Koba Sentiero z midem Bafang BBS02 750W
: 03 sie 2019, 12:32
Witam
Załozyłem już temat ale wyparował
Po ponad roku przymierzania się do tematu, powstał wreszcie mój pierwszy rower elektryczny
Jest to rowerek na ramie Koba Sentiero a amortyzatorami Suntour (damper Raidon z blokadą + przód Duro), napędem 1x8 . Reszta to jak w tytule czyli BBS02 z kolorowym LCD 850C oraz bateria 17,5 Ah 48V od Mariusz_p.
Co tu dużo pisać ? Jest fajnie. Pomimo 44T z przodu i 32T z tyłu podjeżdżam na większość wzniesień do 20%. Kilkukilometrowe podjazdy powodują że silnik jest tylko lekko ciepły. Tutaj chciałbym podziękować osobom , które wyperswadowały mi pomysł kupna HUB-a bezprzekładniowego jako mieszkającemu w Sudetach . Byłaby to niezła wtopa i nie mówię tutaj o Falkonach bo i tak mnie na niego nie stać. Rower waży 23 kg i po wyłączeniu baterii dalej jest jak zwykły rower (na płaskim, pod górę gorzej ze względu na wagę i brak biegów z przodu).
Minusy:
-nie podoba mi się mocowanie w suporcie, mogli to lepiej rozwiązać
-muszę poprawić mocowanie baterii , na razie są mało estetyczne paski i dwie śrubki
Plusy:
+nawet nie wiedziałem że to ma takiego kopa , musiałem się przyzwyczaić na początku
+cena w stosunku do gotowych konstrukcji
Kupiłem na pspower z magazynu w Niemczech i miałem zestaw w domu po 3 dniach
Wszystko ładnie zapakowane, nie mam uwag.
Zasięg przy oszczędzaniu (część trasy bez wspomagania) wyszedł mi ponad 90 km, ale ważę 100 kg i było sporo ciężkich podjazdów.
Po płaskim wyszłoby pewnie ponad 100 km. Oczywiście jak da się pełny ogień i cały czas podjazdy to 50 km i koniec.
Noszę się z zamiarem kupna kabla USB i zmiany parametrów. Między innymi aby nie odcinał przy wysokiej kadencji i ruszał z mniejszym kopem (żona się boi ruszać ).
A tak to wygląda:
Załozyłem już temat ale wyparował
Po ponad roku przymierzania się do tematu, powstał wreszcie mój pierwszy rower elektryczny
Jest to rowerek na ramie Koba Sentiero a amortyzatorami Suntour (damper Raidon z blokadą + przód Duro), napędem 1x8 . Reszta to jak w tytule czyli BBS02 z kolorowym LCD 850C oraz bateria 17,5 Ah 48V od Mariusz_p.
Co tu dużo pisać ? Jest fajnie. Pomimo 44T z przodu i 32T z tyłu podjeżdżam na większość wzniesień do 20%. Kilkukilometrowe podjazdy powodują że silnik jest tylko lekko ciepły. Tutaj chciałbym podziękować osobom , które wyperswadowały mi pomysł kupna HUB-a bezprzekładniowego jako mieszkającemu w Sudetach . Byłaby to niezła wtopa i nie mówię tutaj o Falkonach bo i tak mnie na niego nie stać. Rower waży 23 kg i po wyłączeniu baterii dalej jest jak zwykły rower (na płaskim, pod górę gorzej ze względu na wagę i brak biegów z przodu).
Minusy:
-nie podoba mi się mocowanie w suporcie, mogli to lepiej rozwiązać
-muszę poprawić mocowanie baterii , na razie są mało estetyczne paski i dwie śrubki
Plusy:
+nawet nie wiedziałem że to ma takiego kopa , musiałem się przyzwyczaić na początku
+cena w stosunku do gotowych konstrukcji
Kupiłem na pspower z magazynu w Niemczech i miałem zestaw w domu po 3 dniach
Wszystko ładnie zapakowane, nie mam uwag.
Zasięg przy oszczędzaniu (część trasy bez wspomagania) wyszedł mi ponad 90 km, ale ważę 100 kg i było sporo ciężkich podjazdów.
Po płaskim wyszłoby pewnie ponad 100 km. Oczywiście jak da się pełny ogień i cały czas podjazdy to 50 km i koniec.
Noszę się z zamiarem kupna kabla USB i zmiany parametrów. Między innymi aby nie odcinał przy wysokiej kadencji i ruszał z mniejszym kopem (żona się boi ruszać ).
A tak to wygląda: