Strona 1 z 2

Giant Trance Mxus v3 K3

: 10 lip 2018, 22:29
autor: Janot
Cześć wszystkim!
Chciałbym Wam przedstawić aktualny projekt. Giant Trance, brat modelu Anthem którego również przerobiłem i jestem z niego bardzo zadowolony.
Parametry konstrukcji:
-silnik mxus v3 k3-turbo, jestem bardzo zadowolo
-sterownik standardowy 45A, sprawdzony prosty i bezproblemowy
-pakiet 16s 10p 29Ah na ogniwach LG, całość jest już zgrzana, zostało zabezpieczyć preszpanem i podłączyć bms z bocznikiem
-skrzynka zrobiona we własnym zakresie z laminatu szklanego oklejonego folią carbonową
-ev computer, rewelacyjne urządzenie, jeździ u mnie w dwóch rowerach i nie zmieniłbym na nic innego. Posiada wiele bardzo przydatnych funkcji
-oświetlenie led 18W
-kierunkowskazy z Chin
Takie są założenia, większość już mam zamówione, zostało tylko poskładać całość.

Co do roweru to będę zmieniał tarcze hamulcowe, przód 203mm, tył 180mm oraz opona tył schwalbe magic mary

Stopniowo będę dodawał zdjęcia z postępu prac.
Pytania mile widziane ;)

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 12 lip 2018, 14:30
autor: Buchacz
Bardzo fajnie zapowiadający sie projekt.
Ja dopiero planuje budowe podobnego ebika, ale jeszcze troche musze posiedzieć w delegacji :D
Ciekawi minie jak upchnąles tam akumulator, sterownik tez jest w srodku? Bateria jest w dwóch rzedach ?
Ev computer tez mi sie bardzo podoba.
Nie zastanawiałes sie nad sterownikiem Barmala ?
Myslisz ze duze roznice beda miedzy silnikiem mxus 3k turbo, a 9c 10x6 przy 45A ?

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 12 lip 2018, 16:55
autor: Janot
Buchacz pisze:
12 lip 2018, 14:30
Bardzo fajnie zapowiadający sie projekt.
Ja dopiero planuje budowe podobnego ebika, ale jeszcze troche musze posiedzieć w delegacji :D
Ciekawi minie jak upchnąles tam akumulator, sterownik tez jest w srodku? Bateria jest w dwóch rzedach ?
Ev computer tez mi sie bardzo podoba.
Nie zastanawiałes sie nad sterownikiem Barmala ?
Myslisz ze duze roznice beda miedzy silnikiem mxus 3k turbo, a 9c 10x6 przy 45A ?
Akumulator aktualnie robie, zostało okleić folia, jak skończę to wstawię zdjecia ale wchodzi na styk :D
Jest w jednym rzędzie, sterownik będzie w srodku razem z przetwornicą na 12v.
Myślałem nad tym sterownikiem ale posiadam w dwóch rowerach 45A i sprawdzają się idealnie, nie trzeba nic programować tylko podłączyć.

Różnica jest bardzo duża, przede wszystkim w momencie obrotowym i grzaniem silnika. Mxus'a katowałem w Bukowinie Tatrzańskiej i nie było z tym problemu zaś 9c zdecydowanie szybciej dostawał 150C*

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 12 lip 2018, 22:08
autor: Vegasnight9
Pokaż zdjęcie tego ev computer i napisz gdzie go można kupić. Jestem również ciekaw jak zamieściłeś w tak małej skrzynce 160 ogniw. Projekt bardzo fajny

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 12 lip 2018, 22:53
autor: Janot
Dzięki za miły odzew ;)
Ev Computer możesz kupić u Artura, tutaj stronka http://89.78.10.171
Dorobiłem mocowanie na kierownicę oraz na lampę led 18w. Sam komputerek podłączony jest kablem 10 żyłowym.
Pakiet jest na styk, skrzynki jeszcze nie mam zamocowanej na rowerze, do tego użyję dwóch otworów z bidonu oraz dodatkowe 3/4 nitonakrętki.
A i do pakietu dojdzie jeszcze bocznik którego nie ma na zdjęciu.

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 12 lip 2018, 22:59
autor: Janot
Reszta zdjęć, niestety w załączniku może być max 5, jakiego hostingu najlepiej używać do wstawiania?

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 16 lip 2018, 22:28
autor: Janot
Prace poszły do przodu ;)

Wymiana oraz usunięcie niepotrzebnych przewodów
Obrazek

Przygotowanie skrzynki, wywiercenie otworów pod stacyjkę i gniazdo ładowania. Przyklejenie dystansów z ABS'u które usztywnią całość w ramie roweru
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Skrzyneczka już zamontowana, dwie blachy aluminiowe, zabezpieczają laminat przed wyrabianiem się od śrub mocujących.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jako że całość napędzać będzie Mxus v3 K3 potrzebny był dystans do tarczy, bez niego zacisk ociera o korpus silnika. Dodatkowo niezbędne były dwa mniejsze dystanse na oś.
Obrazek

Mocowanie ev computera przygotowałem również pod lampe led 18w. W drugim rowerze używam takiej samej, sprawdza się bardzo dobrze w dodatku jest bardzo tania i w przygotowaniu mam ściemniacz 20%/50%/100%.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A na koniec przymiarka pakietu :D pasuje idealnie, z przodu oraz z tyłu zostały luki na okablowanie
Obrazek

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 16 lip 2018, 22:34
autor: Rugos
Zdjęcia się nie ładują :(

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 16 lip 2018, 23:02
autor: Janot
Kurde a wszystko działało :/ jutro to poprawię

Edit:
Na szybko udostepniłem caly folder

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 17 lip 2018, 9:05
autor: Mitar
Fajna czysta robota miło popatrzeć, no i drukarka 3d sie przydaje :)

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 17 lip 2018, 10:30
autor: Gregorr
Jak będziesz miał ten ściemniacz to napisz więcej o nim, mam podobną lampę i jest zbyt jasna do jazdy na co dzień.

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 17 lip 2018, 22:20
autor: Janot
Zdjęcia z poprzedniego postu już powinny być okej ;)
Mitar pisze:
17 lip 2018, 9:05
Fajna czysta robota miło popatrzeć, no i drukarka 3d sie przydaje :)
Ma cieszyć oko i być maksymalnie bezawaryjne :) zaś drukarka w tym tylko pomaga :D idealna maszyna do prototypów i elementów użytkowych, kto ma ten wie.
Gregorr pisze:
17 lip 2018, 10:30
Jak będziesz miał ten ściemniacz to napisz więcej o nim, mam podobną lampę i jest zbyt jasna do jazdy na co dzień.
Aktualnie całość jest na płytce prototypowej, sterowanie oparte bodajże na układzie lm350 ;)

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 18 lip 2018, 22:27
autor: MateuszSz
Kawał dobrej roboty, wszystko dopracowane perfekcyjnie :)
Oglądając te zdjęcia mogę się tylko podszkolić z niektórych rzeczy jak np skrzynka która została oklejona chyba jeszcze lepiej niż nasi guru z BB. :D Ojj rośnie konkurencja.
Jak przestanie lać to jadymy gdzieś pojeździć :)

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 18 lip 2018, 23:13
autor: elektrotonus
Bardzo elegancko i estetycznie.

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 22 lip 2018, 22:26
autor: Janot
Dzięki za miłe słowa, długo się nie odzywałem ale w tym czasie prace szły mocno do przodu i w piątek rower został ukończony :D Dziś z kolegą Matuszem wybraliśmy się na dłuższą wycieczkę dzięki czemu mogłem sprawdzić sprzęt. Przejechane mam już ponad 100km i muszę przyznać że komfort oraz sama jazda jest bardzo przyjemna ale to za sprawą dobrej amortyzacji Giant'a.
A teraz kontynuacja poprzednich postów.

Przygotowanie sterownika. Niepotrzebne przewody zostały spięte razem. Dołożyłem zabezpieczenie termiczne na 50* odłączające stacyjkę. Z głównego złącza zasilającego sterownika wyprowadziłem dodatkowe przewody plus i minus akumulatora.
Wszystkie przewody ułożone zostały przy pomocy uchwytów kablowych, bardzo się to przydaje aby estetycznie poprowadzić całość instalacji.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tak przygotowany sterowniczek oraz przetwornica powędrowały do roweru. Wcześniej zamocowałem pakiet przy użyciu pianki montażowej.
Etap łączenia całości odbył się bez problemów, przygotowałem również kabel do zasilania kierunkowskazów który musi poczekać na paczuszkę z chin.
Przetwornica zasilana jest w momencie przekręcenia stacyjki.
Obrazek
Następnie przyszłą kolej na silnik, dotarła przesyłka z oponą Maxxis, przykręciłem tarczę hamulcową 180mm na obniżanych śrubach przy użyciu kleju do gwintów oraz dodałem znaczniki z lakieru które bardzo ułatwiają kontrolę roweru przed wycieczką choć i tak nie ma problemu z odkręcającymi się srubami.
Obrazek
Obrazek
Nie obyło się bez przymiarki, wcześniej podfrezowałem haki ramy tak by cała oś chowała się w ramie.
Na koniec został montaż silnika, z blachy 5mm wyciąłem blokady obrotu osi( sprawdzone w drugim rowerze) oraz przeprowadzenie kabla zasilającego silnik.
Niestety nie mam zdjęć całości ale jutro zrobię i wrzucę jak to wygląda.
A na koniec foto gotowej instalacji.
Obrazek

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 28 lip 2018, 18:41
autor: Janot
Sprzęt przetestowany :D 120km spokojnie można zrobić na jednym ładowaniu, dodałem obejmy ze starej dętki na kabel zasilajacy silnik które maja za zadanie zabezpieczyć go przed przetarciem. Silnik ma na tyle momentu obrotowego że wjazd na śląskie hałdy nie sprawia mu problemu :D
Kilka aktualnych zdjęć
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 29 lip 2018, 0:53
autor: zasik
Gratuluję czystej i udanej konstrukcji, pięknie Ci to wyszło! Widać dużą dbałość o szczegóły :) Mam pytanie - jak zamontowany jest sterownik i przetwornica bo nie do końca widać? Wyłącznie na piankę montażową? Jaka wyszła Ci szerokość skrzynki i czy nie przeszkadza podczas pedałowania?

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 29 lip 2018, 7:07
autor: MateuszSz
Nie ma drugiego takiego, bomba Łukasz :)
Odnośnie pytania kolegi to myśle że ta skrzynka ma 12~13cm max (moj falcon ma 14cm) i na tyle ile się pedałuje w takim rowerze to ta skrzynka absolutnie w niczym nie przeszkadza :) No chyba że ktoś ma krzywe nogi a taki przypadek już widziałem że gość kolana skręcał do środka roweru zamiast na zewnątrz w czasie jazdy :D

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 29 lip 2018, 16:33
autor: Janot
zasik pisze:
29 lip 2018, 0:53
Gratuluję czystej i udanej konstrukcji, pięknie Ci to wyszło! Widać dużą dbałość o szczegóły :) Mam pytanie - jak zamontowany jest sterownik i przetwornica bo nie do końca widać? Wyłącznie na piankę montażową? Jaka wyszła Ci szerokość skrzynki i czy nie przeszkadza podczas pedałowania?
Dzięki :D przetwornice i sterownik mam przyklejone na gorącym kleju. W poprzednich konstrukcjach miałem w ten sposób zamocowaną przetwornice i się sprawdziło a że tutaj jest bardzo utrudniony montaż trytytek to postanowiłem sterownik również przykleić, dodatkowo od dołu jest pianka. Zrobilem 200km i nie ma problemu z odklejaniem a w razie w demontaż jest równie banalny ;)
Szerokość okolo 12,5-13cm w niczym nie przeszkadza a myślę że nawet jakby coś to można zrobic delikatnie mniejsza skrzynke z tego względu że zostało trochę miejsca nad sterownikiem. Aktualnie pokrywa ma 2,5cm a "bazowa" cześć 10cm.
MateuszSz pisze:
29 lip 2018, 7:07
Nie ma drugiego takiego, bomba Łukasz :)
Odnośnie pytania kolegi to myśle że ta skrzynka ma 12~13cm max (moj falcon ma 14cm) i na tyle ile się pedałuje w takim rowerze to ta skrzynka absolutnie w niczym nie przeszkadza :) No chyba że ktoś ma krzywe nogi a taki przypadek już widziałem że gość kolana skręcał do środka roweru zamiast na zewnątrz w czasie jazdy :D
Dokładnie jak mówi Mateusz ;)

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 10 sie 2018, 11:19
autor: misiekw
Gratuluję piękna robota

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 18 sie 2018, 11:08
autor: Janot
Kilkaset kilometrów zrobione bez żadnej usterki, na dniach dotarły kierunkowskazy. Sterowanie odbywa się poprzez ev computer a mocowanie wydrukowane.
Obrazek

W ostatnim czasie kupiłem kolejnego full'a commential meta 5.5 który również zostanie przerobiony ale o tym w oddzielnym wątku. Już teraz zapowiem że będzie to dosyć ciekawy projekt. Niestety z tego względu Giant'a muszę sprzedać.

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 20 sie 2018, 21:34
autor: Iras67
Nie wiem czy zmieniłeś już tarcze hamulcowe z przodu na 203mm ale z tym trzeba uważać . Konstrukcja amortyzatorów jednopółkowych nawet z goleniami o średnicy 32mm i sztywną osią jest nieprzystosowana to takiej wielkości tarczy. Działa spora siła skrętna w miejscu szczęk na lewą lagę dumpera zwilokrotniona większą masą roweru elektrycznego, szybko złapie luzy i stanie się bardziej podatny na awarie. W ekstremalnych wypadkach można uszkodzić mechanicznie amortyzator... Taka średnica tarczy jest stosowana w sztywnych mocnych markowych dwupółkowcach . Zysku z wielkości nie ma dużego bo tarcza 180 odprowadza ciepło niewiele gorzej.

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 01 wrz 2018, 0:48
autor: scuda
A jak damper powietrzny znosi takiego klocka w tylnym kole ? Nie dobija go bardzo ? Ja mam sprezynowca z tym silnikiem i na twisterze kilka razy mocno go docisnelo a ciekawe jak by sie zachowal taki powietrzak.

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 01 wrz 2018, 8:21
autor: Inc0
Średnica tarczy ma bezpośredni wpływ na sile hamowania im większa średnica (dźwignia) tym z większą siła możne hamulec hamować i jak słusznie Iras67 zauważyłeś nie kazdy widelec może współpracować z największa średnica tarczy i to jest określone przez producenta i należy się tego trzymać ,zwiększona powierzchnia oddawania ciepła większych tarcz jest tu sprawa wtórna.
Powietrzne dumpery maja możliwość regulowania twardości sprężyny powietrznej przez regulowanie wartości ciśnienia ofc wszystko w granicach określonych przez producenta

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 01 wrz 2018, 9:07
autor: Janot
Dawno mnie tutaj nie było ale to ze względu na prace nad kolejnym rowerem i innymi projektami.
Rower ma przejechane ponad 500km w różnym terenie, damper sprawdza się bardzo dobrze, tak jak kolega wspomniał twardość reguluje się ciśnieniem w komorze i nie ma problemu z dobijaniem. ;) Tarczę wymieniłem na większą ponieważ w innym rowerze się sprawdziło, nie było problemu z amortyzatorem. Profilaktycznie planuje wymiane na 180 w razie gdyby po czasie miało się coś uszkodzić a większą tarczę i tak potrzebuje do innego roweru ;)

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 01 wrz 2018, 10:47
autor: Georgoss
Witam
Fajny projekt ten Giant Trance, gratuluję. Ja niestety o ile o rowerach mam jakieś pojęcie, to jeśli chodzi o elektrykę raczej zero. Już od jakiegoś czasu śledzę forum, czytam, przeglądam projekty itd., ale zauważałem, że im więcej czytam tym większy mam mętlik w głowie :lol:
Pisałeś, że Gianta Anthema też przerobiłeś, czy możesz podpowiedzieć, jaki to był model z którego roku i jak miał mocowany damper? I parę innych szczegółów, np. jaki aku, jaki silnik. Z góry dziękuję za info. Ja mam również Anthema i chciałbym go przerobić na elektryka, ale damper jest mocowany nietypowo, nie przy suporcie tylko na dolnej rurze przedniego trójkąta koło mocowania koszyka od bidonu.

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 01 wrz 2018, 12:02
autor: Janot
Georgoss pisze:
01 wrz 2018, 10:47
Witam
Fajny projekt ten Giant Trance, gratuluję. Ja niestety o ile o rowerach mam jakieś pojęcie, to jeśli chodzi o elektrykę raczej zero. Już od jakiegoś czasu śledzę forum, czytam, przeglądam projekty itd., ale zauważałem, że im więcej czytam tym większy mam mętlik w głowie :lol:
Pisałeś, że Gianta Anthema też przerobiłeś, czy możesz podpowiedzieć, jaki to był model z którego roku i jak miał mocowany damper? I parę innych szczegółów, np. jaki aku, jaki silnik. Z góry dziękuję za info. Ja mam również Anthema i chciałbym go przerobić na elektryka, ale damper jest mocowany nietypowo, nie przy suporcie tylko na dolnej rurze przedniego trójkąta koło mocowania koszyka od bidonu.
Model X3 bodajże z 2012r ale nie jestem pewien. Pakiet 16s8p, silnik mxus k3. Rower ma przejechane ponad 2000km i jest w pełni bezproblemowy i bezawaryjny :)
Gdybyś potrzebował wiecej informacji to pisz ;)
Jeszcze zdjęcie
Obrazek

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 01 wrz 2018, 12:39
autor: Georgoss
Fajny, mój jest z roku 2008 i niestety ma trochę inaczej mocowany damper.

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 01 wrz 2018, 13:15
autor: Janot
Georgoss pisze:
01 wrz 2018, 12:39
Fajny, mój jest z roku 2008 i niestety ma trochę inaczej mocowany damper.
Spokojnie cos tam upchasz, skrzynka z laminatu i pakiet 16s7p powinien wejść ;) Skąd jesteś? bo możnaby się spotkać ;)

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 01 wrz 2018, 13:25
autor: Georgoss
Z Warszawy, w dziale dla nowych użytkowników założyłem temat "Projekt roweru elektrycznego"

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 02 wrz 2018, 0:03
autor: tatar
Napisz cos o tym ,,ściemniaczu'' do lampki ;)

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 02 wrz 2018, 13:10
autor: Janot
tatar pisze:
02 wrz 2018, 0:03
Napisz cos o tym ,,ściemniaczu'' do lampki ;)
Projekt stoi w miejscu ale oparty byl o układ lm350, sterowanie jasnością odbywało się przez potencjometr.
Całość bardzo ładnie regulowała jasność ledu 18w widocznego na zdjęciach ;)

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 02 wrz 2018, 16:55
autor: WojtekErnest
Schemat....

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 03 wrz 2018, 16:30
autor: Xantus
Co jest potrzebne do wykonania takiej skrzynki? Masz może foto z jej produkcji? Przymierzam się do zabudowy mojej pantery i szukam wiedzy :)

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 03 wrz 2018, 17:03
autor: Janot
Xantus pisze:
03 wrz 2018, 16:30
Co jest potrzebne do wykonania takiej skrzynki? Masz może foto z jej produkcji? Przymierzam się do zabudowy mojej pantery i szukam wiedzy :)
Na blogu Tasa(nexun blog) jest opis budowy tego typu skrzynki ;)

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 03 wrz 2018, 17:13
autor: Xantus
Podziękował :-)

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 10 wrz 2018, 13:33
autor: kriskov
Fajny rower tylko sterownik nie lepiej było zastosować KT60 ja chce tak zrobić ale do fatbike tylko może głupio robię bo sterownik mam GT 1500W

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 10 wrz 2018, 16:52
autor: Janot
kriskov pisze:
10 wrz 2018, 13:33
Fajny rower tylko sterownik nie lepiej było zastosować KT60 ja chce tak zrobić ale do fatbike tylko może głupio robię bo sterownik mam GT 1500W
W kolejnej konstrukcji będzie właśnie KT60 z dedykowanym wyświetlaczem również na zasilaniu 16s i mxus 3k ;) Na pewno na forum pojawi się opis całości ;)

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 29 wrz 2018, 15:24
autor: Dudus2002
Jak ci się jeździ na mxusie 3k turbo ?
Nie jest za ciężki w porównaniu do 9c 10x6 ?

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 29 wrz 2018, 18:20
autor: Janot
Dudus2002 pisze:
29 wrz 2018, 15:24
Jak ci się jeździ na mxusie 3k turbo ?
Nie jest za ciężki w porównaniu do 9c 10x6 ?
Z mxus'a jestem bardzo zadowolony, nie ma w ogóle porównania z 9c, w innych rowerach miałem 9c i się przegrzewał, moment obrotowy o wiele niższy a tym samym dynamika jazdy.
Sporo jeździmy w terenie i K3 jest idealny. Masa nie przeszkadza jedyny problem to upierdliwy montaż mxus'a. Trzeba dorabiać dystanse do tarczy i na oś, jak z tym sobie poradzisz to bedziesz bardzo zadowolony. Gdybyś miał pytania to pisz śmiało ;)

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 30 wrz 2018, 22:42
autor: sky
O jakich dystansach na oś mowa? Bo mnie to zaciekawiło a sam planuje zmienić na ten silnik ze zwykłego mxusa 8x8.

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 01 paź 2018, 0:23
autor: Janot
sky pisze:
30 wrz 2018, 22:42
O jakich dystansach na oś mowa? Bo mnie to zaciekawiło a sam planuje zmienić na ten silnik ze zwykłego mxusa 8x8.
Problem jest tego typu że jak zamontujesz tarcze hamulcową bez dystansu lub z 2mm to nie ma szans na włożenie zacisku. Zwyczajnie nie mieści się miedzy tarcza a korpusem silnika.
Tak więc dając dystans(tarczy), ja mam bodajże 5mm, automatycznie musimy zdystansować dodatkowo oś, bez tego nie założymy zacisku i dodatkowo śruby mocujące tarczę rozwalą kabel zasilający.
Reasumując, na tarczę w zależności od zacisku hamulcowego dystans około 5mm zaś na oś okolo 7mm na stronę.
Na dniach będę miał bystanse na oś z nierdzewki to wstawię zdjęcie jak to wygląda.

Mxus sam w sobie jest bardzo fajnym silnikiem tylko sprawia trochę problemów montażowych.

Łukasz

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 01 paź 2018, 12:48
autor: sky
Dzięki za odp. Mnie problem nie dotyczy bo nie mam tarczówek ;)

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 21 gru 2018, 16:10
autor: Filip
Cześć możesz zdradzić model tylnej opony? Czy szybko znika bieżnik ?

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 22 gru 2018, 23:53
autor: Janot
Filip pisze:
21 gru 2018, 16:10
Cześć możesz zdradzić model tylnej opony? Czy szybko znika bieżnik ?
Jest to dokładnie Opona MAXXIS Minion DHF 26x2,35 MAXXPRO 781g
Nie jest zła ale lepsza będzie Cst 26x2,35, zdecydowanie sztywniejsza i wytrzymalsza, nie wiem jak z trwałością za to cena bardzo dobra 40-50zł vs maxxis 100zł

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 23 gru 2018, 23:29
autor: grafffik
CST model 1388 26x2.35 starcza mi średnio na 400km, przy spokojniej jeździe ścieżkami rowerowymi i szaleństwach po lesie. cena detaliczna w sklepach w Warszawie waha się w granicach 35-45zł.Opona bardzo fajnie układa się w obręczach, nie ma nigdy problemu ze zdjęciem czy jej założeniem przy gumie. pzdr!

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 24 gru 2018, 9:09
autor: seba40
grafffik pisze:
23 gru 2018, 23:29
CST model 1388 26x2.35 starcza mi średnio na 400km, przy spokojniej jeździe ścieżkami rowerowymi i szaleństwach po lesie. cena detaliczna w sklepach w Warszawie waha się w granicach 35-45zł.Opona bardzo fajnie układa się w obręczach, nie ma nigdy problemu ze zdjęciem czy jej założeniem przy gumie. pzdr!
Chyba 4000 km? Ja mam u siebie CST 1388 na tylnym kole, na liczniku ponad 5000 km i jeszcze z 500 km wytrzyma.

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 24 gru 2018, 9:16
autor: grafffik
400. serio.

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 24 gru 2018, 11:08
autor: Inc0
y.. to grafffik drifta rowerem uskuteczniasz ;P ??

Re: Giant Trance Mxus v3 K3

: 24 gru 2018, 11:14
autor: tatar
Opony CST dobrze trzymają wymiar,to prawda.Robić tylko 400km, przebiegu na nowej oponie,to co najmniej katowanie na maxa ,chyba ,że się robi za fakira na rowerze:lol: