Witam forumowiczów, chciałbym przedstawić swoją przeróbke roweru, który juz w kilku pokazanych tutaj konstrukcjach brał udział.
Osprzęt elektryczny bez fajerwerków, a minowicie;
-Silnik: Mxus 3k turbo
-Sterownik: Jakiś blokowiec z aliexpress 18 Mosfetów (70A)
-Bateria: 160 ogniw VTC-5, w konfiguracji 20s8p
-BMS: również jakiś twór z alliexpress, max 100A
-Manetka kciukowa z stacyjką
Osprzęt rowerowy
-Rama giant dh team (nie znam rozmiaru, była bez lakieu)
-Amortyzator: Manitou dorado z 2004r. Świeżo po serwisie
-Damper: też jakiś manitou
-Hamulce: Avid juicy 5(były przy rowerze, narazie dają rade, ale nie wiem jak w cięższym terenie dają rade)
SkrzynkI wykonane z płaskownika aluminiowego o gr 3mm i szerokości 78mm. Boki to płyty włókna węglowego o grubości 1mm. Łączenie skrzynek to frezowane obejmy widoczne na zdjeciach (gr12mm) nagwintowane i skręcone śrubami. Może nie bede wchodził w szczegóły co gdzie jak połączone, chyba, że kogoś to ciekawi
Najwiecej problemów sprawiło mocowanie silnika, mnóstwo prób i frezowania adapterów. Ale chyba sie udało, w tej chwili wszystkie próby przechodzą pomyślnie, gdyby z czesem zaczeły sie wyrabiac to wróce do tematu. Oczywiście nie obeszło sie bez adaptera do tarczy, w sumie 6,2mm odsunięta od silnika.
Rower 2 tydzień już katowany i realny zasieg przy maksymalnych prędkosciach i niezbyt dużych wzniosach (głównie drogi polne i leśne) to ok 55-60km.
Giant dh team
- lukk
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 05 lut 2020, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
Re: Giant dh team
Ciekawa konstrukcja, czysto, schludnie. Nieco dziwny kształt tej dolnej skrzynki, ale za to ładnie się z nią sterownik komponuje. Widać, że zrobione z dbałością o szczegóły, np. ten element prowadzący wyjście kabla do silnika z dolnej skrzynki
Mocowania silnika/adaptery wyglądają solidnie, tylko szkoda, że nie są ściskane.
Mocowania silnika/adaptery wyglądają solidnie, tylko szkoda, że nie są ściskane.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice