Strona 3 z 6
Re: Własne widzimisię
: 23 mar 2019, 7:00
autor: tatar
powoli do przodu
Re: Własne widzimisię
: 23 mar 2019, 11:07
autor: Yasiu77
To z eBaya watomierz 50A?
Re: Własne widzimisię
: 23 mar 2019, 11:10
autor: tatar
Poniekąd,ale ma bocznik 100A
Re: Własne widzimisię
: 24 mar 2019, 18:27
autor: tatar
Drobna,aczkolwiek istotna poprawka.Do kontroli parametrów zasilania użyty zostanie stary ,poczciwy Cycle Analyst V3
Re: Własne widzimisię
: 26 mar 2019, 19:07
autor: tatar
Niestety w związku z tym,że oś wahacza nie jest wspólna z suportem,musiałem dodać napinacz łańcucha.Zwykle obywam się bez przerzutek i napinaczy,ale teraz okazał się być niezbędny.Znalazłem jakiś badziewny,stary model XLC i tak to wygląda po małych modyfikacjach
Re: Własne widzimisię
: 26 mar 2019, 23:55
autor: tatar
Dzwonek jako wyposażenie obowiązkowe znalazłem prosty ,ale ciekawy mianowicie przekręcany jak gripshift.Nie wystaje,nie przeszkadza,muslę,że w sam raz
Re: Własne widzimisię
: 29 mar 2019, 11:46
autor: tatar
Uff.Pierwsze uruchomienie i jest dobrze.
Teraz tylko kablologię doprowadzić do porządku i końca i w zasadzie czeka mnie jazda próbna
Oczywiście będzie jeszcze sporo zmian w elektryce,ale to już sukcesywnie i w miarę potrzeb
Re: Własne widzimisię
: 29 mar 2019, 12:12
autor: Goliath
To już masz docelowy akumulator... czy na testowym doginasz ??
Re: Własne widzimisię
: 29 mar 2019, 16:40
autor: tatar
Doginasz,to tak powiedziane na wyrost.W zasadzie wszystko jest na zasadzie testów
Może w ramach tychże wybiorę się jutro na spotkanie,zobaczymy
Re: Własne widzimisię
: 29 mar 2019, 17:15
autor: Goliath
Zapowiada się ciekawie. W takim razie... będę na 100%
Re: Własne widzimisię
: 29 mar 2019, 22:20
autor: tatar
Walczyłem jeszcze z ustawieniem hamulca tył/nierównolegle przyspawane mocowanie/,a ponieważ udało się naprawić,pojadę jutro napewno
Re: Własne widzimisię
: 30 mar 2019, 9:26
autor: tatar
Jazda testowa zaliczona
Bateria także testowa,więc to tak wygląda.Regulacja hamulców konieczna,ale to póżniej.Na sinusie bardzo zrywny jest ten Bafang,prędkość ponad 50,ale mam 3 speed,więc mogę wybierać
Re: Własne widzimisię
: 30 mar 2019, 10:10
autor: WojtekErnest
W sumie wygląda 'niewinnie'.. I o to chodzi
Re: Własne widzimisię
: 30 mar 2019, 22:45
autor: tatar
Re: Własne widzimisię
: 30 mar 2019, 22:54
autor: Enkil
Z jakiego powodu nie wytrzymał? Miałeś jakieś problemy po drodze?
Re: Własne widzimisię
: 30 mar 2019, 22:57
autor: genjusz
Enkil pisze: ↑30 mar 2019, 22:54
Z jakiego powodu nie wytrzymał? Miałeś jakieś problemy po drodze?
nas
Re: Własne widzimisię
: 30 mar 2019, 22:58
autor: tatar
Nie jest żle
Re: Własne widzimisię
: 30 mar 2019, 23:49
autor: wibi
Piękna i bardzo estetyczna konstrukcja, podziwiam. Mnie interesują dwie sprawy,przednie zawieszenie (amortyzacja) bo rozumiem, że zaadaptowałeś fabryczne czyli cały zespół sterowy a nie robiłeś sam na "wzór i podobieństwo". I druga to jak sprawuje się to mocowanie siodełka na poziomej rurze od sztycy.
Re: Własne widzimisię
: 31 mar 2019, 19:37
autor: tatar
Enkil pisze: ↑30 mar 2019, 22:54
Z jakiego powodu nie wytrzymał? Miałeś jakieś problemy po drodze?
Problemów technicznych żadnych,ale tu @ genjusz trafnie to ujął
Re: Własne widzimisię
: 31 mar 2019, 19:53
autor: tatar
wibi pisze: ↑30 mar 2019, 23:49
Piękna i bardzo estetyczna konstrukcja, podziwiam. Mnie interesują dwie sprawy,przednie zawieszenie (amortyzacja) bo rozumiem, że zaadaptowałeś fabryczne czyli cały zespół sterowy a nie robiłeś sam na "wzór i podobieństwo". I druga to jak sprawuje się to mocowanie siodełka na poziomej rurze od sztycy.
Oczywiście,że sprawdzony zespół sterowy pochodzi z widelca fabrycznego.,,Stworzenie na wzór i podobieństwo'' polegało na takiej przeróbce widelca ftbikowego 26'',aby skrócić go do rozmiaru 20'' i w miejsce rury sterowej 1x1/8 czyli 28,6mm włożyć sterówkę amortyzowaną o średnicy mniejszej,bo 23,6mm .Oczywiście wyżej rura przechodzi w typowy wymiar 28,6mm i wystarczyło tylko jeszcze nagwintować pod stery skręcane,bo tylko takie mogły być zastosowane,ale i tak uważam,że jest to projekt autorski w takim wykonaniu.
Re: Własne widzimisię
: 31 mar 2019, 20:58
autor: Enkil
tatar pisze: ↑31 mar 2019, 19:37
Enkil pisze: ↑30 mar 2019, 22:54
Z jakiego powodu nie wytrzymał? Miałeś jakieś problemy po drodze?
Problemów technicznych żadnych,ale tu @ genjusz trafnie to ujął
Rozumiem, że koledzy jeździli po moście od spodu
(kołami do góry) i chcieli abyś za nimi nadążył..
Re: Własne widzimisię
: 31 mar 2019, 21:15
autor: tatar
Tak to jeżdziło się w cyrkowej beczce śmierci
W realu,rowerem pod mostem i odwrotnie
,raczej na trzeżwo niewykonalne
Re: Własne widzimisię
: 02 kwie 2019, 14:41
autor: tatar
po jazdach próbnych,okazało się,że dla wygody lepiej przesunąć przekładnię do przodu i trochę niżej.Ma to być pojazd wygodny ,a nie do jazdy w terenie po hopkach i rowach.
Re: Własne widzimisię
: 02 kwie 2019, 15:08
autor: TomaS
TomaS pisze: ↑09 mar 2019, 8:44
Korba od siodełka wydaję sie dosyc blisko. Nie będą kolana do brody podchodziły ?
a jednak
Re: Własne widzimisię
: 02 kwie 2019, 21:27
autor: tatar
TomaS pisze: ↑02 kwie 2019, 15:08
TomaS pisze: ↑09 mar 2019, 8:44
Korba od siodełka wydaję sie dosyc blisko. Nie będą kolana do brody podchodziły ?
a jednak
Racja w tym też była,ale chciałem,aby nie miało to wyglądu jakiegoś roweru terenowego,a taki w początkowej fazie wyszedł.Na foto nie są zachowane proporcje i dlatego niektóre wymiary nie odzwierciedlają stanu faktycznego,Teraz jest lepiej i przyznam wygodniej.
Re: Własne widzimisię
: 02 kwie 2019, 22:17
autor: TomaS
Na początku konstrukcja sprawiała wrażenie jak by Paris Dakar był w planach. Ale stwierdziłem jednak że chodzi o komfort
Re: Własne widzimisię
: 02 kwie 2019, 22:54
autor: tatar
TomaS pisze: ↑02 kwie 2019, 22:17
Na początku konstrukcja sprawiała wrażenie jak by Paris Dakar był w planach. Ale stwierdziłem jednak że chodzi o komfort
Własnie.Sporo rzeczy wychodzi w trakcie eksploatacji i w ten, czy inny sposób należało by to modyfikować pod siebie,bo tylko ja go będę używał.Tak było z zawieszeniem tył/kąt dampera/,wysokością wspornika kierownicy/skrócony/i teraz z przekładnią,a to raczej dopiero początek usprawnień.Czeka mnie jeszcze przerobienie włącznika lampki/przeniesienie z tyłu lampki na kierownicę/,podłączenie przetwornicy itp.
Re: Własne widzimisię
: 03 kwie 2019, 0:04
autor: tatar
A tak na dobranoc,uraczę Was dzisiejszą historią tego roweru,czyli jak nie parkować ebika.
Przestawiałem rower w inne miejsce na podwórku,podszedłem, odruchowo włączyłem stacyjkę i pchałem go trochę dalej ,by zrobić miejsce na przejazd samochodem do garażu.Przy skręcie w lewo,w stronę parkanu sąsiada,ruszyłem manetka.Chwila małego piekła,to delikatne określenie.Rower stanął dęba, dwa koła na parkanie,ja uwieszony kierownicy,manetka na full i zanim rozlużniłem uchwyt na tyle,aby klamką hamulca odciąć silnik,tylne koło zakopało się na 1/3 w miękkiej ziemi rabatki kwiatowej siejąc przy tym spustoszenie pośród sadzonek,którym jeszcze oberwało się przy lądowaniu ebika z powrotem na dwa koła.Tak wygląda marne 3kW/67V x 45A/ w rowerze z silnikiem przekładniowym Bafang zaplecionym w koło 20''/16'' moto/ w chwili nieuwagi.
Re: Własne widzimisię
: 03 kwie 2019, 0:37
autor: Enkil
Niezła historia, jeśli kwiatki sadziła małżonka to współczuję, masz przegwizdane
Re: Własne widzimisię
: 03 kwie 2019, 7:50
autor: Tsport
Tatar uskutecznia kaskaderkę - Takie wheelie bez drivera
Re: Własne widzimisię
: 03 kwie 2019, 11:26
autor: grafffik
to był znak że potrzeba tam więcej mocy
Re: Własne widzimisię
: 03 kwie 2019, 15:41
autor: Yin
tatar pisze: ↑03 kwie 2019, 0:04
Tak wygląda marne 3kW/67V x 45A/ w rowerze z silnikiem przekładniowym Bafang zaplecionym w koło 20''/16'' moto/
Nie rób apetytu bo mi się już rowery nie mieszczą
Re: Własne widzimisię
: 03 kwie 2019, 21:20
autor: tatar
Yin pisze: ↑03 kwie 2019, 15:41
tatar pisze: ↑03 kwie 2019, 0:04
Tak wygląda marne 3kW/67V x 45A/ w rowerze z silnikiem przekładniowym Bafang zaplecionym w koło 20''/16'' moto/
Nie rób apetytu bo mi się już rowery nie mieszczą
W kole 20'' Bafang750 robi niesamowitą robotę.Nie jest zbytnio obciążony,duży moment przy ruszaniu/naprawdę postawi na koło/,świetne przyśpieszenie i co ważne duża elastyczność w całym zakresie obrotów.Poza MAC-iem nie ma lepszego silnika przekładniowego na rynku.
Re: Własne widzimisię
: 03 kwie 2019, 21:24
autor: tatar
Tsport pisze: ↑03 kwie 2019, 7:50
Tatar uskutecznia kaskaderkę - Takie wheelie bez drivera
Taka kaskaderka zakończyła się maskowaniem zniszczeń na rabatce.@Goliath nie poznał nawet,co się tam wydarzyło poza połamanym panelem i trochę zrytym trawnikiem
Re: Własne widzimisię
: 03 kwie 2019, 21:46
autor: Goliath
tatar pisze: ↑03 kwie 2019, 21:24
Taka kaskaderka zakończyła się maskowaniem zniszczeń na rabatce.@Goliath nie poznał nawet,co się tam wydarzyło poza połamanym panelem i trochę zrytym trawnikiem
Będąc gościem nie wypadało krytykować stanu podwórka gospodarza
No bo cóż miałem powiedzieć... że to wyglądało jakby niedawno stado dzików ryło w poszukiwaniu jedzenia
Re: Własne widzimisię
: 03 kwie 2019, 22:40
autor: granada
Podoba mi się
tylko z tym siedzeniem do tyłu teraz i suportem do przodu to wyszła troche prowizorka hehe
Ja tam widziałem od początku ze coś nie tak. Może wersja trzecia będzie doskonalsza ??
Re: Własne widzimisię
: 03 kwie 2019, 22:43
autor: tatar
A tak miało być ładnie posprzątane...
Re: Własne widzimisię
: 03 kwie 2019, 22:47
autor: tatar
granada pisze: ↑03 kwie 2019, 22:40
Podoba mi się
tylko z tym siedzeniem do tyłu teraz i suportem do przodu to wyszła troche prowizorka hehe
Ja tam widziałem od początku ze coś nie tak. Może wersja trzecia będzie doskonalsza ??
Wcale nie.
Wiesz ile mam teraz możliwych ustawień siodła?
Przymierzam się do drugiej wersji tylko tym razem zrobię szablon,bo mam zamówienie na podobne ramy.
Re: Własne widzimisię
: 04 kwie 2019, 9:31
autor: granada
Faktycznie naliczyłem 8 pozycji
Jakby ktoś miał krótszą nogę to na bok mozna pochylić
Re: Własne widzimisię
: 04 kwie 2019, 16:08
autor: tatar
Tiaa.
I jadąc można wychylić się zza winkla
Re: Własne widzimisię
: 04 kwie 2019, 22:03
autor: tatar
Jest bateria do skrzynek
Re: Własne widzimisię
: 04 kwie 2019, 22:23
autor: Enkil
10s24p??
Re: Własne widzimisię
: 04 kwie 2019, 23:14
autor: tatar
Ta akurat jest 16s15p
Re: Własne widzimisię
: 04 kwie 2019, 23:16
autor: WojtekErnest
Wersja w modułach 2S15P i 1S15P ?
Re: Własne widzimisię
: 05 kwie 2019, 7:24
autor: TomaS
To bateria ale przeciwlotnicza
Re: Własne widzimisię
: 05 kwie 2019, 8:56
autor: tatar
WojtekErnest pisze: ↑04 kwie 2019, 23:16
Wersja w modułach 2S15P i 1S15P ?
Cztery holdery 12x10 załatwiły sprawę dwóch baterii ,Idealnie mieści się w skrzynce po amunicji/jeden/
Re: Własne widzimisię
: 05 kwie 2019, 10:00
autor: Goliath
tatar pisze: ↑05 kwie 2019, 8:56
WojtekErnest pisze: ↑04 kwie 2019, 23:16
Wersja w modułach 2S15P i 1S15P ?
Cztery holdery 12x10 załatwiły sprawę dwóch baterii ,Idealnie mieści się w skrzynce po amunicji/jeden/
Chyba 24 holdery 4x5 załatwiły sprawę dwóch baterii
Jednak nie dałeś podkładek na "plusy"
Bateria wygląda mocarnie
Re: Własne widzimisię
: 05 kwie 2019, 10:31
autor: tatar
Cztery czy dwadzieścia cztery,takie mam od Ciebie: 4 holdery 12x10,a nie wnikałem,czy są łączone
Pasowały idealnie
Re: Własne widzimisię
: 05 kwie 2019, 10:42
autor: Mitar
Ło panie, zacna bateria
teraz to dopiero ci będzie stawał na koło
Re: Własne widzimisię
: 05 kwie 2019, 12:39
autor: zero79
I jaki zasięg to będzie miało przy tej przekładniówce - jakieś 2-3 setki km.