Nowy rower stare graty
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Nowy rower stare graty
Jak już pisałem na forum, składam nowego na starych gratach. Rama dobrana pod baterię, której nie chcę przerabiać.
Baza może nie jest imponująca ale .... to tylko baza. Gwarancja na ramę 5 lat. Hamulce hydrauliczne, linki w ramie. Mi wystarczy.
Baza może nie jest imponująca ale .... to tylko baza. Gwarancja na ramę 5 lat. Hamulce hydrauliczne, linki w ramie. Mi wystarczy.
Mateusz
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Skrzynkę wykonam z żywicy epoksydowej.
W pierwszym kroku zdejmę wymiary do wykonania blokady obrotu osi - oprócz standardowej blokady w formie nakrętki "z ząbkiem" zostanie także wykonana blokada "na wymiar". Pomysłów jest masa natomiast ja preferuję zawsze wykonanie projektu. Choćby na kartce papieru....
Silnik rozebrałem, wyczyściłem - drobinki magnesów. Silnik chodzi dobrze. Póki co sprawdzony bez obciążenia. Wymieniony smar wysokotemperaturowy do tworzyw. Zapleciony na dobrej klasy obręcz, opona continental - za duża w moje ocenie.
Będę cyklicznie zdawał relację. Być może komuś pomogę, a może ktoś pomoże mi dzięki czemu uniknę błędów i rozczarowań. Zachęcam do komentowania. Temat potrwa z pewnością do stycznia.
W pierwszym kroku zdejmę wymiary do wykonania blokady obrotu osi - oprócz standardowej blokady w formie nakrętki "z ząbkiem" zostanie także wykonana blokada "na wymiar". Pomysłów jest masa natomiast ja preferuję zawsze wykonanie projektu. Choćby na kartce papieru....
Silnik rozebrałem, wyczyściłem - drobinki magnesów. Silnik chodzi dobrze. Póki co sprawdzony bez obciążenia. Wymieniony smar wysokotemperaturowy do tworzyw. Zapleciony na dobrej klasy obręcz, opona continental - za duża w moje ocenie.
Będę cyklicznie zdawał relację. Być może komuś pomogę, a może ktoś pomoże mi dzięki czemu uniknę błędów i rozczarowań. Zachęcam do komentowania. Temat potrwa z pewnością do stycznia.
Mateusz
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Pierwsze przymiarki. Przepraszam za jakość - działam w piwnicy.
Wymiary zdjęte, teraz model 3D i projekt blokady
Wymiary zdjęte, teraz model 3D i projekt blokady
- Załączniki
Mateusz
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Aktualizacja.
Wykonałem następujące czynności:
1) montaż czujnika PAS
2) montaż wyświetlacza
3) montaż manetki gazu
4) montaż pilota sterującego
5) montaż tarczy
6) przymiarki i próbne odpalenie
7) próbne sprawdzenie czujnika odłączenia silnika
8) wymiana sztycy - oryginał zamieniam na NCX Suntour - kto nie używa niech żałuje Ta sztyca a właściwie amortyzator całkowicie zmienia komfort jazdy.
Problemy jakie wystąpiły:
1) manetka gazu jest duża i koliduje z klamko manetkami
2) trudności w odkręceniu suportu - wyprzedzam pytania - odkręcałem we właściwą stronę! 3 gości próbowało. Lipa. Przerobiłem czujnik PAS i po problemie
3) sztyca - inny rozmiar - potrzebny adapter, groszowy temat
4) połączenie czujnika od hamulca - przewody nie stykały w złączach, naprawione
5) Koło nie leży osiowo w stosunku do ramy - prośba o pomoc, jeżeli macie doświadczenie, wiecie jak to zrobić - piszcie. Generalnie potrzebuję porady w zakresie tego jakie nakrętki stosować po założeniu kasety. Krok po kroku.
Zamieszczam foty. Pod fotami krótkie opisy. Głownie dla osób składających po raz pierwszy. Komentarze miel widziane, także te krytyczne.
Wykonałem następujące czynności:
1) montaż czujnika PAS
2) montaż wyświetlacza
3) montaż manetki gazu
4) montaż pilota sterującego
5) montaż tarczy
6) przymiarki i próbne odpalenie
7) próbne sprawdzenie czujnika odłączenia silnika
8) wymiana sztycy - oryginał zamieniam na NCX Suntour - kto nie używa niech żałuje Ta sztyca a właściwie amortyzator całkowicie zmienia komfort jazdy.
Problemy jakie wystąpiły:
1) manetka gazu jest duża i koliduje z klamko manetkami
2) trudności w odkręceniu suportu - wyprzedzam pytania - odkręcałem we właściwą stronę! 3 gości próbowało. Lipa. Przerobiłem czujnik PAS i po problemie
3) sztyca - inny rozmiar - potrzebny adapter, groszowy temat
4) połączenie czujnika od hamulca - przewody nie stykały w złączach, naprawione
5) Koło nie leży osiowo w stosunku do ramy - prośba o pomoc, jeżeli macie doświadczenie, wiecie jak to zrobić - piszcie. Generalnie potrzebuję porady w zakresie tego jakie nakrętki stosować po założeniu kasety. Krok po kroku.
Zamieszczam foty. Pod fotami krótkie opisy. Głownie dla osób składających po raz pierwszy. Komentarze miel widziane, także te krytyczne.
- Załączniki
Mateusz
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Kontynuacja..
Montujemy czujnik do "odcięcia" zasilania. Obserwujemy przy tym ikonkę na wyświetlaczu. Trzeba po prostu dobrze spasować tak aby przy ruchu manetki odcinało zasilanie
Montujemy czujnik do "odcięcia" zasilania. Obserwujemy przy tym ikonkę na wyświetlaczu. Trzeba po prostu dobrze spasować tak aby przy ruchu manetki odcinało zasilanie
Mateusz
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5855
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Nic nadzwyczajnego. MXUS MX01.
W mojej ocenie wystarczający. Przekładniowy. Na w pełni naładowanej baterii do 54V udaje się przekroczyć 50 km/h ale nie o to tu chodzi. Podoba mi się w nim jak się zbiera. Jakby była przekładniówka 2000W to nawet bym się nie zastanawiał, brał w ciemno.
W mojej ocenie wystarczający. Przekładniowy. Na w pełni naładowanej baterii do 54V udaje się przekroczyć 50 km/h ale nie o to tu chodzi. Podoba mi się w nim jak się zbiera. Jakby była przekładniówka 2000W to nawet bym się nie zastanawiał, brał w ciemno.
Mateusz
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Jeszcze jedna uwaga dla tych co zamierzają budować własny ebike. Nie kombinujcie ze zdejmowaniem kasety. Najprostszy, najtańszy klucz niezbędny. Szkoda się kaleczyć....
Mateusz
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Pierwsze podejście do skrzynki. Kopyto ze styroduru. Wycięcie, szlifowanie, nałożenie szpachli.
Jutro szlifowanie szpachli i pomalowanie celem odizolowania żywicy od kopyta.
Jutro szlifowanie szpachli i pomalowanie celem odizolowania żywicy od kopyta.
- Załączniki
-
- 180d46c39b3830e477d4ec663d981336_1575746951.zip
- (815.29 KiB) Pobrany 78 razy
Mateusz
-
- Forumowicz
- Posty: 44
- Rejestracja: 07 lip 2019, 14:07
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: Nowy rower stare graty
Odpusc malowanie jako rozdzielacz formy od laminatu, najlepsza jest gruba warstwa tasmy pakowej - takiej sliskiej. Sprawdzone, nic nie dziala lepiej
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2064
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Nowy rower stare graty
Także używałem do skrzynek taśmy pakowej, odchodzi bez zająknięcia i nie ma możliwości by żywica przedostała się do styropianu. Szybsza i znacznie pewniejsza metoda jak malowanie, a i malowanie kosztuje a taśma 3zł to raczej koszt zerowy.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Dzięki za pomoc. Użyję zwykłej taśmy, macie rację. Skrzyneczka będzie troszeczkę zaostrzona od przodu, nabierze dynamicznego wyglądu.
Mateusz
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Skrzyneczka niemal gotowa. Będzie pokryta folią. Pierwsze przymiarki do baterii i sterownika. Sterownik będzie podczepiony, tak aby mocno nie nagrzewał baterii. Planuję nawiercenie otworów wentylacyjnych celem schłodzenia sterownika.
Mateusz
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5855
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Nowy rower stare graty
z drugiej strony szkoda ze taka wielka skrzynka , jak mogła by być o wiele mniejsza i smuklejsza
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Niestety musiałem dopasować skrzynkę do baterii. Jest ok, jeszcze sterownik. W perspektywie czasu zmienię baterię i silnik dlatego niech tak zostanie. Wtedy mocniejszy silnik, sterownik i bateria. Dlatego skrzyneczka jest "bazą" do dalszych działań.
A powiem szczerze.... jeszcze nie skończyłem tego projektu a już myślę o następnym
Mateusz
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Witam,
Długa przerwa. Czekałem na dorobienie blokady obrotu osi i sumarycznie..... zamknięto firmę. Kupiłem w nexunie. Spoko, mocna. Problem jaki teraz mam to tylny hamulec. Niestety zaciski a właściwie adapter nie mieści się pomiędzy ramę a tarczę. Brakuje 2-3mm. Szlifierka pójdzie w ruch.
Zrobiłem już próbną przejażdżkę i....oprócz kilku drobnostek muszę powiedzieć że wyczyszczenie silnika z opiłków, przesmarowanie nowym smarem dało efekt. Jest lepiej, ciszej. Zdecydowana poprawa, słyszalna.
Skrzynka jest mniejsza niż pierwotnie zakładałem. Na razie skręcony na roboczo, sterownik taśmą do ramy:)
Długa przerwa. Czekałem na dorobienie blokady obrotu osi i sumarycznie..... zamknięto firmę. Kupiłem w nexunie. Spoko, mocna. Problem jaki teraz mam to tylny hamulec. Niestety zaciski a właściwie adapter nie mieści się pomiędzy ramę a tarczę. Brakuje 2-3mm. Szlifierka pójdzie w ruch.
Zrobiłem już próbną przejażdżkę i....oprócz kilku drobnostek muszę powiedzieć że wyczyszczenie silnika z opiłków, przesmarowanie nowym smarem dało efekt. Jest lepiej, ciszej. Zdecydowana poprawa, słyszalna.
Skrzynka jest mniejsza niż pierwotnie zakładałem. Na razie skręcony na roboczo, sterownik taśmą do ramy:)
Mateusz
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Spoko. Foty zrobię i wrzucę. Póki co jestem w delegacji. Raczej na podkładkach już nie będę działał bo i tak jest bardzo szeroko rozłożona rama. Tak ją rozłożyłem żeby tylne koło było w osi roweru, przez co z jednej strony silnika nie ma możliwości dokręcenia śruby do osi - ale jest inne rozwiązanie - warsztatowo-druciarskie Chciałem żeby koło było równo w osi roweru.
Zrobię szlify przy hamulcach, nic się nie stanie, max 2-3 mm.
Zrobię szlify przy hamulcach, nic się nie stanie, max 2-3 mm.
Mateusz
- AST034
- Forumowicz
- Posty: 1090
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
- Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
Re: Nowy rower stare graty
Wydaje mi sie, ze mozna zrezygnowac z tylu podkladek, a obrecz przesunac wzgledem silnika na szprychach. Lepsze rozwiazanie niz szlifowanie ramymonsterzlasu pisze: ↑22 kwie 2020, 14:54Spoko. Foty zrobię i wrzucę. Póki co jestem w delegacji. Raczej na podkładkach już nie będę działał bo i tak jest bardzo szeroko rozłożona rama. Tak ją rozłożyłem żeby tylne koło było w osi roweru, przez co z jednej strony silnika nie ma możliwości dokręcenia śruby do osi - ale jest inne rozwiązanie - warsztatowo-druciarskie Chciałem żeby koło było równo w osi roweru.
Zrobię szlify przy hamulcach, nic się nie stanie, max 2-3 mm.
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Wygląda to w ten sposób, że adapter od hamulca nie mieści się między ramę a tarczę. Nie mam zamiaru szlifować ramy tylko adapter, punktowo 2-3 mm tam gdzie się nie mieści czyli w punktach dokręcanych.
Dziś już kończę składanie i wsiadam!! Jest pogoda bajka..... Aż mi żyłka puchnie żeby już teraz!!!
Zaznaczyłem miejsca do szlifu. Nie chcę już rozginać bo śruba ledwo trzyma. Choć blokada też trzyma koło to pewniej jest jak mamy docisk a tu już nie mogę dalej rozginać.
Dorabiam jeszcze dodatkowe blokady a właściwie uchwyty/dociski ...... coś co dociśnie blokady do ramy bo śrubka ledwo ledwo.... a oś silnika jest już po naprawie.
Na zdjęciu orientacyjnie zaznaczyłem miejsce które podszlifuję na adapterze do hamulców. Ramy nie ruszam. Adapter zawsze można dokupić.
W ogóle ta rama..... ma takie kształty dziwne przy osi..... Nie spojrzałem jak kupiłem... dopasowanie blokad to cud. Dlatego też blokada z jednej strony zamontowana w oparciu o ramę natomiast z drugiej niestety - jak na fotach. Powinna raczej się zapierać. Jeszcze pokombinuję ale ta rama ma takie "fajerwerki", jakieś przetłoczenia.....
Rama http://nrowery.pl/crossowe/24-caledon-db-da.html
Generalnie rowerek jest spoko. Mogę polecić w tej cenie rewelacja. Ja kupiłem w outlecie rowerowym za 1 500 zł!! Uznałem że to dobra cena ja na nowy rower. I szczerze mówiąc, oglądałem mnóstwo innych, "markowych", na ten wsiadłem i stwierdziłem że jest na prawdę spoko. Nie odczułem różnicy między northec a rowerami za 2-3 k (w tym przedziale szukałem). NA ramę gwarancja dożywotnio.
Dziś już kończę składanie i wsiadam!! Jest pogoda bajka..... Aż mi żyłka puchnie żeby już teraz!!!
Zaznaczyłem miejsca do szlifu. Nie chcę już rozginać bo śruba ledwo trzyma. Choć blokada też trzyma koło to pewniej jest jak mamy docisk a tu już nie mogę dalej rozginać.
Dorabiam jeszcze dodatkowe blokady a właściwie uchwyty/dociski ...... coś co dociśnie blokady do ramy bo śrubka ledwo ledwo.... a oś silnika jest już po naprawie.
Na zdjęciu orientacyjnie zaznaczyłem miejsce które podszlifuję na adapterze do hamulców. Ramy nie ruszam. Adapter zawsze można dokupić.
W ogóle ta rama..... ma takie kształty dziwne przy osi..... Nie spojrzałem jak kupiłem... dopasowanie blokad to cud. Dlatego też blokada z jednej strony zamontowana w oparciu o ramę natomiast z drugiej niestety - jak na fotach. Powinna raczej się zapierać. Jeszcze pokombinuję ale ta rama ma takie "fajerwerki", jakieś przetłoczenia.....
Rama http://nrowery.pl/crossowe/24-caledon-db-da.html
Generalnie rowerek jest spoko. Mogę polecić w tej cenie rewelacja. Ja kupiłem w outlecie rowerowym za 1 500 zł!! Uznałem że to dobra cena ja na nowy rower. I szczerze mówiąc, oglądałem mnóstwo innych, "markowych", na ten wsiadłem i stwierdziłem że jest na prawdę spoko. Nie odczułem różnicy między northec a rowerami za 2-3 k (w tym przedziale szukałem). NA ramę gwarancja dożywotnio.
Mateusz
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Wczoraj jeszcze męczyłem się wieczorem z PAS. Nie chciał działać. Dopiero ustawienie C1 na 10 i zatrybił.
Zamontowałem ten: https://nexun.pl/czesci-do-e-bike/czujn ... na-kwadrat
Stary rozwaliłem, niechcący...
Piszę to dla tych co mają lub będą mieli problem - zacząć trzeba od ustawień C1. Bez paniki. No i oczywiście odpowiedniego zlutowania bo tu też zdarzają się błędy.
Zamontowałem ten: https://nexun.pl/czesci-do-e-bike/czujn ... na-kwadrat
Stary rozwaliłem, niechcący...
Piszę to dla tych co mają lub będą mieli problem - zacząć trzeba od ustawień C1. Bez paniki. No i oczywiście odpowiedniego zlutowania bo tu też zdarzają się błędy.
Mateusz
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2064
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Nowy rower stare graty
Nakrętkę osi zostawiasz tak na jednym czy dwóch zwojach? Przecież to się moment ukręci i zniszczysz oś. Widzę, że masz blokadę na opaskę, więc ona wcale nie trzyma. Lepiej tą pseudoblokadę zdjąć a dokręcić solidnie śrubę, serio.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Nie będzie opasek. Będzie to na sztywno zamocowane.
To na razie na roboczo żeby odpalić, sprawdzić usterki itp. Już raz oś uszkodziłem. Gwint na osi słaby mam bardzo, zregenerowany. Boję się, że uszkodzę gwint znowu i ..... Dlatego dziś będę kombinował z zamianą opasek na sztywne rozwiązanie i dodatkowy docisk blokady do ramy. Zrobię to wyślę zdjęcia.
To na razie na roboczo żeby odpalić, sprawdzić usterki itp. Już raz oś uszkodziłem. Gwint na osi słaby mam bardzo, zregenerowany. Boję się, że uszkodzę gwint znowu i ..... Dlatego dziś będę kombinował z zamianą opasek na sztywne rozwiązanie i dodatkowy docisk blokady do ramy. Zrobię to wyślę zdjęcia.
Mateusz
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2064
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: Nowy rower stare graty
Okej, rozumiem. Rozwiałeś wszystkie moje wątpliwości. Pamiętaj o tym, że są w sprzedaży nakrętki wąskie i lepiej dac dwie sztuki a pomiędzy cieńsza blaszkę 2-3mm i skręcić konkretnie niż robić z osi gładki pręt przez źle dobrane/zrobione blokady. Ja mam ten luxus, że watowica ustąpiła i 250W w pełni mnie zadowala Problem blokad, osi i innych problemów montażowych mam z głowy.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Cześć,
Mnie watownica nie bierze:) Bardzie moment, zryw, siła..... Szukałem i wciąż szukam dobrej zrywnej przekładniówki. Niestety słabo na rynku. Taka powiedzmy 1000 W nominalne w szczycie 2kw i pod każdą górę podjedziesz, nic Cię nie zatrzyma.
Rower już zrobiony, została kosmetyka. Trochę przyszlifowałem adapter od hamulca ale i dałem podkładkę. Jest git:) Blokada "docięta" będzie jeszcze przyłapana jedną śrubą choć już trzyma bardzo mocno. Nie ma szans żeby spadło. Szalałem rowerem 3 godziny i super, nic, zero problemów.
Rada dla wszystkich co mają problem z nadmiernym hałasem silnika przekładniowego (u mnie MXUS) - rozebrać silnik, wyczyścić z opiłków, zmienić smar. Ja użyłem CX80 do tworzyw i gum. Poprawa jest szokująco dobra! Rewelka. Inny silnik!
Podsumowując moje prace przy rowerze to najbardziej czasochłonna była skrzynka. Masa czasu, pyłu....
Plan jaki teraz mam to zmiana sterownika. Mój aktualnie podaje max 22A. Zakupię sterownik do 30A i będę testował. Myślę że chwilowo wytrzyma. Potestuję, posprawdzam. Dam 23, 24, 25 A.... itd....
Za pomoc wszelką dziękuję forumowiczom. Zamieszczam kilka zdjęć i już myślę o kolejnym rowerku.
Gdyby ktoś potrzebował pomocy - tyle na ile mogę pomogę. Sporo się nauczyłem. Mieszkam w okolicy Warszawy także w tym rejonie mogę pomóc bezpośrednio. Mam wszystkie narzędzia....
Mnie watownica nie bierze:) Bardzie moment, zryw, siła..... Szukałem i wciąż szukam dobrej zrywnej przekładniówki. Niestety słabo na rynku. Taka powiedzmy 1000 W nominalne w szczycie 2kw i pod każdą górę podjedziesz, nic Cię nie zatrzyma.
Rower już zrobiony, została kosmetyka. Trochę przyszlifowałem adapter od hamulca ale i dałem podkładkę. Jest git:) Blokada "docięta" będzie jeszcze przyłapana jedną śrubą choć już trzyma bardzo mocno. Nie ma szans żeby spadło. Szalałem rowerem 3 godziny i super, nic, zero problemów.
Rada dla wszystkich co mają problem z nadmiernym hałasem silnika przekładniowego (u mnie MXUS) - rozebrać silnik, wyczyścić z opiłków, zmienić smar. Ja użyłem CX80 do tworzyw i gum. Poprawa jest szokująco dobra! Rewelka. Inny silnik!
Podsumowując moje prace przy rowerze to najbardziej czasochłonna była skrzynka. Masa czasu, pyłu....
Plan jaki teraz mam to zmiana sterownika. Mój aktualnie podaje max 22A. Zakupię sterownik do 30A i będę testował. Myślę że chwilowo wytrzyma. Potestuję, posprawdzam. Dam 23, 24, 25 A.... itd....
Za pomoc wszelką dziękuję forumowiczom. Zamieszczam kilka zdjęć i już myślę o kolejnym rowerku.
Gdyby ktoś potrzebował pomocy - tyle na ile mogę pomogę. Sporo się nauczyłem. Mieszkam w okolicy Warszawy także w tym rejonie mogę pomóc bezpośrednio. Mam wszystkie narzędzia....
Mateusz
- monsterzlasu
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 wrz 2019, 18:31
- Lokalizacja: Mysiadło
Re: Nowy rower stare graty
Serownik jaki podłączę to https://nexun.pl/czesci-do-e-bike/gt500-36v-48v-30a
Oczywiście będę zwiększał moc stopniowo. `
Oczywiście będę zwiększał moc stopniowo. `
Mateusz