Hehehe Jaki hebel? Kół już elegancko siedzi w ramie.
Dzięki Chłopaki za podpowiedzi. Popróbuje tak jak mówicie na tych podkładkach, tylko muszę sie po nie wybrać. Czyli to takie kołyskowe. No bo fakt, musi to być zrobione dobrze.
Hehehe Jaki hebel? Kół już elegancko siedzi w ramie.
Będą na 100%, tak jak obiecałem. Zostało mi jeszcze troche drobiazgów, ale jak to przy szczegółach - zawsze najwięcej sie schodzi. Nie chce niczego schrzanić na końcu.
Bez trzeciej warstwy wosku daleko nie zajedziesz Trzeba było sobie kupić bms aktywny a nie jakiś xiaoxiang to nie musiałbyś ładować ISDT Do plecaka by ci się zmieścił ten bms:No i oczywiście trzecią warstwę wosku na szprychy położyć
przeceż to pół dnia roboty. na co ty czekaszhenio-EV-Maniak pisze: ↑21 mar 2019, 17:47Będą na 100%, tak jak obiecałem. Zostało mi jeszcze troche drobiazgów, ale jak to przy szczegółach - zawsze najwięcej sie schodzi. Nie chce niczego schrzanić na końcu.
Zostało mi tak:
1. wyregulować hebel podkładkami kołyskowymi, ale jeszcze ich nie mam.
2. Doszlifować i umocować wzmocnienia odciągów z blokadą obrotu.
3. Wprowadzić kable do skrzynki i przylutwać kabelkologię od silnika.
4. Ustawić na PC lub androidzie Barmala i BMS
5. Dobić aku do 4,10V na ISDT
6. i jeszcze parę drobiazgów.
No i oczywiście trzecią warstwę wosku na szprychy położyć
Patent z zaciśniętymi hamulcami bezcenny!Inc0 pisze: ↑20 mar 2019, 20:07najwazniejsze żeby klocki były rónolegle do tarczy jesli beda krzywo to bedzie lipa nie hamowanie to że cos ociera to wypadkowa nie dokłądnosci/niedoskonałosci tarczy, ramy rowru, piasty, ty zadbaj żeby okłądziny były równolegle do tarczy a zrób to tak:
1poluzuj sruby mocujace zacisk do adapteru a le tak by z lekkim oporem dało sie przesunac zacisk w płaszczyznie osi koła nie moze sie kiwac zacisnij i poluzuj kilka razy hamulec a nastepnie zacisnij i przytrzymaj dokrec śróby mocujące zacisk do adapteru ( cały czas trzymasz hamulec zacisniety) dokrecasz je po 1/4 obrotu raz jedna raz druga aż do wystapienia twardego oporu ( jesli masz klucz dynamometryczny to uzyj go zgodie z zaleceniem producenta hamulca jesli nie zrób to z czuciem mocno ale gwintu nie zerwij bo bedzie trzeba po nowy adapter gonic do sklepu
Dzieki za podpowiedź z tymi podkładkami. Rewelacja! Wyszło za pierwszym razemMaran_hand pisze: ↑20 mar 2019, 21:11Nie ułoży się. Podczas jazdy to co teraz odbierasz jako delikatne obcieranie będzie wyło jak złe. A przy hamowaniu nie będzie osoby która nie odwróci głowy w Twoją stronę. Zdjęcie niestety jak zwykle mało czytelne. Jak pisałem powyżej, powinieneś użyć podkładek chybotliwych ich ilość po za wyglądem nie ma żadnego znaczenia ale dzięki temu ustawisz prawidłowo. Podejrzewam że tak ustawione hamulce jak masz teraz nie będą hamowały tak jak powinny.
Dodam, że jestem teoretykiem w tym temacie bo to Sietas zawsze ustawia mi hamulce. Zdecydowanie lepiej mu to wychodzi. Nie mniej jednak, w Czarnym mam podkładek na parę cm i jest git.