giant xtc 950 e-cross
: 29 maja 2019, 10:20
hej
wstawiam moją przeróbkę starego bajka, którego kupiłem z 15 lat temu jako pierwszego poważnego fulla . niestety w tamtych czasach nie było mozliwosci wyboru wielkosci ramki wiec brałem z wystawki L i jest na mnie za wysoka...wiec na sprzedaż.
ramka pękła przy wypadku (czołówka z maluchem — koleś uciekł) ale znalazłem poważnego gościa, który solidnie zespawał i wzmocnił w tym miejscu
od tego czasu nic się nie dzieje a trochę zjazdów na jurze już było.
motor Q128H
aku 13s6p panasonic PF - 54V / 60A
sterownik GT500
bms 30A
czujnik PAS 6 mag
widelec wymieniony na suntour RS 120mm
damper wymieniony na suntour raidon LO
hample wymienione na tektro novela
skrzynka ze sklejki wodoodpornej uszczelniana klejem , malowana baranem czarny mat , jeden bok odkręcany celem serwisowania
uszczelka / zabezpieczenie przed błotem — pasek z dętki chyba moto — była w garażu ...
na kierze manetka z moto celem uruchamiania lampy zasilanej z aku (TODO) oraz wybierak prędkości . na przycisk klaksonu nie mam na razie pomysłu — ewentualne światło stop, ale niewygodnie, bo daleko sięgać...
masa spoko bo cos niewiele ponad 20kilo , jeździ sie fajnie ale najmniejsza zębatka 13t chyba nie pozwala wygodnie pedałować z silnikiem (za szybko kręci) tzn trzeba ostro cisnąć na prostych asfaltach , pod górki już spoko - elegancko sie wspina
wstawiam moją przeróbkę starego bajka, którego kupiłem z 15 lat temu jako pierwszego poważnego fulla . niestety w tamtych czasach nie było mozliwosci wyboru wielkosci ramki wiec brałem z wystawki L i jest na mnie za wysoka...wiec na sprzedaż.
ramka pękła przy wypadku (czołówka z maluchem — koleś uciekł) ale znalazłem poważnego gościa, który solidnie zespawał i wzmocnił w tym miejscu
od tego czasu nic się nie dzieje a trochę zjazdów na jurze już było.
motor Q128H
aku 13s6p panasonic PF - 54V / 60A
sterownik GT500
bms 30A
czujnik PAS 6 mag
widelec wymieniony na suntour RS 120mm
damper wymieniony na suntour raidon LO
hample wymienione na tektro novela
skrzynka ze sklejki wodoodpornej uszczelniana klejem , malowana baranem czarny mat , jeden bok odkręcany celem serwisowania
uszczelka / zabezpieczenie przed błotem — pasek z dętki chyba moto — była w garażu ...
na kierze manetka z moto celem uruchamiania lampy zasilanej z aku (TODO) oraz wybierak prędkości . na przycisk klaksonu nie mam na razie pomysłu — ewentualne światło stop, ale niewygodnie, bo daleko sięgać...
masa spoko bo cos niewiele ponad 20kilo , jeździ sie fajnie ale najmniejsza zębatka 13t chyba nie pozwala wygodnie pedałować z silnikiem (za szybko kręci) tzn trzeba ostro cisnąć na prostych asfaltach , pod górki już spoko - elegancko sie wspina