Kariwa z Łodzi [w budowie]

Podziel się z nami opisem własnych konstrukcji
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
LuckyWookie
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: 18 lut 2019, 11:12
Lokalizacja: Łódź

Kariwa z Łodzi [w budowie]

Post autor: LuckyWookie »

Kariwa z Łodzi

Obrazek

Specyfikacja:

Mechanika:
Rama: KARIWA by @Cyklonebike
Amortyzator: BoXXer Team
Damper: Marzocchi Moto C2R
Koło tył: 18x3.0
Koło przód: 19x2.75
Opony: Kenda
Hamulce: Tektro HD e730
Mostek, kierownica, gripy: Dartmoor

Elektryka:
Silnik: QS 205v3 24x5
Bateria: ???
BMS: 24s 300A Bluetooth
Sterownik: ???

To tak po krótce. Jeszcze wszystkich części nie mam.
Obecnie zastanawiam się czy samemu złożyć baterię czy zamówić gotową, również jeszcze nie podjąłem decyzji co do sterownika.

Większość części zamówione bezpośrednio od Cyklonebike no i nie może się obejść bez kilku pozytywnych słów. panowie pełna profeska, kontakt, porady, zamówienia, realizacja, pakowanie... wszystko bez większych problemów.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2019, 20:26 przez LuckyWookie, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
TomaS
Forumowicz
Posty: 930
Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Kariwa z Łodzi [w budowie]

Post autor: TomaS »

Foto nie działa
Jeżdżę na:
1. :SAMURAI BANSHE
2. :CARRERA BANSHE
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Kariwa z Łodzi [w budowie]

Post autor: EV-Maniak »

O kuźwa ! Aż mnie ciary przeszły! Nawój 24x5 i 24s 300A do tego! Toż to ostateczne lekarstwo na Watowicę 😲
Extra !
A przypomnijcie mi proszę jaki nawój customowy jest w żarówie Tasa? Z jeszcze lepszym piernicznięciem ? Ja w swoim Naqurwiaczu mam 15x5 i już jest konkretny kop.

Edit

Już sobie przypomniałem jaki ma nawój Żarówa Tasa
20x6 , czyli który teraz będzie miał lepszego kopa ?
Awatar użytkownika
LuckyWookie
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: 18 lut 2019, 11:12
Lokalizacja: Łódź

Re: Kariwa z Łodzi [w budowie]

Post autor: LuckyWookie »

TomaS pisze:
09 cze 2019, 20:10
Foto nie działa
zmieniony hosting z google na zapodaj
EV-Maniak pisze:
09 cze 2019, 20:22
O kuźwa ! Aż mnie ciary przeszły! Nawój 24x5 i 24s 300A do tego! Toż to ostateczne lekarstwo na Watowicę 😲
Extra !
A przypomnijcie mi proszę jaki nawój customowy jest w żarówie Tasa? Z jeszcze lepszym piernicznięciem ? Ja w swoim Naqurwiaczu mam 15x5 i już jest konkretny kop.
24s 300A to tylko wartości dla samego BMS. I myślę że qs205 mógłby mieć problem....
Awatar użytkownika
EV-Maniak
Forumowicz
Posty: 3031
Rejestracja: 21 lut 2018, 9:45
Lokalizacja: Lublin

Re: Kariwa z Łodzi [w budowie]

Post autor: EV-Maniak »

Jak tam postępują pracę ? Upokarzasz już BMKi? 😉
Awatar użytkownika
PoulN
Forumowicz
Posty: 366
Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
Lokalizacja: Miasto Wież i Róż

Re: Kariwa z Łodzi [w budowie]

Post autor: PoulN »

LuckyWookie pisze:
09 cze 2019, 20:28
24s 300A to tylko wartości dla samego BMS. I myślę że qs205 mógłby mieć problem....
Eee tam ;)
<<>>Merida: 16s8p >><< Kariwa: 26s15p<<>>
Awatar użytkownika
LuckyWookie
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: 18 lut 2019, 11:12
Lokalizacja: Łódź

Re: Kariwa z Łodzi [w budowie]

Post autor: LuckyWookie »

U mnie niestety na razie powoli....
Przyjechały baterie: Sanyo UR18650NSX Li-ion 2600mAh 20A

no i trzeba je wyrównać...
zabawa z ładowarką z modułów TP4056 i starego zasilacza komputerowego:
Obrazek
gość
Forumowicz
Posty: 433
Rejestracja: 20 maja 2019, 22:28

Re: Kariwa z Łodzi [w budowie]

Post autor: gość »

Te ładowarki potrafią mieć rozjazdy w napięciu ładowania.
Radzę sprawdzić miernikiem jaki jest efekt po naładowaniu. ;-)
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2028
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Kariwa z Łodzi [w budowie]

Post autor: Tooropek »

gość pisze:
04 lip 2019, 20:09
Te ładowarki potrafią mieć rozjazdy w napięciu ładowania.
Radzę sprawdzić miernikiem jaki jest efekt po naładowaniu. ;-)
Zgodzę się z tym, ładują nawet do 4,22 a najnizej 4.17.
Do latarek ładowarka okej, do pakietów nie polecam.

Poza tym składanie pakietu na pelnym napieciu ogniwie to troche bardziej niebezpieczne jak na napieciu lezakowanka.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
grafffik

Re: Kariwa z Łodzi [w budowie]

Post autor: grafffik »

Łukasz zastanów Ty się lepiej co Ty robisz :|
Awatar użytkownika
LuckyWookie
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: 18 lut 2019, 11:12
Lokalizacja: Łódź

Re: Kariwa z Łodzi [w budowie]

Post autor: LuckyWookie »

grafffik pisze:
04 lip 2019, 21:27
Tooropek pisze:
04 lip 2019, 21:14
gość pisze:
04 lip 2019, 20:09
Panowie,
w sumie macie rację, jednakże każde ogniwo sprawdzam miernikiem po naładowaniu (dlatego wydłuża mi się operacja w czasie) i ani razu nie zanotowałem napięcia większego niż 4,2V.
Owszem delikatne rozjazdy są w napięciu ładowania ale wydawało mi się, że są akceptowalne bo swoją wiedzę (fakt nikłą) czerpię z blogu TAS'a.

Obrazek
Żródło: https://ebike.nexun.pl/liion-jak-zbudowac-akumulator/
Wojtek
Forumowicz
Posty: 179
Rejestracja: 02 maja 2019, 9:48

Re: Kariwa z Łodzi [w budowie]

Post autor: Wojtek »

A nie było by mniej zachodu i bezpieczniej później zgrzać pakiet, gdyby tak z 20-30 takich holderów jak masz połączyć przez rezystory 1-2 ohm równolegle i wkładać akumulatorki na 2 godziny, każdy z każdym, aż wszystkie będą równe? Przy niższym napięciu. Potem z miesiąc niech by poleżakowały i można by je jeszcze posegregować pod kątem samo rozładowania.
ODPOWIEDZ