Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Podziel się z nami opisem własnych konstrukcji
Awatar użytkownika
Umbur
Moderator
Posty: 1346
Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: Umbur »

U mnie wklejałem na lewo od faz, bo tam było więcej miejsca i wyłącznik tak nie wystawał, ale jak się zmieści między fazami to nawet lepiej. Ważne żeby zwarcia potem nie było do dekla.

Obrazek
Awatar użytkownika
BluesWings
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: BluesWings »

Termik 150st na silniku wklejony :)
Przewody przepikane, a połączenie zabezpieczone podwójnie. Chociaż inteligencją sie nie wykazałem sprawdzajac czy czujnik działa dopiero po wklejeniu :P

Termik 50st na akumulatorze wklejony :)
Dzisiaj zabezpieczę i uszczelnię wycięte okno na wyłącznik.

Zostaje kwestia włączenia regena i odrobinę dolania cyny na sterowniku w celu zwiększenia A.
No i pytanie, czy bateria nie dostanie za bardzo przy zwiększeniu amperów ?


Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
BluesWings
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: BluesWings »

czy ktoś może wypowiedzieć się na temat tego suntoura?

pora zmienić przedni widelec, bo stary jest gorszy niż sztywny.
Nie latam dużo w terenie - właściwie miasto i jego dziurawe drogi - wiec celuję w mocno budżetowy ale jednak już powietrzny.

SR Suntour XCR RLR - https://www.centrumrowerowe.pl/amortyza ... r-pd15895/




Obrazek


a może jakiś chińczyk będzie lepszy w tej cenie?
pierwszy lepszy air https://pl.aliexpress.com/item/32953923 ... 246078b561
Awatar użytkownika
Mariusz_p
Forumowicz
Posty: 373
Rejestracja: 18 sie 2018, 10:28

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: Mariusz_p »

Weź Raidona. Różnica niewielka, a jest spora różnica w trwałości z tego co piszą na necie..
granada
Forumowicz
Posty: 188
Rejestracja: 13 gru 2018, 13:57

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: granada »

Ja wywaliłem jedną sprężynę plus 20ml oleju do każdej goleni i jest super miękki (zwykły suntour 100mm dwu sprężynowy jak i moja dwupółka rst):)
radex
Forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: radex »

BluesWings pisze:
20 cze 2019, 20:25
Pora zmienić przedni widelec, bo stary jest gorszy niż sztywny.
Nie latam dużo w terenie - właściwie miasto i jego dziurawe drogi - wiec celuję w mocno budżetowy ale jednak już powietrzny.
Spróbuj rozkręcić twój stary widelec i go nasmarować jakimś rzadkim smarem. Niedawno rozkręciłem mojego suntlur xcm bo po 2000km bardzo ciężko się uginał i nie wybierał małych nierówności. Posmarowałem dolne ślizgi i uszczelki olejem silikonowym i amortyzator chodzi lepiej jak jak nowy powietrzny suntour Aion który ostatnio kupiłem na allegro. Oczywiście smarowanie rzadkimi smarami wystarcza na krótko i często trzeba to powtarzać ale warto to zrobić żeby amorek pracował prawidłowo.
Radowit
Forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 17 maja 2019, 22:38
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: Radowit »

Cześć, jak oceniasz sprawność MXUSA 3k w hardtailu? Opony ile szerokości? Ja wziąłem ten pseudowektorowy sabvoton ML60(max52A) czyli osiągi zbliżone do gt1500. Zdarzyło Ci się przegrzać silnik? Pytam bo sam jestem dopiero na etapie gromadzenia części, a nie kupiłem termika 150, tylko bodajże 130, bo pierwotnie miał być MXUS 30h
Awatar użytkownika
leszcz
Forumowicz
Posty: 767
Rejestracja: 02 maja 2017, 22:39
Lokalizacja: Rumia

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: leszcz »

Szajbajk dobrze oce ia najyanszy powietrxny
XCR AIR LOR
Dołóż 100-200 i masz po temacie
Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG

Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
Awatar użytkownika
BluesWings
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: BluesWings »

ze względu na braki w portfelu zakup amora chwilowo odłożony w czasie.
V3 katowałem parę razy bez opamiętania. Jazda pod stromą górę 800m z rowerzystą 130 kg + plecak, z ciągłym hamowaniem i przyśpieszaniem ze względu na poprzeczne korytka wodne. Na górze silnik ciepły i nic poza tym, a temp. powietrza około 30st.
Baterię i sterownik także zabezpieczyłem termicznie.
Silnik cięższy niż 10x6, ale z moimi parametrami grawitacyjnymi 3k turbo to minimum ;)

Odkąd wrzuciłem sztycę pantografową NCX, przestałem myśleć o zmianie ramy na fulla ;)
Tylna opona kendy 26x1,95 wytrzymała 450 km. Może fabrycznie uszkodzona, a może za małe ciśnienie było.
Teraz jest opona CST 26x2,10. Świetna opona. Przy mojej szalonej jeździe po 2500 km zaczyna się kończyć bieżnik. prawdopodobnie kupię ja jeszcze raz, a jeśli inną, to tylko ze względu na szerokość - może 2,35.
radex
Forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: radex »

Radowit pisze:
25 lip 2019, 1:49
Cześć, jak oceniasz sprawność MXUSA 3k w hardtailu? Opony ile szerokości? Ja wziąłem ten pseudowektorowy sabvoton ML60(max52A) czyli osiągi zbliżone do gt1500. Zdarzyło Ci się przegrzać silnik? Pytam bo sam jestem dopiero na etapie gromadzenia części, a nie kupiłem termika 150, tylko bodajże 130, bo pierwotnie miał być MXUS 30h
Ja jeżdżę na hardtailu mxus 3k i sabvoton ml45 (33A) i nigdy nie był nawet ciepły po podjechaniu pod górę. A mam w okolicy sporo gór o wysokości 600m. 3k turbo dobry jak masz sporo górek. Ml60 na pewno bardziej go rozgrzeje od ml45.
radex
Forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: radex »

leszcz pisze:
25 lip 2019, 7:26
Szajbajk dobrze oce ia najyanszy powietrxny
XCR AIR LOR
Dołóż 100-200 i masz po temacie
W cenie xcr można aiona kupić. Aion ma uszczelki filcowe pod gumowymi, lepsze ślizgi, grubsze golenie aluminiowe 34mm i ma rozbieralny tłumik :twisted: :P
Awatar użytkownika
leszcz
Forumowicz
Posty: 767
Rejestracja: 02 maja 2017, 22:39
Lokalizacja: Rumia

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: leszcz »

649 za tego aiona??? Nie zastanawiałbym się
Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG

Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
Awatar użytkownika
BluesWings
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: BluesWings »

leszcz pisze:
25 lip 2019, 13:33
649 za tego aiona??? Nie zastanawiałbym się
a gdzie on po tyle jest?
Awatar użytkownika
leszcz
Forumowicz
Posty: 767
Rejestracja: 02 maja 2017, 22:39
Lokalizacja: Rumia

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: leszcz »

Moja przygoda z ebike od 2017:
Damka 28" https://cutt.ly/7e8jyMJ
Dla syna 26" https://cutt.ly/Fe8juR3
Dla syna 24" https://cutt.ly/ue8ju03
Full 29" MXUS 30H 1500W https://cutt.ly/3e8jiaG

Od 2019 100% bezprąd :) https://cutt.ly/ge8jop2
radex
Forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: radex »

BluesWings pisze:
25 lip 2019, 13:57
leszcz pisze:
25 lip 2019, 13:33
649 za tego aiona??? Nie zastanawiałbym się
a gdzie on po tyle jest?
Najpierw musisz zmierzyć główkę ramy bo aiony mają rurę sterową tapered. No i koło musiałbyś zmienić bo jest 27,5" i sztywna os 15x100. Cena fajna bo normalnie Aion kosztuje 1500zl.

https://allegro.pl/oferta/amortyzator-s ... 8284364838

https://allegro.pl/oferta/nowy-amortyza ... ff2bc4d382
Awatar użytkownika
BluesWings
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: BluesWings »

radex pisze:
25 lip 2019, 14:21
aiony mają rurę sterową tapered
no to u mnie nie wejdzie

prawdopodobnie skończy się na tym raidon lo-r-air;)

https://www.centrumrowerowe.pl/amortyza ... 1LEALw_wcB
Awatar użytkownika
elektrotonus
Forumowicz
Posty: 1259
Rejestracja: 19 lut 2018, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: elektrotonus »

Miałem taki raidon amor w meridzie. Do turystyczno-miejskiej jazdy jest wystarczający. Jest możliwość po rozebraniu jego zwiększenia skoku do 120 mm.
- Wheller DD 250 W - w planowanej modernizacji :-) https://tiny.pl/tnmmg
- Rockrider MID 750 W - "Srebrna Strzała" ;-) https://tiny.pl/tnmmh
- Samurai DD 3500 W - prawie gotowy :) https://tiny.pl/tnmxv
radex
Forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: radex »

BluesWings pisze:
25 lip 2019, 14:30
radex pisze:
25 lip 2019, 14:21
aiony mają rurę sterową tapered
no to u mnie nie wejdzie

prawdopodobnie skończy się na tym raidon lo-r-air;)

https://www.centrumrowerowe.pl/amortyza ... 1LEALw_wcB
Główka ramy nie musi być stożkowa. Zmierz jaką masz zewnętrzną średnicę główki ramy to ci powiem czy wejdzie tapered. Jeżeli masz łożyska wewnątrz główki ramy to możesz zastosować dolną miskę z łożyskiem ec44 i wejdzie tapered.
Awatar użytkownika
BluesWings
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: BluesWings »

radex pisze:
25 lip 2019, 17:47
Zmierz jaką masz zewnętrzną średnicę główki ramy to ci powiem czy wejdzie tapered.
w tyg będe na warsztacie, to dopadnę suwmiarkę ;)
Awatar użytkownika
BluesWings
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: BluesWings »

Pany dziwna sytuacja jak dla mnie.
Voltomierz mam podłączony tak:
czerwony przewód pomiędzy stacyjkę i sterownik, a czarny do minusa akumulatora.

W sobotę jadać pod górkę silnik przestał kręcić (przestał reagować na manetkę), ale wyświetlacz działał i pokazywał napięcie na baterii.
Mam wrzucone wyłączniki termiczne na silniku, baterii i sterowniku. Wszystkie podłączone w szeregu na stacyjce.

Skoro termik zadziałał, to wyświetlacz też powinien wyłączyć się. Czy nie?

Trochę cykora miałem, czy wyłącznik nie nawalił i silnika nie spaliłem, bo był mocno ciepły, ale po 10 min wszystko wróciło do normy.
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: AST034 »

A wylacznik termiczny masz (patrzac od sterownika) przed woltomierzem czy za?
Awatar użytkownika
BluesWings
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: BluesWings »

AST034 pisze:
29 lip 2019, 15:09
A wylacznik termiczny masz (patrzac od sterownika) przed woltomierzem czy za?
a to ma znaczenie? przecież tam termik odcina obwód zasilania.
gdyby miało znaczenie, to wyłączając stacyjkę, wyświetlacz też by świecił.
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: AST034 »

No masa jest stała a plus ze stacyjki jest dostepny dopoki obwod jest zamkniety, dlatego wylacznik termiczny montujemy jako ostatni miedzy stacyjka a masą, dzieki czemu tak sie wlasnie dzieje - zabezpieczenie odcina silnik a watomierze i przetwornice działają.
Awatar użytkownika
BluesWings
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: BluesWings »

A to widzisz, nie wiedziałem. Jak przyjdzie czas na otwieranie skrzynki, to sprawdzę dokładnie jak to zamontowalem
radex
Forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: radex »

Pewnie plus od woltomierza masz podłączony pomiędzy stacyjka a termikam? Dlatego Ci działał po zadzialaniu zabezpieczenia termicznego. Dobry z ciebie zwierzak jak zagrzałes 3k turbo. Ja niedługo będę zakładał mój nowy amortyzator (Suntour Aion) ale najpierw muszę nasmarować go olejem silikonowym bo ciężko się ugina. Zastanawiam się jeszcze czy olej silikonowy o gęstości 300cSt będzie się nadawał do komory powietrznej?
Awatar użytkownika
BluesWings
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: BluesWings »

radex pisze:
03 sie 2019, 13:45
Pewnie plus od woltomierza masz podłączony pomiędzy stacyjka a termikam? Dlatego Ci działał po zadzialaniu zabezpieczenia termicznego. Dobry z ciebie zwierzak jak zagrzałes 3k turbo.
możliwe, że zadziałał termk na sterowniku lub baterii ;) Ciężko powiedzieć, ale teren nie był łatwy + jazda w pełnym słońcu zrobiła swoje ;)
Nie pamiętam czy termiki są "za", czy przed voltomierzem. Wlutowałem je w obwód tam gdzie miałem jeszcze dostęp do kabli :D

na amortyzatorach i ich serwisowaniu nie znam się, ale masz tutaj pełno fachowców w tym temacie
radex
Forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: radex »

BluesWings pisze:
05 sie 2019, 9:05
Na amortyzatorach i ich serwisowaniu nie znam się, ale masz tutaj pełno fachowców w tym temacie
Jak się nie znasz na serwisowaniu to nie bierz tego aiona w "promocyjnej cenie". Dzisiaj testowałem tego aiona i na początku coś w nim stukało:

A teraz jak ustawie tłumienie na około połowę to tłumik dziwnie piszczy:

Średnio jestem z niego zadowolony. Jak widać za 550zł dobrego aiona się nie kupi :twisted:
Awatar użytkownika
BluesWings
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: BluesWings »

faktycznie coś z nim nie tak, ale to nówka jest? jak coś to reklamuj.

ja celuję w Raidon LO-R Air, ale muszę dorosnąć do tego wydatku :P
radex
Forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: radex »

BluesWings pisze:
05 sie 2019, 20:07
faktycznie coś z nim nie tak, ale to nówka jest? jak coś to reklamuj.

ja celuję w Raidon LO-R Air, ale muszę dorosnąć do tego wydatku :P
Amortyzator był nowy. Wysłałem sprzedawcy linki do tych filmów. Ja tam jakiejś różnicy w pracy nie widzę pomiędzy xcm a aionem. Xcm nawet lepiej wybierał nierówności ale nie miał tłumienia powrotu. Mi się wydaje, że zwykłe amortyzatory powietrzne średnio się nadają do naszych konstrukcji. Dodatkowo jesteś ciężki i będziesz musiał nabić sporo ciśnienia co wpłynie negatywnie na jego pracę. Osobiście chyba wolałbym prosty xcr na sprężynie z tlumikiem. Mam takiego zwykłego xcr w starym rowerze i nie narzekam.
Awatar użytkownika
BluesWings
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: BluesWings »

ten xcr nie ma zbytnio pozytywnych opinii :/
co za czasy, kiedys było łatwiej kupować :D

A może sprężynowego rock shoxa 30 TK?
Awatar użytkownika
Vegasnight9
Forumowicz
Posty: 565
Rejestracja: 04 cze 2018, 0:10
Lokalizacja: Żary

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: Vegasnight9 »

Te stuki to ma chyba każdy suntour. Sprężyna negatywna stuka
Jeżdżę na HT Viper GTS 3kW :arrow: viewtopic.php?f=30&t=1243
radex
Forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: radex »

BluesWings pisze:
05 sie 2019, 21:50
ten xcr nie ma zbytnio pozytywnych opinii :/
co za czasy, kiedys było łatwiej kupować :D

A może sprężynowego rock shoxa 30 TK?
Mi tam w xcr nic nie stuka i nie piszczy tłumik. Nie miałem nigdy rock shox to nie mogę się wypowiedzieć. Jeżeli ten 30 TK ma tłumik to może będzie ok. Najlepiej jak przejedziesz się rowerem z takim widelcem i wtedy zobaczysz jak będzie pracował przy twoim ciężarze.
Awatar użytkownika
BluesWings
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: BluesWings »

Wracając do zmiany widelca i geometrii.
Będę wrzucał tym razem na tył oponę 26x2,3

nie lepiej byłoby na przód dać jednak widelec 27,5 z oponą 1,95-2,00" ?

zwłaszcza, że w widelcach 27,5 jest większy wybór w lepszych cenach
radex
Forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 22 wrz 2018, 22:12

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: radex »

Mi się wygodnie jeździ jak mam 27,5 z przodu i 26 z tyłu. Na dodatek mam większy skok i dłuższą rurę sterową;) Suntour aion nawet już przestał stukać i działa przyzwoicie. Zrobiłem też smarowanie w xcr i muszę przyznać, że nie ugina się tak płynnie jak aion. Wydaje mi się, że to przez tłumik słabej jakości. Przeplaciłem bo teraz jest za 499zł:
https://allegro.pl/oferta/nowy-amortyza ... witemShare
Awatar użytkownika
BluesWings
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: BluesWings »

Potrzebuję pomocy ! :/

Rower jest teraz nie jest jeżdżony często, ale staram się przynajmniej raz na 2 tyg go kawałek przegonić + robię doładowania co jakiś czas.
Ostatnio zauważyłem, że zasięg drastycznie spadł. Temperatura około 10 stC, a ja po płaskim zrobiłem 50km z pedałowaniem.

Po odłączeniu ładowarki napięcie na aku wynosiło 67,0V, więc chyba dużego rozjazdu nie ma.
Wczoraj poszedłem pojeździć, żeby zobaczyć czy coś więcej zaobserwuję.
Jazda cały czas na odkręconej manetce ale po płaskim i wyszło, że:

1. po 1,5 km było 82% baterii
2. po 25 km zostało 60%
3. przy ruszaniu był tak duży pobór, że napięcie mocno spadało - wyświetlacz pokazywał 39%
4. jazda na tempomacie (czyli jednostajna predkość po płaskim) od samego początku powodowała że na wyświetlaczu pokazywało się 60% baterii
5. zazwyczaj dało się tym jechać ponad 60km/h, a wczoraj pomimo pełnej baterii, to maxV była 52km/h
dziwne, bo po przejechaniu 20 km dalej mogłem jechać max 52km/h
6. i najdziwniejsze : po 25km coś się przegrzało. Obudowa silnika była ciepła ale nie gorąca. Sterownik jest w skrzynce wiec nei wiem czy to jego termik. Po dotknięciu skrzynki była lekko ciepła w miejscu gdzie jest sterownik. Po 10 min można było dalej jechać.

Dodam, że przełącznik trybów mocy wygląda jakby działał poprawnie (na 1 trybie 44km/h, na 2 trybie 48km/h, 3 tryb 52km/h).
Myślałem, że halle, ale koło rusza normalnie do przodu.


Ktoś jest w stanie podpowiedzieć co może być przyczyną takiego spadku zasięgu i predkości?
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: AST034 »

Zmierz napiecie na kazdej celi akumulatora, od tego bym zaczal.
Awatar użytkownika
BluesWings
Forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 17 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Merida Kalahari 580 - mxus 3k + GT-1500

Post autor: BluesWings »

W końcu dopadłem się do narzędzi i znalazłem powracającą usterkę. Padł wyłącznik termiczny na baterii. Obecnie jest 50st.
Pytanie czy wymienić na taki sam czy jednak to za wysoka temperatura dla baterii?
ODPOWIEDZ