nie widac jak spasowanie ci wyszło ale jesli jest choć minimalny luz to bedzie sie powiekszał ,nie obawiasz się że silnik takiej mocy ja wyrzeźbi w końcu i obróci się oś ?
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Z drugiej strony mam grubsza. Sprasowanie jest na wcisk i mam wyłączony całkowicie regen więc myślę że będzie ok. Docelowo chce zrobić blokady skręcane śrubą i może zacznę używać regena bo teraz się boję
Obrazek
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
djmarcin56
Forumowicz
Posty: 256
Rejestracja: 19 lut 2018, 14:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: djmarcin56 »

Ile waży sama rama od tego rowerka? mam na oku taką i jaki to rozmiar? ile masz wzrostu?
Wyszło bardzo ładnie, kabli wogóle nie widze, masz ładnie pochowane, ważyłeś całość?
Sterownik do tego rowerka na ile przeważnie wykorzystujesz bo mocy dostepnej dużo na tą rame, tył dość cienkie ramki.
Awatar użytkownika
MateuszSz
Forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:07
Lokalizacja: Koniaków

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: MateuszSz »

Blokada porządna mi się bardzo podoba,napiszcie mi proszę teoretycy komu taką blokadę z płaskownika rozwaliło z efektem obrotu osi.. Nie znam przypadku .
E-biker stosuje blaszkę na opaskę zaciskową i ludziska jeżdżą a taka blokada jest 300% solidniejsza niż blokady ebikera ;)
Awatar użytkownika
Inc0
Forumowicz
Posty: 873
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Inc0 »

blokadę z blaszki nierdzewnej 3mm na opaskę z nexuna bardzo zgrabnie oś 9C (1500W ciągłej mocy) zaczęła sobie "rozpracowywać" mimo nie działającego regenu i szybciutko wyrzeźbiłem konkretne "imadełka" z pręta stalowego i PA9 grubości 12mm i teraz regen bez obaw odpaliłem . A ta blaszka z dziurka w kształcie fasolki robi teraz za podkładkę nakrętki... Na pewno kilka przypadków by się znalazło takich wypadków tylko kto pochwalić się zechce takim "osiągnięciem" ;P
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
djpawelo
Forumowicz
Posty: 148
Rejestracja: 05 maja 2018, 22:42
Lokalizacja: Myszków

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: djpawelo »

Vegasnight9 a pamiętasz z jaką prędkością wjeżdżałeś na Gubałówkę i czy jechałeś na samej manetce czy wspomagałeś silnik pedałowaniem ?
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: elektrotonus »

Ta bateria jest tak finalnie niczym nie zabezpieczona wewnątrz skrzynki ?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

MateuszSz pisze:
11 lip 2018, 11:53
Blokada porządna mi się bardzo podoba,napiszcie mi proszę teoretycy komu taką blokadę z płaskownika rozwaliło z efektem obrotu osi.. Nie znam przypadku .
E-biker stosuje blaszkę na opaskę zaciskową i ludziska jeżdżą a taka blokada jest 300% solidniejsza niż blokady ebikera ;)
Mateusz według mnie też prędzej pęknie cała rama niż cokolwiek się stanie z tą blokadą. :)
djmarcin56 pisze:
10 lip 2018, 21:45
Ile waży sama rama od tego rowerka? mam na oku taką i jaki to rozmiar? ile masz wzrostu?
Wyszło bardzo ładnie, kabli wogóle nie widze, masz ładnie pochowane, ważyłeś całość?
Sterownik do tego rowerka na ile przeważnie wykorzystujesz bo mocy dostepnej dużo na tą rame, tył dość cienkie ramki.
Rama 19". Ja mam 180cm i 75kg wagi. Max jaki pokazuje mi watomierz to 41A. Więcej nie udało mi się uzyskać nawet jak przyspieszam pod górkę z manetką do oporu. Niby powinno być 45A, nie wiem z czego to wynika. Watomierz mam podłączony przez bocznik 50A. Jeżdżę zwykle około 30km/h ze wspomaganiem nogami ale ogólnie uwielbiam przyspieszenie tego silnika 7x9 :D w związku z czym często odkręcam do oporu dla czystego fun'u. Póki co wszystko hula. Mam nadzieję że rama wytrzyma kilka lat. Wagi ramy ani całego roweru nie znam. Nie ważyłem.
djpawelo pisze:
11 lip 2018, 15:34
Vegasnight9 a pamiętasz z jaką prędkością wjeżdżałeś na Gubałówkę i czy jechałeś na samej manetce czy wspomagałeś silnik pedałowaniem ?
Wjeżdżałem około 25km/h od strony poronina cały czas pedałując. Watomierz pokazywał około 15-20A czyli moc w okolicach 1000W.
elektrotonus pisze:
11 lip 2018, 17:18
Ta bateria jest tak finalnie niczym nie zabezpieczona wewnątrz skrzynki ?
Tak. Finalnie. Kable są zabezpieczone wszystkie przed przetarciem. Akumulator zamocowany solidnie na piankę. Skrzynka od środka wyłożona matą. I szczelna. Nic więcej według mnie nie trzeba a w razie czego mam wszystko na wierzchu. Łatwy serwis.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

W planie mam nowe blokady ściskane śrubą i uruchomienie regena. Projekt pierwszej zrobiłem w Autodesk Fusion 360 na bazie profilowego zdjęcia ramy :) Polecam wszystkim. Każdy kto boi się tego programu zapewniam że wystarczą dwie , trzy opcje i projekt gotowy. Nie trzeba uczyć się wszystkiego
https://viewer.autodesk.com/id/dXJuOmFk ... Q4YzdmMjVl
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Nowe blokady ściskane śrubą
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Kilka nowych fotek: :)

Przed:
Obrazek

Po: :D
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 14 paź 2020, 18:09 przez Vegasnight9, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
andy101
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 25 lut 2018, 7:44
Lokalizacja: Krosno

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: andy101 »

Super maszynka, widzę że również masz amortyzowana sztycę. Napisz jaki model siodełka używasz, wygląda na super wygodne
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Wygląda i jest super wygodne. Najlepsze siodełko jakie miałem w życiu. Kupiłem w Decathlon
https://www.decathlon.pl/siodo-city-900 ... s4QAvD_BwE
Polecam.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Fotki z przedwczorajszej wycieczki . Sezon w pełni :D

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Nowe LEDy do jazdy dziennej + światła mijania

Obrazek
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: elektrotonus »

Co to za lampki dzienne, jakiś opis link?
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

https://s.click.aliexpress.com/e/bE6XxGKM

Oprócz ringów świecą również bardzo mocno jako normalne światła. Ja podłączyłem je pod 12V.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
Inc0
Forumowicz
Posty: 873
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Inc0 »

i wytrzymują 12v ?? producent podaje 8,4V zasilanie z pakietu li-ion pewne jest że na 12v jasniej swieca niz na 8,4V ale pewnie krócej pozyją
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

W lampkach jest sterownik i on ma tolerancję napięcia wejściowego zdaje się 7-14V z tego co czytałem. Mi zależało żeby to podłączyć pod instalacje 12V w rowerze. I działa :) te dwie lampki + duża z XHP 70.2 i mam 100% finalne oświetlenie na jakim mi zależało. Szeroko. Daleko. Mocno.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
Inc0
Forumowicz
Posty: 873
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Inc0 »

a to zmienia postać rzeczy jeszcze gdybys mógł zapodac fote jak mocna dają "po oczach" te lampy vs duża
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Inc0 pisze:
14 kwie 2019, 10:27
a to zmienia postać rzeczy jeszcze gdybys mógł zapodac fote jak mocna dają "po oczach" te lampy vs duża
Ciężko to uchwycić aparatem z racji zmiany ekspozycji ale plus/minus różnica jest taka

małe lampki:

Obrazek


duża:

Obrazek
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
KorekPL
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 20 maja 2019, 23:01

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: KorekPL »

Co to za oponę tam wpakowałeś, też mam Vipera ale, że Smart Sam Plus 29x2.10 w tym rozmiarze tam zmieściłeś bez problemu, to się nie spodziewałem, Unibike zaleca max 1,75 przynajmniej z '17 roku. Masz ją tylko z tyłu, przód widzę dalej seryjne 1.6, 2.1 już nie weszła jest mniej miejsca czy chciałeś specjalnie taką dysproporcję zachować?
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Przód i tył mam 29x2.1. Weszły bez problemu ale z tyłu fakt na styk :)
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
vienio
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 05 maja 2019, 22:47

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: vienio »

Można wiedzieć czym oklejałeś sklejke i jakim sposobem?
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Standardowo myślę jak większość osób folią Carbon....
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
vienio
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 05 maja 2019, 22:47

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: vienio »

a naklejałeś bezpośrednio na sklejkę czy coś z nią robiłeś przed nałożeniem folii?
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Bezpośrednio. Jedynie pomalowana bejcą. Trzyma się dobrze 👍
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
KorekPL
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 20 maja 2019, 23:01

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: KorekPL »

Bardzo fajny projekcik, też mam Vipera i planuję go zelektryfikować, ale na słabszym zestawie 1kW 48V 22A bateria bidonowa 17Ah, a w niej ukryty sterownik, taka własna podróba S1100 Rapida, podoba mi się po prostu taki typ rozwiązania, bardziej niż skrzyneczki ;)
gekon
Forumowicz
Posty: 114
Rejestracja: 05 mar 2018, 10:44

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: gekon »

Cześć.Kupiłem też te lampki co masz Ty . Spodobały mi się. Ale powiedz mi, czy też u Ciebie pali się cały czas podświetlenie przycisków na zielono?
Bo u mnie się świecą cały czas nawet jak jak wyłączę światło.
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Te lampki tak mają. Też mnie to wkurzało dlatego przerobiłem je po swojemu.

Zakleiłem czarną taśmą przyciski i teraz to wygląda tak:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 14 paź 2020, 18:12 przez Vegasnight9, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
gekon
Forumowicz
Posty: 114
Rejestracja: 05 mar 2018, 10:44

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: gekon »

Też dobry patent ;) Ja się zastanawiam czy przed lampkami nie dać wyłącznika jakiegoś.
misiek998
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: 09 lip 2018, 23:21

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: misiek998 »

Jeżeli chodzi o nawigacje na rower, polecam open street map, z bocznymi drogami nie ma sobie równych, to nie tylko drogi ale także punkty piknikowe czy ciekawe miejsca a także trasy rowerowe czego mapy google jeszcze nie mają. Widać na ostatnim zdjeciu jak cię ładnie prowadzi :)
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Na codzień używam mapy.cz :) google map tylko z doskoku.

Skoro już piszę tego posta to pochwalę się co nieco bo właśnie stuknęło mi na liczniku pierwsze 10 tys. km :) piękne 400 godz wyrwane z życiorysu 😉
Myślę że nieźle jak na pierwszy rok przygody z ebike.
W tym czasie zero awarii i śmieszna łączna cena 100zł za "paliwo" ⚡.
Reasumując jedyne czego żałuję to tylko tego że tak późno odkryłem ten świat. Ale lepiej późno niż wcale 😎

Ostatnio zrobiłem też mały tuning i zlutowałem boczniki. Teraz równe 50A w piku dostaje biedny 30h 7x9 :D
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
chudybws
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 21 kwie 2019, 17:15

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: chudybws »

Jak wyświetlacz reaguje na zalutowane boczniki? Pokazuje poprawnie moc? Rozdziela ją równo na trybach? Przymierzam się do lutowania blokowca kt 30A tylko czeka mnie pierw wymiana bms 30 na 45/60A
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Moc odczuwalna na każdym trybie jest większa, natomiast wyświetlacz pokazuje parametry "po staremu" czyli zaniża względem autentycznego prądu. Dla mnie to nie problem od pomiarów mam watomierz + bms z bluetooth.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
misiek998
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: 09 lip 2018, 23:21

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: misiek998 »

A jak bateria po tylu kilometrach? Mi po takim przebiegu wysiadł amortyzator, a nowy tylko ok. 700zł
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Póki co nie zauważyłem żadnej degradacji. Ładuje do 66V więc wychodzi około 4.12V na ogniwo.
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Właśnie minęło 5lat od kiedy zbudowałem swego elektryka i stuknęło mi już 45tys km przebiegu 🫣 szok. Zero problemów i awarii. Jednak dobrze mówili że hub to bezawaryjny i bezobsługowy napęd na lata
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
sirgregs
Forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 19 lut 2018, 18:49
Lokalizacja: Łódź

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: sirgregs »

Taki przebieg? Wow, gratulacje.
Przy takim przebiegu jedno zdanie na podsumowanie to zdecydowanie za mało 🙂
Mam dużo pytań eksploatacyjnych:
- jak żyje akumulator? Ile cykli pełnych ładowań przeżył (200 - 300 cykli)? Czy sekcje mają równe napięcia przy niepełnym ładowaniu? Czy sprawdzasz napięcia sekcji co jakiś czas i balansujesz ręcznie czy tylko podłączasz do ładowania i jeździsz? Czy zasięg całkowity spadł w odczuwalny sposób czy wydaje się że akumulator jeszcze ma parametry zbliżone do fabrycznych?
- ile opon wymieniłeś przez ten czas przód/tył?
- ile klocków hamulcowych zużyłeś?
- jak amor przetrwał taki przebieg? Jak z suportem? Jak z łożyskowaniem główki ramy?
- w jakim stanie są łożyska silnika po takim przebiegu?
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

- jak żyje akumulator? -bardzo dobrze
Ile cykli pełnych ładowań przeżył (200 - 300 cykli) 95% cykli to rozładowanie w zakresie 66V-58V, ładowanie do 4.1V na ogniwo z BMS Bluetooth, cykli takich było około 500
Czy sekcje mają równe napięcia przy niepełnym ładowaniu? Czy sprawdzasz napięcia sekcji co jakiś czas i balansujesz ręcznie czy tylko podłączasz do ładowania i jeździsz? -są równe, nic nie robię ręcznie, tylko BMS
Czy zasięg całkowity spadł w odczuwalny sposób czy wydaje się że akumulator jeszcze ma parametry zbliżone do fabrycznych? -stawiam że ma około 90% pojemności początkowej spadek niezauważalny, minimalny
- ile opon wymieniłeś przez ten czas przód/tył? (dużo :)
- ile klocków hamulcowych zużyłeś? (dużo :)
- jak amor przetrwał taki przebieg? Jak z suportem? Jak z łożyskowaniem główki ramy? żadnych problemów, wszystko żyje i ma się dobrze
- w jakim stanie są łożyska silnika po takim przebiegu? żadnych wyczuwalnych oznak zużycia, zero luzów
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
maciekjjj
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 04 lip 2019, 9:00

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: maciekjjj »

A jak tam sztyca po tylu kilometrach ?
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 564
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Projekt Viper GTS 2600W

Post autor: Vegasnight9 »

Ma luzy ale czuć je tylko na postoju. W czasie jazdy się niewyczuwalne
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
ODPOWIEDZ