Pierwszy ebike -- EVSpark V2

Podziel się z nami opisem własnych konstrukcji
sta-szek
Forumowicz
Posty: 111
Rejestracja: 28 lis 2019, 12:37

Pierwszy ebike -- EVSpark V2

Post autor: sta-szek »

Witam forumowiczów!

Chciałbym zbudować swojego pierwszego ebike na ramie spark v2 122mm.
Nie mam doświadczenia z tego typu konstrukcjami więc proszę was o weryfikację komponentów, czy wszystko do siebie pasuje, czego zapomniałem uwzględnić oraz gdzie popełniłem błąd.

Wraz z upływem czasu będę edytował główny post i wstawiał zdjęcia części.

Bedę dokumentował cały proces budowy ebike, tak żeby każdy początkujący mógł zbudować sobie taki rower po przeczytaniu tego postu.

Lista proponowanych wybranych części (wraz z upływem czasu ta lista zniknie)

7 BMS 20s 120A/10A z BT i wyświetlaczem
8 Ładowarka 20s 84V 5/10A
10 Wyłącznik termiczny do silnika 140st
11 Klej termoprzewodzący do czujnika
19 Podkładki pod mostek
20 Wolnobieg 1s 18T
23 Pedały DARTMOOR STREAM BLACK
24 Korba 122mm BSA na kwadrat. jaka?
25 Łańcuch jaki?
26 Dystans tarczy hamulcowej 2mm
27 Podkładka osi M16 4mm

35 Hamulce Magura MT5e
36 Tarcze hamulcowe 220m przód 203mm tył, nowa technologia magury MDR-P


Części elektryczne
1. Manetka pełna HT408
2. Ogniwa Lg mj1 3500mAh 10A- 2019r
3. Budowa baterii 1/?
3. Sterownik sabvoton SVMC072150 (72V 150A max)


Części mechaniczne
1. Rama EVSpark 122mm V2
2. Stery Neco H773 Ahead 1.1/8x34x30
3. Kierownica KIE31 TRUVATIV HUSSEFELT COMP 700X40MM
4. Mostek TRUVATIV MOSTEK HUSSEFELT 60mm 31.8mm
5. Widelec DNM USD 8-S
6. Damper DNM Burner RCP2
7. Zacisk Podsiodłowy DARTMOOR Loop QR 31,8mm
8. 2 x Obręcz 19'' moto
9. 2 x Opona 3.0''
10. Silnik QS 205 30x4 Ferrofluid
11. Radiator na silnik - HUBSINK
Ostatnio zmieniony 25 maja 2020, 17:47 przez sta-szek, łącznie zmieniany 19 razy.
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2995
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: Pierwsza konstrukcja -- spark v2

Post autor: tas »