na sterowniku jest wyłącznik termiczny 80st. zamontowany na obudowie pomiędzy sterownikiem, a górną częścią skrzynki.
zakładam, że to najbardziej grzejące się miejsce.
na sterowniku jest wyłącznik termiczny 80st. zamontowany na obudowie pomiędzy sterownikiem, a górną częścią skrzynki.
Na dniach wrzucę informacje. Czekam na dostawę paru części, żeby opisać całość, ale już mogę powiedzieć, że jest lepiej niż myślałem.
nie wiele mam zdjęć ze środka skrzynki ale na szybko mogę opisać:
Przy 80℃ to juz dawno będzie pozamiatane. Najbardziej wrażliwy punkt to środek baterii. W tej samej konfiguracji mial kolega i bateria się przegrzewala. (Te ogniwa znoszą dobrze 3A/cell a 4,5A/cell to poprostu na dużo) Po roku użytkowania, wystarczyło 15 minut żeby zagotować baterie. Przy 80℃ pewnie nigdy byś problemu nie zauwazyl, jedynie przy szybszym spadku pojemności.BluesWings pisze: ↑27 sty 2019, 1:48na sterowniku jest wyłącznik termiczny 80st. zamontowany na obudowie pomiędzy sterownikiem, a górną częścią skrzynki.
zakładam, że to najbardziej grzejące się miejsce.
Dzięki, rano poustawiam i sprawdzę
naładował na full 67,3V.
to szycie jest schowane w obręczy.
Spróbuj rozkręcić twój stary widelec i go nasmarować jakimś rzadkim smarem. Niedawno rozkręciłem mojego suntlur xcm bo po 2000km bardzo ciężko się uginał i nie wybierał małych nierówności. Posmarowałem dolne ślizgi i uszczelki olejem silikonowym i amortyzator chodzi lepiej jak jak nowy powietrzny suntour Aion który ostatnio kupiłem na allegro. Oczywiście smarowanie rzadkimi smarami wystarcza na krótko i często trzeba to powtarzać ale warto to zrobić żeby amorek pracował prawidłowo.BluesWings pisze: ↑20 cze 2019, 20:25Pora zmienić przedni widelec, bo stary jest gorszy niż sztywny.
Nie latam dużo w terenie - właściwie miasto i jego dziurawe drogi - wiec celuję w mocno budżetowy ale jednak już powietrzny.
Ja jeżdżę na hardtailu mxus 3k i sabvoton ml45 (33A) i nigdy nie był nawet ciepły po podjechaniu pod górę. A mam w okolicy sporo gór o wysokości 600m. 3k turbo dobry jak masz sporo górek. Ml60 na pewno bardziej go rozgrzeje od ml45.Radowit pisze: ↑25 lip 2019, 1:49Cześć, jak oceniasz sprawność MXUSA 3k w hardtailu? Opony ile szerokości? Ja wziąłem ten pseudowektorowy sabvoton ML60(max52A) czyli osiągi zbliżone do gt1500. Zdarzyło Ci się przegrzać silnik? Pytam bo sam jestem dopiero na etapie gromadzenia części, a nie kupiłem termika 150, tylko bodajże 130, bo pierwotnie miał być MXUS 30h
W cenie xcr można aiona kupić. Aion ma uszczelki filcowe pod gumowymi, lepsze ślizgi, grubsze golenie aluminiowe 34mm i ma rozbieralny tłumik
Najpierw musisz zmierzyć główkę ramy bo aiony mają rurę sterową tapered. No i koło musiałbyś zmienić bo jest 27,5" i sztywna os 15x100. Cena fajna bo normalnie Aion kosztuje 1500zl.
no to u mnie nie wejdzie
Główka ramy nie musi być stożkowa. Zmierz jaką masz zewnętrzną średnicę główki ramy to ci powiem czy wejdzie tapered. Jeżeli masz łożyska wewnątrz główki ramy to możesz zastosować dolną miskę z łożyskiem ec44 i wejdzie tapered.BluesWings pisze: ↑25 lip 2019, 14:30no to u mnie nie wejdzie
prawdopodobnie skończy się na tym raidon lo-r-air;)
https://www.centrumrowerowe.pl/amortyza ... 1LEALw_wcB