Strona 1 z 1

giant xtc 950 e-cross

: 29 maja 2019, 10:20
autor: pxl666
hej
wstawiam moją przeróbkę starego bajka, którego kupiłem z 15 lat temu jako pierwszego poważnego fulla . niestety w tamtych czasach nie było mozliwosci wyboru wielkosci ramki wiec brałem z wystawki L i jest na mnie za wysoka...wiec na sprzedaż.
ramka pękła przy wypadku (czołówka z maluchem — koleś uciekł) ale znalazłem poważnego gościa, który solidnie zespawał i wzmocnił w tym miejscu
od tego czasu nic się nie dzieje a trochę zjazdów na jurze już było.

motor Q128H
aku 13s6p panasonic PF - 54V / 60A
sterownik GT500
bms 30A
czujnik PAS 6 mag
widelec wymieniony na suntour RS 120mm
damper wymieniony na suntour raidon LO
hample wymienione na tektro novela
skrzynka ze sklejki wodoodpornej uszczelniana klejem , malowana baranem czarny mat , jeden bok odkręcany celem serwisowania
uszczelka / zabezpieczenie przed błotem — pasek z dętki chyba moto — była w garażu ...
na kierze manetka z moto celem uruchamiania lampy zasilanej z aku (TODO) oraz wybierak prędkości . na przycisk klaksonu nie mam na razie pomysłu — ewentualne światło stop, ale niewygodnie, bo daleko sięgać...
masa spoko bo cos niewiele ponad 20kilo , jeździ sie fajnie ale najmniejsza zębatka 13t chyba nie pozwala wygodnie pedałować z silnikiem (za szybko kręci) tzn trzeba ostro cisnąć na prostych asfaltach , pod górki już spoko - elegancko sie wspina

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: giant xtc 950 e-cross

: 29 maja 2019, 12:24
autor: Tsport
Widać dużo pracy włożone. Osobiście zaizolowałbym mocniej ogniwa. Przy jakimś upadku, wywrotce może coś się zewrzeć.

Re: giant xtc 950 e-cross

: 29 maja 2019, 13:35
autor: pxl666
w skrzynce jeszcze grzebie wiec narazie jest tak . na finał to dam jakąś piankę choć z racji ciasno upakowanych ogniw wolałbym dać im jakiś oddech ...

Re: giant xtc 950 e-cross

: 18 wrz 2019, 21:52
autor: pxl666
Hm obecnie mam gt500 30a , zastanawiam się nad wymianą na kt i tu pytanie , czy kt 30a Max, ma chyba 20 nominał ,czy 45a Max. Pakiet 10s wymienię na 13s ale z lcd3 będę mógł jeździć spokojnie na połowie mocy więc nadmierna prędkość nie będzie problemem . Tylko ten prąd Max w kt mnie zastanawia .
Rozumiem że lcd3 będzie kompatybilny z każdym kt ? Silnik raczej zostawię. Ewentualnie myślałem nad zapleceniem w obręcz 24 żeby miał lżej pod górkę a i rower się nieco obniży. Co radzicie?

Re: giant xtc 950 e-cross

: 18 wrz 2019, 22:03
autor: pxl666
Do tego jakąś fajną oponke 24x3 znajdę?

Re: giant xtc 950 e-cross

: 22 wrz 2019, 13:04
autor: pxl666
Ktoś coś?

Re: giant xtc 950 e-cross

: 23 wrz 2019, 10:48
autor: avanzip
skąd Ty tyle pojemności z baterii uzyskałes ? buduje baterie pod fula na całą przestrzeń międzyramy i wchodzi 13s14 p samsungów 29E wszystkie osobno sprawdzone dają39 Ah. Planuje zastosować sterownikl ML45 z nexuna unikając wyświetlacza i uzyskując cisze :) Niby ma 45A ale wszyscy piszą,że realnie koło 35A. chce podobny włącznik zespolony zastosować jak Ty masz-kierunkowskazy do przełącznia mocy max a regulaminowej sygnał na tempomat lampka chyba lampka :) Będziemy w kontakcie :)

Re: giant xtc 950 e-cross

: 10 paź 2019, 20:39
autor: pxl666
Mam kt 45a i hajlonga będę wstawiał zamiast sztywnej skrzynki , zastanawiam się tylko czy uda misie zmieścić okablowanie w podstawie hajlonga czy jakoś inaczej ...

Re: giant xtc 950 e-cross

: 11 paź 2019, 1:04
autor: moonkagliwicee
pxl666 pisze:
18 wrz 2019, 22:03
Do tego jakąś fajną oponke 24x3 znajdę?
Polecam Specialized Big Roller 24x2.8. Tez myslalem nad 24x3 ale ich waga mnie odstraszyla. Zrobilem na Big Roller okolo 2000km glownie na asfalcie i jakos za specjalnie sie nie zdarly. Na dniach bede skladal kolo 24 rowniez na przod na obreczy Datrtmoor Blizzard zeby rower nabral odpowiednich proporcji