KTM lekki mid.
: 12 mar 2020, 19:14
Witam.
Jak w tytule bazą projektu jest KTM PEAK XT 29ER.
Wiele czytałem na forach o elektrykach wiec i w mojej główce zaświecił się pomysł by zelektryfikować swój pojazd.
Dylemat : mid czy hub ? Padło na mid ze względu ze miała być to konstrukcja budżetowa oraz to ze nawet wychodząc z domu mam pod górkę .
Właściwe to większość tras po których się poruszam to górki mniejsze lub większe.
Więc powstało
Rama 29ER rozmiar 19 HT alloy
Koła 29 ROCKY DISC
Opony 29x2.25 SMART SAM
Amortyzator Przód :XCM RL SANTOUR
Silnik to BAFANG BBS02 750W od majfriendów dostawa 3 dni
Pakiet 13S11P 31.9 Ah od Nexuna ,zaskoczyli mnie dostawą przed deklarowanym czasem
Wyświetlacz P750 C.
Czujniki magnetyczne do hamulców hydraulicznych
Gear sensor.
Wymienione z oryginalnej konstrukcji:
Klamki na BL-M615 przód i tył
Zaciski na BR-M615 przód i tył
Tarcze :
Przód z fabrycznych 180 na 203 RT64 CL Shimano
Tył z fabrycznych 160 na 203 RT64 CL Shimano
Okładziny ceramiczne JL-01F.
Czas i możliwości nie pozwalały na wiele ale projekt został 98% ukończony. Skrzynkę zrobiłem z laminatu ,biorąc pod uwagę konstrukcje innych
Dziś pogoda pozwoliła na pierwsze testy. Moc nie powala ale czuć że silnik wspomaga na wzniesieniach,tym bardziej na płaskim a przecież oto
chodziło.Z pewnością to tez kwestia ustawień sterownika gdyż zmodyfikowałem ustawienia z oryginalnych 25 A do 18 A ,podobno tak bezpieczniej
Planowany zasięg to 100-120 km a manetki raczej nie bardzo mam zamiar używać ,to nie motocykl.
Jak w tytule bazą projektu jest KTM PEAK XT 29ER.
Wiele czytałem na forach o elektrykach wiec i w mojej główce zaświecił się pomysł by zelektryfikować swój pojazd.
Dylemat : mid czy hub ? Padło na mid ze względu ze miała być to konstrukcja budżetowa oraz to ze nawet wychodząc z domu mam pod górkę .
Właściwe to większość tras po których się poruszam to górki mniejsze lub większe.
Więc powstało
Rama 29ER rozmiar 19 HT alloy
Koła 29 ROCKY DISC
Opony 29x2.25 SMART SAM
Amortyzator Przód :XCM RL SANTOUR
Silnik to BAFANG BBS02 750W od majfriendów dostawa 3 dni
Pakiet 13S11P 31.9 Ah od Nexuna ,zaskoczyli mnie dostawą przed deklarowanym czasem
Wyświetlacz P750 C.
Czujniki magnetyczne do hamulców hydraulicznych
Gear sensor.
Wymienione z oryginalnej konstrukcji:
Klamki na BL-M615 przód i tył
Zaciski na BR-M615 przód i tył
Tarcze :
Przód z fabrycznych 180 na 203 RT64 CL Shimano
Tył z fabrycznych 160 na 203 RT64 CL Shimano
Okładziny ceramiczne JL-01F.
Czas i możliwości nie pozwalały na wiele ale projekt został 98% ukończony. Skrzynkę zrobiłem z laminatu ,biorąc pod uwagę konstrukcje innych
Dziś pogoda pozwoliła na pierwsze testy. Moc nie powala ale czuć że silnik wspomaga na wzniesieniach,tym bardziej na płaskim a przecież oto
chodziło.Z pewnością to tez kwestia ustawień sterownika gdyż zmodyfikowałem ustawienia z oryginalnych 25 A do 18 A ,podobno tak bezpieczniej
Planowany zasięg to 100-120 km a manetki raczej nie bardzo mam zamiar używać ,to nie motocykl.